Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Kakaia Champions League? Şahtior?

Nu  mi-am dorit să văd Şahtiorul lui Mircea Lucescu. Ca orice microbist apatrid, voiam să văd, ce banal!,  Barcelona-Arsenal. Pentru că eu nu mă simt reprezentat de Şahtior Doneţk.

Şi, naiv, cred că mai sînt şi alţi români cărora […]

marți, 8 martie 2011, 11:45

Nu  mi-am dorit să văd Şahtiorul lui Mircea Lucescu. Ca orice microbist apatrid, voiam să văd, ce banal!,  Barcelona-Arsenal. Pentru că eu nu mă simt reprezentat de Şahtior Doneţk.

Şi, naiv, cred că mai sînt şi alţi români cărora nu li se sugrumă glasul de emoţie pentru formaţia portocalie de pe Don. Admir munca lui Mircea Lucescu, stilul ofensiv al acestei echipe ucraineano-braziliene, faptul că antrenorul nostru ţine în lesă sud-americani care suspină după carnavalul de la Rio şi slavi care suspină după vodkă, observ că Răzvan Raţ este în mod constant unul dintre cei mai modeşti jucători ai formaţiei finanţate de Ahmetov,

dar

Eu nu pot striga patriotic, aşa cum o fac comenntatorii TVR şi o făceau odinioară şi cei ai PRO TV la golurile Şahtiorului. Ori ale Galatei, Ori ale Beşiktaşului. Care îmi sînt absolut indiferente. Ca şi calificările lor.

Nu mă constitui parte la succesul proiectului Şahtior, nu am nici un fior  pentru că nu mă simt reprezentat nici de ei, aşa cum nu mă simţeam reprezentat nici de Galata, nici de Beşiktaş, turci şi turci şi ucraineni care mi-au stricat sezoane întregi de Champions League.

Champions League s-a transformat din motive de ipocrizie patriotică şi mimetism de consum în Liga Expaţilor Români, Liga celor care activează sub culori străine pentru nişte  salarii care compensează şi depărtarea de casă şi emoţiile şi firle albe, dar care nu ar trebui să ne oblige să ţinem cu Şahtior, Galatasaray şi Beşiktaş.

Fiindcă noi ţinem cu Real, cu Manchester, cu Milan şi cu Arsenal, cu Inter sau cu Tottennham, fiecare cu ce l-a lăsat Dumnezeul lui de suporter internaţional.

Refuz să particip la sărbătoarea de pe Donbas Arena. Refuz să mi se spele creierul în numele unui naţionalism greu de explicat de cei care răcnesc la microfoane. Salut calificarea lui Mircea Lucescu, aflat într-un moment de graţie al carierei la 66 de ani, o vîrstă potrivită pentru crescut nepoţi, nu jadsoni. Felicitări, nea Mircea, dar eu  nu am destupat şampania, mă uit la rezumatul de pe Camp Nou!

Comentarii (245)Adaugă comentariu

Delfinul (2 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:35

Slava Domnului ca am Boom de pe vremea cand dadea campionatele importante. Am inteles ca sunt in insolventa si ii preiau Dolce (de asta am vazut si Barca-Arsenal) care o sa castige toate campionatele din Europa de la anul. :))

Cosmin Felloni (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:37

In televiziunile din romania din pacate ratingul nu este facut de cunoscatori si pasionati, ci de ‘gloata’, de cei multi, de cei care au auzit mai degraba de becali si nicolita decat de Iniesta.

E valabil nu doar la fotbal, ci cam peste tot in media, unde calitatea emisiunilor a fost de mult timp trecuta pe planul doi, inlocuita de emisiuni indoielnice si de scandal ieftin, regizat – dar televizat.

Cu un lucru insa nu sunt de acord: atat timp cat exista alternativa, nu ai dreptul sa te plangi. A, ca este o alternativa privata, pe bani, e un lucru absolut normal in toate tarile vestice: Ch. League e transmisa de Sky in Italia si Germania de exemplu, si nu de postul public. Nu tin minte sa va aud plangandu-va intr-un articol in gazeta cand GSP Tv (ce ironie) transmitea Liga I si prefera steaua – cucuietii din deal unui oricare alt meci, fie el Poli – Cfr sau Rapid – Dinamo (cel putin prin programarea acestuia in timeslotul alocat primei optiuni).

Da Cristian, daca ar fi trebuit sa te uiti la bulgari, la unguri, la rusi sau chiar pe internet la meci, poate iti intelegeam frustarea. Asa insa, cu tot trustul antene – gsp – rcs-rds, ati semanat vant, iar acum culegeti furtuna.

nick (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:37

Absolut de acord cu Cristi ! VREAU SA VAD FOTBAL ADEVARAT SI NU JOCURI INTRE ECHIPE PANA LA URMA MAI MULT MODESTE DECAT VALOROASE! Sa nu uitam ca atat CFR in CL cat si Steaua in amical, au macelarit pe Roma. Daca ar juca echipe romanesti in cupele europene, ar fi normal sa urmarim confruntarea, dar ca sa pui la TVR cu acoperire 100% pe Saht-Roma si sa pui pe Dolce cu acoperire de max. 5-7% pe Barca-Arsenal, mi se pare o gluma proasta, din partea unor neaveniti. Iertata-mi fie expresia dar cred ca merita o asemenea apreciere. La Barca-Arsenal am vazut cele mai frumoase bijuterii cu balonul rotund al unor artisti desavarsiti care au impins fotbalul la nivel de arta. Ce satisfactie mai mare poti avea ca telespectator sa urmaresti un asemenea meci?

starchild (15 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:40

Felicitari daca nu va uitati la Shakhtar – Roma, dar daca va uitati la Barcelona – Arsenal, tot nu am realizat nimic. CL este o competie care nu ne reprezinta la ora actuala, dar pe care continuam sa o platim si sa o promovam. Pentru mine fotbalul si sportul in general este despre reprezentativitate, show-ul in sine ma atrage foarte putin de la o vreme, iar sa te uiti in fiecare saptamana la meciuri fara miza, doar din automatism, este ceva care ma depaseste si nu imi imbogateste cu nimic experienta de viata sau spectrul emotional.

Aceleasi echipe se bat pentru trofee an de an, UEFA a scos din ecuatie variatia si a limitat la minim efectul de random. CL este doar un robotel automatizat, in care UEFA s-a asigurat ca ea e singura care scrie algoritmii. I don’t have time for this! Voi macar castigati banii de pe urma fenomenului, e de inteles ca vreti sa fiti updatati … ceilati n-au nici o scuza.

Marina (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:43

Bravo Cristi. Nu-mi place Ilmuce

ics (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:46

Foarte pertinent comentariul.
REEEEGAL FOOOTBAAALIIISTIIIC am avut asta-seara!
Dar acum ca ucrainienii s-au calificat ii vom vedea DIN NOU la TEVEREU! Deci nu sperati la mai bine. Sa speram ca vor pica cu Barca sau o alta echipa care are ce sa ofere.

juanyto (10 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:48

@DECO – pe mine ma interesa rezultatul meciurilor din UCL…clar..n-am nici o treaba cu tvr-ul…sau cu ce au cumparat ei…si daca maine nu vor mai avea audienta din cauza ca n-au stiut sa aleaga , imi pare rau pt geambasu…v-a trebui sa-si faca abonament la dulce…:-))

Ovidiu Blaga (2 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:51

Total de acord!

danioan (4 comentarii)  •  9 martie 2011, 1:00

Nu v-a cerut nimeni sa „strigati patriotic” domnule Geambasu. Iar din proiectul Sahtior e clar ca nu va puteti „constitui parte” pentru ca acest proiect este opera unui om de valoare. Invidia si rautatea constituie partea cea mai importanta a comentariului dumneavoastra. Asta imi aduce aminte ca sintem romani. Sint convins ca la prima infringere a lui Nea Mircea veti da friu liber bucuriei. Aia cu capra vecinului. Jenant ca de obicei, domnule Geambasu. Felicitari, Nea Mircea.

ricco (52 comentarii)  •  9 martie 2011, 1:09

Nu am motive de suparare perntru succesul lui Mircea Lucescu, dar in acelasi timp MA AUTO EXCLUD DIN PETRECEREA DE DUPA MECI.
Pe ukrainieni NU AM NICI UN MOTIV PE CARE AS PUTEA SA MI-L IMAGINEZ si care ar putea sa ma faca sa-i simpatizez sau cu atit mai putin sa ragusesc pentru ei si spun asta NU din invidie pentru ca, asa PROST SI AMARIT CUM E, fotbalul romanesc are fotbalisti MAI BUNI.
Ukrainienii ne sint INAMICI SI DUSMANI care ne-au acaparat teritorii istorice si, in lipsa Rusiei, Ukraina va fi intotdeauna singura natiune care ar putea sa ne provoace insomnii.
Asadar, dragi romani, NU DIN INVIDIE ci, pur si simplu, pentru ca NU-MI PASA de alde „shtatikoy” dati-mi voie sa sarbatoresc succesul Donetzcului facind cel mai scurt drum posibil pentru a efectua un pipilica lung si cu efect relaxant.

Andrei (2 comentarii)  •  9 martie 2011, 1:12

Barca`-Arsenal,meci bun,dar,in sufletu fiecarui roman se aprinde o flacara cand stie ca unu in strainatate e reprezentat cu succes si sa nu uitam ca numele,reputatia,cota unui club o face media in masura de 60%,cum cu shaktar nu sa facut mare tevatura cand a castigat UEFA,daca ar fi castigat Milan sau alta echipa cu nume deja,ziarele erau PLINE In Italia,si cand vorbim de meciuri,uitati`va la Sport.ro,au ajuns sa trimita Al Hilal,de ce?pentru ca joaca Radoi,intr`un campionat slab de tot,mai bine transmiteau campionatu din rusia:|

Flavius (4 comentarii)  •  9 martie 2011, 1:17

E ca la teatru te uiti la un Faust sau la o piesa de duzina, Barca face spectacol, Barca nu mai e doar sport, doar fotbal, e arta deja. Am vorbit tot singur dar mi-am dat seama ca o sa vad doar rezumatul.

corvineus (11 comentarii)  •  9 martie 2011, 1:20

respect, Cristi Geambasu!

Ultimele 5 post-uri de pe blog m-ai enervat, dar salut aceasta luare de atitudine fata de nationalismul prost inteles al tvr-ului. Cand capul de afis al acestor optimi era clar Barca-Arsenal, nu aveau ce sa ne arate sahtior-roma. Sper sa iasa cat mai repede astia din competitie, desi nu am nimic cu ei, insa macar asa am avea si noi sansa de a vedea fotbal de cea mai buna calitate.
BARCA, BARCA, BAR-CA!!!
Respect, Geambasu!

Jiji B. Good (13 comentarii)  •  9 martie 2011, 1:21

Cine a crezut ca meciul tunarilor va fi mai palpitant nu intelege mare lucru din fotbal. Era clar ca Roma va incerca imposibilul si a avut teoretic sanse mult mai mari decit Arsenal. Jocurile Barcei nu mai sint asa spectaculoase dar multi sustin echipele net favorizate pt. un mic sentiment al succesului. Frustratie mare.

Jiji B. Good (13 comentarii)  •  9 martie 2011, 1:27

Random, updates, algoritmi, mama mama ce cititori docti. Si nu le ajunge ca sint docti, mai trebuie sa ia si lumea nota de existenta lor, la fel ca Jiji Becali. Romanul e fudul de felul lui. Pacat ca n-are cu ce sa se fuduleasca. Sau noroc?

taranistu (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 1:27

Ma alatur si eu. Ceva similar simt si eu, oricum, Felicitari Lucescu!

oosman (2 comentarii)  •  9 martie 2011, 1:43

Pai, da, Geambasu are dreptate! Nici io nu-i suport pe astia. In primul rand cred ca sunt PDL-isti, ca prea se omoara dupa portocaliu, iar apoi damful lor de huila sau lignit se simte si prin televizor!

Liviu (2 comentarii)  •  9 martie 2011, 1:52

Domnule Geambasu,

Discutia pe care o ridicati la fileu e interesanta. Un brand international sau o farama de Romania…

Nu sunt de acord cu opinia dumneavoastra. Mai mult, cred, ca in calitatea dumnevoastra, de vector formator de opinie ar trebui sa mediati mai mult rezultatele reprezentative pentru Romania.
Lucescu, ca persoana, poate sa placa sau nu dar in calitatea lui de exponent al elitei romanesti trebuie respectat si promovat.
Argumentul ratingului nu cred ca poate fi invocat. Sunt convins ca o reluare a serialului „Sclava Isaura” la ceiasi ora ar fi creat probleme majore microbistului roman…
Nu cred ca se poate pleda pentru valori internationale cind, ziarul pentru care lucrati promoveaza, pina dincolo de limita suportabilitatii exponenti ‘de seama ai sporului romenesc’.
Nationalism nu cred ca este cel mai fericit termen dar cred cu tarie e avem nevoie de mindrie nationala, avem nevoie sa cultivam si sa crestem acest sentiment.
Ma uit cu jind la sirbi…
Va invit la un exercitiu – o cautare pe site-ul gsp a mentiunilor gigi becali, mircea lucescu, oltchim. rezultatul este :47000, 23000, 27000.
Nu cred ca rezultatele mai necesita comentarii…

Microbeast (5 comentarii)  •  9 martie 2011, 2:05

Corect, sa alegi Sahtior in dauna Barcelonei e inexplicabil.
Mi-aduc aminte cu sila si groaza de hasani sashi si alti mehmeti. Acum mai are ilMuce sa se duca sa se antreneze si pe la unguri si rusi, ca sa tremur de emotie si pentru vreun Debrecen sau Torpedo si sa le invat primul 11 pe de rost.

skile (3 comentarii)  •  9 martie 2011, 2:12

FELICITĂRI! Credeam că sunt singurul care ar fi vrut să vadă Barcelona – Arsenal la TVR. Sunt suporter al Barcei de când mă știu. Dacă toți avem câte o echipă pe care o susținem de prin fiecare campionat tare, eu unul nu mi-am ales niciuna din Ucraina. Felicitări însă și pentru Șahtior, a fost un meci frumos, profitând și de criza actuală de la AS Roma.

pitzu (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 2:37

BA astia voi de la gsp…tot va dati in vant k aveti cel mai bun site ,,pe naiba..se misca k naiba mai bagati si voi ceva bani in el sa mearga mai bine …am 3 ani de cand vreua sa ma uit si la fel merge….cat despre shaktior-roma ft bine k l-a dat pe tvr ,dc sa dea barca-arsenal?aici avem 2 romani lucescu-rat,acolo pe cine avem??????pe mutu?care il pupati in fund atata?briliantul?mai ales unii vai e exemplu …cum puteti spune asa ceva?ala drogatul ala?pt copilul meu nu va fi ..am fost fotbalist profesionist insa dak nu ai bani in romania nu ajungi departe …..intreaba-l pe moldovan care a antrenat la iasi cati bani lua la juniori

gery76 (78 comentarii)  •  9 martie 2011, 2:37

Mandru am fost cand a ridicat deasupra capului ”cupa cupelor”in calitate de capitan al Barcei marele nostru international Gica Popescu sau cand acelasi Popescu impreuna cu Hagi invingeau Arsenalul in finala cupei U.E.F.A cu Galatasaray dar sa fiu mandru de o echipa patronata de unul din cei mai mari mafioti din europa de est fara nici o istorie si traditie in Europa fotbalistica Sahtiorul lui Ahmetov niciodata.Acesta echipa este patata de sangele nevinovat al multor oameni pe care si-a cladit imperiul financiar acest mafiot ordinar de Ahmetov care mai este dat si ca model de unii ziaristi orbiti de pupincurismul lor jenant ca si de unii oligofreni sustinatori ai rusinii de echipa ucraineiene.

vlad (96 comentarii)  •  9 martie 2011, 2:37

Ai dreptate doar pentru ca a jucat in paralel Barcelona si atat. TVR-ul si PROTV-ul nu au ales meciurile astea de prosti, au observat ca au audienta mai buna decat meciuri oarecare… in sezonul de toamna din grupe, nu s-a dat nici un meci al Sahtiorului, asa ca e o problema falsa. Probabil redactorii TVR au crezut ca dupa meciul tur Barcelona o sa fie deja calificata si la Donetk o sa fie un meci foarte disputat…. au intuit prost si atat.

Ca o parere personala, desi sunt mare fan Barcelona, toate meciurile lor sunt la fel, ei jaoca exact la fel, toaca pe toata lumea cu tiki-taka-ul ala… la un moment dat te mai plictisesti, vrei si niste variatie. Nu mi se pare normal sa se dea doar meciurile Barcelonei (sau Realului) din toamna pana in mai. Uneori echipele mai mici fac meciuri mai interesante si mai palpitante.

karaoke (83 comentarii)  •  9 martie 2011, 2:42

Bravo ca cenzurezi. Macar la atat sa fii bun.

Ai BLOG ca sa cenzurezi? De ce nu ti-ai facut site, si economiseai timp.

Dupa cum spuneam: patetic.

adi (7 comentarii)  •  9 martie 2011, 2:55

Eu intotdeauna am tinut cu o echipa din cauza jucatorilor sau a antrenorului ei. Criteriul poate sa fie valoarea sau sentimentul apartenentei. In primul caz tii cu Barcelona, in al doilea cu Shaktior, Galatasaray, Fiorentina sau Inter. Sa nu te impresioneze deloc ca un roman de-al tau invinge, muta miza intr-o zona mai impersonala.

Dorin (54 comentarii)  •  9 martie 2011, 2:57

Nea Cristi, Sahtiorul , Galata, Fenerul nu te reprezinta. Spune-mi te rog prin ce te reprezinta pe dumneata o Barcelona! Sau Manchester! Sau Rapid (in fine, Steluta, Dinamocu’ sau cu cine tii tu in Romanica)!

Zi-ne domne si noua cu ce te reprezinta cutare sau cutare echipa, facem neste sondaje, vedem ce echipa e cea mai reprezentativa pentru romani si-o transmitem p-aia!

Parca vad: „pe mina ma reprezinta Baiern fiindca eu sunt o fire muncitoare, nemteasca”. Sau: „pe mine ma reprezinta Barca fiindca eu am un caracter ofensiv si in acelasi timp am miscari gratioase”. Sau „pe mine ma reprezinta Man U fiindca si in mine s-au bagat miliarde de euro da’ n-am realizat nimic, si cand mi-am dat seama ca nu sunt in stare sa realizez nimic, am facut ca nea Alex: mi-am dat o gheata in rinichi (cel mai bun organ al meu) su dup’aia l-am vandut!”.
Ori: „pe mine ma reprezinta Roma din seara asta, fiindca nu stiu sa pierd cu capul sus si dau imediat vina pe altii (sau plonjez in careu ca sa ratez penaltyuri, sau dau coate-n gura pe sestache capitanului lor, sa moara si capra vecinului!)”- hai ca asta-i buna… asta chiar suna Rroma-neste, nu?

ciulimistu (2 comentarii)  •  9 martie 2011, 3:05

Absolut de acord.Locuiesc in USA si sincer am ales si eu Barcelona-Arsenal.Sincer,imi place sa urmaresc echipe cu nume,cu traditie.Faptul ca Lucescu este antrenor acolo,ma lasa indiferent.Cum ma lasa si cand juca Hagi in Turcia sau Radoi acum la arabi,cu toate ca sunt stelist de vreo 38 de ani.Cat despre racnetele orgasmice ale comentatorilor romani vis-a-vis de prestatia echipei Sahtar Donetk………no comments

nae_zbest (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 3:12

ce te roade invidia si ce demonstrezi ca ai acelasi caracter cu sefu’ tau jiji

Talpaiadului (3 comentarii)  •  9 martie 2011, 3:35

Barcelona-Arsenal a fost un meci extraordinar, iar jucatorii Arsenalului au dat dovada de un fairplay de neegalat: au aplaudat jucatorii si suporterii Barcelonei la final, dupa ce au fost furati de arbitru si huiduiti de catre suporterii Barcelonei in timpul meciului. Un lucru de care numai englezii sunt in stare, tot respectul!

diavolo9 (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 4:01

Mister cristi? hellou – ACUM 2 MINUTE reciteam ce am scris la colegul dvs., prietenul dvs, Tolo-.
Fiecare cus tilul lui -dvs fara sa va flatez am repus ina rticolul dvs gandurile nu numa ale mele ci a multor miloane de romani din rr-omania si nu numai .
Comentariul dvs -practic nu trebuie comentat – este scurt direct la obiect si impartial !Cum v-a trecut prin cap si c e a-ti simtit -Sunteti ca mine .Ce am in gusha si n capusha ,vba aia!!
Am intrebat azi in Munich ,niste romani dupa meci ,—ai auzit ca a batut shkakata pe roma?-sau uitat luuuuuuuuuung la mine si au zis :Cineeeeeee?????????-
le am zis aia ce shi condushi de Il maestro Luce – mi ai zis-cINEEEEEEEEEE????- AM ZAMBIT SI AM ZIS – a batut UTA PE FEYNORD !! – au zis :URAAAAAAAAAAA – pe ce post a fost meciu? (*_*)

AM zambit si le am zis – auguri !!

ps – cei intrebati de mine aveau intre 15 si 56 de ani !!

Best regards 4 all !! Romania wake Up!!!

diss (39 comentarii)  •  9 martie 2011, 4:02

Draga Cristi!
Hai ca esti nedrept,ca sa nu zic deadreptul carcotas!
Nici eu nu ma infior dupa Shathiorul lui Lucescu,nici macar nu sunt un fan al lui,mai ales de cand mezinul familiei incearca din rasputeri sa scoata nationala din prima suta mondiala!,dar cand vorbim de modul in care seniorul isi face meseria trebuie sa ne inclinam in fata lui! Ca esti tu fan Manchester,eu Barcelona sau Tolo fan al lui Arsenal asta nu are nicio relevanta!
Lucescu a creat o echipa foarte buna,eu o vad in finala, care joaca uneori incantator! Punct!

moshew (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 4:03

si totusi sunt curios ce mare rating si-au facut in transmiterea „marelui meci” pe postul national, ca pan la urma, pe asta s-au bazat , nu?

paul.o (19 comentarii)  •  9 martie 2011, 4:22

Multzumesc pentru sinceritate dle. autor. Suntetzi exemplul tipic de roman cu mentalitatea de ” sa crape si capra vecinului ” care a facut ca romanii sa fie dezbinatzi , invidiosi, carcotasi, turnatori ,total opusul altor neamuri ( in primul rand evreii) care se sustin si incureajeaza reciproc . Mai ales tanara generatzie are nevoie se eroi romani, de modele de reusite romanesti nu de blazare si indiferentza.Propagand o asemenea mentalitate nu va mai intrebatzi de ce se duce tzara de rapa .
P.S. – Probabil la fel de indiferent v-ar fi daca un cercetator roman lucrand in SUA ar lua premiul Nobel.

topi (16 comentarii)  •  9 martie 2011, 4:33

eu am vazut ambele meciuri in paralel pe internet si sincer meciul din ucraina a fost mai frumos decat cel din spania
in ucraina s-a jucat mult mai aprig si romanii macar in prima repriza au facut si ei presiune
arsenal a avut un numar foarte mare de suturi pe poart, adica 0 (zero) si a ajuns la la poarta barcelonei undeva prin minutul 87, nu apreciez meciul echipei lui lucescu pentru ca el e roman ci pur si simplu a fost mai frumos
cred ca alegerea tvr-ului a fost inspirata, in ucraina s-a luptat pe viata si pe moarte in timp ce in spania daca nu dadea barca autogol aveam o miuta cu 99% posesie pentru barca si 11 jaloane de la arsenal, asa cu autogolul am avut si putine „emotii” , ca oricum dupa aia au fortat un pic si le-au dat inca 2 goluri pe langa alte vreo 15 ocazii clare de a marca
sincer eu mi-as dori sa se dea mai mai degraba meciurile in care joaca echipele germane in detrimentul barcelonei , ca la nemti vezi altfel de fotbal
oricum nu ma incanta cu nimic faptul ca s-a calificat echipa lui lucescu, dar meciul a fost mai frumos
totusi sa nu uitam cand lucescu a luat cupa uefa a scos un tricolor si l-a pus pe umeri
as vrea sa stiu cati antrenori scot steagul national cand castiga un trofeu de club, el a facut-o
asa ca putem sa ne bucuram si sa-l respectam macar si sa ii apreciem valoarea si munca
si daca e sa o luam din alt punct de vedere, de ce nu ne-am bucura cand romanii oriunde ar fi ei ar castiga, ca daca ne gandim de ce se bucurau ucrainienii, ca nu prea aveau jucatori in echipa care sa fie ucrainiei, sau englezii care tin cu arsenal, ca joaca echipele in orasul lor, oricum nu sunt echipele orasului ci ale patronului, asa ca supa logica asta de m-a bucura ca a castigat chivu liga sau hagi cupa uefa
eu prefer sa ma bucur pentru fiecare roman care castiga oriunde ar fi el
sincer nu m-a incantat prea tare cand clujul a jucat in liga si nu avea nici un roman pe teren, sincer si in momentele alea vroiam sa vad un meci mai tare din liga dar totusi la tvr era clujul care daca imi amintesc bine a avut meciuri in care nu avea nici un roman sau doar unul in teren, si de ce m-as mandri cu echipa aia
eu sunt de parere ca trebuie sa ne mandrim si cu echipele care reprezinta romania dar si cu jucatori romani indiferent unde ar fi ei
avem noi romanii in sanfe sa murim de invidie si sa ne dorim sa moara si capra vecinului
acoperiti de asazisul spectacol toti ati fi vrut sa vedeti barcelona cu arsenal
le-am vazut pe ambele si barcelona – arsenal a fost net inferior ca spectacol, arsenal nu a existat au avut, repet, zero suturi pe poarta si au avut o singura ocazie in minutul 87
daca ala e un meci la care merita sa te uiti atunci ma fac si eu fotbalist, sau poate nu 🙂

Ionel (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 4:45

Domnilor ziaristi, sunt cititor al ziarelor de sport de 35 de ani. As vrea sa stiu cind se va citi intr-un ziar de sport postrevolutionar, exclusiv despre sport. De cand reprezentarea bustului gol sau a posteriorului mai putin imbracat al pipitelor este un sport? Nu tu o caseta tehnica, nu un comentariu axat pe aceasta caseta, doar barfa despre arbitri, ce maninca Jiji in Poiana sau ce sluga ii da televizorul mai tare; unde se trateaza Borcea de chiulangita cronica etc. D-lor va numiti ziaristi sportivi, comentati si scrieti articole doar despre sport si o sa vedeti ca o sa fiti cititi mult mai mult, o sa aveti audienta mult mai mare. Terminati cu balacareala va rugam frumos.
Iar in loc de fotografii ale pipitelor goale sau semigoale, puneti o fotografie a unui junior de perspectiva, un comentariu pertinent al unui jucator adevarat din tara sau strainatate etc. Mai vorbiti si de alte sporturi nu doar de fotbal, rugbi sau hanbal nu va invat eu sa va faceti meseria cu adevarat.

Andrei (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 4:52

Eu ma simt extraordinar cand vad ce echipa a facut lucescu!!! Dupa acest articol se vede ca esti stelist!! Lucescu e cel mai bun antrenor roman din toate timpurile oricat veti incerca sa-l denigrati…

Din Canada (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 5:21

Geambasule esti departe de adevar tata. Asa ai scris si despre Tiriac si alti romani care au reusit in viata. Poti sa te uiti la ce meci vrei, pe internet se vede orice meci DAR, esti putin mechant asa cum zic astia pe aici. Sper ca ti-a spus Tolontal cum este cu invidia.
Salutati de peste mari si tari

rugby (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 6:22

ar trebui sa te uiti,dar noi stim sa sfidam si sa blamam performanta…….am locuit in Barcelona(eram fan pana sa ajung acolo al echipei),catalanii nu dau doi bani pe straini,mai ales pe romani…..asa ca trebuia sa vezi Sahtior si sa te bucuri ca un ROMAN FACE PERFORMANTA….DAR U TE BUCURI LA DEMISII SI LA ELIMINARI DIN CUPELE EUROPENE…HALAL PRESA….

senateo (6 comentarii)  •  9 martie 2011, 7:07

Decat sa vad cum arbitrii si UEFA imping de la spate pe Barcelona, mai bine vad brazilienii de la Shahtar. Pentru cei neinformati, Dolce are o cota de piata de 25% si un abonament de baza incluzand DolceSport costa 13,5Ron/luna.

gil (3 comentarii)  •  9 martie 2011, 7:10

daca nu i place lucescu nu i o problema pentru nimeni dar nu se compara efortul sportiv al lui sahtior(echipa estica) cu cel al unei echipe occidentale,in orice sport poti trage o concluzie pentru ca sa devii mai darz,mai curajos…sahtior este un exemlu sportiv extraordinar de neegalat de barcelona,arsenal…la capitolul placere poate argentinienii barcai sau tinerii lui venger au mai mult spectacol..nici unii nu l vor pe lucescu nici eu nu ma dau in vant dupa barcelona caci este ajutata de zeci de ani de arbitrii intr un mod tupeistic incredibil-fiecare se uita la ce i este de folos !! ce adica barca nu e o echipa publicistica ?idolatrizata?este! eu am ales sa vad cum gaseste o echipa estica putere sa bata o echipa vestica,ce idei,ce tactica,ce curaj,ce scheme,ce..foloseste..pasele celor de la barca le stiam..scuze si sper sa nu stergeti comentul

alex c (3 comentarii)  •  9 martie 2011, 7:15

felicitari!
mare parte din iubitorii de fotbal din romania au simtit aseara o indignare teribila pentru gestul absolut deplasat si slugarnic al tvr.ne-am saturat de turci, ucrainieni si azeri de mana a treia care ne sunt bagati pe gat… am uitat si de sauditi…

dino (2 comentarii)  •  9 martie 2011, 7:18

de acord, faptul ca evolueaza nu e un criteriu obiectiv sa tii cu o echipa, dar care ar fi criteriul pentru cei care tin cu barcelona? singurul criteriu obiectiv e atasamentul creat in timp, prin mers la stadion – cazul meu cu dinamo. Nu poti fi fan al niciunei echipe de afara pana la nivelul exprimat de comentatori, sa te entuziasmezi aiurea – fie ca are sau nu romani.

sundance kid (107 comentarii)  •  9 martie 2011, 7:23

Nu stiu nici cu patriotismul asta cum ramine .. Eu am avut la sfirsitul anilor 80′ un prieten bucurestean originar din Arad, dinamovist daca are vreo importanta ! A venit si finala Stelei cu Milan pe care am vizionat-o impreuna si am avut surpriza sa constat ca prietenul meu se bucura la orice gol dat de milanezi !! Problema era ca nu era fals !! Chiar se bucura cu adevarat.

ciupi (376 comentarii)  •  9 martie 2011, 7:28

eu am dat pe barca-arsenal numai si numai din cauza ca acolo era un joc cu calificant mai greu de intrevazut. ma interesa adica suspansul. ca jocul n-a avut ce asteptam asta-i altceva. cu un antrenor care are numai scheme in cap, nu si oameni, arsenal nu putea sa se califice decat daca barca isi mai dadea vreo doua palme peste ceafa – a se citi autogoluri..

MIHAI (34 comentarii)  •  9 martie 2011, 7:34

Eu urmaresc meciurile in care sunt prezenti romani, am emotii pt. ei si ma bucur la victorie.Chiar daca ei sunt acolo pt. sumele mari de bani pe care le primesc, ma bucur ca sunt atat de buni incat scot din buzunarele stranilor mici averi.Mircea Lucescu este un roman care a reusit ma intereseaza ce se intampla cu el si am sa-i urmaresc intotdeauna performantele.

flor (40 comentarii)  •  9 martie 2011, 7:35

Bravo Cristi. In sfarsit sunt de acord 100 % cu tine. Da sa vezi ce ne asteapta in continuare: vor veni lustruitorii de serviciu si-l vor face pe mediocrul Lucescu mai mare decat Fergusson, Mourinho, Wenger, si multi altii.

adrianii (3 comentarii)  •  9 martie 2011, 7:37

cand am auzit in urma cu 3 saptamani discutia despre cum se vor imparti prioritatile in tvr privind meciurile Arsenal-Barca si sahtior -roma,am crezut pentru o clipa ca nu e adevarat.apoi,mi-am dat seama ca suntem in romania si ca e normal sa se ia cele mai ciudate si anormale decizii cu putinta.in acel moment am decis ca nu ma voi uita la returul din ucraina,in semn de protest fata de cei care au luat o decizie incorecta fata de cei mai multi microbisti care ar fi ales in proportie covarsitoare sa vada fotbal adevarat si nu meciul lui lucescu din motive de asa zis patriotism.si nu m-am uitat.ma bucur ca s-a calificat sahtior,stiam cu totii ca o va face dupa victoria din primul meci,deci nici din acest punct de vedere nu erau motive pentru decizia tvr.norocul meu este ca prind digisport.meciul Barcei se da joi pe digi+ de la 20.00. chiar daca stiu deja rezultatul si marcatorii,chiar daca este in reluare,cu siguranta nu voi pierde acest meci.RUSINE TVR!

aure (2 comentarii)  •  9 martie 2011, 8:11

Exact ce gandesc foarte multi dintre noi. De ce naiba ar trebui sa ma simt mandru ca s-a calificat Sahtar. M-as simti mandru daca ar veni la nationala si ar face o echipa care s-ar califica la mondiale si europene. Si subscriu si la Barcelona-Arsenal.

adrianii (3 comentarii)  •  9 martie 2011, 8:12

trebuie sa remarc faptul ca tot un profund spirit de responsabilitate fata de publicul pe care il slujeste si il educa ii determina pe mai-marii institutiei tvr sa dea de luni pana vineri de la 18.30 la 19.30 pe programul 1 un serial monstruos,o telenovela japoneza.nu-i pot reda titlui fiindca nu merita efortul….in conditiile astea,cum sa te astepti sa ii duca mintea ca NICIODATA sahtior -roma nu poate fi inaintea lui Barca-Arsenal-intamplator,la ora actuala,cel mai tare meci posibil in Europa.

adrianii (3 comentarii)  •  9 martie 2011, 8:20

o ultima completare: tin cu Barcelona…..si cu Arsenal….si cu Borussia Dortmund…cele mai tari echipe din Europa in sezonul acesta.

Comentează