Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Călcîie la Maxim

Stancu a fost o carte necîştigătoare? A fost. A ratat în prima repriză o ocazie mare după o demarcare de fotbalist rasat a lui Marica. Apoi a avut un umăr înaintea fundaşului turc atunci cînd a trimis mingea în poartă […]

marți, 10 septembrie 2013, 10:22

Stancu a fost o carte necîştigătoare? A fost. A ratat în prima repriză o ocazie mare după o demarcare de fotbalist rasat a lui Marica. Apoi a avut un umăr înaintea fundaşului turc atunci cînd a trimis mingea în poartă cu capul. Ofsaid în loc de gol. Precipitat, în contratimp şi fără limpezime, aşa a arătat jocul lui Stancu. Şi cu Turcia, şi cu Ungaria. Cu toate acestea Stancu a terminat partida pe teren. Un premiu pentru ce, nea Piţi?

Dar nu despre Stancu ar trebui să vorbim, ci despre altcineva. Nu, nu despre Piţurcă. El este subiect şi cînd nu este subiect. Ar trebui să vorbim, dragi microbişti, despre Alexandru Maxim, omul pe care noi toţi îl vedeam ca titular în locul lui Stancu. Cel „sacrificat” de selecţioner, dar introdus la pauză, ca o recunoaştere, fie ea şi tardivă, a unei greşeli. Maxim, speranţa noastră, copilul nostru talentat, produsul nostru premium care joacă în Bundesliga. Maxim, o deziluzie ascunsă în spatele victoriei cu ungurii, dar atît de vizibilă acum, după trecerea turcilor.

Aţi numărat cîte călcîie şi cîte devieri a încercat Maxim? Eu am renunţat, dar nu pentru că nu mă interesează, ci pentru că am redescoperit acolo ceva ce credeam pierdut într-o epocă în care ne intrase în cap că sîntem mai tehnici decît brazilienii şi argentinienii la un loc. Stilul acesta fîşneţ-steril care ascunde şi lipsa de concentrare, şi lipsa de curaj. Călcîie şi devieri în loc de pase sănătoase, curate, a la Gerrard sau Lampard. A la Hagi, a la Dorinel, ca să venim mai aproape.

Teamă în loc de bărbăţie. Un surogat de fotbal de la un jucător care poate să dea altceva la echipa de club. Şi chiar dă altceva. De ce? Asta e o întrebare mai ales pentru el. Pentru herr Maxim. Bineînţeles, vom căpăta un răspuns dacă obiectul pripitei noastre adoraţii îşi va rupe din preţiosul timp dintre două plecăciuni teatrale către galeria lui Stuttgart.

Comentarii (158)Adaugă comentariu

nea caisă (6 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:41

Maxim a încercat călcâie pentru că nu mai avea cu cine să joace, Marica era pe bancă, iar Stancu, deși în teren, era nicăieri.

costin (1 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:43

Inainte de Maxim si calcaile lui cred ca ar trebuii sa vezi imobilitate si incapacitatea de efort al multor jucatori de-ai nostri. Ai vazut incursiunile lui Chiriches daca era un atacant nu a cea umbra de turc cred ca vorbeam de o „Maxim’a’ ” umilinta. In fine cred ca esti un jurnalist ca multi altii care isi rotunjesc buzunarele si din alte „parti”.
Numai bine.

eu (1 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:44

Domnule Geambasu,

Sper ca Maxim sa va citeasca articolul si sa renunte la echipa nationala.

Pentru ca voi jurnalistii sunteti o problema la fel de mare ca Piturca.

E simplu, oamenii din Romania nu merita nimic.

Eu sper ca Maxim sa joace cum joaca, dar doar la Stuttgart, pentru ca e pur si simplu prea bun pentru nationala Romaniei.

Domnule Geambasu, nu stiti despre ce vorbiti in acest articol. Intr-un joc, intr-o echipa precum a lui Piturca, Maxim nu are cu cine juca.

arh.Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:45

Nu, toata echipa a jucat o brambureala de toata frumusetea, iar la capitolul conditie fizica am clacat in fata Otomanilor. Cu turcii trebuia folosita o alta tactica, iar ocaziile avute nu trebuiau ratate. Nu am avut dorinta de a invinge cum a avut-o echipa adversa, iar antrenorul ei, ne-a citit atat jocul cat si lipsurile si ne-au taxat cu 2-0. Nu am avut claritate in joc, iar viteza jucatorilor nostri a lasat de dorit. Nu am pierdut nimic, deoarece nu meritam sa mergem in Brazilia 2014. Atata tot. Trebuie schimbat TOTUL, FRF, LPF,Piturca si toata gasca in varful caruia se invarte NATIONALA ROMANIEI LA FOTBAL. Desteapta-te ROMANE, pentru EURO 2016, dar cu alt echipaj la carma echipei Nationale de fotbal a ROMANIEI. HAI ROMANIA!

dragan (2 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:45

Radu Stefan, SApunaru, MAxim , si inca cativa o galerie celebra de „stranieri” acuali si viitor RATATI. (ei sunt prea buni pentru lumea asta . Si neintelesi …)

paul cavaleru (10 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:46

Domnu Geambasu,
Concluzia este una singura si din pacate cei care pot sa faca ceva nu o vad: nu avem antrenor.
Jucatori tot mai gasim , dar antrenori puncte de suspensie.
Ma tem ca dupa Piti revin Tata Pui , iar dupa Tata Puiu revine Piti pe principiul ca e ultimul care ne-a calificat undeva..dar nu ne-a calificat la turneul fotbalului de bun simt.Nu pot sa cred ca avem echipe de club care joaca bine in Europa iar la nationala suntem praf.Un Contra , un Reghe , un Petrescu ..oricand ar putea face mai mult.Sincer nu mi-ar fi ciuda daca nu ne-am califica dar sa vad echipa jucand.Asa ce am vazut : in minutul 93 jucam pase intre fundasii centrali iar Goian era responsabil cu constructia.Am batut Ungaria ca le-am dat gol in minutul 2 si totul s-a schimbat dar altfel nu cred ca le dadeam 3-0.Jucam acelasi stil batranesc fara pase intre linii si cu pasa lunga de la fundasi .De asta zic ca trebuie antrenor din generatia noua.O zice unu care nu-l suporta pe Reghe : nationala ar arata mai bine cu el antrenor. Asta ca o concluzie asa cum va plac pasele: simple si sanatoase.
In rest …despre Maxim,, obiectul pripitei noastre adoraţii” …chiar cred ca acel articol al dvs l-a facut , printre altele , sa i se urce la cap.Sub nici o forma nu era cazul cu acele pase.In seara asta nu a fost un concurs de miss, ci un interviu la o fabrica germana.Punct.

pirotehnistu’ (1 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:46

s-a implinit romanasu’ nostru la nemtzi, ce sa mai. e pe p#la lui baiatu’.

xoxo (80 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:47

nu mai incerca sa ii scoti …lipsa de curaj era la chiriches si goian care i nminutul 89 dadeau pase intre ei lipsa de curaj la piturca care juca cu 1 varf cand era condus, lipsa de curaj era la pintilii tanase hoban care nu au dat o pasa mai lunga de 2 m sau un sut care sa nu tradeze frica de a gresi , lipsa de curaj a fost la ziaristii romani care dupa meciul cu ungaria trebuiau sa fie obiectivi si sa spuna in fata ca ma jcat slab dar adversarii au fost catastrofali, lipsa de curaj a fost la sandu care trebuia sa aduca un antrenor strain si sa se debaraseze de impresari si influente

dude (7 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:48

daca am mai avea 3-4 cu calcaie si devieri si viteza lui maxim, atunci am avea si nationala !!!

razvan (1 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:49

Se vede ca nu ai jucat fotbal,asta chiar o sa fie un fotbalist mare,pasele alea le dau numa jucatorii mari nu este o dovada de frica,iti aduci aminte cum a trecut hagi de roberto carlos????era cumva un fricos???

Daddy (1 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:50

Il scoatem acum vinovat pe Maxim? Spune-ti dumneavoastra un jucator care ar fi jucat fotbal? Va spun eu, si a fost decat unu: Matel. Cel care si in meciul cu ungurii a facut un joc perfect,dar voi marii analisti de fotbal i-ati laudat pe alde Marica,Dodel…care in spatele unor goluri destul de norocoase si-au mascat evolutia mediocra.

STANCU TURCU (2 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:52

FORZA PITZI! FORZA STANCU!!!!

De ce nu explica ma piturca asta de ce rasa lu doamna il tot baga si TINE pe stancu pe teren 90 de minute? CINE DRACU E STANCU ASTA SI CE A FACUT EL PENTRU ROMANIA?

dudu (2 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:52

Meciul asta a fost pierdut de la partida cu Ungaria, unde nu am jucat nimic dar am castigat.

cosmin (11 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:53

Maxim joaca la club pt ca are cu cine..
Ne legam de un jucator care joaca ceva, stie sa preia mingea sa de o pasa sa o protejeze.
Ce a facut Marica, Chiriches, Adi Popa care m-a disperat…
Ce sa joci cu un atacant fara echipa, Hoban total depasit pe faza de constructie, cu cine sa faci un doi ?

MCM (43 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:53

Maxim joaca dezinvolt si macar a incercat sa le mai incante cu ceva pe zecile de mii de suporteri care au vazut un joc mizerabil din partea intregii echipe.
Nu cred ca avem fotbalisti de nationala, ci doar jucatori de fotbal. Si selectia a fost facuta prost, sper sa i se traga barbugiului si sa se duca la masa lui de jocuri de noroc, sa ne lase in pace.

paul cavaleru (10 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:54

,,sa se debaraseze de impresari si influente” ..a devenit un sablon incat nimeni nu se mai gandeste la el…dar nu cred ca realizezi la ce dimensiune ai dreptate.
iti spun eu: gigantica.

Decebal (3 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:54

Nu imi vine sa cred ca se discuta atat de Maxim. Chiriches a facut greseli mari. Popa a facut greseli mari. Tanase este praf. Se vede cat de mult lipseste Bourceanu.

sorin (4 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:55

Cand jucand acasa cel mai bun jucator este Tatarusanu, nu mai e nimic de spus… Maxim a continuat in nota de la meciul cu Ungaria, calcaie, devieri smechere, dar infeciciente… Si cealalata vedeta Chiriches s-a dat peste cap sa isi faca numarul de a dribla ca Messi in fata careului si a sfarsit prin a fi penibil (la fel a incercat si cu Ungaria, dar acolo a avut noroc si la 3-0 nimeni nu se mai uita la detalii)… Folosim un Adi Popa care nu a mai jucat cu adevarat cam de la meciul cu Chelsea… Folosim un Marica si Torje care au avut o vara relaxanta si acum stau cu gandul la directia in care o vor apuca… Despre Bogdan Stancu nu mai are sens sa comentam…
In rest, daca pleci cu frica la drum si incerci mica ciupeala a unui punct salvator, fotbalul te pedepseste… Nici Romania nici Ungaria nu merita sa ajunga la baraj, ci Turcia si nu trebuie sa ne iluzionam ca in ultimul meci de la Istanbul olandezii o sa se omoare cu firea (remember episodul cu Irlanda de Nord si Anglia de la mijlocul anilor ’80).
Inca un lucru: Piti a spus ca nu putem juca la 4 zile. Daca am intrerupt campionatul, si totusi nu putem juca la interval de 4 zile cu doua echipe ce nu sunt totusi „spuma” fotbalului european, ar trebui sa ne apucam de alt sport….

Adriann_ (21 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 22:55

Nu-mi vine sa cred ca asa ceva (nu stiu cum sa-i spun, ca nu se poate numi articol) a fost publicat fie si numai online.
Deci Maxim ii pune mingea pe cap lui Goian in minutul 92, singur in 6 metri, iar Geambasu ii face proces pentru ca a incercat sa joace din devieri intr-un meci in care, invariabil, atacurile noastre se purtau 2-3 contra 7-8??? Pai zi tu Geambasule ce trebuia sa faca Maxim, sa incerce pase sanatoase spre Bogndan Stancu care se ascundea dupa 2-3 fundasi? Sa dribleze singur toata echipa adversa ca Maradona? Lumineaza-ne!
Realitatea e ca am jucar 95 de minute in 10 oameni, pentru ca gloaba lesinata Bogdan Stancu a fost mana moarta, la fel ca in ultimele 10 meciuri jucate la Nationala. Si, mai mult, am jucat prima repriza in aparare si cand eram condusi, pentru ca geniul Piturca nu pregatise nimic altceva decat operatiunea autobuzul, nu-i trecuse prin cap ca se poate intampla sa ia gol.
In conditiile astea, e ultra-penibil sa scrii articole anti-Maxim cand singurul lucru care se poate scrie in mod onest este un indemn pentru Mircea Sandu sa-l demita pe barbugiu.

romy (2 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:00

stancu joaca la romania?????

andrei (12 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:00

Ca de obicei apare Geambasu care a descoperit piatra filozofala a mentalitatii fotbalistului roman in calcaiele lui Maxim. Ce treaba are Maxim? Ce a jucat Romania pana atunci? Ce partitura tactica? Cred ca si un subiect de genul, cum trag turcii de timp din min 55, ar fi fost mai inspirat decat calcaiele lui Maxim. Cu articole d-astea nu faci decat sa distragi atentia de la problemele reale, dar de la tine nu ma pot astepta la prea multa profunzime.

victor (1 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:01

Sa iti fie rusine, sterge mizeria asta de articol..Maxim a alergat f mult a incercat nu cred ca a gresit mai mult ca Adi Popa si de Chiriches ce sa mai vb pe langa faptul ca pierdea aiurea mingea , in tot meciul a castigat un singur duel aerian…… RUSINE GEAMBASULE ca dai intr-unul care chiar sa zbatut…..

tibihattrick (1 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:01

ati pus punctul pe i..
si a jucat prost si cu ungaria cum bine ati spus..

dar parca acum a facut exact pe dos sa ii faca in sac lui piti..

ps. si totusi daca goian (( chiar nu avem alt stopper ?)) isii amintea cum inscria cu olanda..maxim era erou acum cu centrarea aia..

fotbalulu se joaca pe goluri si pe noroc (sansa).. d f multe ori..

romy (2 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:03

si sa nu mai mai dam vina pe Maxim ca a jucat cu calcaiul …..sa dam vina pe altii cum ar fi baiatul acela bogdan stancu ca nu face nimic de cand e pitzzzzi antrenor

miguel alexandru (2 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:07

Domnule Geambasu,eu am o parere buna despre dumneavoastra si sunt de acord cu multe afirmatii pe care le-ati facut,in privinta lui maxim nu va dau dreptate …a exagerat dar problema era ca nu avea cu cine pasa!La Romania construia Goian.Stancu de 5 meciuri are nationalei si-a aratat clasa,popa n-are ce cauta titular la steaua apai la nationala,hoban slabut,rat nu mi-a placut deloc pase pe jos spre atacant de 40 m …la experienta lui!Din pacate pe atac pozitional n-am contat ca deh asteptam sa ne atace turcii poate ne iese ceva pe contra-atac!Piturca,Sandu si Dragomir sa ne lase

Albert (3 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:08

N-are sens sa te legi de Maxim. In opinia mea ducem lipsa de jucatori care sa incerce mai mult in timpul meciului. Ne plangeam ca ducem lipsa de jucatori cu sclipiri sau care macar sa incerce desprinderi si pase cu calcaiul si acuma ne plangem de el…serios?
Cand el centreaza si altii se uita la minge sau ca vrea un 1-2 si n-are cu cine nu-i o problema?

MARGELATU (32 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:08

Maxim a gresit, si inca mult, dar a facut ceva. Sa vazut totusi pe teren si poate schimba soarta unui meci in bine oricand.

Fatih a zis bine: sa nu va fie frica sa gresiti, dar atacati.

Mai bine un Maxim care incearca si greseste, decat unul care de frica nu face mai nimic.

Pitzi e antrenorul. El trebuia sa stie daca jucatorii nu pot fizic. Atunci schimbi toata (sau mai toata) echipa si tot ai o sansa.

BUCUR era odihnit si a jucat bine in ultimul timp…

HAI ROMANIA!

SANDU & MITICA dupa fileu!

vlad (2 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:09

Va rog frumos sa va cenzurati domnule ziarist! Sa nu cumva sa se retraga si el!! jucatorii sunt si ei oameni, sa stiti! Trebuie sa va luati doar de stancu sau chiriches (2 fosti stelisti), dar si ei s-ar putea retrage ca deja au ajuns „afara”…

Sinisa (4 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:10

Fara suparare tata Geambashule, asta a fost problema in opinia ta? Noi am pierdut meciul din minutul 22 (cand Maxim era pe banca). Cand faci editoriale bune – jos palaria, cand faci unul ca asta – nu pot decat sa fiu de acord cu comentariul lui ‘eu’ de mai jos: habar nu ai despre ce vorbesti.

mesmer (1 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:11

in sfarsit a vazut cineva catastrofa care a fost Minim in aceasta seara…cum zicea un „intelijent” mai jos sper sa citeasca acest pseudo-fotbalist articolul Geambasului si sa se retraga de la nationala…la omul sarac..nici boii nu trag si intra „maximul” Maximus Maximulianus si pierde toate mingile care trec pe la el…TOATE…!!!…nu imi e rusine cu trei sferturi din echipa nationala dar Minimorum in seara asta ne-a luat la misto…viitorul suna tare prost…!!!

bm (5 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:13

maxim este cel mai bun fotbalist roman la ora actuala, poate la bataie cu radu stefan. problema mare nu a fost maxim, a fost chiriches a gresit la ambele goluri decisiv

rumbu (1 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:13

lasati-l pe Maxim….are curaj si e in primii 3 in echipa nationala….stie fotbal….spre deosebire de altii….din pacate avem „muncitori necalificati” in nationala….torje e cel mai bun fara minge si bogdan stancu cand nu joci cu el in echipa….si altii….astia sunt. La Adi Popa se pare ca tricoul echipei nationale e prea greu pentru el….Chiriches e la Tottenham …” e cel mai bun roman”…prostii…

Sebastian (1 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:18

Domnule Geambasu…ca o parere personala, Maxim este cu o clasa peste ce are nationala in acest moment. Ganditi-va ca poate altfel se exprima echipa pe teren cu el in spatele lui Marica, si cu Torje, care parerea mea a fost cel mai activ jucator in prima repriza. Eu unul nu am inteles schimbarea. A incercat cel mai mult. Degeaba spuneti dvs in pozitia de jurnalist ca a incercat „mingicarii”. Si eu, am ramas putin dezamagit de cum a tratat Alex Maxim anumite faze, dar cred ca, altfel s-ar fi exprimat echipa in teren cu el de la inceputul meciului.

Cristian (12 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:20

enervant a fost el si cand cerea sprijinul spectatorilor…il ordona! nu-l doar il cerea…cine dracu e Maxim sa ma ridice el pe mine in picioare?! a dat gol cu andorra…el cu Hagi ce mai sunt asa MARI…

Tanase a alergat, a ajucat fotbal. In rest…am pasat cu Tataruseanu, Chiriches si Goian.

groparu (26 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:20

Daca in privinta lui Bogdan Stancu ai dreptate 100% acesta nearatind nimic in al indreptati sa joace la nationala ( e neam cu Piturca cumva?) in privinta lui Maxim gresesti. Ca sa prinzi pe picior gresit o aparare e necesar sa joci mai ales din devieri. Ca nu are cine sa te inteleaga e altceva. Dar nu din cauza lui Maxim a pierdut meciul Romania. Prin felul in care a pus echipa in teren , cu 4 aparatori , 2 inchizatori si oamenii de banda care jucau pe acelasi aliniament cu inchizatorii Piturca nu a facut decit sa invite echipa Turciei sa atace. Iesirile pe atac au fost cu pasa lunga pe virf. A fost clar un meci gindit pentru a smulge un punct. Daca asat e idee de joc mai bine lipsa. Apoi schimbarile nu au fost reusite. Nu trebuia schimbat Marica deoarece era singurul capabil sa lupte fizic cu aparatorii turci (in prima repriza ambele ocazii au plecat de la el). Trebuia schimbat Stancu iar in locul sau sa fi intrat Stanciu care desi tinar are veleitati de conducator de jic lucru care i-a lipsit clar nationalei. Dupa schimbarea lui Tanase atacul nu a mai contat deoarece Bucur nici nu stiu daca a atins mingea. In concluzie infringerea ii revine in totalitate lui Piturca deoarece nu a astiut sa-si aseze jucatorii in teren. Victoria cu ungurii a fost datorata exclusiv unor executii personale si Piturca nu are nici un merit. Eram pe creaca , cum se spune. Piturca ne-a taiat singur creaca de sub picioare. Si de data asta la ajutat Chiriches care a gresit flagrant la ambele goluri.

John (2 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:23

Pestele de la cap se impute. Sandu este , si stie tot omul , cel care a adus fotbalul romanesc in nefiinta. Analfabetul asta imputit de Piturca, o caricatura orgolioasa si nesimtita are o obsesie, probabil motivata sexual cu acest Stancu ( nu am alta explicatie motivata fotbalistic).
Si mai e ceva. Nimeni nu am vazut sa aiba vreo problema cu programul meciurilor in grupa, adica la 4 zile distanta cu Ungaria si Olanda in deplasare si apoi cu Ungaria si Turcia acasa. Cit de cretin poate cineva sa fie sa aiba gruparile de meciuri in halul asta.
De obicei am un limbaj reverentios dar prea e pacat de fotbalisti care sunt buni si nu are cine sa-i puna in teren.

La ce impact are fotbalul in Romania, Sandu si Dragomir sa nu fie in puscarie este absolut ridicol.

Cam d-aia am emigrat din Romania acum 25 de ani .

Mi-e scirba.

flo (100 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:25

Lasa-l pe Maxim, dar ai numarat greselile super-fundasului de 9 trilioane de euro? Ce zici, iti ajung degetele de la doua maini si doua picioare?

laurentiu (23 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:33

Nu cred ca ai dreptate. Maxim mi s-a parut singura raza de speranta in repriza a 2 a A exagerat cu calcaile, e adevarat, dar parea singurul care vrea si poate ceva

adi (7 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:34

fara Bourceanu nu ne putem numi echipa de fotbal …PUNCT

dani (31 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:37

Sa aduci selectioner la Nationala un individ, care antrenind echipe de club, le-a…retrogradat, este culmea penibillui! Ce poti sa-i ceri lui Pitzi cind el sarmanul are vreo 2 clase primare si tot ce a invatat el primitivul in viata, este sa triseze in cazinouri…Omul potrivit la locul potrivit! Tot asa primitiv ca pitzi selectioner este mircea-spaga manager, conducator suprem la FRF. Dragomir sef la LPF. A tunat si s-au adunat! Nulitati, groparii fotbalului romanesc.Sa auzim numai de bine!

axel (5 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:39

Cand adversarul stii ca vine peste tine, baga-l pe Bucur sa ii surprinda pe contraatac, nu il baga cand trebuie sa ataci pozitional!

Personal, Stancu mi s-a parut ca a facut un joc bun.

bravo (2 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:46

voi astia care il aparati pe maxim n-ati inteles nimic din articolul asta. ideea nu e ca n-ar avea valoare sau ca n-ar fi 3 clase peste ce avem noi la mijloc. in acest meci a jucat foarte prost, a fost indolent si a preferat executii pretentioase in locul unor driblinguri sau pase mai simple care sigur ii erau la indemana.

armastoderas (1 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:47

tactica defectuoasa a antrenorului, conditia fizica precara a jucatorilor si nu in ultimul rand fixatia aproape bolnavicioasa a selectionerului pe niste jucatori (in trecut Cocis si Florescu , acum Bogdan Stancu).Parca ii regretam in momentul de fata pe primii (hahaha)!Se aduce in discutie neputinta Nationalei de a sustine doua meciuri in interval de patru zile…pai ce facem daca prin conjunctura rezultatelor ne calificam la Mondial???Nu vom juca poate la patru zile un meci , insa efortul depus contra unor echipe de nivel mondial este incomensurabil. Vine retorica intrebare …oare nu este mai bine sa stam linistiti si sa asteptam peste ani o generatie asemanatoare celei lui Hagi &Com.?..ca bine a zis intr-un interviu pe vremea cand juca ,,Noi am facut istorie pe teren si ne-am calificat la turnee finale , sa vedem ce vine din urma” !

scrisoarea a treia (2 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:49

Aţi greşit călcâiul!
E al lui Piţurcă… din cap.
A mormăit de ieri, ÎNCREZUT, că ştie ce are de făcut. O tactică de somn în „apărare”, că doar turcii aveau nevoie de puncte! El joacă… bătuta… pe… călcâie. Nu ştiu cine i-a învăţat pe toţi antrenoraşii ăştia că pentru a câştiga puncte trebuie „să te aperi”, iar pentru a ţine adversarul departe de careul tău… trebuie să te bagi cu dosu’n poartă (barem de era poarta adversă!). Dar, asta produce şcoala de antrenori din România, n-au mai schimbat programa şi metodica de dinainte ca Angelo Niculescu să fi devenit antrenor. Jucători poate să tot aibă România, atâta timp cât nu va avea un antrenor… păcat de „talentele” lor… tot un noroi va fi! La nivel de juniori tot cu URLETE se face „tactica” şi tot, la faţa locului, pe moment, în timpul meciului şi palme peste capete după fluierul final! Aşa că… BĂTUTA PE CĂLCÂIE şi minţi cărora le sună mintea precum tocurile pantofilor! Mondial TV.

[p.s. bravo „Piţi”, aţi ÎNFRÂNT! Locul 4, STAI JOS! Vise plăcute -barajul- (tactica lui „portă-n casă”), dormi în pace!]

Daniel (9 comentarii)  •  10 septembrie 2013, 23:57

Maxim a dat dovada de superficialitate.E doar un mingicar…

gabi (1 comentarii)  •  11 septembrie 2013, 0:00

Nu ati inteles nimic. Este vorba de atitudinea flegmatica a lui Maxim. Clar cel mai slab a fost Chiriches, dar cel care merita aratat cu degetul pentru atitudine este Maxim.

Daniel (9 comentarii)  •  11 septembrie 2013, 0:02

Stancu vrea dar nu poate mai mult.Iar lui Chiriches i s-a urcat la cap.Sa speram ca englezii il vor trezi la realitate..Realitatea ca mai are mult pana departe!Fara concentrare si fara sa manifeste respect pentru MESERIE nu va realiza mare lucru.Cu exceptia banilor..

dac.impielitzat (15 comentarii)  •  11 septembrie 2013, 0:02

e clar ca Maxim va fi noul Mutu, DAR numai si numai daca va scapa de fitele pe care le are acum in cap!
Rusine Maxime ca ai intrat cu figurile alea pe tine in teren sa joci pentru nationala. Rusine tata! Si tie si lui Chiriches.
SA nu poti tu sa dai pasa de 30 de metri pe om liber care nu are nici un marcaj in jurul lui la 15 metri?….
mai ai mult de invatat, de crescut, de inteles din jocul asta si din viata. baga-ti mintile-n cap, uita de figuri, si treci la treaba.

miop (2 comentarii)  •  11 septembrie 2013, 0:05

La meciul asta s-a vazut cine e Bourceanu si ce inseamna el pentru orice echipa romaneasca. Nu e un mare talent, nu are doi metri, dar e curajos, lucid, serios, tenace si dispus sa sufere pe teren. Nu pare cine stie ce, dar schimba o echipa de mingicari neseriosi si labili psihic intr-o forta. Bourceanu are caracter intr-un fotbal de derbedei talentati, arata altfel, vorbeste altfel, joaca fotbal altfel. E singurul care merita sa fie capitan. A facut o prostie in meciul cu ungurii si nu a putut fi inlocuit de nimeni.

Anonim (2 comentarii)  •  11 septembrie 2013, 0:06

Cum se poate sa te legi de singurul om care incearca sa joace ceva in echipa asta de petarde ? Da na poate o fo scris la frustrare.

Cica ii prea mult sa joace 2 meciuri in 4 zile dic la astia da asa o jucat si turcii ce peleu meu.

Comentează