Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Mourinho interzis îndrăgostiţilor

Marele Jose întîmpină urît semnele decăderii. Marele fals îşi trăieşte ultimele zile

Nu are legătură cu El Clasico. Vorbim despre Mourinho. Dar cine sîntem noi să vorbim despre Mourinho?, ne-ar întreba însuşi Mourinho. Portughezului nu-i lipsesc replicile, nici sarcasmul, ci […]

miercuri, 25 ianuarie 2012, 10:12

Marele Jose întîmpină urît semnele decăderii. Marele fals îşi trăieşte ultimele zile

Nu are legătură cu El Clasico. Vorbim despre Mourinho. Dar cine sîntem noi să vorbim despre Mourinho?, ne-ar întreba însuşi Mourinho. Portughezului nu-i lipsesc replicile, nici sarcasmul, ci doar rezultatele în meciurile directe cu Guardiola. Fiindcă asta nu vrea să recunoască cel mai trufaş dintre marii antrenori ai lumii. Umilinţele pe care le trăieşte de fiecare dată cînd se întîlneşte cu echipa lui Pep. Repetate, previzibile, inevitabile. Barcelona este proiecţia imaginii despre fotbal a unui om. Generozitate. Realul este… Ce (mai) este Realul?

Aici începe paranoia studiată a lui Jose, care nu-l poate prosti nici măcar pe un copil care vine pe Santiago Bernabeu pentru a flutura albul castilian şi imperial al Spaniei. Jose aminteşte de Cupa Regelui şi de cele 5 puncte avans în campionat, Jose vorbeşte despre unitatea vestiarului în care spaniolii şi portughezii se au ca fraţii. Cain şi Abel, de exemplu. Jose ceartă ziariştii, loc în care se întîlneşte cu toţi antrenorii şi toţii patronii din Liga I. Bineînţeles că Jose nu este amnezic, imbecil nici atît. Jose ştie prea bine că în fiecare miercuri a Copei del Rey şi în fiecare weekend al Primerei cînd urmează meciul acela blestemat el va fi încă o dată pedepsit. Judecat pentru repetate acte de sabotaj la adresa fotbalului. Condamnat pentru meschinărie în formă continuată. Porto, Chelsea, Inter, Real. La Madrid i s-a înfundat, fiindcă nu te duci ca un cuceritor în capitala Spaniei ca să te afişezi cu Pepe şi Altintop drept locotenenţi. Ca orice om de succes părăsit de succes, trăieşte urît momentele decăderii. În fluierăturile publicului şi în criticile presei nu vede decît expresii ale ingratitudinii. Iar în bătăile luate de la Barcelona, mici accidente de traseu.

Într-un film recent, un regizor neamţ şi cîţiva foarte buni actori englezi încearcă să ne convingă de faptul că Shakespeare, marele Will, a fost doar un paravan pentru scrierile unui nobil renegat la Curtea Tudorilor (alţii decît familia lui Sandu Tudor). Shakespeare din pelicula cu pricina profita de pe urma situaţiei autorului nemuritoarelor piese. Acesta nu îşi putea declara paternitatea operei fără a fi ostracizat în lumea nobililor. Acum 400 de ani, scrisul nu era o activitate foarte onorabilă, nu cel puţin în aristocraţia engleză. Semianalfabet, bădăran, beţiv, oportunist şi lacom, Will din film seamănă în esenţă cu Jose. O celebritate clădită pe un imens fals. Deosebirea ar fi că la piesele lui Shakespeare, oamenii plîngeau, rîdeau, se îndrăgosteau. La sfîrşitul reprezentaţiilor lui Mou, plîngi. Dacă eşti în tabăra cealaltă, rîzi. Dar nu te îndrăgosteşti niciodată.

Comentarii (239)Adaugă comentariu

Bogdan (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:13

Andrei si voi cei care considerati articolul slab… Voi sunteti specialistii campionatului Romaniei. E normal ca atunci cand il ai pe Gutza la favoriti pe facebook sa il consideri genial pe derbedeul ala de Murinho. Murinho omoara fotbalul; si nu o spun eu, sau x sau y, o comenteaza inreaga lume sportiva. Sa declari la cateva zile dupa incident (acesta este exemplul cel mai recent, pot sa mai aduc sude de exemple) ca tu nu ai vazut nimic grav in gestul lui pepe, este pur golanism sau „tiganie” pe romaneste. Sustinand un tigan parvenit nu te face decat un mic manelist frustrat. Madridul a fost si va incerca sa fie altceva decat o echipa in care se baga milioane si joaca antifotbal, iar asta nu este „filosofia” lui mou.

fane (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:15

Mourihno asta e un mare frustat, un om de nimic, un asazis „mare antrenor”. Totul la el este fals. In primul rand ca Real a devenit o trupa de cotonogari lipsiti de orice urma de respect fata de adversari, indiferent care ar fi aceia. Hai ca de la „maimutze”gen Pepe,Marcelo, Crvalho” nu ai ce sa ceri, dar a reusit sa-i faca cotonogari pe altii care jucau normal pana sa vina el. Vreti un adevarat antrenor artist? Antrenorul Borussiei Dortmund mi se pare peste Mourihno cu mult…..

rammstein (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:16

http://ccvtips.wordpress.com/2012/01/25/despre-mou/

zic si eu…

Bogdan B. (22 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:17

Nu poţi, pur şi simplu nu ai dreptul să numeşti „marele fals” un antrenor care a câştigat Champions League cu două echipe diferite! Una de pluton la nivel european, FC Porto, alta, Inter Milano, peste care trecuse jumătate de veac de la ultima Cupă a Campionilor câştigată. Aa, şi să nu uităm că ar fi realizat acelaşi lucru şi cu o a treia, Chelsea – moral şi ca joc pe teren a şi făcut-o! – dacă nu ar fi existat acel arbitraj absolut scandalos al odiosului Orebro, care a privat-o de PATRU PENALTYURI ŞI DOUĂ ELIMINĂRI în meciul direct de pe Stamford cu „marea” Barcelona, care nu a reuşit în 90 de minute să tragă nici măcar un singur şut pe poartă!!! „Marele fals” este palmaresul trucat de arbitri al Barcelonei: finala cu un Arsenal lăsat în 10 oameni din prima jumătate de oră şi câştigată cu un gol din ofsaid vizibil de pe Lună, acel Chelsea – Barcelona de care am pomenit, returul semifinalei de CL când acelaşi Orebro a anulat gol perfect valabil Realului, l-a oprit aiurea pe Ze Maria scăpat singur în fază clară de gol la o simulare ordinară a lui Puyol, plus lovituri libere de care a iertat Barca, meciul cu Arsenal de anul trecut când alt fluieraş de casă al catalanilor l-a iertat de eliminare obligatorie pe Abidal, în schimb a inventat una strigătoare la cer la van Persie, când mai era jumătate de oră de joc şi la un scor la care Barca era ELIMINATĂ… Acesta e adevărul, admiratori ai Barcelonei lui Guardiola! Închinaţi-vă unui palmares obţinut cu ajutorul incontestabil al arbitrilor în momentele-cheie, moralmente „valoarea” unor asemenea „performanţe” e ZERO!!!

geocluj (35 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:18

@Alex: ai dreptate . dar realul are jocul acesta doar impotriva barcelonei. daca te-ai uitat la celelalte meciuri a lor ai vazut ca in rest joaca ofensiv si inscriu pe putin 3 goluri pe meci. si eu zic ca la ultimul meci contra barcelonei a jucat mult prea defensiv mai ales ca juca si acasa. dar de aici pana a scrie ineptiile din articol e cale lunga. cele bune

alex (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:20

Chiar ca e de departe un articol penibil. Imi pare rau de cele cateva minute pierdute pt a-l citi. Iar legat de Barcelona, de cele mai multe ori si aceasta echipa saboteaza fotbalul, prin exact pasele alea de 2 metri fara nicio intentie de a ataca poarta, pase pe care toata lumea le lauda. Si s-a vazut ca au fost pedepsiti de multe ori, fiind egalati cu putin inainte de final. Si asta doar ca prefera sa traga de timp prin posesie in loc sa joace fotbal.

Yogi Bearstein (3 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:21

Este un articol foarte bun. Felicitari.

Alex (3 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:22

@fanulumocanu ce comparatii faci!?..ce treaba are Steaua cu Astra si cu Ceahlaul. Se vorbeste de Real si Barcellona. O rivalitate istorica (steaua – dinamo e nimic pe langa Real Barca). Pai cand Dinamo a batut cu 4-2 in ghencea, eu stelist, imi venea sa plang. Cum crezi ca s-au simtit fanii aia care merg pe Nou Camp si pleaca cu cate 3,4 uneori cu 5 repet 5 pere in sacosa?! Nici macar pe Bernabeu nu mai castiga. Barca ii bate peste tot pe unde-i prinde. Asta e problema acum, fanii vor un antrenor care sa bata Barcellona si se pare ca Mourinho nu poate. Are si el limite!

cezar (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:33

mai vb la finalul meciului….

MrSPORT (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:34

Articolul e o pacaleala de blogger, pentru a atrage multe comentarii, intr-o zi cu viscol in care stai in casa si de plictiseala il citesti si pe geambasu! 😉

Un imens fals e cristian geambasu!

eu (8 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:35

Ba mai lasati-ma cu Messi. Da ala e bibelou? Da nu-l poate faulta nimeni ca-i sare toata presa-n cap? Sunteti bolnavi? Faultul exista de cand fotbalul si face parte din joc. Fetitele sa plece la balet, acesta este un sport barbatesc. M-am saturat de smiorcaitii aia de la Barcelona, care dau dovada de o perversitate iesita din comun. Simulari, smiorcaieli iar cand se vad cu sacii in caruta devin niste tarani neciopliti.

john q (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:36

Amice, adu-ti aminte ca de ani de zile Liverpool o bate pe United aproape mereu cand United castiga campionatul. Cine il admolesteaza in halul asta pe Ferguson? Hai sa fim seriosi, asta e jurnalism de tip cancan. La sfarsitul zilei trofeele conteaza. El a fost adus sa opreasca Barcelona din marsul triumfator. Pep este adept Zen, iar Mou se va folosi tot de o gandire orientala, cea a lui Sun Tzu, razbouil se castiga prin deceptie si inselaciune, mai ales cand adversarul iti este superior. Asta face el, de aceea nimeni nu il suporta, nici macar spaniolii din echipa. Admir jocul Barcelonei, este total. Echipa asta momentan nu are rival si nu poate fi batuta cu propriul joc, deci singura varianta e jocul murdar, sabotajul. Inca nu a dat roade tactica lui Mou, dar este un tip pragmatic, asta pleaca doar cand a terminat treaba, nu conteaza cum o face, nu a fost adus pentru show. Capello a fost dat afara dupa doua titluri consecutive, era pre defensiv. Anul asta Realul e mai ofensiv ca Barca, dar in meci direct nu are ce sa faca. Se judeca un sezon in functie de un tur-retur?
„Get there by any means”.

P.S. Sper sa plece Mou dupa episodul Real MAdrid la Lyon sau Bayern Munchen (desi bavarezii nu cred ca l-ar accepta, datorita mentalitatii).

marian (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:39

Penibil articolul,cum poti sa scrii asa despre un antrenor care a realizat foarte multe in fata celei mai bune echpe din istoria fotbalului…practic Barcelona a perdut restul titlurilor in fata lui maurinho puse in joc.Inteleg moda numita Barca dar sa scrii tampenii despre un antrenor care se tine in coasta celei mai bune echpe din istorie si chiar sa fii in fata eii in momentul de fata in clasament e vale mare.

lalalala (3 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:45

nu, nu e vorba ca mourinho e escroc, ca e nesimtit, ca e fals, nu de-aia pierde real cu barcelona. motivul e ca in aceasta perioada, in acesti ani, barcelona este mult prea buna, si orice antrenor ar fi avut real, la fel s-ar fi intamplat. mi se pare un articol slab, sfidator, cum poti sa spui despre un om asa ceva? cum poti sa-l judeci doar pentru ce spune in presa? lucruri spuse de multe ori cu un anumit scop, cum poti sa spui ca nu merita titlurile la echipele la care a fost? de ce il poti invinui? ca isi doreste prea mult sa castige? ca foloseste uneori metode nu prea ortodoxe pt a face asta? e un joc, el il stie bine, noi luam totul prea serios ii analizam orice gest aiurea

kamikaze (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:45

sunt suporter catalan dar sa fim sinceri, cine e MOU si cine e Geambasu?

adi (9 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:46

Ultimele zile ale lui mourinho … ( serious Cristi un articol mai penibil nu puteai face, te respect ca editorialist insa acesta este penibil)

Asa au fost si ultimele zile lui Mourinho la Inter cu gazzetta dello sport pe cap insa cu Liga si Campionatul in vitrina interului.
Probabil ca asa o sa fie si aceste ultime zile.

lalalala (3 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:47

apropo, cum omoara fotbalul? il judecam dupa meciurile cu barcelona doar? Man utd o ia in freza in stil mare in ultimii ani, nu zice mai nimeni nimic. cum distrug fotbalul? intreb iar, cand are golaveraj mai bun in campionat decat barcelona, si au jucat cu aceleasi echipe. despre asta e vorba de fapt. nu ma intereseaza ca pierde cu barca, e inaintea lor, golaveraj mai bun. mai distruge fotbalul? chelsea nu luase titlul de mai bine de 15 ani cred pana sa vina el

autholycus (8 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:50

Ati comis o blasfemie pomenind in acel context de Sandu Tudor . Puneti mana pe orice istorie a crimelor comunismului in Romania si veti afla cine a fost Sandu Tudor .

Dragos (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:50

Acest articol mi se pare mai mult subiectiv decat obiectiv. Cred ca putem fi toti de acord ca Mourinho nu e un exemplu al diplomatiei,pana aici parerile sunt comune, faptul ca pierde cu Barcelona nu e datorita antrenorului slab Mourinho,e datorita jocului fabulos practicat de Barcelona. Multumesc

autholycus (8 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:53

Inca ceva : astept ca Guardiola sa confirme si la alta echipa ca sa se poata compara cu Jose Mourinho . Si spuneti-mi si mie ce ar face Barcelona fara Messi .

Haker, politist texan (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:56

Patetic articol! Mourinho nu este nici pe departe un personaj simpatic, dar sa spui despre el ca este un „mare fals“ este de-a dreptul stupid. Da, este adevarat, Realul nu poate, in acest moment, sa bata Barca. Dar asta nu inseamna ca pentru Mou a inceput decaderea! Nu uita ca, inainte sa vina el la Real, echipa abia reusea sa iasa din grupele CL, iar cand o facea era eliminata in primul tur. Iar de campionat nici nu mai vorbim. Acum, nu doar ca este pe primul loc, la diferenta de Barca, dar Realul este, dupa catalani, principala favorita la CL. Pana una alta, Mourinho a demonstrat ca se poate adapta in toate campionatele pe unde a antrenat si sa faca performanta. Este o certitudine. In timp ce Guardiola este o probabilitate!

Alin (4 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:00

In primul rand vreau sa`l felicit pe dnul Geambasu pt articolul realizat si sa subliniez inca de la inceput ca sunt fan Real Madrid dar o sa incerc sa fiu cat mai obiectiv.Mou si Pep sunt fara indoiala 2 dintre cei mai buni antrenori din lume la ora actuala daca nu chiar cei mai buni.Pep a reusit sa construiasca o „super Barca” si nimeni nu`i poate lua aceasta realizare.Dar totusi,cum aflam care dintre ei este cel mai bun antrenor?solutia ar fi foarte simpla si banuiesc ca o vom vedea pe viitor…Pep antrenand alta echipa si obtinand trofee!Despre Mou nu mai e nimic de zis referitor la acest aspect,el deja demonstrand cu echipe ca Porto,Chelsea,Inter ca odata ce ajunge acolo echipa se schimba in bine.
Articolul e clar un atac la Mou dar fiecare are dreptul la parerea lui pana la urma;eu personal il consider pe cristiano ronaldo cel mai bun si complet jucator din lume si nimeni si nimic nu o sa imi schimbe aceasta parere.Si daca tot il comparam pe Mou cu personaje din filme acesta ar trebui sa fie,fara indoiala,Regele Leonidas (Gerard Butler) din filmul „300” omul care si cand pierde castiga.
In incheiere vreau sa mentionez k nu sunt de acord cu ultimul paragraf „La sfîrşitul reprezentaţiilor lui Mou, plîngi. Dacă eşti în tabăra cealaltă, rîzi. Dar nu te îndrăgosteşti niciodată.” ptk sincer acum,cu Mou pe banca,la tv sau oriunde, razi cu el,aproape k ii imparti durerea si cel mai important…Nu ai cum sa nu`l iubesti!!!

el nino (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:02

felicitari d-le Geambasu!!!un articol care intr-adevar m-a uns pe suflet.adevarul este ca acest golan numit murinho nu are ce cauta in fotbal, nu mai vb ca in locul acestui gentleman desavarsit Guardiola nici nu as da mana cu asemenea specimen.nu luati in seama comentariile rautacioase pt ca traim totusi in tara in care personaje gen naomi,crudu sau mazare fac cea mai mare audienta.numai bine!

anonim (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:07

Mesaj pentru Bogdan: nu stii ce vorbesti.Pardon.Ce scrii.Punct.Mourinho nu omoara fotbalul,asta e probabil doar in capul tau.Revino-ti si vezi realitatea…Mourinho e clar cel mai bun antrenor din lume,stiu ca multi nu sunt de acord,dar rezultatele din cariera lui Mou vorbesc singure si dovedesc ceea ce multi nu accepta,ca e cel mai bun.

Meka (34 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:11

Real Madrid este o echipa de macelari.

Aeroman (4 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:16

@ eLTON:
Prietene, du-te la meciurile de handbal. Ai putea avea satisfactii chiar mai mari decat urmarind Barcelona la televizor. Fotbalul Barcelonei nu-mi creaza decat plictiseala. Laudele aduse Barcelonei, lui Guardiola si in special lui Messi au ajuns sa-mi provoace greata. M-am saturat de comentatorii care se minuneaza non stop de pasele de maxim 10 metri date de jucatorii Barcelonei. Stilul asta de fotbal nu-mi place. Admit ca altora le place sa urmareasa un astfel de stil. Parerea mea este ca daca ai vazut un meci al Barcelonei, le-ai vazut pe toate. Sportul in general, dar mai ales fotbalul atrage prin imprevizibil, prin diversitate, prin emotie. Toate astea nu se (mai) vad la jocul Barcelonei. Are acelasi stil, care dupa o vreme ajunge sa te agaseze. Cu putine exceptii, jucatorii Barcelonei au ajuns sa fie aroganti sau chiar nesimtiti, asa cum este Alves (asta chiar are un caracter mizerabil, ca Pepe de la Real). Vad ca-ti plac filmele date in reluare. Iti urez vizionare placuta…

Mat82 (4 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:17

eLTON,boul imbecil esti tu :
MESSI fara XAVI esti messi din echipa Argentinei,cel mai bun fotbalist din echipa,dar fara rezultate cu echipa .
Guardiola trebuie sa demonstreze ca este antrenor si la alta echipa,nu la echipa in care se joaca acelasi sistem din juniorat .
Dinamo e cea mai buna demonstratie : cand ai jucatori care se cunosc intre ei si nu se aduc multe implanturi,care sa strice legaturile de joc,echipa se descurca bine si are rezultate ( cam ce a facut Dinamo in acest tur si ce face Barcelona de 5 ani incoace ) .

eusunt1 (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:19

esti un pokemoon bai geamasule. oare de ce nu te`ai facut tu antrenor sa ne arati si noua cat de capabil esti… nu trebuie sa raspunzi stiu raspunsul… hai pa

Alin (4 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:19

@ el nino : nu poti sa spui ca Mou este un golan fara sa vii cu argumente
@ Meka : aici nu este vorba de Real Madrid ci de Mourinho 😛

Adrian (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:23

Articol slab , fara nici un fel de sustinere faptica in realitate. Barcelona probabil e cea mai buna echipa din toate timpurile , dar asta nu are nici o legatura cu valoarea lui Mourinho ca si antrenor.Rezultatele de-a lungul timpului la echipe diverse si capionate diferite stau faptic in favoarea lui.Daca Manchester United , spre exemplu , ar juca in Spania probabil ar avea aceiasi soarta ca si Realul , si totusi asta ar insemna decaderea kui Sir Ferguson? NICIODATA !
Intotdeauna valoarea este data de rezultatele obtinute si nu de o disputa intre 2 echipe.
Si o intrebare pentru d-voatra : Cand iti faci CV-ul ce scrii acolo ? Si angajatorul pe ce se bazeaza cand ia decizia ?
Rezultate : Porto , Chelsea , Inter , Real Madrid
Nu mai scrieti astfel de articole , i-ar fi rusine lui Marelui Ioan Chirila ca d-voastra sunteti catalogat editorialist sportiv.

eusunt1 (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:30

daca ar citii chuck noriss mazgalelile tale te-ar ineca cu acuarele :))

disneyland (15 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:33

Eh, uite ca eu m-am indragostit. Si de Inter, si de Chelsea, si de Real. Pentru ca prefer greselile unui Mourinho care isi invata jucatorii sa atace mereu poarta unei temporizari relansate de laboratoarele de medicamente de la La Masia…

Si inca o chestie. Federer a pierdut 2 treimi din meciurile cu Nadal. Probabil va pierde si maine, asa cum Jose probabil va pierde diseara. Asta nu inseamna insa ca Roger nu este cel mai mare tenisman din toate timpurile…

MANU (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:44

Penibil articol, ziaristul cauta sa braveze, sa apara cu altceva decat s-a scris pana acum.
Trimite-l pe Pepp la orice alta echipa de pe planeta asta si va fi penibil.
Cat despre piticii astia de la Barcelona (cea mai scunda din Europa), voua chiar nu vi s-a facut greata de jocul asta fara noima, care din 75% posesie, doar 30% are efect? Voua nu vi s-a facut greata sa vedeti cum echipa adversa MOARE dupa 10-15 minute de joc bun si care rateaza incredibil? Nu are nicio logica !!!
Fara gluma sau exagerare, cred ca aceasta echipa ar trebui considerata MALEFICA, cineva acolo e posedat si influenteaza jocul adversarului.
Pep, du-ti piticii in padure ca vine vrajitoarea la Alba Ca Real Madrid sa-i faca farmece ca sa puteti da goluri cu fundasii !!!!

tte (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:44

PORTO
2003 Portuguese Liga
2003 Portuguese Cup
2003 UEFA Cup
2003 Portuguese Super Cup
2004 Portugese Liga
2004 UEFA Champions League

Chelsea (2004-2007)

2005 FA Premier League
2005 League Cup
2005 FA Community Shield
2006 FA Premier League
2007 League Cup
2007 FA Cup

Internazionale (2008-2010)

2008 Supercoppa Italiana
2009 Serie A
2010 Serie A
2010 Coppa Italia
2010 UEFA Champions League
STFU!

Mai ai MOUlt de invatat! (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:50

Este poate pentru prima data cand regret ca am deschis site-ul gazetei si am cumparat ziarul. Sincer, merita acest articol sa tina prima pagina? Numarul de comentarii negative m-ar pune pe ganduri.

Ok, Mourinho are partea lui de vina pentru atmosfera de la Real Madrid, dar inca mai are sanse la titlu si la Liga Campionilor, chiar si la Cupa Spaniei. Domnule Geambasu, mie mi-ar fi rusine sa ii contest valoarea lui Mourinho cat timp in fiecare zi petrec ore bune la telefon vorbind vrute si nevrute cu Gigi Becali. Mourinho discuta la alt nivel. Va urez zile mai inspirate!

fan barca (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:52

Intreg articolul este o exagerare … concluzia finala „Dar nu te îndrăgosteşti niciodată.” fiind cea care il ridica in ochii cititorului insa, pentru ca surprinde bine esenta: Echipele lui Mourinho sunt in general echipe solide, care castiga multe meciuri, insa rareori pot incanta privitorul!

In rest, prea multe lovituri aplicate lui Mou, care cu toate ca are o gramada de defecte, este unul dintre antrenorii cei mai valorosi din fotbalul actual. E adevarat ca Realul a fost invins de Barca lui Pep in ultimul timp in mod constant, insa se afla pe primul loc in Primera, si asta nu numai datorita erorilor arbitrale comise impotriva Barcei(care au influentat multe meciuri, si multe puncte, penalty-urile neacordate Barcei dupa minutul 90 fiind aproape garantia unor puncte in plus in cazul acordarii), ci si datorita jocului bun prestat de Real in turul campionatului pe care cred ca l-a observat toata lumea.

Tonul articolului este prea dur la adresa lui Mourinho, mai ales ca in ultimul meci din cupa, nu a avut intreg lotul valid, si a fost nevoit sa improvizeze cu Altintop. Pep reuseste intr-adevar sa ii evidentieze toate defectele lui Mou, pentru ca este un antrenor extraordinar, care a reusit sa revolutioneze fotbalul, insa trebuie admirat si Mou pentru ca incearca sa se ridice la valoarea adversarului sau. Poate la un moment dat chiar va reusi o victorie, si atunci toate ziarele isi vor schimba instant perceptia.

Cornel (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:53

Cum sa fii atat de subiectiv, nici ca nu se putea mai clar, inteleg ca nu-ti place caracterul lui Mou, dar sa ii spui „marele fals” unui antrenor care a demonstrat oriunde a mers ca stie fotbal e fals, culmea e ca ti-a si placut expresia”marele fals”, de fapt nu culmea, ca altfel ai fi observat greseala, intradevar, nu stie sa piarda, e arogant sau asa vrea sa para,dar defectele si greselile astea nu-i scad sau cresc meritele, pur si simplu nu au nicio legatura, dar sa incerci sa-i tai din merite pt ca nu-ti place omul e ipocrizie nea, sa pierzi cu Barca nu e o „umilinta”nici rusine, indiferent cum o faci, sa nu uitam ca Barca a trecut in finala UCL cu Man Utd ca prin branza, parea un meci de antrenament,problema e ca Ferguson nu-si afiseaza aroganta, ca altfel ai fi scris si despre el atunci,nu stiu cine spunea ca pe Ferguson numai „marele fals” poate sa-l inlocuiasca, ma indoiesc ca numai Mou, dar asta spune oricum ceva despre el ca antrenor, important e ca articolul va ramane ca sa-ti aduci aminte mai tarziu, cand Mou va antrena nationala Portugaliei sau mai stiu eu ce echipa, ce aberatii ai scris aici”decaderea marelui fals”

fost spectator, acum… telespectator (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:56

@ Daniel B.
„fotbalul naiv gen Barcelona” domina fotbalul mondial. Din 100 de meciuri catalanii pot pierde, absolut intamplator, unul maxim doua. Plus inca alte cateva egaluri…

Luati orice echipa de club, echipa nationala sau faceti orice selectionata mondiala si puneti-o sa joace un „trei din cinci” cu echipa lui Guardiola ca sa ne lamurim cum sta treaba. Eu unul n-as avea curaj sa pariez impotriva catalanilor, what about you?

@10seconds’
Intr-adevar, maistru’ Mou a castigat Liga cu doua echipe diferite:

– prima oara cu Porto, care mai reusise sa triumfe odata pe cand antrenor era unu’ Artur Jorge (punem pariu ca cel putin trei sferturi din cei care comenteaza pe aici nu stiau cine e individu’ asta).
In schimb „The Special One” a facut valva inca de la primul trofeu iar explicatia mediatizarii e simpla: cand a castigat CCE, Jorge nu putea fi subiect de presa, un fost fotbalist cunoscut (international portughez) ajunsese sa confirme ca antrenor, nimic mai banal… Mourinho in schimb era deja o bomba media; unde s-a mai vazut un traducator (nu fost fotbalist, nici macar profesor de educatie fizica) sa duca o echipa in finala Ligii si sa mai si castige!

– a doua oara, cand Mou era pe banca la Inter, trofeul nu l-a castigat el ci mai degraba vulcanul ala care a erupt in Islanda si i-a adus pe alde Messi si Iniesta la Milano dupa ce au stat vreo 16 ore intepeniti pe scaun in autocar.
La nivel de semifinale de Ch. L. detaliul asta e decisiv, de altfel s-a vazut cum a decurs si meciul tur: 0-1 pana la pauza si 3-1 la final cand pe oaspetii au cedat fizic. In retur un simplu catenaccio italienesc a rezolvat problema calificarii.

La Chelsea, Abramvici a cheltuit sume incredibile pentru epoca aia numai ca sa castige macar odata Cupa Campionilor. I-a dat mana libera lui Mourinho sa aduca orice jucator din lume, banii nu contau, ofertele financiare ale miliardarului rus, erau de nerefuzat pentru orice club de pe planeta asta… Dar degeaba, maistru’ Mou i-a tocat banutii si ar mai fi facut-o daca rusul nu si-ar fi pierdut in cele din urma rabdarea…

razbunatoru` (8 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:57

domnule geambasu,va rog sa va apucati de studiu si sa invatati fotbal(puteti sa faceti si o facultate in acest sens)si abia apoi sa va dati cu parerea despre Jose Mourinho

dream (6 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:57

nu e adevarat.
eu sunt fan barcelona dar il admir pe jose.
nu mi se pare ca e exagerat, nici ca e infrant.
cred ca va castiga cel putin un trofeu, champions league sau campionatul din spania.
nu mi se pare deloc terminat.

Scirocco (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 13:58

Mourinho interzis îndrăgostiţilor..Geambasu interzis punct!..Presupun ca nici din film(ca din fotbal..sigur) nu ai inteles nimic daca te-ai gandit sa faci o asa comparatie.. ridicol de prost articol..si ca mesaj si ca argumentare..si..de ce nu?..cred ca e oricum mult mai potrivita: „Semianalfabet, bădăran, beţiv, oportunist şi lacom, Will din film seamănă în esenţă cu Geambasu”.

L2 (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 14:00

Domnu Geambasu, la cat patos puneti parca vad ca iesiti la proteste in piata, da’ daca pleaca Mou mai repede si castiga Barca campionatul mai usor. Sa-l vedem Guardiola cand o sa plece de la Barca fara aia micii dupa el ce o sa faca…. Hai ca ma abtin de la ironii fine la adresa matale, ca iar imi tai postul.

geronimo72 (10 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 14:06

nu stiu daca chiar e un fals mourinho…dar ce se observa cu siguranta sunt 2 aspecte: profesionistul mourinho(desi este in antiteza cu „omul” mourinho) este influentat de caracterul „omului” mourinho! un caracter mic, josnic si si murdar! in ceeea ce il priveste pe profesionistul mourinho, nimeni nu ii poate sterge rezultatele(si, deci, nega valoarea) dar felul cum au fost obtinute acele rezultate, aici ma refer la cum joaca echipele antrenate de el, la micile(uneori uriasele) „trucuri”, „ciupeli”, arogante(una ce imi vine in minte este transformarea celebrului gazon englezesc de pe arena lui chelsea intr’o mlastina pt a avea un avantaj in fata…barcelonei! aceleasi barcelona care i’a devenit cosmar) lasa o pata pe acele trofee..o pata ce uneori se vede tare urat pe blazonul unei formatii precum real madrid. sa nu uitati un lucru: realul l’a dat afara pe capello dupa ce luase campionatul dupa o pauza de cativa ani tocmai pe motivul ca echipa nu juca demn de renumele si traditia ei! 😉
revenind la „marele” mou…parerea mea este ca e un meserias bun dar fara scrupule, insa un om de 2 bani(azi sunt generos….am vrut sa zic un sfert de ban :P)

gigi (13 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 14:10

sunt satul de jose pana-n gat. Departe de-a fi terminat, dar e bine sa constientizeze ca orice nas isi are nasul.
Mi se pare de-a dreptul penibil cum incearca sa bage sub pres fiecare esec cu barcelona. Pur si simplu pe unde-l prinde Pep il bate. Cu inter-ul a avut noroc cu arbitri, gol valabil anulat barcei, altfel nu se calificau.

Sa vedem cine o sa fie nasul lui Pep. Nu cred ca s-a inventat echipa invincibila, or sa si-o ia si ei la un moment dat.

cristi (4 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 14:14

Exceptional articol! Pacat ca multi nu vad ca in textul dumneavoastra nu este limitat, in esenta, nici la persoana Mourinho, nici la Barcelona, nici la Real, nici la trofee si nici la rezultate. Acestea nu sunt decat ipostazele istorice trecatoare ale fotbalului. Este vorba de ,,altceva” , care se poate afla, pentru cine mai simte ,, dorinta” in piesele lui Shakespeare.

Bogdan (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 14:15

Daca ai ajuns sa-l critici pe Mourinho,înseamnă ca s-a dus draq fotbalul asta.Un articol penibil!

geosx (6 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 14:18

Un articol foarte bun,nemaipomenit,extraordinar,extrem de complex,care demonstreaza valoarea si pregatirea autorului(la nivelul unui elev mediocru din clasa a 5-a).Pentru Mourinho vorbesc rezultatele obtinute de-a lungul anilor,cu echipe diferite,rezultate obtinute la cel mai inalt nivel(Liga Campionilor este la indemana oricui,nu-i asa?).Este adevarat,Real nu reuseste sa invinga Barcelona,dar ce jucatori are Barcelona?Guardiola va trebui sa demonstreze si cu alte echipe…La fel de mare antrenor era si Arrigo Sacchi,atunci cand ii avea la Milan pe Rijkaard,Gullit si Van Basten.A mai reusit ceva de atunci?Asa ca pentru autorul articolului o recomandare:sunt foarte multe subiecte,nu barfa si datul cu parerea,dar pentru asta este nevoie sa fii jurnalsit deci,mai este necesara multa,multa pregatire.Succes!

10seconds’ (3 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 14:20

@fost spectator, acum… telespectator
Ai dreptate dar cand a castigat porto prima oara cl? in 87… alte vremuri erau atunci… si nea Imi a castigat cl in 86 si nu a ajuns sa antreneze vreuna dintre echipele mari din Europa… sau de ex. la fel si Steaua Rosie Belgrad a castigat cl in 91 si nimeni nu mai stie cine era antrenor… dar de ex daca Dan Petrescu ar castiga acum cu Steaua sau Urziceni cl , fii sigur ca ajungea in atentia europei si antrena unul dintre cluburile mari de pe continent.
Repet nu il suport pe Mou, e arogant, caracter ZERO, nu stie sa piarda… dar e antrenor! zic eu…

run away (7 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 14:29

total nedrept fata de murinho. pep e antrenor bun, dar a confirmat doar cu barcelona unde joaca cei mai buni fotbalisti ai lumii. cand o sa castige liga campionilor cu echipe precum porto sau inter atunci mia vorbim. pana atunci mi se pare cel putin hilar daca nu cumva idiot sa arunci cu noroi in unul dintre cei mai mari antrenori ai lumii in prezent. murinho e increzut, arogant, plin de sine, dar cum ar spune un baiat din cartier: are cu ce, ba!

SPIDER (13 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 14:43

D-lor trebuie sa fim corecti, ce-a scris d-l GEAMBASU, este totalmente adevarat. Dar cei care nu sunt de acord cu ce scrie el, sunt fani REAL MADRID si -i deranjeaza cele scrise . Era lui MOURINIO incepe sa apuna . Spun unii ca daca sr merge GUARDIOLA sa ia alta echipa, nu ar avea aceleasi razultate. De acord, dar sa mearga si JOSE. la o echipa mai saraca, unde nu are fonduri nelimitate, si atunci sa-l vedem ce face. E o situatie asemanatoare cu a lui HAGI care vrea numai echipe cu „nume” si buget mare, de ce nu se duce sa ia o echipa mica sa faca minuni cu ea, si apoi toti il si ii vom lauda . La ce echipe a trecutr MOU? Vedeti bugetele , doreste sa se intoarca in ANGLIA , da , dar sa ia o echipa cu buget mic o duce in cupele europene, si toti isi vor scoate palaria in fata lui . Dar din presa iberica vine un zvon ca ABRAMOVICI il va schimba pe VILLAS si il asteapta pe mou. Deci unde merge, la o echipa cu buget mic, nu la una unde poate cumpara orice jucator. NU-L MAI UMFLATI ATAT.

Comentează