Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Hagi, noi ne distrăm. Tu?

Recunoştinţa nu ţine de foame, nici de sete. Dar e un exerciţiu de sănătate mentală

Ne-am cîştigat libertatea de a-l face praf pe Hagi. În anii aceştia, ne-am cîştigat şi libertatea de a spune orice şi oricum. Oricînd şi oriunde. […]

luni, 29 noiembrie 2010, 5:41

Recunoştinţa nu ţine de foame, nici de sete. Dar e un exerciţiu de sănătate mentală

Ne-am cîştigat libertatea de a-l face praf pe Hagi. În anii aceştia, ne-am cîştigat şi libertatea de a spune orice şi oricum. Oricînd şi oriunde. Din această sumă de cîştiguri şi libertăţi individuale pentru care nu a transpirat nimeni, poate doar istoria, am ieşit cu un uriaş minus de bună cuviinţă. Nu contează. Important e să ne simţim bine şi să ne distrăm.

Există compatrioţi care îşi freacă mîinile satisfăcuţi pentru că lui Hagi îi merge prost la Galata. Nu ştiu dacă mulţi sau puţini, dar există. Şi ce prilej mai nimerit de glume şantieriste putea fi o înfrîngere a lui Galatasaray în faţa lui Besiktas? „Să îi urăm Regelui un Crăciun fericit în sînul familiei, la Constanţa!” Sau „Aşa, Gicuţă, îngroapă-i, păi, ce, numai noi în România să vedem că eşti un mare zero ca antrenor?” Nestemate din mesajele venite pe net. Băşcălie şi mitocănie într-un amestec pe care îl preparăm după reţete numai de noi ştiute. Ideea fundamentală a criticilor lui Hagi-antrenorul este că Hagi trebuia să rămînă pe soclul de jucător. Să nu coboare de acolo, să nu încerce să întreprindă şi altceva. Să se ocupe de şcoala de fotbal, să plămădească talente, dar să nu ne mai bruieze liniştea cu încercările lui în meseria de antrenor. Să se bucure de statutul lui de statuie.

Nu pretind gratitudine în contul lui Hagi, fiindcă nu eu îi administrez gloria şi eşecurile. Nu am făcut parte din nici un cor de cîntători ai lui, am detestat festivismul care i-a însoţit retragerea, mi-a displăcut de la început eticheta „Regele”. Dar de la meciul cu Columbia din ’94 mă simt cumva în slujba lui. De atunci, de cînd mingea a tăiat aerul Pasadenei, ceva esenţial s-a schimbat în destinul meu de microbist. Dacă există un destin de microbist. I-am rămas dator cu ceva, nu ştiu prea bine ce, cred că e vorba de recunoştinţa că prin golul lui de acum 16 ani ne-a aruncat în altă eră. Ieşeam din temporizare, posesie şi alte concepte obosite şi intram, o dată cu şutul lui, în cercul de graţie al fotbalului planetar. Nu ne-a ţinut mult, dar pentru o vară ne-am scuturat de solzii groşi ai mediocrităţii.

Da, sîntem liberi să spunem ce vrem. Da, sîntem datori să rostim adevărul. Nu, nu ar trebui să spunem tot ce ne trece prin cap, dar asta e şi o problemă de educaţie. Ei, hai, chestia aceea care se învăţa odinioară pe acasă, cu mama şi cu tata, pe urmă cu tovarăşa educatoare la grădiniţă, apoi cu doamna învăţătoare pe la şcoală. Mi se pare indecentă bucuria lipită de necazurile lui Hagi şi mă doare. Dar asta este o problemă personală. Cea colectivă este că am ajuns să îl dispreţuim pe Hagi şi să îl admirăm pe Mutu. Ceva rău s-a întîmplat cu noi de la Pasadena încoace.

Comentarii (138)Adaugă comentariu

mihai (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 17:48

ai dreptate! superb articol

tu (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:01

you said it brother!

gagarius (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:04

daca nici noi nu stim sa ne plangem de mila stând cu mâinile în sân şi nefăcând nimic pentru noi, să ne bucurăm de răul altuia şi să nu ne respectăm valorile atunci cine mai stie? dacă şterg vara lui ’94 din istoria fotbalului românesc cred că am fi mult mai mici decât suntem ,nu că am fi noi foarte mari…

Nick Nazar (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:06

Foarte bun comentariu. In general suntem o societate rau voitoare, care nu place adevarul, o societate care este gata sa faca eroi din cei care le-au facut rau sau s-au aliat cu cei care le-a facut rau, gandindu-ma acum la doi care au cantat cu ode pe Nicolae Ceausecu, ca sa dau un exemplu. In fotbal sunt multe variabile, riscul este mare pentru un antrenor si asta trebuie inteles.

rica nu stia sa zica (5 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:06

eu nu il dispretuiesc pe hagi. dar nu cred in capacitatea lui de a antrena. stiu ca este toba de fotbal. dar nu are capacitatea intelectuala de a arata asta in fata unui grup. de a se exprima, a se face inteles. stii de ce era un jucator genial ? pt ca ce facea, facea din instinct ,dintr-o inteligenta smechereasca. ca antrenor nu poti lucra doar din instinct, trebuie sa-ti iasa vorbele pe gura. cum zic, sa fim pozitivi 😉

hokerey (20 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:09

Doar dupa 4-5 meciuri nu se pot trage concluzii despre munca unui antrenor, oricum daca Galata mergea bine nu ajungea Hagi acolo, inca .

3 meciuri au fost cu Besiktas, Fener si Trabzonspor, probabil cele mai puternice echipe din Turcia.

Eu cred ca Hagi va reusi .Echipa joaca bine . Forza Gica

adrian_237 (16 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:11

superb articolul!bravo!

Dorin (6 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:15

Se scrie Pasadena, nu PaSSadena. In rest, ai dreptate.

ady (6 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:15

astia is romanii…pe Maradona l-au asteptat mii de argentinieni acasa dupa ce i-a umilit Germania la modiale…noi insa radem de Hagi a nostru…

pelota (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:24

@hokerey:
si eu zic ca Hagi va reusi. are nevoie de inca putin timp sa dovedeasca inca odata ca e antrenor de clasa. zic inca odata caci tura trecuta la Galata a reusit iar acum o sa reuseasca si mai mult. Doamne ajuta !

MOTAN (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:33

Cum naiba poti scrie un articol atat de bun astazi si atat de prost acum cateva zile despre Radu Stefan? Raman la parerea ca de multe ori scrii articole la comanda (poate din cauza crizei ti-e foame in anumite perioade)!?

nicu (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:34

eu sant de parere ca este mai bine sa spunem adevarul decat sa mintim pe cineva sau sa ne mintim pe noi,sa nu incurajam mediocritatea ,sa criticam cand este de criticat si sa laudam cand este de laudat.Aceste lucruri le-am castigat in 89,ce spuneti,merita cuvinte de lauda hagi ca antrenor sau nu ?

Cristian Zubi (9 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:41

Buna seara,
Corecta, foarte corecta analiza. Bravo!

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:42

nicu

La intrebarea asta am incercat sa raspund in articol. Nu stiu daca am reusit. Problema nu este sa spui ca Hagi ar fi un antrenor slab daca gindesti asa, desi e riscant sa dam verdicte. Felul in care o spunem conteaza foarte mult, zic eu. Modul in care ne raportam la Hagi. Nu ca ar trebui sa il tratam ca pe un monument, dar nici ca pe unul cu care te tragi de sireturi.

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:44

Motan

Nu am scris niciodata la comanda. Dar ar trebui sa stii asta daca ma citesti.

Jose (4 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 18:56

DE CE TREBUIE SA NE ASCUNDEM DUPA CIRES?? HAGI NU E ANTRENOR!!! SI CU ASTA BASTA
GRESEC CEI CARE IL MINT, SPUNANDU-I CA II TREBUIE TIMP, SA DEMONSTREZE, CA NU E LASAT SA LUCREZE bla bla bla

Gyerko Szabolcs- Laszlo (39 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 19:08

Nimeni nu i-a negat statutul de super fotbalist lui Hagi, dar nici nu trebuie sa ne raportam la acest statut, atunci cand nu are rezultate ca antrenor. Lucrurile trebuiesc spuse cu bun simt si fara a fi coplesiti de trecut.Hagi va fi Hagi intotdeauna, dar ca antrenor mai are de demonstrat. Caracterul puternic il recomanda a fi un castigator si pe acest plan, dar pana atunci, sunt necesare criticile.

flocirica (6 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 19:17

vorbiti de bun simt. daca hagi ar fi avut cat de cat acest bun simt fotbalistic ar fi inceput ucenicia in antrenorat cu echipele mici. dar hagi s-a crezut antrenor de aceeasi imensitate cu jucatorul care a fost si cauta numai banca echipelor mari de parca isi cauta INCA un contract de jucator! sunt dintre cei pe care nereusitele antrenorului hagi ii mahneste. si cu tot optimismul meu si cu toate ca la fiecare meci ii tin pumnii nu cred ca hagi va reusi performante notabile si constante in antrenorat.

adi (14 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 19:18

Poate nu e un antrenor slab, poate chiar nu e. Dar cea mai mare greseala a lui Hagi in meseria de antrenor este ca nu a avut rabdare. Nu a avut rabdarea sa invete, sa stea pe banca cativa ani ca si antrenor secund. Nu, el i-a ascultat pe fratii Becali, care l-au propulsat direct selectioner. Ori nu era inca de nasul lui. Are 2 mari calitati ca antrenor: are „fler” pentru jucatorii tineri si stie sa ii motiveze. Dar are nevoie de sustinere din partea unul club care sa il tina mai multi ani. Si inca o mare greseala a lui Gica Hagi: ca si jucator a plecat de foarte jos. Trebuia sa procedeze la fel si ca antrenor. Mult succes!
P.S.: Chiar nu se poate sa nu mai apara deloc in presa patronii echipelor de fotbal?

gorebalcon (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 19:30

Draga dl. doar rezultatele conteaza, maradona a dat-o cu mana, concepte gresite zici dumneata, dar Murihnio ce joaca. Hagi = Pele (pt noi) Mutu = Maradona (tot pt noi). Hagi a beneficiat de ajutorul unei generatii de exceptie cu un fotbal mult mai lent si mai putin dur iar Mutu intr-un fotbal care la nationala e singur sau aproape singur, dur si in teren si in afara (tiganule).
S-a intors roata, Hagi antreneaza intr-un fotbal mult mai dur si din pacate e singur si fara rezultate, nu subscriu „bijuteriilor” dar nici antrenor nu e.

jimi hendrix (5 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 19:36

hagi este prea plin de el asa cum esti si tu geambasule…se intinde mai mult decat ii este plapuma…nu vrea sa inteleaga ca este diferenta mare intre antrenorul hagi si jucatorul hagi,..,..el se simte ofensat si jignit daca preia o echipa gen branesti sau gaz metan…pai ca sa ajungi un antrenor mare cu experienta trebuie sa si ai acest lucru…doar ca ai fost un jucator mare nu recomanda si ca un antrenor la fel de bun…asa ca hagi inapoi acasa si mana la treaba ,,,

leo (23 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 19:46

Antrenor…persoana calificata sa antreneze sportivi scrie in DEx, sa antreneze…dar nu scrie ca a fi antrenor al unei echipe trebuie sa o faci bine sau foarte bine in scurt timp. Toti cei care cunosc cat de cat bine ce inseamna sa antrenezi o echipa de fotbal si nu numai stiu ca daca iti doresti o echipa competitiva iti trebuie timp. Timp pentru relatii de joc, timp pentru relationare ,tacticade joc si multe altele . Hagi nu este un antrenor slab, lui ii trebuie timp si sper ca turcii au calitatea de a fi rabdatori si intelegatori , sper ca nu sunt atat de prosti ca ai bostri care schimba antrenori precum sosetele. Rabdare baskan, rabdare !

florent (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 19:49

memorabila fraza …cand mingea a taiat aerul Pasadenei

Sibelius (5 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 19:53

Hmmm, hai sa le luam putin cronologic. Hagi a fost un mare jucator roman. Maretia lui s-a vazut la echipe mici gen Brescia sau Galata(ultima mica din perspectiva europeana la ora la care Hagi a ajuns acolo). Nici la Real, nici la Barca nu a rupt gura targului. S-a retras din echipa Nationala si a fost nevoie de interventia pompieristico-lacrimogena a lui Adrian Paunescu pentru a se intoarce. Despre puciul anti-Piturca si motivele lui stim toti. La fel cu stim si de piciorul rupt al lui Conte sau de problemele cu arbitrii in Turcia(parca a fost si un proces, nu?).
Cunoastem si reteta aplicata ca antrenor la Bursa, Timisoara si Steaua. Buget facut praf pe jucatori de calitate indoielnica si dezertare rapida invocand diverse pretexte.

Sandokan-USA (11 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 19:58

Hagi a preluat echipa din mers si lucreaza cu ce are la dispozitie. Ii trebuie timp sa puna la punct un proiect adevarat. Din pacate pe unde a antrenat a fost demis mult prea devreme de cei care nu se pricep la fenomen si vor campionate si cupe peste noapte.
Toti dau vina pe Hagi ca a pierdut nationala barajul cu Slovenia, dar uita de jucatorii care nu au jucat nimic. Si timpul a demonstrat ca valoarea majoritatii de atunci e foarte scazuta.
Un antrenor este facut mare de jucatori si de rezultate si ii trebuie si mult noroc pentru asta. Hagi l-a facut mare antrenor pe Iordanescu si a tras o generatie intreaga dupa el.
Problema la Hagi, la fel ca si la Maradona si alti fosti super fotbalisiti, este ca el le cere jucatorilor profesionalismul, daruirea, efortul, etc. pe care el le depunea ca jucator. Din pacate, majoritatea jucatorilor, mimeaza fotbalul si au mentalitatea salariului cat mai mare cu efort cat mai mic.
Daca va fi lasat mai mult timp la Galata probabil ca va construi o echipa competitiva. In masura in care si achizitiile vor confirma ca pana acum s-a ars cu alde Ovidiu Petre si alte petarde.

sundance kid (107 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 20:06

Eu l-am criticat pentru un singur lucru. Faptul ca domnia sa crede ca merita sa antreneze numai echipe mari doar pentru faptul ca a fost unul din marii fotbalisti romani ! Echipele mari l-au curtat dar nu a demonstrat mai nimic. Oricum sper sa reuseasca la Galata pentru ca altfel ii va fi foarte greu sa se mai afirme ca antrenor.

mede (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 20:08

poate ai dreptate Cristiane..poate..dar, exista ceva, ce nu am inteles niciodata.
De ce nu scoti in evidenta si faptul ca Hagi a preluat aceasta echipa la mijlocul campionatului?
si inca ceva: de ce noi asteptam imediat aceleasi rezultate de la el ???

Dan (16 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 20:15

Oricum cred ca are parte de intelegere la Galata, daca era in Romania, zbura de nu se veda pina acum. Nu stiu daca o sa astepte Galata dupa „proiectele lui Hagi de termen lung” (citva timp in urma tot spunea ca asteapta provocari de proiecte pe termen lung), dar in dau credit in continuare. Sper sa se schimbe roata pentru el. Nimeni nu i-i poate contesta cariera de jucator, dar ca antrenor ar trtebui sa o lase si el putin mai moale in declaratii, sa i-si masoare lungimea nasului si marimea pasului. Asta cred eu cel putin, pina intradevar confirma. Sa-i lasam pe cei batrani sa se laude daca au cu ce. Si cred ca sunt decat 2. Ienei si Lucescu. Mai sunt vreo 2-3 care au avut potential, dar nu au avut anturajul si sansa propice.
Ca sa fi bun in ceva inseamna, talent, munca si sansa! daca una lipseste ?????

Cristi (8 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 20:36

tu il analizezi pe hagi din p.d.av.al jucatorului …el este antrenor acum ,nu jucator.Ca antrenor iti trebuie alte calitati care sunt total diferite vis a vis de jucator.Una dintre ele „Obligatoriu exprimare corecta”.Si cred ca lumea deja s-a prins ca acolo unde il pune fratii becali sa antreneze,trebuie sa recompenseze prin achizitionarea unor jucatori…
La o echipa din tara(pe bani mai putini)de ce nu a acceptat sa preia o echipa in plin campionat?
La multi bani!

Adi (56 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 20:40

de ce nu se mai duce la lumea la stadion in Romania? foarte probabil, din cauza ca afacerismul LPF si FRF a mutat meciurile de vineri pana luni, in loc sa le lase pe toate duminica dupa-amiaza cand au timp toti, si cu familia. Si din cauza ca afacerismul LPF si FRF a transformat fotbalul intr-un show pentru barbati singuri, care nu au familie si se pot duce la meci oricand, chiar si noaptea tarziu, si chiar si beti turta… si pot si sa se ia la bataie ca prostii!!!

giuby5679 (9 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 20:41

Bun articolul…
Si eu sunt de parare ca macar sa ne abtinem din jigniri la putinele valori pe care le avem..
Nu-mi vine sa cred nici acum cum am iesit in strada sa ma bucur dupa meciul cu Argentina..Ce sentiment puternic a trebuit sa am ca sa simt nevoia sa ma bucur in strada..As vrea sa-l mai traiesc macar odata..

catalin (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 20:44

Poate ca ar trebui sa invatam de la turci cum sa pretuim valoarea. Ei striga „I love you Hagi!!!” noi facem glume cu „ai n-ai mingea tragi la poarta”. O sa mai asteptam mult timp ca un fotbalist roman sa ajunga la Real si la Barca si sa dea macar 2 goluri, nu de la mijlocul terenului ca sa planga youtub-ul…
Cei care scriu pe aici de rau despre jucatorul Hagi sunt cei 10 milioane de „antrenori” burtosi pentru care fotbalul reprezinta o lada de bere si 2 pungi de seminte. Au dat pe maidan un gol din greseala si cred ca si ei puteau ajunge si mai mari ca Hagi, doar ca nu au avut noroc 🙂
Sa ne pretuim valorile prezente si sa le respectam pe cele care ne au umplut inima de bucurie si ne au scos in strada cu un steag la gat, mandrii ca suntem romani.

De misto-uri, toti prostii sunt in stare, de asta nu aude nimeni de ei…sau nu…mai pun cate un comment pe un blog si cred ca au facut ceva.

Fiti romani! Amintiti-va cine a fost Hagi, Nastase, Nadia, etc si pretuiti-i acum mai mult decat ii pretuiti pe Dobrin sau Dumitrache. Prea subtil pentru voi…mai bine scriam o caterinca…va prindeati mai repede….

pixi (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 20:47

Stimati cititori,
Cind albanezul a fost instalat la Galata am spus ca iarna e o problema grea pt el!Am fost jignit pe blog !Acum ma intreb cine are dreptate sau unde ne este mindria nationala!Un articol scris de un … ne aatrgea atentia noua romanilor ca albanezul e rege in Turcia dar nu in Romania!!500 de ani de istorie am luptat inmpotriv

ciao (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 20:51

Mr. c.g.
eu chiar te citesc (”spre deosebire de ‘motan”’ cu care sint insa de acord) insa articolul de ieri despre stefan radu chiar nu l-am inteles deloc (ca sa nu zic ca nu te-am inteles cum de-ai putut scrie prostiile alea). pentru mine esti un chivu in zilele lui alea bune (cind juca la roma) cind pe linga panaramele lui de jocuri mai facea cite unul bun. daca ai ceva timp sa imi explici, ti-as fi recunoscator.
ciao

Leo P (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 20:55

„Da, sîntem liberi să spunem ce vrem. Da, sîntem datori să rostim adevărul.”?
As adauga ca trebuie sa fim responsabili pentru ceea ce spunem.
Cred ca datorita acestei gandiri GSP isi permite sa lanseze multe atacuri impotriva unor adevarate valori (fotbalistice) ca Hagi (as spune si Popescu) pe care apoi le infirma in alte editii (dar se vinde ziarul). Un raport cerut lui Hagi de catre conducere apare in GSP ca „Hagi la raport”. Si cand il dispretuim pe Mutu (sau pe Chivu) este aceeasi lipsa de respect care se manifesta in societatea romaneasca (mai ales in mass media).

pixi (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 20:55

CONTINUARE
impotriva turcilor !Iar albanezii s-au pus capra pt ei in vederea ca lumea cunoaste istorie!!La CE din Belgia i-am batut pe englezi fara albanez care a luat rosu!!Cu mindrie romaneasca spun asta!!Iar din cauza fecaliotului albanez am stat acasa la CM din Coreea!Noi chiar nu mai avem mindrie nationala???Se intorc in mormint stramosii cind aud ca il ridicam in slavi pe un musulman convertit la crestinism si ingimfat!Radoi ii spunea celeilalte mizerii albaneze jiji despre hagi cind antrena steaua-nasule stie fotbal dar e limbut si si nu poate sa ne explice ce stie!!Sa invatam sa fim romani!!

milan6 (49 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 21:11

gresesti,Cristi!
Noi il iubim in continuare pe HAGI!din pacate,chiar si pt el,Gicanu a coborat de la nivelul HAGI!
El vrea sa fie antrenorul Hagi!
El a fost si o sa ramana pt noi ,pur si simplu,HAGI!
nu jucatorul Hagi!
NU!Noi,cei care am fost fericiti de El pe terenul de fotbal,sustinand si Realul si Brescia si Barca si Galata,DOAR fiinca juca El acolo!
pt LINISTEA care o aveam cand la Nationala deasupra numarului 10 scria HAGI!
doar HAGI!
ieri seara l-am vazut pe FEDERER!nu jucatorul Federer!
capisci?

jan pitesti (25 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 21:24

speram sa mai vedem fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu.

fanulumocanu (20 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 21:31

traim in lumea care l-a crucificat pe Iisus.
recunostinta nu exista . exista in schimb tendinta de a judeca legende cu unitati de masura pentru muritori. pentru ca bianca lui bote si cristea sunt standarde tangibile, HAGI nu.

addryan (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 21:38

chiar nu-i spune nimeni lui hagi ca n-are treaba cu antrenoratul?

tavi (7 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 21:38

eu nu cred ca hagi este dispretuit si mutu admirat.eu privesc problema altfel,ceva mai realist poate.hagi ca si jucator a fost foarte mare,nu contesta nimeni acest lucru,dar ca antrenor pina acum este 0.el nu a acceptat sa o ia usor,o echipa de liga a 2-a,sau una de prima liga dar mai mica(vezi dan petrescu),plus faptul ca,daca vrei sa fi antrenor,trebuie sa fi un bun pedagog,sa dai dovada de mult calm,ceea ce hagi nu prea are.intradevar,are ochi,a promovat jucatori tineri,dar eu unul nu cred ca va ajunge mare antrenor.oricum pina acum nu a confirmat pe unde a fost.revenind la mutu,chestia ca e admirat e prea mult spus.la fel ca si hagi,are un mare talent.mai important decit atit,este singurul talent pe care il mai avem la ora actuala,asa ca atita timp cit el mai poate ajuta nationala,care este sub orice critica,ar trebui sa ne bazam pe el,sa il acceptam asa cum e,cu bune,cu rele pt ca valoarea sa e certa si in momentul de fata nu avem alt jucator nici macar de valoare apropiata cu a lui si nici nu se vede vreo tinara speranta venind tare pe turnanta.

Anton (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 21:40

Domnule Geambasu, va multumesc din suflet ca a-ti luat atitudine impotriva celor care nu il critica pe Hagi , ci il JICNESC PE HAGI. Eu ma lupt de ani de zile cu cei care il jicnesc ca la usa cortului pe antrenorul Hagi si uneori pe omul Hagi. De fiecare data, cand apare cate un articol despre Hagi, citesc si rubrica comentarii si ma enervez cand vad cat ii duce mintea pe unii. Probabil ca multi dintre ei nu au realizat nimic in viata, dar stiu sa deie sfaturi de genul: „sa i-a o echipa mica” , „ca nu are rabdare „etc. De multe ori ma intreb cine nu are rabdare? Hagi are. Sunt alte persoane care nu au rabdare cu el (suporterii, ziaristii, conducatorii de club). Si mai e ceva. Toata lumea asteapta ca Hagi sa obtina numai victorii. Orice esec sau semiesec e dramatizat. Daca Dan Petrescu pierde un meci sau doua se spune doar ca echipa antrenata de el a pierdut, dar daca pierde echipa antrenata de Hagi, mama, zici ca e cutremur. Se exagereaza mult, chiar foarte mult. Si e valabil si pentru presa din Turcia. Asemanarile dintre Turcia si Romania, cu privire la omul , antrenorul si fotbalistl Hagi se opresc aici. La capitolul suporteri, turcii stiu sa il aprecieze si sa il iubeasca si sa il accepte asa cum e el. Cu calitatile si cu defectele lui. Categoric sunt si acolo oameni care il jignesc, dar aia sunt acoperiti efectiv de cei care il iubesc pe Hagi. Am vazut meciul Galatei cu Besiktas, si desi Galata era condusa , intreg stadionul canta I love you Hagi. In acelas timp pe saiturile din Romania Hagi era crucificat si umilit. Pacat, ca sunt si ziaristi care se bucura de suferintele lui Hagi. Si ma refer in special la pro sport si sport .ro. In ce il priveste pe Hagi ii doresc din inima ca, ghinionul sa inceteze sa il mai urmareasca si sa aibe si el parte de putin noroc. Eu cred in antrenorul Hagi. Sper ca baskanii Galatei sa il lese pana la sfarsitul contractului. Daca Adnan Polat, nu ii va da credit pana la sfarsit, exista riscul sa puna capat carierei de antrenor a lui Hagi. Eu cred, ca Adnan Polat are in mana soarta lui Hagi. Insa nu stiu care e soarta lui Adnan Polat, ca este foarte contestat si s-ar putea sa nu reuseasca sa isi duca mandatul de presedinte pana la sfarsit. In fine… Nu stiu de ce nimeni din Romania nu i-a luat interviu lui Adnan Polat. Ar fi foarte interesant sa aflam ce gandeste acest om despre Hagi. Oare e o persoana care nu discuta cu presa ?Nu cred ,deoarece in Turcia da declaratii. Inca odata va multumesc domnule Geambasu, pentru ca, nu sunteti indiferent la jicnirile care i se adreseaza lui Hagi.

Jenei Imre (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 21:40

Oameni buni INTELEGETI ODATA PENTRU TODEAUNA CA HAGI ORICE AR FACE VA RAMANE UN ANTRENOR MEDIOCRU !!! Jos palaria pentru jucatorul Hagi , dar ca antrenor este de nota 5 ! Restul sunt vorbe goale , si amagiri de 2 bani !!!

tandd (45 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 21:50

@Sibelius,pur si simplu ca roman nu-mi vine sa cred ca pot citi asa ceva.
Hagi a fost si va ramane cel mai bun fotbalist roman din toate timpurile ca-ti convine tie sau ca nu.Ca fotbalist daca tu crezi ca macar ajungi sa freci banca la barcelona sau la real inseamna habar nu ai de fotbal,ca ajungi la Galatasary o mica echipa atunci si castigi uefa daca ptr tine nu inseamna nimic…..ce sa mai spunem.Iar la nationala dupa cum se spunea in articol,ca despre asat discutam,a fost genial,adica romania era formata din 9 aparatori plus hagi si un atacant.El era geniul cu pasa,cu golul samd,acum toata lumea spune ca ne aparam bine dar nu atacam…pai e normal nu mai e hagi n-are cine sa atace,daca iesim la joc primim multe

lombardi (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 21:53

hagi este hagi,ce a facut hagi in fotbalnu a facut nimeni,iar ca antrenor va face…acesti mucosi care scriu sau comenteaza despre hagi,ca e albnez sau musulman sau ce mai scriu ei,acesti mucosi care nu stiu cum a jucat hagi pt ca erau cu putzuca in tarana pe atunci,cred ca ar fi mai bn sa taca si sa se puna pe invatat ca altceva nu stiu,sunt copii fara mentalitate,pleava noastra sunt mucosii de mai sus care comenteaza de rege fara sa stie ce si de ce e rege,,,pacat ca pateaza acest bun articol scris de tine cristi acesti blegi

tandd (45 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 22:05

P.S. Si inca ceva,hagi e un antrenor bun ,deocamdata ii lipseste experienta,dar o sa vina si asta.Jumatate din echipa timisoarei a fost facuta de hagi,numai tinret inclusiv torje de la dinamo.Despre meciul cu besiktas?toata stima,lucreza cu ce are la indemana,a preluat echipa n-a facuto el,asta e valoarei echipei acum,dar macar imi place ca daca moare o face frumos,la 0-1 a scos fundasul central si-a introdus un varf.Ca a pierdut??oricum pierdea,dar macar a incercat.Joaca la victorie si asta place publicului,daca era razvan ar fi zis ca de obicei,,,macar sa nu primesc mai multe,,,sau ar fi inceput cu 7-8 jucatori cu profil defensiv macar sa nu piarda ca de castigat,,,poate-o pica ceva,daca nu macar nu pierd,,,macar nu se expunea criticilor.Eu zic ca hagi o sa ajunga un antrenor bun spre foarte bun,are mentalitate,are ochi la jucatori,mai trebuie putina experienta.

bogdan (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 22:15

Mai tata, eu sunt de acord ca nu e in regula sa-l injure pe Hagi sau sa-i doreasca raul, dar, sa ne intelegem totusi: Hagi are deja multe incercari in ale antrenoratului si absolut in toate a esuat lamentabil. Hagi are probleme mari de comunicare fara de care in ziua de azi un antrenor modern nu face fata. Este deja evident pt orice neutru ca nu esta facut pentru aceasta meserie, are ochi la fotbalisti, mai ales tineri pt ca a fost un fotbalist enorm care vede repede cine stie si cine nu. Dar a fi antrenor la un club mare necesita mult, mult mai mult decit asta iar Hagi nu le are, din pacate.
Marea lui greseala, enorma as zice, a fost ca spre deosebire de altii nu a acceptat sa-si inceapa cariera de jos, din B sau chiar C unde nu era toata presa peste el si avea timp sa invete sa vada niste realitati dupa care ar fi putut progresa spre cluburi importante. El a ales insa, fie din orgoliu fie prost sfatuit calea aroganta a lansarii in forta in speranta ca doar statutul sau de mare star fotbalistic il vor purta spre succese. Acum cred ca e clar ca nu se poate, nici daca avea mare talent ca antrenor (si este clar ca nu are..) si tot n-ar fi reusit astfel. Asta este cruda realitate si s-a vazut peste tot, la Nationala, prin Turcia, la Timisoara, la Steaua, etc, etc, acum la Galata e ultima proba. Stia f bine ce inseamna aceasta pozitie, antrenori mult mai mari si mai experimentati ca el si-au rupt capul repede acolo iar el s-a aruncat, din nou, la disperare intr-o caciula prea mare…si asta dupa o pauza de..3 ani…din nou doar bazindu-se pe ideea ca e adulat la Galata, ca stie fotbalul turc si ca restul va merge din inspiratie. Galata nu este un club unde patronii au rabdare, fanii nici atit, e mai rau ca in Romania, asa ca alegere mai proaste nu putea face si cred ca este ultima lui sansa, nu ca nu s-ar mai gasi naivi prin Romania sa-i ofere un job doar ca publicitate dar cred ca de data asta i se va acrii si lui si va ramine pe Scoala de fotbal, ar fi mai bine pt toata lumea. Nu mai apuca 3 etape la Galata, veti vedea, iar asta nu o spun cu placere ci este realitatea. In rest numai bine pt Gica, mare fotbalist si un om f de treaba, cu bun simt, dar de unde nu e, nu se poate cere, cu cit realizeaza asta mai repede cu atit mai bine, mai ales pentru el, e pacat sa-si minjeasca complet imaginea de fotbalist.

Dany (5 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 22:24

I love you Hagi!

Sibelius (5 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 22:44

Usor, usor Hagi se apropie de 50 de ani. S-a lasat de fotbal de noua ani deja. Galata e singura echipa unde a rezistat 1 an, in rest a antrenat cat a jucat Emeghara la Steaua.

valy (13 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 23:01

Cristi,
nu e cazul sa bagam in seama porcariile pe care le scriu destui dintre nevolnicii nostrii compatrioti. Asta-i tara, astia-s oamenii si atat ii duce mintea. Mai jos avem exemple cat cuprinde (Pixi). Pe de alta parte, Hagi ca antrenor n-are treaba. Nationala, Timisoara, Steaua, Bursaspor si Galata de 2 ori. Daca n-a reusit chiar nicaieri atunci mai bine te lasi, mai ales ca ai un nume construit pe teren. Data trecuta la galata a avut un sezon si un pic si a reusit o clasare pe locul 3 si cupa, care vax pt un club ca Galata. Acolo daca nu te califici in Liga este esec. Acum a preluat echipa in situatie proasta (pe locul 8) si o scufunda de tot (e pe 10). In viata mea nu am vazut Galata pe 10. Oamenii aia nu l-au adus pt sezonul viitor, l-au adus sa redreseze situatia acum.

Comentează