Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Deşteaptă-te, maghiare!

Continuă gluma proastă cu hocheişti care nu vor să fie români, deşi joacă pentru România

Hocheistul Peter Levente nu ştie versurile Imnului Naţional al României. Pagubă-n ciuperci! O mulţime de români nu cunosc versurile imnului. Nenumăraţi români care joacă în […]

marți, 3 ianuarie 2012, 8:31

Continuă gluma proastă cu hocheişti care nu vor să fie români, deşi joacă pentru România

Hocheistul Peter Levente nu ştie versurile Imnului Naţional al României. Pagubă-n ciuperci! O mulţime de români nu cunosc versurile imnului. Nenumăraţi români care joacă în echipe naţionale ale României bălmăjesc cîteva cuvinte din „Deşteaptă-te, române!” Zeci de mii de suporteri români din tribune se blochează la prima strofă. Şi nu-i mai acuză nimeni că nu sînt patrioţi. Aşa că nu trageţi în hocheist, mai ales că îl cheamă Levente Peter! Stop. Să nu se înţeleagă acum că îl declasăm pe Peter, patinatorul cu crosă e şi el român cu acte în regulă. Ca şi alţi membri ai „comunităţii maghiare” din România (toţi?) nu şi-a dorit foarte tare asta, dar cu mersul istoriei şi cu Tratatul de la Trianon nu te pui.

Molnar Akos, Antal Alfred, Istvan Gereb, Levente Peter, Otto Keresztes. Şi Tanczos Barna. Mîndri că sînt maghiari. Unguri, secui, mă-nţelegi. Bravo lor! Dînşii se joacă de-a Ungaria în România sub ochii îngăduitori ai majoritarilor, care, ca orice majoritari care se respectă, au mai puţine drepturi decît minoritarii. Prin urmare, alde Istvan şi Levente au prins gustul obrăzniciei. Ei ştiu că orice cuvînt al nostru, mămăligarii cu explozie incertă, poate fi interpretat, reclamat. Şi întind coarda. Ne prostesc atunci cînd observăm că arborează drapelul Ungariei pe frontispiciul primăriilor. Cică sînt nişte simboluri nevinovate, combinaţii cromatice puţin diferite faţă de cele oficiale ale Statului Român. Vin cu explicaţii halucinante după ce nişte maimuţoi burtoşi şi raşi în cap, care se pretind descendenţi ai armatei lui Horty, dau foc unei păpuşi botezate Avram Iancu. Numai şi numai acte de vitejie. Şi ameninţări de inşi întîrziaţi la întîlnirea cu istoria contemporană.

Vestea proastă pentru Levente, Barna, Gereb şi Molnar este că patria mumă nu-i prea ia în serios. Mai mult, îi tratează ca pe rudele de care nu ştii cum să scapi mai repede cînd te ameninţă cu reunirea familiei. Levente şi compania se dau cocoşi pe aici. În Ungaria adevărată, aceea a Veszpremului care l-a plîns şi l-a omagiat pe Marian Cozma, acea Ungarie care i-a găsit şi i-a pedepsit pe ucigaşii lui Marian, oamenilor nu le pasă nici de gluma cu Ţinutul Secuiesc, nici de eventualitatea că Tancsos baci îşi bagă federaţia de hochei sub şa şi o duce dincolo de Tisa ca trofeu al reîntregirii. Al reîntregirii cui?

În final aş vrea să-l liniştesc pe Levente Peter. Şi pe prietena lui „sută la sută româncă”. Nu luaţi în serios ameninţările! Indiferent dacă ştiţi sau nu versurile Imnului României ori dacă preferaţi să îl cîntaţi pe cel al Ungariei. Noi sîntem toleranţi, doar că nu ne place să fim luaţi de pitpalaci. Apropo, dragă Levente, o scurtă poveste. Din asta istorică, aşa cum vă place vouă. În vară se împlinesc 93 de ani de cînd Armata Regală Română ocupa Budapesta, eliberînd-o de regimul bolşevic al lui Bella Kun care înfiinţase Republica Sovietică Ungaria. A fost o victorie scurtă, la un scor zdrobitor. Un fel de 10-0 la hochei. Soldaţii români au sărbătorit cu o defilare prin centrul Budapestei şi au cîntat imnul. Imnul României. La foarte scurt timp, după ce s-au asigurat că bolşevicii lui Bella Kun au fugit la Moscova, românii au plecat acasă, lăsînd totul intact, mai puţin regimul politic.

Comentarii (195)Adaugă comentariu

Me (3 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 20:43

bravo Dl.Geambasu.

iulian1923 (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 20:48

Superb! Felicitari Cristi…alte comentarii sunt inutile!

nu conteaza (6 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 20:49

buna observatia cu intrarea armatei regale in budapesta

inima_de_caine (4 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 20:50

4 august 1919 redivivus!

Tury (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 20:50

Un obraznic TeRente asta…

luther (12 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 20:55

nu sunt de adaugat cuvinte suplimentare .ei se dau desteptii pi———zii ,ca astia sunt cu limbile pe jos la brrau .am fost in hungarica si am stat 30 de minute ca un onorabil cetatean maghiar sa-mi raspunda la o banala intrebare in alta limba decat a lor .KANCY dragi romani .asa ca au primit prea multa ZABALA DIN HAM ,DAR SE POATE STRANGE REPEDE .

arad (6 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 20:56

„În vară se împlinesc 93 de ani de cînd Armata Regală Română ocupa Budapesta, eliberînd-o de regimul bolşevic al lui Bella Kun care înfiinţase Republica Sovietică Ungaria. A fost o victorie scurtă, la un scor zdrobitor. Un fel de 10-0 la hochei. Soldaţii români au sărbătorit cu o defilare prin centrul Budapestei şi au cîntat imnul. Imnul României. La foarte scurt timp, după ce s-au asigurat că bolşevicii lui Bella Kun au fugit la Moscova, românii au plecat acasă, lăsînd totul intact, mai puţin regimul politic.” Mai bine rămâneau acolo românii, şi poate nu aveam astăzi de a face cu două forme mari de cancer: cancerul maghiar şi cancerul rusesc!!!

mihai (34 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 20:56

Ouch! Asta a durut-)) Mai ales ultimul paragraf! Nota 10 pentru editorial.

atheus1 (3 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 20:56

Bravo Cristi ! Frumos spus ! Nu putem sarbatori 93 de primaveri la Pesta ?…ca la Buda ma duc de cateva ori pe zi ! 🙂

alex (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 20:57

Foarete buna ultima remarca

teo (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 20:58

LIKE LIKE LIKE!!! prea tare… mai ales ultima parte:X

Anonim roman (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:00

Am citit articolul, cred ca tot acest scandal s-ar evita daca respectivii hocheisti nu ar mai fi chemati la nationala! sigur ca atunci practic s-ar desfiinta hocheiul in romania, intrucat nu avem hochei de origine romaneasca care sa le ia locul! si atunci pun si eu intrebarea dl geamasu: cum e mai bine , sarac dar cu deminitate sau bogat fara onoare? merita onoarea pierderea unui sport asa cum este hocheiul?? 99% din romani ar spune DA, da-i incolo pe bozgori, dar ce ar conta pentru ei? doar le ramane fotbalul…….dar cu pasionatii de hochei cum ramane dl geamasu?? li s-ar desfiinta practic echipa…..asa cum e ea acum , cu etnici maghiari, ar disparea de tot! Sportul moare in Romania, dar hei…..nu e singurul lucru! ce ne mai ramane? aaaaa da, onoarea sau incapatanarea, depinde din ce unghi privesti! cum spunea M. Tuca intr-o reclama celebra pt mine(poate o stiti, sau dati un search pe youtube va rog): despre valori, traditie…..”Redescopera, Citeste”
!!!

jiji`s sheepyard (7 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:01

Take it easy man !
Nu stii ca totul e un joc politic murdar care nu urmareste altceva decat reactii din partea noastra?
Crezi ca un Tanczos Barna sau Levente Peter considera episodul istoric citat un fapt real ? Stiu , nu putem sa-i ignoram ,dar sa replici unora ca ei este egal cu a le canta in struna .
Jocurile se fac mai sus , actionati acolo , aveti mijoacele in mana voastra , toata lumea citeste gsp !

Bogdan (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:04

Niciodata draga Cristiane nu mi-ai fost drag. Pentru articolul de azi, tot respectul!

dorin (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:06

hai bre , nea Cristiane , acu’ le dai lectii gratuite de bun simt acestor mongoli ? un sut in posterior ar fi mai civilizat , personal sunt dispus sa iau un Attila in spate (cu tot cu bulendre) si sa-l duc gratuit peste granita , fie si la Ulan Bator , daca vrea sa-si cunoasca strabunii … dar nu pleaca parazitii , unde mai gasesc asa fraieri toleranti ?

cristi (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:08

Foarte frumos domnu’Geambasu, dar dom’le ca sa poata intelege si cei din micutul Vatican de la noi, trebuie sa le scrii pe limba lor, asa este frumos din partea unei gazde..in rest numai bine

CFRRR (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:10

Aiurea chestiile astea nationaliste. Asta ar insemna ca sa fim deacord ca nici romanii din Banatul sarbesc sa nu poata simti romaneste desii sunt romani,la fel cei din Ukraina,poate chiar rep. Moldova.Ne mandrim ca ai nostri simt romaneste si dam cu pietre in unguri ca simt ungureste.Orice tara incearca sa isi dezradacineze minoritatile,pe ungur sa-l faca sa se simta roman,pe roman ungur,depinde ince tara se afla,asta dupa niste frontire stabilite de iluminati,francmasoni si razboaiele orchestrate de ei.Cand o sa se simta romanul sarb in Serbia se va simti si ungurul roman pe plaiul mioritic.

bjx (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:10

Si o completare la acest articol…atunci in 1919 cand armata Romana ocupa budapesta,un soldat,un simplu soldat,caporalul Bivolaru,oltean,a avut o idee ce spune totul despre spiritul romanesc:-Sus,pe cladirea parlamentului ungar,trona steagul acestei natiuni,ceea ce nu ia placut prea tare caporalului nostru…a urcat sus,si desupra steagului a atasat dezinvolt o neaosa caciula taraneasca romanesca,sub privirile uluite ale trecatorilor maghiari…caciula ce a fluturat in vint mult si bine deasupra steagului unguresc….aviz amatorilor de comentari nationaliste cu iz de stepa mongola…acolo ar trebui sa infiinteze o regiune autonoma,desi ma indoiesc ca nomazi mongoli ar tolera acest lucru….

liviuemil (7 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:11

Ei sint prea mici si prea prosti ca sa inteleaga o istorie atit de mareata ca a Romaniei.

Cila (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:12

frumos.cred ca ai dat o mica „palma” cu ultima parte de istorie. felicitari :d

alin (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:14

sa ma mai lase cu ungaria lor si sa se duca acolo,dca aici nu stiu imnul.Sa fi facut pe vremea lui raposatul asa ,il ardeau pana acum .ASA LE TREBUIA ,ACUM NU MAI ARE NIMENI AUTORITATE.

florin (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:14

totul are o limita iar baietii astia simpatici o cam intrec,trecem multe cu vederea dar si cand o sa apara niste luari de pozitie sa nu va mirati secuilor,ca prea va intindeti la ciorba!!!

Claudiu Hermelin (6 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:15

Bravo Cristi! In sfarsit un articol cu atitudine! „La Roma comporta-te ca un roman” Macar atat sa inteleaga levente ala! Traiasca Romania Mare!

SUN DANCE KID (39 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:17

Un editorial interesant . Probabil ca vor urma si comentarii de la Kvsc-isti care iti vor face urari de bine !!! Pentru mine nu a fost nici o surpriza nici faptul ca l-au batut pe stelistul ala in vestiar si nici ca au refuzat sa intoneze imnul Romaniei . Mai citeam mai deunazi comentariile lui unu care se semneaza cu Motzul din Transilvania si e mindru ca e frate cu Kvsc-ul !!! Cind i-am reamintit de arderea simbolica a lui Avram Iancu mi-a raspuns ca aia e doar o gluma ca in realitate maghiarii il IUBESC pe AVRAM IANCU !!!!! Totusi am si o critica nu, nu la editorial ci la Imnul Romaniei…..Mi s-a parut bun la timpul lui dar deja e depasit . Nici macar melodios nu e . Trei culori a fost un imn si melodios si cu text dar din pacate sclavii comunistilor ii schimbasera unele din versuri .

andrei (5 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:18

Un comentariu de bun simt si foarte adevarat. Multumim Cristian.

maryo1971 (4 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:20

d-le Cristian mi-a placut mult articolul

adrian spania (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:24

Mi-ar fi placut sa fii mai dur,dar e bine si asa!

ANTIOIER (4 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:28

Bravoooooooooooo!Respect si stima!

Gaspar (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:28

va felicit pt tot ce ati scris. sincer si ei si noi avem probleme dar se trezesc sa zica ca la ei alearga caini cu Kurtusl in coada. o seara palcuta

luis (32 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:29

ca orice majoritari care se respectă, au mai puţine drepturi decît minoritarii. domnule Geambasu ,puteti spune un singur drept in plus fata de romani.

Leg!onarul (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:30

Felicitari Cristi ai pus punctul pe „i”.

adi (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:33

este strigator la cer ca sa te nasti in romania si sa nu stii imnul national sa nusti vorbi limba romana si sa schimbi steagul tarii sa pui culorile ungariei este indmisibil acesti aomeni ar trebui trimisi la ei in ungaria cu abureli de tinutu secuiesc si vrajeli esti roman trebuie sa vb al perfect limba roamana daca teai nascut aici mai sunt excepti daca sunt parinti de alta natie si se stabilsc pe parcurs in roamania da cu timpu sa invete dar acestea secuisti cum iti spun ei ar trebui trimisi la mama lor sau daca nu badjocoriti ca vad ca ei mari unguri isi bat joc de noi romani cum au facut cu acel baiat de la hochei noi in cativa zeci de anii os afim minoritati ca unguri si tigani o sa ne conduca felicit pe domnu geambasu pentru acest articol si autoritatile din acest stat sa ea o masura in potriva acestor oameni care isi bat joc de noi de istoria noastra si de tot ce avem

id45 (21 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:34

Jumatate din articol e conform realitatii , dar nu sunt de acord cu cealalta jumatate – in fond noi , suntem romani , un popor tolerant cu toti si toate mai putin cu noi insine – Exemplificare – de-a lungul istoriei am cantat in struna la toti care ne dicta ce , cu cine si de ce indiferent ca erau austrieci , turci , francezi sau rusi – acum mai vine si acea minoritate care cu ajutorul nostru , prin neprezentarea la alegeri am facut sa le creasca aronganta – asa am patit si cu fratii nostrii de peste Prut , pe care i-am crezut aproape in ’90 , dar ne-am inselat . Dar sa ne intoarcem la ale noastre – consider ca este obligatoriu si un semn de recunostinta tarii care te creste sa vorbesti in romana si sa stii imnul tarii , chiar numai cateva strofe , motiv pentru a uita cine l-a tradat pe Mihai Viteazul , cu toate ca istoria nu se poate sterge cu buretele , chiar daca unii incearca mereu s-o falsifice

Toader (3 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:38

Frumoasa vorbe.
Ai dreptate,insa 95%din romanii de etnie maghiara isi vad bine-merci de viata in continuare.Chestia cu un anumit tinut e doar in mintea catorva extremisti care vor sa fie bagati in seama si nu stiu cum.
Sasi,musulmani,aromani,unguri,italieni,moldoveni de peste prut,sarbi si altii isi duc viata linistiti in tara numita Romania.Fara sa se simta discriminati in vreun fel.Noi,am putea fi exemplu pentru alte state cand vine vorba de armonie in diversitate.

Csaba (12 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:41

Care sunt drepturile în plus ale maghiarilor care nu sunt date românilor? Vă rog să le precizați. Eu întâmplător știu exemple (Spania, Finlanda, etc) unde minoritarii au mult mai multe drepturi decât ale maghiarilor din România.

Armata română a ținut Budapesta sub ocupația ei între august 1919 și martie 1920. Nu știu de ce credeți că au lăsat totul intact. De fapt au luat destul de mult. http://memory.loc.gov/cgi-bin/query/r?frd/cstdy:@field(DOCID+ro0031)

Romanian units, however, penetrated Hungarian lines on July 30, occupied and looted Budapest, and scattered the members of Kun’s government. When the Romanian troops finally departed Budapest at the beginning of 1920, they took extensive booty, including food, trucks, locomotives and railroad cars, and factory equipment, in revenge for the Central Powers’ plundering of Romania during the war.

Ar fi frumos dacă ați putea să clarificați aceste două pasaje neclare sau pur și simplu false.

La mulți ani tututor:)

mane (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:42

in monoglia ..de unde …nici acolo nu sunt acceptati!

Toader (3 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:43

Si inca un lucru….suntem mult mai civilizati decat lasa unii impresia.Pacat insa ca se promoveaza mai mult prostii,decat intelectualii.

Eusebiu camilar (10 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:44

Dom’ Geambasu,

Daca ii ignorai ramaneau in mizerie.. Asa, raspunzand cu o alta mizerie nu faci decat sa te asezi pe aceeasi treapta… Am si eu o intrebare… Ce preferi… Jucatori care nu stiu imnul national dar castiga spulberand Ungaria sau jucatori alde Chivu care probabil cunosc imnul national dar ii doare in dos de echipa nationala ? Chivu nu vrea sa ajute nationala, dar nu-l ataca nimeni… Pe Puyol l-ai vazut alergand cu steagul catalan dupa victoria de la mondiale ? Crezi ca s-au ofticat spaniolii ? Spaniolii iubesc catalanii de la Barca pentru ca ei castiga pentru Spania… Dar la voi in miticastan detaliile inutile sunt mai importante decat victoriile… Ai pierdut o sansa sa raspunzi cu bun simt unor baieti dezorientati… Asa le dai doar apa la moara..

soso (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:44

in legatura cu articolul asta: imi aduca aminte ca mama unui prieten de al meu, unguroaica, a mers si ea la unul dintre consulatele maghiare ca sa isi ia si ea certificatul de maghiar, pe vremea cang guvernul de la budapesta baga zanzanie intre romani si maghiari aici la noi in tara. au tratat-o ca pe un gunoi. ca pe un …roman. deci, cred ca patriotii de genul asta sunt prea romani pt maghiari si prea maghiari pt romani.

superdrinker (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:46

adi: Cred ca Peter Levente scrie si vorbeste mai corect decat tine, inclusiv in romana

Eusebiu camilar (10 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:46

@ adi #32

La felul cum te exprimi nu cred ca esti cel mai in masura sa dai lectii de limba romana…

Sa traiesti si sper sa-ti inveti limba materna !

Toader (3 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:53

Am prieteni,am cunostinte de etnie maghiara.Nu au lasat in niciun moment impresia ca s-ar simti mai presus sau mai prejos decat oricare roman de rand.Am impresia ca se incearca o manipulare si se vrea inducerea unei zanzanii intre romani si romanii de etnie maghiara.Avem atatia romani de etnie maghiara care au facut performante in sport sub tricolorul romanesc.Nu e cazul sa denaturati lucrurile si sa incercati sa le duceti intr-un anumit punct.

superdrinker (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:56

Csaba: Haide, Csaba, poate ati fi avut vreo 3 locomotive in plus, dar ati fi cantat Internationala Socialista la meciurile de hochei. Mai baga niste camioane. 🙂

SUN DANCE KID (39 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:57

@ camilar : Ba ? Iti raspund eu si pentru geambasu !! Preferam sa pierdem cu 70 -0 . Oricum voi Cfr-istii ati adus o contributie majora si la distrugerea Nationalei de fotbal a ROMANIEI .

danms (13 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:58

Subscriu parerilor enuntate de Geambasu ! Readucand insa discutia pe taram sportiv, am si eu o intrebare : stiti ce inseamna H.C. CSIKSZEREDA ? Daca nu, va spun eu : Hochei Club MIERCUREA CIUC !!! Cei de la Federatia Romana de Hochei de ce accepta asa ceva ?! Daca ei isi traduc numele localitatii cand joaca in Liga Mol, in articolele din presa lor sau mai stiu eu unde, e problema lor, dar cand in presa sportiva de limba romana apare aceasta denumire, nu mi se pare deloc corect !!! CSIKSZEREDA nu este numele vreunei firme, este denumirea in maghiara a orasului MIERCUREA CIUC, asa ca echipa in cauza ar trebui cunoscuta ca H.C. MIERCUREA CIUC, nu vi se pare ?

dany (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:59

Baiatul asta ungur ori e incult ori este extremist! cum sa te nasti in Romania sa traiesti de 25 de ani si sa nu cunosti limba? pai eu daca plec intr-o tara straina, prima mea datorie este sa invat limba tarii respective.
Rusine „domnule” ungur si rusine tuturor care nu stiu limba tarii in care s-au nascut.

Csaba (12 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 21:59

soso: eu nu știu foarte bine, am avut multe de-a face și cu autoritățile ungare și cu cele române și întotdeauna s-au comportat foarte frumos cu mine. Personal niciodată nu m-am simțit tratat urât de nimeni din învățământ, poliție, justiție, etc, pt că sunt de etnie maghiară, nici aici în România, nici dincolo în Ungaria. Probabil am avut și noroc, dar eu cred că marea majoritate a oamenilor sunt decenți unul cu celălalt și eventual poartă o ură ascunsă unui grup abstract.

id45 (21 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:01

Un comment pentru Csaba – Uiti ca aceiasi armata , a eliberat Ungaria in 1945 – cu masacrul horthist cum a fost si cu asasinarea lui Mihai cum a fost ? – te sfatuiesc sa citesti multa istorie adevarata , nu cea rastalmacita de unii – eu in principiu nu am nimic cu nimeni / am cunoscut multi maghiari in viata mea / dar cred ca ar trebui sa ne unim fortele sa scoatem tara asta din rahat – altfel vom vorbi in viitorul apropiat de o regiune numita Romania – nu e de gluma

CFRRR (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:02

Kid,nu mai vorbi prostii,nu a distrus CFR-ul nimic,a distrus Ministerul Sporturilor care isi bate joc de copii tarii asteia.Cum sa ai nationala cand nu ai la baza nimic!?!

date concrete! (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2012, 22:02

mai bine invatati cum sa va spalati, ca nu prea stiti la ce se foloseste apa!

apropo dzseámbásu scire si tu corect numele celor amintiti daca esti atat de tare.

dzseámbásu nu stiu daca stii ca voi(stramosii vostrii) ati fost salvati de catre stramosii nostrii prin simplul fapt ca v-au lasati sa intra ciobanii in Ardeal! Altfel erau toti omorati de catre tatari!
apropo si cateva date concrente:

Romania doar din 1862 apare pe harta europei, dupa ce Cuza a fost ales in 1859 in Muntenia ( numele vechi: Regatul Ungariei, adica fosta provincie a lui Szentkorona cum era numit Havaselve!) si Moldova ( la fel , candva era provinica Ungariei) s-au unit. Acest ” pamant romanesc a fost invadat de catre tatari in 1241-1242. Ati devenit asa numit popor roman pe spatele kunilor!

1878- Pe partea rusilor luptati impotriva acelor turci care era stapanul vostru!

1913 al doilea Balkan war! Ati luptat impotriva Bulgariei imreuna cu Turci(opa…inainte ati luptati imporiva lor!!!) greci, serbia si montenegro! asa ati ocupat Dobrogea!!!

1916 pe partea lui Antant luptati ca sa ocupati noi meleguri, dar pierdet!

1944 AUG. 23 rasturnati armele impotriva Germaniei, cu care ati aliat pe tot parcursul RM2. treceti pe partea Rusziei astfel pierdeti Beszarabia, Bukovina Nord Transznisztria!) si reocupati Nordul Ardealului si un pic din Ungaria)

asteas date concrete! mai doriti?

concluzia:

ce fel de om e acela care zice ceva si nici pana la usa nu poti sa mergi ca….?

Comentează