Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

O ghilotină mai blîndă

Florin Gardoş este pe cale să devină un fel de Jack Spintecătorul al fotbalului românesc. Voi fi apărătorul din oficiu al lui Florin Gardoş. Nu mi-a cerut-o. Nu am schimbat cu el decît două-trei cuvinte, odată, înainte de o emisiune […]

miercuri, 21 septembrie 2011, 11:00

Florin Gardoş este pe cale să devină un fel de Jack Spintecătorul al fotbalului românesc.
Voi fi apărătorul din oficiu al lui Florin Gardoş. Nu mi-a cerut-o. Nu am schimbat cu el decît două-trei cuvinte, odată, înainte de o emisiune al cărei invitat era. Mi s-a părut întotdeauna un om echilibrat şi sincer. Florin Gardoş de profesie fotbalist îşi poate permite un avocat, dar nu consideră necesar. Tocmai pentru că a ajuns şi el să se creadă vinovat. Clientul meu imaginar îşi toarnă cenuşă în cap de cîteva zile şi e convins că orice tribunal din lume – sportiv, civil sau militar – îl va condamna exemplar pentru că i-a rupt piciorul lui Cosmin Băcilă. În timp ce victima accidentului ne-fer-ri-cit de la Ploieşti suferă pe un pat de spital şi joacă macao cu rudele, „agresorul” a devenit obiect de oprobriu public. După ce făcuse tuşa dintr-un capriciu al antrenorului, Gardoş se luptă acum cu ceva mai periculos. Cu eticheta de fotbalist violent.

Ca de obicei, cădem pradă exagerărilor, iar pînă la a cere scoaterea definitivă din fotbal a lui Gardoş nu mai e decît un pas. Deocamdată se vorbeşte despre o suspendare cuprinsă între 16 şi 24 de etape. Să stea şi el cît stă victima lui! Să plătească! Dintr-un tabel alăturat articolului veţi vedea cum se judecă în fotbalul acela către care ne tot uităm cu jind. Ce pedepse sînt practicate în fotbalul occidental la situaţii similare.

Lista amintirilor urîte este lungă. De-a lungul anilor, s-au rupt şi au plesnit tibii, peronee, tendoane şi ligamente. Spicuiesc dintr-o cazuistică prea bogată. Lăcătuş versus Ardeleanu, 13 aprilie 1999. Ardeleanu nu mai poate juca niciodată fotbal. Ionel Ganea versus John Kennedy, primăvara lui 2004, amical Scoţia-România. Kennedy se retrage după 4 ani fără să îşi fi revenit vreodată cu adevărat.  Săndoi scos din circuit de Petrache la finala Cupei României din 1990. Antonio Conte accidentat rău, rău de faultul proletar al „regelui” Hagi în meciul Italia-România de la Euro 2000.

Toate episoadele evocate au ceva comun. Violenţa unui fotbalist contra altui fotbalist. Mai mult, atacuri asupra unui om. Intrări barbare în esenţă şi în detaliu. Agresiuni fizice de cele mai multe ori cu premeditare. Acum încercaţi să daţi filmul înapoi, pe urmă înainte. Ştiu, doare groaznic numai cînd (re)vezi, dar nu se poate altfel. Comparaţi cu ce s-a întîmplat între Gardoş şi Băcilă. Un fault întîrziat, o intrare neglijentă, poate inabilă, dar nu duşmănoasă, un picior care zboară frînt. O întîmplare nefericită. O ambulanţă care nu poate intra pe teren din cauza bannerelor şi un spital unde nu sînt analgezice. Aici ar trebui să apară revolta noastră.

O accidentare urîtă, o întîmplare nefericită. Acceptaţi că există şi aşa ceva în fotbal? Dacă da, veţi înţelege că nu pretind o medalie pentru Florin Gardoş, ci doar o ghilotină mai blîndă.

Comentarii (114)Adaugă comentariu

Gonzales (9 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 11:41

Draga Cristi, desi ai mare dreptate, dusmania dintre D.Dragomir, i. kovacs (intentionat cu minuscule), Kassai si alti bagatori de seama de prin fotbal, pe de o parte, si clubul de fotbal Steaua, se va vedea in etapele de suspendare acordate lui Gardos.
Este dureros ce s-a intamplat cu Bacila (nu-i doresc nimanui asa ceva), dar priviti la ce se practica in Anglia, Franta si Italia, cu ruperi de picioare au loc acolo, dar nimanui nu-i trece prin cap sa ceara „excluderi”, suspendari de 16 pana la 24 etape, ori „cat sta Bacila, sa stea si Gardos”!!!!
Din cauza unora ca i. kovacs, augustus constantin, ov hategan, r. dumitru, al. tudor, al deaconu si altii ca ei, fotbalul romanesc este PE CATAFALC (oare kovacs intelege termenul?) !!!

Cristi (7 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 11:55

Uitam de Liviu Ganea care a luat la suturi un fotbalist de la Ceahlaul. Se discuta prea mult pe tema asta. Se mai rup picioare pe teren, asta e , sunt si riscuri. Haideti sa nu facem o drama dintr-o fractura. Dramele sunt altele, nu astea.

jiji (8 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 11:55

nu e nici primul si nici ultimul care a facut-o Putea si bacila sa se fereasca dar jucatorii nostrii accepta si le place contactul sa se poata arunca si obtine tot felul de lovituri

itmh (4 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 11:57

nu cred ca ai fi scris acest articol,dsaca victima erai tu!!!de fapt, as dori sa vad o victima din randul vostru,falsi formatori de opinie,platiti cu bani manjiti pt a face reclama ascunsa anumitor cluburi.

ddd (2 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 11:57

Cu acest articol mai cucerit, desi pana acum iti spun sincer ca nu „prea te aveam la inima”, dar acum mi-am dat seama ca scrii conform cu realitate. Felicitari!! Si tine-o pe acest trend

LexikA (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 11:57

Foarte bun articolul, scurt si succint, dar mai ales adevarat. Nu sunt un sustinator al tau dar cu asta iti mai speli din pacate. Cat mai multe articole cu esenta si bune.

jiji (8 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 11:58

da am uitat insanatosire grabnica bacila si cat mai repede pe teren footbalul romanesc are nevoie de fotbalisti

brutus (15 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:05

mai geambasule, da’ in apararea universitatii craiova de ce n-ai sarit cand a fost dezafiliata in mod abuziv?
de ce n-ai dat dovada de acelasi spirit „avocatesc” si atunci, cu atat mai mult cu cat era vorba de o ilegalitate crasa comisa impotriva unei echipe emblematice a fotbalului romanesc?????
sau pentru tine este mai important sa scape cu o sanctiune usoara unul care rupe oasele colegilor de munca, decat sa arati opiniei publice,ce crima s-a savarsit impotriva craiovei?????

Adrian Mircea (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:08

Domnule Geambasu,

In viata nu exista decat GHILOTINA. Sa fie executat!. A mai fost folosita ghilotina blanda si in cazul Lacatus, si la ce a folosit?
Strada este plina de posibile glorii care nu au avut parte de o ghilotina blanda. Daca va fi sa fie un mare jucator, atunci trebuie tratat in functie de gravitatea intamplarii, fara exceptie si fara protectie pentru ca numai asa il facem mai puternic. Altfel ramane un mic profitor de blandeturi cu un caracter in consecinta, ciugulind firimituri de performanta.

Evelin (2 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:10

Felicitari domnule Geambasu ! Inca un articol excelent. Se face mult prea multa tevatura pe aceasta tema care are ca scop distrugerea psihica a jucatorului. Daca Gardos nu juca la Steaua mai curgea atata cerneala pe ziare? S-a vazut clar ca intrarea a fost neglijenta, insa sunt zeci de astfel de intrari in fiecare etapa. Numai ca Bacila a avut ghinionul sa pateasca ce a patit. Peste tot se scrie cu atata ura incat cred ca s-ar opri doar daca si-ar rupe si Gardos piciorul. Sa nu mai amintim de cazul Aaron Ramsey(identica cu asta, fara intentia de a vatama adversarul) care a stat un an pe tusa. Si sezonul trecut Ramsey si Shawcross si-au strans mana in meciul direct. Gardos ar trebui judecat ca fotbalist si nu ca un criminal in care incearca toti sa il transforme. Respect pentru tot ce scrieti.

ba(la)nel (75 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:12

Sunt de acord cu ce spuneti, d-le Geambasu…cred ca la Gardos este vorba de un stress acumulat de-a lungul celor cateva etape cat a stat pe tusa, la Steaua…e greu sa cobori de la „noul Belodedici” la rezerva.
Despre exagerarile ziaristilor, cu „noul Belodedici”, acordat unui tanar jucator dupa numai 4-5 etape de campionat, n-are rost sa mai vorbim…sunt asemanatoare cu cele care spuneau despre Stefan Stoica, antrenorul, ca este „noul Mourinho”, ceea ce este ridicol…dar, deh, ziarul trebuie vandut…in loc sa fie o incurajare ptr un tanar jucator, acest apelativ, „noul Belodedici”, l-a facut sa se simta deodata mare vedeta, a inceput sa priveasca de sus pe toata lumea, etc…sunt jucatori mai batrani care rezista cu greu unor asemenea enormitati, ce sa mai vorbim de un tanar jucator…
Nici eu nu cred ca Gardos a vrut sa-i rupa piciorul lui Bacila. A intrat tare, frustrat de faptul ca ajunsese rezerva si de faptul ca scorul era defavorabil Stelei, ceea ce stim cu totii ce atragea din partea patronului.
Este urat ce s-a intamplat, dureros atat ptr Bacila, cat si ptr Gardos, nu cred ca are nici el motive de bucurie prea mari.
Daca are pe cineva langa el care sa-i spuna ca pana la „noul Belodedici” mai are mult, o sa-i fie de folos…daca nu, probabil ca va trece ceva vreme pana sa ne arate daca este intr-adevar, fotbalist.

dorin (5 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:14

sper sa se refaca cat mai repede bacila si sa poata juca din nou fotbal.din punctul meu de vedere trebuie suspendat pentru cartonas.intrarea nu a fost atat de dura.probabil i a prins piciorul rau.in anglia sunt intrari de genul,cu zecile pe meci…capu sus gardos

gherghiceanu ionel (7 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:15

Am urmarit de mai multe ori faza in care s-a accidentat Bacila. Nu cred ca stelistul a avut intentia de a-l accidenta…pentru ca se vede clar ca Gardos a atacat mingea, dar, cu piciorul ramas in spate il agata pe Bacila si il accidenteaza. A fost o inamplare nefericita, asemenea faze sunt cu zecile in fiecare meci.
As crede ca Gardos nu poate fi catalogat ca fiind un jucator dur, sunt aparatori sau mijlocasi care fac de zece ori mai multe faulturi intr-un meci, fata de stelist.
Probabil comisiile care vor judeca acest caz, vor tine cont ca Gardos nu este un jucator dur.

dorin (5 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:17

si revin,revoltator e ca au stat 4,5 minute sa intre ambulanta pe stadion…

edi (2 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:25

Imi plac din ce in ce mai mult articolele tale!!!Imi place ca privesti lucrurile asa cum sunt…!!Gardos e un baiat extraordinar,educat…si cu bun simt..sunt sigur ca nu a vrut sa l accidenteze asa tare..drept dovada si-a tras piciorul drept sa nu intre cu talpa…!Daca era alexa sau ganea..sau altii mai intelegeam…dar nu poti sa-i dai lui Gardos o pedeapsa prosteasca doar sa demonstrezi ceva..

Serban (66 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:27

Este corect ca luati aparatea unui fotbalist de Nationala. Stiu ca este multa incrancenare caontra echipei Steaua si a lui G.Becali, de cord: Huo Steaua! Huo Becali! Dar OMUL Gardos, care nu afacut alt fault in 87 min., merita acest tratament?! Tonul a fost dat in studioul Digi, in pauza de pana la meciul urmator, de un ins ce este inca admis intre gazetari, si uite asa se extinde parerea ca „presarii” nu sunt obiectivi.

pop ioan ciprian (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:29

Insanatosire grabinica lui Bacila si pt Gardos: fii tare, ai o cariera in fata! O cariera despre care se va scrie multa vreme. Succesc Florine!

hulk999 (14 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:30

dar nici 2 etape nu poti sa-i dai,hai sa-i comparam pe cei 2 eliminati Herea si Gardos nu pot primi pedepse la fel…se poate crea un precedent iar alti rupatori de profesie cand vor accidenta grav pe cineva se vor agata de acesta.
E adevarat ca si 16-24 etape e prea dur,nu am nimic cu Gardos dar cred ca ceva de genul 6-8 etape ar fi mai potrivit,mai cu seama ca se mai joaca si Cupa.
Una e sa fim intelegatori dar fapta cu intentie sau fara ramane… neglijenta se pedepseste…am vazut zeci de penaltiuri acordate in LIGA 1,urmare a unor actiune fara intentie dar neglijente.In aceste cazuri intentionat sau din neglijenta pedeapsa e aceeasi.
Gardos trebuie pedepsit moderat undeva intre pedeapsa obisnuta pentru rosu direct si cea de 16-24 etape.
Oare daca se intampla invers ma intreb cati avocati ar fi avut Bacila?

galamaz (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:35

pedeapsa trebuie sa fie exemplara…oricum cred ca e mai bine sa stai 20 de etape decat sa suporti o dubla fractura;numai cine a trecut prin asta stie ca e ingrozitor…ne vom ucide unii pe altii,apoi ne vom cere scuze „n-m vrut sa-l omor atat de tare,doar un pic”…

hulk999 (14 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:35

ar mai ceva :Steaua-Pandurii,Dinamo-Rapid si CFR-Vaslui au fost meciuri pline de duritati.Eu cred ca asta e consecinta declaratiilor razboinice si jignitoare ale conducatorilor care astfel pun presiune pe proprii jucatori.
Apropo Comisia de etica e de decor?Pe Boanchis il vad mai mult moderator la o emisiune a colegului R.Nita

george (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:35

din ce se vede la reluare Gardos nu l rupe cu crampoanele pe Bacila…ci Bacila se loveste de piciorul lasat in spate de Gardos…asadar nu este o intrare criminala ca cea a lui Lacatus sau a lui Vladoiu.

Sergiu (2 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:37

Salut,

In primul rand vreau sa-ti spun ca sunt in totalitate de acord cu ce ai scris in acest post.

sundance kid (107 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:37

Tare comentariul unuia de mai jos care il acuza pe Bacila ca nu s-a ferit !! Chiar asa citeodata ma intreb daca voi ziaristii chiar cititi toate comentariile ? Nu cred ca va e usor nici voua. Despre sanctionarea lui Gardos se discuta deja aprins in ultimele ore dar as avea si eu o intrebare . Cine este Gardos sa se vorbeasca asa mult de el !!! Sunt convins ca nu i se va simti lipsa nici la Nationala si nici la Steaua chiar daca ar fi suspendat o perioada mai lunga de timp . Nici daca nu s-ar fi intimplat acel accident parerea mea este ca Gardos inca nu a dovedit ca este un aparator de valoare certa . Si „apropos ” cu ocazia asta ii urez insanatosire grabnica lui Bacila si sa-l vedem pe teren din nou .

allan (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:40

http://www.youtube.com/watch?v=nM1SPwPbcDc
Atat.

mariuscarsing (4 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:41

baa eu nu inteleg de ce se face asa tam tam pe cazul asta pt ca este un jucator de la steaua dar daca juca pandurii sa zic cu tg mures se vorbea o zi doua iar dupa accea se uita cum a fost cazul astafei care a facut comotie

Emilian (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:41

Felicitari pentru articol .

Vlad Pintili (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:42

Eu cred ca in astfel de accidente cel mai bine ar fi ca o chestie care sa l usture la bani pe faptasnh shi sa l lase sa joace fotbal in cvontinuare … Distrugem astfel 2 juktori … unul in spital shi unul, de echipa natzionala sa stea 16 etape … Mai bine i ar plati Gardosh contractul pe toata erioada in care nu joaca …

Gabonne (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:47

cu intentie sau fara,Gardos trebuie sa plateasca.Nu cu maximum de etape (24),dar nici nu poti sa-i dai decat 2 etape.Eu daca omor un om sau ai provoc o vatamare grava din neglijenta si fara nici-o intentie,nu platesc pentru asta ?!Ai gresit,platesti.

misha (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:48

SA STEA INTRE 1-3 ETAPE ! NU A FOST INTENTIE DECAT GHINION PENTRU BACILA..ASA E LA FOTBAL SE MAI RUP SI PICIOARE DIN PACATE..

Mario (3 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:49

se vede clar ca Bacila se loveste de piciorul lui Gardos. Gardon nu intra cu crampoane pe tibie sau cu talpa la inaintare… toata accidentarea e o intamplare nefericita!

NoName (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:51

Mda… noi in loc sa incurajam aplicarea regulamentelor in vigoare facem adevarate cruciade prin care sa dovedim cat de panseluta este Gardos! In fotbal, ca si in viata de zi cu zi orice greseala se plateste! Asta trebuie sa faca si Gardos. A gresit, plateste! Si..am si eu o intrebare domnule Geambasu, daca lucrurile ar fi fost invers, faul al lui Bacila la Gardos cu aceleasi urmari, mai sareai in sus si ii luai apararea lui Bacila?

DRAGA CRISTIAN (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:53

JUDECAM URMAREA, NU ACTIUNEA IN SINE. FAULTUL LUI HEREA ASUPRA LUI DRAGOS GRIGORE, A FOST INFINIT MAI BRUTAL.

alin g (2 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 12:57

corect judecat. bun articol. si o judecata dreapta, nu ca si ce s-a scris dupa meci prin presa.
intradevar, o accidentare urîtă, o întîmplare nefericită.

cristi (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:09

Un articol inutil si populist. Daca regulamentul presupune o pedeapsa de 16 pana la 24 de etape suspendare, cazul trbuie judecat intre aceste limite. Fara intentie, accident nefericit…accidentare grava a lui Bacila, pedepasa minima (16 etape); intrare cu intentie de a lovii urmata de accidenatre grava, pedeapsa maxima (24 etape). Regulamentul nu trebuie pus in discutie inaintea judecarii cazului, ci eventual dupa daca se consdiera ca nu a fost potrivit pt situatia data.

brutus (15 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:13

geambasule, la vremea respectiva si pt lacatus tot o ghilotina „mai blinda” ati cerut voi presarii pro-steaua, justificandu-va campania prin faptul ca „fiara” (oare de ce avea porecla asta???) daduse atatea fotbalului romanesc si, coincidenta stranie, ca nationala pierde un jucator de valoare.
daca gardos ar fi jucat la chiajna, mioveni sau tg. mures tot atat de multi si infocati aparatori ar fi avut prin presa romaneasca? sau atunci ati fi dorit o sanctiune exemplara pentru a da un exemplu celor care nu gandesc inainte sa se arunce cu picioarele in adversari………

Dny (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:14

Ai scris exact ceea ce gandesc multi dintre cei care au vazut meciul, inclusiv eu. Felicitari pt. articol, insanatosire grabnica Bacila, capul sus Gardos!

Tom (70 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:18

Mai fratilor,dar multi dintre voi va balaciti in frustrari si scrieti ineptii.Dupa mine,mai multe etape de suspendare ar trebui sa ia Herea,care a avut intentia clara de a-l faulta(calca/lovi) pe adversar-e adevarat,fara urmari,decat Gardos,care nu a ridicat talpa,nu a lovit,nu a avut pic de intentie de a-l brutaliza pe Bacila.A intrat cu forta exagerata e drept, iar Bacila din pacate,a fost prins cu piciorul intr-o pozitie periculoasa pt. el.Acuma…d-zeu sa ma ierte,dar trebuie sa stii si sa teprotejezi,sa sari peste piciorul adversarului,sa-ti „dai drumul” din picioare,sa te rostogolesti pe gazon,sa nu te prinda contactul cu adversarul cu piciorul facand parghie cu terenul.Astea se invata la copii si juniori.Probabil ca 4-6 etape de suspendare pt. Gardos ar fi corect,la fel si pt. Herea,care a avut intentia de a faulta dur si mai e si recidivist.

Zed (4 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:22

Un scrie mai jos despre stres acumulat… Pai daca te-a enervat ceva sau cineva si nu-ti poti struni mania, varsa-ti oful, daca e musai, in directia respectiva. Nu pe piciorul unui om nevinovat. In fine, deviez de la subiect: ideea e ca, act cu premeditare sau nu, Gardos trebuie sa plateasca.

Acuma – ce inseamna o „ghilotina mai blanda”? 16 etape in loc de 24? 12? 10? Chiar credeti ca are vreo importanta? Baiatul asta oricum nu era in apele lui de cand devenise rezerva, asa ca de ii dai 24 etape sau jumate, tot aia e. Pe de alta parte, nu poti sa-l suspenzi 3 etape, ca ar fi prea putin. Se stie ca Gardos nu e un fotbalist violent si, mno, oricui se poate intampla, dar la fel de adevarat este ca o pedeapsa prea mica, bazata tocmai pe aceste criterii, ar crea un precedent.

Concluzia? Chestia cu „ghilotina mai blanda” e frectie la picior rupt. Oricum o dai, Gardos e la fel de terminat, la momentul asta, ca si Bacila. Faza e ca, daca la Bacila mai sunt sperante sa revina, in privinta lui Gardos – fire sensibila, de – raman semne de intrebare. In defintiv, carnea se vindeca mai repede decat un psihic intins la maximum.

adi (5 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:26

Cristi on 21.09.11 at 11:55 am

Uitam de Liviu Ganea care a luat la suturi un fotbalist de la Ceahlaul. Se discuta prea mult pe tema asta. Se mai rup picioare pe teren, asta e , sunt si riscuri. Haideti sa nu facem o drama dintr-o fractura. Dramele sunt altele, nu astea.

Cum a zis Cristi de Liviu Ganea. Dadea ca picioarele ca un salbatic in acel jucator. Ala merita o pedeapsa de cativa ani sau scos din fotbal. Faza aceea e cel mai urat lucru vazut de mine pe un teren de fotbal din Romania. Si am jucat fotbal in divizia C si D…
http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/liviu-ganea-il-loveste-cu-bestialitate-pe-cebotaru-in-finalul-jocului-cu-ceahlaul-ce-parere-ai-despre-gestul-sau-161662.html Nu mai tin minte cate etape de suspendare a primit atunci huliganul de ganea.

adi (5 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:27

Cu picioarele. Scuze

andu (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:30

stati voi linistiti copii ca steaua are proptele la comisii si gardos scapa usor cu sau fara geambasu.
intrebare: de cate ori comisiile au dat sanciune maxima?
raspuns: niciodata.
ne cacam pe noi ca gardos e „ghilotinat” si militam pt o „ghilotinare” mai usoara. ipocrizie!
ca gardos ia 6 etape suspendare sau 10, oasele lui bacila nu vor mai fi nicodata ca noi.
chiar conteaza daca gardos ia x etape suspendare cand bacila e nenorocit in urmatoarele luni?
chiar conteaza ca a fost un accident „ne-fe-ri-cit”?
nu conteaza.
si stati linistiti ca gardos nu ia maxim.
la noi in romanica daca ai proptele, regulamentele se interpreteaza.
ca traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

adi (5 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:30

„Este drogat”, spune psihiatrul Florin Tudose despre Liviu Ganea, cel care l-a lovit cu cruzime pe Cebotaru de la Ceahlăul. „Dacă nu a fost drogat, atunci are probleme la cap”, zice psihiatrul, care cere excluderea lui Ganea din fotbal.

http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/liviu-ganea-a-fost-suspendat-3-etape-la-televizor-pare-mult-mai-violent-momentul-162204.html

Trei etape!!!! Afara cu el din fotbal! asta trebuia!

Revenind la Gardos. Se vede clar ca nu a fost intentie. Un accident stupid,

Mircea (2 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:32

Nu inteleg infocarea cu care este atacat Cristi Geambasu de o groaza de indivizi pe aici, numindu-l „stelist infocat” sau mai stiu eu cum. Omul subliniaza clar ca nu trebuie luat gatul lui Gardos pentru ca accidentarea grava a lui Bacila nu este rezultatul unei intentii, ci a unei greseli. Cine se uita atent la faza vede ca Gardos incearca sa atace mingea, Bacila il evita prin stanga si isi loveste tibia piciorului stang de tibia picioruli drept al lui Gardos. E ghinion si nimic altceva, nu stiu daca Gardos ar fi putut evita ciocnirea. Sau daca aparatoarea de plastic a lui Gardos ar fi fost de mai proasta calitate nu s-ar fi ales el cu piciorul rupt din aceasta ciocnire. Daca nu se lasa cu picior rupt, faultul in sine nu este nici macar de cartonas galben. Asa arbitrul judeca efectul fazei si nicidecum cauza ei.

cata (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:38

numai cine nu a jucat fotlbal niciodata nu crede ca Bacila trebuia sa stie sa se fereasca… Sa i-a Gardos 16 etape ,,asta e… dar cand esti atacat prin alunecare nu stai ca mortu’ sa-ti rupa picioarele… sau poate a avut doar ghinion. E un fault care se pedepseste cu pedeapsa minima prevazuta in regulament.

adi (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:40

In sfarsit un articol sanatos la minte,de la cineva pe care il stiam anti-Steaua.Felicitari,jos palaria.

Stefanely (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:50

ZED are perfecta dreptate in tot ceea ce a spus dar sincer cred ca 6 etape de suspendare sunt deajuns si iarasi zic ca are dreptate Zed deoarece nu se stie cat de repede va redeveni Gardos pe teren pentru ca are phicul prea incarcat cu faza care sa intamplat, este prea deomoralizat nu se va stie daca va trece peste acel moment socant si mai ales ca el este un om sensibil.
Merita suspendat doar 6 etape si nimic mai mult.

california (172 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:50

ca jurnalist priceput intr-ale fotbalului, cred ca iti dai si d-ta seama revazind reluarile ca faultul a fost intentionat;
„Un fault întîrziat, o intrare neglijentă, poate inabilă, dar nu duşmănoasă”, hai sa fim seriosi; piciorul drept a lui gardos ridicat mai mult decit normal ii era destinat lui bacila;
ca si hagi, ionel ganea sau lacatus, jucatori la sfirsit de cariera si suparati pe propria neputinta, gardos era suparat pe lunga perioada de stat pe tuse; apoi sa-i dam credit si arbitrului ca era acolo si asta e menirea lui, sa judece ce se intimpla in teren;
revenind la faultul lui lacatus, in viata mea nu am mai vazut ceva asemanator; „fiara” s-a inaltat si apoi a aterizat cu toata vointa si determinarea pe piciorul lui ardelean; si acum parca mai aud in televizor troznetul oaselor bietului jucator; in alte parti acesta ar fi fost chiar caz de puscarie;
asa ca sa ne lamurim: vrem intradevar sa stopam violenta in fotbal, sau doar sa afisam lozinca la inceputul partidelor?

cvj21a (1 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 13:55

…nu inteleg treaba cu…”in timp ce Bacila joaca macao”….sfidator d-le Geambasu, deci ala e fericit, joaca macao, iar bietul Gardos …sufera….halal…..am intelees tot d-le Cristi…

tudor (3 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 14:03

Felicitari pentru articol. Cred ca este primul de laudat, dar mai ai timp. Eu sunt stelist, insa pentu mine Gardos este la fel de important pe cat de important este cel care este al treilea portar la Juventus Buc. In momentul de fata este la fel de important si pentru Steaua. INSA!!! Astfel de intrari apar cel putin la 30% din partidele din prima liga, fara repercursiuni, poate cateva cartonase galbene, dar nu accidentari. Foarte bine spus „un caz nefericit”! Daca ne pare rau pentru Bacila nu inseamna ca trebuie jertfite capete ce nu merita a fi taiate. Este vorba despre dreptate (eu nici nu-l doresc in echipa stelei pe Gardos la ora actuala).

flacara.visinie (4 comentarii)  •  21 septembrie 2011, 14:06

Mai am un pic si o sa cred ca Gardos e victima, iar Bacila ala rau care si-a rupt piciorul singur, dupa cum zice ciobanul oligo-fren.
Nu vad scris nimic despre paranoia unor conducatori (Jiji, Popcorn, Borcea) care sunt inconjurati numai de pupincuristi cu experienta (MM, Zotta) si care prin atitudinea si declaratiile lor transmit acesta oribila ostilitate si jucatorilor.

Comentează