Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Mourinho interzis îndrăgostiţilor

Marele Jose întîmpină urît semnele decăderii. Marele fals îşi trăieşte ultimele zile

Nu are legătură cu El Clasico. Vorbim despre Mourinho. Dar cine sîntem noi să vorbim despre Mourinho?, ne-ar întreba însuşi Mourinho. Portughezului nu-i lipsesc replicile, nici sarcasmul, ci […]

miercuri, 25 ianuarie 2012, 10:12

Marele Jose întîmpină urît semnele decăderii. Marele fals îşi trăieşte ultimele zile

Nu are legătură cu El Clasico. Vorbim despre Mourinho. Dar cine sîntem noi să vorbim despre Mourinho?, ne-ar întreba însuşi Mourinho. Portughezului nu-i lipsesc replicile, nici sarcasmul, ci doar rezultatele în meciurile directe cu Guardiola. Fiindcă asta nu vrea să recunoască cel mai trufaş dintre marii antrenori ai lumii. Umilinţele pe care le trăieşte de fiecare dată cînd se întîlneşte cu echipa lui Pep. Repetate, previzibile, inevitabile. Barcelona este proiecţia imaginii despre fotbal a unui om. Generozitate. Realul este… Ce (mai) este Realul?

Aici începe paranoia studiată a lui Jose, care nu-l poate prosti nici măcar pe un copil care vine pe Santiago Bernabeu pentru a flutura albul castilian şi imperial al Spaniei. Jose aminteşte de Cupa Regelui şi de cele 5 puncte avans în campionat, Jose vorbeşte despre unitatea vestiarului în care spaniolii şi portughezii se au ca fraţii. Cain şi Abel, de exemplu. Jose ceartă ziariştii, loc în care se întîlneşte cu toţi antrenorii şi toţii patronii din Liga I. Bineînţeles că Jose nu este amnezic, imbecil nici atît. Jose ştie prea bine că în fiecare miercuri a Copei del Rey şi în fiecare weekend al Primerei cînd urmează meciul acela blestemat el va fi încă o dată pedepsit. Judecat pentru repetate acte de sabotaj la adresa fotbalului. Condamnat pentru meschinărie în formă continuată. Porto, Chelsea, Inter, Real. La Madrid i s-a înfundat, fiindcă nu te duci ca un cuceritor în capitala Spaniei ca să te afişezi cu Pepe şi Altintop drept locotenenţi. Ca orice om de succes părăsit de succes, trăieşte urît momentele decăderii. În fluierăturile publicului şi în criticile presei nu vede decît expresii ale ingratitudinii. Iar în bătăile luate de la Barcelona, mici accidente de traseu.

Într-un film recent, un regizor neamţ şi cîţiva foarte buni actori englezi încearcă să ne convingă de faptul că Shakespeare, marele Will, a fost doar un paravan pentru scrierile unui nobil renegat la Curtea Tudorilor (alţii decît familia lui Sandu Tudor). Shakespeare din pelicula cu pricina profita de pe urma situaţiei autorului nemuritoarelor piese. Acesta nu îşi putea declara paternitatea operei fără a fi ostracizat în lumea nobililor. Acum 400 de ani, scrisul nu era o activitate foarte onorabilă, nu cel puţin în aristocraţia engleză. Semianalfabet, bădăran, beţiv, oportunist şi lacom, Will din film seamănă în esenţă cu Jose. O celebritate clădită pe un imens fals. Deosebirea ar fi că la piesele lui Shakespeare, oamenii plîngeau, rîdeau, se îndrăgosteau. La sfîrşitul reprezentaţiilor lui Mou, plîngi. Dacă eşti în tabăra cealaltă, rîzi. Dar nu te îndrăgosteşti niciodată.

Comentarii (239)Adaugă comentariu

Mihai Gruia (7 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 10:58

Atat de usor e sa scrii in Gazeta Sporturilor ? Vorbim de cotidianul in care scria odata Ioan Chirila…
Te scoli dimineata, pui niste vorbe intr-un ‘word’ si aia e…?

Cati antrenori in afara de Mourinho au rezultate in fata Barcelonei – cea actuala condusa de Guardiola ?
Poate daca tot scrieti despre campionatul Spaniei va uitati si la clasament si vedeti cate goluri a marcat Realul, ca sa nu mai plangeti atat dupa reprezentatiile lui Mourinho.

Ramaneti la liga lui Mitica, ca Europa nu va prinde bine, cere competenta si studiu…

gogoasa (7 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:01

sunt fan barca de 20 de ani dar nu pot sa fiu de acrod decat cu ultima precizare…e greu sa-ti placa stilul echipelor antrenate de Mourinho…dar asta nu inseamna ca nu e antrenor

Alex (3 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:03

Ma minunez de anumite comentarii cum ca Pep nu a avut rezultate si la alte echipe..si ca e usor la Barca. Chiar credeti ca e usor sa te duci la un Xavi, Iniesta, Pique, Puyol si sa-i spui: „Ai castigat deja doua Champions League si sunteti campioni mondiali..ce zici mai vreti sa mai castigam una?” sau la Messi „mm..ai castigat 3 baloane de aur la doar 24 ani…vrei sa mai incerci o data?”
Nu e usor sa motivezi campioni de nivelul asta si totusi el reuseste. In fiecare an parca vor mai mult desi au totul. Sincer il consideram pe Mourinho cel mai bun motivator, dar constat ca Guardiola e peste el. Mourinho si-a transferat mereu pe langa campioni consacrati jucatori „cu foame de trofee” (Milito, Lucio 2 care imi vin in minte inter). El insusi nu a reusit niciodata sa se motiveze dupa victorii. A plecat de la Porto si de la Inter dupa ce a castigat Champions League. La Chelsea si la Real nu prea i-a mers..de la Chelsea a plecat cu coada intre picioare..urmeaza Realul.

trickshot (16 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:03

@Andrei
„Statistic Real are cel mai bun sezon” dar practic Barcelona ii bate si daca-i trezesti noaptea din somn. Punct. Despre asta era vorba.

flo_ax (11 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:07

Realul are 5 puncte si 8 goluri in plus marcate fata de cea mai buna echipa din istorie! PUNCT. D-le Geambasu, subiectivismul nu are ce cauta intr-o media profesionista, jurnalismul de calitate e alta mancare de peste. Poate stiti dvoastra echipa/antrenorul care a reusit sa incurce Barcelona actuala! Eu stiu doar unul care a reusit

didi (21 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:07

Urat articol..is dezamagit..daca nici Mourihno nu e antrenor bun ,atunci cine e…?Las-o naibii de treaba..Nici eu nu l-am suportat pe vremuri dar mi-a castigat respectu la Inter..

Ionut (3 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:08

Pentru comentatori:asta nu e un articol e un editorial si daca veti cauta mai bine veti intelege diferenta dintre ele.Intr-un editorial,autorul are dreptul sa isi exprime parerea proprie si sa urmareasca cum va fi primit.Din moment ce a primit o data titlul de „Editorialistul anului” v-as ruga sa o lasati mai moale cu priceperea voastra in ale jurnalismului.Despre articol:e ok,fiecare cu parerea sa .

eu127 (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:09

Daca nici geambasu nu le stie, atunci nu stiu cine ar putea…

vlad (6 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:09

Sa fim seriosi, Realul joaca mai bine ca niciodata, iar progresele fata de sezoanele ante Mourinho sunt evidente. Continuand cu rationamentul, Inter post Mourinho arata lamentabil. Cred ca asta zice mult. Uite-te cu ce jucatori a facut portughezul treaba la Inter si cu ce jucatori face Pep performanta, pe aia cred ca si Multescu i-ar putea antrena. Mi se pare tare fortat sa il acuzi pe Mourinho ca nu bate Barcelona, in conditiile in care nimeni nu o face constant de ceva ani buni.

Florin (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:10

Va dau dreptate in tot ceea ce ati scris iar ultima fraza este de nota 10. Mourinho a fost si va ramane in vanator de trofee, a luat si poate va mai lua dar nu va fi tinut minte NICIODATA! Cu antifotbal, autobaza, frica, aroganta, etc nu vei ramane in istorie NICIODATA! La Porto a fost ajutat decisiv de arbitrii in partida cu Manchester. Daca nu trecea at mai departe sunt sigur ca nu venea nici oferta din partea londonezilor. La Chelsea nu a mai mers autobaza si s-a vazut. La Inter din nou acelasi stil rusinos iar cu Barcelona macel din partea arbitrilor. La Real se pare ca este gata, nu ii merge la nesfarsit sa strice fotbalul, aici a venit timpul sa fie pedepsit de cea mai buna echipa din toate timpurile!

Ionut (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:12

Un articol dur, care nu reflecta decat vanitatea lui Mourinho si (deocamdata) rezultatele negative in meciurile directe cu Barcelona.
Insa a spune ca ,,Jose e un mare fals care isi traieste ultimele zile” este, nu numai din punctul meu de vedere, o aberatie. Mentionez faptul ca m-a dezmagit Mourinho in meciul cu Barcelona, tin 51% cu catalanii, insa de cand a venit portughezul m-a atras si Realul. Si chiar am tinut cu ei si vreau sa mai tin, pentru ca alaturi de Barcelona, Real Madrid este cea mai frumoasa echipa din lume.
Iar despre Mourinho: un antrenor care a castigat aproape tot ce se putea la echipe precum: Inter, Chelsea si Inter. Iar sezonul asta are mari sanse sa castige si cu Realul campionatul si chiar Uefa Champions League. Viitorul lui depinde de campionat mai ales, iar ,,falsitatea” din articolul dumneavoastra nu poate fi demonstrata decat in conditiile in care Guardiola(un antrenor peste el la capitolele vestimentatie si declaratii, poate chiar filosofie) va castiga si la alte echipe asa cum a facut cu Barcelona.

Richard (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:13

foarte bun articolul, felicitari! paralele foarte bune, figuri de stil, nu e cronica sportiva e un articol epic despre fotbalul de poveste… unde personajul abject „mou” nu isi are locul. Oleee!

punisher (23 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:15

nene,la ce valoare individuala au jucatorii farselonei nici nu e greu sa i antrenezi. problema e ca indiferent unde va pleca guardiola nu va avea rezultatele lui mourinho. deci e sub mourinho. sa-si demonstreze valoarea si in alte campionate

ciprian (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:15

la articolul asta a functionat ‘efectul de turma’ pentru domnul Geambasu. a stat cu ochii pe presa spaniola, unde Mourinho e indradevar criticat dar nu din cauza rezultatelor, ci din cauza ca nu are o relatie buna cu presa. s-a documentat bine de-acolo.. si-a scris apoi ‘memoriile’ cu cuvintele lui personale. daca erai la scoala iti puneam nota 2 pentru copiat. chiar e o lipsa de respect pentru noi, un articol total neinspirat. ‘marele fals isi traieste ultimele zile’ – doaaamne si ce titlu.. slab. foarte foarte slab.

sisif (7 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:18

Liniile de clasament:
Real 19 16 1 2 67-18 49
Barca 19 13 5 1 59-12 44
Prima obs.
Messi a marcat 22 de goluri din cele 59 marcate de Barca, adica mai mult de 1/3. A avut de asemenea 9 assisturi din care au iesit tot atitea goluri. Am putea spune ca mai mult de jumatate din golurile Barcei sunt opera lui Messi. As vrea sa vad Barca si pe Guardiola jucand fara Messi.
A doua obs.
La 100 m garduri trebuie sa sari peste toate gardurile si sa ajungi primul la linia de sosire.
A treia obs.
Ati realizat un articol la care muzele nu v-au ajutat.

gogu (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:18

Bai frate! Nu-mi vine sa cred……..voi nici unul nu ati inteles esenta articolului…..iar sincer, parerea mea este ca Geambasu este un jurnalist excelent. Omul (ziaristul) explica ca Mourinho (sariti peste cacofonie), intampina urat semnele decaderii. Succesul lui de pana acum s-a datorat faptului ca face echipele mari sa joace ca unele mici (munca, agresivitate exagerata, uciderea fotbalului). Echipele lui nicodata nu construiesc fotbalul ci doar il omoara.Chiar si acum cand Realul are cel mai bun sezon din istorie in campionat (asa se zice) se vede ca fotbalul practicat de el este unul robotizat, o transpiratie dusa la extrem. Iar faptul ca a pierdut vestiarul,iarasi e „meritul” lui. Ori la Real nu poti veni sa joci cu o asemenea strategie. Este evident ca din cele 4 trofee (campionat, cupa regelui, cupa Spaniei, liga campionilor), Mourinho nu va lua decat unul, restul de 3 ii revin lui Pep. Asta ca sa nu mai amintim de supercupa ,unde iarasi si-o fura in direct cu Barca. Ei tocmai asta spune articolul, ca la Real cu asemenea strategie (care este evident o cadere) i s-a infundat.
Excelent articol. Pana la urma e o tara libera si fiecare poate spune ce vrea.

P.S. Mai spunea unul mai inainte ca Barca paseaza inapoi…….prietene, te uiti la alte meciuri crede-ma. O statistica recenta arata ca Barca lui Pep ajunge la poarta la fel de repede ca la un meci de handbal.
Sunt de acord cu Andrei Maxim……..Mourinho este doar un tehnician cu rezultate, atat, in nici un caz un mare antrenor

Paz (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:20

Esti un nimeni care se crede interesant !

Jose Mou (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:21

Recunosc ca asa sunt, are dreptate Cristi Geambasu. Eu i-am instigat la agresivitate in fiecare meci pe Pepe, Ramos, Alonso, Ronaldo. Asta pentru ca sunt prieten cu familia Becali!

Cristi! Excelent articolul, dupa parerea mea esti cel mai bun ziarist…cu mult peste Catalin Tolontan!!! Si mai imi place ca asculti si muzica buna!

sandu (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:23

care decadere mai baieti??
Real e pe primul loc in Primera, la 5 puncte de Barca si o duce foarte bine si in grupele LC.

Radu (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:23

Penibil articol d-le Geambasu si singurul motiv pentru care cred ca l-ati scris este traficul pe care numele Mou il genereaza. Deci daca doriti bani v-a iesit dar v-ati pierdut cativa cititori dezgustati de comparatiile nedocumentate si nefondate pe care le faceti.
Pe Mou daca doriti comparati-l cu Rijkaard care a facut o echipa mai buna decat e Farsa acum si cu Pep peste 10 ani.

Rares (10 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:25

Cel mai prost articol pe care am avut ghinionul sa-l citesc in ultima vreme. Barcelona este superechipa, nu neaparat din cauza antrenorului. A fost si inainte de Pep, o sa fie si dupa el, daca ramane formula de baza. Te adaptezi dupa „locotenentii” pe care ii ai si uite ca faci dintr-o echipa care n-a mai trecut de 8 ani de optimile ligii sa ajunga in semifinale. Castigi cupa, iar sezonul urmator esti la 5 puncte de Barcelona. Nu se poate o comparatie intre ele, pemtru ca Barcelona este net superioara, da. Fotbalistic. Dar, nu poti sa zici ca Mou este un antrenor varza, cand tu nici sa scrii articole nu stii.

yaruk (11 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:30

de cand e mourinho la real, spectacolul s-a cam dus.
Acolo lipseste ceva, pentru ca e de neimaginat ca in jocurile cu barcelona sa existe o asa mare diferenta de clasa intre cele doua echipe.
In aceste meciuri realul se comporta ca o echipa de liga inferioara cand intalneste o echipa de prima divizie.
Chiar daca va lua titlul, acesta va fi un titlu fara glorie.
Singurul lucru care ar mai echilibra situatia ar fi o finala ucl intre cele doua pe care sa o castige realul.
E frustrant pentru mourinho sa fie batut mereu de barcelona,imi pare rau pentru el si sper ca sa se poata revansa desi la cum joaca barca este foarte greu.

ion (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:32

da d-le sandu, e pe locul 1 dar ia bataie non stop de la barceloana!

Sorin (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:33

Petre Grigoras – antrenor la Real Madrid

CocaineCowboy (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:34

Ce papagali, spuneti ca Mourinho ucide fotbalul pentru ca va raportati doar la meciurile impotriva Barcei. Ati mai vazut si alte meciuri ale Mourinho decat cele vs barca ? Sa faca pep 9 ani de invincibilitate acasa si apoi mai vorbim.

Amator (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:36

Rezultatele antrenorului Mourinho nu pot fi contestate. realitatea se constata, nu se contesta.
Intrebarea care se pune este in ce mod au fost ele obtinute? Perioada FC Porto, triumful absolut. Echipa de nivel mediu, destul de departe de granzii Europei, Porto a uimit Europa cu jocul si performanta ei.
Stilul antrenorului, defensiv, ermetic, distructiv. Am fost tentati sa spunem ca antrenorul este genial, stapaneste la perfectie meseria si a gasit stilul potrivit echipei si situatiei potrivite.
Lucrurile au stat cam la fel si in perioada Inter. Chiar daca e un nume legendar si are ceva jucatori „cu nume”, Inter nu are in ultimii 20 de ani (de la tripleta germana de la sfarsitul anilor 80 si inceputul anilor 90) un nivel mult peste cel al lui Porto.
Abaia in perioada Chelsea (partial) si mai ales in perioada Real, cand a avut la dispozitie bugete colosale, campionate de nivel maxim unde sa „creasca” si echipele printre cele mai in voga ale momentului (Chelsea era starul acelor ani in Europa, iar Real este starul continentului in orice moment) am constatat adevaratul nivel profesional al lui Mourinho.
El nu poate mai mult la o echipa cu pretentii, cu jucatori mari, de nivel maxim.
El nu stapaneste la perfectie profesia, nu poate interpretat orice partitura si nu o alege pe cea potrivita (asa cum am crezut dupa Porto si chiar dupa Inter). Nu.
El stie si poate o singura partitura, aceea defensiva (de tip „parjoliti holdele si otraviti fantanile”), sicanatorie, distructiva, specifica echipelor mici, tactica ce nu ajuta cu nimic evolutia fotbalului.
El nu poate avea succes decat la echipe mici, cu joc meschin si cu obiective pe care doresc sa le „impuste”, desi nivelul lor nu le recomanda (vezi Porto si Inter).
Marii artisti se deosebesc de simpli mesteri/profesionisti prin stapanirea tuturor aspectelor domeniului de activitate, prin capacitatea de a improviza si a se adapta oricarei situatii, rezultatul fiind remarcabil in orice context. Simplii meseriasi sunt cei care ajung sa stapaneasca la perfectie o nisa din spectrul larg al domeniului de activitate, dar cand sunt scosi din segmentul limitat pe care il stapanesc, devin neputinciosi.
Cam asa vad eu lucrurile.
La Real acest antrenor ca sfarsi intotdeauna cu un esec (chiar daca ar castiga titlul si Liga), pentru ca asteptarile suporterilor sunt ca Realul sa fie nu numai cea mai de succes echipa a Europei, ci si cea mai frumoasa, cea mai spectaculoasa, cea mai stralucitoare. Ei vor fi multumiti nu numai atunci cand Real va invinge Barca si va castiga titluri, ci atunci cand Real va invinge, va castiga titluri, dar o va face intr-un mod stralucitor, epatant si va fi „echipa momentului”.
Amator

fdsfs (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:37

foarte slab articolul.Mou e antrenor in adevaratul sens al cuvantului, doar ca nu e vina lui ca messi e cel mai bun jucator pe care lumea l-a avut vreodata.Ce vina are MOu ca messi da pasa cu 3 oameni pe el? sau cand nu e messi e xavi, care da niste pase fenomenale? Fara messi si xavi barca ar putea fi rasturnata de mou fara probleme dar astia sunt jucatori adevarti.Foarte slab gazetar;)

Crespo (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:39

De multă vreme aşteptam ca un jurnalist să-l prezinte pe antrenorul maneliştilor aşa cum este de fapt: găunos, machiavelic şi fără substanţă …
Cei care încep cu statistici, clasamente, etc … pierd controlul.
Aici nu contează decât să pui suflet şi să realizezi o atmosferă unită !

Go To Hell Cocalarinho.

Mourinho (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:39

„Marele Jose întîmpină urît semnele decăderii. Marele fals îşi trăieşte ultimele zile.”
„O celebritate clădită pe un imens fals.”
„Semianalfabet, bădăran, beţiv, oportunist şi lacom, Will din film seamănă în esenţă cu Jose.”

Dle Geambasu, inainte de a posta articolul, l-ati mai citit macar odata. E grav daca aceasta este impartialitatea unui jurnalist apreciat in Romania. In conditiile in care Barcelona e considerata cea mai buna echipa in istorie, imi puteti raspunde care este singurul antrenor din lume care a reusit in ultimii 4 ani sa-i fure trofee Barcelonei? … e acest „fals, semianalfabet, betiv”.

ace (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:39

„Fabulos” e cel mai slab articol citit de mine vriodata. O dezamagire tatala cum puteti dvs care pretindeti a fi un „mare” ziarist sa fiti atit de impartial :). Acest articol ar avea efect doar daca in loc de Cristian Geambasu ar fi scris Ultras Barca, iar dvs vati da demisia chiar azi. Ultimile declaratii in presa a lui Mourinho nu mi-au placut nici mie, precum si „simpatia” lui fata de presa, dar daca toti acei ziaristi spanioli sunt ca dvs, atunci Mourinho e un om mae din toate punctele de vedere

Valentin (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:40

Domnule Geambasu cu siguranta sunteti un fan al Barcelonei . Mourinho este cel mai bun antrenor de fotbal din lume .Forza Inter !!!

Flavius (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:40

De ce ultimele zile? De ce esec? Inferioritatea Realului in fata Barcelonei este evidenta. Dar la cum joaca Barca, cine nu ii este inferior? Real e o echipa f buna, Barcelona cea mai buna, poate cea mai buna din istorie. Asta nu inseamna ca Mou nu este un f mare antrenor, care a castigat multe trofee si va continua sa castige. Tonul articolului e mult prea rautacios.

andreea esca (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:41

Mourinho a fost adus la Real sa castige trofee, si anul acesta o sa si castige, campionatul cu siguranta chiar daca va mai pierde in fata Barcelonei si pe Camp Nou, mai ramane de vazut in Liga Campionilor , dar si acolo are o sansa…atata timp cat nu va intalni Barcelona intr-o dubla.
Ghinionul lui Mourinho se cheama Barcelona ! …si nu Guardiola, o sa vedem cu totii valoare lui Pep cand va pleca de la Barcelona, poate va amintiti de Rijkard, si ce insemna Ronaldinho in jocul Barcelonei la ora respectiva, cam ceea ce inseamna Messi acum …cu un plus pentru Messi.
In rest …slab articolul !

Aeroman (4 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:41

Domnule Geambasu, acest articol este P E N I B I L. Murinho si-a facut treaba exceptional la toate echipele pe care le-a antrenat. Este cu mult, mult peste Guardiola, pe care daca l-ai pune sa antreneze alta echipa decat Barcelona, cu siguranta ar demonstra ca este un antrenor mediocru. Mie nu-mi place stilul de joc al Barcelonei. Daca vreau sa vad futsal sau handbal pe semicerc, atunci ma uit la un meci al Barcelonei. In ce-l priveste pe Messi, daca-l iei de langa Xavi si Iniesta, s-a cam terminat povestea. Nu-l va egala pe Pele nici daca va juca pana la 40 de ani…

Geambaserie (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:44

De 8 ani, o gramada de romani ( nu cred ca exista asa multe natii care sa urasca atat vecinul cat si capra) asteapta ca Mourinho sa dea gres. Se scriu editoriale atunci cand castiga doar doua campionate la rand in Anglia, cand Inter joaca urat dar ia liga cu o echipa mediocra, cand e pe locul 1 la 5 puncte in fata Barcei si cu sanse la Liga. Decadere? Unde? In 2 meciuri pe an? Imi doresc asa o decadere la toate echipele pe care le sustin. „Sa bat rivalul, nu ma intereseaza restul” e o mentalitate de adolescent teribilist. Sau de jurnalist prost

Ady111 (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:44

Slab, foarte slab articol, scris de un jurnalist care se crede impartial. Cred ca in 2-3 ore scriam si eu asta si nu ma plateste nimeni.

Andrei (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:44

Domnule Geambasu,

Nu vi se pare ca sunteti putin nesimtit si total lipsit de fundamente in ceea ce scrieti. Textul este jalnic, argumentele sunt peninile, iar paralela cu piesele de teatru neinspirata. Pep este un antrenor mare, Barcelona este o echipa buna, dar asta nu insesamna ca Mourinho si Real-ul sunt depasite. Linia se trage la sfarsitul campionatului nu dupa meciurile directe dintre cele doua. Inca este posibil, ba mai mult cu o probabilitate destul de ridicata ca dupa cei doi petrecuti pe Bernabeu, Mourinho sa castige tot Cupa (anul trecut), campionatul si CL (anul asta). In aceste conditii articolul este mizerabil. Ca o paralela, pentru ca am observat ca va plac, Caroline Wozniacki a fost lider mondial fara sa castige vreun titlu de Grand Slam.

Mourinho nu poate prosti nici un copil, dar dumneavoastra va prostiti singur si asta cred ca e mai rau.

loryanu (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:47

FOARTE SLAB ACEST ARTICOL!!!!DE-A DREPTUL PENIBIL!

Andrei (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:50

Inteleg senzationalul din Mourinho decazut, totusi cine scrie asa ceva in condtiile in care Real e pe primul loc in Spania, are record de victorii in grupele CL si a redevenit cap de serie se umileste. De platit sigur va plateste cineva pentru articole, sper ca suma nu este direct proportionala cu realitatea celor scrise. (asta spre bunastarea dumneavoastra)

ovidiu (2 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:51

Foarte bun articolul.

eu (3 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:53

Raspunsul la analiza(ieftina) a dv la ora 23.

eLTON (4 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:54

@Aeroman : imi place nick-ul tau, te descrie exact asa cum esti … sa zicem in aer. Jocul Barcelonei este unul fabulos , numai un frustrat ca tine poate sa zica ca nu este asa. Apoi, Pep, prin stilul de joc pe care la impus si prin atitudinea sa da dovada ca este de 3 ori mai mare ca Jose. Si nu mai vb ca un necunoscator ca Messi fara Xavi si Iniesta nu exista, uita-te sa vezi cine a dat pasa decisiva la golul 2 de pe Bernabeu, golul lui Abidal…. Sa fi fost oare Messi ? Du-te si joaca macao ca la fotbal esti o nulitate

geocluj (35 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 11:54

porto,chelsea,inter,real. tot atatea echipe preluate din nimic si tot atatea tiltluri, tot atatea cupe si 2 champions league plus 2 semifinale cu chelsea. plus 1 cupa a spaniei si o calificare in semifinale cu realul dupa 8 ani. cele mai multe goluri marcate in 2 ani cu chelsea in premier league. cele mai multe goluri in serie a cu inter. cele mai multe goluri (pana acum ) cu real in campionat. si, dupa cum bine spune flo_ax, singurul antrenor care a reusit sa incurce barcelona in ultimii ani luandu-le 2 titluri. cu ce echipa are barca acum si sa faci echipa lumii si nu cred ca ai avea vreo sansa. ( dar parca si de barca va declarati cam plictisit acum 1 an pe vremea asta ca dupa aceea sa schimbati brusc macazul). cred ca v-am oferit destule date ca sa va pot spune, obiectiv si sincer ca ati scris un articol total imbecil. tot respectul pentru alte articole totusi

pezero (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:03

Penibil!
A fi ziarist de sport, in viziunea mea nu inseamna sa jignesti intr-un asemenea fel un antrenor ca Mourinho. Acest ANTRENOR a demostrat peste tot pe unde a fost ca poate sa creeze o echipa competitiva cu care poate castiga campionate si Ligi ale Campionilor. A creat un mare Porto, a facut istorie la Chelsea, unde din pacate pentru Abramovici nu a reusti sa ia si UCL, si de asemenea a facut istorie la un Inter care nu mai castigase UCL de zeci de ani. Peste tot a CREAT echipe, nu a preluat.
La Real a recreat o echipa care, trebuie sa recunoastem ca a iesit din mediocritatea ultimilor ani, in care ne obisnuise sa se opreasca in faze foarte joase ale UCL. Avem in fata o echipa care sta cel mai bine in ceea ce priveste contraatacul si fotbalul spectacol. Ghinionul Realului este ca in aceeasi perioada are de-a face cu o adversara aproape imbatabila. Ce s-ar fi intamplat daca aceaste 2 echipe ar fi existat in ere diferite? Puneti-va in locul lor si ganditi-va daca ati fi sau nu frustrati. In acest moment au o problema si aceasta e Barcelona, dar asta nu inseamna ca trebuie sa vorbesti asa de Mourinho.
Nu contest faptul ca Barcelona e poate cea mai buna echipa a momentului si poate a tutror timpurilor, dar astept momentul in care mult ridicatul in slavi Guardiola o sa plece la o echipa unde o sa trebuiasca sa construiasca ceva si sa castige campionate si cupe europene. Deocamdata Mourinho a facut-o la mai multe echipe (toate), Guardiola inca mai are pana acolo.

Sanatate!!!

delphi (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:04

articol de libertatea sau can-can.
analiza de nota 2

petre (1 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:04

esti un jurnalist mic 😉 si nu am sa ma chinui sa iti explic de ce 🙂

Alex (3 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:06

@geocluj ai dreptate, a castigat tot cu echipe de club, e un mare antrenor. Problema e ca la Real se vrea altceva, se vrea spectacol. Echipele lui Mourinho au practicat mereu un joc dur, agresiv pe viteza. Daca Realul vroia un stil de asta si-l tinea pe Capello, care, parerea mea, e peste Mourinho la tactica. Fanii vor altceva, si nu-i poti invinui, pentru Realul nu are nimic de invidiat Barcellonei ca lot, ca individualitati.

fanulumocanu (20 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:08

Domnu’ ziarist Dvs ati vazut meciurile Realului? Daca nu , poate va uitati pe clasament sa vedeti ca Realul are 8 goluri mai mult date decat Barca. Care-i mai ofensiva , unde-i mai mult spectacol? Faptul ca Realul a ajuns sa aiba un complex in fata Barcei nu inseamna nimic. Sunt echipe mari care ani de-a randul au avut probleme in fata unora mai mici. Au fost ani cand Steaua nu putea castiga la Ceahlaul ,la Astra sau la Bistrita. E vreun triumf al fotbalului pe la echipele astea? Sau, eu nu stiu cand a batut CFR-ul pe Steaua dar nu v-ati inghesuit sa-i demolati pe clujeni desi au castigat campionate … din contra.

10seconds’ (3 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:09

Nu tin cu niciuna dintre echipe, tocmai de aceea parerea mea zic eu ca e ceva mai obiectiva decat a altora de aici
1. Desi mie total antipatic, Mourinho e antrenor! A demonstrat asta pe oriunde a fost inainte(fie echipa mai putin sonora precum Porto fie echipe cu nume ca si Inter sau Chelsea)unde a reusit sa castige campionate si cupe ale campionilor. Singura lui problema e abordarea meciurilor cu Barcelona. Nu s-a invatat inca minte ca o tactica defensiva+contraatac tot la pierederea meciului il duce… lumea vrea spectacol. Nimeni nu cred ca i-ar fi reprosat nimic daca juca super ofensiv si pierdea meciul cu 5-4 de ex.. Is curios cum va aborda meciul diseara, cand oricum nu mai are ce apara.
2. Si Guardiola e antrenor! Singurul lucru pe care il mai are de facut e sa demonstreze asta si la o alta echipa in afara de Barcelona

Daniel B. (25 comentarii)  •  25 ianuarie 2012, 12:13

E un articol nedrept. Mou este dublu detinator al Champions League, cu doua echipe cotate ca fara sanse la trofeu, inaintea editiilor respective. Porto si Inter. Numai daca spunem asta si lasam la o parte restul, e evident ca e un antrenor de geniu care nu merita mascarile din articolul de mai sus. Cu atat mai putin comparatia cu un film in care nu e vorba despre prefectura.

Domnule Geambasu, nu tuturor ne place fotbalul naiv gen Barcelona, care e posibil doar daca aduni cei mai buni pasatori din lume si incluzi acolo si un fotbalist scund si genial care rupe randurile adversarului. Poate ca unora dintre noi le place fotbalul tatcicizat. Victoriile echipelor cu mai putine resurse de spectacol si mai mult creier. Care e problema? De ce trebuie sa dam cu noroi?

Comentează