Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Mourinho interzis îndrăgostiţilor

Marele Jose întîmpină urît semnele decăderii. Marele fals îşi trăieşte ultimele zile

Nu are legătură cu El Clasico. Vorbim despre Mourinho. Dar cine sîntem noi să vorbim despre Mourinho?, ne-ar întreba însuşi Mourinho. Portughezului nu-i lipsesc replicile, nici sarcasmul, ci […]

miercuri, 25 ianuarie 2012, 10:12

Marele Jose întîmpină urît semnele decăderii. Marele fals îşi trăieşte ultimele zile

Nu are legătură cu El Clasico. Vorbim despre Mourinho. Dar cine sîntem noi să vorbim despre Mourinho?, ne-ar întreba însuşi Mourinho. Portughezului nu-i lipsesc replicile, nici sarcasmul, ci doar rezultatele în meciurile directe cu Guardiola. Fiindcă asta nu vrea să recunoască cel mai trufaş dintre marii antrenori ai lumii. Umilinţele pe care le trăieşte de fiecare dată cînd se întîlneşte cu echipa lui Pep. Repetate, previzibile, inevitabile. Barcelona este proiecţia imaginii despre fotbal a unui om. Generozitate. Realul este… Ce (mai) este Realul?

Aici începe paranoia studiată a lui Jose, care nu-l poate prosti nici măcar pe un copil care vine pe Santiago Bernabeu pentru a flutura albul castilian şi imperial al Spaniei. Jose aminteşte de Cupa Regelui şi de cele 5 puncte avans în campionat, Jose vorbeşte despre unitatea vestiarului în care spaniolii şi portughezii se au ca fraţii. Cain şi Abel, de exemplu. Jose ceartă ziariştii, loc în care se întîlneşte cu toţi antrenorii şi toţii patronii din Liga I. Bineînţeles că Jose nu este amnezic, imbecil nici atît. Jose ştie prea bine că în fiecare miercuri a Copei del Rey şi în fiecare weekend al Primerei cînd urmează meciul acela blestemat el va fi încă o dată pedepsit. Judecat pentru repetate acte de sabotaj la adresa fotbalului. Condamnat pentru meschinărie în formă continuată. Porto, Chelsea, Inter, Real. La Madrid i s-a înfundat, fiindcă nu te duci ca un cuceritor în capitala Spaniei ca să te afişezi cu Pepe şi Altintop drept locotenenţi. Ca orice om de succes părăsit de succes, trăieşte urît momentele decăderii. În fluierăturile publicului şi în criticile presei nu vede decît expresii ale ingratitudinii. Iar în bătăile luate de la Barcelona, mici accidente de traseu.

Într-un film recent, un regizor neamţ şi cîţiva foarte buni actori englezi încearcă să ne convingă de faptul că Shakespeare, marele Will, a fost doar un paravan pentru scrierile unui nobil renegat la Curtea Tudorilor (alţii decît familia lui Sandu Tudor). Shakespeare din pelicula cu pricina profita de pe urma situaţiei autorului nemuritoarelor piese. Acesta nu îşi putea declara paternitatea operei fără a fi ostracizat în lumea nobililor. Acum 400 de ani, scrisul nu era o activitate foarte onorabilă, nu cel puţin în aristocraţia engleză. Semianalfabet, bădăran, beţiv, oportunist şi lacom, Will din film seamănă în esenţă cu Jose. O celebritate clădită pe un imens fals. Deosebirea ar fi că la piesele lui Shakespeare, oamenii plîngeau, rîdeau, se îndrăgosteau. La sfîrşitul reprezentaţiilor lui Mou, plîngi. Dacă eşti în tabăra cealaltă, rîzi. Dar nu te îndrăgosteşti niciodată.

Comentarii (239)Adaugă comentariu

mourinho (1 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 1:08

Geambasule … ai uitat tata cand mourinho a eliminat de 2 ori barcelona , antrenand echipa chelsea. ai uitat cu inter ce corectie le-a aplicat ? ai uitat toate astea prietene ? guardiola e un nimic pe langa el …

gabipetre (4 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 1:40

Nu-l meritati voi, ziaristii, pe acest „mare fals”. Pentru ca vorbeste si altceva decat generalitati pe la conferintele de presa. Din pacate nici „socios” din Madrid nu-l merita, ei merita eliminari in fata lu’ alde Alcorcon.

Sergio (1 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 2:03

Mourinho – strateg desavirsit. Poate pierde lupte dar va cistiga razboiul cu Barca. Va demonstra acelasi joc select ca Barca, doar ca, spre deosebire de Pep, Mou creaza vedete, le educa si le plaseaza in galaxie.
Ce zici dle Geambasu?

guga (3 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 3:45

mare antrenor e nicolae marasescu nu mou. jenant articolas!

gery76 (78 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 4:12

Sunt de acord perfect cu Cristian Geambasu,in ceea ce priveste meschinaria in fotbal a lui Mourinho,in ciuda unui joc mult mai reusit in returul cu Barca,2-2,totusi Dumnezeul fotbalului,nu poate tolera la infinit antijocul total practicat de Mourinho inca de pe vremea lui Porto,amintiti-va de de prelungirile de dupa cele 90 minute regulamentare din finala Cupei U.e.f.a cu Celtic ,cand balerinii lui F.C. Porto au stat 9 minute si jumate din 30 regulamentare pe jos ,instigati de un Mourinho jalnic si grotesc,numai portarul Baia stand pe jos 3min si 20 de sec,intr-unul din cele mai penibile momente din istoria fotbalului de club.
-2004 a fost cea mai slaba editie de CH.League din istorie ca si campionatul European din acelasi an,cand castigatoare a fost Grecia,iar cine a fost beneficiarul se stie acelasi Mou ”demn urmas”al lui Helenio Herrera-cel mai urat personaj important din istoria mare a fotbalului,celebrul inventator al betonului in fotbal datorita caruia 15-20 de ani in fotbal a primat distrugerea jocului adversarului si nu propria-ti filozofie de joc ,iar daca fotbalul pozitiv a renascut in ultimii ani ,acest fapt se datoreaza in mare masura lui Pep Guardiola si o spun din pozitia de suporter al lui Bayern Munchen de peste 25 de ani!

madalin mirea (5 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 5:16

D-le Geambasu, asteptam scuzele de rigoare din partea iubitorilor de fotbal si al celor care indragesc Realul!!! Noi nu ne coboram la nivelul dumneavoastra in a va numi, nu un fals, ci doar o persoana care pur si simplu nu se pricepe la fotbal, lucru perfect adevarat! Si mai patetic sunteti daca ati incercat sa improscati cu noroi intr-un club de magnitudinea Realului si asupra unui antrenor de nivelul lui Murihño

ion c (15 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 7:35

Super articol, bravo! De mult nu am mai citit ceva atat de ingenios. Desigur exagereaza putin „nepriceperea” lui Mou, dar altfel… nu ar mai fi fost ingenios, ci o simpla dare de seama! (cum din pacate sunt cam multe articole, atat de multe in ultimii ani, ca eu deseori trec direct la sectiunea de „comments” 🙂

RealC (2 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 8:23

Sa iti ceri scuze public domnule! Mourinho si-a aratat clasa aseara! Daca in minutul 30 era 4-0 pentru Madrid, nu cred ca ar fi fost cineva suparat? NU?

val (1 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 9:23

Mou este mai bun cumparator ,de jucatori, decit este antrenor

Ozz (2 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 10:59

E antipatic Mourinho? Da . E nesuferit? Foarte.E arogant? Enorm,dar e un general care își mobilizeaza si motiveaza soldatii cum nimeni nu reuseste. Nu e un antrenor e un psiholog iar de asta își poate da seama cine nu se pricepe doar la fotbal(un joc,foarte popular cei drept).Nu a avut intotdeauna soldatii cei mai buni dar a câștigat o mulțime de războaie. Ca sa probez ce zic mai sus va spun doar ca mulți jucatori au fost in vârf de forma si de randament doar când au jucat sub comanda lui(Drogba, Milito ,Sneijder ,Deco) .Cât despre Guardiola ,el antrenează si naționala Spaniei? ca nu mai știu.

gilos (147 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 12:42

De mult n-am mai citit un articol mai penibil…
scandalos si dezgustator

durden (270 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 12:47

excelent scris!

GentleGiant (57 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 12:53

Ferguson – un alt mare fake, n-a aratat nimic decit in Insula. Ar fi trebuit sa demonstreze si in Italia, Paraguay si Insulele Fiji ca sa ne convinga.

Optimvs (21 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 12:58

IN SFARSIT un ziarist sportiv din Romania scrie ADEVARUL despre acest ciorditor portughez.
Cristi, nu lua in seama aberatiile adoratorilor lui mourinho. La periferia fotbalului vor exista mereu fanatici care vor rezultate, indiferent cum sunt obtinute. Au existat si oameni (nu putini) care l-au aplaudat pe Becali pentru faptul ca fugarea cu masina autocarul unei echipe (Gloria Bistrita parca) aratand din mers valizele cu bani, ce sa ne mai miram ca sunt unii care il vad pe Mourinho mare antrenor.
Spre cinstea lor, suporterii adevarati ai Realului demonstreaza ca stiu foarte bine ca, in sport, un trofeu are valoare mai ales prin prisma modului in care este obtinut. Si nu va mai dura mult pana ce ii vor flutura batistele impostorului portughez.
Nu cred ca exista vreun fan autentic al Realului care sa vrea ca imaginea clubului sau de suflet sa fie asociata cu maciucari primitivi ca Pepe.

mirel_madrid (1 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 13:11

In parte aveti dreptate cu infumuratul de Murinho,insa nu va adinciti prea mult in fotbalul spaniol.Nu aveti idee ce se intimpla aici,doar privind partidele din liga si cupa,sau citind Marca sau AS.Umilinta ptr. Real a fost prea mare pe durata acestor ani,e complicat sa opresti Barca,foamea de titluri este imensa,marketingul functioneaza perfect,dar acum trebuie sa vina titlurile.Real este pe drumul cel bun,ca sa stiti si dvs,Real este campioana iar Barca are cupa,ramine in suspensie Champions ligue,cartile sunt facute d-le Geambasu.

Gabriel (1 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 14:02

NU intelegi nimic din acest fenomen Gembasule si imi pare rau ca mi-am pierdut timpul citind acest articol f f slab.Sa judeci pe cineva e foarte usor dar mai bine te-ai uita in gradina proprie.
Un respect deosebit pt. Andrei Niculescu,de tine nici nu are rost sa iti rostesc numele………

claudiu0306 (3 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 14:32

cristi, nu te supara , am si eu o intrebare : tu ai vazut meciul de azi noapte ?

claudiu0306 (3 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 14:41

bai ma faci sa nu ma mai uit niciodata la gsp, cum poti sa scrii asa ceva ? Imi pare rau sa zic, dar un articol mai slab si mai tendentios nu am vazut la tine pana acum !!!
Mai bine il retragi

geocluj (35 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 15:32

@Optimvs . se vede ca te uiti doar la meciurile real-barca. sa-ti reimprospatez memoria : ai vazut inter-milan 4-0 sau inter-barca 3-1 sau real-lyon 4-0 sau real-totenham 4-0 ? ca sa-ti dau doar cateva exemple… ai vazut ca chelsea avea cel mai bun atac din anglia in 2 ani, inter cel mai bun atac din italia si acum realul cel mai bun atac din spania ? aici vorbim de cifre obiective nu de cei cel urasc pe mourinhio pentr-un motiv sau altul.

diavolo9 (1 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 16:23

Claudiu? crezi ca ne intereseaza daca Tu intri pe gsp sau nu?
Ieri madrid a jucat mai bine ca Barca dar , per ansamblu Barca a fost mai buna !
-Real Madrid , este o echipa foarte buna , dar imaginea clubului a fost si va ramane stricata din cauza acestui antrenor lipsit de bun simt care este Mou Mou! cu un caracter infect si care irita si jigneste voalat de la jucatori , antrenori pina la arbitri !
De aceea e si normala si reactia arbitrilor in unele situatii in defavoarea Realului !

sohil (96 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 18:20

Adulatorii lui Mourinho sunt adoratorii omului care gandeste ca viata exista doar aici, pe Pamant, adeptul ideii ca „scopul scuza mijloacele”. Mou e acel Goering din boxa de la Nurnberg: trufas, fara resentimente, fara constiinta. E genial in obtuzitatea lui.
Realul e dupa chipul si asemanarea stupidului sau mentor. Pus pe scandal, lipsit de fair-play, frustrat. Pitecantropul de Pepe trebuia eliminat in tur. In retur a repetat la indigo prestatia de pe Bernabeu: simulare penibila, apoi lovirea adversarului. Un mizerabil. El si Mou fac antipropaganda fotbalului. Sunt detestabili. Dar si mai detestabili imi par cei care ii admira. Acestia traiesc printre noi, sunt romanasii inchinatori la viclenie, la parvenire prin orice mijloace, la cinici si la putregaiuri. Ei nu pot intelege Barcelona, eleganta ei si a lui Pep, pentru ca nu au adancimea spirituala necesara.
Barca a creat jucatori. Spanioli. Care au constituit osatura campioanei europene si mondiale de azi. Pique, Puyol, Fabregas, Xavi, Iniesta, Pedro etc. A creat o filosofie a jocului frumos si eficient. Dar si cinstit. Merita toata admiratia! Realul? A cumparat vedete, plus Casillas. Plus un antrenor mic, mic, mic, mic, mic. Victoriile lui Mou sunt precum mana lui Maradona de la CM ’86!

Paul (7 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 18:25

Domnule Geambasu,

De ce „semnele decaderii”?
Cine a obtinut trofee impotriva Barcelonei in ultimele doua sezoane ? … Inter si Real, antrenate de Mourinho
Barcelona are o echipa fantastica, o vedem noi si striga in cor toti marii antrenori si jucatori.
Real nu reuseste sa bata Barca la fiecare meci… e un sport in care nimeni nu poate bate Barca ACUM, dar pana la a anunta semnele decaderii E DRUM LUNG.
ESti cam tarabagiu Geambashule, aici nu cauti cote bune de rating cu scandalul tau ieftin!
Du-te la televiziuni si fa afirmatiile astea si vino aici cu calitate.

Razvan (1 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 18:47

Bravo dle Geambasu! In sfarsit un articol scris la obiect. Acest portughez in afara de cerseala, milogeala, presiune pe arbitri, invatarea jucatorilor la lucruri necurate, intrari dure nesimtite si nesanctionate de arbitri, ajutorul arbitrilor in toate trofeele castigate (vezi semifinala Inter-Barca ce macel a fost+meciurile Barca-Real), nu prea stie nimic. Sa iau bataie in 10 meciuri de la Barca, cred ca as fi reusit si eu pe banca Realului 🙂

AB (1 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 19:13

trebuia sa scrie cineva randurile astea, bravo!

daniel (17 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 19:41

Mourinho ramane cel mai mare antrenor din istorie , la Real ….cel mai mare numar de goluri inscrise in tur , cele mai multe victorii consecutive
Alaturi de Maradona, Messi este cel mai mare jucator din istorie iar Barcelona are un lot ce se naste odata la 200 ani.
Totusi Mourinho a dus Real pe primul loc si asta nu se poate decat cu el antrenor.Cu Inter si Chelsea a eliminat Barca in Champions.Nimeni nu a mai facut asta contra actualei echipe a Barcelonei .

mihrpo (18 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 20:10

@Optimvs ____ este nedrept ce faci; daca imi place de Mou inseamna ca-mi place si de Becali? de unde pana unde? ce-ar fi sa spun eu ca tu esti cu Ceausescu dupa ce ai scris in comentariu???

crocodilul satul (9 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 20:25

Imi place sa cred ca articolul a fost scris doar pentru a scandaliza si a face trafic. Altfel, e o mare prostie si minciuna. Cifrele spun tocmai contrariul celor spuse de autor, si cifrele au un mare defect: nu mint. Atat Chelsea, cat si Inter si Real, sub comanda lui Mourinho nu numai ca au renascut si au inceput sa castige trofee dar , dupa un inceput in care a fost asigurat jocul defensiv a urmat o perioada in care echipele respective au jucat spectaculos si au marcat mult. Ma uit acum pe clasament si vad ca Real a marcat 67 de goluri (3,5 goluri pe meci), Barcelona 59 si Valencia 29. Asta da fotbal meschin.

Ozz (2 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 20:38

@diavolo9: dar dacă antrenorul este evreu si meciul se joaca de paste e normal ca arbitrul sa țină cu echipa adversa? Antrenori care sunt antipatici sunt mulți dar antipatici si buni sunt putini. E doar o chestiune de timp pana când Mourinho va câștiga si va pune ghiata pe inima contestatarilor cât despre fotbalul spectacol nu cred ca mai e o prioritate de când salariul uni jucător a depășit un milion de dolari pe an nu mai zic de 15 mil anual.

Bibi (33 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 21:27

Cristi, de acord cu Pepe si Altintop. Ar mai fi si Carvalho, un baiat tare slabut. Cred ca aici pierde, are alegeri ciudate la jucatori.
In rest, un profesionist adevarat, dedicat clubului de unde mananca si dedicat jucatorilor. Nu mi se pare deloc arogant si cred ca tot timpul spune adevarul si este corect cu toata lumea. Propun sa nu mai mergem pe clisee inventate de nu-stiu-cine si chiar sa-i analizam obiectiv comportamentul.

stesaro (1 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 21:47

Muri e un mare antrenor dar din pacate e contemporan si adversar direct in campionatul spaniol,cu cea mai buna echipa de club din toate timpurile.Dupa Milanul olandez desigur.
Guardiola e antrenor slab dar ii are pe Xavi, Messi si Iniesta.Precum Tata Puiu in 94.Dai din gura si-i zici lui Hagi/Xavi ce pase sa dea….lol.
Vreau sa-l vad pe Pep egalind trofeele lui Muri antrenand alte echipe.
Cat despre filmul la care faci referire..Ai dreptate..un regizor incearca sa ne imbirlige in legatura cu marele Will la fel cum incerci tu aici cu marele Muri…
Forza Milan!!

ciupal (2 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 21:57

Se vede ca dl. Geambasu cind modereaza inventeaza nume si dialoguri pentru cei care nu pot sa nu observe incompetenta celui mai „mare editor”. N-ar strica sa va puneti niste cenusa in cap dl.Geambasu ca sa pareti mai adevarat si nu mai fals.

pompiliu bota (9 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 21:59

Diferenţa a făcut-o arbitrul ! Ziarişti începători ca acest Geambaş confundă fotbalul cu părerea personală despre CR7, Mou şi alţii.

Optimvs (21 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 22:13

@Geocluj: il stiu pe Mourinho inca de cand a reusit sa le ciordeasca celor de la Celtic Glasgow cupa UEFA. Nu cred ca vreun om care a vazut meciul ala il poate considera pe individ ca fiind altceva decat un impostor (sa ne gandim in primul rand ce mai insemna fotbalul scotian in anii 2000).
Am vazut si in ce hal arata Realul in fata lui Tottenham pana in momentul in care Crouch a facut acel gest necugetat si si-a lasat echipa in 10. Tu banuiesc ca te-ai uitat la meci incepand de acolo, nu? =))
Peste tot unde a mers, Mourinho nu a facut altceva decat sa practice acelasi fotbal meschin, reactiv, la ciupeala. Sigur ca, in momentul in care ai bugetul lui Abramovich pe mana si jucatori ca Drogba in teren, iar in fata ta sunt schipe care joaca un fotbal generos, ofensiv, dar cu defensive visatoare, incepi sa marchezi carute de goluri. Care nu inseamna nimic.
Adevaratul test al lui Mourinho este acum, la Real Madrid, un club cu o traditie as spune imperiala in spate. Fanii Realului nu sunt cei ai Interului, nu-i intereseaza trofee castigate cu curu-n poarta si cu arbitrul portughez furand cu amandoua mainile pentru atrenorul portughez. (aia a fost hotie pe fata, nu aberatiile pe care le acuza Mourinho la meciuri in legatura cu care pana si Marca spune ca arbitrajul a fost corect).
Deocamdata Mourinho pica lamentabil acest test. Si, in stilul oricarui impostor, da vina pe blocajele mentale ale jucatorilor, pe arbitri, pe bubulii de la UNICEf =)) samd. Victoriile sunt numai meritul lui, iar de infrangeri e vinovat oricine altcineva.
Pacat ca nu si-l permite Becali, astia doi ar fi ca sacul si peticul.

geocluj (35 comentarii)  •  26 ianuarie 2012, 23:28

@diavolo9 aici nu vorbim de caracterul lui mourinhio ci de valoarea lui ca antrenor. caracterul lui e o alta discutie. in paranteza fie spus : daca tu ii judeci caracterul dupa ce auzi pe la tv sau prin presa esti in eroare sa sti. oricum , revin , nu asta e discutia. si daca tu vrei sa-i contesti valoarea lui ca antrenor (indiferent ce suporter esti) inseamna ca , pur si simplu, nu poti judeca obiectiv si esti intunecat de prejudecati.
ps. si nu stiam ca arbitri trebuie sa arbitreze in favoarea sau defavoarea unei echipe in functie de simpatiile pe care le au fata de antrenorul acesteia

real forever (147 comentarii)  •  27 ianuarie 2012, 10:29

Se pare ca nu ati vazut meciul de aseara. Cat credeti ca o sa-i mai tina norocul pe mult -prea-ridicatii-in-slavi din catalunia ?
Cat despre Mou, comentariu mai subiectiv si partinitor nu prea am vazut… Oricum, se stie ca in marul fara poame nimeni nu da cu pietre !

Hasta el final, VAMOS REAL !!!

geocluj (35 comentarii)  •  27 ianuarie 2012, 11:48

@Optimvs te pierzi in amanunte nesemnificative : un gest aici, o faza dincolo etc. mourinhio trebuie judecat per total si aici rezultatele vorbesc. apropo bugetul lui chelsea si al lui inter au ramas la fel si dupa mourinhio si rezultate zero, bugetul lui real a fost la fel si inainte de a veni mourinhio si n-au reusit o calificare in semifinalele CL de 8 ani. pana acum realul e pe 1 in spania si are cel mai bun atac. daca vrei sa spui ca toate aceste rezultate sunt doar din noroc inseamna ca ai niste probleme grave cu prejudecatiile

Optimvs (3 comentarii)  •  27 ianuarie 2012, 20:56

Mai Geocluj, cam tot ala era bugetul Realului si cand acolo straluceau Zidane, Ronaldo si Figo, iar echipa castiga en fanfare Cupa Campionilor, jucand incantator, nu meschin, la ciupeala.

Mai pe intelesul tau, Realul lui Mourinho ar trebui sa castige de doua ori mai multe trofee decat galacticii lui Perez pentru ca fanii adevarati ai echipei sa-l inghita pe portughez. Penalizare de joc urat, cum ar veni.

Deocamdata insa, nici vorba de asa ceva, portughezul si-o fura de la Barcelona pe unde se nimereste, si face echipa de ras cu atitudinea tiganeasca a unor maciucari gen Pepe.

geocluj (35 comentarii)  •  28 ianuarie 2012, 5:40

mai Optimvs lasa-ma cu preistoria.
cum vine aia antifotbal cand au cel mai bun atac din spania ?
si la meciurile cu barcelona nici o echipa din lume nu face fata la ora asta. oricum mourinhio a fost cel mai aproape ( o eliminare cu inter si o cupa cu real + locul 1 in campionat deocamdata)
si lasa-ma cu alde pepe ca si la barca sunt 2 care nu-s departe ( alves si buschets) si nu-i vina antrenorului.
si lasa-ma si cu faza cu suporterii adevarati ca am vazut ce a fost la madrid dupa ce au castigat cupa

Filip (10 comentarii)  •  28 ianuarie 2012, 7:39

sunt total de acord cu ce spune OPTIMVS si multi alti asemenea.

Mai adaug decat ca de cand este Bourinho la madrid, este una dintre cele mai urate echipe din lume daca nu cea mai si asta datorita potughezului si clanului sau. Fi atent ce coincidenta ca toti inclusiv Carvalho ( e mai batran) au fata de brute, antipatici, tipi care iti provoaca greata si scarba cand le vezi fata de antipatici si aroganti… mie scarba de echipa madridului datorita astora.

Ma mir ce e asa greu de inteles de ce a castigat ce a castigat pana acum. Singurul atuu a lui Bourinho este ca este un bun psiholog care stie sa-si apropie jucatorii si ii invata sa de-a ” la cotoaie” la limita regulamentelui ( la madrid se depaseste deoarece are brute gen pepe, coentrao, etc .) si nu este conferinta de presa cand pierde, face egal sau ceva de genul sa nu de-a vina pe arbitri facandu-i cu ou si cu otet, punand astfel presiune pe ei ca mai apoi sa fie avantajati la meciurile urmatoare. Uitati-va pe youtube si veti vedea ca foloseste acelasi stil la madrid ca si in anglia, portugalia sau italia. ( vedeti tot pe youtube cum a castigat cele 2 ligi ale campionilor, cat ajutor din partea arbitrilor a avut)

Asta nu este FOTBAL, ci RAZBOI PSIHOLOGIC la care este as si de aia are rezultatetele astea. De ce nu se duce la nu se duce acum la o echipa mediocra sa arate ca e cel mai bun antrenor din lume asa cum se crede si se lauda, sa vedem trece de mijlocul clasamentului?? nu cred ca e mai usor sa te duci la o echipa cu jucatori de valoare si sa castigi usor cu tactica si metoda pe care am scris-o mai sus….

Asa este de simplu ….

Comentează