Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Revolta mediocrilor

Tătăruşanu, Fl. Costea şi Bourceanu dau semne că s-au săturat de dictatura lui Becali. Bravo! Fotbal totuşi cînd jucaţi?

Nesupusul 1. Tătăruşanu s-a enervat cînd a văzut cîtă lume îl aştepta pe Gigi Becali la ieşirea de la derbyul Steaua-Rapid. […]

vineri, 28 octombrie 2011, 1:02

Tătăruşanu, Fl. Costea şi Bourceanu dau semne că s-au săturat de dictatura lui Becali. Bravo! Fotbal totuşi cînd jucaţi?

Nesupusul 1. Tătăruşanu s-a enervat cînd a văzut cîtă lume îl aştepta pe Gigi Becali la ieşirea de la derbyul Steaua-Rapid. Suporteri indignaţi şi reporteri frenetici. Şi cameramani sîcîitori. „Nişte «ţărani», frăţioare”, după cum i-a caracterizat la grămadă un amic născut la oraş de-al portarului. Iar Tătăruşanu a completat cu năduf: „Ce vreţi, mă, sînt «fierţi» după circul ăsta!”.

Nesupusul 2. Alex Bourceanu are nostalgia perioadei petrecute la Timişoara. Pitbull-ul cu banderolă al Stelei, pe care l-am observat totuşi destul de pacifist la bătaia de la poarta lui Coman, e nemulţumit din cauza presiunii constante la care e supus de cînd a venit în… Aici urma să scriu Ghencea. Aşadar, …de cînd a venit la: a) Constanţa, b) Buzău, c) Ploieşti, d) Naţional Arena.

Nesupusul 3. Florin Costea şi-a înfruntat patronul, căruia i-a reproşat lipsa de răbdare. „Cînd am semnat v-am rugat să nu mă criticaţi 6 luni, fiindcă ştiam că nu sînt în cea mai bună formă şi că am nevoie de timp!”

Reacţiile lui Tătăruşanu, Florin Costea şi Bourceanu dovedesc că mintea omului produce anticorpi împotriva virusului umilinţei. Ceea ce e foarte bine. Revolta celor trei jucători arată că în peisaj a apărut un neaşteptat adversar pentru Gigi Becali. Redutabil şi surprinzător. Jucătorul stelist, fotbalistul plătit de însuşi Gigi Becali. Nu ar trebui totuşi să ne mirăm prea tare. Tătăruşanu, Costea şi Bourceanu îşi exercită dreptul la opinie. Trăim într-o lume de oameni liberi, care pot spune ce gîndesc fără teama de represalii.

Stop. În lumea reală, lucrurile se petrec altfel. Deseori, domnii fotbalişti se folosesc de agasanţii reporteri ca să transmită mesaje conducerii. Îşi convertesc mediocritatea în persecuţie din partea antrenorului ori a patronului, asta bineînţeles sub protecţia anonimatului denumit generic „o sursă din vestiar”. Tătăruşanu vede numai bolta cerească atunci cînd trece printre „ţărani”, adică ziarişti şi suporteri, înainte sau după meci. Poate că şi unii, şi ceilalţi ar fi „fierţi” şi după declaraţiile lui, dacă el ar catadicsi să se oprească şi să spună ceva. Ceva în afară de banalităţi în cazul în care ne-ar face nesperata bucurie de a ne adresa cîteva cuvinte. Iar Florin Costea are pretenţia ca perioada de graţie de jumătate de an să cuprindă şi mitocănia, şi insubordonarea. Nu sînt perfect refăcut, deci pot să fiu mojic, pot să nu ascult antrenorul, am voie să plec de pe bancă în timpul meciului şi oricînd mi se năzare. Iar dacă am poftă, mănînc şi pizza, şi papanaşi eu, cu frate-miu ăl mic.

Nu poţi, măi Florine! Iar tu, Cipriane, lasă poza asta de primadonă rănită! Ştim că viaţa de fotbalist include şi privaţiuni. Atîta doar că pînă una alta nu sînteţi decît nişte fotbalişti mediocri, plătiţi mult peste „spectacolul” oferit. Păcăliţi viaţa şi vă daţi victime! Aveţi tot felul de frustrări, vă văitaţi ca nişte babe, dar nu jucaţi nimic! Iar acum aştept să vă revoltaţi şi să mă contraziceţi. Dar nu înjurînd prin colţurile vestiarului, încredinţaţi că ne-a pus „nea Gigi” să vă aplicăm o smetie.

Comentarii (43)Adaugă comentariu

Radu (2 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 13:17

JUST !

Mult prea bine platiti pentru ce fotbal joaca acesti mediocrii.

Ma bucur insa ca se intimpla asa mai ales ca sunt platiti din banii unor patroni care inca se mai imbata cu apa rece crezand ca niste nume pot face o echipa.

007 (5 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 13:28

nu mai au timp de jucat fotbal dl cristi pt ca sunt obositi dupa betii si dansuri prin cluburi, ca sa nu mai spun de pasarica care le inmoaie genunchii :))

godzila (5 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 13:30

bai gsp totusi, cand o sa intelegeti ca fotbalistii au si ei demnitate si nu sunt sclavii clanului becaliot.de ce nu spuneti nimic dar nimic de nemerniciaa acestui individ care se cheama becali.va plateste si pe voi cumva acest infatuat aservit orgoliului personal si banilor>?incep sa cred ca si in sport deja demnitatea omului este calcata in picioare de puterea banului si de tupeu nemasurat

hahaha (1 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 13:36

Pai e evident ca v-a pus nea’ gigi. Cand o sa-i vad pe Messi si CR7 jucand intr-o atmosfera din asta, cu patronul toata ziua in direct la posturile voastre (alea cu Petrica!, ce bine ca nu le mai prindem) facandu-i cu ou si cu otet, cand vor avea un antrenor la antrenamentul de dimineata si altul la cel de dupa-amiaza, atunci o sa recunosc faptul ca am gresit si nu ai scris ce-ai scris pentru ca te-a pus nea’ gigi.

Asm (16 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 13:41

Pe Bourceanu cam degeaba l-ati adaugat la lista 🙂

vali (9 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 13:46

Ce va mai pasa voua de banii pierduti de Becali, nici nu mai puteti sa dormiti noaptea. Steaua are jucatorii pe care ii merita in prezent, asa conducere si strategie, asa jucatori, aceasta echipa se va bate la retrogradare.Se plangea aseara un moderator pe gsp ca domne, degeaba ne acuzati ca vorbim doar de Steaua si ca nu lingusim pe nimeni, ca ne-a acuzat domnul Hizo de asta……am ras la faza asta, sa recunosti un lucru evident e de bun simt. Nu le iau apararea jucatorilor, multi sunt praf, dar Tatarusanu cam are dreptate, unde s-a vazut in strainatate ca un patron de club sa fie inconjurat in halul asta de jurnalisti mai ceva ca un sef de stat, sa fie intrebat dupa un joc al nationalei ca si cum ar fi fost vreun fost antrenor de nationala.Inteleg ca inca face rating Steaua, va ramane cea mai galonata echipa prin prisma trecutului, dar deja este o intoxicare ajunsa la cote maxime, indiferent ca se face de ras sau nu, 10 editoriale pe zi plus 15 articole.Sunt echipe care au castigat de 2 ori cupa campionilor si acum sunt prin liga a 2-a in Anglia, cu-n palmares mai bogat decat multe echipe ce se afla in prima divizie din Anglia, Nothingam Forest, istoria e istorie, palmaresul ramane, dar prezentul este prezent, lumea evolueaza, se pare ca noi nu prea.

cristi (1 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 14:13

in 6 ani, la vara, s-au schimbat carute de jucatori, vagoane de antrenori, nspe mii de manageri (mm ,ilie, panduru, raducan) ,un singur om a ramas: BECALI ! in tot acest timp,steaua nu a mai luat nici un tiltu. chiar becali nu are nicio vina, pt Dumnezeu ?

Fotbal Fan (4 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 14:29

Are dreptate „hahaha”. Nici Messi n-ar juca in conditiile astea. Sigur ca acum joaca foarte prost cu totii (nu numai cei specificati) dar nu trebuie sa uitam ca pe majoritatea i-am laudat cand au jucat la alte echipe.
Cand ajung la Steaua toti sunt legati de picioare.
La Steaua exista o singura prezenta constanta, prezenta care duce la aceste rezultate: patronul.

gabriel (1 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 14:44

Foarte misto spus!!! doar ca s-ar putea sa nu se inteleaga prea bine finalul si-ar fi pacat 🙂 ‘ încredinţaţi că ne-a pus “nea Gigi” să vă aplicăm o smetie’ .
Nu am sa le explic eu oricum ei mereu au impresia ca sunt sabotati…forte malefice ( nu ca Gigi ar fi vreun sfant ) :))))

ICS (3 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 14:45

Dragă Cristi,
cum reuşeşti să te complaci în anturajul mitocănesc de la GSP TV (mai corect spus Gigi TV), mai ales alături de incognoscibilul Samoilă – personaj obscur, care are o singură „calitate”, anume că venerează clanul mafiot Becali, în special pe Gigi!
Oare nu îți spune nimic faptul că jurnalişti de calitate, precum Andrei Vochin, Emil Grădinescu, Radu Naum, Cosmin Băleanu sau Bogdan Cosmescu au cam dispărut din peisajul GSP-ului, tocmai din acest motiv: clanul Becali?!

m68 (23 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 14:56

Ai perfecta dreptate, CRISTI, dar nu uita ca PESTELE DE LA CAP SE IMPUTE.Nu sant ei fotbalisti dar sub comanda lui becali nu au cum sa progreseze indiferent de cat talent au ei. La Steaua e un mediu NOCIV performantei SI crede-ma sunt un suporter al STELEI CARE NU PIERDE NICI UN MECI. Cu stima Mircea.

Angus (1 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 14:57

D-le Geambasu !
Ma dezamagiti profund … Stau si ma intreb daca dv. ati putea lucra cu un patron care ar da dovada de o instabilitate cronica , maladiva , ce frizeaza paranoia ,lucru ce v-ar impiedica sa scrieti dupa cum va dicteaza constiinta . Daca aveti un raspuns , ganditi-va ca asa stau lucrurile si in cazul fotbalistilor . Asta daca raspunsul dv. ar fi cel la care ma gandesc eu …

badseed (3 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 15:03

De când a început campionatul toată presa sportivă nu mai poate de grijă dacă Steaua poate să mai ajungă pe primul loc. Dar la ultimul de ce nu vă gândiţi, că tot la 10 puncte sunt şi de acela, ca de primul 🙂

Sibian (2 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 15:55

Angus, eu te intreb ceva. Si nu numai pe tine, pe cei care spun ca saracii fotbalisti,vai ce rau sunt criticati. De ce jucatorii astia accepta sa mearga la steaua, daca stiu cum e ? Tu ai munci intr0un loc unde esti batjocorit ? De ce merg acolo, se multumesc sa ia bani frumosi si critica din interior? Uite eu stau in strainatate, dar aici daca nu-ti convine ceva, pleci, iar daca critici pe cel care te plateste, stii cum zbori de nu te vezi. Asta numai in romania se intampla, carcotim pe la colturi, dar ne place sa luam cascavalul.

taio (5 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 16:04

de acord cu Vali#6

provincial (2 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 16:12

Asa ma, rupeti-le gatul jucatorilor! Pe Becali sa nu-l atingeti, folositi-va de: „citi gazeta, sa vedeti ca-l si criticam…”. Va e frica de el, daca se baga peste voi pierdeti colaborarile cu emisiunile sportive si ramaneti fara banii de rata la maisna, nu?

ion (1 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 19:05

foaie verde

daniel (17 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 19:58

Tatarusanu a observat cum sunt promovate in Romania ”valorile” de genul respectiv .Eu unul vreau stiri de sport sau post TV fara Gigi de dimineata pana seara.
Si Costea are dreptate , a venit dupa o accidentare extrem de grava dupa care risca sa se retraga din fotbal si a cerut ca sa i se acorde putin timp,….. atat.

bono (15 comentarii)  •  28 octombrie 2011, 22:04

Hai ca asta-i culmea.Cum sa-l faci pe Tatarusanu mediocru? Pai il pui pe Tatarusanu in aceeasi oala cu Costea si Bourceanu? sa fim seriosi dl Geambasu.Cred ca ai o problema personala cu Tatarusanu altfel nu-mi explic rautatea asta.Totusi Tatarusanu a carat-o de unul singur in spate pe Steaua anul trecut.Nu mai fi rautacios ca nu e frumos.

tavi (1 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 1:43

Domnule Geambasu,

ma dezamageste articolul dumneavoastra pentru ca:
excludeti posibilitatea ca un jucator sa joace prost, situatie in care are dreptul sa ia salariul si ceva inca si mai important, are voie sa vorbeasca.

daca salariul este prea mare, inseamna ca a negociat foarte bine si clubul va trebui sa i-l plateasca indiferent de rezultatele echipei si de evolutia lui, pina la finalul contractului.

daca nu are valoare pentru steaua, atunci iar este de apreciat ca a ajuns acolo, motiv pentru care din nou trebuie sa fie platit.

daca este calcat in picioare , el sau colegii lui, indiferent cum joaca sau citi bani primeste, atunci are dreptul sa vorbeasca, sa analizeze, sa traga concluzii, chiar daca cel despre care se exprima este chiar proprietarul echipei. si in aceasta situatie are dreptul sa-si primesca salariul.

aceasta trebuie sa fie ordinea logica a lucrurilor intr-un fotbal, care iata, tratat necorespunzator de catre o federatie corupta si partinitoare, a ajuns sa aiba si in presa o imagine deformata care incrimineaza parerea jucatorului in raport cu patronul atotstiutor.

si este si logic sa fie asa, pentru ca in absenta sanctiunilor de la federatie catre proprietarii de echipe guralivi si aberanti, presa este obligata sa le strea la rindul ei la picioare, pentru ca de-acolo le vin subiectele.
jucatorii sint deseori fortati sa se „autodeclare” in silentio stampa.

domnule geambasu, mai bine nu scriati acest articol …

stefano (2 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 1:54

este clara opinia fanilor STELISTI din BUCURESTI GIGI e de vina nici macar nu trebue sa iti pierzi timpu sa citesti problema este la jucatori s-au la antrenor pentru ca PATRONU din pacate a platit salari si prime dupa cite am citit si nu pot fi de acord ca se arunca vina la PATRON eu sint in CANADA si daca nu produc nu am prime si probabil imi pierd locu de munca. spiritul a disparut dar nu numai la echipa dar din pacate si la FANI

cla (43 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 8:56

AVETI DREPTATE, INSA PERSONAL NU VREAU SA VA MAI VAD LA GSP TV . SUNTETI O VALOARE, NU AVETI CE CAUTA ACOLO. POATE CA O SA-MI DATI DREPTATE INTR-O ZI.

marian1975 (2 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 10:36

Felicitari pentru acest articol. Recunosc ca sunt suporter CFR si nu pot decat sa ma bucur ca Domnul BECALI este ridicat in slavi in detrimentul a orice poate fi bun la Steaua. Multumim GSP ca il lauzi in continuare pe Domnul Becali, doar astfel acest personaj poate ramane in fruntea clubului Steaua si isi poate duce opera la bun sfarsit, aceea de a retrograda Steaua. Multumim domnule Becali ca existi, multumim GSP ca il aduci non stop in casele noastre.

calinescu_ (12 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 11:03

FARA BRANDAN , STEAUA NU JOACA NIMIC ….!!!!!
BOURCEANU ESTE EGALUL LUI MARGARITESCU , CU UN PLUS PENTRU FOSTUL DINAMOVIST LA CAPITOLUL RAUTATE ……!
TATARUSANU E UN BAIAT CAM ROMANTIC ……
FLORIN COSTEA E ISTORIE DIN PACATE ….
COMPARATI-L CU FLORIN BRATU …..!!!

Tiffi (3 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 11:46

Păi ‘nea Geambaşu, am să-ţi explic pe înţelesul tău: cum ai mai scrie matale, dacă peste tot unde apari TU, vine imediat după tine şi te ia în vizor, Administratorul (sau Consiliul de Administraţie) de la GSP? După vreo 3-4 luni de astfel de lucruri, nu ţi s-ar face şi ţie lehamite să tot fii admonestat, criticat, înjosit PUBLIC??!?!?!
Gîndeşte-te un pic la asta!
PS NICOIDATĂ nu judecaţi o altă persoană! Nu ştii niciodată TU cum ai reacţiona dacă ai fi pus în pielea celui pe care îl judeci!
😉

bico (20 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 11:57

tatarusanu are dreptate …. pai ce sunt cei ce il asteapta pe becali sa le faca din mana si sa mai spuna cateva ineptii? + ca in ultimii doi ani tata, stancu si kapetanos au dus steaua in spate… bourceanu nu e alexa , are ceva minte , poate ati vazut interviurile sale…cum sa se bata pe teren? iar f. costea cred ca are soarta lui bratu ,dupa accidetare nu mai e acelasi jucator… cristi chivu e alt exemplu. tatarusanu priveste cu dispret spre ziaristi pt ca pun doar intrebari idioate .

Tiffi (3 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 12:00

Referitor la ce-a spus cel din Canada (comentariul nr 21), în toată lumea civilizată, oamenii dau sfaturi doar la ce se pricep, dar în cazul nostru, Becalii vorbeşte despre fotbalişti, fără să cunoască vreun pic de strategie, tactică, teorie şi calităţi necesare pentru fiecare post. E ca şi cum aş vrea eu să critic un producător de ochelari de vedere, doar pentru că eu am citit ABC-ul fizicii optice..! Şi nici măcar am nevoie de ochelari..!
În mod normal, s-ar înţelege că patronul critică ÎN CUNOŞTIINŢĂ de cauză, dar NU E CAZUL lui Gigi Becali! El doar se distresză cumpoate el să distrugă echilibrul unei persoane, fără a ţine cont de faptul că acea persoană ar trebui să-i aducă cîştig chiar lui.!?!?! Asta cum se numeşte? Inteligenţă?

LUI TAVI (3 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 14:20

Articolul este excelent. Ca si logica autorului. Afirmatia ca sunt prea bine platiti pentru ceea ce ofera nu are nicio legatura cu sofismele pe care le dezvolti intr-o analiza destul de buimaca pe care o faci inmai multe puncte.

Tavy (1 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 14:26

Domnule Geambasu, ca sa fiti fericit ma gandesc ca la Steaua ar trebui sa existe un singur om, Gigi Becali. Poate intra si pe teren in locul lui Tatarusanu, Bourceanu si Costea. E un spectacol urat si jenant ce se intampla cu acest Gigi Becali. Trezirea, fotbalul nu il joaca patronii ci fotbalistii asa ca sa critici fotbalistii si sa iei partea patronului mi se pare jenant. Sau nu cumva vreti sa cereti sefului dumneavoastra sa lucrati gratis? Sau ar fi bine sa iasa seful dumneavoastra sa iasa in presa sa va trateze ca pe niste oi si voi sa behaiti aprobator la toate grohaielile lui? Trebuie musai sa distrugeti niste jucatori pentru a face pe plac oierului? Mi-e greata.

jony (4 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 16:16

Am asistat aseara la un episod , aproape ca cel din parlament…Momentul condamnarii comunismului. Aseara am asistat la funeraliile[ sportive] a nu se intelege altceva ale clubului STEAUA!!! Nu au fost in stare ziaristii aserviti,nu au reusit conducatorii analfabeti si josnici.mimi si belciug ,au reusit o mana de „ti” se vede clar in poze, asta ca tot ne face oligofrenul suprem „ti”.Asistam zilele astea la stergerea cu buretele a unei „josnice „istorii chiar daca de succes pentru multi care uita cum sa creat istoria asta prin „japca”si comunism!!! acum se vede de ce e in stare clubul asta cu adevarat,acum cand nu mai e valentin si „nicusor” sa le mai aduca titluri in dauna unor echipe care nu puteau sa nu se supuna!!!C hiar daca azi pe post de nicusor e belciug nu mai merge,nu mai tine.Revenind la zilele noastre observam cum majoritatea ziaristilor care au crescut cu imaginea[FALSA] a stelei si azi sunt aserviti acestui club si incearca sa prosteasca o tara intreaga si sa stearga „MISELESTE” adevarul…echipa asta nu reprezinta ROMANIA,echipa asta nu inseamna NIMIC,echipa asta este „circul de balaceanca” al zilelor noastre!! Imi pare rau de milioanele de romani care la timpul respectiv nu isi dadeau seama ca echipa asta e un embrion comunist ,si totusi l-au iubit!!aceste milioane se revolta azi cand vor ca ce iubeau ei sa fie ca innainte.Nu ,nu va mai fi niciodata asa pentru „nicusor”a plecat in lumea celor drepti sa faca acolo o alta „stea”!!!inchei spunandu-va „CONDOLEANTE!!!”

durden (270 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 17:57

fix d-aia nu vorbiti voi cu fotbalistii.ca nu se obosesc ei sa va dea declaratii…ia du-te si spune asta in oglinda,vezi daca poti s-o spui fara sa te apuce rasul

azurii (18 comentarii)  •  29 octombrie 2011, 18:02

…..Cum sa scrii ca Tatarusanu este mediocru??????

vlad (3 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 11:23

@ azurii

nu e mediocru, e o capacitate incredibila. de la el ia lectii casillas

DD (3 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 11:55

Cristi, cums a spui despre Tatarusanu ca este mediocru ? De restul ok…sincer nu prea ma intereseaza dar Tatarusanu este printre foarte putii daca nu singurul stelist adevarat de la echipa Steaua! Tatarusanu a luat atitudine si foarte bine face!
Pe tine te doare ca „v-a dat o smetie” cum tu spui de altfel!Asta e adevarul,aia din jurul lui gigi erau niste „tarani” la figurat si probabil si la propriu! Tatarusanu a invatat in 142 in Militari, e Bucurestean get-beget!

Cum puteti sa loviti in jucatori, cand stiti foarte bine la fel ca orice suporter cu capul pe umeri din tara asta ca vinovatul este gigi! Noi stelistii ok…suntem tampiti dar dinamovistii,rapidistii,polistii si toti suporterii adversarelor se roaga sa nu plece gigi de la Steaua! De ce ? Pt ca el a adus haosul asta,instabilitatea asta…el face tot raul! Si atat timp cat el este acolo,Steaua nu poate progresa!

Incerc sa inteleg de ce dai in fotbalisti si nu in gigi! gigi ar trebui criticat in fiecare zi de toti cei din gsp!

Steaua1986forever (4 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 12:09

Felicitari pentru ce a spus Tatarusanu. Are 100% dreptate din nefericire.

ilie (3 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 13:40

Domnule Geambasu,
nu mai cautati vina la jucatori. Pozitia Stelei in clasament se datoreaza proastei organizari a clubului. Nu e posibil sa plimbi o echipa prin diverse locuri etapa de etapa si sa vrei si rezultate. Prima conditie pentru ca aceasta echipa sa revina este intoarcerea in Ghencea .
A doua (care oricum este imposibila) , sa nu mai deschida gura Becali si sa critice jucatorii dupa fiecare meci.

Chalex (20 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 15:56

Dle Geambasu,
Recunosc ca va citesc in revista, si va ascult pe GSP-Tv, cu placere, regasind in materialele semnate de dvs si in prezenta pe micul ecran, multe din ideile care pot conduce la insanatosirea climatului din fotbalul nostru. Insa, va rog sa-mi permiteti sa va atrag atentia ca toti cei trei fotbalisti sunt… profesionisti! Oare „episodul Tevez” nu i-a pus pe ginduri pe cei trei? Vor revolta? Pentru ei – care nu cred ca doresc o greva – singura revolta corecta este cea din teren. Da, sa se revolte impotriva propiilor neputinte si sa joace mai bine, tot din… revolta.

Tristar (6 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 16:22

@Lui Jony, pui de „tzi”
Motto: „Rusine nu trebuie sa-ti fie pentru ca te nasti „tzi”, ci, pentru faptul ca te comporti ca un „tzi”
Jony, baiatule, nu ma pot abtine sa nu te numesc analfabet („sportive” nu trebuia pus in paranteze, ci doar explicatia ce a urmat; „s-a” inainte de „cred” (verb) se scrie despartit, etc.), invidios si greu de cap, ca sa nu spun altfel… Intre Steaua si echipa de la/de pe langa/de sub pod nu exista nici o diferenta din punct de vedere politic. Ambele au fost luate in brate, in 1945-47, de catre un minister comunist (echipa „tzi” de catre Ministerul Transporturilor) si au beneficiat de sprijin de partid in egala masura, orice ar zice suflarea rapidista. La fel e si acum. Invidia ta si a suporterilor „tzi”este aceea ca spre deosebire de Steaua, Rapidul nu a fost protejat de catre cineva de anvergura lui Valentin Ceausescu. Dar voi, ofticatii „tzi” sunteti invidiosi si nerealisti. Nu veti recunoaste in vecii vecilor ca Steaua a facut cele mai mari performante pentru Romania, cu jucatori la fel de romani precum Tara si Goanta, nu cu Valentin pe teren, performante la care altii nu pot nici sa viseze. Imi inchipui ce ne-ti fi scos astazi ochii daca ati fi mers voi mai departe, atunci, in UEFA! Ati fi fost in stare sa sustineti ineptii de genul: CCE e nimic pe langa atunci posibila performanta a Rapidului. Stii ceva?!? NU MOR CAII CAND VOR CAINII! Pardon, cand vor „tzi”. Si inca ceva. Nicusor Ceausescu nu a fost implicat in fenomenul Steaua, dar tu esti atat de orbit de ura, incat, nu ti-ai dat seama cat de ridicol poti scrie.
Jony „tzi”, nu fi ingrijorat pentru stelisti! STEAUA VA FI IARASI CE-A FOST SI MAI MULT DECAT ATAT! Vei vedea!Tante au guri!

stando (64 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 20:46

Domnule Geambasu, ai o explicatie PLAUZIBILA si REALA ca in jumatate din acest ziar se scrie despre o echipa de mijlocul clasamentului, intamplator numita Steaua Bucuresti ? Bine, ca mare parte din aceste insailari jurnalistice se refera la un tip numit Gigi Becali e la fel de uluitor. Eu nu vad in nici un ziar de sport din lume asemenea abordare. Voi nu vedeti cum se face un ziar de sport in tarile normale ? Sunteti chiar atat de disperati ca se supara cineva daca va modificati sumarul ? Unde e respectul vostru pentru cititorul cat de cat educat ? Pana cand ne bagati pe gat Steaua in sos de Becali sau invers ? Ma mir ca nu va crapa obrazul !

sorin (141 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 23:03

Ii cer public demisia dle.Craciunescu care continua sa tina in brate aceeasi ARBITRI INCOMPETENTI!!!!
Depasiti total de situatii, greseli de baza, de minim bun simt, care persista in fiecare saptamana in greseli de de iei cu mainile de cap!!!! Si acum dau numai un exemplu: cate greseli mai trebuie sa faca Tudor pana sa fie ELIMINAT din arbitraj!!!! UNA, DOUA, TREI ,SAPTE?!
DEMISIA CRACIUNESCULE!!!!!!!!!!!!!!

Dealeru (2 comentarii)  •  30 octombrie 2011, 23:42

Tata, nu mai pune gaz unde e incendiul cat casa!!! Ce vina au jucatorii ca Becali e un idiot infumurat, care distruge echipa asta cu metoda (pe ascuns) si cu mult circ (la vedere). De ce sa critici un jucator care intelege ce se intampla cu el si cu echipa sa, cu clubul pentru care a ales sa joace? De ce un jucator trebuie sa aibe personalitate pe teren si nu si in afara terenului. Ce schizoid jalnic o mai fi si acel jucator?!
De ce „reactia la Becali” trebuie sa fie doar apanajul presei, doar dreptul tau si al colegilor tai de breasla? De ce aceasta pretentie creatza, aceasta fitza de prime-time, in conditiile in care orice om intreg la minte isi da seama ca voi nu faceti decat sa incurajati „fenomenul Becali”, adica circul TV, show-ul de tip „gaz-on-TV”?!
Cu ce drept – dintr-o perspectiva morala vorbind – poate un jurnalist de TV sa dea lectii despre „cum sa te comporti cu Becali” (in special cei ce cauta, creaza si intretin febril dialogul lui Becali cu Universul, un monolog, in fond si la urma urmei, prin care aromanul nostru isi intretine propriile proiectii, din iarba si de pe pereti)? Ia, zi, domnule jurnalist!!!

ucluj2011 (6 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 4:49

Tristar , ma scuzi ca ma bag si eu un „terț” in seama , dar gresesti profund:
1. Procentajul de „tzi” de la Steaua este mult „superior” celui de la Rapid.
2. Trecutul Stelei si al Rapidului NU se pot compara indiferent de cit de multe aberatii ar debita frustrarea pe care o aveti voi stelistii datorita trecutului vostru si a felului cum ati fost INFIINTATI si AJUTATI de catre comunisti (hai sa nu intram in amanunte ca este mai bine).
3. Eu ma duc pe stadioane din 1975 , iar in anii ’80 , student fiind la Politehnica in Bucuresti NU pierdeam aprope niciun meci in Bucuresti fie ca juca Rapid , Dinamo sau Steaua si sa spui ca si Rapid a fost ajutata dar nu de cineva de anvergura lui Valentin este o mare gogomanie. Prietene , Rapidul a fost PERSECUTAT nicidecum ajutat. Mai intreaba-i pe aia mai batrini , mai citeste , mai documenteaza-te.
4. NU , nu sunt rapidist de niciun fel , dar voi stelistii aveti FRUSTRAREA CIT CASA datorita trecutului vostru FOARTE NEortodox si cautati sa prezentati niste lucruri TOTAL denaturat si sa INTERPRETATI niste fapte TOTAL neconform cu realitatea.
5. Daca va deranjeaza atit de mult trecutul vostru incit sa
apelati la ineptii , atunci tineti si voi cu alta echipa , dar nu mai aberati la greu ca sunteti penibili.
Forza „U”.

P.S. Cu ajutorul pe care l-ati primit voi in comunism si cu statutul vostru si faptul ca puteati LUA orice fotbalist de la orice echipa din Rominia , ORICINE (pe vremea aia) ar fi facut performanta. Si Jiul Petrosani si Sportul si… oricine. Nu va mai laudati atita cu ceva de care ar trebui MAIDEGRABA sa va fie rusine. NIMENI nu este invidios pe voi , stati linistitzi. daca ar fi asa , am fi si noi ceilalti
„siporteri” ai Stelei.

Stando (4 comentarii)  •  31 octombrie 2011, 10:04

Domnule Geambasu, vad ca si dumneata cenzurezi mesajele care nu-ti convin. Credeam ca esti dintr-un aluat mai de soi, cu regret m-am inselat. Ai pierdut un cititor, dar la valoarea matale…

Comentează