Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Eric, Kape şi tubul digestiv

Îi priveam ca pe unii de-ai noştri, fiindcă am crezut că îi interesa şi altceva decît contractul. Am greşit

Eric ne-a dat o lecţie. Şi Kapetanos ne-a dat o lecţie. Aceeaşi lecţie. Brazilianul şi grecul ne-au învăţat că trebuie să […]

marți, 1 februarie 2011, 1:46

Îi priveam ca pe unii de-ai noştri, fiindcă am crezut că îi interesa şi altceva decît contractul. Am greşit

Eric ne-a dat o lecţie. Şi Kapetanos ne-a dat o lecţie. Aceeaşi lecţie. Brazilianul şi grecul ne-au învăţat că trebuie să îţi cunoşti interesul şi că totul trece prin stomac. Al lor şi al familiilor. Noi ştiam această lecţie din moşi-strămoşi, numai că eram pe punctul să o uităm furaţi de cîteva gesturi fireşti.

După un meci de ping-pong între cluburi, impresari şi fotbalist, Eric s-a întors la Mediaş şi ne-a făcut cu ochiul. Rămîne între el şi ucraineni povestea cu Karpaty Lvov. Omul a încercat, deşi era sub contract cu Gaz Metan. În acest moment, se aude vocea preşedintelui Ioan Horoba: „Hai, Eric, ce îţi mai place să vorbeşti!”. Aşa e, îi place. Vorbeşte bine româneşte, e simpatic. Îi plăceau şi sărmăluţele, şi obiceiurile noastre înainte de vacanţa de Crăciun. De-abia aştepta să se întoarcă să îşi depună actele pentru naturalizare şi să se însoare cu o româncă. Mai să ne podidească lacrimile. Ce îl costa să ne mintă frumos?

Kapetanos a semnat cu CFR după ce s-a simţit umilit de oferta Stelei. „Doar” 10.000 de euro pe lună salariu. La Cluj va avea un salariu stagional de 170.000, deci undeva la 14.000 pe lună. Plus o primă de instalare babană. 250.000. Ei da, aşa nu se va mai simţi umilit! Curios totuşi că nu a găsit nici o chipă în liga a doua din Grecia care să-l plătească mai bine decît Steaua. Fiindcă aşa ne spusese. Şi mai curios este că au picat ofertele de la Celta Vigo şi Anorthosis. Probabil că şi cei de acolo au vrut să-l umilească.

Eric şi Kapetanos au dreptate. Toată lumea aleargă pentru un salariu mai bun. Numai că ei nu ne vînduseră doar fotbal de o certă calitate, ci şi o anumită imagine. Aceea a străinului altfel decît mercenar. A tipului serios, adaptat, integrat şi ataşat sentimental de locurile unde a poposit pentru o vreme. La rîndu-ne, văzuserăm în ei exemple numai bune de oferit copiilor noştri din bătătură. Capricioşii şi mai comozii noştri fotbalişti trebuiau să ia aminte.

I-am adoptat repede pe Eric şi pe Kapetanos, fiindcă ne plăcea ce vedem la ei. Cînd le-a suflat vîntul în pînze din altă parte, cînd au simţit miros de bani mai mulţi, au uitat toate poveştile şi ne-au vorbit despre familii, despre un viitor din care noi, cei dispuşi să-i vedem ca pe unii de-ai noştri, nu mai făceam parte. Din Steaua nu rămăsese decît acel lucru rău condus de Becali, iar Mediaşul se transformase într-un loc de surghiun.

Am înţeles într-un tîrziu. Rămînem cu un gust amar. De coajă de lămîie grecească sau de boabă de cafea braziliană bine prăjită. E bine pentru stomac de vreme ce am aflat că totul trece prin tubul digestiv.

Comentarii (53)Adaugă comentariu

vlad (96 comentarii)  •  1 februarie 2011, 13:58

Ai mare dreptate!

Ric (9 comentarii)  •  1 februarie 2011, 14:01

Cat de adevarat e editorialul asta. Felicitari Cristi, ai pus punctul pe I

valentin (1 comentarii)  •  1 februarie 2011, 14:20

in aceste clipe solemne sa ne amintim plecarea lui Figo la Real si primirea lui pe Camp Nou.

si ar mai fi reversul cu Buffon, Nedved, Del Piero si Camoranesi jucand in Serie B pentru Juve cu contractele micsorate.

Paul (1 comentarii)  •  1 februarie 2011, 14:32

Excelent spus ! Trist…

mike (1 comentarii)  •  1 februarie 2011, 15:04

adevarat…un articol bine venit sa ne readuca aminte ca nu mai sunt fotbalisti care sa joace doar pt Steaua, Rapid, Dinamo, etc doar pt ca sunt fani de mici ai acelei echipe ci se duc unde sunt bani mai multi(asta in cazul romanilor)…exemplu pozitiv e Dica, care a venit la Steaua pe bani 0 cel putin asta e varianta oficiala…de straini nu mai vorbim…bune exemplele lui Valentin cazul Juve…Astfel de articole mai asteptam domnu’ Geambasu…

Dorin (54 comentarii)  •  1 februarie 2011, 15:06

Ce poveste de plans cu lacrimi de crocodil!!!
Pai logica simpla de clasa a doua ne spune ca daca nu erau mercenari, stateau prin braziliile si greciile lor, nu?

Povestea lui Juve nu sta in picioare, ca baietii aia stiau cat o sa castige dupa ce se vor intoarce in serie a 😉

Iar faza cu Figo, desi sunt fan Barca, e de rahat!

As vrea sa vad pe unul din voi caruia i se ofera o data jumate salariul pe care-l are pentru a lucra la concurenta, daca ramane sa munceasca de dragul firmei unde munceste :)).

Cati pot sa-mi spuna ca vor ramane? Numar raspunsurile in 24h :))

dan (28 comentarii)  •  1 februarie 2011, 15:28

Cristi…Eric avea salariu de 3000 de euro pe luna…si pentru Liga 1 e mult prea putin…

dan88 (1 comentarii)  •  1 februarie 2011, 15:42

Santeti un jurnalist foarte bun!Cred ca , de fapt, cel mai bun de la acest ziar!FELICITARI!

KWZ (1 comentarii)  •  1 februarie 2011, 15:45

SOARTA LUI KAPE A FOST DECISA DE OIER NU EL A HOTARAT SA PLECE.
CU ERIC AI DREPTATE. PANA LA UN PUNCT. DACA EL ARE UN IQ REDUS SI NU IL DUCE BIBILICA, POATE FI MANIPULAR DE IMPRESARI. DECI… CAND FOTBALUL VA FI JUCAT DE FILOZOFI, VOM PUTEA JUDECA, PANA ATUNCI, AMINTESTE-TI CA MAJORITATEA BRAZILIENILOR SUNT ANALFABETI. IAR KAPE E CEVA APARTE OMUL ASTA CHIAR ARE COLOANA VERTEBRALA! SI CRED CA E UNUL DINTRE CEI MAI INTELIGENTI FOTBALISTI DE PE MELEAGURILE NOASTRE, DIN PACATE OIERUL SEF SI-A BATUT JOC DE EL CU AMENZI SI INTERDICTIA DE A MAI APAREA IN ECHIPA.

Cristi (71 comentarii)  •  1 februarie 2011, 16:05

A te transfera (gratis) la alta echipa presupune a incasa o prima de instalare imensa, mai mult cat castigi intr-un an. Deci e in interesul jucatorului sa se plimbe pe la diverse echipe ca ia mai multi bani. Tu ai dat si 2 exemple de jucatori care au confirmat la noi in campionat sau cel putin la echipele unde au evoluat, dar strainii nu vin la noi sa stea 4-5 ani, ci aici sunt vazuti mai bine de cluburile din vest. Oricum nici cu romanii nostri nu sunt mandru.

akkiller (5 comentarii)  •  1 februarie 2011, 16:44

kapetanos cred ca a fost cel mai hulit dintre stelisti la facut gigi cu de toate iar el suporta in liniste marcind goluri si pentru asta nu a vrut decit sa se respecte ce i sa promis daca tie cristi miine ti se spune ca o sa ei doar 40 la suta din salariu desi anul trecut ai fost cel mai bun de la gazeta cu te vei simti? ce tot aberezi kape a facut ce trebuia sa faca gigi plateste tot felu de mascarici kare il … toata ziu si lui kape sa gindit sai tae din salariu asta ca multumire ca anul trecut a tinut steaua aproape de unul singur. kape na esit niciodata sa ne spuna ca iubeste doar steaua mai tineti minte ce a spus la mondiale nu ma intereseaza acum steaua ma intereseaza sa jok pentru grecia daca o sa am sanse asa ca nu prea tin astea cu jertfa de sine

calin (6 comentarii)  •  1 februarie 2011, 17:02

fiecare om merge sa munceasca acolo unde ii este reccompensata munca asa cum crede el de cuviinta…tie daca ti-ar zice astia de la gazeta ca tre sa iti reduca salariul iar alt ziar ti-ar da dublu ai ramane la gazeta???hai sa fim seriosi…

claudiu (11 comentarii)  •  1 februarie 2011, 17:28

Cele doua cazuri nu sunt deloc asemanatoare,iar cei doi Nu sunt de condamnat: Kapetanos a fost mazilit de Steaua,ce-i de mirare ca s-a dus sa munceasca altundeva? iar Eric are,totusi,la Medias, un salariu mic fata de cota lui din campionatul romanesc.
Partea cu mercenarii e un cliseu ,scuzati-ma, de gradinita: lui Torres i-au ars tricoul in piata publica cei de la Liverpool,asta e, o sa-si dea silinta la Chelsea cat va fi angajat acolo,si-o sa plece si de-acolo,si tot asa…

george (1 comentarii)  •  1 februarie 2011, 17:33

bravo lor

ovidiu_3003 (644 comentarii)  •  1 februarie 2011, 18:01

Sa fii sanatos daca ai crezut vreo clipa ca oamenii nu s profesionisti si nu joaca acolo unde s platiti mai bine …Nu sunt atasati roamnii de cluburile care i au format dar de ce ar fi atasati cei doi ?

cristi draghe… (1 comentarii)  •  1 februarie 2011, 18:16

kapetanos nu ma priveste: dat afara, a gasit oferta mai buna ,nu-i este sila de romania, a semnat tot cu o echipa din tara.
.
La eric insa…uffff ! om needucat, ingrat si nerecunoscator. nesimtit de-a dreptul ! stia ce a semnat, a fost platit si tinut in puf de club, pana cand anul trecut a explodat si de -odata s-a simtit prea bun pt romania. cu cata obraznicie ne spunea ca se simte sclav ! un om de nimic !

tactic-zone (1 comentarii)  •  1 februarie 2011, 18:23

de Fernando Torres ce spui ? la Chelsea nu castiga decat vreo 7 milioane de lire sterline , pt ca la Liverpool se simtea umilit cu vreo 4,8 milioane….

surfeur (16 comentarii)  •  1 februarie 2011, 19:25

Problema nu este ca cei doi gandesc pragmatic,problema este ca noi credeam ca cei doi gandesc altfel..sentimental. Bun articolul…arata clar ca avem aceeasi gandire paguboasa ,un fel de nationalism-sentimentalism ieftin gen: caine pana la moarte,oltean pe veci,stelist pe viata si alte „rahaturi ” de acest gen. Nu avem nevoie de asa ceva,fotbalistul platit trebuie sa-si merite banii…nu conteaza pe cine are la suflet.

Herb (3 comentarii)  •  1 februarie 2011, 20:02

Numai tampenii debitatzi domnule Geambasu.
Totzi care lucram si suntem recompensatrzi suntem mercenari asa-i? Si cum voluntari ..nu sunt prea multi aceasta lume este plina de mercenari, vai in ce hal am ajuns.

Mircea M. Stoian (7 comentarii)  •  1 februarie 2011, 20:09

NU SUNT DE ACORD CU TINE!!! SPUI NUMAI NEADEVARURI!! NU STIU, DAR DE LA O VREME PARCA VEZI LUCRURILE GRESIT, TI S-A INTUNECAT MINTEA DOMNULE GEAMBASU???

Gili (1 comentarii)  •  1 februarie 2011, 20:20

Ce ar fi trebuit Kapetanos sa faca ca sa nu atraga criticile tale? Sa ramina la Steaua, se deduce. Cita lume ar fi acceptat un salariu redus la jumatate. Tu ai fi acceptat ca gsp sa iti faca o propunere similara?
Este normal sa incerce sa gaseasca o solutie mai buna.
Reducerea salariului i-a aratat de asemenea cat de important este el pentru club.
Deci atasamentul trebuie aratat si de asemenea intretinut de ambele parti in orice relatie angajat – angajator.

mad_musu (33 comentarii)  •  1 februarie 2011, 20:54

erau niste declaratii date din bun simt ianinte sa plece zic io
pana la urma s-au dovedit k si noi – 2 maini 2 picioare si cu o pafta mare sa faca bani trecand peste orice – sentimente la kapetanos si legi la eric
in rest nimic mai mult

dan (11 comentarii)  •  1 februarie 2011, 20:57

Poate gasiti si vreo douasutepatruzecidemiicincisutecincispe exemple de „fotbalisti” romani cu aceeasi optica si aceleasi discursuri?

Oby (16 comentarii)  •  1 februarie 2011, 20:59

Lasa vraja Cristi, toti profesionistii se duc dupa un salariu mai bun (conditii mai bune). Viata de fotbalist e scurta si trebuie sa acumulezi „osanza” ca sa te poti descurca dupa ce „iesi la pensie”. Chiar si tu (care te grabesti sa-i judeci) te duci la alt trust de presa daca ti se ofera conditii mai bune de munca, perspective de promovare si salariu mai bun. Kape a fost dat afara (nu a plecat de bunavoie) pentru ca nu a acceptat sa fie umilit de Berbecali (nu modifici termenii contractului dupa propriul plac ciobanesc). Nu poate fi invinovatit cu nimic, a ales doar oferta cea mai buna pentru el. Iar Eric a tinut in spate echipa Mediasului, merita sa mearga la ceva mai bun. Fara acordul Gazului nu putea sa plece; baiatul a incercat, nu a tinut, s-a intors inapoi. Sa vedem daca va mai juca cu aceeasi tragere de inima…

miller andy (11 comentarii)  •  1 februarie 2011, 21:21

Domnule Geambasu, dupa ce ati scris un articol total ratat despre tenis ( Federer vs Djokivic si Murray ) acum vreti sa ne confirmati gustul amar si cu acest articol. Pacat , obisnuiati sa scrieti foarte bine.Nu e normal , in cazul lui Kapetanos, ca dupa ce ai fost golgeter un an, patronul te-a facut in toate felurile posibile , sa incerci sa primzi un contract mai bun altundeva? Asa cum spunea cineva aici , fiecare din noi munceste pentru bani, asta e lumea in care traim.Daca cineva mi-ar da salariu mai mare, as pleca maine. Pai ce familia o hranesti cu lacrimi si simturi?cand vin facturile platesti cu loialitate ? Sa nu mai fim ipocriti si sa cerem sacrificii materiale unor oameni care isi fac meseria. La fel si Eric, a venit un nimeni in RO, si-a facut un nume cat de cat aici, e normal sa vrea si bani mai multi. Daca ne-am multumi cu putin ….atunci ar fi o problema. Singura chestiune la Eric este ca nu a fost recunoscator si a vrut sa fuga de la Gaz Metan, Kape in schimb oricum era liber sa plece conform spuselor celor din conducere. Asadar , va asteptam cu articole mai interesante si mai bine argumentate….nu ca ultimele doua.

dan.f (9 comentarii)  •  1 februarie 2011, 22:20

Kapetanos nu a plecat de bunavoie de la Steaua, l-a indepartat ciobanul! Cred ca era corect sa scrii asta, apoi sa-l judeci pe grec!!! Cand Gigi il facea cu ou si cu otet prin presa, Kape mai dadea un gol pe final de meci…. A fost unul din cei mai profesionisti fotbalisti straini din Ghencea, dar n-a stiut ca, la noi, „capul plecat sabia nu-l taie”. Nu Kapetanos a fost cel care a tras Steaua in piept pentru niste bani in plus, ci invers! Oricum, eu ii doresc mult succes la CFR, iar in meciul contra Stelei sper sa marcheze macar un gol!!!

Jiji B. Good (4 comentarii)  •  2 februarie 2011, 3:50

Nu poti pretinde normalitate numai de la Kape, intr-un club in care au luat-o razna cu totii de vreo zece ani. Ce sa faca, sa misioneze in Ghencea? La felul in care a fost tratat, s-a comportat ca un domn. Grecul nu a aruncat cu vorbele, n-a facut reprosuri, a fost demn; vazind ca nu iesi cu nebunul la liman, s-a dus la alta echipa. El cu asta isi cistiga traiul, joaca fotbal. Plus ca sansele de a cistiga un titlu sint la CFR Cluj mai mari ca la Jiji Becali.
Nu vad ce i s-ar putea reprosa. Greselile de management sportiv? El a fost singurul profesionist din tot clubul!

tetelica (7 comentarii)  •  2 februarie 2011, 7:21

Ati uitat de Moraes…

vasglo (53 comentarii)  •  2 februarie 2011, 9:25

Celor care se grabesc sa-l atace pe dl. Geambasu in chestiunea Kapetanos le reamintesc urmatoarele:
Kapetanos este un jucator care a suferit accidentari foarte grave si i-a trebuit peste un an ca sa joace cat de cat bine la Steaua, care i-a intins o mana cand avea cea mai mare nevoie. Chiar nu va spune nimic ca acest baiat, cu un caracter bun altfel, golgeter la Steaua, international, liber de contract nu si-a gasit echipa in vest sau chiar la el in tara? Va spun eu, accidentarile(genunchi, inghinali), dupa care isi revine foarte greu, au cantarit mult. Chiar si acum vine dupa o operatie la menisc si nu se va antrena normal cu CFR. Cat timp a trecut pana cand Kapetanos a inceput sa joace bine la Steaua, venind dupa o accidentre foarte grava la genunchi? La Steaua, Kapetanos a jucat bine sezonul trecut, dar pentru asta a fortat foarte mult, stiind ca dupa 6 luni clubul ii poate rezilia contractul. In ultimele 6 luni la Steaua a fost mai mult accidentat si a jucat foarte putin. Nu mai era golgeterul de anul trecut. Si Kaka e un jucator senzational dar, ce pacat, nu prea joaca datorita “inghinalilor”. Chestia asta cu inghinalii este foarte perversa, se mai amelioreaza cu tratament si repaos, dar de ea nu scapi niciodata. In atari conditii o sa vedem cam ce “afacere” a facut CFR-ul cu Kapetanos, care acum e linistit, are garantia salariului pe trei ani jumate, nu ca la Steaua, pe 6 luni:)) Tare ma tem ca baiatul a gasit “sanatoriul” potrivit la CFR..
Si apoi mai e o vorba veche”..”sa nu te increzi in grecii care-ti fac daruri”, adaptat la cazul nostru… „vin liberi de contract”:)).

nel (3 comentarii)  •  2 februarie 2011, 9:28

de ce nu scrii d ta de ai nostrii fotbalisti care pe unde merg se fac de rusine cu mentalitatea si labilitatea lor.
de ce nu scrii de Becalii si de santajul lor vs Lordul
te ai trezi visind ca UNII nu sunt interesati de bani ci doar de foot..hahahah
Zi mai bine de nationala de carton in care nu exista mentalitate..poate acu cu tineriiastia…de mahalaua de la Craiova, doar protagonistii.
Lectii de patriotism sa dati voi jurnalistii deontologi si apoi fotbalistii romani si apoi sa cereti ,asta,alor nostrii …dati voi cu piatra,voi astia neprihaniti…
esti penibil
dar unii idntre voi care CRED CA DACA AVETI FACULTATEA DE JURNALISM , AVETI DREPTUL SA VA DATI CU PAREREA, DESPRE TOT SI NIMIC

NU AVETI PROBITATE SA JUDECATI…CI DOAR SA EXPRIMATI…NOI VOM DECIDE CE SI CUM
NU CREDETI le grand ecrivain

marius (1 comentarii)  •  2 februarie 2011, 9:41

Abordati problema dintr-un unghi foarte gresit. Puteti sa va corectati insa, daca incercati sa va puneti in locul lui Eric si al lui Kapetanos. Dar e mai simplu sa acuzi decat sa gandesti de doua ori..

BICO (20 comentarii)  •  2 februarie 2011, 10:31

fotbalistii sunt profesionisti si trebuie respectati daca si-au facut treaba la un club si daca pleaca de la clubul ala … in germania nu cred ca e fotbalist de la orice echipa chiar crescut de clubul respectiv de sugar sa nu-si doreasca sa joace la bayern… ex cu torres facut mercenar .. pai faptul ca a parasit atletico pt a tine in spate un club fabulos dar intr-o situatie de doi lei cu peste o suta de goluri in 4 ani nu a fost tot mercenariat?

petru (2 comentarii)  •  2 februarie 2011, 11:14

Nu s-a tinut cont de ceva in acest articol >o persoana, indiferent de ceea ce face, poate fi „foarte sincera ” inntr-un oarecare moment ,asa crede asa spune, acea perioada e de trecut, omul isi mai schimba opiniile, dar lucreaza „soarta” pe la spate…tot in Romania, oricum avem nevoie de el, Eric, sau chiar de ei….

Un roman (4 comentarii)  •  2 februarie 2011, 11:39

Kape a renascut in Ghencea. Becali nu i-a reinnoit contractul, expirat in iarna, pt ca nu a acceptat 10.000 E/luna. Alfel, acum era tot la Steaua. Ca a plecat, nu e imputabil nici lui Becali, nici lui Kape. Amandoi si-au urmarit propriul interes. E absolut normal.

La Eric, situatia e total diferita. Fatarnicia din declaratiile lui la plecare si la intoarcere, e jenanta, gretoasa si inutila. Telenovela „El fugitivo” e scrisa numai de el. Clubul nu are decat „vina” ca l-a provomovat si i-a creat conditii de afirmare. 🙂 El nu a plecat pentru ca nu s-a inteles cu Gazul la bani, ci a fugit ca o nevasta cu amantul. Cand a vazut ca divortul costa mai mult decat suporta amantul s-a intors umila si supusa la sot.

aius (57 comentarii)  •  2 februarie 2011, 12:05

hai cu moraes,cu fiara,cu taca-paca,hai ca ne-ati zapacit cu stana asta?

Theodor (8 comentarii)  •  2 februarie 2011, 12:17

Esti pe langa rau de tot.
In cazul lui Eric, nu comentez.
Dar in cazul lui Kapetanos, ai dat cu mucii-n fasole la maximum.

1. Nu exista 10 fotbalisti ROMANI in Liga 1 care sa dea un interviu de bun simt cum da Kapetanos
2. Nu exista 10 fotbalisti ROMANI in Liga 1 sa aiba profesionalismul lui Kapetanos
3. Nu exista nici un fotbalist roman care sa fii fost prezent la Campionatul Mondial din 2010. Kapetanos a fost 😉

Kapetanos a asteptat luni intregi intr-o situatie penibila. Orice om sanatos la cap se ducea val vartej din secunda 1. Kapetanos n-a fost umilit de contract – a fost umilit de oier prin declaratii, a fost umilit cand a fost tinut neplatit cu lunile sau platit cu sacosa, cand a fost tinut rezerva fara explicatii – doar la comanda din loja, a fost umilit cand toti tampitii i-au sarit in cap pentru ceja ce n-a facut in meciul cu Napoli, etc.

Cum poti sa consideri normala situatia in care patronul vine si te trimite la echipa a doua pentru ca nu vrei sa accepti micsorarea salariului?

Vorbe – numai vorbe, cand Romania e plina de „…” care schimba partidele, cluburile, televiziunile, ziarele pentru un banutz in plus – fara macar sa fie umiliti asa cum a fost umilit Kapetanos.

argus112 (4 comentarii)  •  2 februarie 2011, 12:29

Cristi tata, cu regret dar eşti în eroare, amesteci mere cu pere! Toţi inclusiv tu vrem să câştigăm mai mult, pentru noi, pentru familie……asta ne face mercenari ?
Cuiul este altul, este vorba de respectarea angajamentelor pe care le avem. Din acest punct de vedere doar Eric este în culpă, avea contract şi trebuia să-l respecte! Kapetanos a fost efectiv mazilit şi era obligat să-şi caute un angajament.

ovidiu_1969 (12 comentarii)  •  2 februarie 2011, 12:47

Intr-adevar, o problema abordata nu in totalitate corect si o concluzie (sau morala, cum vreti) tip cliseu. Eric, e drept, a vorbit mult si cam fara rost; fie a incercat sa forteze nota, fie a fost prost sfatuit. Kapetanos insa nu a acceptat o reducere de salariu. Ce e rau in asta, mai ales daca a avut alternative? Era cumva o legenda a Stelei, juca de n-spe ani in Ghencea si toata lumea a lacrimat ca pleaca? Nu e cazul. Un jucator ca atatia altii care a plecat si el la o paine mai buna dupa ce si-a facut onest treaba. Si ziaristii vin si pleaca de la o publicati la alta. De ce fotbalistii trebuie sa fie mai cu mot?
Cu tot respectul pentru dl. Geambasu, dar cele doua cazuri chiar nu sunt relevante pentru genul de concluzie dorit. Dealtfel, astazi, atasamentul „pentru culori” si numai pentru ele este atat de rar, incat devine legenda. Vezi cazurile Maldini, Baresi ori Giggs. Uneori insa, chiar si legendele (vezi cazul Raul) vor un tratament mai bun si pleaca…

oneata (6 comentarii)  •  2 februarie 2011, 13:29

Da Buzarin de ce a plecat la Branesti? Nu tot pentru bani?

Cred ca se mai dau in fotbalul romanesc si bani pe sub masa ca sa se fenteze impozitele. Kapetanos a luat zdravan de la CFR doar nu s-a dus acolo pentru mutra lui Paskani.

forzzza (2 comentarii)  •  2 februarie 2011, 14:48

Domnule Geambasu, ca ziarist si persoana publica ce sunteti, am dreptul sa-mi fac o parere despre dumneavoastra. Adica, am avut o parere despre d-voastra pe care vreti probabil sa mi-o schimbati cu articole de acest fel. Cazul Eric. Chiar si daca era mediesan (eu sunt mediesan) ce fapta reprobabila a facut dorind sa joace la alta echipa pe un contract mai bun. Si ar fi bine sa va interesati, daca va intereseaza subiectul, cu adevarat cum a fost tratat de Horoba in perioada de cand a venit Horoba la Medias. Lui Eric ii place sa vorbeasca mult si in momentele respective probabil ca acestea erau gandurile lui. Dar, sa ne apucam noi, romanii, sa-i judecam pe altii pentru ca sunt nestatornici sau mai slobozi la gura decat noi nu mi se pare corect. Ziceti-mi o calitate care defineste astazi un roman. Ar fi mai corect sa comentati sportul si sportivii pentru activitatea pe care o desfasoara si nu profilul lor moral, fiindca acolo intram pe un teren prea mlastinos pentru noi, romanii!

calanu (3 comentarii)  •  2 februarie 2011, 16:09

E trist cand iti sunt imputate dorinta de mai bine si mai mult. Sentimentalismul e bun pana la un punct. Si ce sentimente sa aiba Kape fata de Steaua cand Becali il jigneste continuu de o vreme buna?

flo (2 comentarii)  •  2 februarie 2011, 16:18

Acesti doi mercenari trebuiau sa se gandeasca k erau 0 cand au venit in romania iar acum primeaza banu.Si la Kape s-a vazut caracterul exact acum cand trebuia!MERCENARI!
P.S Oricum i-au salarii mai mari decat merita!

il cazzone (3 comentarii)  •  2 februarie 2011, 16:44

nu inteleg ce te-ai fi asteptat tu sa faca pantelis kapetanos.
dupa ce patronul te face albie de porci la TV si vrea sa iti reduca salariul la jumatate tu, ca si angajat, stiind ca in alta parte vei fi tratat mai bine ( financiar si profesional) ce faci?
ramai pe un salar mai mic sa fii bataia de joc a oierului, sau sa pleci la conditii mai bune?
ca si stelist, cred ca pantelis e om serios , muncitor, profesionist, numai ca, spre marea noastra nenorocire, steaua nu e un club serios..

maradi (2 comentarii)  •  2 februarie 2011, 17:35

ce a facut eric nu e corect, trebuie sa vorbeasca cu, conducerea de la medias inainte de a incerca sa pleca la alta echipa, dar kapetanos mi se pare mie un atacant bun, de care becali si-a cam batut joc si verbal si salarial. plecarea lui la o echipa care ii ofera un salariu mai mare si respect il face mercenar ??? pana la urma asta e meseria lui, din banii aia traieste el.

maradi (2 comentarii)  •  2 februarie 2011, 17:46

campionatul din romania de fotbal e slab si tot in scadere, ca valoare, din pacate, dar cam asa sunt si asa numitii editorialisti de sport din tara asta, parca se „becalizeaza ” toti cu trecerea timpului. IMBATRANESTI DEGEABA, CRSITIAN !!!

vass bela (1 comentarii)  •  2 februarie 2011, 17:49

Dupa parerea lui Geambasu, Kapetanos trebuia sa ramina dupa ce jiji a facut totul sa scape de el ?!Nu inteleg ! Dupa acest rationament si Moraes este in culpa ca vrea la Steaua, dar bineinteles pt. gsp-istii obiectivi, ce-i pt. Steaua e ceva normal, invers, cu totul si cu totul anormal ! Mai Cristi, te cam faci de ris !!!

DeOn (2 comentarii)  •  2 februarie 2011, 18:06

Ceea ce vad ca totusi nu intelegi dvs. ,cei care ati scris aici ,este faptul ca dl. Cristian Geambasu a vrut sa sublinieze faptul ca acestia se pretind altcineva decat ceea ce sunt,adica niste mercenari. Pana la urma toti sunt liberi sa isi faca un viitor mai bun ,dar sa nu pozeze in victime si in acele persoane fidele,loiale ,oneste si cuminti ,cand de fapt situatia este exact contrara.Asta a vrut sa spuna autorul articolului prin „acest gust amar”. O seara buna.

emanuel (83 comentarii)  •  2 februarie 2011, 21:17

Kapetanos e un fotbalist tare, ca stelist ma doare inima sa-l vad jucand la CFR, dar din pacate, gigi, nenoroceste orice lucru bun la Steaua, pentru el sunt buni jucatori ca Nicolita si Andrei Ionescu. Atata poate el….Pe Pantelis il astepta la cotitura. Se vedea clar ca nu-l inghite de cand Kapetanos nu a acceptat marirea salariului. Cand nu a mai dat gol meci de meci, i-a facut vant. Nu direct….Salariul scazut la jumatate. Cam asa stau lucrurile de fapt, d-le ziarist. Daca vi se reduce maine salariul la jumate, 100% nu va mai vad la gsp.

emanuel (83 comentarii)  •  2 februarie 2011, 21:20

@DEON: Ma bucur ca ne-ai tradus articolul, eu cred insa ca loialitate inseamna sa rasplatesti cu bine celui care iti face bine. Sa rasplatesti cu bine celui care iti face rau tine de esenta crestina, da nu trebuie sa aplici asta neaparat la locul de munca.

Augustin (8 comentarii)  •  3 februarie 2011, 5:52

Cristi, te plafonezi. Sincer nu cred ca gandesti asa. Ar fi prea simplist fata de cat de profund gandeai odata.

Comentează