Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Kakaia Champions League? Şahtior?

Nu  mi-am dorit să văd Şahtiorul lui Mircea Lucescu. Ca orice microbist apatrid, voiam să văd, ce banal!,  Barcelona-Arsenal. Pentru că eu nu mă simt reprezentat de Şahtior Doneţk.

Şi, naiv, cred că mai sînt şi alţi români cărora […]

marți, 8 martie 2011, 11:45

Nu  mi-am dorit să văd Şahtiorul lui Mircea Lucescu. Ca orice microbist apatrid, voiam să văd, ce banal!,  Barcelona-Arsenal. Pentru că eu nu mă simt reprezentat de Şahtior Doneţk.

Şi, naiv, cred că mai sînt şi alţi români cărora nu li se sugrumă glasul de emoţie pentru formaţia portocalie de pe Don. Admir munca lui Mircea Lucescu, stilul ofensiv al acestei echipe ucraineano-braziliene, faptul că antrenorul nostru ţine în lesă sud-americani care suspină după carnavalul de la Rio şi slavi care suspină după vodkă, observ că Răzvan Raţ este în mod constant unul dintre cei mai modeşti jucători ai formaţiei finanţate de Ahmetov,

dar

Eu nu pot striga patriotic, aşa cum o fac comenntatorii TVR şi o făceau odinioară şi cei ai PRO TV la golurile Şahtiorului. Ori ale Galatei, Ori ale Beşiktaşului. Care îmi sînt absolut indiferente. Ca şi calificările lor.

Nu mă constitui parte la succesul proiectului Şahtior, nu am nici un fior  pentru că nu mă simt reprezentat nici de ei, aşa cum nu mă simţeam reprezentat nici de Galata, nici de Beşiktaş, turci şi turci şi ucraineni care mi-au stricat sezoane întregi de Champions League.

Champions League s-a transformat din motive de ipocrizie patriotică şi mimetism de consum în Liga Expaţilor Români, Liga celor care activează sub culori străine pentru nişte  salarii care compensează şi depărtarea de casă şi emoţiile şi firle albe, dar care nu ar trebui să ne oblige să ţinem cu Şahtior, Galatasaray şi Beşiktaş.

Fiindcă noi ţinem cu Real, cu Manchester, cu Milan şi cu Arsenal, cu Inter sau cu Tottennham, fiecare cu ce l-a lăsat Dumnezeul lui de suporter internaţional.

Refuz să particip la sărbătoarea de pe Donbas Arena. Refuz să mi se spele creierul în numele unui naţionalism greu de explicat de cei care răcnesc la microfoane. Salut calificarea lui Mircea Lucescu, aflat într-un moment de graţie al carierei la 66 de ani, o vîrstă potrivită pentru crescut nepoţi, nu jadsoni. Felicitări, nea Mircea, dar eu  nu am destupat şampania, mă uit la rezumatul de pe Camp Nou!

Comentarii (245)Adaugă comentariu

Alin (1 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:50

Si mie mi s-a parut foarte ciudat si nepotrivit sa nu se transmita BARCELONA – ARSENAL, unul din cele mai frumoase meciuri care pot avea loc la ora actuala pe planeta!

Defoe (1 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:50

multi dintre noi am avut internet si ne-am vazut meciul zilei fara probleme
sper acum sa nu cada shaktar cu o echipa de mana 2 ca il vor da si pe ala penibili astia de la tvr

IONUT (1 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:51

CORECT andrei,am pierdut un meci pe cinste,asta e,daca ei au drepturile tv suntem obligati sa ne umilim,sunt de acord cu ce ai scris,e evident ca nu asa se procedeaza.
Daca am avea barca-milan in acelasi timp cu sahtior-copenhaga am urmari pe il mluce c-asa vrea tvr asta desuet.

Lukas (1 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:51

Perfect adeverat. M-am uitat la Barca – Arsenal pentru ca a fost cea mai tare dubla din aceasta etapa.

Victor (43 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:53

Cristiane….sincer…dar sincer…e cel mai jalnic si mai urat post al tau…le citesc de fiecare data cu placere . pana acum nu am simtit nevoia sa intervin …insa ce ai scris tu mai sus…ma lasat rece …si m-a facut sa imi schimb oarecum parerea despre tine…nu inteleg ce rost are acesta articol…dar e dreptul tau sa comentezi ce se intampla in jur….asa cum e si dreptul meu sa comentez ceea ce tu ai scris…..

Laur (1 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:53

Uite de aia unii se uita pe net la meciuri. La calitate foarte slaba, dar prefera sa vada Barca.

tibi (1 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:53

de apreciat ce a facut acolo il luce..bv lui..cu banii avuti la dispozitie e cam greu sa nu faci ceva..
eu insa sunt fan Barca de prin 97′ de cand aveam vreo 8ani si abia invatam ce inseamna fotbalul..asa ca sa ma scuze luce daca nu vreau sa ma uit la meciul lui si prefer Camp Nou si minunata Barca prin jocul total practicat..

stere (2 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:53

ca mare dreptate ai; P.S: bine ca am net de mare viteza…

lucy (1 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:53

sun de acord cu tine

telly (5 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:54

Pentru că eu nu mă simt reprezentat de Şahtior Doneţk. valabil si pentru mine, personal. am preferat sa urmaresc barca – arsenal pe un stream prost decat sa aud „tipetele patriotice” de la televiziunea nationala. cred k faceau audienta mai mare la meciul de pe camp nou. mi-a placut mesajul. bafta la scris

PS: completeaza-ma dupa rezumat!

florin (5 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:54

corect!!! am pierdut un meci mare asta seara in numele a ce? Sahtior? sa fim seriosi…

rotehund (1 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:55

asta e bagata sa comenteze frustatii care acum 2 saptamani urlau ca nu au vazut roma-shahtior, iar ieri ca nu vor vedea barca-arsenal…
primiti banii pe publicitate la numarul de post-uri pe site? :))

Razvan Nicolae (5 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:56

De ce sa nu tinem cu Sahtior? De ce trebuie sa mergem mereu pe un trend? Barcelona zi si noapte. Nu e zi in care sa nu apara o stire despre Barca, doar ca in ultimul timp sunt doar stiri de gen publicitar.
Mircea Lucescu este drogul care ne face sa mai uitam de mocirla din Liga 1.

007 (1 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:56

acest articol chiar nu-si are rostul. pacat

Eusebiu (1 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:56

baga-ti dolce sa vezi barca…ai pierdut un meci mare….

adi (3 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:57

da imi place ca stergi comentariile care nu te lauda. sunteti toti o apa si un pamant…si tvr si gsp

stef (1 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:57

Putini sunt cei care au vrut sa vada Sahtior-Roma , un meci decis deja din tur…Si eu am fost foarte dezamagit sa vad ca nu se transmite Barca-Arsenal , un meci cu totul dintr-o alta categorie , exceptional . Nu-i nimic , m-am uitat la Barcelona-Arsenal si am avut ce vedea , pentru ca Barcelona e categoric cea mai buna echipa din istoria fotbalului .

Alin (3 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:57

O mare prostie sa se dea pe tvr acest meci, iar Barcelona-Arsenal pe Dolce Sport, un canal exclusiv pentru abonatii Dolce.

Boloo (1 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:58

Sunt perfect de acord si in asentimentul tau…mai mult cei de la TVR au reusit sa transmita un meci intre o echipa „sigura” pe calificare dupa scorul din tur, in detrimentul altui meci mult mai echilibrat ( s-a vazut in timpul partidei – am gasit ca orice roman descurcaret un canal pe net).

Zait (1 comentarii)  •  8 martie 2011, 23:59

Si ce meci… ce meci a putut sa refuze TVR-ul romanilor. Barcelona e cosmica, ireala chiar daca a fost ajutata putin de arbitrul Busacca. Aveti dreptate dle Tolontan, felicitari Mircea Lucescu pentru reusita, dar spectacolul asta-seara a fost pe Nou Camp. Arsenal a fost sufocata de cei aproape 100.000 de spectatori. Barcelona inseamna … fotbal TOTAL iar Messi, Iniesta, Alves si ceilalti „extraterestri” nu fac decat sa ne bucure prin modul lor de a evolua. Multumim Barca !

bogdan (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:00

Genial. Ai sintetizat trairile tuturor pasionatilor de fotbal adevarat care, de mai mult de zece ani de zile au fost si inca mai sunt nevoiti sa „fraternizeze” cu echipe aflate pasager intr-un an / sezon de gratie si la care joaca sau antreneaza vreun roman, fie ca acesta se numeste Lucescu, Mutu sau Rat. Exceptia e Chivu, dar nu e vina lui ca joaca. Domnilor, noi microbistii, dorim martea si miercurea sa evadam din mocirla fotbalului autohton si nu stiu unde in lumea asta, in ce tara a mapamondului cu exceptia Ucrainei, ar fi fost preferat spre difuzare un Sahtior – Roma, unui Barcelona – Arsenal, un adevarat regal fotbalistic.
P.S. Cea mai mare multumire a mea a fost ca Sahtior si CFR Cluj si-au jucat in toamna meciurile in aceleasi seri, caci altfel as fi fost condamnat la noi doze de patriotism voluntar…

cip (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:00

corect si la obiect! si eu m-am uitat pe net la Barca si am vazut un super-meci de fotbal; poate ca tactic (si nu numai) era mai indicat cel de la Donetsk, insa globalizarea nu ne mai permite sa fim suporterii unor echipe „indoielnice”; salut performanta lui Mircea Lucescu (cel mai bun antrenor roman, daca nu intra in campania lui ion iliescu era si cel mai mare OM) insa cred ca dihotomia (nu injur pe nimeni) dintre fotbalul EUROPEAN si cel romanesc a ajuns la o limita simtita de adevaratii suporteri, escamotata de voi, jurnalistii care va pricepeti, si speculata (bafta lor) de ziaristii de can-can; nu o sa simt vinovat in viata mea ca m-am uitat la Barca, in ciuda performantelor (patriotice) induse de gazetaria romaneasca… altfel, RESPECT, MIRCEA LUCESCU!

dinuandrei (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:02

Este foarte adevarat ceea ce afirmati mai sus, dar, vorbind numai in numele meu, imbucarator este faptul ca un antrenor roman ajunge cu echipa lui in sferturile CL, nu pentru ca ajung Sahtiorul acolo. Chiar daca sunt fericit pentru realizarea lui Mircea Lucescu, totusi privesc cu tristete la televizor si imi dau seama ca valorile noastre sunt afara si nu fac performanta pentru tara noastra. Chiar daca flutura steagul Romaniei, chiar daca vorbeste in romana la conferinta, chiar daca, daca… Romania, este uitata! Totusi, daca ar fi in Romania, ar fi lasat sa faca ceva? Ar dispune de toate conditiile necesare pentru a face performanta? Raspunsul meu: NU!

Daromark (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:02

Mi-ai luat vorbele din gura,Geambasu-le. Te-ai exprimat totusi,prea frumos. Nenorocitii de la tvr au dat inca odata dovada de lipsa totala de profesionalism,in frunte cu caraghiosul ala de C. Cernat adica la meciul tur-echipe mari-Arsenal vs.Barca,iar la retur-echipe de clasa B-Shaht.vs.Roma. Sa le fie rusine! Urmeaza ca marea finala UCL sa n-o transmita in direct,ci a doua zi in premiera !?

Dan 72 (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:02

FELICITARI,Cristi!! Chiar nu stiam pe unde sa-mi vasr si eu indignarea vazand ca banii mei platiti la TVR se ducin Ucraina,ca sa zic asa…Deaceea ne meritam soarta si locul in clasamentele de orice fel din Europa si din restul lumii…Asta este cauza prostului management la toate nivelurile…Sa nu te aliniezi majoritatii si normalitatii alegand sa transmiti meciul minerilor,frustrand microbistii de una din finalele C.L si in plus,un meci spectaculos,asta est dovada clara a imbecilitatii…FELICITARI,DOLCE !!
P.S:Sincer sa fiu am avut lungi perioade ochii intetosati de chinul de a urmarii mingea pasata de super jucatorii Barelonei…Parca am vazut un meci de tenis…ANTRENAMENT,ce sa mai zicem!!

liviu (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:05

Mai domnu’…jurnalist, se vede cu ochiul liber ca ai ceva personal cu Mircea Lucescu. Echipa lui este de laudat, are un joc extrem de placut,spre perfect..Si dupa Ahmetov (care mi se pare un patron model) Mircea Lucescu are meritul rezultatelor acestei echipe..deci, lasa rautatile..o rautate aproape tipic romaneasca, sa fim invidiosi pe alti romani..cand ar trebuii sa fim mandri ca mai sunt si romani care au succes, normal , datorita seriozitati si a munci. Te salut..

ovidiu (27 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:06

Internet, Cristi, internet… Nu mai exista monopol al televiziunii in era internetului. Si asta e unul din aspectele frumoase ale vietii 🙂

Alex (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:07

Salut Cristi,,,feliciatri pentru articol.

Vreau totusi sa vad cum comentati… eliminarea…

Este a 4-a oara in ultimii ani cand barcelona beneficiaza de eliminar GRATIS in momente cruciale….. NU ESTE POSIBIL ASA CEVA!!!! Cat o sa mai faca nemerniciile aste… Jocul Barcei…jos palarie….dar totusi nu se poate sa faca acese hotii pe fataaaaa

soarta (2 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:08

Felicitari pentru articol, straight to the point. O singura obiectie, parca Galata lui Hagi era acceptabila. Noroc ca avem si internet in afara de televiziune publica. In semn de protest nu am comutat nici macar pentru o secunda pe TVR.

fdsafasd (2 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:09

Aia de la TVR si-au cumparat drepturile UCL pentru a le arunca pe geam si pentru fi depasiti la audienta de o oarecare telenovela care rula (probabil) la ora aia? Fiindca nu imi imaginez ca cineva sa fi ratat Barcelona-Arsenal pentru un meci approape deciss dupa meciul tur.

Lucian (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:10

Cred ca esti tare departe de adevat.nu pot sa inteleg de ce nu te bucura ca unii din cei mai mari ambasadori ai Romaniei au succese.de astazi nu o sa mai citesc articolele tale in semn de dispret fata de caracterul tau.

mieusa (37 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:14

Eu m-am uitat la ambele doua, simultam(decizie FIFA-EUFA), deodata si incelas timp, si n-am simtit nimic, nimic, nimic, decat fotbal!

cristi (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:14

De acord cu tine. daca ar fi mai multe televiziuni care ar transmite champions in Romania nu ar mai fi problema asta. Meciuri pentru toti. Asa, doar cu TVR o sa vedem in curand si Al Hilal ca cine stie cine joaca sau antreneaza acolo. Traiasca myp2p.eu si sopcast-ul

Codrin (7 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:16

Mai vorbim dupa Sahtior – Barcelona. Lucescu este unul din putinii antrenori capabili sa anihileze masina de fotbal blau-grana, dupa parerea mea. Si chiar daca imi place la nebunie Barca, m-as bucura sa vad Sahtiorul trecand mai departe.
Iar seara asta am inceput-o regratand ca nu vad Barca, uitand-uma la Sahtior, gasind Barca pe net si alegand in final meciul lui Lucescu. Pentru ca a meritat.

cezar prusac (25 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:19

felicitari Mircea Lucescu! in rest … achesez ideii transmise de Cristi…

alexhaiducu (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:20

am tinut si tin cu barcelona!
nu ma intereseaza echipele la care evolueaza romani!
am vazut meciul barcelona -arsenal!
de neegalat!

mario1974 (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:22

cum sa aiba echipele romanesti performanta cand voi jurnalistii fortati propreitarii de cluburi sa dea jos antrenori mai repede sa se certe intre ei, sa se injure, radeti si ii intaratati sa iasa stirea ( „exclusiva, incredibila, socanta”). va interseaza cat a stat nu stiu ce fotbalist in club, sau nu stiu ce patron ce masina si-a luat, tehnic, tactic cand va pregatiti? citit si voi Gazzetta, urmariti 90 minuto?? cat sunt de broscari comenteaza faze, si voresc FOTBAL. voi BARFE….atat. Cand va schimbati voi si fotbalul o sa arate altfel.

cfrescu (24 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:22

apreciez ca ești sincer, dar cu astfel de oameni e greu sa se construiască vreodată ceva în romanica… din articolul tău rezulta f. clar de ce toate valorile noastre sunt din ce în ce mai rare și oricum în afara granițelor – aici nu doar ca nu sunt apreciați la justa lor valoare, dar mai mult sunt și loviți și îngropați sub munți de cinism și tupeu… ok, ești un microbist apatrid, înțeleg, dar puteai s-o ții pt tine; cu articolul de mai sus ai evoluat practic la stadiul apatrid pur-și-simplu, și le dai apa la moara tuturor frustraților, inconștienților și sfertodoctilor care din păcate alcătuiesc majoritatea și fac legea pe plaiurile mioritice…

ion pentru desteptul de la postingul 16 (5 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:23

de acord ca barcelona e o mare echipa. pe de alta parte sa nu uitam ca nu a mai castigat prin europa de o bucata. si sa nu mai uitam ca van persie a fost eliminat(usor) la 1-1 cand barcelona ar fi vazut inca o finala la televizor. asa ca sa o lasam mai usar cu barcelona. inca odata, e o echipa mare, dar nu chiar asa mare.

Cristocea (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:24

Carcotasi…..trofeul ajunge la Donetk .

juanyto (10 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:25

..pe timp de criza , SAHTIOR – ROMA e mai ieftin ,pe timp de criza nume ca MIRCEA LUCESCU mentine sau ridica valoarea brandului romanesc , sa ma scuze GUTA sau FLORIN SALAM , pe timp de criza…sau NU…e mai usor sa fi fan REAL , MANCHESTER , MILAN , ARSENAL…

Basarabeanul vişiniu (9 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:26

Victor on 08.03.11 at 11:53 pm

Ba să ştii că are perfectă dreptate Cristian Geambaşu. Şahtar (asta e denumirea corectă!, în ucraineşte! nu ştiu de ce tot rămâneţi pe sovietico-rusescul „Şahtior”, se traduce „Minerul”) nu repezintă România, ci Ucraina. Iar Ucraina, nene, ne-a furat Sudul Basarabiei şi nordul Bucovinei, ba se implică şi în problema Transnistriei şi nu pro România. Sunt basarabean şi ştiu ce vorbesc. Iar Cristian când zice de spălatul creierelor, trage direct în 10!!!

Maneaua o sa ne omoare…

ion cu scuze pentru postingul 16. titlul a ramas de cateva zile in urma. :) (5 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:26

scuze postingul 16.

gest (6 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:26

Dezamagirea a fost mare vazand ca TVR1 a ales sa televizeze acest meci. Am urmarit pe net Barcelona – Arsenal si apoi si rezumatul de pe postul national. Comentatorii de la noi „pacatuiesc”, parerea mea, prin subiectivism, in mod constant. Si nu doar cei de la TVR. Uneori, datorita exceselor, parca as da pe „mute”.
Eu cred ca Barcelona trebuie vazuta de orice iubitor de fotbal. Spectacolul e total!

Din Australia (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:26

Se simte rautate in acest articol, rautate indreptata catre Lucescu si alti romani care figureaza in strainatate. Sa fie neputinta si frica de a pleca in strainatate a autorului? Poate

Dar cum unii nu vor sa plece, altii nu vor sa ramana. E alegerea fiecaruia. Nu trebuie sa te simiti reprezentat de Lucescu si Sahtior, dar trebuie sa avem o farama de mandrie in noi cand un roman chiar are performanta.
Eu am auzit din intamplare la stirile sportive stirea cu Sahtior si AS Roma si sincer am zis BRAVO LUCE…BRAVO.
Faptul ca Lucescu duce Sahtiorul in CL si nu Dinamo sau alta echipa romaneasca, ne arata problema e in Romania. Nu putem tine valorile la noi acasa.

melescanu (1 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:26

Sahtior? A treia oara in sferturi?
Ce performanta este aceasta?

Steaua a castigat cupa, a fost in alta finala si in alta semifinala toalte in CL.

Sahtior nu are deocamdata nimic comparabil.
Cupa UEFA are un alt ordin de importanta clar inferior.
Asa ca lasati-o moale cu Lucescu. Antrenorii mari
castiga cupa campionilor, intrebati pe oricine.
Aah?, Lucescu a antrenat la Inter?
Pot sa va reamintesc ca a avut un rol de umplutura,
a fost o solutie de avarie,
precum Cartu la Steaua.
A fost dat afara dupa cateva luni.
Dupa ce catiga ceva important, mai vorbim.
Pina atunci lingusim.

deco (37 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:28

Ceea ce e incredibil de neprofesioninst e ca in tur au dat Arsenal Barca. Adica daca tot sunt patrioti, trebuiau sa fie de la inceput. Eu am dat drumul la TV la 21.40 si am vazut negru (portocaliu) in fata ochilor. Nu puteam sa cred ca nu o sa vad Barca. O decizie total aiurea. Era clar ca Sahtior are meci mai usor cu Roma, dupa ce castigase pe Olimpico. Pe Camp Nou a fost un meci epic insa, cu rasturnari de situatie, etc. Pt frustratii care cred ca barca a castigat cu arbitrii, nu pot spune decat atat: decizie corecta a arbitrului, go back to sleep.

Visca el Barca. huo TVR, bravo Lucescu.

dinARAD (127 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:30

Cit se poate de NEadevarat , Dle. Geambasu. Dupa cum mai spunea cineva: „Mircea Lucescu este drogul care ne face sa mai uitam de mocirla din Liga 1.” Pe mine NU ma intereseaza nici Barcelona , nici Milan si nici Manchester. Si nici Donetk sau Galatasaray. DAR MA INTERESEAZA „ACOLO UNDE SUNT ROMINI” , acolo unde cineva nascut in aceeasi tara unde m-am nascut eu ne face CINSTE si face SA SE VORBEASCA (si) DE BINE DESPRE ROMINIA SI ROMINI. Barcelona sau Milan sint un BRAND despre care SE VORBESTE MULT , (precum Srteaua la noi de ex.) , de aceea „tzine” poporul „mult si fara minte” cu aceste echipe , NU pentru ca ele ar fi ceva mai special decit altele , de fapt Donetk sau Galata sunt MULT MAI SPECIALE decit Milan sau Barcelona , TOCMAI pentru ca ele si-au depasit conditia si sau ridicat „din noroi” ca sa ajunga unde au ajuns. Exact ca un copil sarac , care a ajuns cineva DOAR pe „puterile” lui , si NU datorita Media , sau a sustinerii (de orice fel). Faptul ca „toti stiu de Barcelona” si doar citiva de Donetk NU INSEAMNA NIMIC , ori daca inseamna CEVA , inseamna CEVA in favoarea Donetkului , TOCMAI pentru că , ca sa ajungi ACOLO , inseamna CEVA pentru o echipa precum Sakhtior.

FELICITARI domnului Lucescu , DE DEPARTE cel mai mare antrenor romin al tuturor timpurilor (fie ca unora le place sau nu).

P.S. daca nu ati fi voi Media , echipe precum Barcelona sau Milan sau Manchester (sau Steaua de la noi) s-ar „dezumfla” precum un balon gaurit de un copil neastimparat. Majoritatea „poporului” „tine” cu „ceva” sau „cineva” cu care i se imbuiba capul (sau spala creierul) toata ziua prin orice mijloace… TV , ziare, Radio…etc…etc. Asta nu inseamna si ca acel „ceva sau cineva” este „mai cu moț.

ioan (2 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:30

mai, asta cu „drogul”…

cred ca ti-ai scris numele gresit.
cred ca numele tau e, de fapt, razvan lucescu…:)

deco (37 comentarii)  •  9 martie 2011, 0:32

@juanito – vorbesti in necunostinta de cauza. TVR a cumparat deja drepturile UCL, ca da Barca, ca da Sahtar, tot atata a platit. In schimb e clar ca pierde din telespectatori.., deci implicit bani, deci pe timp de criza nu e o decizie buna.

Comentează