Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Acum, Hagi, acum!

Un proiect pe termen lung. Cunoaştem teoria. Ce ziceţi de un proiect pe termen scurt, cu rezultate imediate? Generaţia de Aur poate fi o ciorbă reîncălzită? Se poate pune aşa problema, atît de simplist şi de prozaic? Totuşi, triunghiul nu […]

marți, 7 iunie 2011, 10:44

Un proiect pe termen lung. Cunoaştem teoria. Ce ziceţi de un proiect pe termen scurt, cu rezultate imediate?

Generaţia de Aur poate fi o ciorbă reîncălzită? Se poate pune aşa problema, atît de simplist şi de prozaic? Totuşi, triunghiul nu foarte echilateral, nici măcar isoscel, format de Hagi-Iordănescu-Ilie Dumitrescu ar putea fi garanţia renaşterii echipei naţionale? Nu ştim, vom afla în timp. Dacă şi atunci cînd se vor hotărî să lucreze.

„Să vă fie ruşine!” „Poftim?”, răspund şi mă uit în jur să văd dacă mai e cineva cu mine. Eram doar eu şi căruciorul cu cumpărături. „Să vă fie ruşine că l-aţi pus antrenor pe Hagi la echipa naţională! Jos pălăria ca jucător, dar e slab ca antrenor. Voi, presa, l-aţi pus!”, îmi mai spune omul vizibil iritat. „Dar nu l-am pus noi, nu avem atîta putere. Nu punem şi nu dăm jos antrenori”. Dacă vreţi să mă credeţi, mai adaug. Omul se calmează, îşi cere scuze, ne despărţim civilizat, fiecare se urcă în maşina lui şi pleacă spre casă.

Dialogul este cît se poate de real. S-a întîmplat acum două zile în parcarea unui hipermarket bucureştean. Am rămas acolo cîteva minute şi m-am gîndit. Aşa abruptă, discuţia cu omul acela îmi demonstra reticenţa multor suporteri faţă de numele Hagi asociat cu profesiunea de antrenor. Zeci şi sute de mii de români care îşi fac cumpărăturile la hipermarket şi apoi merg la un grătar la Cernica sau la Pustnicu au această problemă. Neîncrederea în cel mai mare fotbalist român, pe care l-au i-do-la-tri-zat, devenit antrenor. Răni nevindecate din trecut. Ratarea calificării la Mondialul din 2002, cariera ulterioară. Galatasaray, Timişoara, Steaua, iar Galatasaray. Rezultate contradictorii, clasări modeste, cîteva reuşite cu tineri jucători ajunşi apoi mari jucători.

Hagi a anunţat că vine la naţională pentru un proiect pe termen lung. Pe mine mă sperie proiectele pe termen lung. Sînt asuprit de proiecte în general, îmi aduc aminte de facultate. Nu le predam niciodată la timp! Pe Hagi nu îl sperie, lui îi oferă confort profesional. Migală, planuri, construirea unei echipe, cristalizarea noii idei de joc. Dar mi se pare că toate lucrurile astea, frumoase în formă şi conţinut, aparţin altei epoci. Hagi îşi propune să lucreze în tihnă, ca un pictor de biserici, într-un moment în care rişti să nu mai recunoşti lumea în care trăieşti dacă nu citeşti ştirile două-trei zile. Pe planeta care digeră într-o săptămînă cutremurul care a răscolit Japonia, trecînd în goană la alt vulcan în erupţie din Islanda, Hagi doreşte o perioadă de linişte de vreo 3-4 ani. Timp în care se vor mai topi nişte gheţari şi se vor mai alinia nişte astre. 3-4 ani înseamnă acum o eră geologică.

Nu avem atît timp. Nu trebuie să ne mai ascundem în spatele timpului. Hagi e constrîns să valorifice şansele puţine pentru calificarea la Euro 2012 şi să ne ducă în Brazilia, în formaţie completă, în 2014. Euro 2016 este o fantezie din altă galaxie. Îl aşteptăm de vreo 10 ani pe antrenorul Hagi şi am început să ne pierdem răbdarea. Ca omul acela din parcarea hipermarketului.

Comentarii (69)Adaugă comentariu

undo (12 comentarii)  •  7 iunie 2011, 11:21

D-le Geambasu sa stiti ca si eu am vrut sa va impartasesc aceeasi idee (la un Boucanier :D) numai ca nu am indraznit sa va deranjez, ati stat in spatele meu chiar. Trecand mai departe, eu nu inteleg care este interesul celor care il sustin pe Hagi sa preia nationala…oare fratii Becali, care spera sa castige iar bani din supralicitarea unor fotbalisti care ar putea aparea si pe la nationala… si alta intrebare, de ce se tot sustine ideea ca un antrenor strain nu ar fi bun pentru ca i-ar lua chipurile ceva vreme sa invete jucatorii si metehnele mioritice, insa lui Hagi, daca i s-ar acorda nationala cu o perioada de 3-4 ani, ar fi acelasi lucru?

IoI (2 comentarii)  •  7 iunie 2011, 11:24

Sa facem un pic abstractie de numele Hagi!

La o echipa cum e Steaua (medie ca valoare, de cel mult grupele Uefa Cup, fara o structura competenta de conducere) pentru a reusi iti trebuie clar un plan pe termen lung, personal ma gindesc la 5 ani. Ar trebui toata lumea sa realizeze ca o echipa care sa aibe macar sansa sa se prezinte onorabil in grupele CL trebuie sa aiba automatisme de joc extraordinar de bune. Asta nu se creaza nici in primu an, nici in al doilea ci primele semne si joc cit de cit coerent se observa din al 3lea an. Nu exista alta sansa.

Hagi are dreptate, indiferent daca e antrenor bun sau rau!

Radu (2 comentarii)  •  7 iunie 2011, 11:30

Corect.
Pacat ca cei care pot sa faca ceva, nu citesc comentariile microbistilor, pentru ca daca ar face-o ar renunta la Hagi.

flo_ax (25 comentarii)  •  7 iunie 2011, 11:33

Hagi, Iordanescu, Dumitrescu. Cu indulgenta, sa admitem ca Hagi e cat de cat profesionist aici, dar restul? Ce fotbal mai stie Iordanescu? Dumitrescu…hm! Iar proiectele nu se incep niciodata la nationala mare. Se incep la copii si juniori…

frey (4 comentarii)  •  7 iunie 2011, 11:36

Sunt interesante revenirile astea din fotbalul nostru.
Hizo de 6 ori la Rapid, Rednic de 3, Lucescu jr. de 2.
Lăcătuş de 3 ori la Steaua. Uhrin de 2 ori la Timişoara.
La Naţională, Piţurcă x 2, Iordănescu x 2 (sau 3…), Hagi x 2, poate şi Boloni x 2.
De ce să-i dai afară ca să-i aduci înapoi? Dacă Iordănescu n-a fost competent în 2004, de ce ar fi mai bun acum? Dacă Răzvan Lucescu a fugit în 2007, de ce se întoarce acum? Unde e greşeala?

flo_ax (25 comentarii)  •  7 iunie 2011, 11:38

Haideti, d-lor sa simplifcam toata nebunia asta. Vreau si eu un antrenor simplu, redus, fara idei marete si concepte revolutionare. Unul care sa nu vada extraordinarul potential (f bine ascuns) din Soava, Cocis, Ropotan, Florescu, Roman etc… si sa ia jucatorii care stiu cat de cat fotbal. Sa ignori pe Muresan si Sanmartean pt gloabele enumerate mai sus, e o mentalitate inaccesibila muritorilor de rand, dar albanezii, belarusul si cat pe ce luxemburghezii s-au bucurat ca nu sunt atat de rafinati ca noi

pyxy (2 comentarii)  •  7 iunie 2011, 11:39

E de-a dreptul ridicol acest cor care ne tot spune ca Hagi e antrenor.Chiar ne batem joc de echipa nationala?S-a folosit imaginea lui imediat dupa ce s-a retras , nu a mers(ca in cazul Platini de ex.) gata ajunge cind v-a demonstra ca are ceva inclinatii spre aceasta meserie se poate discuta.
De asemenea nu inteleg de ce FRF nu vrea sa construiasca ceva adevarat cu un antrenor strain foarte bine cotat , chiar nu vedem ca Olaroiu,Piturca ,Hagi,Andone,R.Lucescu sunt doar simpli amatori in aceasta meserie

alb-rosu_in_VN (116 comentarii)  •  7 iunie 2011, 11:44

Calificarea trebuie jucata pana la capat. Avem sanse destul de bune la locul 2 si cu putin noroc chiar la locul 1. Totul e sa abordam cu mai mult curaj si determinare meciurile ramase, cam in modul in care am facut-o cu Bosnia la Bucuresti. Cred ca Razvan Lucescu trebuia sa ramana si m-a dezamagit maniera in care a parasit echipa. Hagi ar merita o noua sansa, dar deja lumea il priveste cu multa circumspectie. Ca tactician are lacune or in cazul unui baraj, meciurile trebuie pregatite perfect din punct de vedere tactic. hagi a mai patit-o o data cu slovenia, nu stiu daca a invatat ceva din acea experienta. Cred ca o solutie ar fi putut fi Rednic sau Andone, de ce nu?

Abegfene (1 comentarii)  •  7 iunie 2011, 11:51

Prea multe esecuri ca antrenor pentru Hagi. Eu zic ca daca pana acum nu a dovedit ca poate antrena, nici de acum incolo n-o va face.

wdxraul (1 comentarii)  •  7 iunie 2011, 11:57

Sincer, si eu sunt foarte sceptic in privinta selectionerului Hagi! L-as fi lasat pe Razvan, de fapt.. l-as fi rugat sa-si termine campania.

Mai degraba Piturca! Dupa parerea mea, Piturca a fost cel mai bun selectioner din ultimii 12 ani!

andrei (3 comentarii)  •  7 iunie 2011, 11:58

Felicitari, ati pus puctul pe i.Pana cand?Eu m-am saturat sa tot astept si sa traiesc din amintiri.

Mihail Dionis (40 comentarii)  •  7 iunie 2011, 12:05

„Pe mine mă sperie proiectele pe termen lung. Sînt asuprit de proiecte în general, îmi aduc aminte de facultate. Nu le predam niciodată la timp!”

Foarte rau, domnule actual ziarist, inseamna ca nu stii sa te organizezi cum trebuie. Nu e un punct de onoare ci invers.

„Migală, planuri, construirea unei echipe, cristalizarea noii idei de joc. Dar mi se pare că toate lucrurile astea, frumoase în formă şi conţinut, aparţin altei epoci.”

Da, domnule jurnalist: apartin unei epoci in care existau si persoane care se gandeau la crearea unei baze solide pentru performante si nu la un rezultat de pe azi pe maine. Vezi si modelul pe termen lung de stricta actualitate pus in practica de actuala detinatoare a Ligii Campionilor. Inca nu te-ai lamurit ca hei-rupismele carpacite nu duc la rezultate consistente si continuitate?! Toate echipele nationale sau de club care au rezultate si conving prin continuitate au in spate un proiect pe termen lung, chiar daca se mai intampla sa schimbe tehnicianul: e de neinteles aversiunea dumitale pentru lucrul bine facut, aversiune pe care vrei sa o instilezi si acelor cititori dispusi sa se lase convinsi.

„într-un moment în care rişti să nu mai recunoşti lumea în care trăieşti dacă nu citeşti ştirile două-trei zile”

Poate asa traiesti dumneata, domnule jurnalist, fiindca esti inconjurat de stiri si ai devenit fara sa iti dai seama dependent de volumul lor. Insa exista destui care nu iti impartasesc viziunea galopanta despre lume si viata.

„Hagi doreşte o perioadă de linişte de vreo 3-4 ani. Timp în care se vor mai topi nişte gheţari şi se vor mai alinia nişte astre.”

Hagi nu a spus ca doreste o perioada de asa-zisa liniste ci un proiect serios pe termen lung. Care ar trebui sa insemne de exemplu o viziune coordonata si unitara asupra jucatorilor de la toate loturile nationale, un program de crestere si integrare a acestora intr-un sistem de joc relativ stabil, urmarirea unor obiective legate in principal de imbunatatirea constanta a nivelului de joc iar nu strict si primordial de rezultatul partidei de a doua zi (fiindca rezultatele continuate sunt o consecinta necesara a unui nivel de joc constant competitiv). Evenimentele astronomice si geoclimatologice nu au de-a face cu proiectele fotbalistice.

„Nu trebuie să ne mai ascundem în spatele timpului. Hagi e constrîns să valorifice şansele puţine pentru calificarea la Euro 2012 şi să ne ducă în Brazilia, în formaţie completă, în 2014. Euro 2016 este o fantezie din altă galaxie.”

Daca Mircea Sandu a propus un proiect cu obiectivul legat de campania de calificare pentru Euro 2016, este vorba de viziunea lui despre cum ar trebui sa arate un astfel de proiect, nu a lui Hagi (insa arata ca a inteles macar la nivel declarativ cate ceva din erorile trecutului). In mod sigur, daca Hagi va accepta propunerea presedintelui FRF, va incerca sa scoata maximul posibil dintr-o campanie de calificare totusi serios compromisa de pasii falsi cu Bielorusia, Albania si Bosnia in deplasare (pentru a nu mai aminti de Franta) si va pregati echipa pentru a o califica in Brazilia in 2014. Ceea ce ar trebui sa intelegeti voi, jurnalistii, din ideea de proiect a lui Mircea Sandu nu este renuntarea la calificari ci deplasarea centrului de interes de la rezultatele in sine la crearea bazei pentru acestea.

„Îl aşteptăm de vreo 10 ani pe antrenorul Hagi şi am început să ne pierdem răbdarea.”

Eu astept de ani buni ca presa asa-zis sportiva din Romania sa termine cu arogantele si sa se ocupe in sfarsit de sport. Nu stiu daca tehnicianul Hagi este omul cel mai potrivit in actuala situatie pentru crearea unei baze serioase de functionare a nationalei (si „nu stiu” inseamna literalmente ca nu stiu, nu este o sugeste negativa), insa am motive sa cred ca voi, jurnalistii sportivi, sunteti in masura inca mai redusa de a il judeca si de a face aprecieri gaunoase frizand impertinenta precum pierderea rabdarii la persoana intaia a pluralului.

LLK (8 comentarii)  •  7 iunie 2011, 12:10

Aiurea articol….!Ai scris si tu sa nu zici ca nu ai avut ce pune pe gsp pe ziua respectiva:)!

Meka (34 comentarii)  •  7 iunie 2011, 12:22

Si daca il punea pe Guus Hiddink antrenor la nationala exista posibilitatea ca un alt cetatean in hipermarket sa va reproseze faptul ca voi presa sunteti anti-nationalisti. Romanii in general au tot timpul cate ceva de obiectat dar nu suntem cu totii la fel. Cine a vazut meciurile din Turcia cu Galatasaray a vazut ca jocul acelei echipe la momentul respectiv era unul foarte bun. Daca va reusi sa puna in practica un asemenea joc si la nationala romaniei inseamna ca incet incet lucrurile se vor indrepta spre bine.

Hop si Eu (174 comentarii)  •  7 iunie 2011, 12:27

Hagi? Alt loz necastigator! Chiar de ce nu scriu ziaristii nostri ca acum chiar s-ar impune sa aducem un antrenor strain la nationala? Haideti sa numaram cate tari din Europa, doar, au antrenori straini. De ce am face noi pe arogantii si sa refuzam strainii pe motiv ca ai nostri sunt mai breji? In fapt, e ca in povestea cu celibatarul:
– de ce nu te casatoresti, Costele?
-eu as vrea, dar am o problema: fetele pe care le vreau eu, nu sunt disponibile sau ma refuza….. cele ce ar vrea sa se casatoreasca cu mine, nu-mi plac mie…….

Ce sa caute Hagi la nationala? De ce nu continua cu academia lui, parca asa spunea mai anul trecut ca se va dedica trup si suflet acestui proiect. Daca va avea succes cu academia, poate ca va avea argumente si pentru nationala, colo peste vreo 7-8 ani…..

catalin1 (7 comentarii)  •  7 iunie 2011, 12:31

Adevarul e ca la nationala si nu numai nu se pot face proiecte pe termen lung.Cine garanteaza ca Gardos sau alt tanar ca el va mai juca bine peste 2-3 ani?Avem zeci de exemple de tineri jucatori romani care dupa ce au dat de bani si femei s-au plafonat daca nu ratat.La nationala conteaza forma de moment chiar daca acei jucatori au peste 30 de ani,lumea vrea rezultate.

hagi (1 comentarii)  •  7 iunie 2011, 12:41

Deci cum spun eu, vreau un proiect pe termen lung ca sa fie bine, adica ca sa nu fie rau. Sa nu ne mai ascundem dupa unghii, omul este o persoana umana care merge la scoala ca si aia e buna de ceva; daca ti-e frica de lup nu intri in padure. Ai n-ai mingea, dai la poarta.

Tudor (1 comentarii)  •  7 iunie 2011, 12:46

daaaa…in sfarsit un articol de bun simt. nu are ce cauta asta la nationala…bine, noi urmal pe aici si becali isi pune unealta acolo…rusineeee

anakin (12 comentarii)  •  7 iunie 2011, 13:34

s-ar putea ca acest cliseu specific lui Hagi sa fie doar o masca in fata incompetentei (sa-mi fie iertat cuvantul dur). „proiect pe termen lung” poate insemna cam asa ceva: daca nu va fi anul acesta, POATE va fi la anul. sau peste doi ani! intr-adevar, cred ca e cam prea mult…

remusrazvan (6 comentarii)  •  7 iunie 2011, 13:47

Ai dreptate dl geambasu . din punctul meu de vedere hagi este printre cei mai ” prosti ” antrenori romani.

Un Fost Suporter al Nationalei (22 comentarii)  •  7 iunie 2011, 14:31

Am si eu o intrebare pentru toti de pe acest blog inclusiv persoanei care a scris articolul!
Acum ca R.Lucescu a demisionat (doamne ajuta) dar a tarat nationala si a umilit-o ( ma refer, la infrangerile cu Israel si celelalte, egalul cu Albania si pe ce loc a dus Nationala in lume).
De ce R.Lucescu are tot dreptul sa iti bata joc de nationala cand el nu a jucat pentru ea niciodata iar HAGI care nu mai are nevoie de o descriere, nu are dreptul sa antreneze nationala ( dar minim atatea luni cat a stat si R.Lucescu)???????,

levi (29 comentarii)  •  7 iunie 2011, 14:34

D’le Geambasu, eu cred ca „proiecte” pot exista la cluburi, nicidecum la echipe nationale; acolo, pur si simplu selectionezi cei mai buni si in forma si ii pui sa joace ! Cum poate un selectioner sa „construiasca” o echipa, cu vreo 10 meciuri pe an ? Cluburile trebuie sa aibe jucatori valorosi , ptr a avea selectionerul de unde sa aleaga . Prea multa teorie, d’le ! Iar in privinta lui Hagi, patim si noi ca Argentina cu Maradona,respectind proportiile, desigur. Din pacate ptr el, se pare ca nu este antrenor.

tanase (3 comentarii)  •  7 iunie 2011, 14:55

pai de aia te-ai last de meserie ca aveai probleme cu proiectele. necazul e ca nici meseria de ziarist nu e de tine. aici proiectele sunt la timp dar sunt penibile. lasa-ne baiatule. si apropo tu pe cine vezi la nationala? pe talnar ca e liber si pe dinu director tehnic? iar daca e nevoie de un triungi il putem completa cu danut lupu ciorditoru. sau il facem patrat ca si capul tau!

Andrei (1 comentarii)  •  7 iunie 2011, 15:00

Am observat mai nou ca Ioan Becali si nu Giovanni, ca aici nu suntem in italia si nici el nu`i italian, mai degraba apartine unei etnii cu un nume care incepe cu rom asa cum incepe si romania, ii doreste bafta lui Razvan la Rapid, crede ca e un antrenor foarte bun, a obtinut performantze foarte bune pe plan european. Foarte frumos…, da` de ce l`a tocat in tot acest timp cat a fost selectionerul Romaniei? Nu spun ca Razvan Lucescu a facut mari performantze pe la echipa Romaniei.NU! Nici macar jocul nu a fost unul convingator. Si uite acum ne trezim cu regele la nationala un om sustinut frenetic de Ioan Becali, omul cu care a facut afaceri ft bune cu gica, acest samsar al fotbalului romanesc. Mai lipseste Gica Popescu din ecuatie, omul care a uitat sa`si plateasca impozitul. Curios eu n`am uitat… Ne invartim in acelasi cerc: hagi-pitzurca-iordanescu–hizo-rednic-lacatush-andone. Nimik nou ca si cum noi am fi vesnicii adepti ai ideii de INAINTE IN SENSUL DE INAPOI!

liviu (35 comentarii)  •  7 iunie 2011, 15:10

Ganditi corect d-le Geambasu. Vreau sa-i dau D-lui Hagi o tema de PROIECT PE TERMEN LUNG. Sa ia domnul antrenor pe FC CONSTANTA , sa o duca in Cupele Europene, iar apoi vom spune ,daca e ,sau nu e antrenor Hagi.Altfel , nu cred ca mai are credibilitate( cel putin in randul suporterilor)

chris_gali (21 comentarii)  •  7 iunie 2011, 15:34

Avem nevoie de Hagi la nationala !!!!…avem nevoie de experienta lui de la 3 MONDIALE , 2 Turnee finale de Campionat European , finalist de Liga Campionilor , dublu castigator de Super Cupa Europei , castigator de Cupa Uefa , jucator al Barcelonei si Real Madrid !!!…in fostul mandat la nationala a antrenat doar …4 meciuri si i se pune in carca necalificarea la mondiale !…din 4 meciuri a pierdut doar unul cu 2-1 in Slovenia dupa ce am condus cu 1-0 !!!….R Lucescu a fost un neica nimeni in fotbalul romanesc si si-a batut joc de nationala timp de 2 ani iar Hagi care a facut pt fotbalul romanesc ce n-a mai facut NIMENI , n-are dreptul sa antreneze nationala !!!???…e foarte adevarat ca Hagi are contestatari dar sa nu uitam ca are si….MILIOANE de sustinatori !!!

gilos (147 comentarii)  •  7 iunie 2011, 15:54

Proiectul de 3-4 ani al lui Hagi este simplu de anticipat. Cati jucatori care nu au semnate contracte de impresariat cu Ioan si Victor Becali vor mai pupa nationala pe durata acestui proiect ?

DD (3 comentarii)  •  7 iunie 2011, 15:54

P E N I B I L ! Domule Geambasu, la ce echipa a antrenat Hagi si i s-a dat timp ? De ce toti urlati ca fotbalul romanesc este unde este pt ca patronii cluburilor nu au rabdare cu antrenorii? De ce tot spuneti ca antrenorul are nevoie de timp? Ok….Hagi nu? Hagi a venit cu o idee normala intr-un fotbal anormal! Vrea un proiect pe termen lung pt ca asa si numai asa, poti progresa…..cele mai bune exemple Barcelona,Manchester, Arsenal si mai sunt! Cum adica ne-am pierdut rabdarea ? Cu Hagi ? Dar cu R.Lucescu nu? Care pt Romania ca jucator el nu a existat? El poate sa vina sa joace cu florescu,deac sau cocis…si la plecare sa nu organizeze o conferinta de presa pt suporteri in special….el poate sa ne lase la egalitate cu Burkina Faso si Hagi nu? Razvan a stat 2 ani, dupa care Romania nu juca nimic! Sa stea si Hagi 2 ani sa vedem ce joaca Romania dupa! Unde a antrenat Hagi….Galata,Steaua….echipele erau foarte disciplinate tactic iar Galata in ultimul mandat al lui Hagi chiar juca fotbal! La Steaua a avut 11 meciuri – 8 victorii,2 egaluri si o infrangere! In barajul cu Slovenia Romania cu Hagi antrenor a terminat meciul cu 4 atacanti in teren! Ce sa faca Hagi? Sa intre sa o bage el in poarta ? Echipele lui Hagi se apara sus, au un stil placut ofensiv si sunt foarte disciplinate tactic! Totul se face cu cap,nu se iroseste nici o minge! Asta e fotbalul profesionist!

Credeti-ma domnule Geambasu si eu sunt satul de fani Bendeac!

Consider ca echipa nationala de fotbal a Romaniei are nevoie in momentul asta de multa seriozitate,dragoste pt suporteri,dragoste pt echipa nationala si cel mai important de MUNCA, foarte multa MUNCA ! Iar Hagi este singurul care are toate aceste calitati !

Mi-e dor sa vad copii de 18-19 ani in nationala mare si asta numai Hagi are curajul sa o faca !

PS: La nici o echipa la care a antrenat nu s-a vrut un proiect serios ! Fara proiecte serioase, Arsenal,Barcelona sau Manchester acum se scaldau in anonimat!

Nu mai aveti rabdare? Vreti rezultate imediate? Chestii de genul? Din aceasta cauza suntem unde suntem ca natie! Nimic pt viitor, totul pt maine….asta e greseala cea mai mare !

fibra (133 comentarii)  •  7 iunie 2011, 16:11

Termen lung poti sa faci,dar cu un adevarat selectioner. Cu Hagi inseamna pierdere de vreme.Cei care lauda antrenorul Hagi,nu au argumente,vorbesc aiurea.

Pitikudj (1 comentarii)  •  7 iunie 2011, 16:12

Daca tot avem nevoie de un antrenor care sa fi participat la mai multe campionate mondiale, ca jucator si care sa aiba habar de antrenorat acesta cred ca putea fi Dan Petrescu. Fiecare om isi are limitele lui iar Hagi si le-a atins ca jucator cu asta ar trebui sa ramanem….ce tot ne amagim ca o sa fie si bun antrenor? nu e clar pentru toata lumea ? Hagi a fost un jucator talentat si foarte muncitor, ca antrenor doar poate muncitor dar fara talent si inteligenta. Sa ne intelegem marii antrenorii trebuie sa fie talentati si inteligenti…jucatorii trebuie sa munceasca cu adevarat….Hagi nu este in nici un caz un om inteligent.

Cristi (1 comentarii)  •  7 iunie 2011, 16:29

mai potoliti-va cu termen lung sau scurt. De termen lungu sau scurt se poate vorbi la un club unde e vorba de bani si se pot cumpara jucatori valorosi sau creste jucatori tineri. La echipa nationala nu poate fi vorba decat de calificare sau nu. Pentru Euro 2012 e clar ca sansele sunt cam „fumate”. Urmatoare calificare nu trebuie ratata insa. Cu proiectul pe termen lung Hagi a vrut sa spuna „nu va asteptati sa va calific la 2012” atata tot.

amne (36 comentarii)  •  7 iunie 2011, 17:00

Pe termen lung, in cazul echipelor nationale, putem vorbi doar de o strategie impusa de federatie cluburilor de fotbal, similara celei dezvoltate de Sammer in Germania. Da’ ce sa stie „jurnalistul” roman de astea? El cu jiji si bombele lui dodel, ca articole serioase despre ce se poate face ca sa emulam modele de succes in ce priveste revigorarea fotbalului – aia nu se poate, trebuie munca, documentare, efort intelectual.
Hagi nu are intelectul necesar a fi antrenor la nivel mediu, nu vorbesc de nivel inalt. Nu poti, in fotbalul modern de astazi, sa conduci o echipa cu pretentii in fotbalul international (fie el de club sau la nivel de nationala) cand tu ai nivelul de exprimare la nivel de scoala primara. Selectioner care are nevoie de 4-5 ani? Pentru ce? Poate Hagi sa impuna cluburilor ce jucatori sa foloseasca, ce tineri sa promoveze, cu ce sistem de joc sa-i obisnuiasca?
Mi-a placut ca Mircea Sandu a voprbit, in sfarsit, de un plan de dezvoltare la nivel juvenil, pe termen lung. Unde era planul asta acum zece ani? Sa nu zic 20…

LUNETISTU (14 comentarii)  •  7 iunie 2011, 17:46

Geambasule ! Acuma este unul din putinele momente cind sint de acord cu tine .Ai scris adevarat si la obiect .Din declaratiile `salvatorului Hagi `, am inteles ce am inteles din , de acuma celebra sa `maxima` :` regret , dar nu-mi pare rau`, adica nimica .Culmea este ca nasu , i-i cinta in struna (` N-a luat nici un proect de la inceput , de aia n-a avut rezultate pina acuma ` )de parca i-ar fi frica sa nu-l piarda . la fel o parte a presei (prietenii stiu de ce ) si samsarii , care ultima data l-au vindut cu un cistig frumusel .El saracu , nu intelege ca este complect pe linga fenomen .

Vasile V. (10 comentarii)  •  7 iunie 2011, 18:21

Probleme e pusa invers ! Antrenorul nationalei, oricare ar fi acesta pentru a face performanta – calificarea – are nevoie in primul rand de o baza larga de selectie, din care sa alega caractere si talente menite sa alcatuiasca un lot de profesionisti. ORI, oraganizarea si sistemul campionatului este defectuoasa, cluburile sunt orientate mai degraba spre afaceri banoase decat pe cresterea si promovarea tinerilor jucatori. Majoritatea echipelor se baxeaza pe jucatori straini de calitate mediocra. Raul se afla in birourile federatiei si ligii, in marginalizarea sportului si educatiei fizice in plan national. Aici se afla microbii care au infestat fotbalul ca si majoritatea ramurilor sportive. Trebuie schimbata mentalitatea, ceea ce se dovedeste a fi foarte dificil intr-o societate paupera si corupta.

DD (3 comentarii)  •  7 iunie 2011, 18:23

Hagi a fost destul de inteligent incat sa inteleaga ce ii spuneau antrenorii si sa ajunga cel mai bun fotbalist roman! Tot asa a fost destul de inteligent, incat sa nu se scalde in mocirla din liga 1 !

Iar pt „cunoscatori” sa stiti un lucru: fara inteligenta, nu poti ajunge mare fotbalist! Si Hagi a fost imens! Dar cine sa stie?! Isi da cu parerea fanii Bendeac, care probabil nu au jucat fotbal decat in curtea scolii de ori in viata!

DD (3 comentarii)  •  7 iunie 2011, 18:24

de doua (2) ori in viata*

pelota (2 comentarii)  •  7 iunie 2011, 18:30

perfect de acord cu DD. De ce HAGI sa nu stea doi ani ca varzan jr. Varzanu ne umileste de doi ani de zile si jucam prastie cu finii lui si nu putem avea pe HAGI a carui echipe au jucat totdeauna un fotbal frumos si curajos.
……………..
P E N I B I L ! Domule Geambasu, la ce echipa a antrenat Hagi si i s-a dat timp ? De ce toti urlati ca fotbalul romanesc este unde este pt ca patronii cluburilor nu au rabdare cu antrenorii? De ce tot spuneti ca antrenorul are nevoie de timp? Ok….Hagi nu? Hagi a venit cu o idee normala intr-un fotbal anormal! Vrea un proiect pe termen lung pt ca asa si numai asa, poti progresa…..cele mai bune exemple Barcelona,Manchester, Arsenal si mai sunt! Cum adica ne-am pierdut rabdarea ? Cu Hagi ? Dar cu R.Lucescu nu? Care pt Romania ca jucator el nu a existat? El poate sa vina sa joace cu florescu,deac sau cocis…si la plecare sa nu organizeze o conferinta de presa pt suporteri in special….el poate sa ne lase la egalitate cu Burkina Faso si Hagi nu? Razvan a stat 2 ani, dupa care Romania nu juca nimic! Sa stea si Hagi 2 ani sa vedem ce joaca Romania dupa! Unde a antrenat Hagi….Galata,Steaua….echipele erau foarte disciplinate tactic iar Galata in ultimul mandat al lui Hagi chiar juca fotbal! La Steaua a avut 11 meciuri – 8 victorii,2 egaluri si o infrangere! In barajul cu Slovenia Romania cu Hagi antrenor a terminat meciul cu 4 atacanti in teren! Ce sa faca Hagi? Sa intre sa o bage el in poarta ? Echipele lui Hagi se apara sus, au un stil placut ofensiv si sunt foarte disciplinate tactic! Totul se face cu cap,nu se iroseste nici o minge! Asta e fotbalul profesionist!

Credeti-ma domnule Geambasu si eu sunt satul de fani Bendeac!

Consider ca echipa nationala de fotbal a Romaniei are nevoie in momentul asta de multa seriozitate,dragoste pt suporteri,dragoste pt echipa nationala si cel mai important de MUNCA, foarte multa MUNCA ! Iar Hagi este singurul care are toate aceste calitati !

Mi-e dor sa vad copii de 18-19 ani in nationala mare si asta numai Hagi are curajul sa o faca !

PS: La nici o echipa la care a antrenat nu s-a vrut un proiect serios ! Fara proiecte serioase, Arsenal,Barcelona sau Manchester acum se scaldau in anonimat!

Nu mai aveti rabdare? Vreti rezultate imediate? Chestii de genul? Din aceasta cauza suntem unde suntem ca natie! Nimic pt viitor, totul pt maine….asta e greseala cea mai mare !

.

MARIUS (2 comentarii)  •  7 iunie 2011, 18:31

ba sa nu va fie rusine
merg pe mana lui hagi, el mi-a umplut inima de bucurie,
el m-a facut sa traiesc clipe superbe, merita sa riscam dar ce riscam ?, vine marele antrenor fixist Lucescu jr si face selectie dupa CARACTER, pentru unitatea grupului
dl Lucescu trebuia sa-l convoace pe dl Andrei Plesu adevarat om de caracter asa sau pierdut puncte pe o selectie a savantilor fotbalului nu a tupeistilor ca Mutu lipsit de caracter pentru ca nu recunostea valoarea jr-lui
SA NU VA FIE RUSINE CU HAGI NICIODATA
PENTRU MINE DL GEAMBASU NUMIREA LUI HAGI LA NATIONALA ESTE O SARBATOARE

Mita cu Valiza (3 comentarii)  •  7 iunie 2011, 18:53

Slabut, foarte slabut!
”Generaţia de Aur poate fi o ciorbă reîncălzită?” Ce inceput bizar, care se vrea atractiv…Nu e decat o intrebare tampita, fara sens, la nivelul foarte scazut al dialogului umil pe care il purtati, de regula, cu Jiji.
V-am mai scris ca asteptam mai mult de la dumneavoastra. Nu suntem cu totii la fel de prosti si penibili ca oligofrenul fanfaron, pe langa care va gudurati, zimbind slinos si razand prefacut, la comanda.
Dupa inceputul lamentabil iesiti cu ”triunghiurile” dintre care unul nu e ”foarte echilateral” (slabut rau si la geometrie si romana, doar echilateralul nu admite comparatii) iar tripleta la care va referiti nu ar fi chipurile, nici macar un triunghi isoscel. Asta ca si cum intre triunghiuri ar exista ierarhii si unul nu ar putea fi nicidecum la fel de valoros ca celalt. Domnule Geambasu…
Apoi, ne serviti chestia cu omul din parcare. Dincolo de banalul pe care ni-l vindeti ca pitoresc, urmeaza (!) fantastica dumneavoastra revelatie si o succesiune de platitudini (ni le servesc si altii si de mult timp), care se termina cu doua cozi scurte: Hagi nu e bun ca antrenor si ca nu ar fi timp pentru o reconstructie.
Ambele sunt prostii.
Nu omul din parcare, nu un Jiji oligofren si nici un Giovani bisnitar si nu cine stie ce hahalera poate emite judecati in privinta stiintei de fotbal a lui Hagi. Si nici chiar dumneavoastra, domnule, care dati verdicte incrancenate doar atunci cand nu va e frica.
Hagi poate reconstrui o echipa nationala si o poate face competitiva! Cine altcineva ar putea veni cu mai multa pricepere si cu mai mult devotament? Chiar, cine?! Un strain, care ar veni pe bani multi si fara nici un crez?
Ca nu ar fi timp, pentru ca ne serviti dumneavostra comparatii fataliste, lipsite de inspiratie?
Mai cititi si dumneavoastra si alte articole, decat ale colegului Samuila…Veti descoperi ca echipele vestite au devenit mari dupa o perioada de lucru la ele? Acceptati exemplul Steaua, dar exemplul Barcelona? Cat s-a lucrat pana la nivelul lor maxim? Un sezon? Doua sezoane? Trei?
Cunoasteti raspunsul si il ascundeti!
Si stiti, probabil, ca orice valoare devine stralucitoare doar prin munca, prin foarte multa munca, dusa cu pricepere, cu devotament si pe o perioada de timp adecvata domeniului.
Da! Echipa nationala are nevoie de o reconstructie de fond, pe un fundal al reconstructiei campionatului intern. Reconstructia trebuie facuta. Trebuie!
Va preiau, in incheiere, titlul articolului (excellent) care este exact ce ne trebuie. ACUM! HAGI! aCUM!

motanul incaltat (455 comentarii)  •  7 iunie 2011, 19:00

Am impresia ca Hagi o ia pe urmele lui Razvan si va face aceeasi greseala. Dati-ne timp, Sa avem liniste si alte bla-bla-uri.Nu avem cum sa le dam timp,si nici sa le oferim liniste.Daca asta vor sa mearga la AZIL sau la un Sanatoriu de Boli Mintale…Stau in Montreal si la cite interviuri am fost mi se punea intrebarea cum ma descurc in conditii de STRESS.. Este peste tot si nimeni n-are timp sa te inteleaga.Poate doar psihologul ,daca ai cu ce sa-l platesti.Ar trebui sa inteleaga ca daca bat Germania si dupa fac egal cu Albania–sint doar 2 exemple luate la nimereala–II PASTE FINALUL CONTRACTULUI. Normal,intr-o tara normala si salariul ar trebui sa fie unul normal….Dar traim in Romania si inca avem nevoie de planuri cincinale…

amne (36 comentarii)  •  7 iunie 2011, 19:08

@ DD – cine naiba-i „bendeac”?

Fotbalul din ziua de azi e cu totul alt sport decat cel de acum 6-7 ani, nu mai vorbesc de perioade si mai „romantice”. In ceea ce priveste fotbalul de performanta, vremurile unor antrenori de tip „focu’ la ei”/”aaloooo, ba!”/”haideti in fata, ma!” a trecut demult. Acum ai nevoie de o capacitate (ma refer la antrenori) de comunicare foarte bine pusa la punct, ca sa reusesti sa impui unor jucatori sistemele de joc complexe pe care le presupune fotbalul modern.

Cand nivelul tau conversational se reduce la „sa facem bine”, ii imposibil sa explici diferente subtile gen trequartista vs fals numar noua vs mediapunta, de exemplu, unor jucatori care nu sunt nici ei doctori in teoria stringurilor. Ca a avut capacitatea sa inteleaga instructiunile tactice pe vremea cand a fost jucator – poate da, poate nu, avand in vedere libertatea de actiune a unui decar de fantezie, cum era Hagi, nu ma pronunt. Posibil sa fi inteles. Dar intre a intelege si a fi capabil sa-i faci pe altii sa inteleaga ii distanta mare, ca-n bancul cu asemanarea dintre un caine-lup si-un inginer (pentru cei mai tineri – ambii au priviri relativ inteligente dar nu pot sa se exprime).

Sincer, mie Hagi nu mi-a fost drag nici ca jucator, nici ca antrenor cat mi-e de drag cand il aud vorbind de copii si fotbalul jucat de acestia. Transformarea pe care o vad cand discuta de academia lui e evidenta – nu se mai balbaie, nu mai declama aiureli, se vad clar pasiunea si bucuria din ochii lui. Acolo ii este locul, nu la carma unei echipe de seniori (club sau nationala) unde sa fie marioneta verilor becali.
Iar eventuala asociere cu pupatorul de icoane mi se pare cu atat mai ridicola.

K (8 comentarii)  •  7 iunie 2011, 19:40

„ceva reuşite cu tineri jucători ajunşi apoi mari jucători.”???????????????

Un exemplu,te rog!
Nu sunt un contestatar al lui Hagi,dimpotriva,cred ca e timpul lui la nationala!El este mai nimerit ca selectioner decat antrenor!

kappa (4 comentarii)  •  7 iunie 2011, 19:44

Devreme ce am invins principalul contracandidat la locul doi cu scor de neprezentare, suntem indreptatiti sa tragemin continuare pentru calificarea la Euro 2012.

E bine sa avem planuri pe termen lung dar nu sacrificand obiectivele realizabile in termen scurt. Strategia de lunga durata trebuie sa includa si performantele perfect realizabile in viitorul apropiata: sa invingem Belarus acasa, sa invingem Albania in deplasare. Daca nu-i batem pe astia putini si mici acum, cum o sa ne putem lupta cu cei multi si tari odata ce ne scade coeficientul mai mult ?

Daca Hagi vine la nationala inseamna ca si-a pierdut busola rau de tot. O sa ne saturam sa-l respectam pentru ceea ce a fost ca jucator daca dovedeste lipsa de bun simt. Ce sa caute la reprezentativa cand nu a avut nici o performanta notabila nu vreo echipa de club pe care a preluat-o?

Am inteles, in fine si motivul pentru care Sandu l-a ofertat. Hagi e paravanul perfect pentru Sandu datorita faimei lui ca fotbalist. Crede ca va fi acoperit si-si va putea duce in continuare linistit mandatul de presedinte al FRF multi ani de acum inainte. Cam asta e de fapt strategia lui pe termen lung. Pe de alta parte, Hagi pleaca singur daca nu are rezultate asa ca in aceasta eventualitate Sandu are timp sa caute un alt antrenor. Problema e ca Hagi nu are nici o sansa sa califice echipa acum. Daca nu a reusit atunci cu Slovenia, la baraj cand a fost relativ mai usor, cum va reusi acum cand nu ne putem permite nici un pas gresit? Pentru Sandu asta insa nu conteaza, important e sa iasa el la pensie de la FRF, sa aiba el batraneti linistite si netulburate.

Vai de fotbalul romanesc cand si bruma de speranta e lepadata pentru un interes meschin personal.

Faceti un sondaj, sa vedem cati microbisti il doresc pe Hagi antrenor la reprezentativa acum.

Ziaristi, inceputul e bun, puteti scrieti si voi, in continuare, mai cu sarg: Hagi, stai acasa!

Hagi, nu veni la Nationala pana nu ne convingi cu o echipa de club!

pelota (2 comentarii)  •  7 iunie 2011, 20:03

intodeauna l-am vrut pe HAGI la nationala. i-am urmarit cariera de antrenor nu din stirile pline de rautati si minciuni senzationaliste din ziare ci uitandu-ma la multe din meciurile echipelor sale si mi-a placut ce am vazut. si din cate am vazut la constanta, cand am jucat cu francezii, ribery alerga prin stadion dupa meci cautand pe COACH HAGI. oare este ribery un nepriceput care nu stie sa aprecieze un antrenor bun?

Nea Vanea (54 comentarii)  •  7 iunie 2011, 20:20

Cristian, ai dreptate.

As mai adauga doar ca „Regele + Generalul” este alibiul perfect pentru oportunistul de Sandu. Cred ca deja viseaza la dolarii din ‘ 94, truditi de cei doi si acea minunata generatie.
„Pe cine sa fi numit, daca simbolurile ultimilor 20 de ani si… nu au fost in stare de nimic?! Pe cine…?!” – va spune Sandu peste 2 ani.
2 ani !!!!!!!
Nu 3, nu 4 si nu 5…
Razvan doar cu Jandarmeria a putut ramane 2 ani. Hagi, daca nu obtine performante, va fi nevoit sa plece in exil !

mieusa (37 comentarii)  •  7 iunie 2011, 21:31

Chestia asta ma duce inapoi la Razvan. Oare el chiar n-a fost convins de victoria Romaniei si de jocul echipei? O calificare l-ar fi bagat in lustre, insa plecarea i-a taiat scarile de la pivnita. In beci, pe veci.

TANO (10 comentarii)  •  7 iunie 2011, 22:03

daca stii sa dai cu sutul in minge nu inseamna ca automat esti antrenor. doar noi avem tampenia asta in cap. villas boas nu a jucat in viata lui fotbal, mourinho nu a avut o treaba cu fotbalul de performanta. zeman nu a jucat fotbal, sachi era cizmar pana sa se apuce de antrenorat. nu se pupa pe gingii cariera de fotbalist cu cea de antrenor.zidane de ce nu a avut pretentii sa prea nationala frantei? ii vad pe unii comentatori ca spun ca hagi merita sa fie selectioner. hagi sa treaca pe la scoala sa invete sa se exprime corect apoi sa se apuce de antrenorat. el habar nu are ce vrea de la jucatori

TANO (10 comentarii)  •  7 iunie 2011, 22:11

toata lumea a uitat de perioada timisoara. era ciuca batailor in campionat, radea o romanie intreaga de el. jucase vreo 7-8 meciuri si nu batuse pe nimeni, a castigat dupa 8 meciuri cu jiul petrosani si era cel mai tare-n gura la conferintele de presa. a luat galata pe locul 9. bascanii sa se apere de fani l-au pus repede antrenor, mai rau de 9 nu se poate. daca nu-l dadeau afara mai repede ii retrograda.cum poti sa-l dai afara pe misimovic sa-l inlocuiesti cu culio? cum il poti tine pe baros in tribuna sa-l bagi pe stancu in teren?in primul rand cum poti da 6 milioane pe stancu?!turci in curand il trimit impachetat prin posta lui gigi inapoi.era ciuca batailor si-n turcia, cu galata. de bursaspor nu mai aminteste nimeni ca le-a facut un lot de i-au durut capul. bursa a retrogradat cu lotul facut de hagi. in 12-13 etape a castigat un singur meci. ati uitat ca la nationala a venit cu lacusta, miu, domocas te durea capul ce selectii facea hagi.
hagi nu numai ca e banuit ca e papusa clanului becali. dae e si dovedit. cand a semnat cu galata gigi a zis cu gura lui ca e bine ca a semnat hagi, poate-l ajuta el cu 2-3 jucatori. drept urmare galata a platit 6 milioane pe b.stancu si au fost aproape sa-l ea pe eterna rezerva bicfalvi.

James (36 comentarii)  •  7 iunie 2011, 22:49

Eu zic altceva. Lasa-l pe Hagi sa antreneze. Oamenii s-au obisnuit deja cu rezultate negative. Daca inainte nu se dadea vina pe antrenori, erau de vina arbitrii, UEFA, norocul adversarilor, mocirla din Ghencea etc. Acum ne-am obisnuit, am vazut ca se poate si cu arbitri neprietenosi si cu mocirla, se poate sa ajungi la Euro cu generatia lui Mutu si Chivu. Dar l-am indepartat pe unul din cei capabili sa faca asta. Asa ca hai sa dam vina pe antrenori, daca Lucescu, un om educat si ambitios nu si-a dat demisia dupa un 5-0. Atunci eu zic Hagi sa vina la nationala si sa nu-si dea demisia pana cand picam in urna a 6-a valorica si pierdem cu 5-0 cu Luxemburg nu cu nationala lui Zigic si Stankovic. Cred ca lumea a inceput sa isi bata joc cu placere de antrenori, Hagi e perfect in situatia asta. N-are nicio sansa sa castige in primele 10 meciuri la nationala, pariez.

Nu lasa pe maine ce poti face azi (4 comentarii)  •  7 iunie 2011, 22:57

Chiar asa, de ce auzim ca trebuie doar un proiect pe termen lung? N-a jucat bine echipa Romaniei in meciul cu Bosnia? Se pare ca nu, de moment ce credem ca echipa trebuie reconstruita pe parcursul urmatorilor ani. Sau a jucat bine cu Bosnia, dar nu face fata Frantei, de exemplu? Eu nu prea cred ca n-ar face fata. Eu cred ca in meciul cu Bosnia am demostrat ca avem si baza de selectie, si jucatori foarte buni; daca selectia e corecta, daca au un antrenor care sa nu-i puna cu fundu-n poarta, si daca sunt sprijiniti din tribune, jucatorii romani pot bate pe oricine. Au putut sa joace foarte bine un meci, inseamna ca le pot juca la fel si pe celelalte pentru actuala calificare. De ce sa lasam pe maine ce putem face azi?

Comentează