Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Ce nu vezi la televizor. De ce nu vezi la televizor. Cînd nu vezi la televizor

Ei au tot. Ei, cei de la televiziune. Nu contează care dintre ele, oricare. Ei sînt stăpînii inelelor media. Au prime time, au publicul cel mai numeros. Au fonduri, au acoperire. Publicitatea şi interesele puternicilor zilei se duc tot către […]

miercuri, 9 mai 2012, 10:39

Ei au tot. Ei, cei de la televiziune. Nu contează care dintre ele, oricare. Ei sînt stăpînii inelelor media. Au prime time, au publicul cel mai numeros. Au fonduri, au acoperire. Publicitatea şi interesele puternicilor zilei se duc tot către ei. Au zeci de camere şi sute de ochi care le dirijează. Carele de transmisie poartă tehnologie luată de la NASA şi arată ca nişte module lunare. Au mobilizat cei mai buni oameni de teren, cei mai în vogă comentatori. Şi cei mai experimentaţi. Totul este strălucitor, impecabil, hightech. „Profi”, cum le place lor să zică.

Ei au totul. Absolut totul. Oare?

Transmisia formidabilă defilează în faţa ochilor noştri dedulciţi la HD. Totuşi ceva ciudat se întîmplă, camerele nu reuşesc să surprindă decît parţial cum cîţiva stewarzi aleargă (evident, cam fără spor) după… după cine nu ştim exact, bănuim că alergatul sau alergaţii sînt niscaiva exhibiţionişti, care au profitat de finala bucureşteană ca să-şi arate goliciunea… Aşadar nu ştim pe cine au fugărit stewarzii, pe cine au imobilizat, de ce, ce s-a întîmplat cu cei capturaţi. Comentatorii sînt evazivi şi devin misterioşi atunci cînd nici microfoanele de ambienţă par să nu mai funcţioneze. Pe stadion se aud scandări care nu au legătură nici cu madrilenii, nici cu bascii. Au legătură cu Mitică şi cu Naşu’. Le ştiţi.

Caietul de sarcini este de vină. Nu microfoanele, nu camerele performante, nu regizorii de transmisie mai antrenaţi decît Falcao. Caietul de sarcini al UEFA este stăpînul absolut al finalei. Caietul de sarcini îţi spune ce poţi şi ce nu poţi difuza. Cenzura vine acum într-un caiet de sarcini de la UEFA, nu de la secţia de propagandă a partidului comunist. Iar televiziunile se supun. Fiindcă cenzura vine la pachet cu banii. Puternicele canale TV stau în genunchi, iar caietul de sarcini le cade greu pe umerii încovoiaţi. Nu pentru a-i înnobila.

Nu vă pierdeţi speranţa. Veţi citi totul în ziar. Cînd, unde, cum, de ce. Cine au fost cei care purtau pe tricou inscripţia „Justice for Craiova”. Ce au scandat românii din tribună. De ce, unde, cum, cînd. Este revanşa de normalitate pe care ziarul o ia asupra televiziunilor. Este privilegiul celui mai puţin bogat, dar care se bucură de libertate. Libertatea de expresie contra caietului de sarcini. Libertatea de a spune nu orice îţi trece prin minte, libertatea de a putea spune orice se întîmplă. Pe stadion, în lume. Pe stadion, adică.

Finala Atletico Madrid-Athletic Bilbao a fost frumoasă, îndrăznesc să spun superbă, stadionul luminos, Bucureştiul la înălţimea evenimentului. Dar trebuie să ştim că, alături de frumuseţea programată şi la care s-a lucrat pe brînci, a existat o lume paralelă, a unor oameni nemulţumiţi. UEFA lui Mircea Sandu şi a lui Michel Platini ne propune să trăim într-un clopot de sticlă unde putem respira cel mai pur aer şi putem mînca cea mai sănătoasă hrană. UEFA lui Mircea Sandu şi a lui Michel Platini nu ştie să ne spună ce se va întîmpla atunci cînd, din greşeală, clopotul de sticlă se va sparge. Iar noi vom rămîne fără anticorpi, cu creierul suficient de bine spălat. Nici televiziunile nu vor şti să ne spună, fiindcă nici asta nu e prevăzut în caietul de sarcini.

Încercaţi şi citiţi ziarul, nu depinde de nici un caiet de sarcini.

Comentarii (90)Adaugă comentariu

fotbalmaxx (12 comentarii)  •  9 mai 2012, 22:52

Adevărat, domnule Geambaşu. Europa a ajuns într-un fel de democraţie simulată…

mihai popa (5 comentarii)  •  9 mai 2012, 22:53

corect. 100% corect

Marian (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 22:59

Mare dreptate ai. Din pacate zilele presei scrise sunt numarate. Din punctul de vedere al cenzurii insa, cred ca pierderea ziarelor va fi compensata de presa online. Insa aici avem o mare problema, si anume faptul ca pe online scade calitatea articolelor.
Nu stiu puterea ta de decizie in ceea ce priveste articolele care apar pe gsp.ro, insa cred ca la influenta pe care o ai, ai putea trage niste sfori sa nu mai citim pe viitor nici o stire prezentata ca „articol imaginat”. Macar din respect pentru cititori.
Ma intereseaza si parerea ta referitoare la acest subiect, deci as aprecia un mail sau un raspuns aici, in rubrica pentru comentarii.

spaniord (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:00

este foarte bine ca nu au aratat cine fugea pe stadion, si daca si cand au fost prinsi de stewarzi. de ce sa promovam huliganismul si sa acordam atentie unor 2-3 nebuni care vor sa impresioneze? noi ne uitam la fotbal nu la teatru. daca era meci din Liga lui Mitica, se uita de fotbal si toti isi concentrau atentia asupra acelui episod. Bineinteles ca scandalul avea mai multa audienta.

ovidiu (10 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:03

Pe bune, pe cine intereseaza k niste golani profita de un eveniment de genul asta pentru a-si face cunoscute frustrarile legate de Craiova, Corleone si Nasul? Tu chiar ai impresia k tziganiile noastre intereseaza in afara, avand in vedere k finala se difuzeaza in peste 120 de tari. Acolo unde exista prostie si nesimtire cu duiumul, un tip de cenzura e binevenit. Altfel se molipseste… Lasa prostiile si saluta finala superba de la Bucuresti, in totalitatea ei, nu deplange „cenzura” atat de necesara mai ales in spectrul plaiului nostru mioritic

kaloyanu (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:05

Mitica si Sandu la puscarie

vineri12 (13 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:08

Eu cred ca, mai degraba decat despre un caiet de sarcini, vorbim despre civilizatia la care ne prefacem cu totii ca tanjim si care nu poate lasa spectacolul unei intreceri sportive sa fie acaparat de vreun eventual cur gol, o eventuala injuratura, sau vreun episod ploiestean . Ar trebui, distinse domn balcanic, sa intelegi ca civilizatia se naste din reguli rigide, aplicate nediscriminator, indiferent cum le numesti dumneata.

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:11

Marian
Daca as trage sfori ca sa nu mai apara articolele despre care vorbesti ar insemna ca practic si eu cenzura. Poate nu sint cele mai bune articole, dar fiecare citeste ce vrea. Are libertate, adica.

bogdan (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:11

cenzura e la voi la Gazeta. De ce mi-ati scos comentariu nu am jignit pe nimeni. Am scris doar ca nu bagati tot in editia online. Eu sunt in Germania si nu am de unde sa cumpar ziarul. Mai aveti si tupeu sa vorbiti de cenzura sa va fie rusine cu ziarul vostru cu tot.

florinm (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:12

mda, absolut scarbos ce au facut comentatorii!!!

nu pot sa exprim ce sentiment de frustrare am avut cand am vazut cum cenzureaza imaginile, sunetul cat si episodul cu pricina

bine ca stim sa laudam toata ziua ce merite avem noi romani „meritam si noi cupa pentru cum am organizat” (sic)

ce femei frumoase avem si cat de impresionati sunt spaniolii de romani si Bucuresti… de 3 zile asta aud la fiecare 10 minute…

de maine o luam de la capat, interviuri becali1, becali2, becali3, daca nu e hlizeala, e marlanie si tot asa

Radu (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:12

bun articol, un articol serios, un articol adevarat, un articol care ne-ar pune pe gandurti daca nu am fi atat de superficiali si de influentati de media – ai sa vezi ca au sa-l priceapa putini si romanul normal, manelistul spalat pe creier o sa iti spuna despre „huliganii, nenorocitii, drogatii care au vrut sa strice spectacolul de gala – bine dracu `ca nu i-a filmat nimeni ca ne faceam de ras in toata lumea”

ei nu inteleg nimic…

cristian (3 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:12

Domnule Geambasu, cred ca va inselati. La fel ca si in campionatul englez, televiziunea nu va transmite imagini cu huligani care intra in teren ori accidentari oribile gen fracturi deschise. Si mi se pare foarte normal sa se arate spectacolul fotbalistic si nu un individ care a rupt-o la fuga pe gazon, intrerupand astfel meciul. Asta nu e cenzura, hai sa fim seriosi, nu totul este o conspiratie. Operatorul de televiziune a considerat ca nu este necesar ca aceste imagini sa ajunga la tv tocmai pentru a nu strica atmosfera de finala europeana. Daca individul era gol iar pe una din partile corpului sau ar fi scris un mesaj adresat domnului Dragomir ori Sandu, ati fi preferat un prim plan?

africanu (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:16

toti cretinii cu apetit pentru cenzura au acces la adevarul absolut. sper ca dupa finala asta, de maine chiar sa se reinceapa ancheta in cazul Universitatii CRAIOVA

alex (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:16

Cred ca este o recomandare uefa să nu difuzeze așa ceva pentru a nu încuraja

radu constantin (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:16

bun articol. spontan. noi suntem cei 99%

chio (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:17

Pai chiar si din comentarii iti dai seama ca la cat de spalati pe creier au ajuns unii aceasta cenzura li se pare un lucru normal.

Dar ce au facut baietii aia de ii numiti huligani? Au omorat pe cineva? Au agresat pe cineva? Ce au facut?

Puiu Tanase (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:17

Eronat….
Mai informează-te.
O directivă UEFA interzice filmare/redarea în direct (pe post) a „exhibiționiștilor”, nicidecum că „nu i-au prins”…

Atât tot, o directivă clară la care s-au conformat toate televiziunile… 😉

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:18

Cristian
Interesant ce spui, chiar este un punct de vedere pe care putem discuta. Doar ca protestatarul nostru, Jimmy Jump al nostru nu era deloc gol, avea tricou si pantaloni. Nu spun ca avea ce sa caute pe teren, asta-i altceva.

blaq jesus (189 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:20

JUSTICE FOR CRAIOVA!

Bocanci (12 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:21

Daca-i arati la tv, le iei interviu si le dai nas, fac si altii la fel, ca mama prostilor e gravida permanent. Bubele UEFA sunt altele, mult mai mari, cum ar fi proba video. Da ce, ei sunt prosti sa renunte la arbitrii obedienti, pe care-i trimit sa faca praf cine stie ce meci?

Sorin (4 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:21

daca se va face un sondaj(printre oamenii normali din tara asta, si nu printre tot cocalarii care merg la stadion doar pt scandal) eu cred ca peste 90% sunt pentru „cenzura” asta care a fost in seara asta. pentru mine si pentru foarte multi altii conteaza mai mult spectacolul fotbalistic, nu ce tampenii are in cap omu’ ala care alerga pe teren… Era mai bine sa ne uitam si in seara asta la salbatici(la fel ca marti seara, la salbaticul de Bornescu)?

Dani (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:22

Ca sa vezi! Cind era vorba de dreptul presei de a transmite imagini de la vestiare erai in extaz! Atunci nu mai era vorba de spalarea creierului, ci de dreptul televiziunii, ca mijloc mass-media, de a lua nu numai jumatati din viata sportivilor, ci a le arvuni pina si ultima firimitura de intimitate…da, dar erai de acord, pe motiv ca televiziunile platesc pentru asta, asadar divulgarea marcii de chiloti purtata de fiecare sportiv venea la pachet cu banii si era inscrisa in caietul de sarcini!
In fiecare zi, cu orice ocazie, vedem numai nulitati ascunse in spatele legitimatiei de „jurnalist”, care isi ridica propria ipocrizie la rang de virtute. Si cind, in ziar mai gasesti si cite o osana inchinata patronului vostru spiritual din Pipera, te gindesti ca ziarul este chiar caietul de sarcini…si are sens sa-ti mai explic ce ne vine sa facem cu ziarul vostru?
Banuiesc , de fapt sint aproape sigur, ca nici acest comentariu nu va trece de cenzura voastra, pe motiv de hiperaciditate. Dar (va) veti minti ca nu e cenzura , ci apararea privirilor altor cititori de ceea ce voi numiti atac asupra autorului, jignire, etc. Ei bine, si liga lui Mitica da vina pe regulamente. Voi cu ce sinteti mai buni decit trepadusii din Liga?

aaa (4 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:27

hai sa iti spun ceva Cristiane…Romanul nu face decat sa copieze ce fac altii in loc sa modeleze acele copieri dupa necesitatile oamenilor….Ar trebui sa te concentrezi pe ce spun aici in articolele tale…!!!!

Gabriel Bratu (30 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:28

Anormalitatea este asa de mult prezenta in viata oricarui roman, incat am ajuns sa nu mai stim ce inseamna normalitatea. Printre altele, normal este sa ignori grotescul si sa nu-l promovezi, sa nu-i faci reclama. Asta s-a intamplat, nimic mai mult.
Diferenta dintre noi si Europa este ca la noi gradina de flori este in spate, iar gainile cresc in curtea din fata; dincolo este invers. Dumneavoastra ati numi asta cenzura, dincolo se numeste asta normalitate.

adi_stelistul (454 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:29

Craiova n-a castigat nimic din gestul acesta. Pana la urma daca ducem discutia la consecinta ultima, a eficientei, nu s-a intamplat nimic. Doar nu va pune Platini sau printul Felipe o vorba buna la Mitica sa fie mai indulgent cu Craiova. Suporterii din tribune, cei care s-au solidarizat cu gestul, erau oricum de partea Craiovei neconditionat. Fiind mai pragmatic de felul meu, desi simpatizez Craiova, nu aplaud gestul celor doi. N-a ajutat nimanui. Doar lor, au mai crescut putin in ochii cercului lor de cunostinte.

ovidiu (10 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:32

Radule, pana ai sa intelegi si tu ce inseamna un eveniment sportiv si satisfactia pe care ti-o ofera o gala de genul asta si nu te-ai mai preocupa atat de mult de cenzura unor episoade balcanice sau exhibitioniste, whatever those were (adik indiferent de adresa lor, k sa intelegi si tu) si n-ai mai face din tzantzarimea lor armasarime, ai putea sa te abtii din a da lectii de „civilizatie”. Daca ai impresia ca cei care comenteaza un eveniment sportiv de nivel european ar trebui sa acorde mai multa importanta unor rahaturi „made in Romania”, n-ai decat sa continui sa mergi la stadion si sa-ti versi acolo frustrarile, mai degraba decat sa te bucuri cu adevarat de un eveniment sportiv. Fratilor, a fost finala Europa League, who the f… cares de Craiova si sefii fotbalului romanesc (unul dintre ei a adus finala la Bucuresti, btw).

alex (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:33

@vineri12 era de fapt 13. „bratul ciung al legii pleaca din masonerie” (cedry2k)

Iulian (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:34

Eu cred ca trebuie sa invatam( televiziunile nationale) de la aceste „faze cenzurate” din timpul unui meci in care niste oameni de nimic care nu fac cinste acestui sport se dau in spectacol!!! Eu zic sa te mai gandesti in legatura cu acest subiect!!!!

Ciprian (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:35

Urat din partea televiziunilor ca nu au aratat ce scrie pe tricou … Rusine

Andy (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:35

Ok…perfect de acord, este vorba despre caietul de sarcini! Dar oamenii care ies pe teren la modul asta doresc sa transmita un mesaj (in afara de cei mai putin inzestrati care intra sa dea cu pumnul). Cata vreme nu doresti sa incurajezi astfel de manifestari mi se pare normal sa limitezi difuzarea imaginilor de gen. Nu mi se pare ca este vorba despre o cenzura in forma ei clasica. Pentru ca daca cel putin la nivel teoretic, daca persoana aia stie ca nu l-ar baga nimeni in seamna, nici macar ziarele dornice de infrangere a cenzurii, atunci probabil nu s-ar mai intampla astfel de situatii.

costy95 (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:37

de la…Puiu Tanase……O directivă UEFA interzice filmare/redarea în direct (pe post) a “exhibiționiștilor”, nicidecum că “nu i-au prins”…
Cat de bine le stii tu pui de tanase directivele astea de la uefa, plateste.mi tu jumatate din abonamentul la cablu si nu ma intereseaza exhibionistii dar aici era vorba de un mesaj pe tricou nu era respectivul nud………SA.TI FIE RUSINE TIE SI TOTI CELOR CE APARATI INTERESELE MESCHINE SI COMUNISTE ! JOS CU mitica si sandu +platiny…..ROMANIA TREZESTE.TE.

cosmin (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:37

Poate ii intrebati pe Sandu si Dragomir cum de fanii lui Madrid si Bilbao au avut voie cu steaguri si mesaje iar la meciurile din liga I nu avem voie cu asa ceva, ca sa nu mai zicem de meciurile Romaniei unde nu e voie cu tricolorul.

thewatcher (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:37

Va respect pentru taria de a rezista tentatiei unui articol tipic si previzibil despre Falcao sau Diego, si pentru curajul de a scrie pe ACEST subiect.. e o seara in care orice jurnalist „de pluton” se poate ascunde linistit in spatele cliseelor.. oamenii rezoneaza, dau click.. se merge la sigur.. Dvs. insa, pentru ca ati abordat aceasta tema (a cenzurii si a libertatii informatiei) care e mult mai importanta si transcede orice meci, fie el si Finala, ati demonstrat (inca o data) ca nu sunteti „orice jurnalist”, si mi-ati mai dat putina incredere in jurnalismul sportiv din Romania. Felicitari!

niku (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:41

Buna seara ,lucrez in GERMANIA si in timpul meciului eram de serviciu ,patronul se uita pe un program nemtesc la meci si m-ai trageam si eu cu ochiul si urechea dar in 30 de minute la final nici un cuvant despre minunatul BUCURESTI si minunata ROMANIE de la comentatorii GERMANI……………………………………………..

moromete (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:42

atata timp cat este lezata a 6-a sau a 7-a parte din tara[vezi cat inseamna in populatie oltenia…] mi-se pare de-a dreptul aberanta orice fel de judecata in favoarea cenzurii…..sa nu imi spuneti voi J*****or ca daca era steaua in locul nostru , erati la fel de pasnici……ce?nu ati putut sa luati jucatori de la craiova si sa apelat la o jignire adusa justitiei romane si voi acum va dati spectatori neturii care nu vreti sa vedeti un adevar????ce daca noi nu avem mediatizarea clonelor C******te???asta inseamna ca nu existam sau ca GS nu se vinde in OLTENIA??….cand au fost incidente pe 15 am dat cu piarta ca sa puteti si voi J***rilor sa scrieti liber comentarii si sa incerc sa duceti o viata mai buna….si am luat gaze o gramada ca sa putem apara ultima reduta de democratie in tara asta….am facut-o in calitate de suporter si implicit de cetatean al acestei tari….si am facut-o in speranta ca voi trai zile in care inca sa imi pot exprima parerea liber ,indiferent ca va place voua sau nu….astia care sunteti cu cenzura va recomand sa ajungeti in coreea comunista sa vedeti ce inseamna cenzura…..si apoi sa realizati si voi despre ce vorbim noi aici……..

denethor (34 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:43

aproape lacrimez,da’ fituica aia tot nu o cumpar…da’i buna incercarea! :))

Sorin (4 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:46

@chio (e cam a doua oara cand scriu, cam acest comment; oare asta nu este cenzura?)— ti se pare normal ca la fiecare meci cate un nebun dinasta sa alerge pe teren?(ca vezi doamne nu omoara pe nimeni). eu prefer sa fiu „spalat pe creier” decat sa ma uit la nulitati care alearga asa ca nebunii pe teren. daca citim si alte articole de pe alte site-uri vom vedea ca acei indivizi olteni ai craiovei(care nu sunt huligani si nu omara pe nimeni) au provocat deja scandal in centrul bucurestiului. cu ce scop? doar ei stiu(asa au ei impresia). dar mai bine sa ne batem si sa vedem violenta la TV. cu asta vom avea in asa fel multa cultura si libertate, pt ca sa nu cenzuram, nu? e mai ok asa? care e parerea voastra?

edy (5 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:46

decizia uefa este corecta. nu orice tampit trebuie difuzat la televizor, mai ales cand gestul lui este facut tocmai din acest motiv. voi in ziar puteti scrie orice, dar indivizii au intrat pe teren pentru a fi bagati in seama, pentru a deveni eroi pentru o zi. un om l-a omorat pe john lennon pentru acelasi motiv.

eu si altii (4 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:49

@sorin ce nu’ntelegiti tu si altii ca tine este ca, cei doi alearga pentru ca tu sa poti savura un spectacol corect, acelasi lucru se’ ntampla si’n piata universitati ,oamenii protesteaza sa ai o viata mai buna.drepturile se castiga lupatand penru ele… apropos,ce crezi ca este mai rusinos,doua persoane alergand pe teren avand inscriptionat pe spate un mesaj pentru dreptate sau cei care sunt precum mailat,cersetorii sau hotii aflati in strainatate.

keithoss (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:53

in concluzie… bun gazonul, nu?

moromete (2 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:01

nu ba mai chinuiti cu astia care incurajaza cenzura…sunt fix precum puii de crevedia….ei cred ca spectacolul este facut doar de aia din afara….ei nu au fost niciodatata la un craiova-steau,dinamo,rapid,timisoara….ei se bucura acum ca or sa poata sa vada la anu: ceahlau,bistrita vs steaua,dinamo,rapid…..or sa fie la anu 14 meciuri intre formatiile astea….si se multumesc cu astea….sunt curios cati die ei au vazut azi meciu brasovului si al otelului la sportu…….sa imi zica si mie sau alora care tinem cu craiova….daca au inteles ceva din meciurile astea…..si daca au ineles ceva….sper sa se bucure in continuare de ele…..daca o dati pe partea cu „nu ma intereseaza campionatul romanesc” atunci va intreb: la ce *** va mai uitati la el….si de ce va mai pasa despre lupta unora pentru dreptate…..sper sa aveti parte de aceeasi dreptate de care am avut parte noi , de acum in colo…..

Sorin (4 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:01

@”eu si altii” ce spui tu e doar o scuza care le-o cauti. chiar crezi ca pe spanioli si pe cei de la UEFA ii intereseaza ce scria pe tricoul lui? ei ce au vazut? un nebun ce alerga pe teren. nimic mai mult(poate cel mult vor spune: uite si la romanii astia nu au fost in stare sa tina oamenii pe scaune 90 min). niciodata nu am sa fiu de acord cu astfel de proteste, stii de ce? pt ca cei care „protesteaza” in asa mod sunt oameni care nu au nimic in cap, si din cuza oamenilor de genul asta suntem priviti asa cum suntem priviti peste hotare. sa stii ca exista multe alte modalitati sa protesteze pt cauza lor(in cazul asta U Craiova), nu sa se bata si sa alerge pe teren. cand vedeam la TV stadioane frumoase si meciuri frumoase finale etc, ne spuneam in gand cu totii „ce frumos ar fii sa avem si noi asa ceva la noi in romania”, iar cand o avem aici, sa incercam sa o facem calumea, nu sa protestam si sa alergam pe teren ca descreiereatii, pt ca pe straini nu-i intereseaza de ce protestam, ei vad doar nebuni ce alearga si atat(ca dupa eveniment putem tot protesta si sa ne dam in cap, pt ca vad ca asta ne place noua, si asta face audienta si asta se pare ca pt multi e bine)

ovidiu (10 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:07

bravo mah moromete, noroc cu tine k pot comenta online, nush ce ma faceam de nu luai tu gaze lacrimogene, cred k mai bine ma mut in coreea, asta intelegi tu din discutia asta. sa mori tu ca o 7-ime din tzara e afectata in legatura cu moartea marii voastre iubiri. habar n-ai ce inseamna drame si probleme cu adevarat, nu k un oras intreg nu-i in stare sa tina in viata o echipa de fotbal (ca de altfel va bateti toti cu pumnul in piept k va iubiti echipa de numa numa). FYI (adecatelea for your information, adicatelea k sa stii si tu), putea fi orice echipa implicata, eu knd dau pe pro tv intre 21.15 si 0.00, vreau sa vad spectacol, nu teribilisti kre gasesc ca singura metoda de-a se face remarcati este sa intrerupa un meci de fotbal. si dk te doare asa mult de cenzura, hai sa nu mai cenzuram nimic mah fratilor. apropo, de ce cenzureaza gsp-ul mesajele triviale? Sau de ce nu aratam la TV chipurile oamenilor decedati? Sau hai sa scoatem semnele de acord parental de la filmele difuzate la TV? Hai s…ir, k discutia e mult mai complexa si tu pari genu care merge si da cu pietre, decat cu argumente! Hai traiasca Craiova si la mai multe revolutii… eu am plecat la Seoul!

Mojito (19 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:20

Raspunsul tine de civiliatie, in OCCIDENT se da la TV cum se flutura batistele albe ca sa se chimbe patronii, antrenorii, sefii din Ligi, presedinti din Ligi, etc….
In Romania fac pe pr.os.tii si se joaca cu DNA’ul de ochii fraierilor.
Nu degeaba cefele late se executa intre ei in fatza zidurilor, ultimul exemplu a fost taticul lor Ceausescu.

mitikkbarcelona (1 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:21

mare diferenta intre Romania 89 si rromania 12 nu e, au ramas aceeasi securisti mitica si sandu, cenzura democratica mult mai parsiva plus spectacolul tipic organizat cica civilizat.. si sa nu uitam de golanii huligani olteni, la puscarie cu ei si cu toti derbedeii care au curajul sa spuna adevarul.

Nea Vanea (54 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:26

Vrajeala ieftina!

AlexCraiova (1 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:28

Sunteti prea naivi sa intelegeti!!! iauzi, te intereseaza mai mult spectacolul fotbalistic. Pai cu ce te-a deranjat ma daca au intrat 2 baieti pe stadion? s-a intrerupt pt 5 secunde spectacolul tau fotbalistic? Sa nu uitam cum a fost dezafiliata CRAIOVA….Pentru ce ni s-a intamplat trebuia sa facem altceva mult mai rau!!!!

cezi (5 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:29

Nu te supara,dar esti ditamai ziaristul!Nu ai capacitatea de a intelege de ce acesti derbedeinu sunt prezentati in imagini!?Filmandu-i,alienatii mintal se cred vedete,le spun aia prin cartier ca s-au vazut la t.v,iar atunci telul boului e intotdeauna ala!Daca nu-l baga nimeni in seama,ce rost mai are!? Dar voi,daca sunteti zilnic in cocina nu intelegeti nimic din normalitate! Maine o sa luati foc pe faptul ca nu l-au intrebat nimic pe cioban dupa meci!!!Duceti-va la munca,nene!!!

Sorin (4 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:39

asta ca sa nu ne miram cand suntem aratati cu degetul cand iesim din tara. din moment ce sunt indivizi care gandesc in asa fel… cred ca trebuie sa inchidem discutia… pt ca daca il iei la intrebari pe individul acesta si-l intrebi care sunt toti jucatorii de la U Craiova nu-i stie… dar sa arunce cu pietre va garantez ca stie…

# 47 AlexCraiova on 10.05.12 at 12:28 am
Sunteti prea naivi sa intelegeti!!! iauzi, te intereseaza mai mult spectacolul fotbalistic. Pai cu ce te-a deranjat ma daca au intrat 2 baieti pe stadion? s-a intrerupt pt 5 secunde spectacolul tau fotbalistic? Sa nu uitam cum a fost dezafiliata CRAIOVA….Pentru ce ni s-a intamplat trebuia sa facem altceva mult mai rau!!!!

Radu (1 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:43

Ce mister… ” ce sa este oare ? ” . Normal ca trebuia cenzurata treaba asta , nu merita stricata atmosfera celor din fata TV-ului. Sunt acri strugurii ? Trustului Intact Media cred ca le e ciuda pe cei de la PROTV ca au fost capabili sa televizeze cel mai mare eveniment sportiv din Romania, au si cu ce. Calitatea imaginii HD si al lunetului Dolby surround sunt ireprosabile, vociile comentatorilor sportivi si modul in care comenteaza meciurile te fac sa tremuri de emotie la fiecare faza. Trustu vostru nu are camere HD , filmati si voi cu ce aveti, telefoane, cutii de bere, pistoale cu apa , iar apoi dati la tv imaginii de o calitate inferioara celor mai slabe televiziuni de cartier. Nu acuzati pe altii pentru cea ce voi nu sunteti in stare sa faceti.

Comentează