Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Radu Ştefan. Fax sau vax?

Jucătorul lui Lazio pretinde să fie convocat ca la carte. De fapt, îşi inventează motive să nu vină la naţională

Radu Ştefan aştepta un fax. Sau un porumbel călător cu sigiliul naţionalei în cioc. Ori poate un călăreţ transpirat, şi […]

vineri, 26 noiembrie 2010, 4:34

Jucătorul lui Lazio pretinde să fie convocat ca la carte. De fapt, îşi inventează motive să nu vină la naţională

Radu Ştefan aştepta un fax. Sau un porumbel călător cu sigiliul naţionalei în cioc. Ori poate un călăreţ transpirat, şi el, şi mijlocul de locomoţie, o solie cu depeşa în vîrful suliţei. Altfel nu se pune. Ce-i aia să vorbeşti la telefon cu Răzvan sau cu unul dintre secunzii cînd te cheamă pentru meciul amical cu Italia? E degradant. E insignifiant. Romanii din Roma vor patalamale, dovezi irefutabile că el, Măria Sa Radu Ştefan I, este convocat la echipa naţională a României, el şi numai el, nu altul, nu în locul altuia. Atunci de-abia jucătorul îşi va fi mişcat prea preţiosul trup spre marginea de sud-est a Imperiului comunitar.

Mi se pare că domnul Radu Ştefan ne cam ia de pinguini. De pelicani şi de fazani şi de alte animale paşnice şi nevinovate. Noi ca noi, ne opărim pe margine. Mai supărat ar trebui să fie Răzvan, căruia fundaşul lui Lazio îi trînteşte faxul în nas. Poate că şi e, habar n-am. Dar povestea asta cu Ştefan Radu sau Radu Ştefan care ba-i accidentat, ba nu aude telefonul, ba vrea hîrtie cu ştampila preşedinţiei ca să se prezinte la acţiunile naţionalei miroase a îngîmfare de Cetate Eternă. Doar că viaţa fotbalistului nu este deloc eternă, iar cariera la una dintre formaţiile de tradiţie ale Penisulei nici atît.

Radu Ştefan are dreptul  să aleagă. Nu e condamnat  cu ore de muncă patriotică pe tarlaua naţionalei. Dacă s-a simţit neglijat, probabil că şi cumva jignit într-o anumită perioadă din mandatul lui Lucescu junior, cînd a fost ocolit, e dreptul lui să răspundă cu aceeaşi monedă. Adică să nu răspundă la convocări. Dar să spună clar, răspicat, bărbăteşte. S-a impus acolo la Lazio, nu este încă vreo mare vedetă, iar dacă naţionala e un balast care îl împiedică să zboare şi mai sus în Il Calcio e de înţeles.

Numai să zică limpede: Măi Răzvane, bre nea Moţăţei, mai nene Arnold, eu vreau să mă concentrez aici, pe ce am de jucat şi de cîştigat în Italia, la echipa mea de club. Cei de la Lazio mă plătesc şi pe ei vreau să-i mulţumesc. Ei m-au învăţat să mă dau accidentat înaintea amicalului cu Italia, pentru ca după trei zile să fiu sănătos la meciul din campionat. Parmezanul e pe bani! Cînd am avut eu nevoie de voi, m-aţi ocolit. Ori m-aţi uitat. Acum nu mai am eu nevoie de voi, nu mă mai plictisiţi cu telefoanele!

Ai fi loc aici să glosăm despre rolul impresarului într-o astfel de situaţie, dar e spaţiu consumat aiurea, fiindcă fraţii Becali sînt într-un război rece cu Mircea Sandu după un deceniu şi jumătate de prietenie caldă şi reciproc avantajoasă. Deci, Radu mamii, Radu tatii, faci cum te taie capul. Nu uita că a mai fost unul Tudorel Stoica de refuza convocările la naţională, inventînd tot felul de motive. A pierdut şi selecţii, şi finala de la Sevilla. C-aşa-i în fotbal!

Comentarii (105)Adaugă comentariu

durden (270 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 11:39

@Cristian Geambaşu

iar suferi de mania persecutiei :)))

IOAN (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 11:40

Donmule Geambasu

Imi pare rau sa constat ca, iar bati campii. Pur si simplu, o chemare la nationala este un lucru serios si oficial. Procedura standard consta in instiintarea clubului care are contract cu jucatorul prin intermediul faxului. PUNCT. Restul ca de exemplu, discutii cu jucatorul la telefon, joc de glezne, gogomanii marca Cristian Geambasu etc. sunt pierduri (de timp) colaterale. Poti sa intelegi?

gm (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 11:41

„E vorba ca dinsul a gasit pretexte sa nu vina la nationala” – asta ati spus, dl Geambasu. O intrebare am, oare la meciul cu Franta a venit sau nu? atunci nu a gasit pretexte?

ccristiann (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 12:43

Domnule Geambasu dvs cand plecati intr-o delegatie undeva o faceti de capul dvs? Sau se face printr-un mail,fax la superiori ?

Pandele (9 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 13:08

D-le Geambasu, nu de o „legenda” (nota explicativa) era nevoie, ci de recunoasterea unei greseli. Pretindeti o atitudine „barbateasca” din partea fotbalistului, dar dvs. va ascundeti dupa cires cu „nu m-ati inteles”, „sint o victima”, „nu ca spun dar zic” etc.

Spuneti ca Radu Stefan cauta pretexte ca sa nu vina la nationala. Din cite stiu eu, pretextul e un motiv neintemeiat pe care il invoca cineva pentru a-si justifica o actiune. Din comentariile la articol (si n-om fi chiar toti prosti) reiese ca motivul invocat de RS (convocarea ferma, prin fax) este cit se poate de intemeiat. Mai mult, chiar presupunind ca RS n-ar vrea sa vina la nationala si foloseste faxul drept pretext, tot sint suficiente motive pentru a-i da dreptate (o recunoasteti si dvs., pe ocolite, in paragraful 3 al editorialului).

Cred ca e cazul sa va reconsiderati pozitia. Dati dvs. un exemplu de „barbatie” recunoscindu-va greseala si, cine stie, poate si Radu Stefan va va urma exemplul.

ilie (3 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 13:20

Domnule ziarist ai cam dat-o in bara. Tot nu ai inteles ca in fotbalul profesionist asa se procedeaza? Ne meritam locul in fotbal cu asa federatie, asa antrenori si asa ziaristi.

tavi (14 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 14:15

Nu este corecta trimiterea la Tudorel Stoica ; a fost un formidabil luptator , poate intre primii trei stelisti ai ultimilor 4 decenii – 14 ani in Ghencea , 7 campionate, 5 cupe , capitanul , Monte Carlo , etc- ( a jucat finala de la Barcelona asta , asa , ca amintire ) in jurul sau s-a creat marea echipa a Stelei ; baiatul asta ar dori asa ceva , dar…

dar (100 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 14:17

Mea culpa..mi-am gasit postarea, doar ca avea alt numar de ordine.

Lupy (2 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 14:45

Domnule Geambasu,

Cred ca daca aveti coloana vertebrala, atunci veti avea puterea sa recunoasteti ca ati gresit atunci cand ati abordat „problema” Stefan Radu de aceasta maniera si veti invata din comentariile cititorilor, desi…sincer…ma cam indoiesc. Procedurile trebuie respectate chiar si de acest selectioner marunt, care pana acum nu a dovedit decat ca asculta de propriile orgolii si mai putin de ratiune. Si e pacat…rezultatele se vad in clasamente..CE, FIFA…

alexsilva (2 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 14:56

Mai bine „bax”. Pentru R.Lucescu. Dar nu masurat in tigari, ci in slugarnicie, umilinta, yesman-ism, cam tot ce vrea selectionerul.

WILLY (16 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 15:12

O convocare la nationala :
-Razvan Lucescu trimite faxul
-Radu Stefan refuza sau nu
-Razvan Lucescu da o declaratie daca refuza sau nu Radu Stefan

asta e tot…se pare ca l-a tinut in sah pe Radu ..cand are nevoie de el, cand nu are…si e normal sa se oftice jucatorul.

gabbanu83 (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 15:14

Dle Geambasu…stii sa scrii si articole bune? bine face Radu Stefan. Procedeaza exact cum s-a procedat cu el! El, Mutu,Chivu…ar trebui sa spuna VAX natzionalei, clar… oricum sunt buni,iar dak spui k nu e vedeta, sa stii k de el vb ziarele,crainicii,mass media in general in peninsula, de Geambasu nici makr 2-3 din tara asta nu a auzit!

Edy (3 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 15:16

D-le Geambasu,

Editorialul e cum e … eu nu ii iau apararea lui Radu Stefan ptr ca sunt si eu convins ca are niste polite mai vechi de platit lui Lucescu Jr. Insa mi se pare putin cam exagerata si abordarea dvs.
Ce ma deranjeaza pe mine si chiar ma face sa-mi schimb parerea despre dvs. este trimiterea la Tudorel Stoica. Trist sa citesc asa ceva.

G.G.J.R (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 16:02

Ady.NYC.Corect.In Romania ziaristuL speculeaza in lipsa faptului ca nu are cunstintze de nivel profesional in domeniul ed.fiz. si sportului.Nu am cum cere unui ziarist sa cunoasca recuperare dupa efort,schimbare de fus orar,intensitate si volum,obiective de antrenament.Ii lasam si pe ei sa traisca din speculatziile pe seama zvonurilor.Intzelg ca in Ro te potzi duce la piatza sau la doctor in timpul serviciului nu e nevoie sa spui :May I go to W.C.. ? EI NU STIU INCA CA E NECESARA O CERERE LA ORICE NIVEL.Da,F.F.R. si Lucescu JUNIOR CRED CA E INDEAJUNS UN TELEFON.TzTz..FAX.sau E-MAIL si CONFIRMARE DE PRIMIRE.

Paul (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 17:05

Domnule…. Radu Stefan are un contract cu o echipa. Eu, personal, nu cred ca poate pleca de la echipa asa cind vrea el ca l-a sunat unul si altul. Cum sa plece de la echipa asa de capul lui? Este normal sa se trimita un fax de convocare. Poate miine il sun eu sa vad daca vine.:))) Cine stie. Poate apare la lot. Hai ca se vede rautatea ta din acest articol. Incearca sa fii profesionist.

mowglytheone (3 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 18:22

Buna seara domnule Geambasu, vreau sa va rog sa-mi spuneti de ce il preamariti pe acest il muce jr. in detrimentul fotbalistilor(mai mult sau mai putin), si daca cunoasteti procedura de convocare a unui jucator la echipa nationala… daca aceasta era respectata acest articol nu mai exista…restul e can-can…

mowglytheone (3 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 18:35

P.S. Spuneti-mi va rog criteriile selectiei domnului l. jr., criteriile dupa care ati convoca dvs. jucatorii, eventual o echipa pe care ati convoca-o dumneavoastra… eu cred ca cei mai in forma jucatori ar trebui urmariti permanent si „bagati in seama”, dar ce sa zicem cand golgeterul campionatului trecut nu a avut loc… apropo comportamentul si rationamentul selectionerului sunt… ok??? se crede la firma lui…a… si inca ceva… si radu stefan a fost luat de pinguin, pelican si fazan sau alte animale pasnice si nevinovate de catre multi atunci cand s-a transferat la lazio asa ca…

Fata Morgana (6 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 19:05

Se pare ca dupa buna cultura a d-lui Geambasu, de la cluburile europene pleci pe un spus: stiti, m-a sunat Razavanel si mi-a zis…
e aberant. Si apoi de ce trebuie sa il injuram pe R. Stefan cand zevzecul nostru de antrenor calca din lac in put? Nu vi se pare ca s-au adunat cam multe? Costea, Mutu, Mirel, Marica, R. Stefan, si cine stie cati altii adunati in dreptul unor babalaci chemati sa intinereasca nationala.
Lasati-l pe R Stefan, nu el abereaza pe baza echipei nationale, nu el ia hotarari aiuristice, ci puradelul asta care se crede demiurgul poporului roman. Am ajuns pe locul 56 si noi il injuram pe R Stefan pentru ca dobitocul nostru nu e in stare nici un fax sa trimita. Hai sa fim seriosi caci nu R Stefan ne-a bagat in gaura in care suntem ci tocmai cel pe care il aparati, adica Razvan Lucescu, geniul poporului alienat

ioana74 (3 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 23:58

Cred ca nu ar mai trebui chemat la nationala. Se pare ca pentru el nu este o onoare sa joace pentru Romania.

Ultimul Viking (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 5:35

Ps Vax sinteti dvs!!

joe (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 7:24

Mai omule, uneori- e drept, foarte rar – imi dai impresia ca ai avea doi neuroni. Insa imi dau seama totusi ca o conexie e totusi imposibila in capsorul ala. Chiar nu mai erau locuri la ITB?

gaby (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 9:32

ar fi aici mai multe aspecte de comentat
1.a reusit in unul din cele mai puternice campionate prin munca,talentul si seriozitatea lui pt ca desi a plecat la lazio pe o gramada mare de bani nu sa scris de el decat vreo 2 zile(nu era interesant pt ca nu rupea cluburile in doua in fiecare saptamana)
2.juca la lazio titular meci de meci,lazio era pe primu loc in italia si atotstiutorii federali nu aveau ochi si pt el.
3.cred ca stefan va avea soarta lui timofte(cunoscatorii stiu ce zic)un jucator apreciat la club dar cu 2 sau 3 selectii.macar pe vremea lui timofte aveam generatia lui hagi dar acum?

toni (16 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 11:21

Da Dl. Geambasu in cazul convocarii las nationala totul se face prin fax.Asasunt convocati toti jucatorii ,telefonul este pentru a da ziaristilor marfa de revista presei. Este ca in filmul ‘a fost sau nu a fost’ nimic nu poate fi dovedit.

Dandu (5 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 12:51

Orice jucator de fotbal vine si joaca acolo unde este respectat si bine platit. Daca ai rezultate catastrofale cu nationala sau cu oricare echipa si ma ignori de tot de dragul de a aduce la echipa prieteni si colaboratori apropiati , in ciuda evolutiei pozitive pe care o am ca fotbalist , din punct de vedere profesional , atunci imi rezerv si eu dreptul de a veni atunci cand am eu chef. Are o cariera foarte buna la Lazio si un viitor bun si nu vrea sa se impiedice de mofturile pe care le are selectionerul. Daca intentiile acestuia vor fi clare si va renunta la cateii credinciosi , probabil ca va veni cu inima deschisa.

goga3 (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 14:31

bai dom’ ziarist! Daca, pe tine te suna de la un ziar de afara sa mergi la o conferinta, nu ai nevoie si de un fax/scrisoare s-o arati lui sef’tu?

geambicu (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 14:40

Cum va permiteti sa scoateti comentarii care nu va convin? Am scris un mesaj politicos, fara atacuri, dar probabil ca nu este permis ca cineva sa-l critice pe marele ziarist, „dl.” Geambasu. Rusine sa va fie !!!!!!!!!

cezar prusac (25 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 14:51

eu sunt fan Radu Stefan. articolul e tenditios si pe ce motiv? pe simplu fapt ca Radu Stefan nu a vrut sa faca parte din echipa lui lucescu jr. atat si nimic mai mult.

Cristi la nationala vii cu inima nu din obligatie iar radu stefan considera ca ar face`o din obligatie – pur si simplu nu-si gaseste locul in acel lot convocat de junior. eu nu`l condamn, il felicit si`i urez multa sanatate, cat despre nationala nu’i graba – e tanar si are tot viitorul in fata 😉

puteti fi suparat pe junior sau chiar pe chivu’ dar nu aveti nici un motiv sa fiti suparat pe Radu. nu vii din obligatie sa joci pentru nationala iar daca o faci e greu sa o faci asa cum zic regulamentele?

p.s. cu siguranta a vorbit la telefon cu juniorul sau cu o sluga de-a lui … dar nu a vrut sa dea curs unei invitatii venite la vreme de seara de la un neica nimeni – un pic de respect zic eu ca MERITA si radu, btw si l-a castigat.

cezar prusac (25 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 14:54

si’nca ceva Radu stefan are la fel de multe drepturi ca toti ceilalti nu doar sa ALERGE. asta asa ca veni vorba de drepturi.

christina (2 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 15:11

ha ha … ma scuzati da la ce club a jucat Lucescu jr. ?? cate selectii are la nationala ?? pe ce post a jucat ??? si Radu Stefan ( despre care se zice ca va ajunge din iarna La Man City – adica la echipa care probabil va castiga Europa League …) este cel pe care sa il arati cu degetul ?? intr-o tara in care nimeni nu e tras la raspundere pentru rezultatele dezastruoase – si aici ma refer la conducatorii de federatii care ar fi trebuit de mult sa fie destituiti ….si inca un mic amanunt … de ce ar trebui sa vina la natioanla ??? in conditiile in care nu avem rezultate ( decat dezatruoase ) si federatia se gandeste sa ii prelungeasca contractul ??!!! unde in lume esecurile sunt premiate ( in toate domeniile ) decat in Romania … asa ca bravo lui Radu Stefan … care este adevarata problema ?? (c.m.d.a.)

christina (2 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 15:35

de ce ai modificat ce era mai interesant in comentariu ?? aveam dreptate ??!! de ce sa imi perd timpul postand comentarii la voi ?? mai bine ziceai locked for comments si toata lumea era multumita … ziceai ceva de cenzura ??!!

Admin (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 15:47

comentariile sunt moderate de Admin, nu de editorialisti. ei doar raspund la ele 😉

Ruday (100 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 19:37

Vine ca o manusa acest articol. Fie si pentru vreo 30 de minute, acest jucator a purtat banderola de capitan la Lazio in meciul de astazi cu Catania. Asta cred ca spune ceva. Iar noi vorbim de faxuri si telefoane (cele mai bune semnale se pare ca sunt prin Osetia si Arabia).

mav (2 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 19:44

pai de ce sa vina? la telefon… oare nu stim, ca ziaristi ma refer, ca totul trebuie sa fie scris? daca nu stim, sa nu mai facem articole. oricum, la nationala joaca finii… daca mai raman ceva locuri pt altii ramane de vazut. razvan a reusit cat s-a sfatuit cu tata. dar acum cred ca a inceput sa creada ca acele rezultate sunt ale lui si nu mai cere sfatul…. si se vede

Dominik (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 19:50

Pentru a fi convocat FRF trebuie sa trimita un fax clubului respectiv. Este o regula internationala sau puteti sa spuneti lege in cadrul FRF. Cand veti decide dvs. regulile la UEFA,FIFA,FRF poate modificati regula aceasta total nedreapta. Ar trebui sa se poata convoca printr-un telefon sau mai bine de atat, printr-un sms doar la jucator; ce zice clubul nu ne intereseaza; le dam un fax dupa meci sa le spunem ca e la nationala angajatul lor. Frustrarea pe care o transmiteti cititorilor nu are temei in acest caz. Ati scos o propozitie dintr-un context si ati fabulat pe langa; rezultatul ? un articol care merita sa fi sters.
Cu dispret,
Dominik

flor (40 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 20:03

Geambasu penibil. Nu inteleg cum poate publica un astfel de ziarist, cu articole la nivelul unui elev de gimnaziu.

ionut (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 20:54

nu e chiar asa …nea Geambasule … Stefan Radu isi face treaba acolo de ceva timp insa a cam fost ocolit … dupa Chivu e cam singurul stranier care joaca titular la echipa de club … el trebuia sa fie convocat de mult nu acu la meciul cu Italia …

snm (2 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 21:04

Da Ruday, a fost capitan dar a alergat mai mult pe linga balon.

nick (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 21:05

bravo Gaby, ai perfecta dreptate ,vizavi de Stefan si Timofte.
iar Dl ziarist este sa ma iertati VARZA ,cum poate scrie despre un fotbalist care joaca titular la o echipa de top din ITALIA si este ignorat iar uni joaca prin Rusia sau alte campionate mult mai slabe decat ale noastre si sant in nationala.
este foarte curios.
Respect pentru numele Lucescu ,dar ala mic cam face sa nu mai fie respectat acest nume ,pacat

x_zona (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2010, 21:45

cine a scris tentativa asta de articol? … ca am citit cateva cuvinte si subscriu simplu si sec: scleroza!

florin (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 0:07

catre geambasu cristian sau cristian geambasu.presa din romania a devenit un purtator de opinie a carui judecata este cel putin dubioasa.tocmai ai judecat un om fara sa prezinti faptele ce ar fi creeat motivatia acestui fapt.ce dumnezeu faceti acolo?chiar am ajuns o tara de amatori?ce autoritate ai sa judeci astfel un om?voi chiar nu va dati seama c ati inceput sa jigniti mai abitir decat anonimii care se ascund fara sa isi asume responsabilitati prin comentarii?tocmai ce am aflat ca radu stefan este mai presus de sportul romanesc,de nationala de fotbal a romaniei,de federatia romana,de razvan lucescu,de mine ca suporter,de noi toti ca tara pe care ne cam ia drept pinguini.noi toti suntem victimele lui stefan radu….este cel mai speculativ material pe care l-am vazut in presa sportiva pana acum.daca imi stergeti comentul va rog sa imi trimiteti raspunsul la adresa de mail cu care m-am inscris.chiar vreau sa stiu toata povestea.(de cate ori la convocat,de cand il convoaca,cine o face,cum o face si mi-ar placea sa aud si opiniile celor implicati direct.)mi-ar fi placut sa ii pronuntati voi jurnalistii numele acestui radu stefan sau stefan radu atunci cand se plang conducatorii fotbalului romanesc ca nu avem material ca sa sustinem performanta.material care e bun in serie A si in gazzetta dello sport dar nu si la nationala de pe locul 56 si pe gsp.florin.

bipbip (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 0:19

radu stefan! un limbric! De ce nu erau loviti,raniti sau „cotonogiti” Gica Popescu, Hagi, Selymesy, Timofte s.a. ? radu stefan e un cocalar de duzina!

cipdogus (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 6:51

Radu Stefan nu vrea sa vina la nationala! So what? Are vreo obligatie? Sau vorbim de sentimentul national intr-o presa care cauta mai mult ce a zis becali, care a mai cordit pe care, cu tine tine manelistul nustiucare, etc Radu Stefan stie cel mai bine ce e bun pt. el! E libera alegere!

vasco (267 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 7:56

Articol VAX!

claudiu (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 8:20

bravo lui…si de ce sa mai vina la nationala asta care este alcatuita dupa prietenii afinitati cumetrii s.a.m.d?Radu Stefan este unu din putinii fotbalisti romani care joaca intr-un campionat puternic titular si chiar capitan…doar 30 de min. adevarat dar totusi capitan la lazio,si sa ne uitam in urma cine a mai purtat aceasta banderola la lazio .Mai bine pe tema asta scriai 1 articol,parerea mea este ca merita…Oricum eu cred ca problema este de partea federatiei care in primul rand da dovada de neprofesionalism canvocand prin telefon,si in al doilea rand este si lipsa de respect fata de jucator si de clubul respectiv convocand 1 jucator in maniera asta
ps: si oricum eu nu cred ca putea „face fata” pe post cu Panin vezi si exemplu Sapunaru vs. Maftei..:))

luka (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 8:20

Domnule Geambaşu când lipsiţi de la serviciu pe caz de boală, vă motivaţi absenţa din gură ? Nu vă trebuie un act, nimic ? Probabil că nu. Altfel nu-mi explic de ce nu vă gândiţi o secundă. Ăla nu trebuie să arate şi el un act, ceva, pentru a-l lăsa ăia să vină la naţională ? (c.m.d.a.)
Cu articolul ăsta tocmai s-a pierdut încă un ziarist. V-a rugat Lucescu să trântiţi cretinătatea asta de articol ? Mai bine vă concentraţi pe echipa momentului, aia care joacă …, şi lăsaţi indignarea patriotică pentru alţii.

liviu (35 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 9:07

D-le Geambasu, D-voastra confundati solicitarea oficiala a FRF pentru un jucator strain ,cu un telefon dat unui neica-nimeni sa va tina de urat la GSP TV ,bineinteles linga Anda B. Corect ?

Silviu (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 11:16

Domnule Geambasu,

Dumneavoastra ati incercat sa-l sunati pe Radu Stefan?
Era bine daca ati fi discutat „barbateste” cu el, si apoi sa publicati acest articol!

Deocamdata, echipa nationala, conform sondajelor, nu mai intereseaza pe multi romani. Vina este a intregii echipe tehnice, in frunte cu selectionerul minune!!!

jimi hendrix (5 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 11:54

pakat de tine geambasule…articol de 2 lei….pai la ce fotbal avem noi in campionatul romanesc tu te hotarasti sa il acuzi pe radu stefan de neprezentarea la nationala asta de 2 lei…din momentul in care lucescu se incapataneaza sa joace cu florescu si alte parodii de jucatori din campionate anonime de ce ar veni pana la urma acest baiat ??…lazio este una dintre cele mai bune echipe din italia la ora actuala…si in mica sau mare masura este meritul si lui radu stefan….experienta lui isi putea spune cuvantul la nationala daca era convocat cand trebuia…oricum rusinica ptr articolul asta de 2 bani …scrii doar sa te aflii in treaba ,,,,parodie de jurnalist, ingamfat

Ala (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 13:01

Dar de neprofesionalismul echipei tehnice de la nationala de ce nu zici nimic ? Daca la carte scrie ca se trimit fax-uri pai sa trimita fax-uri ! Sunt convins ca asa se fac toate acolo. SA FIE !

Gabi Grigore (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2010, 13:27

Buna ziua si trei intrebari: ati chestionat pe cineva de la FRF daca acel fax de convocare a fost trimis? Nu cumva cei de la Lazio nu l-au dat mai departe? Sau jucatorul foloseste un pretext?

Comentează