Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Cătălin Hîldan pe tricou. Tristă alegere!

Dinamo şi-a prezentat noul echipament. Conducerea apelează la un simbol contemporan pentru a anestezia galeria

5 octombrie, 2000. Cătălin Hîldan se prăbuşeşte şi moare pe teren în timpul unui meci amical pe care Dinamo îl disputa la Olteniţa, cu formaţia […]

joi, 18 iulie 2013, 8:56

Dinamo şi-a prezentat noul echipament. Conducerea apelează la un simbol contemporan pentru a anestezia galeria

5 octombrie, 2000. Cătălin Hîldan se prăbuşeşte şi moare pe teren în timpul unui meci amical pe care Dinamo îl disputa la Olteniţa, cu formaţia locală. Mijlocaşul formaţiei din Ştefan cel Mare avea 24 de ani şi purta banderola de căpitan. O nenorocire despre care nu ştim nici acum dacă putea fi evitată.

2011, lună şi zi neprecizate. Ia naştere cu acte Asociaţia Peluza Cătălin Hîldan, care celebrează meci de meci amintirea „Unicului căpitan”. Nu este decît oficializarea existenţei PCH, care îi cuprindea de cîţiva ani pe unii dintre cei mai radicali suporteri dinamovişti, plasaţi la peluza dinspre tabela de marcaj a stadionului din Groapă.

17 iulie, 2013. Dinamo îşi prezintă echipamentul pentru sezonul care urmează. Pe noile tricouri, exact la baza gîtului, a fost inscripţionat chipul lui Cătălin Hîldan. Sub portretul stilizat al celui dispărut tragic acum 13 ani poate fi citită rima şcolărească „FCD în ADN”. Mai jos de imaginea lui Hîldan şi de textul rimat, inserturi publicitare. Orange, Baumit.

Să recapitulăm. Hîldan, FCD in ADN, Orange, Baumit. Ce este asta? Un necesar omagiu adus memoriei fostului căpitan dinamovist sau un viclean exerciţiu de marketing al actualei conduceri? Care conducere mizează pe ataşamentul ne-con-di-ţi-o-nat al generaţiei tinere de suporteri faţă de ideea de sacrificiu pentru culorile alb-roşii, personificată de „Unicul Căpitan”. Domnii Negoiţă şi Anghelache nu sînt nişte erudiţi în materie de istorie dinamovistă, dar ştiu cu precizie ce valori prizează fanii de acum. Mînuiesc cu cinismul omului de afaceri noţiunea de simbol şi fac cadouri ca grecii. Calul lor Troian este acest tricou. Negoiţă şi Anghelache au înţeles că pentru suporterii de acum Dinu este un personaj mai degrabă compromis, dacă nu şi caraghios. Au priceput că nume ca Pîrcălab, Radu Nunweiller, Sandu Gabriel „Şarpele” sau Dudu amintesc suporterilor recenţi vag de o echipă de demult, din alt secol, din alte timpuri. Dumitrache, adică Mopsul? Parcă era unul care şpriţuia şi primea pomană de la Turcu şi de la Bagher. Nu, frate?

Pe cînd Hîldan este altceva. A devenit altceva. Moartea lui cumplită s-a transformat în mesaj divin. În exemplu definitiv. O deficienţă de dotare medicală a dat naştere unui martiriu, iar un jucător harnic, disciplinat şi devotat, dar nu mai mult, a devenit un mit. De dragul adevărului, şi el o noţiune vetustă, anumite lucruri trebuie spuse. Cu riscul de a fi înjurat. Nu cred în demersul ticluit al conducătorilor de acum ai lui Dinamo pentru că simt că ascunde lucruri pe care nu le-au făcut. O campanie de transferări subţire, ai cărei piloni se numesc Lazăr, Antonio Asanovici şi Rotariu. În contrapartidă, o reuşită campanie de vînzări, cu Alexe şi Nica în prima linie. Alexe şi Nica, produse sută la sută dinamoviste, vînduţi în grabă şi pe bani puţini. Bilanţ contabil. Intrări, ieşiri, profit, recuperarea investiţiei. Care investiţie?

Chipul lui Cătălin Hîldan pe tricoul dinamovist. Tristă alegere! Colegul Adi Florea, care ţine de vreo 30 de ani cu Inter, îmi atrage atenţia că la Inter nimănui nu i-a trecut prin minte să pună pe tricoul nerazzurrilor chipul lui Giacinto Facchetti. Giacinto Facchetti a fost pentru Inter şi pentru squadra azzurra mai mult decît toate simbolurile noastre fotbalistice la un loc.

Comentarii (159)Adaugă comentariu

Cristian (4 comentarii)  •  18 iulie 2013, 14:32

Ce mare lucru a realizat hildan ? dinamovistii sunt atat de penibili cand o tin langa cu peluza lor „catalin hildan”. Buna observatia cu cei de la Inter Milano. N-am mai intalnit un asemenea caz. Hai sa fim seriosi: hildan in comparatie cu cei din generatia anilor ’70-’80, este zero barat. Nu va mai alegeti idoli dintre toti mediocrii.

ovidiu (1 comentarii)  •  18 iulie 2013, 14:37

just,articolul scris din perspectiva unui jurnalistcare e neutru,din perspectiva mea salut acest echipament chair imi place (probabil o sa-mi cumpar un tricou).fcd in and .cius.

Predoias (1 comentarii)  •  18 iulie 2013, 14:59

Dnule Geambasu nu aveti cum sa stiti ce simte un suporter dinamovist pe stadion cand vede fluturand steagurile mari cu chipul lui Haldan din PCH sau cand se scandeaza numele acestuia! Dati-mi va rog un nume de dinamovist , care dupa revolutie, sa munceasca cum muncea Catalin Haldan pentru Dinamo! Poate daca traia era peste celelate glorii ale lui Dinamo( ca numar de jocuri si performante).Pentru noi cei tineri respectul este acelasi fata de marile nume care au jucat pentru aceasta echipa,dar mai aproape de sufletul nostru este UNICUL CAPITAN 11.Poate aveti si alte subiecte mai importante…lasati-ne pe noi dinamovistii sa ne sustinem echipa asta,chiar daca este intr-o situatie mai dificila noi nu plecam de langa ea si vom purta cu mandrie tricourile cu Catalin Haldan.Vedeti ca joaca Steaua, Pandurii, Petrolul si Astra meciuri in preliminarii…aveti la subiecte…cravata lui reghe era dreapta, avea pe ea o stea, doua …ciorapii lui Contra erau galbeni albastrii sau ascundeau chipul lui Catalin?
Imi pare rau ca sunteti trist…

Cristian (4 comentarii)  •  18 iulie 2013, 15:04

* mediocrul capitan …

gaby_cuza (3 comentarii)  •  18 iulie 2013, 15:28

vad ca scriu aici stelistii ca o tinem langa cu CATALIN,pai voi o tot tineti asa cu cce de 30 de ani,aia a fost o sarbatoare muncita pe teren bv celor care au realizato,dar moartea unui OM este o tragedie care se amplifica atunci cand OMUL era un idol pentru sute de mii sau poate milioane de suporteri si microbisti….

flo (12 comentarii)  •  18 iulie 2013, 16:01

Geambi, de ce nu ai sarit de cur in sus cand jucatorii unei echipe au purtat niste tricouri cu „Free Gigi”? Cine e gigi? Un INFRACTOR…poate nu m-am facut inteles: INFRACTOR. Un om condamnat definitiv si irevocabil in n dosare. Un om care a devalizat tara, care a inselat statul, care a inselat niste bieti tarani din Ilfov (interesati-va cum le-a luat pamantul), unul care era vedeta prin stenograme, incercand sa fraudeze un campionat, unul care-si baga si scotea in/din voi. Si ma opresc, ca se termina hartia.
Dar va rog sa-mi raspundeti. Asta daca aveti coloana!

doru (8 comentarii)  •  18 iulie 2013, 16:13

d-le geambasu sant de acord cu dumneavoastra. d-l neghinita nu are nivelul necesar unui investitor de echipa importanta. asta o sa duca dinamo la sapa de lemn. cat despre imprimarea chipului lui haldan pe tricouri, este o decizie cat se poate de nefericita. daca ar fi o lista cu jucatori reprezentativi pt. dinamo si trecuti in nefiinta, el nu ar avea loc acolo.

flaviud (2 comentarii)  •  18 iulie 2013, 16:20

mare ziarist. bine ca ai tu pus pe blog sub nume editorialistul anului 2007 ioan chirila

Ovidiu (1 comentarii)  •  18 iulie 2013, 16:41

Si Mihai Nesu a fost fantastic nu?Va spun eu a fost un jucator de fotbal(nu fotbalist) care a fost impins de nationala de P.V. …de Mihai Nesu Fundation sau cum scrie pe tricourile stele de ce nu va legati?

flo (12 comentarii)  •  18 iulie 2013, 16:48

# 104 Cristian on 18.07.13 at 3:04 pm

* mediocrul capitan …

te referei la radoi? cel ce devenise si el vedeta prin stenograme, invatandu-l pe gigi unde sa apeleze si la ce fluierasi si cine trebuie sa retrogradeze? sau cand si-a taiat venele, ca nu se dadeau la o parte bistritenii? sau cand i-a scos dintii din gura unui jucator de la astra? sau cand si-a infipt crampoanele in coastele unuia de la UTA? sau ala care a ingropat-o pe steaua la Trondheim? sau ala care a ingropat-o pe steaua in atatea si atatea derby-uri cu Rapid si Dinamo? sau ala care la doar 28 de ani a luat drumul camilelor? sau ala care a fugit din cantonamentul nationalei inaintea unui meci cu Olanda?

conasu (21 comentarii)  •  18 iulie 2013, 16:57

Unii pe aici se intrec care sa fie mai penibili ! Daca nu l-ati vazut jucand nu mai bateti campii ! A fost considerat unul dintre cei mai talentati jucatori din generatia lui, iar ca profil era genul lui Bourceanu, dar mult mai ofensiv si mai tehnic si a fost selectionat la nationala cu 5 ani mai devreme ca el !!! Nu toti care au murit pe teren au luat substante interzise, pentru memoria lui si respectul familiei nu mai va dati cu parerea daca nu aveti date concrete ! Faptul ca de la 10 ani a jucat la Dinamo si a urcat de la copii pana la a deveni capitan de echipa si selectionat la nationala, a castigat respectul tuturor (in afara de niste ignoranti rau intentionati) ! In afara de calitatile fotbalistice, toti il apreciau pentru modestia, munca asidua, devotamentul dus pana la extrem si atasamentul nemarginit pentru club ! Mai gasiti 3 exemple in Romania cu amendamentele pe care le-am edificat ! Apoi faptul ca a murit pe teren il face…unic pentru Dinamo !

Cineva (1 comentarii)  •  18 iulie 2013, 16:59

Care este treaba dumneavoastra ? Spuneti de Dinamo ca a creat aceste tricouri cu o neinspirata strategie de marketing? Dar dumneavoastra nu va regasiti in aceeasi situatie? Pentru ca jumatate de tara nu va stie numele si incercati sa faceti si dumneavoastra un banut pe asa zisa „greseala” a celor de la Dinamo, in loc sa le urati succes pentru ca isi omagiaza fostul capitan.

z (1 comentarii)  •  18 iulie 2013, 17:08

Cum ai putea ca stelist sa vb despre Haldan??..cand voi v-ati facut tricouri cu mihai nesu…din pacate, ambele, cazuri nefericite, cu mari diferente. cat despre fostele glorii…cum ar fi, ca jucatorul care poarta tricoul, sa nu mai aiba loc de propriul nume din cauza fostelor mari glorii? Domnule geambasu, nu a zis nimeni ca Haldan Catalin e o glorie….dar pt Dinamo…pt noi, fanii dinamovisti e un simbol, il pretuim si iubim ca atare. pace

VOCE11 (1 comentarii)  •  18 iulie 2013, 17:26

mediocru sau nu , Catalin a fost unul dintre noi , un apropiat al galeriei dinamoviste si un caine rosu in adevaratul sens al cuvantului . a debutat la Dinamo intr-o perioada cenusie a clubului si a ajutat (DECISIV) la obtinerea eventului din 2000 . imi dau seama ca pentru voi, cei multi (…) este imposibil de inteles lucrul acesta , dar noi pretuim dorinta si loialitatea mai mult decat jongleriile si golurile . puteti sa va tineti parerile pentru voi dar Catalin va ramane „Unicul Capitan” .

rostick (6 comentarii)  •  18 iulie 2013, 17:27

vorbiti de parca marketingul e un fel de hotie, huooo, ce`i asta sa incerce sa`si apropie suporterii. noi inca gandim asa. ai avea pretentii mai mari de la un ziar cu ditamai tirajul dar in romania jurnalismul e …

Alex (1 comentarii)  •  18 iulie 2013, 17:45

nu a spus nimeni ca Haldan era vreu mare talent,vorba autorului,un jucator disciplinat si devotat…devotat poate este putin spus,pentru ca un jucator care plange cand echipa a carui tricou il poarta nu poate castiga in fata rivalei,un jucator crescut de mic in spiritul dinamovist,un jucator ce avea camera un altar inchinat lui Dinamo,iar lista poate continua,nu cred ca este „doar” un jucator devotat.Trebuie sa fii dinamovist sa simti ce am simtit noi in ziua aceea blestemata!Catalin nu era vreun mare talent dar il poti compara cu Tanase de exemplu?Bourceanu este vreun mare talent?sau este un jucator care si-a castigat un renume prin forta si determinare?Din 2000 pana azi a fost singurul jucator care si-a meritat banderola(poate cu exceptia lui Kirita)!Domnule…ziarist(mult spus),care este problema ca pe tricoul lui Dinamo este chipul lui Catalin?este vreo strategie noua?se pot livra banii in cont si de la jilava se pare…patati memoria unui fotbalist,unui idol,pe care ni l-am ales noi,suporterii,nu ni l-a impus conducerea sau presa! RUSINE !

Talpaiadului (24 comentarii)  •  18 iulie 2013, 17:57

Jos palaria pentru acest articol. Geambasu macar are curajul sa-si exprime opinia constient fiind de faptul ca va starni destule antipatii. Adevarul e undeva la mijloc, Haldan nu a fost un jucator extraordinar, dar a murit pe teren si prin asta a deveni un erou, in termeni fotbalistici, bineanteles. Asa cum Nesu, prin accidentul sau teribil, a devenit un fel de veteran de razboi, daca ar fi sa pastram analogia. In razboi, cei cazuti pe campul de lupta devin eroi ai neamului, indiferent daca in viata civila au fost someri sau oameni de afaceri de succes, analfabeti sau academicieni. Dar sa pui sub fotografia lui Haldan pe Orange si Baumit, e deja prea mult, e profitorie meschina, e ca si cum ai pune banere publicitare pe monumentul eroilor.

Rumpelstinskin (9 comentarii)  •  18 iulie 2013, 18:24

Gaba se supără unii dinamoviști pe aici, articolul , al cărui sens, după câte văd trebuie să le fie explicat, nu încearcă să minimalizeze drama lui Hîldan ci doar să puncteze penibilul în care tov. Lake din prea mare pohtă de lovele îi aruncă pe ”câini”. Stai să vezi afurisenii dacă FCD în ADN 🙂 se trage încet-încet în ”groapă” după unicul căpitan . Nu de alta, dar tov. Lake și cu Negoiță au cam păpat bănuții ciordiți din conturile lu’ tov. ”Cabinetul 1” pe vremea când puneau țara la cale împreună cu Piotr Newlander cel fără de gât :))) și au devenit dependenți de cei mulți , da’ proști , care habar n-au cu ce se halește ”brandul” 🙂

Silviu (33 comentarii)  •  18 iulie 2013, 18:49

Aripa radicala a suporterilor dinamovesti s-a refugiat in spatele unei fantome,unui caz nefericit in care un tanar fotbalist moare in timpul unei partide amicale.S-au pitit bine di tat acolo fluturand imense steaguri cu chipul lui Catalin,fie-i tarana usoara.Ultrasii radicali ai lui dinamo nu iubesc pe nimeni,nu respecta pe nimeni dar ingenunchiaza in fata unei povesti triste si-si plang amarul si frustrarea a zeci de campionate ratate,a zeci de umilinte,ultrasii radicali dinamovesti vad in steaua…steoaia,in performantele ei…neperformante,in milioanele de suporteri…mancatori de seminte inculti.E trist,foarte trist,si toate astea in spatele unei tragedii.

Chrisz (1 comentarii)  •  18 iulie 2013, 19:02

Domnule jurnalist, vă pun şi eu o întrebare : Dacă o tribună a stadionului Corvinul (din Hunedoara) ar fi purtat numele regretatului Mişa Klein, şi de chestia asta v’aţi fi „luat”?…Care e problema voastră că suporterii îndrăgesc un fotbalist care şi’a dat viaţa pe teren (la propriu şi la figurat), un om muncitor şi care îşi vedea de treaba lui?…Nu puteţi dormi noaptea că noi, dinamoviştii, iubim un fotbalist care chiar era un dinamovist adevărat şi nu un „profesionist”?…Ia daţi’mi un exemplu de stelist adevărat din actuala echipă, un jucător crescut de mic la clubul din ghenă…Aa, staţi, nu există aşa ceva (!!!)…Şi ce aveţi cu Negoiţă, omul care a salvat clubul de la un posibil faliment?…Poate vrea doar să profite, nu ştie nimeni ce are de gând, dar acordaţi’i timp, nu judecaţi după 2-3 decizii…Aşa e românu’, cum vede ceva, cum „loveşte”, că deh, el e mai presus…Staţi în banca voastră şi nu mai comentaţi aiurea!

titi (1 comentarii)  •  18 iulie 2013, 19:49

@Cracker : Marius a gresit cu depsrtitul in silabe…dar matale daca il corectezi de ce ii spui „intoarce-te inapoi” – pleonasm……se poate intoarce inainte?(poate doar in SF)! Numai bine!

Toma (18 comentarii)  •  18 iulie 2013, 19:53

Chiar dacă nu a avut rezultatele celorlalte glorii dinamoviste, suporterilor le-a rămas în suflet Cătălin Hîldan, pentru devotamentul său față de culorile dinamoviste, pentru care a făcut sacrificiul suprem:și-a dat viața pe terenul de joc! Acest sacrificiu trebuie înțeles și respectat!

Rebel”U” (1 comentarii)  •  18 iulie 2013, 20:12

multi scriu aiurea aici… Hildan nu pt performanta e ales idol ci pt cat a iubit pe Dinamo. gestul lui neaguitza e penibil doar incearca sa finanteze clubul din banii suporterilor sa iasa el bine pe plus doar atat. pe el si pe anghelache ii doare fix in pix de simbolurile lui Dinamo

IO (144 comentarii)  •  18 iulie 2013, 20:35

Cu sinceritate va spun ca habar n-am avut cine este CH, pana acum cativa ani. Nu stiu ce fel de fotbalist a fost, nici cat a jucat la Dinamo. Este drept ca in acea perioada comunicarea cu tzara era mult mai dificila decat acum, dar mi se pare cam ciudat ca cineva poate fi numit „unicul capitan” la Dinamo, echipa aceea care a avut jucatori ca Lucescu, Dumitrache, Dinu si inca vreo 200 de valori apropiate celor numiti mai sus. In plus cam toti erau capitani pe la vreo circa de militie.

batranul (2 comentarii)  •  18 iulie 2013, 20:55

Dar tribuna Florea Dumitrache unde e? Stiti voi cat talent incapea in omul asta firav ca salcie tanara? Ar trebui sa faceti o icoana cu chipul lui si sa va inchinati la ea daca sunteti dinamovisti adevarati.

Decebal 89 (10 comentarii)  •  18 iulie 2013, 20:55

Catalin Haldan a fost titular integral 3 meciuri consecutive in 4 sau 5 zile de „marele” antrenor Cornel Dinu.
A fost un produs al centrului de copii si juniori al clubului.
Nu a declarat niciodata ca vrea sa joace la o alta echipa(afara).
Alerga 92 de minute din 90 in toate partidele.
Catalin Hildan PLANGEA cand echipa era invinsa.
Domnul Negoita nu a declarat ca va arunca 20 milioane de euro, si va lua campionatul imediat.

zsigodya (1 comentarii)  •  18 iulie 2013, 23:44

Din cate stiu, Hildan facea parte din grupul ce a trecut pe la Arges, locul unde dopajul a fost promovat dupa 1990 pe scara larga (cele 150 de doze de efedrina descoperite de procurori la Penescu sau la adjunctul lui Penescu, acasa, sunt dovada), asa ca eu cred ca a murit din cauze organice provocate de dopaj.
In mod sigur a fost si incompetenta si lipsa de dotare a personalului ambulantei (pe vremea aia era un fenomen general, iar in sudul insorit era dus la perfectiune, ca in filmul ‘Moartea domnului Lazarescu’ si ca in fazele cu copilul mort de la o mana rupta si cu femeia care a murit in spitalul din capitala judeteana de langa Scornicesti…), dar eu am vazut in multi ani inainte de 1989 destule meciuri de diviziile B si C, jucate intre orele 11 si 13, pe un soare arzator, si N-AM VAZUT NICI UN JUCATOR PRABUSINDU-SE PE TEREN ! Nici macar apa in timpul reprizelor nu primeau ! Si n-au murit ! NICIUNUL !
Asa ca punerea pe echipament a unui drogat la echipa militziei e cea mai buna solutie propagandistica pentru ‘valorile morale’ ce le-au promovat de-a lungul timpului, din 1948, si le promoveaza si acum.

yop (4 comentarii)  •  19 iulie 2013, 0:22

flo asta e prost rau,de ce e gigi infractor?ca a fost condamnat de o instanta corupta a unei justitii corupte intr-o tara care geme de coruptie?ha ha ha,ce facem cu miile de oameni nevinovati din puscarii condamnati aiurea ca atat ii duce capul pe unii sau asa sunt interesele de moment,ce facem cu indivizii liberi din societatea asta a noastra care ar trebui sa mearga la puscarie insa nu vor merge niciodata?cum e cu condamnarile??????ce faci daca maine esti arestat degeaba ca are cineva boala pe tine si are rude pe la politie si prin justitie si ajungi la „racoare”…esti si tu INFRACTOR?

goe (4 comentarii)  •  19 iulie 2013, 1:14

Sunt curios, d-le Geambasu, ce mesaj/avertisment doriti dvs. sa-i transmiteti, in realitate, noului patron de la Dinamo, intrucat articolul este de o tendentiozitate grotesca pt. a mai merita macar a fi analizat? Nu vreau sa trag concluzii pripite, dar mie imi pare o razbunare sau, poate, chiar un santaj …

Michele (4 comentarii)  •  19 iulie 2013, 2:34

Domnule Geambasu,d-voastra nu sunteti in masura sa ne sugerati pe cine sa avem noi SIMBOL

lUCIAN (8 comentarii)  •  19 iulie 2013, 6:47

oAMENI DE AFACERE NU AU DECAT UN SCOP BANI IN REST NU CONTEAZA NIMIC OARE DIN BANI CASTIGATI ASA VOR FACE CEVA PENTRU FAMILIA LUI HALDAN? NEMA PACAT FOLOSIM SI MORTI

Tatalor (3 comentarii)  •  19 iulie 2013, 8:58

Eu zic ca prea multa valva pt nimic. Si Stelistii au avut tricouri cu chipul lui Nesu, apoi cu fundatia sa, si Dinamovistii pot avea chip cu numele sau portretul lui Haldan, nu vad unde este problema. Eu zic ca aceste polemici nu-si au locul. Orice echipa poate sa-si puna ce vrea pe echipament, pe Che Guevarra, pe Crudu, pe Bianca, pe cine vor ei.

FCB (2 comentarii)  •  19 iulie 2013, 9:27

Campionii pe sate maraie si latra, nu vad ce atata eroism intr-un infarct. E doar o tragedie, un ghinion fantastic si atat, dar catelusii astia tineri sa tina minte ca pentru toti cei din generatia mea si generatiile anterioare, Dinamo e echipa militienilor si securistilor, a tortionarilor comunisti. Asa ca ciocu’ mic!

cititor (1 comentarii)  •  19 iulie 2013, 10:09

Romania ambigua, confuza si morbida. asta e ca filmatu la inmormantari . absolut lipsit de simt estetic. mai mult folosesti chipul unui decedat in scopuri financiare. e strigator la cer. in cativa ani o veti lua totii complet razna. mi-e lehamite… puneti-va in pielea unui strain. deci, foamea de bani e mare. asa-zisul investitor ar pune-o si pe ma-sa goala pe tricou daca ar stii ca face profit. cred ca tocmai le-am dat o idee….

costica (6 comentarii)  •  19 iulie 2013, 10:18

La Dinamo este o acuta lipsa de repere valorice cauzata de lipsa performantelor europene de peste 20 de ani. Se incearca delimitarea de epoca militiei prin mituri absurde:
– cosmetizarea trivialitatii „caini rosii/slugi comuniste” intr-o mandrie de pus pe emblema.
– arderea peluzei din Ghencea, un act huliganic ce n-are legatura cu lumea civilizata.
– cel mai trist exemplu, Haldan. A trebuit sa moara un dinamovist adevarat in chip nefericit ca sa devina mit, nume de peluza, imagine de tricou. Atatia altii care au adus glorie clubului vor muri in completa uitare sau chiar injurati de mama.

Dinamovistii actuali sunt obsedati de moarte, ei fiind caini pana la moarte (sigur si dincolo de ea, probabil la Raiul animalelor). O moarte… clinica in care se afla aceasta echipa de la moartea comunismului care i-a dat viata.

LEFTER POPESCU (20 comentarii)  •  19 iulie 2013, 10:48

Intr-adevar, Negoita si Anghelache umbla cu zaharelul . Acestea sunt galeriile din ziua de astazi . Nu-si cunosc istoria. ps- Trebuie amintit un lucru extrem de important : In 1999 , cand Rapidul a batut Dinamo cu 1-0 in groapa(gol Pancu) , luand titlul, marele Dinu(de altfel un foarte mare fotbalist), antrenorul de atunci, spunea la televiziune si in toate ziarele ,cat iti tineau bojocii, ca Haldan, Contra si Fl. Petre au trantit meciul. Daca a fost cu adevarat asa , ce ne facem cu „unicul capitan”?

LEFTER POPESCU (20 comentarii)  •  19 iulie 2013, 10:52

Intr-adevar, Negoita si Anghelache umbla cu zaharelul . Acestea sunt galeriile din ziua de astazi . Nu-si cunosc istoria. ps- Trebuie amintit un lucru extrem de important : In 1999 , cand Rapidul a batut Dinamo cu 1-0 in groapa (gol Pancu) , luand titlul, marele Dinu (de altfel un foarte mare fotbalist), antrenorul de atunci, spunea la televiziune si in toate ziarele ,cat il tineau bojocii, ca Haldan, Contra si Fl. Petre au trantit meciul. Daca a fost cu adevarat asa , ce ne facem cu “unicul capitan”?

BHFanaticosBH (13 comentarii)  •  19 iulie 2013, 11:18

dupa parerea mea ceea ce a facut domnul Negoita este de salutat,. o idee foarte buna.,.kiar placuta..,probabil k si jucatorii care vin se vor atasa mai repede de acest club.,sa joci cu kipul unui simbol imprimat pe tricou, fara sa vrei iti da o motivare suplimentara., iar domnul Negoita se pare ca incet incet reuseste sa aduca suporterii inapoi la stadion prin diferite metode pe care kiar daca presa le critica pentru k le e frica sa nu ajunga dinamo sa aiba mai multi ca steaua, aceste metode kiar daca nu va convine domnule Geambasu se pare k au prins bine la suporteri drept dovada nr de abonamente vandute,.iar despre transferuri eu as vrea sa va intreb…dumneavoastra credeti ca domnului Negoita nu i-ar fi convenit ca acele 7 mil de euro sa le bage in jucatori si sa faca o ekipa tare..decat in plata unor datorii?? credeti k lui nu i-ar fi placut sa fi adus jucatori pe bani multi si valorosi ? da ce sa faca dak clubul avea si are datorii care trebuie platite.,mie personal imi place cum incepe dinamo sa arate din toate pdv.,.,.,.,.,.un articol la fel de penibil ca cel cu ,,,,FENOMENUL STRATILA;;;;;;;;

stando (64 comentarii)  •  19 iulie 2013, 11:18

E ciudat, cel putin ciudat ca un fotbalist banuit de dopaj si care a murit pe teren tocmai datorita drogurilor bagate in vena sa fie simbolul unei echipe. Sau ma rog, al unei galerii, a unei parti de galerie. Si apoi din cate glorii a avut Dinamo tocmai no-name-ul Haldan e simbolul ? Dinamovistilor, ceva va lipseste. Inteligenta ? Simtul ridicolului ? Ceva neuroni in minus ?

IO (144 comentarii)  •  19 iulie 2013, 12:09

@ rebel U
„Hildan nu pt performanta e ales idol ci pt cat a iubit pe Dinamo”

In cazul acesta nu-l mai numiti „unicul capitan”, ci „unicul suporter”. Ar fi si mult mai aproape de adevar.

petru (13 comentarii)  •  19 iulie 2013, 12:34

Cel mai serios jucator ,,dinamovist,, : Mircea Lucescu.Cel mai darz capitan : Cornel Dinu.Mari valori fotbalistice :Florea Dumitrache , Dudu Georgescu, Radu Numweiler, Parcalab…

retoric (9 comentarii)  •  19 iulie 2013, 13:51

Manipulati prin cenzurarea comentariilor nefavorabile. Cum o fi nea ziaristule cu etica ascultarii opiniei contrare?
Vrei sa para ca e lumea de acord cu tine G.C., lasînd doar ce nu te deranjează. O fi blog, dar daca nu ai de gînd să te confrunţi cu opinii care nu te aprobă de ce mai laşi secţiunea asta de comentarii? Inchide-o naibii!

Bocanci (4 comentarii)  •  19 iulie 2013, 13:58

Dinamovistii vor sa spuna ca Haldan a murit neprihanit, nu ca a fost cel mai bun. Dinu e asa cum l-a descris Geambasu, Lucescu are caracter infect, iar in general Dinamo are istorie de betivi notorii, de la Boc si Dumitrache pana la Tamas si Pulhac. Poate ca cei doi au vrut sa schimbe mentalitatea jucatorilor si sa cladeasca o echipa pe niste principii clare.

calinescu_ (3 comentarii)  •  19 iulie 2013, 14:25

D-ASTA A RETRAS DINAMO SI POSTUL DE INCHIZATOR ???????????????????????????????????????
NISTE NEMERNICI ….!!!!!

Vali Teodor (20 comentarii)  •  19 iulie 2013, 15:00

Poate ca au avut chiar bune intentii si li s-a parut ca fac un act bun.

Legatura dintre – un sacrificiu, iubirea fanilor pentur echipa si jucatorii care trebuie sa apere culorile clubului.

Ernim Ibrahimi (10 comentarii)  •  19 iulie 2013, 15:47

Din pacate expresia „Despre morti numai de bine” este prost inteleasa de unii oameni. Daca Haldan, Dumnezeu sa-l ierte, traia si pe vremea asta, probabil ca „neamipomenitii” suporteri dinamovisti il retineau ca fotbalist cel mult cat il retin pe un Adrian Mihalcea sau pe un Giani Kirita, poate nici atat… Dar pentru pentru faptul ca, din nefericire, s-a intamplat sa moara pe teren, este ridicat la rang de erou. Nu sunt singurii care fac asta, se intampla si la case mai mari: la asa-zisii „ultrasi” ai lui Real Madrid(care de altfel sunt niste fatalai si niste simandicosi fara egal) exista o parte a unei peluze unde este invocat „spiritul lui Juanito”, Juanito, un un fost mijlocas al lui Real Madrid care in afara de faptul ca a murit in floarea varstei si ca pe teren era un cotonogar de rand nu a facut nimic deosebit.Asadar, ei invoca pe post de „simbol” un jucator care, culmea, la clubul cu cele mai multe Cupe ale Campionilor castigate, nu a castigat niciodata cel mai important trofeu continental, si care in timpul carierei sale de jucator nu a impresionat pe nimeni prin calitatea jocului sau. Si astfel un jucator care din punct de vedere al performantelor si al valorii sale nu e in primii 50 din istoria lui Real Madrid este considerat simbolul echipei de catre suporteri. Asa si la Dinamo. Probabil suporterii celor doua echipe au apucaturi comune deoarece si echipele, pastrand proportiile, se aseamana dintr-un punct de vedere: ambele au fost decenii la rand echipe ale regimurilor si represioniste-Dinamo, echipa militiei in Romania, Real Madrid, echipa regalitatii si guvernului spaniol.
P.S. : Nu sunt stelist, dar la treaba asta suporterii stelisti (cum or fi ei, de rezultat sau nu) sunt mult mai rasariti decat dinamovistii: la suporterii stelisti nu a fost nevoie ca Marius Lacatus sa treaca in nefiinta pentru a fi ales simbol de catre ei…

flo (12 comentarii)  •  19 iulie 2013, 16:38

@vezi tu? ai atacat persona, nu ideea, tipic stelistilor, fiinte cu un nivel de inteligenta nu prea ridicat, provenite de la periferia societatii. Din pacate, intr-o tara becalizata si manelizata, numarul unor astfel de personaje e in continua crestere, iar degradarea societatii e tot mai accelerata.

LEFTER POPESCU on 19.07.13 at 10:48 am

Intr-adevar, Negoita si Anghelache umbla cu zaharelul . Acestea sunt galeriile din ziua de astazi . Nu-si cunosc istoria. ps- Trebuie amintit un lucru extrem de important : In 1999 , cand Rapidul a batut Dinamo cu 1-0 in groapa(gol Pancu) , luand titlul, marele Dinu(de altfel un foarte mare fotbalist), antrenorul de atunci, spunea la televiziune si in toate ziarele ,cat iti tineau bojocii, ca Haldan, Contra si Fl. Petre au trantit meciul. Daca a fost cu adevarat asa , ce ne facem cu “unicul capitan”?

minti cu nerusinare. Nu putea Dinu sa-l acuze, pt un motiv cat se poate de simplu: Hildan nu a jucat in meciul ala, avand grija rapidistul zotta de asta. Poate vrei sa zici Contra si Batranu.
Dar, na, stelistul tot stelist.
QED.

mosu (12 comentarii)  •  19 iulie 2013, 19:55

doua chestii;ai simtim lipsa lui ION CHIRILA si ne-ar placea ca RADU COSASU sa scrie mai des.atat.

Andrei (1 comentarii)  •  19 iulie 2013, 20:45

Deci numele este HILDAN, nu HALDAN!!!

Nu este atat de greu de priceput, sincer…

Rumpelstinskin (9 comentarii)  •  19 iulie 2013, 22:16

# 127 zsigodya – 100% corect
# 133 FCB – 100% exact
# 139 stando – le lipsesc neuronii, categoric 🙂
# 146 Ernim Ibrahimi – n-ai ce să le faci, atâta-i duce capul .
# 147 flo – poate când n-o să mai vă cramponați de faptul că v-ați trăit TOATĂ istoria în umbra Stelei , poate că veți depăși nivelul de echipă de pluton , umflată în campionatul intern cu ”șampanii” și ”botoanele” autostivuitorului . Dovada e CLARĂ și doar un retardat n-o recunoaște : noi am ținut steagul sus în Europa, voi ați feștelit blazonul mereu, noi am intrat de nenumărate ori în grupele CL , voi … tot voi. Numai nasul vostru e mai sus decât prevede legea, dar de când s-a retras porcodean ați cam pus-o de mămăligă … de ce oare ? 🙂

Comentează