Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Mioriţa portughezo-italiano-ardelenească

Mai sînt cam 10 minute. Din tribunele lui San Siro, victoria Interului se vede bine pentru suporterii nerazzuri. Cultul lui 1-0 încă funcţionează în Peninsulă. Meciul se îndrepta către un rezultat care ar fi mulţumit pe toată lumea. Pe ei, […]

vineri, 15 februarie 2013, 12:35

Mai sînt cam 10 minute. Din tribunele lui San Siro, victoria Interului se vede bine pentru suporterii nerazzuri. Cultul lui 1-0 încă funcţionează în Peninsulă. Meciul se îndrepta către un rezultat care ar fi mulţumit pe toată lumea. Pe ei, cei care în 1-0 îşi văd rezumată toată filosofia fotbalului italian. Pe noi, cei care încă mai citim semne pozitive într-o înfrîngere la limită. Plus că am căzut de pe un cal mare, ştiţi vorba asta care ne adoarme simţurile. Palacio n-a vrut însă. Ne-a scutit de teorii mărunte, aşa că acest 2-0 pentru Inter în faţa CFR-ului developează tactica fricoasă a lui Paulo Sergio (mîndru de jucătorii lui!?). Şi limitele campioanei României, care sînt limitele fotbalului României.

Putea mai mult CFR la Milano? Probabil că nu din punct de vedere strict fotbalistic. Interul lui Stramaccioni devine o formaţie tot mai solidă. Dar ca mesaj, da. Dacă vrei să îţi acreditezi victoria cu Manchester, vii şi joci fotbal pe San Siro. Curajos, cu tupeu, aşa cum ai arătat că poţi în grupa de Champions League. Mai poţi totuşi fără Sougou şi fără Bastos? Răspunsul abrupt, nu. Vinzi, faci profit, dar pe termen scurt suferi daune importante. A lipsit şi Kapetanos, veţi spune. Adevărat, numai că, încă o dată, ne-a întristat atitudinea resemnată. Mioritică în versiune portughezo-italiano-ardelenească. În continuarea ideii, trebuie spus că baciul ungurean este priceput şi ştie ce vrea. Iar prioritatea de moment a CFR-ului nu era Europa League. Nici campionatul. Bateriile se încarcă temeinic pentru sezonul viitor.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

Vinnie (3 comentarii)  •  15 februarie 2013, 0:41

Mult mai bun acest articol decat al acelei doamne care a contabilizat cornerele Stelei .

doru (1 comentarii)  •  15 februarie 2013, 0:42

victoria aia cu manchester e apa de ploaie daca vroiau si aveau de victorie i spargea englezii, sa fim seriosi in nici un caz nu se incarca bateriile pentru sezonul viitor se mai cumpara un ferrari doua sau trei!

Duralex (5 comentarii)  •  15 februarie 2013, 1:01

Ai dreptate d-le Geambasu…..
Te duci sa joci lacatul italian model 1970 la ei acasa….complet fals.Astazi ii batea si Marmelada Dej cu jocul pe care l-au prestat.
E drum lung pina departe…………..

Hai_Lasa (1 comentarii)  •  15 februarie 2013, 1:09

Mi se pare un articol rautacios. Prin prisma faptului ca nu sintem in plin campionat a fost un meci bun facut de CFR. Nu avem jucatori de percutie cum a fost Sougou. Bastos a fost peste 3 ani la CFR si abia anu trecut a fost mai constant bun. Nu avem jucatori care sa dea in minge ca lumea in fata portii si asta conteaza.
Romania e o tara saraca care stie sa ceara taxe din fotbal dar bani nu da. Trebuiau sa vinda si au facut ce trebuia facut. CFR e inca o echipa mica abia cind ai bani sa poti sustine salarii mari atunci poate poti mentine jucatori fara sa ii vinzi. CFR are nevoie de bani sa poata merge inainte si nu sa cumpere mai multi cirnati. Te credeam mai inteligent. De multe ori adversarul te respecta si pentru jocul facut dar in Romania toti sint cu pretentii. Mai este un joc in care putem spera macar la o victorie de palmares.

gabri (3 comentarii)  •  15 februarie 2013, 1:10

dar voi,presa-nu ma refer decat la cea sportiva-nu sunteti vinovati pentru micimea si superficialitatea in care ne scaldam,pentru modul in care umflati sau desumflati un sportiv,un moment sportiv sau chiar anumite rezultate-nu doar fotbalistice-ca preferati sa cereti pareri unor nestiutori care traiesc doar pt a trancani in fata microfoanelor voastre in vreme ce persoane avizate sa vorbeasca nu sunt auzite deoarece vorbele lor nu nu au culoarea dorita de dvs?
din pacate de multa vreme ne multumim cu putin-chiar de e vorba de bani,de performante sportive sau de alta natura sau de orice altceva-preferam sa spunem ,,las-o bah ca merge-asa,,iar atunci cand,din greseala,obtinem mai mult decat asteptarile noastre,fara a depune un efort mai mare sau a ne dori mai mult aceea performanta,ne umflam in pene,sau suntem umflati de catre altii,datorita spiritului si dorintei de victorie de care tocmai am dat dovada,dupa care devenim si ingamfati si ne asteptam ca ascensiunea noastra sa continue in ciuda mediocritatii si intereselor de tot felul .
din pacate aportul presei in mentalitatea asta distructiva-ca formatoare de opinii,valori,oglinda a societatii,s.a.m.d-este considerabil!

PaulB (1 comentarii)  •  15 februarie 2013, 1:14

Poate ca nu ati bagat de seama, insa stadionul pe care joaca Inter se numeste Giuseppe Meazza… (desi e acelasi cu San Siro, un ziarist bun face diferenta)

koko (1 comentarii)  •  15 februarie 2013, 1:20

mi-a placut cfr-ul. ca organizare. tinând cont cu ce jucatori s-a prezentat. că sepsi e impotent ca intotdeauna, că rada nu „riscă” o pasă inteligentă niciodată, că Riu pedro putin retras nu are cum sa facă mai mult… mergem pe stadion cfr sa vedem cfr-inter. poate cum zicea un prieten: ” numai noi 16″. noapte buna

FLASH (17 comentarii)  •  15 februarie 2013, 2:13

NU-I NUMAI VORBA DE FAPTUL CA 1-0 CU MANCHESTER II IRELEVANT,II VORBA SI DE FAPTUL CA SI DACA CEFURA CLUJ AKA THE BLATISTI CASTIGAU SAU PIERDEAU CU 10-0 CU MANCHESTER,TOT ACELASI LOC IL OCUPAU IN CLASAMENT.

motanul incaltat (455 comentarii)  •  15 februarie 2013, 3:08

Mioritica in versiune portuhezo-italiana-ardeleneasca….numai latini ,problema ca noi si portughezi suntem latini de mina a 2-a…Asta e mentalitatea…Cum sa nu vrei Europa League????Asa cum nici in istoria noastra n-am vrut nimic—sa nu deranjam pe nimeni si cu nimic am ramas….Si mai zic uni de ce nemtii se considera natie superioara….Pt.ca SUNT.E vorba doar de MENTALITATE……

hmm (1 comentarii)  •  15 februarie 2013, 6:01

mie prima repriza nu mi s-a parut slaba. nu inteleg inca de ce am atacat noi interul si la 0-0. momentan CFRul e o echipa mica, in crestere. banii pe sougou si bastos speram sa fie investiti cu pricepere in alti fotbalisti buni. si speram ca primavara europeana sa vina mai des la cluj.

IO (144 comentarii)  •  15 februarie 2013, 6:09

@PaulB,
Domnule ai dreptate, e acelasi stadion. Se numeste Giuseppe Meazza, dar numele cel mai des folosit este San Siro, de la cartierul in care se afla stadionul. Care din echipe foloseste San Siro si care Giuseppe Meazza, te las sa mai ghicesti o data.

vic (1 comentarii)  •  15 februarie 2013, 7:17

TOT BATE-M IN JUCATORII SRAINI DAR NU SPUNEM NIMIC DE PRESTATIA SLABA A JUCATORILOR ROMANI,OARE NU MAI EXISTA SCOLI DE FOTBAL AICI ,NUMAI IN AFRICA.

calin (2 comentarii)  •  15 februarie 2013, 8:12

Cum spunea si altcineva aici, rautacios articol… superficial. A si spus un jucator, nu mai stiu cine… ca au avut impresia ca au jucat bine, dar au pierdut 2-0. Spre deosebire de Steaua, CFR a avut posesie. In unele momente au dominat jocul. Putine ocazii ce-i drept, dar au avut posesie si au dat impresia ca joaca de la egal la egal. Ca de obicei, echipa mai experimentata si mai puternica te taxeaza la orice greseala. Asta a fost diferenta, naivitatea CFRului care increzatori ca pot sa bata au iesit la joc. Asa ca sa nu spuna nimeni ca CFRu nu a jucat. Sau au jucat mai bine la Galatasaray cand au avut 50 de pase in tot meciul??? Record negativ stabilit in CL. Articolul acesta de o jumatate de pagina vine de la unul dintre cei mai buni jurnalisti din tara. Un singur cuvant pentru poporul acesta al nostru: SUPERFICIALITATE

catalin_cj (31 comentarii)  •  15 februarie 2013, 8:20

corect comentariul. nu cred ca oficialii de la cfr isi puneau multe sperante in meciul asta. probabil se incearca formarea unei echipe pentru la anul. daca se dorea ceva nu se vindea singurul mijlocas de la cfr care reusea sa dea o pasa mai de doamne ajuta(bastos). mirarea mea e ca a ramas felgueiras, probabil ca nu a avut acele oferte despre care scria presa necontenit. despre joc putine de observat. cand joci cu muresan ca mijlocas care sa dea pasa decisiva nu ai ce sa astepti. maah a coborat de prea multe ori pana in propriul teren doar pentru a lua o minge. si singur nu putea sa ajunga cu mingea pana in poarta adversa. marele absent a fost rui pedro. desi a fugit si s-a agitat cred ca era mai util daca nu juca in meciul asta

englezu (32 comentarii)  •  15 februarie 2013, 8:33

Nici aceasta echipa din Romania si nu romaneasca nu a reusit mai mult. Poate federalii vor introduce regula „doar 3 straini in teren” si se va da sansa mai multor romani sa joace si poate vom avea echipe romanesti puternice si nu echipe de mercenari ! Succes !

caine rosu 18 (49 comentarii)  •  15 februarie 2013, 8:56

Corecta obs. cu Meazza şi San Siro!

gilos (147 comentarii)  •  15 februarie 2013, 9:00

Comentatorul tv al meciului a avut o reactie infantila. S-a bucurat de accidentarea teribila suferita de Milito si a spus ca a dat norocul peste CFR, scapand de un atacant periculos.
In locul lui Milito a intrat Palacio, care a inscris ambele goluri…
Halal comentator, mare profesionist !!

forbalistu (1 comentarii)  •  15 februarie 2013, 9:19

chefere e echipa rromineasca doar prin adresa clubului, ca altfeliu, e un fel de salata tiganeasca, cu de toate in ea!! ,,cadu trebuie naturalizat si adus la nationala”!!!!??? in locul cui??? daca portughezul asta sau, ce-o fi el, ar avea vreo 20 de anisori, da! dar la varsta lui ar trebui sa fie vreun apolzan, stefanescu sau belodedici ca sa strici banii pe el!!! in rest, un inter in santier si un chefereu de tip rrominesco-hungurenesc cu mers de tren cursa apahida – cluj napoarka!! p.s. lasati jurnalistul in pace! cand aranjati meciuri cu echipa dinamo 2, adica u cluj, ca sa va iasa ceva, era frumos???

Cristian (3 comentarii)  •  15 februarie 2013, 9:19

Din pacate se vede/simte lipsa meciurilor oficiale.

Marius (3 comentarii)  •  15 februarie 2013, 10:12

Nimeni nu a inteles ironia fina de la sfarsit?

albusibiu (36 comentarii)  •  15 februarie 2013, 10:26

Singurul meu regret este ca in aceasta iarna nu i-am vandut si pe Felgueiras si Kapetanos. Cotele lor erau acum la maximum. Cei care puneti la indoiala vanzarea lui Sougou si Bastos ar trebui sa va ganditi un pic la datele lor contractuale. Sougou facea 29 de ani si intra in ultimul an de contract la vara. Mai primea CFR-ul 3,5 milioane pe el? Nici macar arabii nu sunt atat de prosti/risipitori pentru astfel de transferuri! Aguirregaray si Luis Alberto sunt alte cazuri, acolo erau cate 10 impresari, fiecare cu imense pretentii. Exista o logica in toate, chiar si in faptul ca CFR-ul are dimensiuni (buget si valori) de cel putin 10 ori mai mici decat Interul. Am pierdut cu 0-2. Ei si? Dupa raportul de ocazii putea sa fie 1-5 probabil. S-a facut de ras CFR-ul? Nu a practicat o autobaza, a incercat sa fie pozitiv. Paulo Sergio a reusit sa surprinda prin tactica sa pana la pauza, apoi insa italienii au avut replica. In ansamblu nimic dezamagitor, nimic neasteptat. Doar voi, presa, ati umflat prea mult nivelul asteptarilor, uitand bazele adevarului.

Cred ca uitati nivelul fotbalului romanesc, vantul care bate prin buzunare. Macar clubul nostru rezista pe baze sanatoase, transparente, banii sunt la vedere, viitorul este asigurat. Maah, Muniru si Paun, acestea sunt numele cele mai interesante ale acestei ierni. Peste ceva vreme le veti pronunta tot la capitolul „mari regrete”. Pana atunci CFR-ul va mai pune inca o transa de bani deoparte, spre un viitor tot mai solid.

varanga53 (39 comentarii)  •  15 februarie 2013, 12:18

Domnule , ai dreptate ! Vad ca unii lauda CFR-ul ca a avut „posesie” ! Foarte multe echipe au „posesie” in fata italienilor , dar putine castiga !Am aflat si de ce CFR-ul si-a ascuns antrenamentele : sa nu vada lumea ce penibil joaca ! Dupa meciurile de aseara am un singur regret : ca STEAUA nu a intalnit Inter-ul !

bogdan (4 comentarii)  •  15 februarie 2013, 12:51

Noi ne facem mereu sperante , ca batem pe Inter , ca batem Ajax , dar trebuie sa fim sinceri si sa recunoastem ca suntem departe de ceea ce inseamna fotbal international , seriozitate,performanta , investitii

bogdan (4 comentarii)  •  15 februarie 2013, 12:57

La noi fotbalul se rezuma in general la balacareli , asa zisi manageri nu au niciun plan de viitor ,sunt manageri doar cu functia , ca in rest nu au niciun plan , transfera un jucator de la Otelul sa zicem si vor sa batem pe Ajax , nu prea merge asa

radu (73 comentarii)  •  15 februarie 2013, 13:19

Mie mi-a placut CFR, a jucat destul de bine, oricum mult peste cealalta… Ce nu am inteles a fost naivitatea si chiar prostia din aparare, mai ales la golul doi, un gol de curtea scolii! Nu se poate sa joci cu o echipa italiana asa, e o greseala de antrenor. Degeaba s-a spus ca Inter e in acest moment o echipa de contraatac, degeaba stiam siretenia si eficacitatea extraordinara a italienilor. CFR a intrat in capcana lui Inter, nu inteleg antrenorul. Sunt dinamovist, dar cu tot respectul pentru conducatorii CFR, au o problema serioasa cu antrenorii. CFR are evident cel mai bun lot din Romania, dar are nevoie si de un antrenor pe masura. Deocamdata nu a fost gasit, si e pacat de jucatori.

Alex (1 comentarii)  •  15 februarie 2013, 14:42

Inca mai sunt genii care au impresia ca daca faci posesie cu o echipa gen Inter ai jucat de la egal la egal cu ei…Inca mai sunt suficienti naivi care cred ca daca te-ai apropiat de la careul lor ai contat in joc. Ma baieti Cfr a avut un sut pe poarta, din lovitura libera. In rest n-a pus niciodata poarta lui Inter in pericol. N-ati vazut ca Inter ceda posesia si mijlocul(cum o face de obicei) si iesea pe contraatac? Daca nu se hazardau puteau sa dea mai multe insa au trimis multe pase aiurea in careul ceferist.
Nu va raportati la Steaua(si n-o spune un stelist). Cu Inter Barcelona a avut 89% posesie si nu s-a calificat. Celtic a avut cea mai lunga posesie pe Nou Camp 19 secunde si tot a marcat. Adevarul e ca Cfr n-a avut nici o treaba cu meciul de ieri, n-au fotbalisti de calitate. Si in fond la ce v-ati asteptat? Au trimis pe teren 6 fundasi.

stefan (7 comentarii)  •  15 februarie 2013, 14:58

Multe povesti … daca cfr e echipa romaneasca sau nu ! Raspunsul e simplu : e la fel de romaneasca precum inter italiana sau chelsea englezeasca ! Inter a avut 2 italieni pe teren cfr ul, avut 5 romani la un moment dat , dar cine e de vina ca fotbalistul roman (cu mici exceptii), e usor seductibil de viata extrasportiva cand da de bani(femei,bautura,tanjeala-ca contractul merge etc). Sa nu mai facem fotbal de un anumit nivel ca nu avem cu cine , cine e de vina ca 70% din fotbalistii romani cand ajung la o echipa de top din tara sau strainatate considera ca GATA S-AU REALIZAT cand de fapt atucni ar trebui sa traga cel mai tare , practic cariera de fotblist incepe NUMAI la o echipa cu pretentii (acolo iti dai seama cine esti) pana atucni esti doar un sportiv mai mult sau mai putin pregatit .

stefan (7 comentarii)  •  15 februarie 2013, 15:03

Eu consider cfr ul o echipa romaneasca de top si daca nu ar fi nici un roman in echipa sau si daca toti oficialii echipei ar fi de alta etnie decat cea romana (nu numai patronul). De ce nu sunt fotbalisti romani multi la cfr ,oare pentru ca patronul este de etnie magjara? sau pur si simplu nu avem jucatori romani de CL cu care sa faci performanta. Bine vorbesc de jucatori romani de CL accesibili nu vorbesc de chivu sau rat sau altii

buzuc marius (7 comentarii)  •  15 februarie 2013, 15:11

paolo sergio nu a avut obtiuni de joc. analizati lotul disponibil avut la dispozitie si observati ca nu avea ce baga in teren la mijloc. poate doar diogo valente sa fi jucat

stefan (7 comentarii)  •  15 februarie 2013, 15:11

Noi cerem cfr ului sa fie mai patriot sau nationalist cum suntem multi dintre noi , dar de la fotbalistii romani care joaca in campionate puternice de ce nu cerem acelasi lucru ? Nu aplicam oare dubla masura? adica ei sunt profesionisti – nu joaca pe 2-3 sute de mii de euro in patria natala sa fie patroti , sa prevaleze sentimentul national in dauna contractelor de milioane, dar echipelor care vor performanta (cum e si cfr ul) cand aduce jucatori straini pe banda rulanta – le reprosam lipsa de patriotim , nu sunt romani ! ,daca se intampla ca patronul sa fie si ungur GATA E CLARA TREABA -CLUB NEROMANESC, UNGURESC,PORTUGHEZ CE VREI .

stefan (7 comentarii)  •  15 februarie 2013, 15:15

Oare faptul ca nu avem multi jucatori romani la cfr oare nu este si o problema a fotbalului romanesc ? Nu stiu daca se stie cfr a promovat in liga 1 numai cu jucatori romani , atunci mai era club antiromanesc ?

stefan (7 comentarii)  •  15 februarie 2013, 15:34

CFR CLUJ e o poveste 100% romaneasca si reprezinta drama fotbalului de la noi cu singura diferenta ca aici la cfr s-a vrut mai mult – mai mult fotbal de un nivel cat mai ridicat . S-a vrut mai mult decat o echipa aservita ori stelei ori lui dinamo prin legaturile bolnavicioase care macina fotbalul romanesc . Zeci de ani fotbalul romanesc se impartea intre aceste 2 tabere si se cam stia cine pentru cine joaca chiar daca erau 18 echipe practic erau numai 2 . Rapidul si-a mai facut un pic de loc intre ele

stefan (7 comentarii)  •  15 februarie 2013, 16:03

Hai sa dam in cfr ! :
1 . CFR e echipa ungurilor !
raspuns: stiti cati stelisti si dinamovisti sunt in
covasna si hargita ? va las pe voi sa dati raspunsul !
2. CFR are multi straini patronul fiind ungur sigur e o
reactie clar antiromaneasca !
Raspuns : cfr a promovat in liga 1 doar cu jucatori
romani !
3. CFR e echipa antiromaneasca pentru ca in istoria ei au ramas la cluj si au jucat in campionatul Ungariei pe cand partiotii de la U s-au dus la sibiu in timpul schimbarilor granitelor tarii

Raspuns : orice actiune istorica trebuie vazuta in contextul ei istoric dar noi in nationalismul nostru vedem numai politica in fata fotbalului si nu asezam ordinea fireasca : fotbalul inaintea politicii ! Ca roman nu pot fi de acord ca cfr a jucat in campionatul Ungariei dar asta nu are nimic cu povestea moderna a cfr ului e ca si bancul acela cand,doi prieteni buni ,Ion nu mai vorbeste cu Janos ca a aflat ca de catre cine a fost taiat capul lui Mihai Viteazu iar janos spune pai asta a fost acum sute de ani . Iar Ion ii spune bine ma e acum aflat !

4. Singura echipa a clujului e U pentru ca e echipa romaneasca pe cand cfr e echipa romaneasca

Raspuns : Fotbalul la cluj nu s-a impartit pe etnie din 1919 de cand U a luat fiinta . Va dau doar cateva nume sa le cautati pe google sa vedeti cine au fost – cel mai mare portar din istoria lui U care a si facut parte din grupul de la Sibiu : un roman verde pe nume soboslai (va dau un indiciu nu-i roman !) . sau cine a fost Musnai (a jucat si la steaua o vreme), cine este eternul capitan – poate cel mai uist dintre usti – romanul verde Silagi (tot nu se termina cu escu !) , sau cine e mesaros ? . Acesti oameni si alti , de alta etnie decat cea romana au facut cinste lui U si nu si-au dat in cap cu colegii romani , pentru ca toti ERAU USITI ! E FOARTE GREU DE EXPLICAT PELUZEI UISTE CAND STRIGA AFARA CU UNGURII DIN TARA CA DE FAPT DAU INTR-O PARTE IMPORTANATA A PROPIEI ISTORII !

stefan (7 comentarii)  •  15 februarie 2013, 16:06

RAMANE O SINGURA INTREBARE LOGICA ! CFR GRESESTE IN CEVA SI DE ACEEA NU NE PLACE SAU PUR SI SIMPLU PUNCTUL NOSTRU DE VEDERE ESTE INTUNECAT !

marc (27 comentarii)  •  15 februarie 2013, 16:12

Sunt Rapidist si n-as zice ca-s patriot gratuit doar pentru ca-s roman. Mie mi-a placut CFR-ul in repriza intai. A fost peste Inter la organizarea jocului si doar nesansa a facut sa fie condusa pe tabela.
Si steaua chir daca a jucat sub valoarea cu care ne-a obisnuit, putea marca un gol la Amsterdam.
Sunt tare curios cum ar fi fost cronicile daca din prostie sau intamplare plecat cu un 1-2 de pe cele doua stadioane.

lord belial (189 comentarii)  •  15 februarie 2013, 17:01

baieti, ma scuzati, dar am urmarit meciul stelei.
ce au facut ungurii cu italienii?

CFR4x4 (22 comentarii)  •  15 februarie 2013, 17:22

e usor a da din gura,cand nimic nu ai a spune…dati in CFR ca au pierdut la Milano,in fata „amatorilor” sau „anonimilor” de la Inter..care abia au castigat un amarat de trofeu „Champions Ligue” acu’ 2 ani,odata cu Cupa Italiei si campionatul..(apropo de mercenari sau jucatori straini…cu 1 singur italian in primul 11 !!!) ! zici ca au jucat cu Ekranas sau Haifa sau au luat vreo 5,ca altii..pai sa-i laudam pe cei care fac mai multe in fotbalul de azi: Dinamo,Rapid,Craiova,Timisoara,”U” Cluj…macar asa.pt spirit..sau spirite …

John Smith (2 comentarii)  •  15 februarie 2013, 17:52

CFR a parut resemnata de la inceput, iar Inter a dat mereu impresia ca pastreaza lucrurile sub control fara sa se intrebuinteze prea mult. Un singur moment putea schimba ceva, acea gafa incredibila a atacantului care, in loc sa puna pur si simplu latul, a lasat mingea sa treaca prin fata lui. Atat CFR cat si Steaua au un numitor comun: NEPUTINTA… Pot paria de pe acum ca vom pierde meciul cu Olanda de la Amsterdam…

Kriticon (267 comentarii)  •  15 februarie 2013, 17:54

Unde e @albusibiu”sa ia atitudine,doar e un articol care cam spune adevarul despre cfr!?

janpitesti (111 comentarii)  •  15 februarie 2013, 19:33

deokamdata nu avem in tara fotbal adevarat.jos mafia. avem echipe unflate.jos mafia.timpurile se schimba mereu..

stando (64 comentarii)  •  15 februarie 2013, 20:08

CFR nu a aratat rau pe Giuseppe Meazza, dar nu ai cum sa te pui cu Inter aflat in plin campionat, cand tu nu ai mai avut jocuri oficiale de 2 luni. Clujenii au avut curaj, dar nu au avut atacanti. Oricum, P. Sergio asta stie cum sa aseze echipa in teren spre deosebire de Ando sau Cartu. Mama, ce cattenaccio, ce autobaza baga olteanul in poarta !

dreamtheater (15 comentarii)  •  15 februarie 2013, 20:48

am crezut ca o sa ascult metallica si m-am ales cu lou reed. cam asta-i concluzia mea despre acest meci.

liviu p (1 comentarii)  •  15 februarie 2013, 22:28

Nu vreu sa fac avcronica meciului cu inter !!
vreu doar sa spun este o vrba veche din ardel!!
(Nu pori fi CU SLNINA in pod si cu cutitu uns !!!)
de dat acesta nu a iesit cum a vrut dl.Muresan PASKNY!!
DE CE ??pentru ca au vindut 2 pise importante asa ca nu trebuie sa se supere nimeni nici cher dominile lor ,caci suporteri ii astepta la cotitura in schim au ramas cu bani in buzunrasi cu 2 goluri primite !! a fost blamat ANDOSA VEDEM CE FACE PAULO SA LAUDAT CU SURPRIZE CU CEVA CARE O SA-ISUPRINDA PE ITALINI! UN CATO!! NIMIC NU AU ARATAT DAR NIMIC ,,,O,,,,,NU VREU SAI BLAMEZ SUT CU EI DAR O SA FI F F RAU PENTRU C,F.R SA DE DU-EZU SA FI BINE DAR NU VAD MAI REPEDE DE UN SEZON !!
SA AUZIM DE BINE !

vasco (267 comentarii)  •  16 februarie 2013, 7:37

@Stefan,
Adevarul e ca ai dreptate,cfr e o echipa eminamente romaneasca,chiar daca,cum spui a jucat in timpul dictatului de la Viena in campionatul Ungariei(S-a jucat?nu era razboi?),chiar daca are patron stiut agent ungur,chiar daca nu are decit citiva jucatori romani,din care unii(crima de lezmajestate)sunt „mitici”,chiar daca sefii nu pierd ocazia la fiecare interventie televizata sau prin ziare sa arunce cu noroi in „ceilalti”romani din alte zone geografice decit Ardeal,seducind prostimea cu ideea „superiroitatii”,in fapt jignind romanii patrioti de oriunde ar fi….”punctul nostru de vedere este intunecat..”Ar trebui chiar sa verifici asta in cazul tau.
In rest sa stii ca cfr chiar este o echipa romaneasca pentru ca practica aceleasi jocuri de culise,blaturi,umblat la arbitrii ca si toate celelalte.Sau aici se schimba lucrurile?Or fi ei puri si nepatati si vedem noi altceva?Mai gindeste-te.

janpitesti (111 comentarii)  •  16 februarie 2013, 9:40

deokamdata nu avem fotbal de valoare ca in occident.timpurile se schimba mereu.

Cosmin (3 comentarii)  •  16 februarie 2013, 10:54

CRF a jucat defensiv,a pierdut 2-0 ,pe final,zic eu ca si la 1-0 calificarea era tot irosita.Vanzind vedetele,fara deac pe lista,fara Kapetanos sau altii antrenorul CFR-ului a mizat pe o idee unica,fixa: oricum pe Inter nu-l putem bate,sa nu pierdem rau. A pierdut italieneste,si -el antrenorul- a pirdut din presupusa valoare atribuita lui dupa Man U.In toate cele 2 seri nu am vazut nici o alta echipa jucand,perimatul 3-5-2.Steaua a pierdut,totcu 2-0 dar a primit golurile repede,la 2-0 gazdele au jucat le meneajarea scorului.De aici senzatia ca Steaua a jucat ceva. Daca putea,trebuia sa joace la 0-0.E usor sa spunem : „atata putem””
,dar trebuie sa constatam ca CFR,in loc sa se intareasca a slabit echipa,iar Steaua este inconstanta,cu 2 mijlocasi defensivi atehnici,duri-ca urmare sa nu vorbim de constructia jocului la Steaua. Acolo scandalurile interminabile si-au facut efectul,alaturi de infatuarea lui Reghemcampsi a lui Chireches,doi insi care se cred valorosi,dar care sint ,inca,la valoarea interna a fotbalului romanesc. Deci la ce manageriate am avut,rezultatele sint inca bune. Nefiind dezastruase.

ghita (1 comentarii)  •  16 februarie 2013, 17:39

„Mioriţa portughezo-italiano-ardelenească”
Titlu imposibil. Pana de idei?
De cand Miorita este ardeleneasca? 🙂
Sunteti varza, baaaa, acestia.

natloz (2 comentarii)  •  17 februarie 2013, 4:21

Bravo @ Stefan

zsigodya (1 comentarii)  •  17 februarie 2013, 16:14

„Mioritică în versiune portughezo-italiano-ardelenească” ?

Ce-o fi portughez, italian sau ardelenesc in greselile flagrante in meci ale lui Rada, olteanul ?
Acelasi Rada pe care si Andone l-a certat pe teren, minute in sir, dupa un meci de cupa europeana (caz unic la Andone la Cluj !), in care KVSC a primit tot doua goluri din cauza lui ! Se pare ca ciobania si mioritismul raman un apanaj al valahilor, acum in secolul XX.
„Ungurenii”, fie ei si de import, au facut 10 puncte in grupele CL, in editia curenta ! Mioriticii urrinei urzicatzi au facut numai 8 puncte, acum trei ani, si si alea cu ajutorul arbitrilor tocmiti de mafia pariurilor legata de ciobanii albanezi mioritici, cei care erau patronii reali si care au si desfiintat imediat echipa, pentru a sterge urgent urmele manariilor.

vasco (267 comentarii)  •  17 februarie 2013, 19:55

@Jigodia,
ti-ai pus un nume sugestiv,chiar esti.Asta n-ar fi o problema,dar tot ce spui arata ca ai mari probleme cu capul.Esti chinuit de ura primitiva.Ti-as spune sa te tratezi,dar cred ca e prea tirziu,singura solutie ar fi sa-ti faci harachiri,dar pentru ca singur spui ca suferi de jigodie,roaga un veterinar sa te eutanasieze.Prea te chinui!!!

Comentează