Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Prin eliminare, Tudor

Încă un meci făcut praf de aşa-zisul incoruptibil al arbitrajului românesc

O sîmbătă liniştită de toamnă tîrzie. Nimic nu anunţa avalanşa. 10 cartonaşe în primele 45 de minute. 8 galbene şi două roşii. Toate fără somaţie. Pac, pac, pac, pac, […]

sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 4:39

Încă un meci făcut praf de aşa-zisul incoruptibil al arbitrajului românesc

O sîmbătă liniştită de toamnă tîrzie. Nimic nu anunţa avalanşa. 10 cartonaşe în primele 45 de minute. 8 galbene şi două roşii. Toate fără somaţie. Pac, pac, pac, pac, pac, pac, pac, pac, pac! Aţi obosit numărînd, sigur. El nu a obosit să le scoată din buzunar. El, Alexandru Tudor. Credeţi că a fost măcel. Kosovo, Afghanistan. Nu, nici vorbă! S-a jucat normal, cu încrîncenarea moderată a campionatului nostru. Cu soarele deasupra capetelor şi cu ceaţa obişnuită în acţiunile băieţilor lui nea Marius. Cu tribunele pline, omagiul adus Stelei în fiecare colţişor al patriei, şi cu hotărîrea nestrămutată a arbitrului de a aplica Regulamentul. Ordinea pe teren. Ordinea în suflete. Cu orice preţ.

Poate trebuia să vorbească mai mult cu jucătorii, spunea Nana Falemi la Digi Sport despre Alexandru Tudor. Se întîmpla la pauza meciului Tîrgu Mureş-Steaua. Na, na, domnule jucător Bicfalvi, nu ai fost cuminte, nu ţi-ai apărat cinstit şansele şi ai ridicat antebraţul asupra aproapelui mureşan!, Na, na, senhor Bruno Fernandes, nu îţi ţii picioarele acasă şi ai mai mult de o nevastă!, aşa trebuia să-i dojenească Tudor arbitrul, Tudor omul corect, Tudor Privire Oţelită, Tudor care trebuia să fie urmaşul lui nea Nicu Rainea şi al lui Ioan Igna, Tudor care nu-i urmaşul nimănui, ci doar al lui însuşi. El cu Regulamentul pe o insulă pustie, unde toate ispitele lumeşti au dispărut şi nu a rămas decît curăţenia sufletului lui zbuciumat de om evlavios.

Topici şi Vasilache de la Tîrgu Mureş i-au urmat la cabine pe Bruno Fernandes şi pe Bicfalvi, desăvîrşind opera Maestrului care a mai reuşit un arabesc spre final, cartonaş galben pentru Kapetanos. Pentru nu se ştie ce. Printre cei patru eliminaţi, Vasilache se va fi simţit jenat, fiindcă el era singurul care chiar faultase de roşu. Tudor se va fi simţit bine pentru că a stricat meciul şi a condamnat la înfrîngere echipa lui Sabău, nervos cum nu l-am mai văzut vreodată.

Stop joc! Tudor trebuie oprit nu pentru că arbitrează prost. Sau foarte prost. Sau suspect de prost, ca la Tîrgu Mureş. Tudor trebuie oprit fiindcă e un actor slab. La unii, care au văzut mai puţine filme, rolul acesta al justiţiarului-incoruptibilului-sfîntului în exerciţiul funcţiunii a ţinut. Are şi el publicul lui. Nu cred că Alexandru Tudor e o persoană zdruncinată. Posedată de demonul aplicării regulamentului. Dimpotrivă. În intimitate, mi-l închipui vesel, glumeţ şi atent la detalii. Numărîndu-şi banii cuveniţi din barem. Banii cuveniţi, în general.

Comentarii (139)Adaugă comentariu

marius1991 (4 comentarii)  •  20 noiembrie 2010, 22:21

dinbuzau@ la meciul steaua-cfr aproape sigur v-a arbitra ori marius avram ori cristi balaj vei vedea

kaled (70 comentarii)  •  20 noiembrie 2010, 22:25

cel mai bun memeger din lume isi face deja simtita prezenta.

reloo (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2010, 22:25

@Garrincha..nu e vorba k n-are cap..doar k tu nu pricepi ca e mahnirea mare pe astia de la gesepe k a batut steaua :))

Poganu (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2010, 22:27

Este de neinteles cum astfel de persoane care se afla in arbitrajul romanesc nu sunt trimise mai intai la psihiatru, pentru ca Tudor sufera de o boala psihica, daca-i urmariti gesturile, miscarile, privirea veti obsera=va ca acest individ nu este intreg si nici integru, este labil psihic, dar nu dintre aceia melancolici, care se arunca pe fereastra, cum mai este „unul” care a facut-o…Tudor este de alta categorie, mult mai periculoasa si trebuie sa se intervina atfel, va mai „macelari” multe echipe!

gabi (4 comentarii)  •  20 noiembrie 2010, 22:45

unde e tudor e si avram [IN GHENCEA]langa….ARGASEALA… E CHIAR ASA DE GREU DE INTELES ??? saptamana asta au fost impreuna de 2 ori oare chiar asa coincidenta>??mai dao dreaku!!dar nu va speriati STEOAIA E UN BANC BUN!!! SE RADE BINE PE SEAMA LOR!!! asa ca tot innainte!! zi de zi la tv cu steaua..

Cas (2 comentarii)  •  20 noiembrie 2010, 23:22

Mai tineti minte cand era Sportul pe primul loc cu cateva etape inainte de final? Antrenor Dan Petrescu…Vine meciul cu Steaua…Care arbitru a fost delegat si i-a facut praf pe Sportul? Cine e arbitrul de casa al Stelei (unul din ei vreau sa spun) in ultimii ani?
10 puncte pentru raspuns corect.

der (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2010, 23:56

un arbitru corect tudor asta. urmeaza in corectitudine ardeleanul hategan.

Radu (2 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 0:12

tudor … arbitrul de casa al stelei. mereu m-am intrebat de ce despre acest arbitru se spune ca este incoruptibil. arbitreaza steaua cand are steaua mai mare nevoie de puncte. si eu as vrea o statistica a meciurilor stelei cu tudor la centru … printre altele imi aduc aminte de un meci sportul-steaua f dubios de acum cativa ani si de steaua-cfr cu cele 2 penalty-uri clare nedate.

MalaAsOrtE (2 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 0:44

Adevarat vorbiti domnule Geambasu…adevarat…numai ca nu toti colegi dumitale sunt asa mai impartiali sa spuneam cum sunteti dumneavoastra…..ei sunt doar niste stelisti adevarati din toate punctele de vedere de unde si reiese un articol din ziarul de azi ca domnul Alexandru Tudor a fost atat de corect incat o sa-l decoreze si pe asta bASESCU…pt curaj deosebit in a ajuta steaua neputincioasa care a avtun nevoie de 24 de min cu 2 oameni in plus sa rapuna o umila echipa corecta…..rusine steaua rusine tudor rusine altor ziaristi care nu au curajul de a vedea ce vede toata lume….

dinbuzau (2 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 1:58

Nu ati inteles nimic ,Tudor porta „noroc” stelei [atunci cand arbitraza steaua]!!!!!!

mos tagartza (17 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 2:29

hai gata … tudor …. avram …. unu …altul …. la 8-0 al lui Barcelona putea sa fie si mama lui Colina in teren , sa dea 7 penalty si tot aia era …. nu e valoare …. decat bombe …sexxxxy sau altlel …. surdu , stancu , kapetanos …woooooooooooowwwwwww ….ar trebui tg mures sa o gage singuri in poarta din respect , eventual ….. tanase ….oooooo , doamne ….1,8 milioane ….. pt 50 % ….. pai toata familia lui , cu fratesu’ pompieru’ nu face 1000 adunata ….da’ cine stie , mai prosteste Becali pe cineva …care Becali ???? …nu mai conteaza …sunt toti la fel .

dorup (4 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 2:45

Arbitrajul nu a fost pro Steaua sau pro Tg. Mures , ci a fost pro-Tudor ! Atata stie , atata poate ! Arbitru frustrat , plin de el , Brad Pitulice al fotbalului ! Nu poate arbitra un meci fara sa apara el in plin-plan ! Vina ii apartine lui Avram , care il deleaga in fiecare etapa. El si in meciurile din liga 2 , face exact la fel : eu sunt Tudor si sunt stapanul absolut , voi , jucatorii sunteti doar niste pioni pe care eu ii mut si scot de pe tabla cum vreau ! Penibil era comentatorul meciului , care , in momentul in care Steaua a dat gol , a avut un orgasm spontan ! Rusine !!!

dorinho (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 3:26

http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/tudor-s-a-descurcat-in-nebunie-toate-eliminarile-au-fost-corecte-216557.html

ce puteti sa spuneti despre articolul acesta, domnule Geambasu?

Eugen DELCEA (16 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 3:52

1. Nu avea ce căuta un arbitru din Bucureşti la acest meci ! Al Stelei…2. Nu vi se pare straniu că toată lumea, la unison,ţipă în gura mare că măcar Tudor nu va greşi cu intenţie dar toţi se feresc de el?! Că, indiferent cât greşeşte e iertat de FRF,CCA etc? Concluzie : lui Tudor i s-a creat o aură de Cattani şi e trimis să „rezolve” cele mai grele momente…E omul FRF şi atât, suficient !

aproapegenial (6 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 4:21

Prefer un Tudor ca ieri decat niste odrasle de arbitri care au butonase in loc de neuroni .
Iar pentru cot in gura se da rosu , asta ca fapt divers (cartonasul al 3-lea ) .

mircea (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 6:12

Domnu` Geambasu… v-am citit editorialele si va apreciam dar de data asta nu mai pot sa fac astfel… Arbitrul a fost acoperit de regukament ka cartonasele rosii, LA TOATE cartonasele rosii. Am citit mai sus un comentariu ca nu stie sa aprecieze contactele. Se poate si asta, dar cum sa se aprecieze contactele cand jucatorii care sunt fie si atinsi cu cotul, se tavalesc pe jos mai ceva ca loviti de locomotiva? Intradevar, daca se priveste in ansamblu, intrarea la Stancu e cea mai grava dintre toate, dar acuma ce sa faca daca la doua coturi o dat rosu? Sa dea la asta 2 cartonase rosii, odata?
Nu cred ca a facut meciul praf… Nu tin cu steaua chiar deloc si speram sa reziste mapa la final… Asta asa ca sa nu-l vad pe MEME cum se da in stamba de la primul meci, si pe GIGI pe la toate posturile, si GAZETELE…

ciupi (376 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 6:58

cred ca a incercat sa fie la nivelul jocului celor doua echipe. si a reusit, ce mare scofala!

Margelatu (4 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 9:22

Cu exceptia cartonasului rosu dat lui Bicfalvi, toate au fost extrem de clare. Numai cine nu vrea nu le vede. La Bicfalvi s-a vazut clar ca l-a dat in compensatie.
Frustrarea celor care nu sunt de acord cu aceste decizii se poate exprima cel mult in ceea ce priveste tembelismul unor jucatori care au facut 3 faulturi total inutile, la mijlocul terenului. Vasilache a facut eforturi sa ia rosu si in meciul cu Rapid, daca va aduceti aminte.
Asta este nivelul, domnilor. Sunt departe de a fi vreun admirator al lui Tudor, dar daca exista un dram de echilibru, analizati va rog cu pertinenta intreaga partida, trageti linie, si veti ajunge la concluzia ca Steaua a fost dezavantajata!
Kapetanos scapa singur, este faultat in careu, si se semnalizeaza offside eronat. Kapetanos inscrie, si se semnaleaza iarasi offside eronat, pentru ca mingea fusese deviata de un fundas advers.
Iar la capitolul cartonase galbene, si suspendari pentru meciul cu CFR, nu mai vorbesc.
Toata lumea zbiara ca Steaua este favorizata de arbitrii, dar cate penalty-uri au fost dictate impotriva lor
? Si cate a avut Steaua?
Nu in ultimul rand, o echipa atat de „ajutata” de arbitri, se mai chinuia pe locul 8 la finalul turului?!!!

clau (2 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 9:22

Am fost in tribune, Steaua nu venise de 18 ani la Tg Mures. In loc de fotbalul asteptat, prin contributia lui Tudor Pitt(ic) am fost obligati sa vedem un film de prost-gust.
De ce sa se imbolnaveasca 10.000 de oameni cand de fapt trebuie tratat doar unul?!

titi (5 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 9:26

inca un meci care subliniaza cat depinde turma oilor de fluierasi… ce s-ar face steaua fara tudor? de fapt,ce s-ar face fara aportul arbitrilor,meci de meci? raspunsul e unul singur: ar arata adevarata ei valoare,de echipa de pluton( din a 2a jumatate a clasamenului)

cristi (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 10:57

tudor a tinut foarte bine meciul. tensiunea din teren l-a obligat sa fie sever in decizii.

limpezelul (6 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 11:00

dragi prieteni,
voi va pricepeti la fotbal sau la injurat? ce vroiati sa faca un arbitru la intrarea lui Vasilache? sa incida ochii? v-ati obisnuit cu fotbalul de caverne din campionat si mergem in Europa si luam rosu si ne miram de ce? nu va ganditi ca o intrare ca a lui Vasilache poate invalida un fotbalist cateva luni? ati facut vreodata vreun sport? ati suferit vreodata o accidentare care sa va tina la pat 3 saptamani si in afara terenului 6 luni? astfel de golanii trebuie sa dispara din fotbal. una e sa joci barbateste si altceva e sa joci murdar. eu daca as fi arbitru in campionatul nostru as dicta mult mai multe cartonase rosii ca sa ii invat pe cercopiteci sa isi respecte adversarii. eu am facut sport si stiu cand un jucator VREA si cand NU VREA sa-si loveasca adversarul. sau cand stie fotbal ori e un primitiv. in loc sa va repeziti la gatul lui Tudor , mai bine v-ati repezi la gatul lui Vasilache sau Tomici. gesturile lor sunt niste golanii. iar Sabau tuna si fulgera impotriva arbitrajului nevazand un lucru simplu: s-au batut singuri. in loc sa se intoarca impotriva jucatorilor , se cearta cu arbitrul. ehhhhhh … si uite asa progresam noi in fotbal.

fan gsp tv (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 11:16

domnule geambasu ca si in aparitile dumneavoastra televizate incaodata aveti dreptate chiar daca de cele mai multe ori adevarul doare, referitor la incoruptibilul tudor aceste cred ca a de venit o marioneta care face ce ii dicteaza directorul circului.Vreau sa adresez o intrebare si daca se poate astept si un raspuns. Cine trege domne sforile la papusa Tudor ?

Aurel (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 11:34

Ati atins un punct fierbine al fotbalului romaneasc, ceva care doare pt noi cei mici. M-am bucurat enorm cand fcm a promovat, vad zi de zi cum se chinuie sa atraga sponsori, vad cum publicul e dornic de fotbal la noi in Mures, si in plus am vazut cum echipa a inceput sa joace mai bine de la meci la meci. Ma doare ca muresean ca suntem tratati astfel. Nimeni nu s-a suparat cand a pierdut schipa locala cu Dinamo, e totusi o echipa titrata, la sfarsit ne-am aplaudat baietii nostri, nimeni nu se supara daca pierdea cu Steaua, ar fi fost ceva normal, dar de aici si pana la a strica in acest hal un meci de fotbal, mi se pare o porcarie, o mizerie, … Nu stiu daca ati fost la Tg-Mures pe stadion, unde e fair play, unde violenta nu exista, pt noi e o sarbatoare cand vine o astfel de echipa sa joace. Insa totul are o limita, am vazut sambata oameni care au regretat ca au platit bilet pt asemenea meci, am vazut aruncandu-se in teren cu ce se avea la indemana, si ceea ce e mai grav e ca s-a ajuns pana la scaune, ceva ce nu mi-as fi inchipuit la noi, unde nu sunt garduri, unde echipa adversa e tratata cu respect. De ce stricam ceea ce a mai ramas bun?

viorel (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 11:45

Eu nu inteleg ce ziar e gsp-ul. Colegii dumneavoastra, Valentin Şchiopu si Remus Răureanu au scris un articol in care spun ca Tudor a arbitrat bine si dumneavoastra??? Decideti-va! Macar sa nu para chiar asa pe fata ca sunteti anti-Steaua.

durden (270 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 11:45

da, dar lasa ca si gsp si prosport au ajuns la concluzia ca toate eliminarile au fost corecte 😐 sunt curios cat tam-tam se facea daca in locul stelei erau dinamo sau cfr cluj….

MONIKA (8 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 11:49

STEA CAZATOARE IERI AM VAZUT.TUDOR A SCAPAT JOCU DIN MANA IERI

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 11:58

Mi se pare in continuare ca arbitri ca Tudor se ascund in spatele acoperirilor regulamentare. E greu de explicat de ce Sabau, un tip moderat si cumpatat, aproape ca isi iesise din minti. Ceva a simtit el, ma gindesc. Altfel, nu ma intereseaza despre ce echipe e vorba si la ce meci. Asta apropo de „ai ceva cu Steaua”. Nu stiu decit ca am vazut un arbitru slab, care isi da importanta, care face parada de corectitudine, dar despre a carui corectitudine incep sa am unele indoieli. Daca parerea mea nu coincide cu analiza unor faze din Gazeta nu inseamna decit ca putem avea pareri diferite si intre noi. Si chiar asa se intimpla.

Alin (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 12:17

Nu stiu ce a facut D-l Tudor, dar acest arbitru are o problema, este dependent pe teren de culorile Galben si Rosu. Nu exista meci ca acest „domn” sa nu scoata cartonesele aiurea, total exagerat. Trebuie lasat pe tusa la fel cum a procedat si el cu jucatorii mureseni.

romanul (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 12:19

ce ar fi daca la un meci al unei echipe din bucuresti cu una din provincie arbitrul sa fie din localitate iar echipa din provincie sa castige ? ati spune ca este furt?

john (2 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 12:25

As vrea sa-l vad pe tudor (am scris bine cu littera mica) arbitrand in Anglia. Un personaj introvertit pe care tot presa la fabricat, plin de sine si de fite. Oare cine il tine in brate ?

Gyerko Szabolcs- Laszlo (39 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 13:03

Tot se asteapta sa vada Steaua stralucind…..la fiecare meci, dar eu zic ca multa apa va mai curge pe Mures sau pe Olt sau pe Dunare, pana ce Steaua va fi iar ce a fost.

apparte (6 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 13:04

Cristi, Topici tot trebuia eliminat, la faza in care a fost eliminat, trebuia indiscutabil avertizat si avea deja un galben; opinia mea e ca a fost de rosu, cotul se duce direct in figura cu intentie … poate multora o sa li se para ciudat, dar in prima repriza Tudor a dezavantajat evident Steaua…i-a umplut de galbene pe stelisti si la faze similare nu a dat in partea adversa…uita-te azi la galbenul incasat de Ricardo(fault din lateral la Astafei) si la vreo 10 minute distanta e faultul din spate al lui Astafei la Ricardo…tot la mijlocul terenului dar Astafei nu ia galben(mai avea unul pt fault la Tatarusanu)… a fost un arbitraj oribil, cum n-as mai vrea sa vad prea curand…apropo, dvs si dl. Sabau faceti vreo distinctie intre lovire si impingere?Ma refer la faptul ca l-ati aprobat in asertiunea conform e identic ce au facut Tanase si Topici. Aha, ca tot am adus vorba, gestul golanesc al lui Vasilache de dupa atacul ala (apropo, Lovin a fost eliminat pt un atac similar la minge intr-un meci cu CFR de catre Teo Craciunescu si toata lumea ati spus atunci ca a fost corecta eliminarea) in care a fost impins de Tanase, se incadreaza fara probleme in lovirea adversarului fara balon…daca nu va aduceti aminte, dupa ce loveste mingea si ajunge cu piciorul pe pamant, Vasilache ii pune „un pic” talpa pe glezna lui Tanase, provocandu-i acestuia reactia de a-l impinge.

aitilop (4 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 13:19

Parca m-am uitat la K1, nu la un meci de fotbal…
Imi amintesc de un meci de acum citiva ani din ultima etapa…jiul-rapid…rapid trebuia musai sa cistige dar nu-i iesea jocul, asa ca jucatorii s-au enervat si au luat vreo 4 rosii dupa faulturi criminale…iar la final se plingeau ca au fost „linsati”…sincer, eu cred ca, indiferent de miza si de minut, intrarile foarte dure trebuiesc pedepsite cu cartonase rosii.
Nu-l apreciez deloc pe tudor, in general, dar nu cred ca a dat „rosiile” indemnat de conducerea vreunei echipe…sunt convins ca si un arbitru englez le-ar fi dat…

pytyk (8 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 13:26

Acest „mare” arbitru Alexandru Tudor nu poate duce un meci pana la final cu un arbitraj bun.Are probleme la fazele petrecute in care ,acorda penalty cand nu este cazul si nu acorda cand este penalty clar…..
Chiar daca sunt fac stelist imi aduc aminte un meci de acum 2 sau 3 ani cu Cfr condus de acelasi arbitru cand nu a acordat e lovituri de pedeapsa Cfr-ului…si sa nu uitam ca Marian Iancu il contesta de 2 ani pe Tudor…
Oare asa nebun este Iancu sa il conteste de 2 ani incontinuu??

marius (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 13:50

Se vede ca a ajuns MM-ul presedinte…..incepe din nou epoca „butoanelor”!!!
Nu-i nimik,oricum tot o grupa Europa League ii paste…

rds (2 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 14:15

culmea…tot tudor a arbitrat steaua-cfr in urma cu 2 ani, cu 2 penalty-uri refuzate clujului, o avea ceva slabiciune pt steaua?

Cristi (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 14:15

Despre ce meci tensionat dintre FCM Tg.Mures si Steaua vorbiti? ala a fost meci tensionat???a fost un meci foarte calm si normal doar ca pana la urma arbitrul tudor a reusit sa-l tensioneze la maxim. Halal arbitru!!!sper ca totusi pana la urma cineva sa observe toate aceste lucruri si sa ia masuri.

Clujean (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 14:20

Meciul a fost facut praf de tudor.Nu a folosit aceiasi masura ,daca o folosea ii dadea rosu si lui dodel dupa cotul aplicat si nu galben.La Vasilache nu a vazut nimeni mana aplicata pe ceafa lui inainte de faza evidenta de rosu?Parerea mea ca acest arbitru le face rar dar bine si pe bani.Altfel este unul dintre cei mai slabi.Arbitraj bucurestenesc de arbitru din buc fata de o echipa din provincie.De ce nu va faceti separat liga?

florin (2 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 14:43

Domnule Geambasu,

Va urmaresc toate emisiunile de la gsp (nu pentru ca as fi un fan al dumneavoastra) si vreau sa va spun ca nu inteleg de ce sunteti considerat un ziarist de presa sportiva „de marca”!!?? Dincolo de faptul ca Tudor este un arbitru rigid,in acest meci este de felicitat. Din cele 4 cartonase rosii 3 sunt mai mult decat clare iar cel acordat lui Bicfalvi este interpretabil chiar daca in regulament lovitura cu cotul(intentionata sau nu) se sanctioneaza cu rosu direct.
Dumneavoastra,din studiolul gsp tv sau cel al gazetei nu aveti de unde sti cum e sa pleci acasa fara 2 3 dinti in gura sau cu vreo fractura de pomete…Acolo este cald si bine si se platesc declaratiile si opiniile aberante cum deasemenea se plateste batutul apei in piua,capitol la care excelati .Probabil ca undeva in subconstientul dvs,se lafaie ideea ca daca sunteti acid in declaratii va creati o imagine de mare ziarist! Adevarul e ca e invers domnule Geambasu:deveniti pe zi ce trece mai dezgustator!

sirsefu (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 14:56

Si eu sunt stelist. Si ieri am fost la meci si am tinut cu Steaua. Doar ca la final mi-a fost jena de modul cum am castigat. Tudor a arbitrat ca un cocos constipat. El a stricat meciul pentru ambele echipe. Cocos – cand il vezi cum se repede tantos si nervos supra jucatorilor, dupa ce fluiera, cum striga la ei, cum ameninta ca ii da afara – nici nu e de mirare ca se tensioneaza si jucatorii de la tensiunea lui. Constipat, pentru ca orice faza de joc sau orice contact e pasibil de cartonas. E mai mare probabilitatea sa iei cartonas decat sa scapi intr-un meci cu el. Arbitreaza ca o femeie inainte de menstruatie sau ca o fata batrana acra si ne…relaxata. Cum ar fi aratat Tudor aseara la un Almeria – Barcelona? De fapt nu a mai fost cumva din alt film la un Barcelona – Copenhaga in CL? Singura variant ca Tudor sa nu faca un meci praf e: sa arbitreze fara fluier si cartonase, in saptamana dinantea meciului sa intretina raporturi intime si obligatoriu inainte de meci sa treaca pe la buda cu laxative dupa el.

scorpionul (23 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 15:03

„Nu stiu decit ca am vazut un arbitru slab, care isi da importanta, care face parada de corectitudine, dar despre a carui corectitudine incep sa am unele indoieli.” Dap 🙁

aproapegenial (6 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 15:08

Domnul Sabau ar trebui sa-si pedepseasca jucatorii pentru ca si-au batut joc de acel meci prin intrarile foarte dure . Vasilache a demonstrat inca o data ca s-a nascut un mare talent , dar creierul l-a omorat speranta .

scorpionul (23 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 15:16

Ce nu inteleg „cunoscatorii” de fotbal sustinatori ai unui anume club este ca un om ca Sabau nu se coboara pentru orice in trocul cotidian al fotbalului (si nu numai) romanesc. Cand un om ca Sabau reactioneaza asa violent ceva se intampla si este grav. Oricat esti de fanatizat nu poti pune semnul egalitatii intre golani de speta unui mm sau jijica si Sabau. Incercarile de justificare ale unui nou abuz sunt efectiv jalnice. Din propriile lor incercari patetice de a legitima un abuz mizerabil se poate observa ca de fapt si ei considera ca doar faultul lui Vasilache era „de rosu” (referintele obsesive la acest episod spun totul). In rest…continua „dialogul surzilor” intre cei care vor rezultate cu orice chip, obtinute oricum si restul. Inchei citandu-l pe falemi (gura pacatosului adevar graieste): „steaua si-a respectat blazonul si a castigat” 😀 Chiar ca si-a respectat „blazonul” =)) Si traditia as adauga ca sa fiu malitios :))

costel cernomoret (9 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 15:47

Daca va reuitati la meci veti vedea ca Tudor a avut acoperire regulamentara la toate cele 4 cartonase rosii.
Da chiar si la Bicfalvi si Topici care au lovit intentionat s-au nu- prin imprudenta-pentru-ca regulamentul s-a modificat si spune ca la lovitura cu cotul se da rosu direct.
La celelalte 2 cartonase rosii nu mai e nimic de comentat , au fost lovituri de karate.Si atunci ce mai ramane din tipetele viceprimarului pistolar-care ia amenintat pe stelisti ca ai impusca, de la enervat si pe blajinul Lacatus care era sa sara peste bodigarzi ciocoiului si sa ai smulga pistolul din mana, pe care sa ai -l bage pe gat.

Gyuri (4 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 16:11

Cum poti spune ca Tudor arbitreaza prost?!? Cand „greseste” exclusiv in favoarea Stelei (chiar daca arbitreaza Chiajna cu Delta Tulcea!!!), nu poate fi vorba de greseli!!! Face ceea ce i se ordona!!! Deci, arbitreaza „corect” Altfel, era trimis demult la pension. Lasati ipocrizia…

flava (2 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 16:13

Se pare ca tot mai multi arbitrii romani se dau pe brazda, vad ca nu mai au nici un fel de scrupule. Acest arbitru ar trebui sa primeasca o suspendare de minim 3 luni, ca simta la buzunar, dar cred ca si 3 luni ar fi putin pentru el, adica pentru buzunarul lui…

Serban (66 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 16:15

Ca poti fi, indiferent de motiv, impotriva unei echipe este o chestiune, dar sa ataci si pe cine NU este la fel de inversunat, este o dovada de rea credinta. Daca nu facea repede eliminarile si lasa jocul „la rupere”, cu inevitabilele accidentari, ce scriai dumneata? Probabil aveai acceasi reactie ca la momentul cand Rada (atunci la Rapid) l-a rupt pe Radoi.
De regula fiecare avem parte de aceeasi obiectivitate cata manifestam fata de ceilalti!

Alex (4 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 16:16

Daca priviti fazele cu eliminarile muresenilor, vedeti ca toate urmeaza unor faulturi steliste, nesanctionate de Tudor! Fernandes il atinge pe Kapetanos dupa atacul cu talpa inainte al grecului! Vasilache reactioneaza fiind falultat, fault nesanctionat de Tudor. La fel Topici. Greseala lor a fost ca au reactionat la provocarile celor de la Steaua, sprijinite puternic de stelistul notoriu Tudor.

alin (2 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 18:34

Ce se poate astepta de la un arbitru care in trecut a incercat sa se sinucida???

Comentează