Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Deşteaptă-te, maghiare!

Continuă gluma proastă cu hocheişti care nu vor să fie români, deşi joacă pentru România

Hocheistul Peter Levente nu ştie versurile Imnului Naţional al României. Pagubă-n ciuperci! O mulţime de români nu cunosc versurile imnului. Nenumăraţi români care joacă în […]

marți, 3 ianuarie 2012, 8:31

Continuă gluma proastă cu hocheişti care nu vor să fie români, deşi joacă pentru România

Hocheistul Peter Levente nu ştie versurile Imnului Naţional al României. Pagubă-n ciuperci! O mulţime de români nu cunosc versurile imnului. Nenumăraţi români care joacă în echipe naţionale ale României bălmăjesc cîteva cuvinte din „Deşteaptă-te, române!” Zeci de mii de suporteri români din tribune se blochează la prima strofă. Şi nu-i mai acuză nimeni că nu sînt patrioţi. Aşa că nu trageţi în hocheist, mai ales că îl cheamă Levente Peter! Stop. Să nu se înţeleagă acum că îl declasăm pe Peter, patinatorul cu crosă e şi el român cu acte în regulă. Ca şi alţi membri ai „comunităţii maghiare” din România (toţi?) nu şi-a dorit foarte tare asta, dar cu mersul istoriei şi cu Tratatul de la Trianon nu te pui.

Molnar Akos, Antal Alfred, Istvan Gereb, Levente Peter, Otto Keresztes. Şi Tanczos Barna. Mîndri că sînt maghiari. Unguri, secui, mă-nţelegi. Bravo lor! Dînşii se joacă de-a Ungaria în România sub ochii îngăduitori ai majoritarilor, care, ca orice majoritari care se respectă, au mai puţine drepturi decît minoritarii. Prin urmare, alde Istvan şi Levente au prins gustul obrăzniciei. Ei ştiu că orice cuvînt al nostru, mămăligarii cu explozie incertă, poate fi interpretat, reclamat. Şi întind coarda. Ne prostesc atunci cînd observăm că arborează drapelul Ungariei pe frontispiciul primăriilor. Cică sînt nişte simboluri nevinovate, combinaţii cromatice puţin diferite faţă de cele oficiale ale Statului Român. Vin cu explicaţii halucinante după ce nişte maimuţoi burtoşi şi raşi în cap, care se pretind descendenţi ai armatei lui Horty, dau foc unei păpuşi botezate Avram Iancu. Numai şi numai acte de vitejie. Şi ameninţări de inşi întîrziaţi la întîlnirea cu istoria contemporană.

Vestea proastă pentru Levente, Barna, Gereb şi Molnar este că patria mumă nu-i prea ia în serios. Mai mult, îi tratează ca pe rudele de care nu ştii cum să scapi mai repede cînd te ameninţă cu reunirea familiei. Levente şi compania se dau cocoşi pe aici. În Ungaria adevărată, aceea a Veszpremului care l-a plîns şi l-a omagiat pe Marian Cozma, acea Ungarie care i-a găsit şi i-a pedepsit pe ucigaşii lui Marian, oamenilor nu le pasă nici de gluma cu Ţinutul Secuiesc, nici de eventualitatea că Tancsos baci îşi bagă federaţia de hochei sub şa şi o duce dincolo de Tisa ca trofeu al reîntregirii. Al reîntregirii cui?

În final aş vrea să-l liniştesc pe Levente Peter. Şi pe prietena lui „sută la sută româncă”. Nu luaţi în serios ameninţările! Indiferent dacă ştiţi sau nu versurile Imnului României ori dacă preferaţi să îl cîntaţi pe cel al Ungariei. Noi sîntem toleranţi, doar că nu ne place să fim luaţi de pitpalaci. Apropo, dragă Levente, o scurtă poveste. Din asta istorică, aşa cum vă place vouă. În vară se împlinesc 93 de ani de cînd Armata Regală Română ocupa Budapesta, eliberînd-o de regimul bolşevic al lui Bella Kun care înfiinţase Republica Sovietică Ungaria. A fost o victorie scurtă, la un scor zdrobitor. Un fel de 10-0 la hochei. Soldaţii români au sărbătorit cu o defilare prin centrul Budapestei şi au cîntat imnul. Imnul României. La foarte scurt timp, după ce s-au asigurat că bolşevicii lui Bella Kun au fugit la Moscova, românii au plecat acasă, lăsînd totul intact, mai puţin regimul politic.

Comentarii (195)Adaugă comentariu

MAC (6 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:04

BRAVO DOM’LE!!! Felicitari!!!

milici (31 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:04

s-a mai pomenit domnilor undeva in sport ca la intonarea imnului echipei gazda sa nu cante nimeni iar la imnul oaspetilor sa cante 99 la suta din cei prezenti?apropo domnule geambasu dupa gafa lui marcel pavel cu imnul lui remixat ,ministrul funeriu(parca-i predestinat si numele pentru invatamint)daduse un ordin tuturor inspectoratelor ca la invatamintul primar la inceputul primei ore sa se cante imnul varianta scurta(parca patru strofe).stiti cate zile s-a auzit acel imn?

Csaba (12 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:04

superdrinker, din păcate Ungaria până la urmă a fost preluată de fasciști, după care de naziști, după care de sovietici. Din păcate Ungaria nu prea a avut de câștigat de această „salvare de la comunism”, și chiar dacă ar fi avut, nu ești de acord că fraza „La foarte scurt timp, după ce s-au asigurat că bolşevicii lui Bella Kun au fugit la Moscova, românii au plecat acasă, lăsînd totul intact, mai puţin regimul politic.” este factual greșită?

tonny (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:13

NOTA 10 PT ARTICOL DOMNULE GEAMBASU! MAI ALES INALUL! POATE O-R INTELEGE VREODATA „PISHTI” CA AICI NU E LOCUL LOR,DAR ZIC CA TINE:”UNDE-I LOCUL LOR?” AS FI PRIMUL CARE A-R IESI LA RAZBOI DACA A-R IESI IN STRADA PT PROCLAMAREA ASA ZISULUI TINUT UNGURESC,CA NUMAI SECUIESC NU E! DOAMNE,NU AM FACUT CRIMA,DAR AS OMORI DIN EI CAT AS PUTEA DE MULTI!

INCERCATI-NE DE MINTE! VI SE VA INFUNDA O DATA…

beca_gigi (54 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:19

Pentru Casba, care citeaza ce ii convine, de unde ii convine si o face pe nevinovatul:
Rapunsul este chiar in citatul tau (daca nu-l dadeai filosof ramaneai!):
„in revenge for the Central Powers’ plundering of Romania during the war.”
Ce au facut romaniii a fost „revenge” pentru ce oare??? pentru „plundering”. Cine pe cine a jefuit? Central Powers (adica si draguta de Austro-Ungarie) sa jefuit-o pe Romania.. Si ce credeai Csabisor, ca romaniii se vor lasa jefuiti mereu de neamul tau fara sa raspunda???
Asa v-ati obisnuit? De aceea tot latrati la noi? Vezi draghe ca invatul are si dezvat!

Borat (19 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:28

Domnule Cristian Geambasu,

BRAVO & RESPECT!

Despre un astfel de articol va trebuie dat un OSCAR al Romaniei sau un Nobel Prize.

Cu drag din San Francisco California.

p.s. – abea asteapta America sa declare comunitatile maghiare ca fiind pamantul lor dupa 69 de ani de locuit in USA, sau sa auda un American ca se canta in Ungureste daca va fi vreodata un Ungur in echipa USA.

alex (42 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:32

10+

pt mincinosi (3 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:35

aporpo si azi am cantat imnul nostru a Tinutului Secuiesc!

Unde ati fost? Nici o stire? vai de mine! apropo si si vam batut!

Unitate in Diversitate (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:37

Toader are foarte mare dreptate…si mie mi se pare o manipulare…dar nu stiu de ce. Sunt maghiar, studiez la o universitate romana, am multi prieteni romani, ne respectam reciproc, neajutam cand trebuie si avem un singur scop…ca in viitor sa lucram impreuna si sa fim cei care fac ceva pentru aceasta tara…pentru ca Romania este o tara frumoasa…si trebuie facut ceva ca lumea sa vada partea – poate cea mai frumoasa – a Europei. 90% dintre maghiari se gandeste asa…si aici unde in Transilvania cam 90% dintre romani.
Si cum vi se par comentariile de aici Domnule Geambasu? Ati scris un articol in care aveti dreptate…dar nu trebuie generalizat. Apropo in vremea lui Avram Iancu s-au intamplat multe lucruri urate….si maghiarii au fost macelariti. Dar de ce nu ne uitam la revolutia din 1989 cand am luptat impreuna?

Un obraznic Terente asta.
am fost in hungarica si am stat 30 de minute ca un onorabil cetatean maghiar sa-mi raspunda la o banala intrebare in alta limba decat a lor LIKE LIKE LIKE!!! prea tare… mai ales ultima parte:X

Numai trei comentarii…mi se par dupa limbaj niste copii care s-au crescut pe internet in lumea facebookului. Si acum si eu trebuie sa generalizez?
Sau meciul dintre Steaua si Ujpest…toti romanii sunt ca huliganii prosti care au postat acel mesaj? Si apoi huliganii prosti maghiari au raspuns la fel…exista si acolo, si aici.

Avem un scop comun…si Romania are nevoie de noi: romani, maghiari etc.

Unitate in Diversitate (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:40

Vad ca am facut cateva greseli gramaticale. Imi cer scuze…nu am fost atent…ar fi trebuit sa mai citesc odata. Am scris pentru ca vor fi unii care se uita numai la greseli gramaticale si imi zic cat de prost sunt…din fericire ei alcatuiesc numai 5%…Cred ca cei 95% a inteles mesajul! Multumesc ca am fost ascultat!

Gigel (43 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:43

As fi foarte curios sa aflu daca Laszlo Boloni, Imre Jenei, Gabriela Szabo stiu imnul tarii, dar nici nu prea conteaza. Din pacate se face mult prea mare tam-tam pe niste baietasi fara minte pe care i-a mancat in fund sa cante imnul ungariei, puteau sa taca la ambele si gata. E foarte interesant ca pe unii ii deranjeaza mai mult o mana de oameni de nationalitate maghiara decat milioanele de tziganoi, ca deah s-au declarat romani, is de-ai nostri. Si continua sa ne faca de minune prin europa, cu 10-15 puradei sa vedeti voi peste cativa ani ce o sa plangem noi dupa romania, din pacate devine rromania.
Acum ca acea mana de maghiari primeste, la cerere, cetatenie maghiara vor pleca multi, spre deosebire de noi n-au nevoie de permise de munca si nici viza de sua. Peste cativa zeci de ani o sa plangem dupa ei ca dupa sasii care au lasat in urma case care acum sunt pline de indienii mai sus mentionati.

@Adi: vezi ca la Dabuleni, la pepeni, nu trebuie sa scrii doar sa culegi. Ai nevoie doar de niste maini puternice si de un cap mare si prost.

amicu (6 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:48

felicitari SUPERB ARTICOL. iar pentru moghiorosii de la noi din tara, le dau sa citeasca de 100000000000000000 de ori aceasta fraza „Vestea proastă pentru Levente, Barna, Gereb şi Molnar este că patria mumă nu-i prea ia în serios. Mai mult, îi tratează ca pe rudele de care nu ştii cum să scapi mai repede cînd te ameninţă cu reunirea familiei” sa o bage la cap si sa o invete.

toni (4 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:55

bun articol domnule Geambasu.
oricum sincer sunt atatia romanii in spania si italia dar si asa daca am incerca sa deschidem gura… ne expulzeaza aia fara sa apiucam sa respiram… iar la noi astia au si drepturi speciale… cu ce sunt mai speciali???!?!?! ai stramosi din ungaria… foarte bine … felicitari dar daca te-ai nascut in Romania si stai aici esti Roman!!!! si daca nu va convine mergeti mah in Ungaria ca nu o sa va simpta nimeni lipsa… e inadmisibil ca sa mergi in Harghita, Covasna si sa nu poti sa discuti cu cineva in limba romana acolo… poi ce suntem stat in stat?!?!?!?! mars in ungaria bozgorilor!!!!!!

ady (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:55

felicitari pentru articol, in special pentru incheiere…este dementiala! 🙂

ghg (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:57

singuri oameni buni de nimic si gunoaie sunt acei parinti care invata copii sa fie atat de aroganti fata de tara in care traiesc.tinutul secuiesc nu exista.exista insa Romania.Romania e tara pe care nu o iubesti decat dupa ce pleci din ea. si mereu te vei intoarce inapoi!

aham (62 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:58

una e sa fi mandru ca esti maghiar (sau grec, rus, sarb etc) si alta e sa agresezi un roman pe motiv ca-ti cere sa vorbesti romaneste acolo unde asa ar fi cazu. toleranta romanilor e mare..dar si cand ajunge la capat.. oricum, astia ca levente nu merita sa reprezinte Romania. au fost si etnici maghiari care au reprezentat cu cinste tara, sa nu-i bagam pe toti in aceiasi oala, nu-s toti nesimtiti

1918HonorEtPatria (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:05

„În vară se împlinesc 93 de ani de cînd Armata Regală Română ocupa Budapesta, eliberînd-o de regimul bolşevic al lui Bella Kun care înfiinţase Republica Sovietică Ungaria”

ei nu stiu asta, nu stiu ca ungurii au scos timbre in romana, ca pentru ceva timp in budapesta s-a vorbit si romaneste …. ROMANIA NU VA VREA !

bogdan miron (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:07

cand ati scris despre bravura comisa de Martinovici v-am criticat,pt simplul motiv ca nu am fost si nu sunt de acord ca la violenta sa raspunzi tot cu violenta!!!!
Dar aici nu pot decat sa va felicit si sa va strang mana!si de aici incolo n-o sa mai comentez nimic,pt ca la noi romanii se interpreteaza in toate felurile,nu ca la altii,care-si permit ORICE!!!!!!!!!
LA MULTI ANI!

baikal (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:09

csaba se numeste prada de razboi

de ce nu amintesti ce a facut armata ungara imediat dupa intrarea in Transilvania?

Timisoreanul (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:15

Mai Geambasule draga. Pun pariu ca nu sti care e diferenta intre un maghiar sau un secui. Baietii aia au cantat ce au vrut iar dupa aia au batut cu 4-1 Ungaria. Bravo lor. Prefer ca si fotbalistii romani sa cante imnul olandezilor si sa-i batem dupa aia cu 4-1. Prea multa cerneala pt nimic…Iar faza cu ochii ingaduitori ar majoritarilor… e o tampenie.Faptul ca romanii sunt mai multi ca maghiarii nu le da nici un drept in plus.Ma asteptam la mai mult de la tine…

california (172 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:18

vad ca sunt unii pe blog care nu fac deosebire intre etnie si cetatenie sau intre obraznicie si sfidare luate impreuna si inocenta; daca marele hocheist levente se infasura cu steagul secuiesc, precum pujol cu cel catalan, eu unul nu aveam nicio problema; dar pujol si ai lui chiar daca probabil nu au cintat imnul spaniei, nu l-au cintat nici pe cel al altei tari atunci cind a trebuit intonat imnul spaniei!
unii il trimit pe levente la budapesta; gresit din moment ce casa lui e in secuime; dar daca levente asta nu da doi bani si sfideaza cetatenia romana, ia sa i se ia lui si sa li se ia si altora ca el cetatenia romana, ca doar cu etnia te nasti, cetatenia nu e obligatorie si sa-l vad atunci cum va invata levente nu numai imnul ci si sa numere romaneste drepturile pe care i le da cetatenia romana si in general cetatenia oricarei tari, chiar daca tara respectiva nu e pe placul tau;
cit priveste comparatia nefericita cu chivu care nu joaca la nationala in timp ce levente isi varsa sudoarea scotindu-le ungurilor din ungaria hockey-ul pe cur, eu vreau sa-i spun respectivului ca prefer sa fiu reprezentat doar de cei care au un minim de respect si consideratie pt. emblema de pe tricou, altfel, chiar infasurata in drapelul national, curva tot curva ramine!

ala (8 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:18

ca platitor de taxe in Romania ma simt jignit cand niste jucatori cu drapelul romanesc pe tricou canta imnul echipei adverse,oricare ar fi ea (sincer mi se rupe de Ungaria)……..pentru ca banii mei ajung si la prapaditii aia etno wannabe unguri………..in timpul lor liber pot face orice,din partea mea pot da foc la cladirea parlamentului dar atata timp cat reprezinta tara asta,cu bune si cu rele cum e ea,sa aibe putin respect si macar sa taca din gura.Ar trebui dati afara iar daca nu avem cu cine face o echipa o desfintam si gata………mai bine ne lipsim decat sa fim luati la misto in propria tara si pe BANII nostrii………..iar sa va intre bine in cap…..TINUTUL SECUIESC NU EXISTA

vlad (11 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:23

Domnule Geambasu, jos palaria. Articolul este perfect!!! Exact cum trebuie sa fie, cu bun simt, cu suficienta enervare. Nu avem de ce sa ne suparam mai mult, n-au decat sa traiasca ei cu frustrarile lor. Singura cale spre o normalizare a situatiei este eliminarea completa din viata publica a partidelor etnice gen UDMR sau Partida Secuilor…

Ursachi Gabriel (3 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:26

Multumesc pentru acest articol..superb

olimp (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:27

Abia astept meciurile nationalei Romaniei la fotbal contra BOZGORILOR , sa vedem atunci citi au curajul sa vina la Bucuresti :)) . Oricum 80% din galeria Dinamovista va merge in Ungaria , impreuna cu cei de la „U” Cluj .

NitRo (21 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:27

Vad ca romanii uit ca Bucurestiul si toata Tara Romaneasca + o parte din Moldova a fost sub ocupatie Austro-Ungara intre anii 1916-1918.

FD (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:40

SUBSCRIU => BUN ARTICOLUL.

durden (270 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:44

mie nu-mi vine sa cred pana unde s-a ajuns cu nesimtirea asta!!am auzit ca tot el ameninta ca se retrage daca nu se potolesc romanii cu rautatea lor asta gratuita!cum se poate asa ceva?!!?de ce nu se simte nimeni de la FRH?!?in locul lor dadeam interdictie pe viata tuturor celor implicati in acest scandal.prefer sa pierd cu 5-0 cu romani in teren decat sa castig cu bozgori!!efectiv mi s-a luat!!

bogdan (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:45

Desteapta-te maghiare … Sa fiti sanatosi !

mihrp (18 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:49

DRAGA DL GEAMBASU
mi-a placut articolul, cu exceptia ultimului paragraf. chiar nu stiu de ce ai scris asta acolo. parca nu esti tu cel ce scrie acolo. probabil ai vrut sa fii si patriot un pic. dar nu ti-a iesit. ARTICOL BUN CU SFARSIT PENIBIL. PACAT!

@adi de la 9:33 (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 23:50

„este strigator la cer ca sa te nasti in romania si sa nu stii imnul national sa nusti vorbi limba romana”

vai de romana ta, mie in locul tau mi-ar fi rusine sa mai deschid „pliscul”, du-te la scoala, mai lasa oile alea…

Bibi (33 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 0:01

Nici eu nu ma bucur ca sunt roman, cetatean roman, etnic roman, cum vrei sa-i spui. Cand merg afara nu stiu cum sa mai mint daca sunt intrebat de unde sunt. Am gasit o solutie, dar nu tine intotdeauna, zic ca sunt din Banat. Oare de ce ?

Maghiarii care-si bat capul cu chestia asta, poate chiar au dreptate pe undeva. A facut ceva Romania ca sa-i faca sa fie mandri ca sunt cetateni Romani ? Ei deja au facut ceva pentru tara, au batut Ungaria cu 4 – 0.

Un stat care nu-si respecta cetatenii si se inhaiteaza cu infractorii ca sa-i fure pe cetateni (vorbesc acuma in general, de noi toti) trezeste aversiune (adica fata de un Iliescu, Nastase, Basescu, Udrea, etc). Si, din pacate, cei mai multi tindem sa confundam statul cu cetatenia si cu tara.

jipone (2 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 0:38

Bv domnule Geambasu,FELICITARI!

attilius (1 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 0:38

De acest”românii au plecat acasă, lăsînd totul intact” ma indoiesc, altfel bravo tie!pt. un articol destul de acceptabil.

kappa (5 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 0:45

Partea buna e ca prostia unor hocheisti de etnie maghiara nu s-a intalnit pana acum decat cu niste replici inteligente din partea romanilor.

Insa lucrurile ar putea lua o turnura urata de tot daca s-ar intalni cu niste romani la fel de prosti ca ei.

Sfidarea autoritatii statului in care esti cetatean ar trebui sa duca la retragerea cetateniei si alte sanctiuni.

Am inteles ca acesti hocheisti simt ungureste, ca sunt etnici maghiari si ca n-au nimic in comun cu Romania dincolo de faptul ca s-au nascut si au trait aici.

Insa si ei ar trebui sa dea dovada de inteligenta si sa-si vada de treburile lor. E o prostie sa fii minoritar intr-o tara si sa-i provoci pe majoritari cu actiuni si declaratii prostesti de genul acestora.

Si eu sunt minoritar intr-o tara, chiar am dobandit cetatenia si n-as avea nici o problema sa reprezint aceasta tara, sa-i cant imnul. Dimpotriva ar fi un semn minim de respect si recunostinta din partea mea pentru ca mi-au pus la dispozitie infrastructura, intreg sistemul judiciar, social si cate altele care m-au ajutat sa ma realizez din toate punctele de vedere: familial, profesional, confesional s.a.m.d.

Sunt greu de inteles atata ura si in ultima instanta prostie pe care le dovedesc acesti hocheisti.

priceputul (1 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 0:46

Ungurii din Romania l-a ajutat pe Basescu sa devina presedinte fiin mimiti deel cu niste titluri de ministri in guvern !! Trageti concluzia despre cine i-a tradat pe romani !!

Pacuiul lui Soare (13 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 0:48

va mai amintiti de fotbalistul Vasile Miriutza (parca asa il chema). A jucat cam prin 2000 la nationala Ungariei. Era roman din Ardel, get-beget. Oare cum ar fi fost daca – sa zicem ar fi jucat impotriva Romaniei- sa cinte imnul Romaniei iar dupa meci sa zica ca a facut asta pt ca el nu e ungur ci roman? Cum ar fi daca Ozil ar cinta imnul Turciei la un meci Germania-Turcia? Si cite si mai cite exemple.
In alta oridine de idei, pt toti cei care au ceva de comentat la acest articol, cu multe probleme de altfel (ce rost are informatia istorica aici???) problema se pune in termeni simpli: daca nu iti place o natiune, nu vrei sa ii inveti imnul (sau, mai grav, nu iti spune nimic acel imn), de ce sa joci sub culorile ei? Cit de duplicitar si de berbec trebuie sa fii sa faci asa ceva?
Decit sa fiu reprezentat de niste obraznici plini de ifose, prefer sa nu mai avem deloc hochei sau sa fim pe ultimul loc. Cu ce ma incalzesc pe mine victoriile unor oamnie care se declara straini de mine? La fel de bine ma pot bucura la victoriile Cehilor atunci.

luke2 (1 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 2:14

Nu are nici o leagtura etnia sau intrarea armatei romane in Budapesta cu prostia si mitocania unor pusti needucati. Cazul este simplu, nu poti juca in nationala unei tari si canta imnul celeilate la un meci direct. Cu o minima decenta baiatul putea sa taca si nimeni nu avea nimic cu el. Sau putea sa taca dupa incident. Ar fi arata ca pe multi cetateni al tarii in care traieste pur si simplu cantatul lui i-a deranjat si a inteles. Macar atata decenta sa aiba dar el se umfla cocos si bate campii in continuare ca si domnul Geambasu cu plecarea armatei romane din Budapesta. Intact nu au lasat nemtii de pe unde au plecat dar ai nostri in 1919…

petre stelistu (38 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 2:34

Priceputule,din „90 incoace „ungurii” romani au ajutat pe toti presedintii tarii noastre. De aceea UDMR e tot timpul la putere.Noi nu suntem o natiune serioasa si unita, astfel incat toti cei ce vin la putere se aliaza cu UDMR. Daca se vrea cu adevarat o schimbare in ceea ce priveste obligatiile grupurilor minoritare din Romania, trebuie ca toata lumea sa iese in strada si sa protesteze.Fara violenta, daca se poate.

dan (1 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 2:59

superb articolul !!!!

SUN DANCE KID (39 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 3:06

@ timisoreanul : Ba eu nu ma prea omor dupa dansurile populare dar ghici ghiciotoare !!! Cel mai mult mi-a placut un dans unguresc chiar din regiunea ta …..mai mult si decit calurasarii sau kazaciocul rusesc. Nu glumesc chiar o s[un pe bune dar asta nu inseamna ca pot inghiti orice !! Capisci ? Pentru mine nu a fost o surpriza ca nu au intonat imnul Romaniei si pentru ca asa cum am explicat mai jos mi se pare prea nationalist . Poate gasim altul mai devreme sau mai tirziu . Unul pentru toti inclusiv pentru voi dar cel mai mult m-a scos din sarite faptul ca ati intonat imnul de stat maghiar purtind tricolorul pe tricourile de joc !!!!

Zack (10 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 4:11

Articol bun insa, vad acelasi glas justicativ si ingaduitor fata de pozitia ilegala a unor persoane lipsite de educatie. Educatia se face acasa si la scoala. Discutam mult insa nu avem stiinta necesara sa spunem exact ce ne roade. Starea aceasta este Veche si Intolerabila.
Eu sunt emigrant intr-o tara civilizata, Australia, unde suntem feriti de sovinismul retrograd si inapoiat al Europei. Insa DACA A-SI FACE eu AICI ALUZI DE DISRESPECT la AUSTRALIENII, M-A POT ASTEPTA LA ORICE DIN PARTEA AUSTRALINILOR si a STATULUI. Societatea PUNE LA PUNT TOATE NIVELELE SOCIALE. Nu conteaza ce vorbesti in occident, insa este foarte important ce simtim pentru tara in care traim.
De prea mult Romani se joaca de-a soarecele cu pisica pe aceasta tema. Educatia unui copil se face in primul rind prin cunoasterea limbii poporului in care traiesti. Existenta unui antrenor roman la lotul national va obliga jucatori sa respecte limba romana. Este clar ca etnicii au pus stapinire pe un sport care nu prezinta importanta pentru tineri din Romania, si nu este nimic rau, insa CE FAC EI ACUM, SE NUMESTE POLITICA PERICULOASA, IN SPECIAL CA SUNT ASA DE TINERII. ESTE CLAR ca DISRETUIESC POPORUL unde LOCUIESC SI NU NUMAI EI, CI SI CEI CARE SE OCUPA DE EDUCATIA LOR. Sitatia creata vorbeste de la sine, iar noi glumim si ridem sau injuram fara nici un sens.
Nu trebuie creata o stare de debandarda in tara, insa este clar ca Romaini NU STIU sa-si EDUCE POPORUL.
Ma refer la SCOALA, PARINTI, SOCIETATE, in plus CEI CE FAC aceste fapte DEVIN EROII AI SOVINISMULUI CARE ESTE INTERZIS IN EUROPA, dar si de BUNUL SIMT, CARE si-a FACUT LOC IN MINTEA UNORA in tara.

horia (1 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 4:13

Si totusi acesti hocheisti care nu stiu imnul romaniei au invins nationala ungariei (al carei imn lau cantat) !!!!!!!

Ion Americanu (2 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 4:52

Respect Geambasu !The best one.

florin (1 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 5:08

Mr „ala” a zis-o cel mai bine.
Geambasule nu prea te plac in general dar articolul asta e reusit.

cineva (1 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 6:34

am fost in Tg Mures si deabia m-a servit o chelnerita de la cafenea doar pentru ca m-am adresat in romaneste……apoi cineva mi-a spus ca noi romanii nu suntem bineveniti…………astfel de comportamente nu-i ajuta deloc pe maghiarii astia………ei tot vor sa demonstreze ca sunt mai buni ca noi dar astfel de comportamente releva doar opusul

john (2 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 7:28

ungurii sunt jigniti la totpasul de romani,numai in comentarile astea cata ura este,cu mici exceptii ! pai nu e jignire bozgor sa auzi in fiecare zi !un articol penibil mai ales sfarsitul ! 98 % dintre romani nu cunosc imnul(care se schimba la 30 de ani,altii au de sute de ani neschimbat)si afara nu e mandrie sa fi roman !!

Rushdie (3 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 8:43

E drept.
Daca nu vrei sa reprezinti Romania nu esti obligat sa porti culorile tarii in care ( totusi) te- ai nascut.
Ai de ales, poti juca si in Ungaria.
Altfel nu canti ungureste cu steagul romanesc pe tricou.
Doar daca Basescu o sa faca o variante ungureasca à imnului…

remus (1 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 8:44

” Daca vrei sa fii respectat, trebuie sa respecti” sau „Daca te respecti pe tine insuti, atunci respecta si pe cei din jurul tau”. Cei care nu sunt romani nu au auzit nici macar o singura data aceste proverbe si nu stiu nici ce inseamna. Persoanele de etnie roma merita mai mult respect decat cei de etnie maghiara doar prin simplu fapt ca stiu sa vorbeasca, vorbesc si inteleg limba romana nu ca cei de etnie maghiara din judetele Tg. Mures, Harghita si Covasna care nu stiu sa vorbeasca, nu vorbesc si nu inteleg limba romana(limba oficiala a acestei tari in care s-au nascut, au crescut si ar fi trebuit sa evolueze din toate punctele de vedere) si nu suporta cetatenii romanii, cu mici exceptii.

sava (4 comentarii)  •  4 ianuarie 2012, 8:47

”Aiurea chestiile astea nationaliste. Asta ar insemna ca sa fim deacord ca nici romanii din Banatul sarbesc sa nu poata simti romaneste desii sunt romani,la fel cei din Ukraina,poate chiar rep. Moldova.Ne mandrim ca ai nostri simt romaneste si dam cu pietre in unguri ca simt ungureste.Orice tara incearca sa isi dezradacineze minoritatile,pe ungur sa-l faca sa se simta roman,pe roman ungur,depinde ince tara se afla,asta dupa niste frontire stabilite de iluminati,francmasoni si razboaiele orchestrate de ei.Cand o sa se simta romanul sarb in Serbia se va simti si ungurul roman pe plaiul mioritic.”

Nota 10!

Comentează