Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Noroc cu Steaua

 8 calificări succesive în grupele unei competiții europene. Asta da baftă!

Teoria norocului Stelei la pachet cu teoria ghinionului dinamovist. Două teorii pentru uz microbist, deci fără legătură cu matematica. Asta doar dacă vrem să ascundem adevărul. Literatura împotriva matematicii […]

sâmbătă, 27 august 2011, 1:17

 8 calificări succesive în grupele unei competiții europene. Asta da baftă!

Teoria norocului Stelei la pachet cu teoria ghinionului dinamovist. Două teorii pentru uz microbist, deci fără legătură cu matematica. Asta doar dacă vrem să ascundem adevărul. Literatura împotriva matematicii este foarte utilă atunci cînd cifrele spun ceva foarte clar, iar noi dorim să negăm evidența. Lăsăm Dinamo pentru altă dată sau poate pentru niciodată. NUNTAȘII, ȘOGUNII DE DOROBANȚI ȘI COPIILE DE BILL GATES care administrează clubul din Groapă au beneficiat oricum de prea multă atenție. Lăsăm gluma proastă numită Dinamo 2011, prelungire a lui Dinamo 2010, 2009, 2008 ș.a.m.d., și ne întoarcem la Steaua. Mereu ne întoarcem la Steaua. Ne obligă matematica fotbalului. Statistica fotbalului. Fotbalul.

Statistică. Steaua se califică pentru a 8-a oară consecutiv în grupele unei competiții europene. Champions League, Cupa UEFA, acum Europa League. Altă statistică. Steaua și-a fructificat de 15 ori la rînd statutul de cap de serie. Cînd te califici de 8 ori la rînd în grupele întrecerilor europene și nu dai nici un rateu din postura de cap de serie nu ai noroc, ci constanță. Ai valoare și seriozitate, probabil și inspirație. Plus conștiința apartenenței la o istorie care obligă. Performanța repetată obsesiv te întărește. Succesul atrage energii pe care alții încearcă să le descopere în sacoșe cu bani puse în buza vestiarului. Nu ajunge. Banii răsplătesc, nu joacă fotbal.

Am urmărit dubla manșă a Stelei cu TSKA știind cumva finalul. Steaua nu este o echipă perfectă, șefii se calcă pe bombeuri, o parte a suporterilor își continuă războiul cu patronul. La ora meciurilor, toți oamenii aceștia au știut să se adune. Ca prin farmec, s-au topit neînțelegeri, eclipse de formă. Slăbiciunile s-au transformat în virtuți, iar ocaziile puține au fost transformate în aur. LATOVLEVICI ȘI BĂNEL AU INTRAT ÎN DISCIPLINA ORDONATĂ DE LEVY, Brandan a fost mai mult harnic decît fițos, Bourceanu a reușit lucruri care nu țin doar de ambiție, Mihai Costea și Cristi Tănase au jucat inteligent. Zîmbiți, așa-i? Nu zîmbiți, minunați-vă! Calmul steliștilor din România i-a scos din minți pe bulgari, steliștii de la sud de Dunăre. Ordinea din jocul steliștilor bucureșteni a înghițit dușmănia unui stadion care a sfîrșit prin a fi redus la tăcere. Mîrlănia cu botniță la gură pusă de fotbal.

Mda, Steaua cică a avut noroc și la tragerea la sorți. Schalke, Maccabi Haifa și Larnaca. Steaua a mai avut noroc și de un stadion plin ochi la Cluj (vezi, Doamne, numai curioși din inima Ardealului) și de altul la Constanța (chipurile numai turiști aflați pe Litoral). Peste tot noroc. STATISTICĂ. NOROC. STATISTICĂ. FOTBAL. JUCAȚI FOTBAL și poate veți avea norocul Stelei! Mai ales voi, cei care voiați să dedicați calificarea domnului ginerică. Păcat, el a pus deoparte un homar de fix 900 de grame pentru fiecare nuntaș. La antreu. Pe urmă nu mai contează, ei rămîn la antreu.

Comentarii (171)Adaugă comentariu

Neamtul (1 comentarii)  •  27 august 2011, 16:06

Chestia cu „norcul” e frustratre. Steaua trece de: Southampton, Standard Liege, Dynamo Kyiv, BATE Borisov, Galatasaray, Grasshoppers (nu includ toate tururile preliminare ca sunt prea multe..) deci ‘Noroc’, asa-i?

Dinamo are ghinion ca nu poate sa treaca de echipe gen: Grasshoppers, Partizan, NEC Nijmegen, Elfsborg Boras, Hajduk Split sau Vorskla Poltava?

octa (5 comentarii)  •  27 august 2011, 16:10

doryan de polonia varsovia ai auzit? si cu aia tot play off ati jucat, de partizan belgrad ai auzit? tot play off ati jucat, de vorksla? si cu stia tot play off ati jucat si multe altele.Ati avut pe lazio si pe macnhester pt ca nu ati fost cap de serie.Daca steaua a fost cap de serie si a evitat adversari a fost pe BARBA ei tot pe punctele ei cumulate a devenit cap de serie.Ma tem ca nu ve`ti fi adusa aminte ca echipa cu ghinion in preliminarii! tocmai despre asta era articolul ! n-ai inteles nimic.Ve`ti ramane in memoria oamenilor(cu exceptia dinamovistilor) ca o echipa care v-ati zbatut in anonimat si ati facut numai contra performante, ca o echipa care nu a contribuit pe cat li se cerea prin numele si traditia lor la coeficientul romaniei.Ba mai mult lasa-ti in urma adevarate umilinte si pete pentru istoria fotbalului romanesc cum ar fi eliminarle contra celor de la 17 nentori,knattpsyrnufelag,nec,elfsborg,si vorskla.Contra-performante care nu vor putea fi `egalate` prea curand din fericire!Si tine cont ca am en umerat doar pe cele mai rusinoase.Nu zic ca dinamo in majoritatea meciurilor de calificare cu echipe de valoarea apropiate ei le-a pierdut! am zis doar ce trebuia batut fara drept de apel.

cipri (1 comentarii)  •  27 august 2011, 16:13

numai stima Geambasule! 😉

macarone (21 comentarii)  •  27 august 2011, 16:15

Misto articol !!!….si totusi parca te stiam …dinamovist !!!

stelist (1 comentarii)  •  27 august 2011, 16:18

Vorbe gen „nu vrem in grupe sa nu luam 5 de la lyon si 4 de la real” spun doar ca plafonul Stelei e mai sus decat al echipelor care nu intra in grupe. Decat bataie de la Knattspyrnufelag, Elfsborg, Vorskla, NEC etc, mai bine de la alde Real etc etc

Dan C (3 comentarii)  •  27 august 2011, 16:36

Doryan, ce te-ar costa sa gandesti un pic?! Daca ai putea… Steaua a avut statut de cap de serie, de cele mai multe ori, de aceea noroc la tragerea la sorti! Dar statutul si l-a facut prin valoare. Dinamo nu a beneficiat de acest statut, care, ca sa stii si tu, nu se obtine pleasca, nefacand nimic si nu se obtine nici castigand cu Poltava, Elfsborg, Knupssferlag aia, Kuussysi, dar’mite pierzand cu ele! De aceea au picat cu Manchester dinamovistii, iar Steaua nu: pt ca e posibil ca, la acea vreme, Steaua sa fi fost in urna cu Manchester! Sau, ca sa fiu si mai rau, in alta cupa, mai valoroasa!;)))

Adrian (2 comentarii)  •  27 august 2011, 16:39

Din pacate pe la noi inca se aplica vorba cu strugurii acrii: ” Sincer, prefer sa fim tinuti minte ca “echipa care a vut ghinion in preliminarii si n-a intrat in grupe” decat “echipa care a avut noroc la tragere si s-a facut mereu de ras in grupe” 😉 ” @ Doryan, probabil asta au dorit sa evite si jucatorii din Stefan Cel Mare si au preferat sa nu se califice decat sa ia 4-5 de la cine-stie-ce echipe.

Sunt fan Stelist dar tin cu Romania in Europa si mi-e ciuda de lipsa de luciditate a miscarii fotbalistice de la noi.

fast (6 comentarii)  •  27 august 2011, 16:40

Pai ce poti sa mai spui de Dinamo daca singurul de-acolo care intelege jocul cu adevarat nu se simte nici el prea bine si face naveta cu privirea intre salonul de spital si terenul de fotbal pe care odinioara evolua imperial. Ii dorim sanatate lui Cornel Dinu !

AlwaysSteaua (2 comentarii)  •  27 august 2011, 16:40

Dinamovisti frustrati. Nu v-a mai ramas decat sa va bucurati cand dati foc la scaune. Asta e bucuria voastra. Inca nu v-ati dat seama ca sunteti blestemati? Incercati sa ganditi mai pozitiv si vor veni si rezultatele. Nu va mai uitati in gradina vecinului. A voastra are mai multe mere stricate incapand de la varf. Borcea e devina pentru ura pe care o poarta Stelei. Probabil ca Becali avea dreptate: „Borcica tata, mai du-te si tu la Biserica si spovedeste-te ca sa ai si tu noroc in viata”. Parca vad ca in cativa ani divortzeaza…… „Ce sa fac, n-am avut noroc”……. fiind declaratia lui….

marius_stelistu82 (5 comentarii)  •  27 august 2011, 16:40

Are dreptate dl.GEAMBASU. STEAUA si-a facut norocul singura. Cum si-a facut norocul? A JUCAT FOTBAL FOTBAL. Dinamo sa ne lase.Valoarea se vede in EUROPA.

Sir ginerică Borcea (1 comentarii)  •  27 august 2011, 16:42

Nu mai mănînc, nu mai dorm, Alina Vidican, nesatisfăcută… STEAUA are mereu NOROC și cade cu ECHIPE SLABE, VALENCIA, NAPOLI, DINAMO KIEV, GALATA, STANDARD LIEGE ETC.

No nu avem Bulan, 17 Nentori, Knattspyrnufelag, Reykjavikur, Vardar Skopje, Elfsborg, Nijmegen, Minunea de la Liberec, Poltava..etc

Lexxus (3 comentarii)  •  27 august 2011, 16:43

ATENTIE…editorial scris de un simpatizant al clubului Dinamo…felicitari…asta este adevarul…

fargo (7 comentarii)  •  27 august 2011, 16:50

Lasa-i Cristi,astia tot asa-i dau,cu norocul proverbial al Stelei,sa nu-mi spuna ei ca TSKA sunt ca valoare sub ucrainienii cu care au jucat ei,pana sa intalneasca dinamo au fost nimeni,adica necunoscuti prin Europa,asa numesc ei neputinta,ghinion…in alta ordine de idei norocul Stelei tine si de munca:pai daca esti esti in urna 2_a valorica,pici cu o echipa germana din prima urna,iar din urna 3 si 4 oare nu e normal sa fie valoric sub tine? si oare atunci unde e norocul?E doar normalitate…normal ca Vaslui_ul are cea mai grea misiune fiind in gr 4_a..

strange (1 comentarii)  •  27 august 2011, 16:53

00/01 UCL Dinamo – Polonia Varsovia 3-4/1-3
01/02 UEFA Dinamo – Grasshoppers 1-3/1-3
07/08 UEFA Dinamo – IF Elfsborg 1-2/1-0
08/09 EL NEC Nijmegen – Dinamo 1-0/0-0
09/10 EL Dinamo – Slovan 0-3 (masa verde)/3-0
10/11 EL Dinamo – Hajduk Split 3-1/0-3
11/12 EL Dinamo – Vorlska 1-2/1-3 Dovada a valorii lui dinamo!( adversarii dinamovistilor sunt echipe de top in lume cu bugete colosale ai de plm de prosti ce sunteti)cum este posibil ma sa nu te califici cand joci cu echipele astea de mana a 3 a si sa spui ca esti cel mai bun si sa o tii intr-una ca ai performante mai bune ca steaua in europa Doamne multa lume proasta exista si tot nu va uitati in gradina la voi increzutilor
dinamo nu e in stare sa treaca in 2011 de echipe gen Vorskla si voi vorbiti de steaua .Dumnezeule =)))a avut ghinion ca a intalnit lazio sau manchester scutiti-ne cu prostiile astea intotdeauna ati fost slabi in Europa si in campionat aveti arbitrii….miau miau… nu inteleg de ce mereu va comparati cu steaua in Europa?care este motivul?unde sunt performantele voastre catelusilor?ati uitat deja ca v-am suflat cupa romaniei?hmmm?repede uitati hai pa vizionare placuta si este posibil ca in reluare sa castigati cupa romaniei =))))

florin (2 comentarii)  •  27 august 2011, 16:59

GENIAL Geambasule 🙂

toni (16 comentarii)  •  27 august 2011, 17:00

Dle.Cristi,nu am inteles niciodata de ce elogiati un blat al Stelei si de ce minimalizari un succes al lui Dinamo.Despre Steaua sa spunem ca a fost cap de serie si a jucat cu o echipa cu care aranjase transferurile a doi romani,o echipa la care Becali era pe cale sa cumpere inainte de tragerea la sorti 50% din actiuni si cu care are afaceri imobiliare si ecologice la sud de Dunare,o echipa la care clanul Becali s-ar putea descoperi ca detine 50% din actiuni,o echipa care a atacat de-a latul si s-a trezit sa dea gol la sfarsit in ultimul minut cand nu mai era nimic de facut,cu un portar care s-a dat pur si simplu la o parte la marele gol al lui Tanase,pana atunci aruncandu-se la mosto noroc cu stelisti ca nu nimereau poarta,o echipa de la care Steaua va tramsfera in curand jucatorii platiti cu banii care sa acopere pierderea calificarii,in jur de 2 mil euro.Ce-ar mai fi de spus Dle Naum ,stim ca obisnuinta de a va incovoia coloana se pastreaza mai ales in fata Dlui Becali dar nu trebuie sa lingeti Steaua pentru asta,dulce este gustul banilor.
Acum vorbim despre Dinamo si succesul lor,ei si-au indeplinit obiectivele: au reusit un transfer pe o suma mare si adevarata 7 mil Euro,nu au cheltuit multi banii pe transferuri si au redus salariile mari ale jucatorilor, au o echipa batrana care oricum nu ar fi rezistat in grupele EL si care in schimb se descurca bine in campionat,au reusit sa scape de daroria catre Turcu si de o mare parte din datoria catre stat,si-a pastrat renumele de echipa care are jucatorii care se transfera pe preturi mari si adevarate nu umflate ca la altii sau pe banii negri,au multi jucatorii tineri imprumutati pe la alte echipe si care ii aduc banii frumosi,au in curte un jucator ca Alexe care poate pleca pe banii foarte multi la anul si care acum are ocazia sa se remarce ca lider al echipei,au cativa jucatori tineri la echipa a IIa care vor exploda in curand Raul Crisan,Robert Cazacu,Scarlatescu,Buca si altii catr obtin rezultate bune in ligaIIa,il au pe Georgiam Paun un jucator nemaipomenit care va avea loc in sfarsit in echipa mare.Se va modifica un pic stilul de joc dar Dinamo va ramane in continuare o echipa mare care an de an se califica in cupele europene si isi mentine statutul de cap de serie prin propriile rezultate si nu se bazeaza pe ale altora.Ae fi multe de spus Dle Naum si poate daca ati vorbi cu un suporter adevarat al echipei Dinamo ati afla si mai multe la o bere. Steaua nu misca nici un cartier sunt tipete ale suporterilor frustrati care nu pot merge la stadion si striga pe strada ca nebuni. Steaua nu a intrat in grupe ci a cazut in grupe cat despre lista rusini Stelei ea este mult mai mare. Sava aduc aminte de un Montpelier-Steaua 5-0 si daca mai cautati o sa mai gasiti!!!!!!!

montezuma (17 comentarii)  •  27 august 2011, 17:05

articol bun de polemica:)…
nu stiu cum poate un penibil de dinamovist, care o fi el, sa vorbeasca de noroc, cand ei au fost eliminat de 14 ori de niste echipe necunoscute.
cand steaua a castigat champions league pe dinamo i-a eliminat 17 nentori, cu un an inainte vardar skopje…mari mari echipe
mai aproape de zilele noastre
cand steaua a eliminat valencia (campioana spaniei si detinatoarea cupei uefa) dinamo a fost eliminata de partizan belgrad…uriasa echipa.
cand steaua a ajuns in semifinalele cupei uefa dinamo a fost eliminata dintr-o grupa cu hereenven si levski sofia…
norocul nu are nicio legatura in exemplele astea. minciuna continua in care traieste dinamo in campionatul romanesc este vinovata pentru realitatea cruda din europa!

Vasile V. (10 comentarii)  •  27 august 2011, 17:10

Bravo Cristy ! Ce meseriasi cu talent si obiectivitate sunteti voi cei tineri. In contrast cu expiratul Ioanitoaia care zgaraie far folos hartia. Sau foloseste si el laptopul / Pacat de uzura tastelor. Lasa-ti batranii cu pupincurismul lor, voi junii ramaneti verticali si echidistanti. Felicitari .

fargo (7 comentarii)  •  27 august 2011, 17:15

@ciocumic; marea ta problema de fapt e ciobanul nu Steaua,probabil faci parte dintre cei care se numesc Peluza Sud,sub nicio forma tu nu te poti numi suporter,ai o rafuiala personala cu Becali,e problema ta,de ce spun asta? vad ca-i cunosti absolut toate apucaturile daca ai ajuns sa-l citezi.A tine cu Steaua nu inseamna neaparat a fi de acord cu Becali sau sa cred tot ceea ce spune el din dorinta de a iesi in evidenta…Oare tu nu esti mai rau decat el,atunci cand din dorinta de a te razbuna pe Becali ai ajuns , suporter fiind, sa doresti ca Steaua sa fie spulberata de Maccabi..genul:”nu treceti de grupe..bla,bla..pe noi ne numesti becalisti..acum sunt mai convins ca nimeni altul ca descreiratii aia,asa zisi suporteri ai Stelei, de la Sofia nu au urmarit decat ca Steaua sa piarda meciul la masa verde..probabil esti unul dintre ei..

EDI (2 comentarii)  •  27 august 2011, 17:21

felicitari pentru ca mai sunt si jurnalisti spun lucrurilor pe nume!

fargo (7 comentarii)  •  27 august 2011, 17:24

@ciocumic: vezi vre-un comment pe aici in care un suporter al Stelei sa fie sigur ca Steaua castiga ori ajunge in finala Euro League?…astea sunt doar aberatiile unuia care se aseamana cu tine..

nikuoprea (1 comentarii)  •  27 august 2011, 17:25

Domnule Geambasu,lasati-o moarta cu fotbalul cu majuscule jucat de Steaua.Ce trofee a luat in ultimii ani?Ce a aratat in campionat si in multlaudatele grupe europene in care a evoluat?doar brichete ,valize si injuraturi la adresa arbitrilor care nu fluiera cat e inca 3-2(cazul Napoli).Si pana la urma si la ruleta pot iesi 8 rosii la rand…daca nu ma credeti intrebati-l pe Jiji.

costin toader (4 comentarii)  •  27 august 2011, 17:30

Steaua joaca fotbal?Avea dreptate un domn Xavi,doar il iubim domnule Geambasu.

Gheorghe (1 comentarii)  •  27 august 2011, 17:35

Intr-o tara becalizata, in care toate ziarele becalizeaza prostia, incultura si pornografia, nu e de mirare ca ridicam in stele becalismele si politicianismele ieftine. Toate ziarele din tara analizeaza fenomenul steaua, de parca ar fi ceva deosebit in aceasta echipa de 3 lei. Rusine tuturor celor care conduc ziarele , deoarece se propagheaza incultura, mitocania si obscurantismul. Imi esste rusine ca romania iese in fata in lumea internationala cu asemenea modele de incultura, mediocritate si nepasare. Cind , domnilor ziaristi, cind veti cultiva adevarul cultural, profesionalismul, aspiratia spre pozitivism si performanta? Este jenant ca in fiecare zi sa citesti stiri despre becalisme , rasism si incapacitate de analiza ..pacat,…

costin (1 comentarii)  •  27 august 2011, 17:40

sa lasam dinamo sa se pregateasca inca 7 , 8 , 10 ani pentru LC ; poate o si castiga …….. , daca se retrag messi , c. ronaldo , xavi !!!
felicitari cristi geambasu !

Andrei (3 comentarii)  •  27 august 2011, 17:41

@Doryan

Dinamo a picat cu lazio sau Manchester pentru ca nu era cap de serie . Steaua a picat cu Standard sau Galata pentru ca era cap de serie . Dar stii de ce Dinamo nu e cap de serie ? Pentru ca i-a bataie de la toate panaramele de echipe

GABRIEL (1 comentarii)  •  27 august 2011, 17:44

„la steaua , traditia obliga la performanta ,orice fotbalist se transforma in vestiarul stelei ” m . lucescu (1997)

kELOO (29 comentarii)  •  27 august 2011, 17:45

MI-NU-NAT! Un articol minunat! Sunt stelist dar sincer mi-e frica de grupa asta in care am picat. Maccabi Haifa nu e un adversar asa usor cum cred unii. Iar Schalke, sa ne rugam sa nu luam mai mult de 3. Dar cine stie, mai depinde si de forma de moment, un Costea si un Tanase in zi fasta pot da peste cap calculele hartiei. Apropos de calcule, am scris un articol, sper eu, interesant! Click pe mine si astept feedback!

Alin (3 comentarii)  •  27 august 2011, 18:02

Sunt dinamovist inrait, insa Cristi, Geambasu nu Borciaca, are mare, mare dreptate! Asta este, se pare ca si anul acesta voi urmari joi de joi si, de ce nu, voi sustine pe Steaua!

Lucian (1 comentarii)  •  27 august 2011, 18:04

Bv Cristi. Un articol excelent.Anu asta dinamo ia campionatu dar ce pacat ca nu intar direct in grupe :)) . Vreau si imi doresc sa ia dinamo campionatu anu asta si steaua in anu in care intra in grupe automat :))

pt. ciocumic (1 comentarii)  •  27 august 2011, 18:05

din nou se demonstreaza aici ca nu sunteti fani dINAMO ci doar anti-Steaua. tu in loc sa contrazici ce spune autorul articolului, arunci cu noroi in Steaua. de ce inloc de a da cu pietre in noi, nu prezinti lucrurile bune de la dINAMO? stii de ce? pentru ca nu exista lucruri bune de spus despre echipa voastra favorita. rusinea Romaniei! prestatii jenante daca nu chiar penibile in Europa de vreo 10 ani incoace. uite, nici nu vreau un raspuns de la tine! te las sa te pregatesti de liga campionilor. pateticilor!

florin1976 (3 comentarii)  •  27 august 2011, 18:12

cand un singur om moare pe campul de lupta e un erou,cand mor 5000 de oameni e statistica.Vasluiul este eroul Romaniei nu steaua,steaua e statistica.Pacat ca scrieti prea putin de echipele din provincie.Cu stima

Fiji (1 comentarii)  •  27 august 2011, 18:28

Pt. Doryan

Esti tipic cocalar dinamovist cu mintea incetosata de ura…n-ai inteles absolut nimic din ce a scris un dinamovist mai batran ca tine, da geambasu tine voi, dar…el vede adevaraul….voi nu sunteti „ghinionisti”….sunteti pur si simplu RUSINEA ROMANIEI…sunteti o nulitate de echipa….ZERO BARAT…sunteti o echipa mica gen de provincie care traieste exclusiv pt 2 meciuri pe an…cu STEAUA…atat… nu sunteti mai presus de Vointa Sibiu sau Astra…si aia ne mai bat…dar macar nu scot capul in EU sa ne faca de ras ca voi LOSERILOR

Winner (2 comentarii)  •  27 august 2011, 18:35

Cand te elimina din Europa echipe ca 17 Nentori(Albania) si Knattspyrnufellag(Islanda), nu mai e nimic de zis.Elfsborg, Nijmegen, Polonia Varsovia, Vorskla Poltava, nume mici dintr-un fotbal mediu, toate au facut-o de ras pe Dinamo in Europa.Adevarul este ca fara Steaua, coeficientul de tara al Romaniei ar fi fost foarte mic si n-ar fi ajuns nici o echipa romaneasca sa joace direct in grupele Ligii Campionilor.Macar pentru asta ar trebui sa respecte toti Steaua, singura echipa romaneasca care a castigat un trofeu european(chiar 2 cu supercupa Europei), Cupa Campionilor Europeni.

kosmyn (1 comentarii)  •  27 august 2011, 18:40

pentru asemenea echipa sunt 5 mil de stelisti ,pentru asemenea articol tin cu steaua si pentru o istorie mareata si un viitor stralucit sa nascuta unica echipa STEAUA BUCURESTI!!!!

adi (1 comentarii)  •  27 august 2011, 18:51

Un articol jenant. Nu stiu ce incearca acest „jurnalist” sa scoata in evidenta , dar nu cred ca un om de presa ar trebui sa fie „pro” Stelei , respect calificarea Stelei , performantele Stelei , dar frate las`o mai moale cu atata perseverenta si caldura ptr acest club , mereu ajunge in grupe 8 ani consecutivi , eu de la semifinala cu Boro` in europa nu mai retin decat acel meci magnific de la kiev (4-1) , penibilul insucces cu lyon (5-3) astea le pot adauga la lucruri bune .. in rest am doar gust amar contra unor echipe de „cum spuneti voi” accesibile ptr steaua , iar pe steaua o obligă „matematica fotbalului. statistica fotbalului. Fotbalul.” sa fie acolo in grupe mereu si sa faca ce? sa piarda in munutu 90 la napoli ? sa aiba 3-0 ? unde e matematica si sa se termine 3-3 ptr ca arbitru nu a fruierat doar in minutu 97 ? ,MATEMATICA FOTBALULUI nu inteleg ce ai vrut sa scoti in evidenta „jurnalistule” . Hai Steaua !

Rdau Bogdan (5 comentarii)  •  27 august 2011, 18:59

esti reprezentantul unei prese bolnave de audienta. voua nu va pasa de sport, va pasa de steaua

NeKo (1 comentarii)  •  27 august 2011, 19:01

@Doryan : Mai bine te faci de ras in preliminarii ca Dinamo cu necunoscuti sau te faci de ras in grupe cu echipe titrate? Dinamo e o rusine pentru Romania, macar Steaua si Rapid au facut in 2006 performante, una in sferturi, alta in semifinale. Rusine cu Real Madrid? E Real Madrid. Au luat 5 de la Lyon, insa au dat 3.

DINAMO = RUSINEA ROMANIEI!

andrei (1 comentarii)  •  27 august 2011, 19:06

Chiar daca esti dinamovist , te respect foarte mult pentru acest articol. BRAVO!!!

Manu (4 comentarii)  •  27 august 2011, 19:16

Bravo! Un articol realist despre ultimii 15 ani din fotbalul romanesc! Unii doar se ¨pregatest…¨, altii isi construiesc ¨norocul¨ jucand cu marile echipe ale Europei …Real Madrid, Liverpool, Galatasaray, Bayer Munchen…si multe altele

dan (11 comentarii)  •  27 august 2011, 19:23

STEAUA RAMANE STEAUA PENTRU OAMENII CARE STIU CU CE SE MANANCA FOTBALUL IAR IN EUROPA CAT SI IN TOATA LUMEA ESTE CEA MAI CUNOSCUTA ECHIPA DE LA NOI NICI ODATA NU SE VA COMPARA STEAUA CU DINAMO ASTA ESTE ADEVARUL ADEVARAT SI SUPORTERII DINAMOVISTI TREBUIE SA INGHITA ASTA SI SA TACA CAND ESTE VOBA DE STEAUA

sorinescU (7 comentarii)  •  27 august 2011, 19:34

care Steaua ? are ceva in comun echipa asta cu acea STEAUA pe care o respectam multi – multi ? Nici vorba… ( salutari din Cluj tuturor…)

Mihai (1 comentarii)  •  27 august 2011, 19:41

La ce ziar scrieti domnule Geambasu? A… la „Gigi Si Prietenii” . E clar de aici si articolul dumneavoastra. Poate ca Dinamo a clacat in multe intalniri care pareau foarte usoare si poate aveti dreptate dar mai tineti minte ca Dinamo a jucat doua semifinale de cupe europene, 1 sau 2 sferturi si alte rezultate notabile, de asemenea a format si dat cei mai multi si mai buni jucatori ai nationalei, asa ca va rog domnule Geambasu mai mult respect.

ciocolata (1 comentarii)  •  27 august 2011, 19:55

Cei care aveti comentarii la adresa articolului si a autorului lui priviti faptele in fata fiindca ele spun mai mult decat vorbele.

mako (2 comentarii)  •  27 august 2011, 20:15

Perfect articolul,ma bucur ca nu va inspirat colegul dv. cu Hategan a arbitrat excelent 🙂 Eu as spune ca norocul Stelei este de fapt echivalent cu valoarea,uneori o ai, uneori il ai.

Referitor la dinamo…astept ca in 2etape sa se faca dreptate,dinamo sa coboare de pe 1.Este o minciuna, o ilegalitate, un fals, o copie ieftina de dvd filmat in sala cu telefonul ca dinamo sa ocupe locul 1 la 5p de Steaua sau orice alta echipa de pe 2.Conjunctura,stiu.Si totusi nu pot sa nu ma gandesc ca dinamo se va odihni si va privi la tv cum cele 3echipe se vor lupta in europa.Nu,nu ma bucur ca ei privesc la tv,dimpotriva, un gand groaznic,horror imi vine in minte…dinamo se va odihni si poate vor fi tot pe 1 pt ca Steaua si Rapid trudesc in Europa…Jesus!

Tostao (9 comentarii)  •  27 august 2011, 20:16

Pt. GHEORGHE..esti demn urmas al lui Catavencu…gogomanule,esti un pui de imbecil cu ifose de intelectual….Caragiale a transpus in scris indivizi de teapa ta!…hai sictir!….apropos,nu sunt fanul lui becali,alt imbecil,va asemanati..

varanga53 (39 comentarii)  •  27 august 2011, 20:25

Ce poti sa spui mai mult de atat despre diferenta dintre STEAUA si Dinamo?Nimic despre”nimic”!

ioan (20 comentarii)  •  27 august 2011, 20:35

Romania e data naibii , ne-am dus , cale de intoarcere nu mai exista . Ma refer la poporul roman : milog , pervers , egoist , hot si descurcaret in toate dar lipsit de profesionalism , asa am fost dintotdeauna , fiecare s-a descurcat cum a putut . Iar acum Steaua incepe sa fie „suspectata” de profesionalism simtind mana aspra a lui levi , i-ati vazut pe baieti cum alergau dupa meciul cu sofia pe gazonul proaspat arat de titulari ? Dati in ei cu pietre acum , nimic nu va mai multumeste , acum nici macar calificarea in grupe nu mai este o performanta , asa cum si castigarea cupei campionilor a fost o intamplare precedata de un traseu intr-adevar mai usor . Sa va fie rusine dragi romani , dragi prieteni si compatrioti dar si mie sa imi fie rusine pt ca pot face mai multe dar singur nu ma tine , plus ca sunt prea mic pentru a face ceea ce trebuia facut demult .

EuL (1 comentarii)  •  27 august 2011, 20:39

Cat de destepti sunt unii ..de exemplu „mihai” …nu vreau sa-l jignesc da’ cred ca el e prostu’ familiei…pai mai Mihai, DInamo a avut rezultate notabile…a avut ! Steaua s’a calificat de 8 ori consecutin in cupele europene…intelegi care e diferenta?

patraulea (1 comentarii)  •  27 august 2011, 20:51

cam ai dreptate, la dinamo mai mult vorbe decat fapte ….nimic nimic in ultimii ani, s-au calificat si ei prin grupele europa league de vreo 2 sau 3 ori parca, dar in rest anemici …..si sunt dinamovist,dar asta e adevarul! la dinamo se urmaresc interese, nu mai exista mandrie ca esti dinamovist, orgoliu nici atat!! nu mi-e rusine ca sunt dinamovist, imi e rusine ce a ajuns dinamo!! pacat ca tiriac nu a putut cumpara acest club de fotbal de la niste „mitici” care tin la un ciolan din care rod ce a mai ramas pe la incheieturi!

Comentează