Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Viaţă de cîine

Florentin Petre s-a retras înconjurat de 300 de suporteri. De fapt, părăsit de suporteri S-a auzit fluierul şi s-a oprit. Alerga de vreo 25 de ani. Aici a început, aici l-a trimis soarta pentru ultimul meci. A căzut în genunchi, […]

marți, 17 mai 2011, 5:23

Florentin Petre s-a retras înconjurat de 300 de suporteri. De fapt, părăsit de suporteri

S-a auzit fluierul şi s-a oprit. Alerga de vreo 25 de ani. Aici a început, aici l-a trimis soarta pentru ultimul meci. A căzut în genunchi, a sărutat gazonul. A privit spre peluză, spre galerie. O mînă de oameni care îl aplaudau. Vreo 300. S-a uitat şi spre tribune. Gol. Un gol imens, cît stadionul, cît brîul rece al pistei de atletism. S-a întristat, dar nu a plîns, pentru că e bărbat. Iar bărbaţii nu udă coada pisicii. Li se mai umezesc şi lor ochii, dar ei nu plîng. Ei deplîng. Strîng din dinţi, merg mai departe, se vindecă de hepatită, merg mai departe, se curentează, merg mai departe, supravieţuiesc, inclusiv bancurilor proaste, merg mai departe, continuă să joace şi să-i ignore pe cei care le tot măsoară înălţimea de cînd au intrat pe poarta lui Dinamo, iar mai apoi a naţionalei.

Cam mult lirism şi patetism pentru retragerea banală a unui fotbalist de la Victoria Brăneşti, nu? Păi, da, Florentin Petre juca la Brăneşti, ce treabă mai avea el cu Dinamo? Probabil că aşa au judecat suporterii aceia speciali din Ştefan cel Mare. Fiindcă aşa ni se spune mereu. Suporterii lui Dinamo sînt altfel. Sînt mai pretenţioşi, mai educaţi, mai inteligenţi, mai ironici şi mai bine îmbrăcaţi decît toţi ceilalţi suporteri. Ei sînt aristocraţi într-un univers burghez-proletar. Dar uite că şi nobilii cu cel mai albastru sînge uită. Şi greşesc faţă de cei care nu au avut inspiraţia definitivă de a ieşi din această lume pentru a deveni simboluri. Coincidenţă dureroasă, Florentin a jucat ultimele meciuri din carieră pentru echipa comunei în care se născuse Cătălin Hîldan. Dar cine să se gîndească la asta? Cine să facă asocieri oculte decît un ziarist care caută senzaţionalul? Ori petele-n soare?

Într-o lume care se bate mai puţin cu cărămida-n piept, plecarea din fotbal a lui Petrică se întîmpla pe un stadion plin, care să vibreze la ultimele lui atingeri de minge. Nu ştiu dacă el le-o fi greşit cu ceva celor fără de greşeală din galerie, dar oricum nu asta era ideea. Formal, clubul a marcat momentul printr-o scurtă festivitate, în cadrul căreia Cornel Dinu şi Ando i-au înmînat lui Florentin un tablou festiv-festivist. A fost acolo şi Patrick, fiul care încearcă să calce pe urmele tatălui. Bineînţeles, înconjurat de aceeaşi mefienţă. Noi, poporul de atlanţi, îi tolerăm cu greu pe cei mai mici decît noi. Noi, noi. Noi care ce?

Florentin Petre a plecat din fotbal şi a intrat în viaţă. Viaţa de după fotbal. Asta contează. Altfel, Dinamo şi dinamoviştii au mai ratat un obiectiv. Se poate spune şi aşa.

Comentarii (49)Adaugă comentariu

Flavius (4 comentarii)  •  17 mai 2011, 18:35

Respect pentru Pitic, un pitic gigant in comparatie cu gloabe care nici nu lovesc mingea corect in liga I. Petre a fost un suflet de dinamovist, un adevarat caracter, ii multumim!!
P.S. asociatii oculte nu ar fi venit asocieri oculte?…nush intreb si eu sa nu-mi fie luat in nume de rau.

un caine (13 comentarii)  •  17 mai 2011, 18:57

Suporterii dinamovisti nu mai pot fi pacaliti.Preturile biletelor la meciul lui Dinamo-Victoria Branesti sunt duble fata de preturile biletelor la Steaua sau Rapid in conditiile in care nu poti vedea meciul pe stadion!!!Nu avem conditii,nu avem conducere,nu avem jucatori,nu avem antrenor.E bataie de joc.In Ghencea cu 15 lei vezi meciul la T2.La Dinamo la T2 vezi meciul cu 45 de RON!Oamenii aia pe care-i promovati la tv nu vor spectatori la stadion.Si nici dumneavoastra,televiziunile.In conditiile in care nu ai mijloace de transport in comun care sa circule pana la ora 00:00 de ce sunt puse meciurile la 21:45?Si-n plus,e normal sa dai 45 de RON la T2 ca sa-l vezi pe Dragos Grigore(care a mai purtat banderola de capitan la Dinamo) cum da 3 pase de gol singur cu portarul adeversarului si sa vezi Dinamo dominata in halul in care a fost dominata de o echipa retrogradata?Asta nu e Dinamo pe care ni-l dorim!Iar in ceea ce priveste suporterii lui Dinamo oamenii s-au saturat de minciuni si esecuri umilitoare in cupele europene.Este daca doriti,transpunerea sportiva a povestei cu Ion si lupul.Cand conducatorii astia chiar isi vor dori performanta la Dinamo s-ar putea sa nu-i mai creada nimeni si sa joace in fata stadionului gol chiar daca sunt pe primul loc in campionat.Fotbalul nu se mai joaca pentru suporteri ci ptr impresari,ptr creditori si ptr pariorii sportivi.Pacat de Florentin Petre ptr ca merita mult mai mult.

ghio (1 comentarii)  •  17 mai 2011, 19:07

Din pacate aveti dreptate Domnule Geambasu dar sint multe cauzele pentru care nu mai vin dinamovistii la stadion.Foartea bine scris articolul felicitari Cristian Geambasu pacat ca faceti parte dintr un trust in care nu am foarte multa incredere.Respect

sohil (96 comentarii)  •  17 mai 2011, 19:48

Tocmai pentru ca sunt inteligenti, suporterii dinamovisti nu mai musca nici o nada. Lui Petre nu i s-a organizat un meci festiv, ca sa poti da vina cu adevarat pe neprezenta suporterilor. A fost un meci de campionat sub orice critica. Meciul. Si campionatul. Chiar credeti ca ne vom feri la infinit sa remarcam ca regele e gol? Ce fotbal avem? Ce conducatori? Ce arbitri? Ce televiziuni de sport? Eu m-as bucura sa nu se mai televizeze nici un meci din aceasta liga, pe viitor. Sa uitam ca ne-a placut candva fotbalul autohton. Ca am tinut cu Dinamo. Dinamo a murit. Fotbalul romanesc a murit. Viitorul Romaniei a murit. Nu ne mai puteti fraieri cu alte lozinci si alta gargara. Vedem, nu suntem surzi, avem cap. Si-l folosim. Ca atare: privim la snooker. Sau la Barca, Man Utd, Dortmund… Sau reinvatam sa jucam fotbalul din curtea scolii. Cu parul nins, dar curat…

Mihai (5 comentarii)  •  17 mai 2011, 19:51

Respect Florentin Petre!!!! Dar chiar nu am inteles propozitia „fiidca asa ni se spune mereu„ fiind vorba despre suporterii dinamovisti!? Ma faci sa cred ca te consideri unul dintre noi iar eu ma simt jignit profund.

vlad (96 comentarii)  •  17 mai 2011, 19:52

@un caine: foarte bine spus!!!!

dada (1 comentarii)  •  17 mai 2011, 20:05

nu ca ar fi vreo diferenta, dar de ce ciuntiti mereu numarul suporterilor lui dinamo?

altfel, un jucator admirabil, care merita un stadion plin. cine mai joaca in ziua de azi 300 de meciuri la o echipa din romania?

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  17 mai 2011, 20:14

Mihai

Hai, fa un efort si nu te simti asa jignit! Oricum nu aveai de ce fiindca era o exprimare impersonala. Acel „ni se spune mereu” nu se referea la suporterii dinamovisti, ci la oamenii interesati de fotbal fara vreo apartenenta la cutare sau cutare galerie. Sper ca acum e mai clar.

Pandele (9 comentarii)  •  17 mai 2011, 22:38

Partial aveti dreptate, intr-un moment al carierei sale Petre devenise un jucator emblematic pentru Dinamo. Apoi a inceput sa cada cite putin, mai intii prin jocul tot mai slab, pe urma prin declaratii si atitudini neinspirate… in final a reusit sa faca despartirea mai usoara. Petre si Dinamo, inca o poveste de dragoste care n-a fost sa fie…

Lucius Priscus Tarqvinivs „Superbus” (2 comentarii)  •  17 mai 2011, 22:42

Domnule Geambasu daca tot va intrebati de ce pretentiosii suporteri dinamovisti nu vin sa vada meciuri mediocre ,imi permit si eu sa va intreb :de ce un editorialist foarte bun participa la emisiuni de duzina (cu invitatul permanent la telefon George Becali….de ce Gigi pana la urma?).Multumesc anticipat!!!!

taio (3 comentarii)  •  17 mai 2011, 23:13

tot respectul ptr Pitic,si din respect ptr cariera lui,tu slugoiule ar trebui sa taci,zona ta e la palat si in studioul plin de rahat(stii tu care)

Alin (1 comentarii)  •  18 mai 2011, 0:06

Nu vreau sa ma pierd in randurile acestui editorial. Sangele nu sare, dar rana e totusi adanca. As vrea insa sa apreciez doua aspecte.
Primul, e un text jurnalistic, nu este o bucata de text aruncata aiurea, precum majoritatea articolelor de pe gsp sau prosport, care incep cu acest magic „Soc”.
Doi. Noi toti putem sa aruncam cu injuraturi si plangeri catre conducere, catre jucatori sau antrenori. Si nu ar fi fara rost. Sportul romanesc se duce la vale, din cauza lor. Esenta cuvintelor lui Geambasu, cred eu, este ca desi nu este un meci organizat special, nu suntem nici in batalia pt titlu, trebuia sa fim mai multi. Chiar daca e luni si e 10 seara, Florentin Petre, merita mai mult. De ce? Pentru ca suntem dinamovisti. Un „caine” isi apara prietenii.
Ce am facut noi suporterii dinamovisti, venind doar vreo cateva sute? Am aratat ca ne meritam conducerea.
Nu vreau sa il felicit pe Cristian Geambasu, il apreciez ca este printre ultimii jurnalisti sportivi.
Pe zi ce trece incep sa nu mai lacrimez dupa cartile lui Chirila, ci imi este din ce in ce mai greata de ce vad pe sticla, pe foaie… Imi este dor, dor de Dinamo, de Petre, de Haldan. Imi este dor.

Poli for ever (2 comentarii)  •  18 mai 2011, 0:34

Multumim, Florentin Petre!
Rivalitatea intre cluburi nu trebuie sa afecteze respectul fata de jucatori. Din pacate, Florentin Petre nu e nici primul, nici ultimul dintre fotbalistii care pleaca discret, ignorati de cei care traiesc din munca lor.
Ramanem cu sandu si dragomir, acesti „highlander”-i ai fotbalului de la noi.
RIP, fotbal romanesc!

de la un dinamovist (1 comentarii)  •  18 mai 2011, 1:16

Nu obisnuiesc sa scriu, dar pentru Fl. Petre consider ca merita. A fost un jucator adevarat si nu a pacalit fotbalul niciodata. Ii doresc succes in orice ar intreprinde in continuare. Cat despre Dinamo… Numai de bine. HAI DINAMO!

ucluj2011 (127 comentarii)  •  18 mai 2011, 3:28

Domnule Geambasu , „suporteri”??? In Romania , inafara de Rapid si intr-o oarecara masura U Cluj , Craiova , UTA si Timisoara , NIMENI nu are suporteri , doar simpatizanti in cel mai bun caz. „Suporteri” de conjunctura. Dupa cum mai spunea cineva la alt topic: „Daca Dinamo sau Steaua ar termina campionatul vreo 6-7 ani la rind pe locurile 6-12 , (ca sa nu mai vorbim DACA ar fi prin „B” ca Rapidul vreo 10 ani , sau ca si Craiova) , nu ar mai avea suporteri nici cit Sportul Studentesc”. Si asta in conditiile in care media de la noi
ne „intoxica” numai cu stiri despre Steaua si (in mai mica masura) Dinamo… deci „nu ne lasati” deloc sa „uitam” ca cele doua exista , pentru ca , chiar asta s-ar intimpla: lumea ar „uita” de cele doua , daca ar fi „mediatizate” ca si U Cluj sau Craiova sau Sportul , sau Galatiul… O zi buna.

eddy (6 comentarii)  •  18 mai 2011, 4:57

poate tu nu stii cristi ca acum cativa ani noi la un meci ultima etapa la ploiesti cu astra am fost vreo 1000 !!!
special pt el ,pt ca pleca de la noi la bulgari..deci noi am sarbatorit deja retragerea lui destul de fastuos daca nu stii te rog sa te interesezi in arhiva si sa iti ceri scuze fata de fanii dinamovisti..deja el revenise in tara si nu mai era ca atunci..e drept poate merita DINAMO in sine sa aiba mult mia multi fani prezenti la meci dar asta e…fotbal putin circ mult si lumea prefera sa stea la tv,asta e atmosfera generala in divizia a

n00dles (32 comentarii)  •  18 mai 2011, 7:56

Cristi Geambasu

Dupa ce i-ai raspuns lu` nea Mihai ceea ce i-ai raspuns, roaga un coleg de redactie sa-i faca o schita pt definitia cuvantului „apartenenta”. Plus o nota explicativa pentru termenul „schita”.

Ia uite, ma, unde era arianu`! Taman aici, in spatele ecranului! 🙂

Liviu (2 comentarii)  •  18 mai 2011, 8:02

Domnule Geambaşu cred că exageraţi şi ironizaţi degeaba nişte suporteri care tocmai pentru că nu uită nu mai pot veni pe stadion. Nu mă iau de condiţiile oferite pentru că am prins şi vremurile când nu erau scaune şi n-am murit. Maliţiozitatea dumneavoastră este dusă cam departe. Ia scrieţi un articol de ce nu mai vin suporterii echipei nepereche la stadion ? Atâta timp cât Andone bagă pe teren jucătorii reprezentaţi de geambaşii (scuzaţi, aşa le spune) lui Dinamo la ce să vină suporterii ? Sau credeţi că am uitat „revolta” din cantonament ? Aş putea continua toată ziua cu motive de ce nu vine lumea pe stadion. Vreau doar să vă spun că prezentaţi trunchiat o situaţie fără să vă duceţi puţin mai departe raţionamentul. Dar aşa aţi mai tras o plamă pe obrazul (gros) al conducerii lui Dinamo. Bravos naţiune. Aţi mai adăugat o bilă neagră pe blazonul clubului Dinamo.
Urmăriţi politica editorială a ziarului: vorbiţi de echipa din ghencea că are mai mulţi suporteri.

Remus (2 comentarii)  •  18 mai 2011, 8:07

lasa cristi ca stim noi la meciurile cui mergeai cand erai mai tanar 🙂

dar ai dreptate eu ca dinamovist ma simt trist cand merg la meciuri si vad stadionul ala incredibil de gol…lasand la o parte jocul prost, conducerea incompetenta, jucatorii mercenari, samsarii care roiesc in jurul lor, stadionul ala desprins din alte vremuri, inclusiv preturile mari pentru criza suporterii dinamovisti tot nu au nici o scuza…nu e posibil ca un club care a castigat 31 de trofee interne sa nu aiba o „baza” solida de suporteri care sa umple sa zic 70% din stadion in orice conditii indiferent de adversar….dar asta e in alta tara…unde oamenii au alta mentalitate…acum daca citesti comentariile de pe site-ul nostru la infrangere sunt peste 500 din care 90% sterg pe jos cu jucatori, antrenor, conducatori si ofera gratuit sfaturi tehnice…la victorie se aduna o suta doua care…surpriza..ofera si ei sfaturi tehnice…AM UITAT SA FIM SUPORTERI…am uitat ca noi trebuie sa tragem echipa dupa noi nu echipa sa aduca oamenii la stadion…in clipa in care am inceput sa vedem lucrurile invers ne-am degradat ca fani…am devenit suporteri de rezultat…cam trist pentru cei mai pretentiosi romani ;)…aia e mergem mai departe, cati am mai ramas dinamovisti…atata vreme cat in peluza aia cum e ea, goala, blamata, plina de huligani vorba tovarasului dragomir :D, mai arde pasiunea pentru Dinamo in inimile catorva baieti clubul nu moare si nici nu se transforma in alt Progresul…cand o sa cedeze si aia poate cine stie o sa urmam exemplul bancarilor…orice inceput are si un sfarsit…dar atunci echipa asta nu o sa fie omorata nici de borcea, nici de badea, nici de giovani ci de proprii suporteri „prea smecheri” ca sa o sustina….

Apropo ca studiu de caz ce crezi, daca Dinamo avea macar 10.000 de suporteri la meciurile de acasa cu U, cu Vaslui, cu Galati, cu Craiova, cu Timisoara, cu Astra, cu Pandurii, cu CFR, faceam mai multe puncte decat 4/24 cum a reusit ?!?!?! eu sunt convins ca da…meciul cu Raipd din tur poate fi un exemplu…poate eram acum in lupta pentru titlu daca eram altfel de suporteri…din pacate oricat de „pretenţioşi, mai educaţi, mai inteligenţi, mai ironici şi mai bine îmbrăcaţi” suntem, tot romani ramanem si aceasi mentalitate o avem…suntem clubul cu cei mai multi antrenori din lume…ca dinamovist care incerc sa nu pierd nici un meci de-al lui Dinamo care nu sunt nici „mindless drone”, aplaudac fericit in orice conditii indiferent cum e manageriat clubul, care sunt de parere ca atunci cand nu esti de acord cu ceva trebuie sa o arati imi este rusine cu miile de „guardioli” si „mourinhi” pe care le are Dinamo pe net…dpmdv ei nu exista…ca suporter existi doar pe stadion….

Kanedel (5 comentarii)  •  18 mai 2011, 8:08

E pacat…,mare pacat!In strainatate, daca se retragea un jucator simbol al unei echipe(indiferent ce echipa si din oricare campionat mai rasarit),stadionul,probabil,ar fi fost plin.La noi,sunt mai importante scandalurile de la televizor decat fotbalul de pe teren.

andrei (10 comentarii)  •  18 mai 2011, 8:10

pina la urma a fost un profesionist care a fost platit pentru efortul din teren.
Citi dintre noi sint sarbatoriti cind iesim la pensie?

dinamovistul 51 (3 comentarii)  •  18 mai 2011, 8:23

Faceti o greseala imensa dand vina pe SUPORTERII DINAMOVISTI Nu , ei nu uita niciodata pe cei care au adus glorie acestui club Acum sunt scarbiti de cei care conduc destinele acestei echipe si pe care dv ii promovati cu abnegatie pe posturile de tv , oameni care in alte timpuri nu s ar fi remarcat niciodata dar dv faceti totul posibil Petre va ramane in inima adevatilor suporteri , care vor povesti si nepotilor despre devotamentul acestui jucator

dani.p (1 comentarii)  •  18 mai 2011, 8:38

Foarte bine spune „un caine”!!! Are perfecta dreptate!
Ca o completare la ce-a spus as adauga ca foarte multi dintre cei care mergeau pe stadioane s-au reorientat acum spre cinema, parcuri, tenis si fotbal doar din strainatate. Cei de la cinematografe speculeaza foarte bine aceasta departare a suporterilor de stadioane. Asadar la cat mai multe filme bune ca de fotbal adevarat romanesc n-o sa avem parte prea curand
Toate cele bune!

panconecaca (4 comentarii)  •  18 mai 2011, 9:02

mare fotbalist ,,,impresionanta cariera……Oare de cate ori a jucat in Champions League???….. Ma gandeam eu
CEA MAI MARE echipa impotriva careia a jucat micutzul florentin a fost STEAUA . Nu iau in considerare dubla mansa in care s-a sters Manchester cu ei la fund

Steaua1986forever (1 comentarii)  •  18 mai 2011, 9:33

@Mihai…eu ma simt jingit nu tu. Si stii de ce? Pentru ca Geambasu e mai dinamovist ca voi….dar nu ma simt jignit la articolul asta ci la altele mai vechi in care arata ca e „caine adevarat”. De fapt, si la asta arata cat este de dinamovist. Eu despre acest florentin petre (cu litere mici) imi aduc aminte un singur lucru din „cariera lui de fotbalist”: ca pescuia la curent si s-a curentat. Despre fotbal….destul de putin.

mircea (4 comentarii)  •  18 mai 2011, 9:53

Dle Geambasu,poate o sa apreciati de acum inainte,atasamentul nostru,al fanilor rapidisti fata de culorile echipei,fata de club,pentru ca dupa cum vedeti in alte parti(steaua,dinamo)sloganul nostru se adevereste:”ei sunt suporteri pentru cupe si flori,noi ne dam viata pentru doua culori:alb-visiniu”!!!va salut cu respect!!

pop cosmin (20 comentarii)  •  18 mai 2011, 9:57

imi doresc din suflet sa vad un derbi steaua-dinamo in b cu samuila si beldie transmitand de la fata locului cel mai important derby al fotbalului romanesc si armata si militia sa concentreze trupe pe stadioane sa aveti si voi suporteri.ca asa a inceput treaba cu fanii celor doua echipe de pluton si tot timpul au fost slugi sa l-e mediatizeze…..

SUDEX (1 comentarii)  •  18 mai 2011, 10:08

Bun articol.Felicitari D-l Geambasu!.Sunt suporter al Stiintei dar omul si caracterul Petre meritau mai mult…
Cat despre suporterii dimanovisti sunt intradevar educati,pretentioshi ,inteligenti si ironici dar lipsesc cu desavarshire….cred ca te gandeai la suporterii lui Bayern sau Nottingham

ANCA (4 comentarii)  •  18 mai 2011, 10:13

il respect pe Florentin Petre ca om ,rugamintea mea este sa nu mai vorbesti nimic de Steaua,nici de echipa,nici de suporteri,lasa echipa Stelei in pace,esti foarte rautacios ,poti sa stergi mesajul daca nu iti convine!!intr-o seara te-am urmarit la tv sa vad ce spui de suporteri stelei te anunt ca sunt 90% in toata tara ,despre Florentin Petre pot sa spun ca a fost si va ramane un super jucator,un exemplu pentru cei tineri de urma pe plan profesional

Vio (1 comentarii)  •  18 mai 2011, 10:18

Cristi Geambasu e cel mai bun jurnalist sportiv , de aceea cred ca e constient ca nu aveau cum sa fie mai multi suporteri la meci din moment ce presa „sportiva” il promoveaza , de exemplu, pe Borcea cu noua nevasta(pe prima pagina), iar despre meciul asta de retragere s-a scris intr-un articol de cateva randuri undeva la „si altele”

el_greco (2 comentarii)  •  18 mai 2011, 10:38

Tot respectul!Macar cineva s-a gandit sa scrie un articol despre Petre.Sa lasam oamenii care s-au scolit pt asa ceva iar noi sa ne vedem pe stadioane si sa comentam acolo.Mult succes Florentin Petre in continuare!

theo (2 comentarii)  •  18 mai 2011, 10:40

sigur florentin petre merita mai mult…insa aici a fost vorba si de conjunctura:jocul echipei,managementul defectuos al conducerii,vremea,ora de disputare a meciului.petre merita un meci de retragere special organizat de dinamo,nu cu victoria branesti.sa joace in tricoul care pe care l-a iubit si respectat…sper sa aiba loc un asemenea meci in cinstea lui si atunci vedem daca se strang suporteri la stadion.

durden (270 comentarii)  •  18 mai 2011, 10:42

nu zic ca n-ai avea dreptate.dar fii atent:daca se retragea cineva de la steaua,recunosti ca erau 5 articole pe zi pe tema asta?asa,eu habar n-am avut ca petre se retragea luni…nu zic ca n-ar fi aparut vreo stire,dar eu n-am timp sa dau refresh la GSP de 3 ori pe zi.d-aia sunt curios daca recunosti ca la steaua ar fi fost de 14 ori mai mediatizata toata treaba.atat.oricum au fost prea putini fani in tribune,dar trebuie sa ai si tu o privire de ansamblu…

Marian (2 comentarii)  •  18 mai 2011, 10:50

De cele mai multe ori se intampla sa-ti dai seama sau sa te bucuri de persoanele din jur atunci cand acestea nu mai sunt printr noi…insa..nu si in mo de fata..Alaturi de Florentin am petrecut ani mununati, iubirea noastra fata de Flerentin nu se poate arata sau desfasura in cele 90 de minute sau cu el in alt tricou decat cel pe care la venerat o viata intreaga.Faptul ca nu am fost prezenti intr-un numar foarte mare Luni seara nu inseamna ca nu il iubim si respectam pe Petre de peste 20 de ani…nu inseamna ca dragostea noastra pentru el s-a stins odata cu retragerea lui din activitate…El stie, noi stim, ma intristeaza insa faptul ca nu stiti si voi..Consideram ca recunoasterea si dragostea fata de Dinamo si Petre ne-am aratat o de,a lungul timpului si o v om face in continuare fara regrete!!

Meka (34 comentarii)  •  18 mai 2011, 10:54

Imi inchipui ce a fost in sufletul lui cand a intrat pe stadion si a vazut ca sunt numai 300 de dinamovisti .. probabil ca in mintea lui s-au derulat in mod succesiv toate imaginile cu galeria lui Dinamo si declaratiile de „iubire eterna” din toti anii petrecuti acolo…. dupa care probabil si-a dat seama ca totul este trecator in aceasta lume.. chiar si „iubirea eterna”. Chiar daca sunt stelist imi pare rau de el pentru ca in mod sigur la afectat foarte tare.

rsn (7 comentarii)  •  18 mai 2011, 10:56

„suporterii dinamovisti cel mai bine imbracati, cei mai inteligenti, cei mai …” nu am vazut ghilimele sau altceva pe acolo chiar cred ca ai vorbit serios!!! ai o parere prea buna despre tine dle geambasu. exagerati si in legatura cu golul pe care l-a simtit florentin: stadionul ala nu e asa de mare pe cat il vedeti dumneavoastra. este doar o groapa amarata in care tribuna I este la peluze. ati exagerat, si ati insistat prea mult pe superteri (uitand, vorba lu’ unu de mai sus ca „era vreamea nasoala” =)))) si neamintind de conducere sau chiar de presa: evenimentul nu a fost prea mediatizat, promovat. oricum o sa „sarbatoriti” (injurand pe STEAUA) in mai la anu’ sunt convins. ciao

Marian (2 comentarii)  •  18 mai 2011, 10:57

faptul ca suporterii dinamovisti sunt intr-adevar putin mai altfel nu cred ca tre” sa fie motiv de ironie si sunt sigur ca nu asta a fost intentia dumneavoastra pentru ca daca as gandi altfel…as crede ca la fel ca si domnul Basescu, dumneavoastra considerati ca Romania are nevoie de muncitori, nu de intelectuali…Un articol foarte bine scris dar sesizez ca nu la fel de bine interpretat..Draga, UCluj…te rog sa iti schimbi user-ul pentru ca in spatele Universitatii stau ani de respect si solidaritate reciproca

mihai g. (1 comentarii)  •  18 mai 2011, 11:03

Da, asa e. suporterii nu au venit la stadion. se omite cel mai important lucru: meciul a inceput la ora 21.45, luni seara!!!! nu toti avem masini sau bani de taxi. e interesant cum tv-ul a distrus placerea de urmari un meci live. faceti o statistica si o sa vedeti ca declinul audientelor a inceput odata cu „revolutia” digi, care a transmis orice meci la orice ora si in orice zi.

in rest, un articol interesant! Felicitari!

adi steaua (7 comentarii)  •  18 mai 2011, 11:43

totta lumea cauta motive:)))ca era tarziu..ca era luni?..sunte bataie de joc ma dinamovistilor:)))..dar v-ati gandit vreodata voi ma asa zis suporteri cat a tras F.PETRE pt dinamo?cate antrenamente si cate injuraturi si cat a suferit pt aces club?de unde naiba ca voi nu aveti creier

dan (5 comentarii)  •  18 mai 2011, 11:55

un stadion de secolul 18,mai bine stam acasa,toata stima florentin.

Apatrid (2 comentarii)  •  18 mai 2011, 12:37

300 de suporteri? Pai, si nu erau multi? Avand in vedere ca era un meci in „Stefan cel Mare”, mie mi se pare deja un puhoi.
Sa ne-aducem aminte vorba din batrani:
„Pentru voi nu e derby, dar ati venit in Giulesti
mai multi decat in Groapa la un simplu meci.”

Nord (7 comentarii)  •  18 mai 2011, 13:02

Salut Cristi,

am doar cateva observatii de facut:
1.Un articol de calitate, atrage si oameni cu observatii pertinente;asta ca trimitere la jurnalistii pornosportivi, care daca s-ar screme mai mult, in afara de a da microfonul sau transmisia lui jiji, ar avea alaturi de cine pasi mai departe.

2.Dl Remus a punctat foarte bine starea noastra, a cainilor mai vechi sau noi, dar care si 300 sau 1000, vom fi mereu acolo, departe de iarba verde, dar inlautrul lui Dinamo si a peluzei.Iar dupa noi, vor veni copiii nostri, pt ca din pacate, clubul nu mai produce fani, ci doar scarba si lehamite prin jur.Neavenitii care ne conduc, au reusit sa faca implozie in trupul lui Dinamo, prin non-performantele si mizeriile pe care le-au produs;au incercat sa ne alunge, sa ne taie cu sabia dar n-au reusit, au innebunit sa ne vanda, si nu si-au vandut decat sufletul lor pe bani putini .

3.Ucluj2011 sau cum te-ai intitulat;probabil varsta ar fi o scuza pt tine, dar sa stii ca Dinamo a fost NULA si-ntr-o stare de nedescris aproape 10 de ani zile, ’91-00, dar sa stii ca mergeam in Ghencea 5-6000, la C-ta 1500, Craiova 1000 si chiar peste, Resita unde am pierdut un capionat , peste 1000 samd.Problemele noastre, ale dinamovistilor sunt altele si nu asteptam rezolvari sau ajutor de la nou-nascuti ca tine.Buni-rai cum suntem, vom merge mai departe, si-n B si-n C , si dupa Petre, si dupa Claudiu si-ntr-un final toti dupa Hildan, dar Dinamo si dragostea noastra nu vor muri niciodata!

@Sohil, ceea ce spuneti dvs, este poate un vis frumos, desi eu nu mi-as abandona niciodata mama bolnava, urata, imbatranita prematur , pt o mama tanara care mi-ar oferi un stadion decent, excursii prin CL, si mi-ar prezenta drept Tata, amanti tineri, cu lauri si performante. Dinamo n-a murit, asa cum nu moare niciodata Iubirea si Speranta;pentru unii dintre noi, cele trei axe , coordonate se intrepatrund si vor duce spre infinit.

Apatrid (2 comentarii)  •  18 mai 2011, 14:17

@Nord: in mare masura nu gasesc rau ceea ce scrii, dar la faza cu „vom merge in B, in C…” cred ca te-alinti. Din C, respectiv B trebuia sa veniti in primul rand, de la inceputul istoriei voastre, pe forte proprii, daca ati fi fost in stare. Nu s-a-ntamplat asta, stim cu totii. Eram tentat sa scriu ca atunci cand o sa va vad in B sau in C, o sa ma uit in tribune, sa va numar pe degete, pentru ca inca sunteti prea numerosi pentru mainile mele cele doua. Dar n-o sa va vad niciodata acolo unde meritati sa ajungeti macar din cand in cand, pentru ca dupa Borcea, o sa se gaseasca inca unu’, altu’, o suta, o mie care sa aiba gura mare si grija de butoane.

ucluj2011 (127 comentarii)  •  18 mai 2011, 15:38

@Nord@ Prietene , cu tot respectul pentru stima reciproca dintre „U” si Dinamo , trebuie sa repet , chiar daca nu-mi convine , cele spuse la comentariul cu nr. 15 : Inafara de Rapid , NIMENI in Rominia nu are suporteri decit intr-o masura mai mult sau mai putin mica. Ii stiu pe aia din Grant din anii ’80 de cind eram la facultate in Bucuresti si nu pierdeam nici un meci pe Stefan cel Mare , Ghencea , Giulesti , Republicii sau 23 August. Si acum ca si atunci , rapizii sunt SINGURII ADEVARATI suporteri. Cind pe Ghencea veneau 7-8-10 mii de spectatori la meciuri precum Steaua-Craiova in div. A (dintre care jumatate soldati in termen) , la aia pe Republicii sau Ghencea (ca jucau si in Ghencea ca pe Giulesti nu aveau loc) se DARIMA stadionul de plin ce era la matineele de la ora 11 la meciuri cu echipe precum
Chimia Turnu Magurele sau Poiana Cimpina sau Metalul Bucuresti. Asta ca sa nu mai vorbesc de galeria pe care o aveau , galerie pe care nu o vedeai la prea multe echipe in Europa. Din pacate , chiar asa si este: DACA Dinamo (Doamne fereste) sau Steaua (sa dea Dumnezeu) ar termina campionatul citiva ani la rind pe locurile 7-12 , nici Steaua si nici Dinamo nu ar mai avea suporteri nici cit Sportul Studentesc (sau oricum , pe undeva pe’acolo). Trist , dar adevarat.

martin_dinca (17 comentarii)  •  18 mai 2011, 15:55

Bravo Cristi !
Asa e si la Steaua si la Rapid si la Craiova.
Lipsa de respect fata de fostele valori stindard ale clubului .
Romania sufera tare la capitolul asta inca de pe timpul lui Eminescu.
Daca Florentin Petre ar fi murit odata cu Haldan , sa fi vazut atunci ” iubire eterna „…
De ce e nevoie sa moara un om ca sa fie respectat si iubit asa cum merita ?

florinch (2 comentarii)  •  18 mai 2011, 16:14

Noi care facem diminutive din nume,nestiind oare ca numai prenumele suporta diminutive?Nu=i poti spune Petrica lui Florentin Petre.Uite ca asa cum scriu unii,joaca fotbal altii,iar altii vin sau nu pe stadioane.

Nord (7 comentarii)  •  18 mai 2011, 16:14

@Apatrid,

Salut,
Din pacate, istoria este scrisa de cei care detin puterea, chiar si vremelnic, si de aceea, in aceeasi masura destinul ei devine si deopotriva foarte relativ . Nu noi decidem cine sa castige razboaiele, si cum sa se faca aliantele ulterior. Asadar, si „fortele proprii” de care amintesti, devin si ele biete pistoale cu apa cu care se udau UTC-istii intre ei la sedintele din plen sau mai noii oameni de afaceri, desenati drept rechinasi, si mai apoi in caracatite .

Deci, n-am de ce sa ma alint, poate doar am devenit irealist, pentru ca daca dosarul Transferurilor , s-ar judeca pe bune, poate am fi colegi de esalon inferior, cu multe divizionare A .De asemenea, daca s-ar judeca corect, si alte dosare, precum Valiza, Bricheta, Rafo, Samsung, buteliile lu’ nea Puiu de la Onesti, iarasi s-ar mai epura Liga Bergenbier de ceva malt mucegait.Din pacate, multe din faptele enumerate, s-au prescris demult.
Eu unul, prefer Dinamo in B, fara sleahta de albanezi, si securisti, daca acesta ar fi pretul eliberari de sub influneta lor malefica;in cazul acesta, nici jucatorii n ar mai fi asa de urmariti de impresari, le-ar scadea profitul si poate ne-ar lasa in voia Domnului.
In schimb, iti garantez un lucru, vei ramane uimit cat de multi ar insoti Dinamo in subsolul div B.
Da, astept si eu urmatorul care sa-i secondeze pe badea si borcea, dar vom avea mult si bine de asteptat
De remarcat doar, ultimele performante europene (Steaua/Rapid 2006) , clubul din Ghencea, neavand jucatori impresariati de becali, verii fiind certati, CFR-la fel , 0 jucatori in clan, Unirea Urziceni – 0 jucatori , si cu onor, ultima pe lista Galatiul;n-ar fi de ignorat din ecuatie, nici Vasluiul .
Scuze pt ca am deviat de la subiect, era unul mult mai simplu, s-a retras un fotbalist din fosta garda dinamovista, pentru care am avut si voi avea un respect enorm.

IO (144 comentarii)  •  18 mai 2011, 17:12

300 e numarul lor preferat. 300 de spectatori pe meci, 300 de finantzatori, 300 de amante de finantzatori. Impesarii sunt doar doi, dar mai prezenti in emisiunile voastre tv. decat toti florentinipetri din toata lumea asta.

marius (9 comentarii)  •  18 mai 2011, 18:47

eu sunt am fost la stadion. intr-adevar, nu au fost multi spectatori dar 300 cred ca au fost numai in peluza catalin hildan. cu totii, in opinia mea, au fost circa 1000. aveti dreptate, foarte putini pentru un astfel de moment, dar se uita faptul ca meciul s-a disputatat foarte tarziu (ora de incepere 21.45), intr-o seara de luni cand, la intoarcere, daca nu aveai masina, riscai sa te deplasezi pe jos. in plus, s-au anuntat ploi si furtuna in bucuresti (eu imsumi am ezitatat sa ma duc la stadion). sunt sigur ca florentin petre va beneficia de un adevarat moment de retragere pe care i-l va oferi dinamo. in rest absolut de acord cu aprecierile la adresa lui florentin petre.

Comentează