Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Handbal sau fotbal? Ăă, fotbal!

Declarăm că iubim sporturile care ne aduc performanţe şi bucurii, dar consumăm fotbal cu polonicul

Andrei Vochin are dreptate. Cînd nu convingi pe cineva cu impresiile tale, arată-i cifrele. Dacă un fotbalist susţine că a jucat bine, iar tu eşti […]

joi, 16 decembrie 2010, 10:15

Declarăm că iubim sporturile care ne aduc performanţe şi bucurii, dar consumăm fotbal cu polonicul

Andrei Vochin are dreptate. Cînd nu convingi pe cineva cu impresiile tale, arată-i cifrele. Dacă un fotbalist susţine că a jucat bine, iar tu eşti încredinţat că a fost un pieton pe teren, verifică statistica. Dacă o echipă se simte nedreptăţită de observaţiile tale, verifică încă o dată statistica. În majoritatea covîrşitoare a situaţiilor, senzaţiile comentatorilor şi ale publicului sînt confirmate de aritmetica rece. Dar nu întotdeauna.

Naţionala de handbal a ajuns în semifinalele Campionatului European după o serie de meciuri bune şi foarte bune în Danemarca. Fetele noastre s-au înclinat doar în meciul contra ţării organizatoare, dar au intrat în grupa decisivă pentru a pătrunde în elita handbalului feminin. Şi au reuşit după două victorii împotriva Croaţiei şi Muntenegrului, beneficiind şi de cadoul Spaniei, învingătoare în faţa Rusiei. Dar toate lucrurile acestea le ştiaţi. Le ştiam. Ni se părea că mai ştim şi faptul că toată România a fost cu ochii pe fetele antrenate de Radu Voina. Credeam că Oana Manea, Cristina Neagu şi Paula Ungureanu i-au ţinut lipiţi de televizor pe foarte mulţi dintre compatrioţii noştri. Mai ales că partidele de la Europeanul de handbal sînt transmise de TVR. E drept, de TVR 2, dar care are aceeaşi acoperire ca şi TVR 1. 100% din teritoriu, 100% din populaţia deţinătoare de aparate TV.

Şi acum cifrele. La meciul cu Croaţia, care a început la o oră de maximă audienţă, 19,45, rating-ul a fost de 3,4, iar share-ul de 12,7. La următoarea întîlnire de a fi sau a nu fi, cea contra Muntenegrului, jucată marţi de la 17,45, acelaşi rating, 3,4, cu un share mai mic, 10. Să traducem şi în cifre palpabile. Un punct de rating este echivalentul a 113.000 de telespectatori. Share-ul arată cîte televizoare sînt deschise pe programul respectiv din totalul televizoarelor în funcţiune la ora respectivă. Audienţele nu sînt rele în valori absolute, concluzia fiind că aproape 400.000 de români au urmărit fiecare dintre întîlnirile amintite, peste 10 la sută din posesorii activi de receptoare alegînd handbalul.

Şi acum comparaţia cu fotbalul. Mai exact cu Steaua. În cazul unui rezultat bun, Steaua nu urma să se califice în semifinalele unei competiţii europene, ci doar într-o primăvară europeană a competiţiei secunde organizate de UEFA. Ratingul meciului Napoli-Steaua transmis de PRO TV (amănunt esenţial) a fost de 15,7, cu un share de 44, 6. Ce înseamnă asta? Undeva spre 1,8 milioane de telespectatori şi aproape jumătate din televizoarele deschise date pe meciul Stelei.

Vă las să interpretaţi audienţele handbalului şi fotbalului, garantîndu-vă corectitudinea de cleştar a datelor. Senzaţia este că avem o mică problemă de sinceritate. Între ce declarăm că am vrea să consumăm şi ce consumăm de fapt. Din păcate, nu există un program de computer care să măsoare posesia sincerităţii, nu a balonului.

Comentarii (99)Adaugă comentariu

Razvan (5 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 21:39

Deschid site-ul gsp. ro si printre cele 30-40 de stiri vad doar 2 stiri despre handbal : una este o reclama la un concurs si cealalta un mini-interviu cu Radu Voina. In rest doar vrajeli despre fotbal cu „balonul de aur” Printu` care se transfera la U Cluj , Cartu, Gigi, Mitica si alte mari valori ale fotbalului romanesc.
Doar nu trebuie sa ne asteptam la o stire despre Cristina Neagu sau alte sportive „netalentate”.

tatar marcel (7 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 21:44

Si atunci, ce spirit de competitie sa mai ai cand tu nu ai reprezentat,nu reprezinti si nu vei reprezenta(daca vrei iti aduc 20 de argumente) nimic sau aproape nimic in sportul respectiv?De ce sa mai fim interesati de fotbalul romanesc?La ce distanta suntem noi de ce se joaca la nivel inalt la fotbal(vezi Barcelona-Real)?De ce sa ne calificam la vreo competitie, daca atunci cand am facut-o,am fost penibili-vezi Camp.European din 2008(si in sprijinul acestei afirmatii iti pot aduce 20 de argumente).E ca si cum ziaristii din R.P.Congo,ar promova ca sport national schi-ul sau hocheiul pe gheata!(cam asa mai apreciez eu sansele sa mai reprezentam ceva in fotbal!Si atunci?De ce nu va reorientati spre sporturile in care contam? Daca veti promova(nu doar din obligatie jurnalistica) aceste sporturi sigur datele de audienta se vor inversa(chiar daca nu imediat)Eu dupa 30 de ani de microb,si de practicare a fotbalului,nu mai vad nici un meci,intreg,de la noi(nu mai pot face abstractie de mocirla, mitocania etc.din jurul lui),in schimb savurez orice trasmisie din polo,handbal,floreta,tenis,canotaj.

tatar marcel (7 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 22:03

In afara de o contradictia in a doua mea postare(scuze!),astept un semn si mai ales un raspuns la intrebarea:”De ce ar trebui sa urmaresc un meci de fotbal al unei echipe romanesti si nu unul de handbal feminin?
De asemenea,astept o reactie la situatia statistica pe care eu v-am expus-o.
Numai bine si o seara buna!

Gabriel (1 comentarii)  •  17 decembrie 2010, 23:24

Am citit cu interes si articolul si absolut toate comentariile si doresc sa-mi spun si eu parerea despre aceasta tema lansata, cu curaj trebuie sa recunosc , de Cristi Geambasu. Prestatiile si rezultatele nationalei de handbal a Romaniei sint in contextul sportului romanesc o mana cereasca, aceste fete ne fac pe multi sa uitam de problemele de zi cu zi si sa ne reconsideram sentimentul de mindrie nationala, comparabil cu momentele traite in fata televizorului alaturi de Nadia, sau de handbalistii din generatiile lui Gatu, Gruia si Radu Voina. A compara prestatia nationalei de handbal fete cu fotbalul nostru cotidian ( si mai ales cu ceea ce a oferit Steaua la Napoli ) mi se pare insa grotesc si total neavenit.Dar , ma rog, promovarea valorilor adevarate in sport este o meteahna a tuturor comentatorilor de sport de la noi, necesita o munca de educare a maselor si nu este intotdeauna spectaculoasa si recunoscuta de factorii de raspundere din media romaneasca. Ca sa revin la articolul de mai sus, propun insa o alta comparatie : ratingul Stelei cu cel al nationalei la meciul de miine cu Suedia cind romanii sint liberi, asa cum au fost si la meciul Stelei. Si as mai oferi o tema de meditatie : in meciul nationalei de handbal cu Danemarca ale noastre au fost fluierate de tribune la fel cum au fost si fotbalistii Stelei. O singura deosebire : fetele au fost fluierate de frica, pentru ca sint atit de bune incit tribunele au incercat sa faca ceva sa echilibreze valorile, pe cita vreme Steaua a fost fluierata pentru ca facea antijoc si tragea de timp intr-un mod foarte putin demn ( cu alte cuvinte s-a facut de ris de buna voie ). Poate ar fi indicat ca in emisiunile voastre despre sport sa evidentiati aceste aspecte si sa mai reduceti din timpul acordat unor agramati gen Becali, Turcu sau mai stiu eu care , doar asa putem spera ca la viitoarele olimpiade sa avem iarasi reprezentanti de care sa fim mindri.

eu (1 comentarii)  •  18 decembrie 2010, 0:37

Daca tot ati adus vorba de statistici……… verificati audienta unui alt meci de HANDBAL, oltchim-viborg (finala, intr-adevar). Cererea de bilete la aceasta finala de handbal feminin, in Romania, a fost de 30.000 (mai mult ca la un meci de fotbal). De unde a aparut atunci aceata schimbare de situatie? Din cauza PROMOVAAAARIIIII pe masura din presa si mai ales la postul tv care a difuzat acest meci!!!! Promovare!!!!
Echipa nationala de handbal feminin a Romaniei este deja in semifinale, avand sanse mari de a juca o finala de campionat european. De cata promovare a beneficiat in aceste zile, pt ca dvs sa faceti o analogie la statisticile de audienta handbal-fotbal? Multi nici nu stiu pe ce canal se difuzeaza semifinala, traiasca internetul. Cred ca scriati mult mai multe stiri despre ele daca aveau o contraperformanta. Maine este semifinala, iar in editia gsp online, pe prima pagina,ne lovim doar de stiri despre fotbal si cancanuri. Felicitari de profesionalismul de care dati dovada.

gery76 (78 comentarii)  •  18 decembrie 2010, 2:43

De data asta sunt de acord cu dl Geambasu si trebuie sa spun ca romanii sunt de foarte multe ori ipocriti .Nu exista stire despre Becali sa nu aiba zeci de mesaje in care unii il critica ,altii il idolatrizeaza,altii il injura birjereste ,iar pana la urma rezulta ca toti citesc cu mult interes chiar ce spune acest Becali ,dar nici unul n-ar recunoaste in ruptul capului ca si la televizor tot pe Becali il urmaresc imediat ce meciul se termina.La fel si la Capatos toti ii injura emisiunea dar se duc la servici cu ochii carpiti de stat la emisiunea lui.
Trebuie spus deschis odata pentru totdeauna :
FOTBALUL RAMANE VREA SAU NU VREA UNUL SAU ALTUL DETASAT CEL MAI POPULAR SPORT DE PE PLANETA!!!

alex (6 comentarii)  •  18 decembrie 2010, 2:45

Domnule Geambasu, nu credeti ca problema de sinceritate vine si din partea cealalta, adica media? Spre exemplu, aud la multi colegi de-ai d-voastra urmatoarea afirmatie(parafrazez): publicul cere stiri si emisiuni in care personajele principale sunt Mitica D., clanul Becali, etc. Astfel, cei care afirma acest lucru se spala pe maini foarte usor, facand o audienta comoda, se complac in aceasta situatie si spun ca se adapteaza publicului. Totusi, a incercat cineva sa promoveze si alte valori, alte sporturi? si ma refer la oamenii din presa.Publicul mai trebuie si „educat”.Se spunea despre presa ca este o forta, dar nu cred ca mai putem afirma asta daca ea doar se „supune” celor 1400.000 care au urmarit MEDIOCRITATEA aceea de echipa numita Steaua. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca s-a discutat pe marginea meciului cu 4 zile inainte. Pentru ce? Cand am putea foarte bine sa promovam handbalul/gimnastica, sporturi in care Romania a facut performanta.

gery76 (78 comentarii)  •  18 decembrie 2010, 2:51

Vreau sa mai spun si faptul ca marii fotbalisti din campionatele puternice ale Europei merita cu prisosinta sumele uriase pe care le castiga ,oferind in schimb spectacol de inalta tinuta din trei in trei zile in fata a 50-60 de mii de spectatori ceea ce nici o formatie de muzica indiferent de genul abordat nu reuseste aceasta performanta.Deci si aici se manifesta ipocrizia celor ce se arata ofuscati de sumele indecent de mari pe care le-ar castiga marii fotbalisti.Singura observatie care are un sambure real de adevar este ca fotbalistii romani castiga mult mai mult in comparatie cu fotbalul penibil prestat.

mihai (10 comentarii)  •  18 decembrie 2010, 7:54

Pai ia uitati-va ce se intampla in ziare si la teveu. Daca despre meciul Stelei cu Napoli se scria enorm cu o saptamana inainte, incat eu am crezut ca se va juca pe 9 decembrie, despre Nationala de Handbal trebuia sa cauti bine, sa gasesti informatii.
Apoi, la fiecare etapa de fotbal din liga 1, sunt emisiuni pe fiecare post de sport, unde se discuta despre meciuri. Am ratat un meci de handbal, cel cu Muntenegru, iar pe o televiziune era Wrestling.
Domnule Geambasu, daca ar fi dupa rating, inseamna ca oricare dintre Wrestling, K1, box, poker are spectatori mai numerosi decat handbalul. Ce audienta exista la aceste sporturi? Sunt chiar curios, pentru ca sunt date incontinuu. E asa uriasa? Ca inteleg ca dati ceea ce se cere.
E normal ca fotbalul sa faca mai multa audienta decat handbalul, dar celelalte?

vasco (267 comentarii)  •  18 decembrie 2010, 8:26

Practic articolul e o justificare a faptului ca voi,gazetarii ,toti,nu numai cei sportivi ,promovati nonvaloarea ca apoi sa spuneti ca asta vrea publicul.Cu siguranta proportia de inculti,de manelisti,de becalisti ,alegatori fara cap,etc.e mai mare in acest moment in societatea romaneasca,dar „formatorii de opinie”trebuie sa se raporteze in primul rind la adevaratele valori,trebuie sa aiba ei insisi repere solide si sa le promoveze,dar ce te faci cu „interesul care poarta fesul”,cu maria sa ratingul,cu presiunile mai marilor zilei,politicieni,patroni,etc?Gustul oamenilor pentru valori trebuie promovat mereu,mai ales al tinerilor.Un copil care asculta de mic manele in casa nu-l va placea niciodata pe Mozart.Un copil care il vede si-l aude pe becali perorind injurii si absurditati pe la Tv,cjiar daca la inceput va ride de el,firesc,cu timpul va incepe sa-l”inteleaga”si chiar sa-l aprecieze ca pe omul de succes pe care il PROMOVATI.Va faceti ca nu intelegeti asta ,d-le Geambasu?Qui s’excuse s’acuse!

spinoza (2 comentarii)  •  18 decembrie 2010, 8:57

Cristi, uneori statistica nu reprezinta purul adevar. Grigore Moisil a remarcat: – “Daca pui o fesa pe o plita incinsa si o fesa pe un bloc de gheata, media e buna, dar, in realitate, e vai de fundul tau!”. Sau daca eu mananc 2 pui fripti la o masa si tu te uiti la mine ce fac, statistic vorbind inseamna ca impreuna am mancat 2 pui. Eu sunt satul si tu flamand!!! Sigur ca fotbalul sau handbalul se masoara in goluri si sigur ca rezultatele conteaza pana la urma. Dar sunt convins ca handbalistele/handbalistii din Romania sunt cu mult in urma fotbalistilor in ceea ce priveste castigul. Ce inseamna asta? Simplu: gazetarii roiesc si scriu acolo unde sunt multi bani. Se pot murdari cu putina miere din borcanul abundentei si pot spera la firimiturile de la masa bogatilor, care joaca table pe mii de euro. Sportul moare incet daca continuati sa scrieti mai mult despre patroni, certuri si picanterii din vietile private ale sportivilor. Din pacate, asistam de multi ani la manelizarea jurnalismului sportiv!!!

La rece (2 comentarii)  •  18 decembrie 2010, 9:39

Ne invartim intr-un cerc vicios creat de presa. Ati promovat fotbalul (si un club anume) in mod excesiv, consumatorii (majoritatea lor), obisnuiti doar sa imite si sa se creada interesanti si informati (pe principiul: „trebuie sa fie adevarat, am vazut eu la tv, am citit intr-un ziar”, au luat orientarea indusa de ziaristi, ziaristii au primit rezultatele sondajelor care spun: cetatenii discuta despre fotbal (asta au vazut ei la tv) si drept urmare scriu in continuare covarsitor despre ce se vinde. E o dependenta absurda, indusa si perpetuata! Campion la acest capitol e chiar ziarul in care scrii! Obsesiv, fotbal despre cateva echipe (in functie de rating) si politica de doi bani! Pacat.

adi (1 comentarii)  •  18 decembrie 2010, 13:27

Subscriu la cele spuse de Mircea si Moartea;
Intr -adevar, comparatia putea fi facuta in momentul cand ambele partide, cea de handbal si cea de fotbal, se desfasurau de la aceiasi ora.
Oricum, senzatia este, cum a spus si Mircea: „promovarea altor sporturi si a altor valori ia timp, este un proces indelungat si are de-a face si cu mentalitatea si nivelul oamenilor in general, asta pe langa gustul fiecarui individ.”

csongi (18 comentarii)  •  18 decembrie 2010, 14:35

Fotbal Cristian tata, adica MECI, nu lalaiala chinuita, semianalfabeta, si neinteresanta, pe care ne o servesc canalele de „sport” mioritice.

Andrei (1 comentarii)  •  18 decembrie 2010, 14:56

Si totusi voi pe gsp, aseara vorbeati numai de fotbal, cu becali. Si acum articolul asta spune ca nu este vina presei. Ba este vina voastra…in loc sa sunati pe Gatu, Birtalan, etc, voi il sunati pe becali….RUSINE…GSP, PROSPORT SI TELEVIZIUNILE VOASTRE.Care este primul articol pe site-uri?????cumva despre natioanala de handbal???? RUSINE GEAMBASU SI COLEGILOR TAI…NAUM, SAMUILA, ETC.

Sergiu (5 comentarii)  •  18 decembrie 2010, 18:40

Ratarea intrarii în finala cred ca ma scuteste de comentarii asupra comparatiilor care se pot face între fotbal si handbal. între sportul de echipa feminin si cel masculin si NU sunt misogin !

lucian (2 comentarii)  •  19 decembrie 2010, 0:37

Domnule Geambasu,
Chiar nu ti-e rusine sa ai abordarea asta tocmai cand dumneata, copil istet de altfel, alaturi de intrigantul agramat Samuila, ai posibilitatea sa promovezi si valorile, in loc sa ne spui de cate ori s-au scarpinat in ureche toate scursurile pe care voi le-ati facut mari personaje. Nu merita Cristina Neagu un material, paula Ungureanu nu merita si multe altele, in schimb in fiecare an il vad pe Bute cum mananca soric la ai lui (stima pentru el, doar ca este provomat pentru ca face parte de doua ori din regula de 3 S a lui Sarbu – Sport + Sange +Scandal); despre toti tiganii din Faurei am aflat ca de acolo e vitezistul retard Nicolita, dar nimnei nu stie de exemplu povestea Cristinei Varzaru – cea mai buna extrema dreapta din lume (la fotabl nimeni nu a fost vreodata cel mai bun din lume!!!!!) Pai, ce facem domnule Geambasu? Ne dedublam? La tv promovezi doar fotbalul si te dai lebada in dud pe blog. Chiar iti bati joc ? (c.m.d.a.)

lucian (2 comentarii)  •  19 decembrie 2010, 1:15

inaintea mesajului pt cristi geambasu, trebuie mentionate cateva lucruri – Cristina Varzaru si Carmen Amariei joaca la campioana Europei, Viborg, anul trecut cu siguranta cea mai tare echipa din lume, Paula Ungureanu alaturi de Palinger de la unguroaice si cu portarita norvegiei daca nu ma insel considerate cele mai bune din lume, Varzaru a fost considerata o vreme cea mai buna extrema dreapta din lume, Elisei daca nu ma insel inainte sa se rupa de asemenea printre cele mai bune extreme stangi din lume, Cristina Neagu e pe cale sa devina golghetrul CE si posibil cea mai buna jucatoare din lume in 2010. In conditiile astea nu face ratimng handbalul. Hm, or fi romanii de vina in ipocrizia lui geambasu. NU! E vorba de promovarea care se face. Intactul – antena, gsp, digi nu a avut licenta de transmitere a meciurilor si nici emisiuni nu au facut; in schimb ne au bagat iar mizeriile fotbalului pe gat, Pro-ul, nua transmis, deci nici promovare, iar TVR ului i se rupe ca banu-i public si nu sta in publicitate si rating; asta spune domnule geambasu; spune cauza, pentru ca o stii!!!!! omiterea unor adevaruri cu buna stiinta = minciuna, deci lasa ne cu atitudinea superioara, atata timp cat nici tu nu ai facujt nimic ca sa schimbi ceva. Si da, Oltchim – Viborg , a facut mult mai mult pt ca a fost trasnmis de pro care face ratimng si pe cod de bare (verificat), pt ca stie cum sa promoveze. Deci, oamenii se uita la ce promovezi, nu la altceva.

rd (6 comentarii)  •  19 decembrie 2010, 2:22

voi tot va cautati scuze, ori nu intelegeti ori va faceti ca nu intelege. aveti publicul pe care vi l-ati format. nu mai incercati sa ne dati peste nas cu cifrele astea. la voi se mai uita doar taranii, asta e clar.

daca ati fi incercat sa va formati alt public poate aveati audienta mai mare, poate mai mica, nu se stie. dar faptul ca dati acum un meci de handbal sau de tenis o data la 3 luni si apoi faceti pe desteptii cu cifrele nu inseamna nimic.

eu de ex m`am uitat la meciuri pe net, nici nu stiam cine le transmite si banuiam ca oricum prin min. 50 bagati stiri de la steaua, cum se face la tenis.

bluenovice (1 comentarii)  •  19 decembrie 2010, 6:24

hanbalul a depasit cu mult fotbalul …pacat de ratarea cu suedia..oricum,rspect echipa nationala pt turneul asta,poate la anul….si dn geambasu,lasa partipriurile pt dinamo ca nu isi au rostul..

Blasphemer (36 comentarii)  •  19 decembrie 2010, 14:25

E o chestiune fara rost. Hai sa zicem ca suntem noi inculti si nu vedem decat fotbalul. Dar cum se face ca acest sport se joaca in doar cateva tari, ca CM si CE sunt in cam aceeasi formula de fiecare data? Chiar asa om fi noi inculti si iubitori de fotbal si restul lumii nu? Asta e realitatea, fotbalul e un sport mult mai popular, nu doar la noi, ci si aiurea. Scurt pe doi.

dww (4 comentarii)  •  19 decembrie 2010, 17:54

Fotbalul a fost intodeanu mai important si nu doar la noi,ia comparati voi europeanul de handal cu cel de fotbal si o sa vedeti ,toata presa sportiva si nu numai scrie mult mai mult dsp fotbal decat dsp alte sporturi e ceva perfect logic..asta nu inseamna ca aici nu recunoastem ca la handal avem o echipa foarte buna.

nea Caisa (4 comentarii)  •  19 decembrie 2010, 19:28

sa fim sinceri, pe postul concurent s-a vorbit numai vreo 5 minute de handbal, dupa care discutia s-a mutat la dinamo si transferul lui n’doye. eu sunt de acord cu geambasu, nu exista public adevarat de sport in romania!!!

aly (1 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 0:32

Uitati`va doar in ziare, sa vedeti pagini umplute cu si despre fotbal, iar intr`un coltisor de 2mm patrati se observa, CU GREU, un mini articol despre handbal… De curand, cu ocazia CE de handbal feminin, s-a observat o largire a ariei… Trebuie sa existe o performanta imensa pentru a fi mediatizate aceste fete de aur ?? Dragilor, voi gazetari si jurnalisti, va vaitati prea tarziu. Daca in tara asta era totul pe demnitate, corectitudine si recunoastere a valorilor, atunci nu mai existau plangeri… Insa in Romania, se imping bani pentru a se scrie articole despre activitatea fotbalistilor, chiar si despre viata privata a cestora, cu ce „caprioara” isi mai face veacul… ce`si mai „scoate la iveala” din pantaloni sau ce fel de substante au mai bagat in ei. Asta este promovarea si mediatizarea in Romania ! Nu este, insa, si respectul fata de sportul romanesc si valorile ADEVARATE ale acestuia. Pentru Romania, valoarea este sinonima cu banul. Unde sunt bani si mafie multa, hop si romanul. Nu zic ca fotbalul nu este un sport superb. Este. Am si practicat acest sport, iar acum il joc ocazional, pentru ca imi place. Insa nu sunt de acord cu aceasta discriminare, daca ii pot spune asa; trebuie sa fim corecti si sa apreciem cu adevarat ceea ce inseamna valoare. Respect Fetelor de Aur ale Romaniei !

mihai (1 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 1:05

Noroc cu Radu Naum care e fan handbal de sa mai vb zilele astea de handabal la voi in emisiune, un plus pentru voi ca nu l a ti sunat pe sa isi dea cu parerea,dar un minus foarte mare pt emisiunele despre fotbal care sunt pro echipei ciobanului si cu interventele sale da emisiuniii o tenta de birt rural,RUSINE

amne (36 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 3:43

Tocmai am intrat pe The Guardian si am dat search cu EHF, handball si n-am gasit nimic. Relativ normal, avand in vedere faptul ca englezii cunosc acest sport asa cum romanii stiu cricket-ul. Asta nu inseamna ca paginile de sport ale tuturor ziarelor (nu ma refer la tabloide) colcaie de declaratii ale Glazer-ilor, Gillet-ilor sau Ashley-ilor, desi sunt convins ca ei ar avea lucruri mai importante si inteligente de spus decat cei carora voi insistati sa le masati ochiul maro zi de zi. Faptul ca voi sunteti incapabili sa discutati despre sport nu inseamna ca noi suntem tembeli.
Exemplu simplu, ca sa-l pricepi si tu: sunt fan al skiului nordic (biatlon, ski fond, combinata). Totusi, culmea, nu intru pe jesepe ca sa aflu ce a facut Marit Bjoergen la La Clusaz zilele astea. Asta inseamna ca (in opinia ta) pe mine nu ma intereseaza ski fond-ul, de vreme ce nu v-am facut rating pe inexistentele voastre stiri despre subiect. Nu, serios, tu ai vrut sa atragi postari multe cu articolul asta sau chiar esti atat de incet incat sa-ti inchipui ca mizeria asta de ai scris-o are vreo legatura cu realitatea?

Alin Puiu (2 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 8:30

Este un articol foarte bun,care prezinta realitatea.Publucl de sport de romania este aprox 80% iubitor de fotbal si atat.Restul de 20% acopera celelalte sporturi.Daca ne uitam in SUA,vom observa ca pana si la meciurile de „soccer” un sport nu prea popular peste ocean,trinunele sun full.Oare cum reusesc americanii sa umple fiecare arena sportiva??? fie ca e vorba de baseball,baschet hochei sau soccer?…conteaza si numarul mare al populatiei,insa cel mai important este spiritul fiecaruia.

adi cristi (1 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 9:45

ha ha e fain—imi place de ala care spune ca toti se uita la capatos si se duc cu ochii carpiti de somn la serviciu–eu nu am vazut nici o emisiune a aluia ..nici una iar becali cand aud pe tv schimb postul in 2 secunde

Ceva fain –la un moment dat dau si eu sa ma uit pe stiri la sport–pe cele 3 canale de sport romanesti pe care le prind era asa—pe unu era live becali pe altul era becali inregistrat video si pe al 3 lea era inregistrat audio -In acelasi timp –si penibilii astia de ziaristi mai indraznesc sa comenteze cand ei il suna pe becali—cand ati avut curaj Naume, Geambasu si altii curaj sa ii spunati bolovanului ca spune numa prostii si mai bine tace…cand o sa faceti asta poate o sa aiba si alte sporturi o sansa si eventul chiar si fotbalul adevarat

liviu (35 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 10:00

D-le Geambasu, senzatia noastra este ca ati scapat de o povara odata cu terminarea Campionatului de hadbal.In loc sa incropiti o compunere de incheiere despre performanta handbalistelor, ce idee va vine ? Ia sa le arat eu ca tot Steaua este iubita si urmarita ! Felicitari !
Asa este . Bine ca ati chemat o somitate in handbal
intelectualul M.Lacatus sa-si dea cu parerea !Felicitari, a fost o seara reusita. S-a mai chinuit si D-l Naum,care le ruga pe Neagu sa o cheme la telefon pe Talida, care s-o caute pe Manea, adevarat profesionalism ! De abia asteptam sa inceapa Steaua pregatirile,sa trimiteti o echipa de ziaristi(pardon asa zise ziariste ) care sa ne transmita in direct atmosfera extraordinara din cantonament, unitatea de grup, lupta pentru titlu fiind un deziderat al intregii natiuni . As mai putera scrie cate ceva,dar se pare ca este inutil. LA MULTI ANI STEAUA!
SANATATE GIGI ! BAFTA M.M. ! SUCCES HELMUTH !

Cipri (66 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 10:11

Domnilor!
Nu ati dat (aproape) nimic despre hanbal. Eu recunosc ca imi place sa ma uit la fotbal, dar la un Campionat European de Handbal in care aveam sanse sa luam medalii (ceea ce s-a si intamplat) ma asteptam mai mult de la voi! Cand sapun VOI ma refer la tot ce inseamna Media, nu doar gsp.
Asteptam sa vad (aud) clasamente, rezultate, editoriale, dezbateri etc.
Lumea este intoxicata (nu luati sensul rau al cuvantului) de fotbal si asta urmaresc.

Cipri (66 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 10:17

Revin cu o comparatie Domnule Geambasu
Faceti un sondaj intre un film cu Van Dame si o piesa de teatru. Filmul cu Van Dame castiga net, desigur!
Mai stiti ca emisiunile voastre sunt comparabile cu filmele lui Van Dame. Spectaculoase, cu efecte si scenarii de doi lei care sa le inteleaga tot incultul.
Cu handbalul, rugby-ul e mai greu!
Nu ascund ca m-ati dezamagit!
Dar ce conteaza, nu? Doar aveti atata audienta!

Kla (2 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 10:38

Cel mai iubit sport pe planeta Pamant este fotbalul, si cu asta cred ca am spus totul…

hitman92 (6 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 11:14

in afara de critica nu poti altceva, cristi? te-am urmarit ieri si spuneai, citez, ca „fetele sunt limitate, nu vreau sa dau nume, atat spun”! au castigat totusi o medalie, desteptule!!! dar, deh, si daca ar fi castigat aurul tot era ceva sa te nemultumeasca!!! tu si desteptu’ de vochin le stiti pe toate, iar pe langa voi mai e si desteptu’ sef, radu banciu, de la sport.ro

i_grec (1 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 11:29

PT Cipri (post 76). Tu ai dreptate ca ar fi trebuit sa se discute mai mult, dar cine sa o faca daca nimeni nu stie cu ce se maninca handbalul? Citi ziaristi sportivi stiu care este campioana la handbal masculin, ca la feminin e usor, cite ligi sint in Romania si ce meciuri importante are nationala masculina luna viitoare? Tu nu vezi ca nu stie nimeni sa disece un meci de handbal si sa se descopere greselile facute de voina?
Asta spune tot despre nimic = presa sportiva cu specialisti in alte sporturi decit scandalul. Ca nici la fotbal nu se pricep.

Calin (1 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 11:38

Sunt curios cati jurnalisti romani au fost delegati la acest CE. Sunt curios cate televiziuni ar fi acordat macar 5 minute acestei nationale de handbal daca pierdea si finala mica, desi au jucat exemplar. In schimb cand vine vorba de fotbal, nici macar nu conteaza daca e sezon , daca sunt competitii sau daca avem macar un gram de speranta la performanta, todeauna se gasesc subiecte de interes despre X cum isi mulge oile, despre Y cum l-a parasit blonda aia focoasa sau despre Z cum se rupe’n figuri prin cluburi. Nu urmaresc fotbal demult, nu pentru ca nu mi-ar placea, dar pentru ca sunt scarbit de personajele care misuna in fotbalul romanesc, de jurnalistii care le dau importanta si nu in ultimul rand de jucatorii care se cred vedete desi nu au realizat nimic. Voi va indoctrinati cititori si privitori cu tot felul de porcarii doar de dragul ratingului, Voi dati dovada de lipsa de interes cand vine vorba de un sport mai putin popular decat fotbalul, si interesant ca VOI va mirati de ratingurile scazute cand o echipa de handbal face performanta? Domnilor sa nu mai fim ipocriti, sportul trebuie promovat acolo unde este performanta, acolo unde ne face sa ne mandrim ca suntem romani si nu acolo unde suntem de rasul lumii. Si vrem nu vrem la capitolul fotbal , indiferent ca e vorba de cluburi sau nationala suntem de rasul lumii..Cand o sa intelegeti ca trebuie sa dati importanta la sporturile la care chiar suntem in elita mondiala si unde chair se face performanta, atunci o sa aveti si publicul pe masura. Pana atunci, dati o fuga la becali ca face pomana porcului si poate e rostu’ si de un rating mai mare…

cneazu (7 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 11:48

normal, logic, ca sport fotbalul e mult mai valoros, mai atractiv, handbalul poate fi practicat de oricine si ai nevoie de forta si nu de talent…asa ca e logica alegerea, e un sport de duzina spre deosebire de tenis si de fotbal, sau chiar box…

giuby5679 (9 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 11:54

Foarte corecta comparatia lui Cipri..
Dupa comentariile care le faceti sunt sigur ca la scoala v-a placut lucrul manual si geografia nicidecum geometria sau chimia..Sunteti atat de banal si de penibil..Pai sa comenteze fotbal poate oricine..si va mai dati si vedete GSP.. auzi…

Cipri (66 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 13:01

Pentru i_grec si giuby5679

Dezamagitor este ca asemenea comentarii vin din partea lui Geambasu, Naum si Vochin.
Ei sunt chiar ziaristi de certa valoare. Ce sa asteptam de la ceilalti, care au un inmtelect si moral idoielnice?
Ei sunt cei care ar trebui sa mai rupa macar la asemenea evenimente acest „trend”!
De aici vine marea mea dezamagire. De la oameni care au forta sa o faca si nu o fac!

banks (62 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 13:47

Comparam mere cu pere si ne miram ce rotunde sunt lubenitele… fata de ce acri sunt strugurii.
Avem o gazetarie sportiva de foarte slab nivel daca pana si cei mai interesanti (cand vor sa faca gazetarie nu cand isi dau birul care le indestuleaza cat de cat contul) se simt datori, periodic, sa ne prosteasca cu cifre „exacte” dar puse foarte „orientat” in pagina.
Nu stiu cand or sa priceapa ei ca cei pe care reusesc sa-i prosteasca , erau dinainte asa, iar ceilalti pot mirosi lesne masluiala.
N-o sa le cerem acum sa renunte la relativa bunastare ca sa devina jurnalisti integri… dar sa aibe un pic de bun simt si macar sa taca, le putem cere.
Si le mai transmitem semnalul ca se vad destul de clar cusaturile cu ata alba pe fond gri-jegos becalez.

Costin (21 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 13:47

Nici meciul stelei nu avea asa multi telespectatori daca incepea la 19:45, dar cand nu ai ce scrie…

jos_cenzura (66 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 14:39

si ce e rau in asta? lumea si-a exprimat preferintele in cel mai democratic mod

si eu prefer sa ma uit la un amarat de meci din subsolul ligii lui mitica decat la un meci important de handbal feminin, pur si simplu e o preferinta, pe care se pare ca o impartasesc si altii, daca ne luam dupa cifrele reci

ii las pe elitisti sa sufere in singuratatea lor superioara

criticul (15 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 15:45

N-ar trebui sa discutati despre asa ceva,comparatia desi e corecta in privinta cifrelor,e incorecta 100% datorita fotbalului adus de voi,cei din mass-media cu obstinatie in fata,desi performantele sale,la nivel de echipe de club si nationala nu-l indreptatesc sa aiba un tratament mai mult decat privilegiat fata de alte sporturi din Romania care chiar au performante,desi conditiile in care aceste sporturi se practica in tara noastra sunt foarte vitrege.

marius_stelistu1982 (5 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 16:01

DACA MECIUL STELEI AR FI FOST TRANSMIS DE TVR 1 ,CARE ARE ACOPERIRE IN TOATA TARA,SAU ANTENA 1 AR FI AVUT CEL PUTIN 3 SAU 4 MILIOANE DE OAMENI AUDIENTA.DACA PRO TV A AVUT AUDIENTA ATAT DE MULT VA DATI SEAMA CAT AR AVEA O TELEVIZIUNE CU MAI MARE ACOPERIRE.PRIMARIA BUCURESTI AR TREBUI SA INCHIRIEZE STADIONUL NATIONAL LUI STEAUA.E SINGURA EHIPA CARE MERITA SA JOACE PE NATIONAL ARENA SI SINGURA CARE AR UMPLE STADIONUL.RAPID SAU DINAMO NU SUNT IN STARE SA UMPLE STADIOANELE LOR.SI ORICUM RAPID SAU DINAMO SE FAC NUMAI DE RAS FIINDCA NU AJUNG GRUPELE E.L.STEAUA E SINGURA CARE MAI AJUNGE DEPARTE IN CUPELE EUROPENE.MACAR MECIURILE DIN CUPELE EUROPENE SA LE JOACE STEAUA PE NATIONAL ARENA.DAR AR TREBUI SI IN CAMPIONAT,MAI ALES LA UN DERBY.

Mamulos (1 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 16:38

Iata un articol din Gazeta Sporturilor care reflecta cel mai bine cata „dreptate” are Geambasu: „Fii antrenor de vacanţă! Ce ar trebui să mănînce steliştii? Fă-le meniul!” Nu-mi vine sa cred!!! Si se mai revolta dom’ Geambasu cand este criticat de cititori ….

immjg (1 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 17:49

Va-ti facut timp sa-mi stergeti comentariul …:)!Spuneam doar ca ar trebui sa faceti ce va pricepeti cel mai bine .sa va balaciti in noroi impreuna cu prietenii de la GSP si cu eternii invitati, directi sau indirecti din fam. Becali .

maketi (1 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 19:22

La voi totul se rezuma la rating. Romania juca o semifinala de campioant european iar voi nu discutati altceva decat ,Becali ,Steaua , Becali , BecaLI , BECALI …………… SA VA FIE RUSINE . In loc sa promovati adevaratele valori ale sportului , promovati numai niste idioti de conducatori de club(se stiu ei care), pornografie , scandaluri . Daca presa ar fi discutat mai mult despre handbal si mai putin despre Becali si steaua (am tot respectul pentru clubul steaua , mai putin pentru cioban ) cifrele ar fi aratat cu totul altfel .

criticul (15 comentarii)  •  20 decembrie 2010, 22:11

Articolul asta,in loc sa se numeasca ,,Handbal sau fotbal? Ăă,fotbal!”se putea numi la fel de bine,,Handbal sau Gigi? Ăă,Gigi!” 🙂

jos_cenzura (66 comentarii)  •  21 decembrie 2010, 9:42

maketi, daca esti atat de revoltat(a), de ce nu promovezi tu valorile tale, pe banii tai si pe profitul tau sau pierderea ta? e simplu sa carcotesti ascuns dupa un ecran de calculator

petre stelistu (38 comentarii)  •  4 ianuarie 2011, 1:00

Ce promovati voi mai mult,profesionalismul sau prostia? Áá, prostia!De ce?Fiindca altceva nu stiti.

Comentează