Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Dodel, cum îi păcăleşti?

Mijlocaşul stelist continuă să aibă cifre modeste şi să îi seducă pe marii noştri oameni de fotbal

Cifrele nu mint. Ni se spune asta cu o insistenţă care dă de bănuit. Iar atunci cînd discutăm despre Cristi Tănase, bănuielile capătă […]

duminică, 2 decembrie 2012, 8:36

Mijlocaşul stelist continuă să aibă cifre modeste şi să îi seducă pe marii noştri oameni de fotbal

Cifrele nu mint. Ni se spune asta cu o insistenţă care dă de bănuit. Iar atunci cînd discutăm despre Cristi Tănase, bănuielile capătă şi un aspect vesel. Colegii mei specializaţi în statistică au descoperit că, marcînd a 5-lea gol din sezon la Chiajna, „Dodel” face sezonul carierei. Mai ales că în galopul de sănătate contra Concordiei, mijlocaşul stelist a reuşit chiar şi o pasă de gol! Care se adaugă altor 6 pase decisive din campionatul în curs. Fapt incontestabil, Tănase are un total de 14 goluri înscrise în Liga 1 dintr-un total de 171 de meciuri, ceea ce îi aduce o medie de un gol la 12 partide. Aici articolul ar trebui să se încheie, pentru că există riscul să ne prăbuşim de rîs.

Sau poate că nu. Poate că sîntem o minoritate noi, cei care nu înţelegem strălucirea acestui fotbalist, iar ceilalţi, cei care au descoperit pepita preţioasă din acest zăcămînt încă nevalorificat pe deplin, sînt majoritari. Şi cu adevărat buni cunoscători ai fenomenului. În această categorie intră automat Celalcăruinumenuserosteştelateleviziuni Pentrucăesteîncampanieelectorală, omul care speră să ia pe „Dodel” nici mai mult, nici mai puţin decît vreo 7 milioane de euro la un eventual transfer. Dincolo de părerea noastră fermă privind nepriceperea patronului în ale fotbalului, există o evaluare mai puţin subiectivă şi, bănuiesc, mai profesionistă. Siteul specializat transfermarkt.de îi acordă totuşi o cotă de 3,5 milioane de euro românului. Fără să fie exhaustivă, suma de 3,5 milioane de euro reflectă evaluarea unui jucător cu potenţial. Nu vorbeşte despre un star, nici despre un fotbalist plafonat. Preţul reflectă cumva calitatea mărfii. Nu este un produs premium, ci unul de calitate medie.

Ce fel de fotbalist este însă Cristi Tănase? Sau ce fel de fotbalist putea deveni Cristi Tănase dacă transferul de la FC Argeş la Steaua nu-l transforma în Dodel, adică dintr-o speranţă într-un subiect de băşcălie mondenă? Acestea sînt întrebările la care trebuie să răspundem.

Primul răspuns. Tănase este un mijlocaş de profil ofensiv cu o bună tehnică individuală.

Al doilea răspuns. Tănase este un fotbalist cu instinct şi cu calităţi fizice remarcabile, lipsit însă de inteligenţa şi limpezimea specifice postului pe care îl ocupă.

Al treilea răspuns. Tănase nu este şi nu poate deveni un lider. Are voinţa unui om mediocru şi glezna unui campion.

Al patrulea răspuns. Tănase nu a prins nici un meci mare în cariera lui. La 25 de ani, Dodel se poate lăuda cu cîteva prestaţii călduţe şi goluri înscrise contra unor echipe din planul al doilea: Severin, „U” Cluj, Chiajna. Plus Internaţional Piteşti ori Mioveni în trecutul recent.

Răspuns final. Cristi Tănase continuă să fie unul dintre cei mai apreciaţi jucători români. Este clar, nu ne pricepem la fotbal.

Comentarii (137)Adaugă comentariu

Robert (2 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 22:22

http://www.youtube.com/watch?v=JCkuNk_P3VQ

nu e un star,dar putem adauga la chiajna,severin,u cluj si international pitesti si pe amaratii astia de la napoli

cristi (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 22:25

Tanase e fotbalist asa cum gazeta e ziar de sport

Dobrin (2 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 22:27

El nu pacaleste pe nimeni domnu’ Geambasu,toata lumea stie ca este un jucator slab sper mediocru,insa voi presa il ridicati in slavi si ii faceti publicitate mincinoasa la comanda sefului vostru adevarat, Gigi Becali ca sa il vanda.

marius (6 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 22:28

„tanase dribleaza mai bine decat scrii tu” asta mi se pare genial! :)) daca Tanase are o medie de 2-3 driblinguri reusite pe meci.. iti dai seama ce bine scrii tu?

farfuza (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 22:31

…nu stiu daca va mai amintiti de unu’ Dobrin pe care il durea la basca de aptitudinile de lider, sau de „inteligentza” ce i-o refuzau jurnalistii…
se vede din avion ca ceea ce bourceanu sau chiriches se screm sa scoata, lui dodel ii iese fara nici cel mai mic efort…ca tanase dribleaza mult mai bine decat scrie geambasu, se vede din acelasi avion…

marcu (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 22:34

perfect scris ! bravo! tanase e un jucator mediocru umflat de presa si patron!!

raku (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 22:35

eu cred ca tu, geambashule nu ai atins niciodata o minge de fotbal si nici nu stii ce inseamna libero, asa ca lasa galagia !

Stefan (2 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 22:39

Singurele persoane care au (din diverse motive care imi scapa) o parere buna despre tanase sunt becali si piturca. plus sclavii gen mm stoica. dar niciodata nu am auzit aceasta parere sa fie argumentata altfel decat cu „pac-pac”

Petre (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 22:43

Daca ar fi spus-o dl. Vochin, credeam. Nu ca as avea o parere buna despre Tanase, dar nici una asa proasta ca a dv. In fotbal daca ar fi, Vochin e peste Tanase oricum…;)

jos_cenzura (66 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 22:54

Stefane (de la comentariu 58), Reghe si Pitzi nu sunt singurii antrenori care i-au acordat incredere lui Tanase. Mai informeaza-te.

bogdan (8 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 22:59

In primul rand, domnule Cristian Geambasu, dumneavoastra nu va pricepeti la fotbal si va veti pricepe niciodata pentru ca nu ati jucat niciodata la vreun nivel relativ inalt si nu aveti cum sa intelegeti acest fenomen. In al doilea rand, ati uitat sa mentionati ca majoritatea golurilor sale chiar au contat(Severin, Napoli, Maccabi, Rapid, TSKA Sofia, Pandurii,) si majoritatea paselor sale au adus victorii(Dinamo, Petrolul, Rapid, Astra, Copenhaga, Molde), avand in vedere ca este cel mai bun pasator si avand in vedere ca e mult mai greu sa fii un bun PASATOR cand ai in fata 10 oameni care se apara, dar dumneavoastra nu cred ca ati observat acest unghi precum altii nu realizeaza ca exista unghiul mort in oglinda de la masina. In al treilea rand, domnule extrem de bine priceput la acest fenomen, el este mijlocas stanga de profil ofensiv, poate juca si central, rolul lui este sa PASEZE, de asta are Rusescu atatea goluri si de asta Bogdan Stancu s-a vandut bine, fiind golgeter tot din pasele lui Tanase. Asa ca va recomand, data viitoare, sa redactati un articol putin mai pertinent, mai obiectiv(desi nu stiu daca acest cuvant exista pentru dumneavoastra) ca sa ne demonstrati ca intradevar aveti tangente cu acest sport numit fotbal.

nutu (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 23:00

si cati dodei nu sunt in fotbalul nostru?a-ti auzit cumva de herea?

tase (9 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 23:07

E clar, toata lumea e de acord ca Tanase e vai de mama si de steaua lui…Sanmartean e cu 3 clase peste el, pacat ca e o jigodie la fel ca si Dodel, fara creier, fara ambitie, fara dorinta de a fi cel mai bun, desi in cazul lui Dodel nu-s sigur, poate doar asa e el, limitat, atata poate si nu-l acuza nimeni. Dar Sanmartean…o jigodie care daca nu ar fi inselat fotbalul si s-ar fi daruit lui ar fi ajuns mare, mare de tot…

chronic (4 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 23:08

si golul cu Liverpool? Ala nu e meci mare?

Rares (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 23:13

Sunt perfect de acord cu USER-ul Porumbelul. Tanase e un jucator lent, fara tehnica, un jucator care are o singur dribling pt a depasi un adversar, un fotbalist care face un meci pe jumatate bun o data la 6 meciuri. as vrea sa-l compar cu alt lenes al fotbalului romanesc, adrian cristea, dar macar cristea e tehnic si cand vrea sa joace, joaca(rar, ce-i drept).l-as compara cu un fost fotbalist al Stelei, care avea un singu dribling dar facea o traba extraordinara: Florentin Dumitru. Ocupa un loc care i-ar venii de minune lui parvulescu sau chipciu si ce nu inteleg e obsesia lui reghe si a lui gigi.

robert (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 23:17

Tanase este unul dintre cei mai slabi jucatori de fotbal ce activeaza in prima divizie. Nu v-a fi niciodata transferat la o echipa buna in strainatate pentru ca nu are calitatile necesare. Singurul lucru la care este bun este sa stea lipit de tusa pe dreapta, sa alerge pana aproape de careu , sa incerce fenta pe dreapta si sa piarda mingea. Ii iese mai mereu

dns (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 23:28

sunt doar incercari de a creste cota unui jucator mediocru pentru a fi vandut. de ce credeti ca este convocat la nationala si tinut in teren 80 de minute la fiecare meci desi nu ajuta echipa cu nimic ? si nu este singurul caz.

lol (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 23:29

da este cel mai slab jucatori existent la Steaua in ultimii ani insa care este laudat ingrozitor. Ideea e ca Gigi a dat multi bani pe el. si regreta. si trebuie sa il laude in continuare pentru ca nu iesi cu bani pe minus din transferul lui . jucatorul este sub mediocru nu poate da pasa de 5 m cu latul .stie o singura faza . ia mingea in centru si suteaza cu siretul piciorului drept. sunt stelist. insa Sanmartean este 9 clase peste el si ar trebui la nationala. dar Piturca are comision la transfer si el mana in mana cu Gigi si fratii Becali. moartea fotbalului romanesc

vasa (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 23:36

domnule Geambasu , am impresia fara suparare ca nu te pricepi la fotbal , ok nu o fi Tanase star international , dar
ca mijlocas e cel mai bun din tara.in plus mai are vreo 2-3
ani pana sa ajunga la maturitatea deplina.de exeplu Hagi ,
pe la 27-28 de ani a inceput cu adevarat sa straluceasca,
desi recunosc ca e un pic cam fortata comparatia.

dragushanu (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 23:36

…marea gaura in aceasta chipa este de departe BOURCEANU.el executa toate bloviturile execrabil,aspect la care Steaua era tot timpul premianta….urmariti va rog executiile lui la TOATE loviturile. TOATE!

rok (11 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 23:50

asta nu era ala „dodel scuipinel”?

Catalin_ (13 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 23:56

Daca scria Andrei Vochin acest articol probabil mentional din bun simt faptul ca Tanase a marcat niste goluri „naspa” cu niste amatori de pe la echipe comunale precum Liverpool si Napoli. Inca vreo doua goluri in poarta celor de la Maccabi Haifa care au dat sanse stelei sa se califice anul trecut in primavara europeana. Asa ca…domnule Geambasu… AI DREPTATE ! Cristian Tanase nu a jucat niciodata un meci tare la viata lui ! Ai uitat golul ala cu Austria ?

edis (26 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 0:00

excelent punctat pacat ca ati stricat bucuria apaludacilor care cred cu tarie ca au super echipa, nu mai departe de ieri acest dodel care da cu stangul in dreptul era laudat si aplaudat :))

Catalin_ (13 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 0:02

@tase
Baiete…daca Sanmartean era cu 3 clase peste Dodel juca si el niste meciuri europene an de an . Tanase a facut diferenta la Steaua in meciuri europene. Si poate multi uita dar Cristi Tanase ara terenul facand si fata defensiva (lucru foarte important in fotbalul de astazi) . Voi va lasati impresionati de stropul de talent pe care il are Sanmartean…pentru a fi un jucator cu 3 clase peste Tanase trebuie sa si Alergi de 3 ori mai mult, sa iesi in primaveri europene de 3 ori mai mult, sa fii convocat la nationala de 3 ori mai mult, sa te antrenezi de 3 ori mai mult decat Tanase, sa dai de 3 ori mai multe pase decisive decat Tanase, sa joci de 3 ori mai multe meciuri europene si internationale decat Tanase ! Asta inseamna sa fii de 3 ori mai bun decat Dodel . In perceptia voastra fotbalul inseamna doar o sclipire talentata…asta spune multe despre cum ganditi despre sportul asta !

laur (1 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 0:10

Mi se pare ca incerci prea mult sa-l denigrezi pe Tanase.
Ai dreptate,nu e un fotbalist stralucit,asta vede si cel mai infocat fan stelist.
Dar sunt meciuri cand isi face treaba si are sclipiri.
E nevoie de un antrenor mare ca sa-l faca sa uite de tot ce inseamna club,femei etc. Sa-i dezvolta acea inteligenta din timpul meciului .

Si sa fim seriosi…ce fotbalist mediocru(cum zici tu) a reusit goluri cum a dat el cu Liverpool,Haifa ori Austria?

Suma de transfer pe care o vrea Becali mi se pare corecta. Daca ,cota lui este de 3,5 este normal ca tu , ca, club sa mai adaugi ceva la pret .
Poate ca no sa-si ia 7 milioane dar 5,5 – 6 tot o sa ia 🙂

Asta e daca esti dinamovist …

SeseSeko (1 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 0:30

Tanase mai bine se apuca de muzica populara…I-ar sta mai bine la tzambal

er (5 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 0:32

oameni buni de ce il laudati pe tanase ? ce a facut acest jucator de cat timp este la steaua ? realizarile lui care sunt?

ups (1 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 0:33

Stiti ce i se spunea lui Raduta cand era la Steaua si juca impreuna cu d0del?? 1 -2 atingeri si pasa la d0del k se ocupa el cu driblingul si finalizarea…acel dribling obosit si expirat ..Jucatori k el gasesti in curtea scoli cu un ceva in plus..un neuron, k lui d0del ai lipseste…cel mai slab nr 10 din ultimul deceniu poate si mai mult…

cezar prusac (25 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 0:36

sa nu’i atribuim jucatorului ceea ce nu face … de pacalit ii pacaleste altii … dodel saracu’ el atat stie atat face.

faneCutit (3 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 0:48

Tanase, in comparatie cu jucatorii romani, e fff ok.

De ce tre’ sa scri un articol de genu asta ? Care e scopul ? Nu iti place aroganta unora ? O iei prea personal.

Tanase trebuie sa joace ca sa devina mai bun. Fiecare jucator e diferit. Fiecare se dezvolta diferit. Fiecare jucator are ritmul lui ….

Vezi doar in alb si negru situatia lui „Dodel” si nici nu ti cont de circumstantele in care se afla fotbalul romanesc.

Ca ziarist, esti zero deoarece transmiti mesaje f negative, fara sa ti cont de subconstientu colevtiv!!
Ca angajat esti ok, produci, produci.

Cristi from Miami (3 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 1:00

Chiar daca are handicapul ca e „inzestrat” cu un IQ mult sub medie, Tanase e singurul mijlocas din Liga 1 (includ aici si strainii) care poate sustine norma dubla (atac si aparare) la un nivel satisfacator.

Restul sunt variatiuni la tema, promovate functie de afinitatile gazetarilor, ale comentatorilor sportivi si ale altor bagatori de seama…

motanul incaltat (455 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 1:34

Am impresia ca sunt unii care vorbesc numai prostii….Da a dat un gol cu Liverpool,unul cu Napoli. Si pt.asta merita 7 milioane..???.Pai ce mare fotbalist e Plesan care in toata cariera lui a dat un gol intr-un amical cu Germania??????Ideea e ca ,ce vedem cu toti care nu ne pricepem la fenomenul asta o vad si aia care investesc milioane de euro intr-un fotbalist.Si nimeni nu va da peste 3,5 milioane de euro cum e apreciat de trensfer.markt.Problema e ca nu vor da nici atit deoarece au si ei mii de fotbalisti de genul Tanase care macar vorbesc germana curent.Un ex…Altul ar fi ca Banel Nicolita a fost vindut pe 700.000 de euro .Adica un zero minus.Si dupa parerea mea,Banel e o clasa la inteligenta cel putin peste Tanase…Timpul insa ne va spune unde va ajunge Tanase si pe ce bani…Iar Giovani nu mai e cel din trecut.La cite tepe a dat cu fotbalisti romani—nu stiu unde ar mai avea ceva de spus….

nutz (1 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 1:35

scrieti si de golu cu liverpool numai ziceti k nu a dat goluri cu echipe mari…de cel cu napoli…de astea ati uitat?

ralffy_mr (9 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 1:52

@ catalin…
baiete…hai ca bati campii
Sinmartean este mai bun la dodel in pana in prezent…daca dodel avea valoarea..sau daca avea jiji cui sa-l expedieze..era expediat…dar ce pacat. dodel e numai bun pentru circul de la Steaua!! 😉
Multumesc frumos…nu e nevoie sa aplaudati!!! 😛

nici vorba (62 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 2:31

tanase face unele lucruri pe care de ex sanmartean nu le face. tot dovedit prin cifre, el face un joc mai complet pt ca participa mult la defensiva. asta nu inseamna ca sunt fan, mie nu-mi place deloc tanase. totusi..stie ce stie piturca. daca ai pretentia ca tu gembasule ai habar mai mult fotbal decat el.. e clar ca tre sa te reprofilezi.

razvan (1 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 2:41

toja era mai bun

Gellu (8 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 4:58

Tanase, acum sau niciodata!
Hai Tanase, dovedeste-ne la Copenhaga cat esti de bun si inchide gura celor care te critica, printre care ma numar si eu, recunosc.
Daca facem bilantul lui Dodel in anii „petrecuti” la Steaua, aflam mai mult despre relatii cu nu stiu ce femei si despre
betii la care a participat cu spor (chiar patronul declara ca Tanase bea cat 4, aceasta este, va rog sa fim de acord, o mare performanta), dar ca performante pe terenul de fotbal,
fara nicio indoiala, nu numai la Steaua, dar nici la nationala,
Tanase nu a convins.
Ba, mai mult, indraznesc sa afirm ca in cei 4 ani la Steaua a blocat posibili jucatori care ar fi putut realiza mult mai mult decat Tanase.
Pentru mine, jocul din Danemarca inseamna nu numai finala pentru primavara europeana, dar si ultima sansa cand Tanase poate dovedi de ce este in stare. Cred ca pretul lui corect il vom afla dupa acest meci, dar ma tem foarte tare ca
o comparatie cu o ceapa degerata va fi magulitoare pentru el .
Sincer, imi doresc sa gresesc, sa fiu nevoit sa-mi cer scuze pentru neintelegerea acestui fotbalist, dar numai cativa oameni din fotbal, total interesati il supraapreciaza si ii fac mult rau, iar cei mai multi, cred eu imensa majoritate, s-au saturat de acest Tanase.

DAN (12 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 5:08

ASA CUM ESTE TANASE PT NIVELUL FOTBALULUI DE LA NOI ESTE DE DEPARTE CEL MAI BUN MIJLOCAS STANGA.ESTE SINGURUL FOTBALIST DE LA STEAUA CARE DRIBLEAZASI POATE SCOATE UN OM DIN JOC.NUMAI PROSTIMEA NU VEDE ACEST LUCRU

Cinezan Vladimir (50 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 6:45

Suntem sătui de țâfna stelistă, iar Tănase este un produs al acestui morb dâmbovițeano-mioritic. La „umflarea” acestui jucător de fotbal contribuie și comentatorii sportivi care apelează la superlativul absolut când e vorba de prestația liniară a acestuia, ca de altfel și când se petrece câte ceva pe dreptunghiul marcat cu var românesc. Frecvent se aruncă formule ca: „excelent”, „formidabil”, „foarte”, „senzațional” etc., de ai crede că stăm la masă cu fotbaliști. Nu mai aruncați cu aceste adverbe în noi, ne doare realitatea !

alex (22 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 7:00

Domnule Geambasu mare dreptate ati avut cu „aplaudacii”. Ma apuca groaza cand vad cati useri de aici il sustin pe Tanase. Sunt stelist, ma duc pe stadioane din ’87 si pot sa zic ca am prins toti marii jucatori ai Stelei. Cristi Tanase este o rusine pentru numarul 10 ! Este cel mai slab purtator de numar 10 din istoria Stelei ! Cum poate cineva sa ia partea unui mijlocas OFENSIV care are cu un gol mai mult decat eterna rezerva Martinovici, care e fundas central?? Este inadmisibil ! Ca Tanase are o capacitate mare de efort, ca mai da si cate o pasa decisiva, nimeni nu contesta dar este mult prea putin pentru un jucator pe care vrei sa-l dai cu 3-4 milioane. Gigi s-a pacalit cu el (nu ca ar fi primu) si oricat incearca sa-l umfle, Tanase la Steaua moare, nici in Rusia nu ajunge macar. Uitati-va la Dica, un jucator extrem de lent, dar omul ala facea diferenta la Steaua, marca, pasa, dribla, tot ce vrei. Si s-a vazut cand a revenit pentru cateva meciuri, inclusiv in cupa castigata in fata lui Dinamo.

zodrak (1 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 7:45

Un mare ……..folbalist acest Dodel. Poate sa ii lustruiasca ghetele lui Chipciu, Rusescu Alexe, Sanmartean,

popescu (2 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 8:36

Am discutat si eu cu oameni care se pricep la fotbal despre Talentat, care au jucat fotbal. Nu cu unul, cu multi. Toti au fost de acord ca :

1. Talentatu’ nu are o tenica remarcabila.
2. Talenatatu’ are un singur dribling si daca l-ai citit, nu mai trece de tine. Este demonstrat. Urmariti cu atentie.
3. Legat de punctul 2, Talentatu’ nu stie sa protejeze mingea, ami ales atunci cand vrea sa faca singurul dribling (piaptana mingea).
4. Talentatu’ nu are inteligenta fotbalistica. Nu mia vorbesc de inteligenta comuna. Din contra.
5. Talentatu’ este „umflat” pentru export. El ca fotbalist este mediocru.

Alegz (12 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 8:36

Cei 3.5 mil E despre care cei de la transfermarkt (apropo sa stii ca au site si pe .com ) zic il face al 2-lea jucator ca valoare dupa Chiriches din Liga I.
Daca al doilea jucator ca valoare din Liga I pacaleste fotbalul asa cum zici, restul ce joaca oare?

zzz (1 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 9:20

tanase mereu a fost la steaua roata descentrata … probabil aparitia in primaverile europene ca titular a fost doar un praf in ochi scouterilor ca sa’l vanda mai repede … da cum ce-i din vest nu au „inteligenta” lui gigi care a fost pacalit de un pusti de 18 ani (fiul lui penescu) 1,8 mil pe 50% din tanase :)) oamenii au avzut ca jucatorul are doar potential de maidan si de viitor alcoolic . Eu il; cataloghez pe tanase in categoria mitea si raducanu , numai ca ultimii doi au avut cel putin 3 ani de glorie in cariera pe cand tanase doar aparitiile pe langa „bombe sexy” l’au scos din anonimat nu prestatiile pe teren .

lord belial (189 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 9:27

@dragushanu – corect; bourceanu strica toate cornerele si loviturile libere

tepes (1 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 10:01

Domnilor un jucator bun trebuie sa aibe si creier , pentru ca altfel ii plangem de mila cat alearga degeaba.
Tanase e inca un jucator neserios,modest care prin intermediari profita de banii lui Becali.
Adevarata valoare a lui Tanase o sa se vada daca se reuseste vanzarea lui in strainatate si rezultatele obtinute fara interese financiare .

Cip (66 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 10:41

Bine punctat!
Se vede treaba ca nu ati fost platit sa il laudati pe Dodel.
Sau vi s-a propus si ati refuzat.
Bravo!

speedy (50 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 10:46

nu sunt vreun fan al lui Tanase, dar cred ca totusi se judeca gresit prestatiile lui. e clar ca nu e vreun messi sau roanldo, sau macar vreun hagi sau lupu…deci nu inteleg ce ar insemna „meci mare”. din perspectiva mea, meci mare inseamna sa isi faca treaba pe teren, sa se inscrie in disciplina tactica a echipei si – pt ca vorbim despre un jucator ofensiv – sa creeze cateva situatii de gol pt atacanti (eventual sa si marcheze). Necazul e ca degeaba face jucatorul respectiv un „meci mare”, daca ceilalti rateaza sau gresesc in aparare si „meciul cel mare” se pierde. Prestatia lui risca sa treaca neobservata. Din aceasta persepctiva, eu cred ca Tanase a facut multe meciuri bune – daca nu chiar mari -la steaua. Sigur ca pretul e ridicol si umflat (7,8, 10 mil – sunt visele lui Jijij, nu se va intampla), dar cred ca – la „preturile” pe care le au acum pe piata jucatorii, 3-3,5 mil e un pret corect pt el. Niciodata nu va castiga singur un meci, o cupa sau un campionat, dar cred ca poate contribui decisiv la asa ceva daca are si coechipieri care sa joace. Si exact asta se vede sezonul asta la Steaua.

Cristian (7 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 10:51

E apreciat de omologul lui la capitolul inteligenta: gigi becali. E real proverbul: cine se aseamana se aduna!

Daniel (1 comentarii)  •  3 decembrie 2012, 11:10

Exact acelasi lucru ma intreb si eu, domnule Geambasu. Si mai e un genial pe care nu-l inteleg: Pintilii. Nu vad de ce cade toata lumea in admiratie cand e vorba de astia doi. De la Steaua imi plac (nu neaparat in ordine): Chiriches (singurul fundas central din tara care poate iesi in viteza cu mingea la picior, desi si el face prostii cateodata), Rusescu (isi face treaba, fara a avea pretentii de „genial”), Chipciu, Popa si (mai putin) Latovlevici. Cel mai mare antitalent la Steaua mi se pare Costea. Restul – jucatori corecti, nici prea buni, dar nici prea praf.

Comentează