Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Minciuna are picioare moscovite

Oare acum, după ce a semnat, Dan Petrescu va recunoaşte că este antrenor la Dinamo Moscova?

Împotriva voinţei sale, Dan Petrescu a semnat cu Dinamo Moscova. Este evident că s-a întîmplat aşa, de vreme ce fostul nostru mare internaţional, în […]

vineri, 17 august 2012, 4:34

Oare acum, după ce a semnat, Dan Petrescu va recunoaşte că este antrenor la Dinamo Moscova?

Împotriva voinţei sale, Dan Petrescu a semnat cu Dinamo Moscova. Este evident că s-a întîmplat aşa, de vreme ce fostul nostru mare internaţional, în prezent un antrenor respectat, a negat vehement ştirea pînă cu cîteva ore înainte ca transferul lui în capitala Rusiei să fie oficializat. Luat cu forţa de una dintre echipele de tradiţie ale capitalei ruseşti, Petrescu are o misiune dificilă. După 4 etape, Dinamo Moscova nu are nici un punct şi nici un gol marcat, deci obiectivul realist al românului de pe banca tehnică nu poate fi altul decît menţinerea în prima ligă. Ironie maximă, stelistul Dan Petrescu trebuie să evite retrogradarea cu Dinamo, cea din Moscova, ce-i drept, dar orişicît!

Mi-ar fi plăcut să dau un ton constructiv articolului, să subliniez meritele Bursucului, care a reuşit să se impună pe piaţa fotbalului din Rusia prin profesionalism, competenţă, pasiune şi inspiraţie. Rusia, un spaţiu imens guvernat de bani mulţi şi interese oculte ale ţarilor locali împroprietăriţi cu petrolul şi gazele fostului imperiu sovietic. Suna foarte frumos să scriu că după ucenicia la Kuban Krasnodar, una dintre marile grupări moscovite a înţeles că românul Petrescu este antrenorul potrivit pentru ieşirea din criză, iar apoi pentru o detentă formidabilă către vîrful piramidei. În campionat, dar şi în cupele europene. Era, de asemenea, interesant să ne întrebăm împreună dacă transferul la Dinamo Moscova este o poartă pentru un viitor contract cu Chelsea sau mai degrabă un prizonierat aurit lîngă cupolele la fel de aurite ale catedralei Vasili Blajenîi.

Mi-a displăcut profund felul în care ne-a luat la mişto zilele acestea Dan Petrescu şi îmi închipui că nu sînt singurul. Prefăcătoria oamenilor din fotbal a devenit boală cronică, iar minciuna, stil de viaţă. Îmi pare rău, dar nu pot aplauda aşa ceva, indiferent cîte scheme şi cîte ore de muncă stau în spatele acestui contract semnat cu Dinamo Moscova.

Comentarii (92)Adaugă comentariu

Emi (1 comentarii)  •  17 august 2012, 16:49

Da,nesimtire crasa la negatiile bursucului,putea sa zica macar ca nu e oficial inca nimic…Lame!

Pacuiul lui Soare (13 comentarii)  •  17 august 2012, 17:15

de unde stiti ca atunci cind a dat declaratiile era semnat si contractul? poate omul a vrut sa fie sigur! Stiti foarte bine ca declaratiile date inainte de semnarea hirtiilor pot tulbura apele.

ytz (4 comentarii)  •  17 august 2012, 17:16

hai frate, e ceva normal ce a facut, e un contract confidential, mureati daca mai asteptati o zi ?! era clar ca o sa se finalizeze ceva zilele astea.

rover (4 comentarii)  •  17 august 2012, 17:17

mie nu mi=a displacut, omul a vrut sa semneze contractul pentru a fi sigur. este omeneste sa fie asa, daca trambita ca e treaba sigura cand nu era contractul semnat, aia puteau sa ii modifice clauzele sau chestii de genul asta. sunt multe lucruri la mijloc, eu il inteleg perfect si a procedat foarte corect. asa procedeaza toti antrenorii profesionisti. voi in presa v=ati obisnuit ca demiterile si angajarile sa se faca direct la tv sau in ziare. asta mi se pare mai trist decat gestul bursucului. numai de bine in rest !

stinta (1 comentarii)  •  17 august 2012, 17:20

dar daca spunea ca este antrenorul lu dinamo moscova si nu se mai intelegea cu rusii si ramanea pe dinafara, atunci ce ziceai? cu voi nici cum nu e bn, se vede treba ca voi astia desteptii tampiti cu totii

ervfr (2 comentarii)  •  17 august 2012, 17:21

Imi pare rau dar nu a dau dreptate. Stiti cuma mai mult din dedesubturile acestei miscari ale lui Dan Petrescu? Spuneti-le atunci. E clar ca in liga 1 nu exista patron care sa-i poate oferi ceea ce rusii de la Dinamo o pot face oricat s-ar lauda unul si altul. Dinamo a fi clar in play-off si va lupta pentru un loc de EL ca in fiecare an. Ei sunt calificati oricum in play-off-ul EL si cred ca or trece de VFB. Eu cred ca a ales Moscova deoarece urmatorul pas il rea la CSKA si apoi langa Abramovich. Oricum el ramane dupa Lucescu cel mai de succes antrenor roman (vorbesc de aceasta perioada)

izy (1 comentarii)  •  17 august 2012, 17:21

fiecare cu strategia lui..

PIO (2 comentarii)  •  17 august 2012, 17:24

Geambasule ai ramas nenea fara articole ? Ce te roade pe tine in spate ca a negat pana in ultimul moment Dan Petrescu stirea, probabil ca uiti ca Dan Petrescu e un profesionist desavarsit si pana nu pune pixul pe hartie el nu vorbeste absolut nimic, sau ai uitat deja episodul cand a plecat de la Unirea pe nepusa masa?

Asta e stilul sau, prefera sa fie serios si sa isi iroseasca timpul lui cu niste jurnalisti in cautarea senzationalului ca dumnitale.

Andrei (4 comentarii)  •  17 august 2012, 17:25

E alegerea lui sa confirme sau nu zvonurile, nu inteleg de ce sunteti atat de deranjat si spuneti ca a fost prefactorie ? Poate Petrescu negocia cu mai multe echipe, de exemplu, si nu vroia sa divulge negocierile cu Dinamo. De ce voi nu aveti rabdare pana cand se oficializeaza ceva? La fel faceti si cu transferurile de jucatori, ati dat jucatori pe la vreo 10 echipa pana sa se concretizeze ceva.

Gigi Contra (10 comentarii)  •  17 august 2012, 17:26

Mda, am putea sa o luam asa cum spuneti dvs., insa ganditi-va ca in spatele acestui contract sunt chestii care tin de confidentialitate. Dvs. dle Geambasu, sau oricare dintre colegii dvs. de presa, nu doar sportiva, ati putea spune sau da in vileag sursele dvs. de informatii?
Sa luam un studiu de caz. Sa spunem ca un apropiat al lui Becali, ca oricum el apare in toate stirile, se intalneste cu dvs. intr-un loc mai ferit ca sa va dea unele informatii (bineinteles, confidentiale). Ei bine, desi ati incercat sa va ascundeti de privirile altor persoane, totusi, printr-o coincidenta, un alt apropiat al lui Becali va observa pe dvs. discutand cu „sursa”, dar nu poate garanta 100% numele persoanei, si fuge repede sa-i dea raportul oierului. Acesta suna in direct la GSPTV (pe linia directa de intrare in emisie) si va obliga sa dati numele acelei surse ca de nu va da in judecata, va schimba, va suna din loja, va injura, va ameninta etc…cunoasteti stilul.
Acum sincer, fara sa stati prea mult pe ganduri, spuneti-ne va rog care ar fi prima dvs. reactie instinctuala? Va spun eu: veti nega toate acuzatiile la adresa dvs. De ce? Fiindca doriti sa va protejati sursa. Nu este nimic rau in asta. Sunteti pus intr-o situatie de a minti…si desi sunteti constient de acest lucru, totusi o faceti…pt a va proteja sursa.
Ei bine, la fel a fost si cu Dan Petrescu.
In mediul de business se fac in tot timpul intelegeri, contracte, achizitii, vanzari etc. Sa-mi spuneti mie „cutzu” daca vreo firma solida, puternica, serioasa, ar da in vileag o lovitura (perfect legala) inainte ca aceasta sa se intample. Eventual din greseala, dar in niciun caz nu in mod constient.
Va inteleg supararea, dar luati-va cateva minute si ganditi-va: „Oare eu cum as fi procedat daca eram in locul lui Dan Petrescu”?

CARLOS (2 comentarii)  •  17 august 2012, 17:26

Da ai dreptate , nega de parca ar fi primit vre-o pedeapsa daca recunostea ca este in tratative cu DINAMO MOSCOVA . Chiar a dat-o in nesimtire spunand ca steapta oferte chiar si din ROMANIA ,fiind cunoscut faptul ca la noi ar fi luat cateva sute de mii de euro, iar la DINAMO, cateva milioane.

ovidiu (2 comentarii)  •  17 august 2012, 17:27

pai omul probail nu a vrut sa vorbeasca despre treburile lui in presa pana cand nu se ofcializa plecarea l dinamo moscova..ce mare lucru daca a negat.?pt noi care nu facem parte din presa nu e nici un misto..bv lui ca a ajuns acolo!a ras de alde horia ivanovici &co..imbarligatorii sefi!

JJdinFJ (18 comentarii)  •  17 august 2012, 17:29

bv domnule! Daca nu te respecti tu, nu te respecta nici altii. Toata stima. Asa ar trebui sa simta si scrie ziaristii, nu sa se lase scuipati de oameni care apoi apar din nou in emisiuni, ca impresarul ala cu multi bani si putina minte…

Oli (10 comentarii)  •  17 august 2012, 17:30

Poate ca asa a inteles el ca trebuie procedat cu presa care, nu o data, a inventat stiri despre el sau alti oameni din fotbal. Probabil nu e cazul d-lui Geambasu dar…
Ustura, nu?

GiulianoJunc (2 comentarii)  •  17 august 2012, 17:33

Este posibil ca lui Dan sa i se fi impus discretie; dar in acest caz poate ca cea mai eleganta iesire din impas ar fi fost sa nu ofere nicio declaratie.

jalemare (12 comentarii)  •  17 august 2012, 17:35

v-ati gandit vreo clipa ca probabil asta a fost solicitarea conducerii clubului Dinamo? ca nu toti fac transferuri la vedere ca jiji?

Stefan (4 comentarii)  •  17 august 2012, 17:37

Omul nu putea sa stie daca va semna sigur cu Dinamo.Poate Dinamo mai era in discutii si cu alti antrenori si dorea sa aiba si alte posibilitati.Nu prea inteleg acest atac la adresa lui,ma asteptam la altceva din partea ta.

marian (6 comentarii)  •  17 august 2012, 17:37

stilul sau convulsiv si dictatorial va face ca dinamo moscova sa fie o confirmare ca petrescu nu poate face performanta cu echipe mari. el poate construi echipe mari, dar nu stie sa le gestioneze pe cele mari ca traditie. uitati-va la cariera sa, sportul, unirea, kuban. echipe mici, cu rezultate mari. apoi priviti catre perioada rapid, echipa mare,cu rezultate mici cu el ca antrenor. jucatorii l-au lucrat. pai ce te astepti cand tu ii chemi la antrenament de paste ? nu are cum petrescu sa aiba rezultate la echipe intesate de vedete, cand el se tavaleste pe gazon cu pantalonii descoperindu-i c..ul ,ori de cate ori nu-i convine ceva. pai vedeti la chelsea un manager care sa isi rupa hainele de pe el de nervi ? sigur ca este toba de fotbal, viseaza scheme ofensive si este obsedat de detalii, dar il va tolera vreodata vestiarul cand el e in stare sa ii muste de beregata pt o pasa gresita ? i think not…

Vlad (11 comentarii)  •  17 august 2012, 17:37

Ai dreptate, minciuna este o boala cronica in Romania. Pe de alta parte… daca Dan Petrescu recunostea din start ca pleaca la Dinamo Moscova, asta inainte sa rezilieze contractul cu Krasnodar, era posibil sa-i ceara aia sa plateasca si clauza de reziliere. Asa ca putina intelegere.

alex (22 comentarii)  •  17 august 2012, 17:38

Foarte bine va face! voi ziaristii din romania nu meritati absolut nici o informatie corecta! Pt ca voi deformati orice informatie . Si poate ca anumite intelegeri nu pot fi facute publice inainte sa devina oficiale. 😉 pseudo-ziaristi frustrati … intorceti-va la jiji

lucell (16 comentarii)  •  17 august 2012, 17:38

Poate o sa jignesc pe multi dar mi se pare normal sa se comporte asa, ne meritam soarta cand in presa din Romania ii aveti ca IDOLI/ZEI pe cei din clanul becali si acolitii lor.EU CA STELIST ma bucur ca Dan Petrescu v-a indus in eroare, oricum 99% din ce scrieti sunt zvonuri sau cancanuri.NE-O facem cu mana noastra domnilor si nu mai recunoastem?:)

TV (3 comentarii)  •  17 august 2012, 17:40

Nu ati auzit de expresia ”Nu zice hop, pana nu treci puntea”? Poate omul nu a fost sigur ca va semna si nu a vrut sa dezinformeze, lucru la care o mare parte din presa sportiva romaneasca se pricepe foarte bine. Scuzati-l ca e profesionist.

stresu (6 comentarii)  •  17 august 2012, 17:41

Parca ar fi singurul care ne minte cu nesimtire si tupeu.
In anul in care POMANA cfr a promovat, intr-un interviu televizat, Muresan recunostea ca a stimulat financiar alte echipe.
Dupa episodul „valiza” aceiasi „claca” (l-am bagat aici si pe afemeiatul Paskany) ne minte si ne prosteste in fata ca ei nu au facut niciodata asa ceva…

PS – Exemple cu minciuni din fotbal, cu nesimtiri din fotbal, sunt „GÂRLĂ”, doar că fiecare le alege pe care doreşte…

one.love (27 comentarii)  •  17 august 2012, 17:42

pai d-aia e bagat gigi in seama asa mult. e singurul care mai spune din culise….nu poate tine nimic pt el

ra_adi (1 comentarii)  •  17 august 2012, 17:42

trebuie sa invatati ca nu tot ce face omul e obligat sa imparta cu voi. trebuia sa ii dati si voi timp sa isi incheie socotelile. Va bagati nasul tot timpul in viata oamenilor si asteptati sa va primeasca cu usa deschisa. Voi nu sunteti reporteri sunteti paparazzi.

Alfa (1 comentarii)  •  17 august 2012, 17:44

Bravo, Dane! Ma bucur pentru tine. Ma asteptam sa semnezi cu TSKA, dar este super si la Dinamo. Succes!!

fl1nt (1 comentarii)  •  17 august 2012, 17:46

nici eu nu v-as zice nimic…la cat infloriti si deformati lucrurile…

mircea (2 comentarii)  •  17 august 2012, 17:46

obisnuiti sa primeasca pe tava informatii, de la presedinti de club sau alte surse, ati uitat ca profesionalismul inseamna si patrarea unor informatii la sertarul secret. ati gandit o secunda ca poate este tot un ingredient al omului Petrescu faptul ca stie sa nu se arunce pana nu sare parleazul? Citeodata sinteti penibili

cinic (1 comentarii)  •  17 august 2012, 17:46

Toate cadrele din unitate au fost instiintate din timp de acest transfer fericit!
Probabil ca erati dus in padure la mici si bere cand a venit agentul la poarta…

cititorul de serviciu (1 comentarii)  •  17 august 2012, 17:47

foarte bine a facut, ca n-a scos o vorba. Altminteri de ce nu-ti palmuiesti ortacii care il dadeau pe Bursuc afara din Rusia. Ce soi de stiri rahatoase au mai aparut despre el!
Alpauda-l ca abia dupa ce a semnat, a vorbit. Decat sa ramai cu vorbele (goale) prin presa, mai bine cu un contract, fie si in Moscova.

Mihai (10 comentarii)  •  17 august 2012, 17:47

Pai si cu ce te alegeai daca ai fi aflat..? Lucrurile astea (transferurile) realizate la modul profesionist implica si o anumita discretie . E vorba de bani, clauze din contract, etc… Nu poti sa bati toba (ca la noi) inainte de semnarea contractului. Tu gasesti asta anormal ? Cred ca numai la ziaristii din Romania se poate asta. Auzi …ii bagi vina omului pentru ca a fost discret cu contractul sau… Il faci mincinos si neglijezi rezultatele pe care le-a obtinut in cariera… Ati innebunit ?

wowboy (1 comentarii)  •  17 august 2012, 17:49

lame sunteti voi, omul nu are NICI un fel de obligatie sa iti dea tie informatii din viata lui privata. si are tot dreptul sa nege un transfer pana nu-l vede efectuat, sa nu riste sa cada in penibil. precum autorul acestui articol.

danms (13 comentarii)  •  17 august 2012, 17:51

Nu cred că-l poți pune pe Dan Petrescu lângă „oamenii din fotbal” la care faci trimitere… Cum nu-ți convine ceva, cum lovești pe la spate! Nu trebuie să-mi răspunzi, da` tu de câte ori ai ascuns adevărul, fie chiar și-n interes profesional ?!… (observi că nu te-am făcut mincinos, prefăcut etc.) …

Cristi (1 comentarii)  •  17 august 2012, 17:53

Omu se apara de presa, e o atitudine normala.

obiectiv (1 comentarii)  •  17 august 2012, 17:54

Cred ca domnul Geambasu s-a obisnuit prea mult cu nea Gigi care se lauda imediat ce o idee a ajuns in stadiul de proiect.
Dupa parerea mea comportamentul lui Dan Petrescu subliniaza inca o data profesionalismul sau. Vorbesti dupa ce faci si pana atunci nimeni nu trebuie sa stie ce ai de gand sa faci. Chiar el spunea ca daca ar fi previzibil n-ar trebui sa mai fie antrenor.
In concluzie ofuscarea domnului Geambasu mi se pare deplasata.

Leo (8 comentarii)  •  17 august 2012, 17:56

Nu poti sa iesi public si sa te lauzi ca esti noul antrenor al echipei x pina nu semnezi contractul , Ce asa de greu de inteles ?
Acum bineinteles ca poate sa spuna ca oficial este antrenorul lui Dinamo Moscova
Un articol de 2 lei ……

Ma asteptam mai mult de la Cristian Geambaşu …dar vorba aia ” nu-ti fa iluzii ca sa nu ai deziluzii” 😀

In rest ..numai bine.
Sanatate maxima si fericire corporala!

catalin (4 comentarii)  •  17 august 2012, 17:57

Cristi mi s-a parut mereu ca esti o pesoana mai „occidentalizata’ decat restul ziaristilor de la noi. Deci nu ma asteptam la asa ceva din partea ta. Oare tu crezi ca in occident cand schimbi locul de munca spui peste tot unde o sa fie noul loc de munca? Nu se spune , si chiar daca se spune asta nu se face decat dupa ce noul contrat este oficializat (semnat de ambele parti ). Cu stima, Catalin

haine barbati (2 comentarii)  •  17 august 2012, 17:59

Mie mi se pare ok ce a facut prea multe „tranzactii” au cazut din cauza ca sa vorbit in presa

PROFESIONAL e sa vorbesti dupa ce sa realizat nu inainta

Ziaristii lu peste prajit !

Razvan (1 comentarii)  •  17 august 2012, 17:59

Un mic scenariu. Dan Petresccu recunoaste ca este in tratative avansate cu Dinamo Moscova. Sa spunem ca anunta ca va fi semnat contractul in cateva ore, cel tarziu maine. Vine Porumboiu si adauga 20% peste oferta celor de la Moscova, sau vin aia de la Anji si ofera 50% sau arabi nebuni care ii dau dublu. De ce vin acum? Pentru ca este posibil sa-l fi avut in vederi si sa-si dea seama ca nu mai au timp de analizat alte variante etc. Daca tu te apuci sa urli in gura mare ca o sa semnezi cu clubul X, s-ar putea sa te trimita la plimbare. Prefer stilul lui Dan Petrescu decat cel folosit de becali la negocieri.

El Gringo (1 comentarii)  •  17 august 2012, 18:02

Dar dc oare era obligat sa va recunoasca voua (jurnalistilor) unde pleaca si cand semneaza,ce nu mai aveati ce sa mai scrieti sau sa interpretati? bravo lui cum a procedat, pe mine chiar nu ma interesa unde pleaca si il doare oricum in cot ca nu mai poti tu aplauda cum a procedat.

Lord_Vader (7 comentarii)  •  17 august 2012, 18:02

Pai te-ai gandit ca poate omul a vrut sa fie diplomat fata de fostul sau club si sa nu lase impresia ca a plecat de la ei pentru Dinamo? Cand si-a dat el demisia deja Dinamo isi cautau antrenor si probabil a fost abordat cand inca era la Kuban ca nu cred ca ar fi plecat el asa de capul lui in timpul campionatului fara sa fie curtat de vreo echipa. Ce e rau in a dori sa mergi la o echipa mai buna unde ai perspective sa progresezi in cariera? Macar omul a dat dovada de tact si nu a zis ca pleaca de la Kuban pentru o echipa mai buna

Lord_Vader (7 comentarii)  •  17 august 2012, 18:06

Si mie imi displace profund maniera in care un om care traieste scriind despre fotbal gaseste de cuviinta sa scrie de un om care traieste pentru fotbal, si-a reprezentat tara de nenumarate ori in echipa nationala, e considerat unul din cei mai buni stranieri din istoria lui Chelsea, ca antrenor a castigat un campionat cu o echipa sateasca si asa mai departe.

Nu pot sa nu remarc adversitatea cu care ii atacati pe cei care tin la viata lor privata gen Dan sau Piturca. Stati linistiti ca nu ramaneti fara pita la gura, va da Gigi material in continuare.

Stanley (2 comentarii)  •  17 august 2012, 18:09

Iti dai seama, dom’le, ce mojic, a negat pana in ultima clipa ca se duce la aia, n-a vrut sa zica la nimeni. Cam ce viata searbada tre’sa ai tu si aia care se indigneaza ca n-a vrut Dan Petrescu sa va zica unde se duce.

stiintza4ever (11 comentarii)  •  17 august 2012, 18:09

Nu sunt de acord cu tine Cristi. Era dreptul lui sa-si aleaga atitudinea fata de speculatii atata timp cat el era parte integranta a negocierilor. Nu e exclus ca insasi Dinamo sa-i fi cerut lucrul asta pt a-si proteja interesele. Tactica pe care si-o alege fiecare nu trebuie judecata, mai ales cand e vorba de foarte multi bani si cand nu esti numai tu in ecuatie.
Eu nu cred ca a fost ceva personal ci pur si simplu a avut interes direct sa ascunda lucrul asta dar fara sa va aduca voua vreun prejudiciu.
N-ar fi fost normale alte lucruri, ca de ex sa va spuna voua ceva si altor publicatii altceva, sau daca v-ar fi vorbit urat.

talpaiadului (24 comentarii)  •  17 august 2012, 18:09

Cum este posibil ca anonimul Dan Petrescu sa faca misto de marele Geambasu?

palatin (3 comentarii)  •  17 august 2012, 18:09

Nu-nțeleg, care-i problema că a negat discuțiile cu viitorul său angajator?

Ce-ați fi vrut? Să vă pună contractul pe masă și să vă spună la care puncte se mai discută? Fi-ți realiști, tovarăși!

Poate omul era-n discuții simultane cu mai multe cluburi și nu vroia să-și pericliteze discuțiile cu careva dintre ei dezvăluind negocierile pe care le are cu alții.

Este numai problema lui Dan Petrescu de ce a ales să nege negocierile cu Dinamo Moscova. Nu împietează cu nimic valoarea lui de antrenor, e foarte probabil doar o tactică ce ține de gestiunea relațiilor sale de „afaceri”, ca să-i spun așa. (Sigur, și gestionarea relației cu presa e tot parte din „afacerile” sale, dar probabil nu chiar la fel de prioritară ca și cea cu potențialii săi angajatori.)

Cătinel dară, și nu vă mai inflamați așa când nu se uită lumea la voi ca la ditamai mesagerii zeilor pe planetă.

Ze (1 comentarii)  •  17 august 2012, 18:11

buna dimineata…dl. C.G.
:))
doar suntem romani…nu???!!!!!

Geo26 (1 comentarii)  •  17 august 2012, 18:15

Totusi nu poti spune nimic pana la semnatura. Eu as face la fel…e viata lui, cariera lui si nu trebuie sa dea socoteala la nimeni…

Mihai (1 comentarii)  •  17 august 2012, 18:22

Si mie ca multor altora mi se pare ca ai luat o prea personal. Poate avea anumite clauze sau poate pur si simplu nu vroia sa divulge pana nu semna intelegerea. Cred ca exagerezi si ar trebui sa te intrebi mai degraba de ce te simti tu luat „la misto”.

petre stelistu (38 comentarii)  •  17 august 2012, 18:28

welcome to true professional soccer. Am ajuns sa luam lectii de la rusi. La noi in Romania e o gogosarie nu un fotbal profesionist. Cred ca nu mai trebuiesc alte explicatii.

Comentează