Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Radu Ştefan. Fax sau vax?

Jucătorul lui Lazio pretinde să fie convocat ca la carte. De fapt, îşi inventează motive să nu vină la naţională

Radu Ştefan aştepta un fax. Sau un porumbel călător cu sigiliul naţionalei în cioc. Ori poate un călăreţ transpirat, şi […]

vineri, 26 noiembrie 2010, 4:34

Jucătorul lui Lazio pretinde să fie convocat ca la carte. De fapt, îşi inventează motive să nu vină la naţională

Radu Ştefan aştepta un fax. Sau un porumbel călător cu sigiliul naţionalei în cioc. Ori poate un călăreţ transpirat, şi el, şi mijlocul de locomoţie, o solie cu depeşa în vîrful suliţei. Altfel nu se pune. Ce-i aia să vorbeşti la telefon cu Răzvan sau cu unul dintre secunzii cînd te cheamă pentru meciul amical cu Italia? E degradant. E insignifiant. Romanii din Roma vor patalamale, dovezi irefutabile că el, Măria Sa Radu Ştefan I, este convocat la echipa naţională a României, el şi numai el, nu altul, nu în locul altuia. Atunci de-abia jucătorul îşi va fi mişcat prea preţiosul trup spre marginea de sud-est a Imperiului comunitar.

Mi se pare că domnul Radu Ştefan ne cam ia de pinguini. De pelicani şi de fazani şi de alte animale paşnice şi nevinovate. Noi ca noi, ne opărim pe margine. Mai supărat ar trebui să fie Răzvan, căruia fundaşul lui Lazio îi trînteşte faxul în nas. Poate că şi e, habar n-am. Dar povestea asta cu Ştefan Radu sau Radu Ştefan care ba-i accidentat, ba nu aude telefonul, ba vrea hîrtie cu ştampila preşedinţiei ca să se prezinte la acţiunile naţionalei miroase a îngîmfare de Cetate Eternă. Doar că viaţa fotbalistului nu este deloc eternă, iar cariera la una dintre formaţiile de tradiţie ale Penisulei nici atît.

Radu Ştefan are dreptul  să aleagă. Nu e condamnat  cu ore de muncă patriotică pe tarlaua naţionalei. Dacă s-a simţit neglijat, probabil că şi cumva jignit într-o anumită perioadă din mandatul lui Lucescu junior, cînd a fost ocolit, e dreptul lui să răspundă cu aceeaşi monedă. Adică să nu răspundă la convocări. Dar să spună clar, răspicat, bărbăteşte. S-a impus acolo la Lazio, nu este încă vreo mare vedetă, iar dacă naţionala e un balast care îl împiedică să zboare şi mai sus în Il Calcio e de înţeles.

Numai să zică limpede: Măi Răzvane, bre nea Moţăţei, mai nene Arnold, eu vreau să mă concentrez aici, pe ce am de jucat şi de cîştigat în Italia, la echipa mea de club. Cei de la Lazio mă plătesc şi pe ei vreau să-i mulţumesc. Ei m-au învăţat să mă dau accidentat înaintea amicalului cu Italia, pentru ca după trei zile să fiu sănătos la meciul din campionat. Parmezanul e pe bani! Cînd am avut eu nevoie de voi, m-aţi ocolit. Ori m-aţi uitat. Acum nu mai am eu nevoie de voi, nu mă mai plictisiţi cu telefoanele!

Ai fi loc aici să glosăm despre rolul impresarului într-o astfel de situaţie, dar e spaţiu consumat aiurea, fiindcă fraţii Becali sînt într-un război rece cu Mircea Sandu după un deceniu şi jumătate de prietenie caldă şi reciproc avantajoasă. Deci, Radu mamii, Radu tatii, faci cum te taie capul. Nu uita că a mai fost unul Tudorel Stoica de refuza convocările la naţională, inventînd tot felul de motive. A pierdut şi selecţii, şi finala de la Sevilla. C-aşa-i în fotbal!

Comentarii (105)Adaugă comentariu

Cyril (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 16:46

Esti un pic pe langa am impresia. Cand suni un jucator nu inseamna ca-l convoci, ci intretii atmosfera pana cand ti se accidenteaza Rat si abia atunci il chemi pe R. Stefan. Selectia se face prin fax, adica se trimite o instiintare ca trebuie sa se prezinte la nationala. Nu stiu de unde ai logica asta ca nu vrea Radu Stefan sa vina la nationala. Tu nu vezi ca Lucescu nu-l convoaca?

Dan (16 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 16:47

Sio totusi care e problema, a primit clubul Fax, parafat de FRF si nu a venit? Daca nu a fost fax? Si totusi care e problema sa fie convocat ca la carte? sau este greu FRF sa trimita un Fax, altfel cum pleaca de capul lui? daca se accidenteaza, Ce zice Clubul? Nu am prea inteles articolul, nu esti prea clar, Porumbei calatori? Cred ca esti pe post de Fazan.

tactic-zone (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 16:51

nu poti convoca pe nimeni prin telefon .clubul are nevoie de țidulă cu patalamaua frf,abia apoi societatea (asa spun italienii cluburilor de fotbal 😉 ) il instinteaza pe jucator. altminteri,daca jucatorul o ia de nebun spre saftica, pe baza unui telefon de la motatei sau arnold, risca sa dea explicatii usturatoare la buzunar, lazialilor.
ps
acestea fiind spuse,nu inseamna ca nu sunt TOTAL de acord cu ce scrii tu, vis a vis de lehamitea pe care stefan o afiseaza in privinta nationalei.

Vlad (44 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 16:51

Am facut un 1-1 chinuit cu Italia si RALU e iar mare si tare. Un articol slab despre probabil cel mai in forma fundas roman.

Blasphemer (36 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 16:54

@Cyril: Pai daca nu citesti tot, nu ai sa afli „logica”. E destul de limpede zic eu.

iubesc gsp (6 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 17:09

„bai, m-au sunat astia sa ma duc la nationala. serios, am vb acum cu ei la telefon. pot sa plec,da? vin repede”

Presa si convocarile sunt cam la acelasi nivel la noi in tara. Eu zic sa stabileasca altfel: la un beep e convocat, la doua beepuri poate sa ramana la Roma,

Mandru ca sunt roman

lau 1972 (23 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 17:30

De data asta chiar nu te inteleg , baiatul asta chiar nu se … pe el ca altii ca vrea la nationala lui Razvanel , cand merita sa fie chemat nu la chemat nici macar in lot , acum jucatorii nu au ce sa faca decat sa trimeata comunicate ca nu mai vine la Nationala ?

Pandele (9 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 17:31

Mai nou, sa faci lucrurile ca la carte a devenit un defect, nu o calitate. Din fericire, doar in Romania. Poate de-aia Radu Stefan se bate la titlu in Italia iar Geambasu sta pe margine si circoteste intr-un colt de tabloid dintr-un colt inapoiat de Europa.

Gyerko Szabolcs- Laszlo (39 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 17:37

Oricum, cu tot ce a acumulat la Lazio, ar fi un ajutor la nationala, mai ales ca Radoi s-a retras. Dar ceea ce ma surprinde este ca atatia fundasi de calitate avem, si atat de putini atacanti. Asta ar fi explicatia ca nu prea mai da echipa goluri ?

mircea (39 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 17:38

Citesc si nu imi vine sa cred .In anul 2010 in plin capitalism feroce convocarile la echipa nationala se fac prin telefon .Incredibil .Si Radu cum se duce la conducerea clubului , cu ce dovada ? M-au sunat astia si ma duc la meci , lipsesc 3 – 4 zile de la pregatire .Hai noroc , pa ! Dl Geambasu , sper ca glumiti .Copilul are dreptate , ca doar nu-l cheama la o miuta in curtea scolii .Profesionism mare la FRF .

iancu vianu (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 17:49

CONVOCAREA LA ECHIPA NATIONALA REPREZINTA UN ACT DE RESPECT ATAT PENTRU JUCATOR ,CAT SI PENTRU FEDERATIA SI CLUBUL LA CARE CTIVEAZA JUCATORUL. NUMAI CAND JUCAM FOTBAL LA SFARSIT DE SAPTAMANA NE DAM TELEFOANE SAU NE STRIGAM LA POARTA! AI ALES UN SUBIECT CARE TE DEPASESTE!

cata (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 18:06

Cristi esti cam depasit. Convocarea ca si orice act oficial rebuie trimis in scris prin fax, mail sau posta. Are dresptate Stefan. Asa se face in toate tarile civilizate. Ar trebui sa iti ceri scuze fata de el si fata de noi toti ca am pierdut timp sa citim prostia ta.

Melcul Furios (3 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 18:14

Convocare prin telefon? Tu vorbesti serios? De ce sa nu mergem mai departe si sa facem totul prin telefon? Nu mai semnam contracte, e destul un telefon si gata, nu mai trimitem oferte de cumpare a unui jucator sau de prelungire a contractului, doar dam un telefon si gata. Ce nationala e aia in care o convocare se face prin telefon? Cumva nationala aia la care acum un an si ceva Daniel Niculae era convocat „oficial si serios” ca atunci cand a ajuns in aeroport, la 2 zile dupa decesul tatalui lui sa i se spuna ca nu mai e nevoie de el? Interesant.

requiem911 (5 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 18:44

Doamne ce ziaristi avem… pt ei totul este ca in epoca de piatra… trebuia ala sa inregistreze convorbirea telefonica, dupa sa se duca la presedintele clubului , urma sa angajeze un translator al ambasadei romane, dupa traducere se merge la un notar..pac-pac..stampila si uite convocarea…cand privesc emisiunile astea de sport si nu numai…doamne…ma omule eu cred ca tu doar glumesti nu? ai un sef ceva sa vezi cum merge treaba? tu asa pleci de acolo de la munca fara sa ai un act prin care seful tau iti zice..da se poate…te suna nevasta si iti zice ca ii trebuie niste ceapa „acum” ..si tu pleci asa tura bura fara un fax de la bucatarul sef?… sunteti… „tra la la „

cata (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 18:45

„Razvan si prietenii”
Nene unde erai cand Razvan isi facea echipa cu prietenii de la rapid si brasov si prierde pe banda si partide si timp pretios pentru a construi o nationala.
cat despre telefonul de la secunzi, Razvan la neglijat sa puna mana pe telefon si sa isi repare gresala si apoi sa trimita fax, „ca-n tenis” si nu ca pe maidan.

tavi (7 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 19:10

ce ar mai fi de zis?orice raspuns o sa dau,deja este scris in commenturile de mai jos.ma surprinde faptul ca il certi pe radu stefan de asa maniera,cind de fapt cei de la frf sunt clar vinovati.dar intr-o tara in care toate merg pe dos,d-ta de ce ai face altfel?

Sorinss (3 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 19:14

Aberezi mon cher! Iar e un articol comandat de cineva? Sau atat de p.rost gandesti tu? Nu ca m-ar mira…Ai mai aberat tu de-a lungul timpului…!Mare gazetar,n-am ce zice! Da’ de logica,bun simt si responsabilitate ai auzit?! Vezi ca te sun sa iti comunic faptul ca esti nominalizat la Pulitzer, pleaca si tu vreo 3 saptamani de la gazeta…Pleci?

Sibelius (5 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 19:14

La convocarea telefonica ce trebuia sa faca Radu Stefan? Sa mearga la club sa le arate ca a vorbit cu Lucescu si sa spuna: „jur pe rosu ca m-a convocat” tre’ sa plec? Iar ‘talienii sa-l creada pe cuvant, ca deh el vine din tara in care cuvant tine loc de contract, nu?

sageatasudului (6 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 19:16

de fapt convocarea trebuie trimisa pe cale oficiala clubului, nu jucatorului

Mch (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 19:23

Cristi, nu e ca si cum ar putea Radu sa piarda echivalentul vreunei „finale de la Sevilla” cand noi ca nationala nu stim nici sa stam in ghete. Ne vom lamenta de calificari „ratate la mustata”, vom demite selectioneri, vom simula „revolutii de catifea”, dar de facut minima performanta, nu vom face. Poate ca pe langa ingamfarea aferenta „Cetatii Eterne”, Radu a deprins o idee despre ceea ce inseamna profesionalismul.
E greu de crezut ca ar refuza convocarea doar din cauza situatiei echipei nationale, nici Lazio nu a avut, dupa cum bine stii, un sezon trecut prea linistit, si tot si a dat viata pentru echipa, castigandu-si locul de titular si respectul tuturor.
Cel mai probabil se simte frustrat de lunga perioada in care a fost ignorat, desi juca excelent, indiferent de pozitia pe care era folosit in timp convocarile unor marionete de jucatori (eternele exemple: florescu, cocis + cele de sezon: alexa, gardos,etc.), sunt mult prea popularizate de divina presa sportiva.
Sau poate pur si simplu ma insel, Radu e naspa, e neserios si arogant…That reminds me…nu idolatrizam noi prototipul asta de jucator? parca mai era unu prin peninsula…

sorinache (42 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 19:24

hai ca ai dat-o cu bata in balta, cristi: pai cuum se fac convocarile tu, daca nu prin telegrama sau fax? daca eram pe vremea lui stefan, ala babanul nu asta de la lazio, convocarea ar fi fost prin bucium; n-ai inteles ca era o goanga de-a lui razvanel ca nu i-a raspuns la telefon? prin telefon te chem eu la o bere;

motanul incaltat (455 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 19:29

Sunt suporter U Craiova si bineinteles urasc Dinamo.Aici,vorbinm de un fost jucator dinamovist care S-A IMPUS in cel mai tare campionat .Insa,stupoare ,cu toate ca plecase de la Dinamo si nu de la Timisoara(cazul Timofte care nu-l convoca nimeni cu toate ca era cam vedeta prin Portugalia acum ceva ani)Stefan Radu ori nu era bagat in seama ori era rezerva.Dar rezeva cui.?.. A lui Messi??? Nu ,a lui Radoi sau Cocis care jucau in marile campionate ale Desertului si nu intr-un amarit de campionat cum este al Italiei. Omul ,se comporta normal,dupa parerea mea—-nu el are nevoie de nationala Romaniei ,ci nationala Romaniei de el. Vad cu stupoare ,dar nu ma mai mira nimic in Romania-ca jucatori din campionatul Italiei nu sunt convocati sau sunt rezerve si se merge mai mult pe jucatori din Arabia Saudita sau panarame gen Florescu de la echipe mediocre rusesti.Poti tu sa rupi gura la tineretul lui Inter si chiar sa fii promovat la echipa mare,crezi ca o sa ai vreo sansa la nationala Romaniei????Bineinteles ca nu. Dar printr-o falsa idee de patriotism ar trebui sa sari in sus de bucurie,daca ti se trimite un fax prin care esti convocat rezerva la un meci cu Albania….

dar (100 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 19:31

O convocare, fie ea si in Albania (as vrea sa cred ca si in Montserrat se face la fel), se face prin Fax (cu antetul federatiei respective). Aia este dovada ca jucatorul (oricare ar fi el), pe o perioada determinata, paraseste clubul de care apartine si raspunde unei actiuni a echipei nationale. Daca respectivul club nu primeste fax, adica instiintarea oficiala (asta este traseul: federatia anunta oficial un club, care, la randul sau, instiinteaza jucatorul respectiv), dar jucatorul primeste telefon (despre ce sa discute la telefon? despre criza mondiala, gaurile negre, incalzirea globala?) si raspunde convocarii, ce statut va avea la acel club? de dezertor? fugar? smecher? Cum dovedeste un jucator ca a fost chemat la nationala? Le arata alora apelul primit? Ii pune sa vorbeasca , cu selectionerul, cu magazinerul sau presedintele de federatie? Daca se intampla ceva cu jucatorul in acea perioada, cine e raspunzator? Federatia, ca nu a trimis un nenorocit de fax? Jucatorul, care a plecat de capul lui, in urma unei convorbiri telefonice? sau clubul de care apartine, dar care habar nu avea unde ii pleaca jucatorul (poa’ sa creada, pana la urma, ca jucatorul ii pleaca la o convocare, dar sa afle ca de fapt a fost selectionat pt o viitoare misiune pe Marte)?

Cat proveste insinuarea ca s-ar da lovit (sau ca fost sfatuit de cei de la club), ia sa vedem ce scria pe site-ul oficial (nu cred ca un club de talia lui Lazio, care ramane un brand important, se poate preta la asa ceva):

„Oggi l’atleta Stefan Radu è stato accompagnato dal medico sociale dott. Roberto Bianchini presso la clinica Mater Dei a Roma per accertamenti. La risonanza magnetica nucleare ha evidenziato un’infiammazione della capsula articolare con sofferenza del menisco interno. Da domani inizierà le cure del caso e la situazione verrà monitorata nel corso dei prossimi giorni.”

Ia sa vedem si ce spunea antrenorul acum 2 zile (om la 65 de ani, nu cred ca se preteaza la magarii):
„Abbiamo parlato con il giocatore, con il medico e di comune accordo abbiamo deciso di procedere in un certo modo. Io ho giocato un anno e mezzo con un problema simile. Per il momento il ragazzo regge benissimo, ma sono cose da verificare e vedere da qui a dicembre. Se in questo periodo avrà dei problemi vedremo, ma ora non si può operare”.

Deci, problema exista cu adevarat, nu e doar o inchipuire.

PS: daca tin minte, a fost chemat pt meciul cu Franta si a raspuns convocarii. Nu s-a dat accidentat, desi o putea face, daca e sa mergem pe firul gandirii tale.

andrei (2 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 19:45

incredibil,mai e si editorialistul anului.si poate raspunzi si la vreun comentariu…nu mai zic nimic,casunt nervos si mi-am promis ca nu mai injur

leo (23 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 19:53

Daca nu ai respect fata de jucatori nici acestia nu te respecta pe tine antrenor sau oficial.Respectul trebuie sa fie reciproc , respectul se castiga nu se cumpara cu un telefon ! Probabil atunci cand se trezese razvanel il suna si pa al batran si il intreaba pe cine sa mai sune in ziua respectiva , probabil seriozitatea care o cautam si tot cautam lipseste si baiatului antrenor serios si civilizat.

engelmaschine (7 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 19:57

fratilor voi n-ati invatat inca ce minuni poa’ sa faca un telefon in secolul de gratie XXI? pai cand vede Radu Stefan pe ecranul telefonului „Il Luce – al doilea” raspunde rapid zice „Saru-mana coane, sa-ti traiasca copilasii” dupa care in mod politicos il roaga sa-l scuze cateva momente, pana cand il suna la randul lui pe pres-ul lui Lazio si zice Dottore m-a sunat unu de la (cosa)nostra federatia calcio, possiamo fare una teleconferintza? … si de aici incolo tutto semplice e chiaro… perche Il Luce parla anche lui italiano…
Geambasule de data asta ai zbarcit-o…

bogdan-m (12 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 21:55

Din cate imi aduc eu aminte Radu Stefan a raspuns la convocarea anterioara. Cate minute a jucat? 0 (zero). Convoci jucator de la Lazio ca sa sustina banca de rezerve timp de 90 de minute? L-a mai convocat Razvan Lucescu o data pe Florin Costea, care era golgeterul compionatului in acel moment si nu a avut loc in primii 18, urmarind jocul cu Lituania din tribuna. La ce selectioner avem de ce sa para ciudat ca nu batem Albania sau Belarus? O singura victorie in tot anul 2010 si aceea cu Honduras…

mircea (39 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 21:59

Daca mergem pe logica ta Cristi , convocare prin telefon , gandeste-te putin la jucatorii brazilieni .Cred ca ar sta aia numai in convocari ….pe Copacabana .Sia asa cand pleaca acasa se intorc dupa 2 saptamani

claudiu (11 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 23:11

Dle Geambasu,majoritatea comentariilor vad normalitatea intr-un inscris oficial si nu intr-un scurt apel telefonic,in acest caz. E de mirare pozitia dvs.,nu credeam ca sunteti omul care promoveaza munca dupa ureche…

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  26 noiembrie 2010, 23:20

Trebuie o legenda. Adica o nota explicativa de subsol. Mi-e teama ca nu prea s-a inteles. Nu era vorba despre o convocare prin telefon. Nu o mai luati ad litteram mereu. Nu despre mijlocul tehnico-legal al convocarii era vorba, ci despre atitudinea lui Radu Stefan pe care ati sarit sa-l aparati desi nu prea era cazul. Lasa ca am fost printre primii, acu’ vreo 5-6 ani, care au scris despre el ca va ajunge un fotbalist important. E vorba ca dinsul a gasit pretexte sa nu vina la nationala, iar multi de pe aici ii gasesc scuze. Evident, de vina este ziaristul. Care nu intelege nimic, nu vede, nu aude, nu doreste legalitate, normalitate. El vrea haos, bataie, scandal. Deci o profesie care trebuie abrogata, interzisa, pusa la stilpul infamiei. Asa-i?

sadyql (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 0:15

cred ca si stefan radu are vina lui. pai daca se zice ca e accidentat, vrea si luce sa il intrebe de sanatate, sa stie…se poate baza pe el, sau nu. dar daca radu asteapta doar telegrame ….nu stiu daca e chiar corect in situatia lui( repet, se stia ca are pb medicale)

ala (8 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 2:22

articolul nu mai lasa loc de comentarii…….asa tara,asa fotbal(cu,convocari prin telefon LOL),asa jurnalism….intr-adevar,ne meritam soarta cu varf si indesat pentru ca nu vom vedea niciodata un editorial in care Geambasu isi va cere scuze,cel putin nu in Romania

sorin (141 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 3:22

Salut Cristi,
Te citesc si te pretuiesc, insa de data aceasta nu ai dreptate. Sper sa ramanem in continuare la fel de „amici”(desi nu ne cunoastem), chiar daca in subiectul acesta avem opinii diferite.
Si eu faceam la fel, daca eram St.Radu. Bine a facut Radoi ca s-a retras, si daca eram in locul lui Mutu, nu mai veneam la Nationala (dar asta este o alta discutie).
Traiesc si eu foarte departe de RO si sunt de-a dreptul extrem de mirat cum, acolo, la voi, fiecare stie mai bine ce are celalalt de facut. Ne dam cu parerea despre ceilalti ca si cum ar fi sport national, si nu numai. II JUDECAM. Aici gresiti voi cei de acolo. Fiecare are dreptul de a decide cum crede el de cuvinta. Nu cred ca ti-ar convenii sa iti zica cineva cum sa-ti scrii editorialele.
Te respect in continuare chiar daca avem opinii diferite (lucru foarte greu de inteles acolo – daca doi oameni nu au aceeasi opinie, nu pot fi prieteni; lipsa de respect, maturitate) etc.etc
In rest, numai de bine, si week-end placut.

gica (6 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 5:15

domnule geambasu,sa zicem ca nu am citit articolul,in primul rand o convocare nu se face prin telefon(in niciun caz),in al doilea rand:care este motivul pentru care ar veni radu stefan la nationala,sa se mai plimbe si el si sa vada un meci al nationalei din tribune?o nationala care nu prea mai intereseaza pe nimeni de cand se face selectia pe nepotisme,tu daca ai fi in locul lui si ai vedea ca joaca un anume florescu titular meci de meci si tu un jucator cu 10 clase peste el pe podium in italia il aplauzi din tribune ca orice ai face nu joci chiar daca meriti,ai mai veni,sincer?

gica (6 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 5:18

a si inca ceva,referitor la mutu,n`doye,si chiar radu stefan,astia care ar strica vestiarul,la ce arie de selectie avem la nivel de club si de nationala,crezi dumneata ca e mai bine sa se renunte la ei?ca sa nu strice un vestiar mediocru?,sa nu uitam ca nici maradona nu a fost usa de biserica,dar asta nu insemna ca nu juca meci de meci oriunde(nationala,club)…bine..pastrand proportiile..

dan (2 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 6:35

„Radu Ştefan. Fax sau vax?” Radu Stefan spune VAX la adresa lui Razvan Lucescu, nu a nationalei Romaniei, asa inteleg eu atitudinea lui. E foarte greu de delimitat refuzul de a raspunde la o convocare a lui Razvan Lucescu de refuzul de a juca in nationala si probabil de asta nu adopta Radu Stefan o pozitie transanta. Mi se pare o atitudine corecta (sau oarecum corecta) a unui jucator bun fata de un selectioner slab.

mm (23 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 7:10

domnule geambasu, eu sunt dinamovist, dar va pun intrebarile:
1. nu e justificata ingamfarea celui din cetatea eterna, cand unul de prin arabia e convocat meci de meci la nationala, luam 0-5, 0-2, rezultate in care ghinionul nu-i asa….?:)
si 2. de ce sa spuna ‘barbateste’ si pe fata ca ‘vrea sa se razbune’ pentru ca a fost neglijat? cei care nu l-au convocat au spus ‘barbateste’ pe fata de ce nu il convoaca? sau au dat-o la intors ca asa si pe dincolo….?

nu stiu, eu doar intreb…

Sorinss (3 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 7:42

Hai sa raspund si la legenda ta…Orice jurnalist trebuie sa se documenteze inainte de a face un comentariu. Acum te intreb: esti convins ca Radu a fost convocat in mod profi si a refuzat? Eu nu sunt…Ii apreciez pe amandoi(Radu si Razvan) dar da-i voie primului sa ii fie mai aproape camasa iar celui de-al doilea sa convoace la un amical alti jucatori decat pe cei care confirma pe la echipe din campionate puternice pentru a-i testa intr-un meci tare dar care nu se joaca pe puncte!! Abia cand va refuza un joc ce conteaza ai dreptul tu ca si gazetar sa scrii un astfel de articol despre Radu Stefan…Pana atunci pastreaza samanta de scandal pentru ca daca o plantezi de acum,vei culege furtuna fix la meciurile sau in momentele in care vom avea cu adevarat nevoie de Stefan!

daniel marcu (3 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 8:15

O cam scalzi nea Geambasule. Ar trebui sa te cam scuzi, cel putin… fata de cititori. Explica-ne, te rugam acest pasaj:
„Radu Ştefan aştepta un fax. Sau un porumbel călător cu sigiliul naţionalei în cioc. Ori poate un călăreţ transpirat, şi el, şi mijlocul de locomoţie, o solie cu depeşa în vîrful suliţei. Altfel nu se pune. Ce-i aia să vorbeşti la telefon cu Răzvan sau cu unul dintre secunzii cînd te cheamă pentru meciul amical cu Italia? E degradant. E insignifiant. Romanii din Roma vor patalamale, dovezi irefutabile că el, Măria Sa Radu Ştefan I, este convocat la echipa naţională a României, el şi numai el, nu altul, nu în locul altuia. Atunci de-abia jucătorul îşi va fi mişcat prea preţiosul trup spre marginea de sud-est a Imperiului comunitar.”
?????????????????????????????????????

ovidiu (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 8:39

draga cristian ceea ce faci tu in acest editorial e doar sa il terfelesti pe radu stefan si sa ii iei apararea acestui mic selectioner al nationalei romaniei.eu ii dau dreptate lui radu stefan si il invinuiesc pe razvan lucescu.daca tu razvan lucescu chemi la nationala jucatori de 30 de ani si ii bagi titulari iar pe cei care vin din spate ii chemi si ii tii doar pe banca si razi de ei si ii bagi 1 minut 2 minute,atunci e de inteles de ce se da omul lovit.acest razvan lucescu zice ca vrea sa intinereasca echipa si il cheama pe goian?pe rat care nu mai are chef de fotbal de mult?cu alexa si cu altii?unde e sangele ala rece care sa ii dea curajul sa faca o nationala tanara?cu tatarusanu,gaman.sapunaru,radu stefan,rapa,torje ,deac,ropotan,prepelita,fratii costea?nu are nimeni curaj sa riste in tara asta si de asta suntem unde suntem …….vrem totul de gata si apoi sa culegem lauri.

nu conteaza (2 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 8:58

Domnu Geambasu, esti cumva prieten cu „maretul” antrenor gropar al nationalei ? Stefan Radu nu va avea niciodata o sansa corecta la nationala cat timp, Rat, jucatorul lu’ taticu (pentru care de altfel, jos palaria) va juca fotbal. Nimic de zis, Rat a fost un jucator bun, dar a cam imbatranit

dar (100 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 9:08

„Evident, de vina este ziaristul. Care nu intelege nimic, nu vede, nu aude, nu doreste legalitate, normalitate. El vrea haos, bataie, scandal.”

Exact asta vrea ziaristul roman: scandal, haos, bataie. Sa discutam despre ce se intampla la asa zisele emisiuni de sport? Sunt invitati sau sunati (banuiesc ca nu o facem noi, suporterii) exact persoanele care fac rating (chiar daca nivelul discutiilor tinde spre groapa Marianelor): snopul Becali (ce poate fi mai degradant decat sa faceti emisiuni in direct de la Palat?), Iancu, Porumboiu, Borcea, Stoica, in trecut era Turcu. Cine isi baga, isi scoate, injura, scuipa, fac ca toti dracii?
Daca ziaristul roman ar dori normalitate, nu ar promova asemenea personaje. Dar ziaristul nu vrea normalitate, vrea rating. Aceste personaje sunt creatia voastra. Daca nu i-ati fi promovat, nici dracu’ nu ar fi stiut de ei. Cine i-a adus in casele noastre? Tata-mare?!

„E vorba ca dinsul a gasit pretexte sa nu vina la nationala, iar multi de pe aici ii gasesc scuze.”

Unii o tin una si buna. Aia sunt tampiti si spun una, noi suntem destepti si spunem alta. Varianta fabricata e la aia, cea corecta e la noi.
Nu mai scrieti la comanda si nu-l mai lingusiti pe baiatul lui tata, ca nu tine.

engelmaschine (7 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 9:08

D-le ziarist Cristian Geambasu spuneti-ne ca nu dvs. ati scris comentariul 30, entru ca nu va cred…
Nu sunt pentru fite manifestate in cadrul echipei nationale, dar pentru putina rigoare, puteti sa-i cereti lui Il Luce al doilea confirmarile fax-urilor trimise lui Radu Stefan?
PS N-o luati ad litteram, stim cat e de apreciat orice jucator impresariat de Becali, dar nu credeti ca-i pacat sa pierdem un jucator bun doar din cauza unor ambitii de clan?

Adi.NYC (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 9:46

@ Cristian Geambaşu

Cum adica a gasit scuze sa nu vina la nationala?…Tu ce crezi ca e de capu’ lui la Lazio?…Omul trebuie sa dea socoteala unde si cand pleaca si cand se intoarce. Este normal sa primeasca o „convocare ca la carte”, cum spui tu, pentru ca are si el sefi acolo.

Daca FRF-ul ii trimitea un fax oficial la club, nu ar fi existat acum motiv de discutie.

Am citit si articolul tau si comentariul lasat si pot sa spun ca se bat cap in cap, si nici nu vad despre ce atitudine a lui Stefan Radu vorbesti.

In schimb vad stilul ala de scris romanesc, de 2 lei…ataci omul fara motiv, iar cand nimeni nu-ti da dreptate, o dai si tu la-ntors…asta-i presa din Romania…presa de scandal.

vorbesti

mircea (39 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 9:54

Cristian , noi nu pe tine te comentam .Daca este adevarat cu convocarile prin telefon inseamna ca suntem de 2 lei .Oricum suntem dar ne miram si noi cand aflam. Tu ce parere ai ? E normal in 2010 , daca doresti sa convoci un jucator,sa se faca prin telefon si atat ? Eu daca as fii in locul lui as crede ca sunt luat la misto . La misto a si fost luat 2-3 ani .Te rog sa-mi spui parerea ta .

Epigonul (21 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 10:13

Când ai văzut că, aproape fără excepţie, cititorii te critică, ai scris un mesaj în care le reproşezi că nu sunt în stare să-ţi înţeleagă măreţele idei. Dar cum le expui nu contează?
Cu ani în urmă făceaţi presă, puteam spune că îmi plăceau Geambaşu sau Vochin. De când aţi început să faceţi naveta între ziar şi televiziuni, vă risipiţi şi nu mai realizaţi nimic ca lumea. Vochin a ajuns să apară citat în propriul ziar, mai lipseşte să-şi ia un interviu! După perioada voastră de glorie, acum doar despre Tolontan pot spune că-l mai citesc cu plăcere. Plus Adrian Georgescu, dar el oricum a plecat când şi-a dat seama spre ce vă îndreptaţi.
Şi ca să nu crezi c-o dau numai pe generalităţi, uite şi ceva concret. În articolul ăsta ai o greşeală chiar în titlu! Nu e VAX, ci VACS! Dacă o să-mi spui că ai forţat de dragul jocului de cuvinte, dă-mi voie să nu te cred. Apoi, din evocarea lui Gojgaru nu pot lipsi povestea în care a driblat toată apărarea şi a înscris cu fundul sau expresia care a circulat ani buni, „să ai soarta lui Gojgaru”!
Cum spuneam, din cauza ubicuităţii, aţi ajuns să daţi rasol şi asta se simte! Iar mesajul ăsta n-a fost răutăcios, mai degrabă amar…

m (2 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 11:17

tot in gsp citeam zilele trecute cum ca Stefan Radu e accidentat, iar lazio il forteaza riscandu-i cariera. Pana la urma care e realitatea?

sandmann (52 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 11:27

Prietene Geambasu,
nu te supara pe noi , dar cu tot cu nota ta explicativa , nu te intelegem.
Atitudinea lui Radu?Cat se poate de normala.
era omul un pic suparat pe staff , si astepta un pic mai multa consideratie la prima convocare.
Mi se pare perfect normal….
Ce voiau cei cu telefonul? sa vada daca pot sa-i trimita faxul la club?
asta cu telefonul e un pretext de-al lui Razvan care dovedeste inca o data daca mai era nevoie ca e un incompetent infumurat

Lauretiu Cremene (12 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 11:28

hoho!!Ai zis Tudorel Stoica?Pai va ramane marele capitan al Stelei,indiferent ca nu a jucat (din pacate) la Sevilla!

leo (23 comentarii)  •  27 noiembrie 2010, 11:32

Cristian, de nu recunosti ca asta este trendul ….ziaristii cauta scandal si senzational ….iar cat despre radu Stefan el cred ca este unul dintre jucatorii romani foarte seriosi .si inca o rugaminte….lasa odata comentariile la liber dar fara injuraturi sau jigniri (sa nu fie sterse) ci doar artivcole pertinente despre ziaristi si articolele lor si ai sa vezi avalansa de pareri negative !

Comentează