Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Prin eliminare, Tudor

Încă un meci făcut praf de aşa-zisul incoruptibil al arbitrajului românesc

O sîmbătă liniştită de toamnă tîrzie. Nimic nu anunţa avalanşa. 10 cartonaşe în primele 45 de minute. 8 galbene şi două roşii. Toate fără somaţie. Pac, pac, pac, pac, […]

sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 4:39

Încă un meci făcut praf de aşa-zisul incoruptibil al arbitrajului românesc

O sîmbătă liniştită de toamnă tîrzie. Nimic nu anunţa avalanşa. 10 cartonaşe în primele 45 de minute. 8 galbene şi două roşii. Toate fără somaţie. Pac, pac, pac, pac, pac, pac, pac, pac, pac! Aţi obosit numărînd, sigur. El nu a obosit să le scoată din buzunar. El, Alexandru Tudor. Credeţi că a fost măcel. Kosovo, Afghanistan. Nu, nici vorbă! S-a jucat normal, cu încrîncenarea moderată a campionatului nostru. Cu soarele deasupra capetelor şi cu ceaţa obişnuită în acţiunile băieţilor lui nea Marius. Cu tribunele pline, omagiul adus Stelei în fiecare colţişor al patriei, şi cu hotărîrea nestrămutată a arbitrului de a aplica Regulamentul. Ordinea pe teren. Ordinea în suflete. Cu orice preţ.

Poate trebuia să vorbească mai mult cu jucătorii, spunea Nana Falemi la Digi Sport despre Alexandru Tudor. Se întîmpla la pauza meciului Tîrgu Mureş-Steaua. Na, na, domnule jucător Bicfalvi, nu ai fost cuminte, nu ţi-ai apărat cinstit şansele şi ai ridicat antebraţul asupra aproapelui mureşan!, Na, na, senhor Bruno Fernandes, nu îţi ţii picioarele acasă şi ai mai mult de o nevastă!, aşa trebuia să-i dojenească Tudor arbitrul, Tudor omul corect, Tudor Privire Oţelită, Tudor care trebuia să fie urmaşul lui nea Nicu Rainea şi al lui Ioan Igna, Tudor care nu-i urmaşul nimănui, ci doar al lui însuşi. El cu Regulamentul pe o insulă pustie, unde toate ispitele lumeşti au dispărut şi nu a rămas decît curăţenia sufletului lui zbuciumat de om evlavios.

Topici şi Vasilache de la Tîrgu Mureş i-au urmat la cabine pe Bruno Fernandes şi pe Bicfalvi, desăvîrşind opera Maestrului care a mai reuşit un arabesc spre final, cartonaş galben pentru Kapetanos. Pentru nu se ştie ce. Printre cei patru eliminaţi, Vasilache se va fi simţit jenat, fiindcă el era singurul care chiar faultase de roşu. Tudor se va fi simţit bine pentru că a stricat meciul şi a condamnat la înfrîngere echipa lui Sabău, nervos cum nu l-am mai văzut vreodată.

Stop joc! Tudor trebuie oprit nu pentru că arbitrează prost. Sau foarte prost. Sau suspect de prost, ca la Tîrgu Mureş. Tudor trebuie oprit fiindcă e un actor slab. La unii, care au văzut mai puţine filme, rolul acesta al justiţiarului-incoruptibilului-sfîntului în exerciţiul funcţiunii a ţinut. Are şi el publicul lui. Nu cred că Alexandru Tudor e o persoană zdruncinată. Posedată de demonul aplicării regulamentului. Dimpotrivă. În intimitate, mi-l închipui vesel, glumeţ şi atent la detalii. Numărîndu-şi banii cuveniţi din barem. Banii cuveniţi, în general.

Comentarii (139)Adaugă comentariu

marius (2 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 18:56

El si Coltescu…cu probleme la cap!

Robert (5 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 19:10

@ Cristi Geambasu

In general sunteti obiectiv, dar in acest caz v-ati lasat influentat e zumzetul redactiei. Am tot vazut pe GSP TV ca Tudor a distrus acest meci. Asa cum a punctat si Florin mai sus, 3 dintre cele patru au fost clar de rosu, la Bicfalvi o reluare (care nu exista) din unghiul lui Tudor ne-ar putea edifica.

Nu am vazut meciul, am vazut doar fazele de la cartonasele rosii si acelea au fost clare – repet – discutabil la Bicfalvi, iar Fernandes putea scapa cu galben dupa unii arbitrii, insa nu e o greseala faptul ca a dat rosu.

Faptul ca in campionatul nostru se incurajeaza intrarile dure – vezi Costea 8 luni pe bara, Cristea ajuns la urgenta etc, nu insemana ca primul arbitru care da cate rosii se cuvin intr-un meci greseste.

Repet, nu am vazut meciul, poate Tudor l-a facut praf, nu pot nega acest lucru, pentru ca este un „cavaler al fluierului” foarte slab, in media arbitrilor romani de altfel.

Insa, consider ca GSP TV trebuia sa gaseasca un motiv de discutie/scandal, ceva legat de Steaua, in contextul in care Becali nu l-a demis inca pe Lacatus.

Consider ca ati cazut in acesta plasa, caracterizata de multe ori de viclenia unui post TV interesat de audiente mari obtinute prin scandaluri mai mult sau mai putin fondate.

Suntem penibili daca comentatorii unui post TV vin si spun ca in Anglia se joaca dur si de ce nu luam si noi exemplu sa lasam jocul mai liber. In anglia se joaca barbateste, nu se joaca dur. Daca ati urmari meciurile din Premier League ati vedea ca sunt mai putine intrari criminale decat in Liga 1.

Multumesc.

forza ardealul (15 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 19:20

rusine…marea Steaua de-abia a castigat, si muresenii saracii au jucat in 8 cam 30 min ! Stelistii ar trebui sa se ascunda…urat…f urat si Tudor a facut varza meciul….din care tot Steaua a profitat….oare de ce??????

Claudiu (11 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 20:23

D-le Geambasu, updatati acest articol in conformitate cu episodul de azi de la premium liga. Nu am vazut in direct la televizor dar la ei in emisiune am vazut din nou atacul lui tanase asupra lui Vasilache. Eu personal cred ca o rabufnire ca a acestui jucator trebuia penalizata cu cartonas rosu si fara cotul in capul lui Vasilache si fara talpa pusa pe glezna lui Vasilache. Nu exista comisie care sa se auto-sesizeze pentru gestul acelui neanderthal de tanase ? Si pe urma omul-oaie a intrat in direct sa zica ca tacklingul perfect la minge al lui Vasilache a fost periculos… Deci are dreptate Iancu. Fara sa zicem pa-pa la cativa arbitrii ne zbatem sa facem performanta in europa la nivel de club si national fara nici un sorti de izbanda. PS : Tudor trebuie sa arbitreze batai intre gaini in mexic, acolo ii e locul ca in alea 5 secunde cat tine o bataie e in stare sa elimine ambii cocosi

leo (23 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 20:40

sincer nu cred ca sunteti in masura sa-l criticati pe Tudor sau oricare arbitru .. a arbitra si atat ! care este obsesia voastra ? care este obsesia antrenorilor, care este semnul de intrebare al jucatorilor , care este nedumerirea patronilor? 90 % dintre acestia din urma nici nu stiu cu ce se mananca acest sport …imaginea este totul !
NU mai cred in greseli la comanda ..iar atata timp cat nu exista dovezi …Tudor si alti albitri arbitreaza corect ! De ce nu v-ati facut arbitri daca sunteti asa chibiti si le stiti pe toate ?

flo (2 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 20:54

Asta e steaua, echipa jafului in fotbal. Veti vedea inca un campionat castigat „cinstit” de turma si 0 (zero) puncte in CL. Sau si acolo va arbitra tudor?

george (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 21:46

@cristi geambasu

Mi se pare murdar finalul articolului. Nu ai nici o dovada e o insinuare de doi bani… parca voi vocile grele din jurnalismul sportiv trebuia sa aveti in voi etica si echidistanta. Poate Tudor a stricat spectacolul sportiv, poate a facut meciul praf – desi voi gazeta ati scris ca a avut dretpate – orice ar fi facut sa te apuci asa sa lasi sa adie cu banii fara dovezi… Am crezut ca esti pertinent si ca in general vorbesti documentat, se pare ca de fapt esti cancan . punct

Staiculescu Liviu (2 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 22:22

In pauza meciului de la Targu Mures m-am uitat la Arsenal- Tottenham. Un singur atac prin alunecare in 15 minute, care a fost ratat si sanctionat imediat cu un cartonas galben. Scrii in articol „cu hotărîrea nestrămutată a arbitrului de a aplica Regulamentul”. Cum mama dracului ai vrea tu sa intre un arbitru pe teren?cu hotărîrea nestrămutată de a NU aplica Regulamentul? Sa nu sanctioneze atacurile violente cu rosu pentru ca vinovatul are doar o nevasta acasa? Sunt curios cum ai cantarit tu fazele astea si ti-a dat la masuratoare ca atacurile sanctionate cu rosu sunt cu 2 miliunitati de masura sau cu 7 unitati de masura ( pe care le stii numai tu bineinteles) sub baremul de atac violent.

P. Istrati (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 22:24

Domnule Geambașu, ca și cei mai mulți dintre colegii dumitale din presa sportivă, știi una și bună: Steaua trebuie demonizată, culpabilizată, arătată cu degetul. Și asta indiferent despre ce este vorba: victorie, înfrângere, veniri sau plecări de jucători, scandal făcut de suporteri etc. În articolul de față îl ataci pe Tudor, dar ținta principală este, desigur, Steaua. Acest lucru rezultă clar din subtitlu și din ultima propoziție, în care afirmi despre Tudor că este ”așa-zisul incoruptibil”, care își numără ”banii cuveniți, în general”. Chiar crezi că cei de la Steaua l-au mituit?
Domnul meu, recunosc, nu prea te citesc și deci nu știu cât de indignat te-ai arătat după meciul Dinamo-Mediaș. Acela a fost, după cum desigur îți amintești, un caz flagrant, în care arbitrul a confiscat victoria medieșenilor și le-a făcut-o cadou dinamoviștilor. Iar presa trebuia să ia foc! Din păcate nu a fost deloc așa. S-a comentat sfios, din vârful buzelor.
Jurnaliștii noștri combativi, care mușcă din Steaua, s-au comportat după acest joc precum niște domnișoare de pension care au asistat la un viol, dar n-au alertat poliția, pentru că ele, nevinovate și inocente, n-au înțeles ce i-a făcut băiatul fetei!

Dorin (54 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 22:33

da’ ce zici maestre de meciul de la Tm? Intai, coate-n gura date de timisoreni la greu in repriza I… daca era kapetanos isi lua rosu pe viata :))
cel putin obstructie la intrarea lui Parschiv in careul timisoarei (fara sa spun ca era in careu sau nu)
In repriza a doua, la 0-0, fault in careu la antal … nimic
la golul de 1-0, cisovski faulteaza pe pasa de la Zicu, si in loc sa respinga un fundas cu capul, balonul ajunge pe jos in 6 metri…
se pare ca si nea iancu de timisoara stie cu butoanele… 🙁

lupul singuratic (2 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 22:57

mai fratilor de ce s-a intors MM-ul, ca sa le rezolve , sa puna presiune, ca oierul e cu banii si marele conducator cu alte mirsavii !! DE ACUM INCOLO SA VEDETI CE URMEAZA !!sa-i vedti pe impleticitii astia de la steluta cum or sa mai aiba parte de ajutoare . mai vorbim de la primavara

floriN (3 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 22:58

tudor este obsedat, complexat, frustrat, rigid, obtuz, batut in cap, paranoic.in oct 2006 si acum in cupa la meciurile stelei in giulesti, daca era corect fluera intreruperea meciului, dar el este un soldat in fata locotenentilor ce-i dau poezia si el o invata.n-are ce cauta ijn arbitraj.

Mark (83 comentarii)  •  21 noiembrie 2010, 23:43

Se poate mai putina prostie va rog? Primul rosu cot aplicat fara nici o intentie de a juca mingea si indreptat spre adversar cu 5 m inainte de a apropia de el. Bicfalvi cot evident. Vasilache schema de k1. Unde e meciul stricat? Uitati-va la fotbal american daca nu va plac deciziile date de tudor.

MANIFEST (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 0:03

Absolut incredibil! Rade ciob de oala sparta! Cum va permiteti, mai ales dvs dle Geambasu, sa il puneti la zid pe acest Tudor cand imediat (subliniez imediat) dupa finalul meciului l-ati bagat in direct (subliniez, deasemenea, in direct) pe cel ce-si spune Razboinicu’ Luminii?
Dupa bataia incasata de suporterii stelisti la meciul din giulesti, de ce nu ati sunat/intervievat una dintre victimele de acolo, ca sa aflam exact ce s-a intamplat acolo? De ce l-ati sunat doar pe cel care a pus mana pe Steaua ilegal?

17 nentori (10 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 0:09

@flo, ciudat, ca zici de punctele din cupele europene, mai ciudat e ca atunci cand nu a mai facut steaua puncte, pac-pac, iara tururi preliminare, si domnu geambasu, ce v-ar mai fi placut de tudor daca arbitra tudor la fel un meci cu dinamo

nicu (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 0:15

orice ar face, arbitrii nu sunt si nu vor fi bine vazuti. daca a dat, de ce a dat? daca n-a dat, de ce n-a dat? intrebarea este daca a arbitrat conform regulamentului. iar asta trebuie sa decida comisia competenta. la meciul cu pricina, arbitrii au fost huiduiti si injurati de mama-focului inca de cand au iesit la incalzire. oare de ce? a devenit o moda sa acuzati de blat orice victorie a stelei, ori sa criticati clubul, indiferent pentru ce!

Bwin (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 1:06

Atat timp cat seful DNA a spus ca nici un procuror nu se baga peste fotbal, si mai apoi spre usurarea celor din studio ca e stelist, ce sa mai spunem? S-a dat drumu’ la blaturi. Ce m-a mirat ca imediat dupa ce si-a declarat dragostea fata de steaua, Samuila s-a luminat la fata si Naum l-a lasat in pace. Parca erau impartiali, sau doar se dau? Acum va las in pace ca l-aveti pe finantatorul stelei la telefon. Transmitetii salutari lu Victor care e in studio, sau nu e? Aaa.. e Ioan? ok.

anonim (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 1:57

Mai oameni buni : cu vreo cativa ani in urma l-am vazut pe Tudor la meciul ce a decis retrogradarea echipei din ALBA IULIA in divizia B, ( Unirea -Gloria Bistrita) si fata de ce a facut atunci in defavoarea celor din Alba Iulia … la Tg Mures a fost un inger… nu am vazut in viata mea asa ceva … si am vazut multe meciuri atat in tara cat si afara. Itrebati pe Ovidiu Ioanitoaia ce a facut Tudor atunci …

itmh (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 2:56

‘omagiul adus stelei in fiecare coltisor al patriei’.o singura intrebare;cand aveti de gand ,sa incetati cu aceasta mediatizare groteasca si obsesiva, a acestei relicve comuniste?unde va este onoarea si deontologia profesionala?pur si simplu, cu fiecare zi in care aduceti osanale acestui club, nu faceti altceva decat sa ne indepartati de acest fenomen?suntem scarbiti peste masura, de comentarii si reportaje pro steaua.in aceasta tara, mai exista si alte cluburi,care au stadioane pline etapa de etapa(steaua mai putin) si nu doar ca joaca, echipa adorata de gsp!sper, ca mesajul este destul de clar,nu de alta ,dar peste putin timp, sa nu aveti surpriza,ca v-au disparut cititorii!

DD (31 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 3:08

Tudor a arbitrat pt cfr ! Nu stiu de ce tot spun unii pe aici ca Steaua a furat cu Tudor cand Bicfalvi a fost eliminat, Ricardo a primit galben si nu joaca la Cluj, golul lui Kapetanos a fost enulat pe drept ! Tudor a venit cu lectia invatata de la Cluj, trebuia sa rupa Steaua in doua inainte de meciul cu /Cfr ! Drept dovada, Steaua nu are mijlocasi centrali! Plus ca, inainte de orice meci cu cfr….steaua are eliminati cu o etapa inainte ! Nu e prima data !

r.gabi (12 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 4:35

De multi ani urmaresc prestatiile arbitrului Tudor si zic eu,ca inaintea presintelui Ligii,am observat ca are anumite probleme de comportament.
Urmariti-l cum paseste pe tere,urmariti-i gestica,mimica fetei,cu numeroase rictusuri,modul de adresare si cred eu ca psihologii ar abea multe de comentat.
Tudor nu este corupt,Tudor poate are probleme psihice serioasze.
Nu vreau sa dau cu peitere,dar cred ca un om care sta prea „cuminte”,chiar prea in „banca luI” sau care este obligat sa se comporte astfel,din varii motive,refuleaza.
Eu cred ca tot comportamentul arbitrului Tudor din dreptunghiul verde este o imensa refulare

Artistul (6 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 6:01

Toti ne pricepem la fotbal da’ cu bun simt nu se nasc decat unii dintre noi…Cristian G, esti penibil, faulturile alea se fac pe la ‘onoare’ nu in Liga I…daca nu dai rosu la asemenea faulturi criminale, atunci cand? Daca nu tai raul din radacina, ajung sa faca procedee de Aikido si atunci sa le dam sa aiba si bate, lanturi si alte alea pe teren…

Ca Steaua a jucat prost ca de obicei, e alt subiect…

georgescu24 (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 8:06

Eu cred ca in timpul meciului v-ati uitat la Matrix. A zis unul o prostie prin redactie, imediat au sarit toti comentatorii: pe el, pe mama lui!
Pe de alta parte tot voi sariti la gatul fotbalistului roman indisciplinat care are nevoie urgenta de reeducare.
Pacat, ma obisnuisem cu o oarecare logica din partea dvs.

sava (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 8:50

articolul dvs este tendentios! cel putin deciziile de a accorda cartonase rosii au acoperire 😉

mIRCIA (3 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 8:56

oare ce s-ar fi facut steaua fara punctele primite cadou de la fluierasi?pe ce loc ar fi fost in clasament….vezi meciurile cu muresul,craiova,etc…

ulyse (5 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 9:02

Cred ca ar trebui sa mai vedeti odata meciul , D-nule Geambasu , de data asta cu ochii unui jurnalist impartial si nu a unui dinamovist infocat.
Peste tot unde joaca Steaua cu echipe mici exista o singura strategie: fragmentarea jocului – mingea trece, jucatorul nu !
Voi, marii jurnalisti care „pregatiti” meciurile la tv , duceti intotdeauna tensiunea peste puterea de perceptie a jucatorilor ( care, sa ma scuzati, nu sunt nici Cartarascu si nici Paleologu = sunt niste gladiatori platiti regeste pt a juca footbal , nu pt a se macelari in tribuna ) cu dragalasenii de genul : ” razboi „, „macel”, „bomba” invrajbind in dreapta si-n stanga pt a obtine rating si ca cineva sa va citeasca articolele plicticoase si partinitoare.
Domnule Geambasu, te rog cere parerea oricarui arbitru si spune apoi daca cele 3 rosii luate de Tg Mures tb acordate sau nu !!!
Ca sunt multe ? = da, dar vb lui Tudor ,”ce sa fac ?”
Deci daca un jucator intra cu cramponul in stomacul jucatorului advers nu e rosu ???
Daca un jucator da cu cotul in figura , nu e rosu ?
Daca Vasilache ( maaarele rapidist ) da ca la K1 cu piciorul in stomac, nu e rosu ???
Domnule Geambasu , eu cred ca la cat footbal ati vazut nu poate sa va ia valul ca pe Sabau caruia ii inteleg frustrarea de a pierde in ultimul minut ( denota lipsa de caracter ce a facut , dar asta e ) dar nu ii inteleg lipsa de profesionalism de a vedea ca elevii lui au jucat orice altceva decat footbal.
Tg Mures ,90 de min a stat in terenul sau si a incercat sa fragmenteze un meci mizand pe neputinta Stelei de a desface o aparare si pe pasa proasta a jucatorilor= dar, asata nu-i o tactica demna de un jucator ce a avut ani buni in Serie A si juca prin „echipa lumii”.
Inca odata Domnule Geambasu, luati fazele si vorbiti cu un Craciunescu sau Porumboiu si daca aveti dreptate vin sa va spal masina zilnic, sa va duc plasele de la mol sau sa va car geanta !!!
Dar, daca nu aveti dreptate , va rog sa va analizati comportamentul si sa incercati sa scrieti cu mana dicatata de cap

levi (29 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 9:32

Da, d-le Geambasu, Tudor este acel tip de arbitru rigid, ce n-a jucat fotbal (macar din pasiune, ca mai toti baietii) si nu poate deosebi un fault de joc de unul periculos, si invers ! Imaginindu-va ca acest Tudor ar fi arbitrat finala ultimului modial de fotbal, credeti ca meciul s-ar fi terminat pe teren sau s-ar fi intrerupt – conform regulamentului ! – ptr ca Olanda raminea cu mai putin de 7 jucatori pe teren ?

COSTINHO (9 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 9:36

Tudor nu a facut decat sa-i ajute pe cei de la CFR Cluj care au meci in etapa viitoare cu Steaua. Asta e singura explicatie plauzibila.

laziodin (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 10:15

Cristi nu stiu daca citesti vreodata comentariile,dar sper ca o faci si ca o sa iei atitudine la tv intr-o problema:
arbitrii romani au o problema GRAVA cu acordarea cartonasului rosu.Si chestia asta este cumva intretinuta si de analizele care se tot fac pe la tv.Exista anumiti moderatori,printre care si colegul samuila,care incurajeaza acordarea excesiva a cartonasului rosu.Oamenii care se uita la meciuri nu vor sa vada cartonase rosii,vor sa vada o competitie sportiva corecta,nu dezechilibre provocate de arbitru.Cartonasele rosii ar trebui sa fie acordate cand sunt lucruri nesportive flagrante! Si o sa-ti dau cateva exemple care imi vin in minte la prima mana asa: Herea la craiova pentru ca i-a fost indicat arbitrului de catre gaman,Cristea la dinamo-otelul pentru ca ii curgea sange lui rapa din buza,liviu ganea in cupa pentru ca si-a asumat raspunderea istrate,bicfalvi la tg.mures pentru ca sare la co,bruno fernandes pentru ca a ratat o fractiune de secunda mingea…si mai sunt multe faze din astea la care se da rosu aiurea.Si de ce spun ca am o problema cu moderatorii care incurajeaza asa ceva,pentru ca la analiza meciului dinamo-gaz metan,se insista pe o faza cu scarlatache,cand acesta sarea la cap asa cum a facut si bicfalvi la tg.mures,iar cine era prin studio tot insista ca trebuia dat rosu.Ne mai uitam si noi la fotbal prin alte campionate si nu se da nicaieri rosu pentru ca vrei sa sari sa dai cu capul in minge.Cu mainile pe langa corp nu sare nimeni,nicaieri!Nu poti sa dezechilibrezi meciul din nimic.Repet: cartonasele rosii se dau cand sunt abateri grave!

ulyse (5 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 10:56

Ceea ce este mai rau Domnule Geambasu este ca sustineti ca Tudor a gresit la cartonasele rosii ( eu cred ca a acordat mult prea usor galbene , sic !) – a gresi e omeneste , ci ceea ce INSINUATI cu un calm englezesc si cu un umor inconfundabil cum ca Tudor ar fi luat bani si ar fi fost mituit pt a „gresi” in favoarea Stelei.
E grav pt dv, un om care traieste din footbal sa spuna asemenea aberatii, e grav sa sustineti povesti cu pesti pornite din ura fata de „dusmanul de clasa= Steaua „.
Dv , ca si toti cei care-si pun gandurilor lor intr-un articol de ziar ( pt care primeste bani) sunteti formatori de opinie pt generatia care in afara de „senzational”, „macel” , „sacoant”,”razboi”,”da-i bataie” etc nu a invatat nimic .
De aceia sunteti partas la instigare si la tot ce se intampla pe stadioane ( vezi turbatii si animalele de la Steaua in meciul cu Rapid ) sunteti partas la toata balacareala de la tv cand primeaza ceia ce spune Becali, Iancu,Mitica sau Piturca ( niste analfabeti ajunsi vedete = VOI ati facut din ei vedete si apoi va plangeti de existenta lor !!! ) si nu are loc nici un comentariu pertinent despre footbal.
In ziua cand Tudor va lua mita , in Romania TOTI conducatorii, arbitrii si jucatorii vor fi in puscarie pt blaturi , mita sau altceva.
Stiti asta , dar e mai usor de scris un articol tampit decat sa vedeticum un Sabau confunda frustrarea cu dreptatea sau cum un viceprimar crede ca partidul l-a facut mai cu mot de are voie sa se comporte ca un neanderthal.
(c.m.d.a.)

lereter (40 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 12:10

Sint aradean,deci neimplicat in meci.Cred ca Dl Tudor ar trebui pus la pastrare,la reflectii pentru o buna perioda de timp.Nu pot uita ca si in alte dati (CFR,Urziceni,etc) tot Steaua era beneficiara intransingentei sale mimate.Bine l-a caracterizat observatorul ala,la un meci international.Din punctul meu de vedere este un arbitru slab,ridicat la rang de incoruptibil nemeritat,pare a fi implicat bine in meciurile pro Steaua si nu numai.Acum a umplut meciul de cartonase,ca sa poata elimina,desi daca se juca in afara Romaniei,nu se dadea rosu,si poate 2-3 galbene,dar era necesar sa ajute Steaua,si si-a luat masuri din timp. Desi nu va fi suspendat,ca serveste „cauze nobile”,va trebui sa-l suportam,dar pentru mine este un arbitru terminat.De acelasi „standard” se apropie si concitadinul meu Hateganu

iohannfus (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 12:55

d-l Geambasu si stelistii :)) … si articolul articolul asta ridicat la rang de editorial este doar trailer-ul serialului. Si nu cred eu ca este impotriva Stelei d-l Geambasu …
poate ca Tudor este dur sau stelist sau cum vreti … mie mi se pare un arbitru slab cu duritati doar la comanda si impotriva citorva echipe, cu Steaua nu are nimic, el e impotriva citorva echipe.

Abalasei Sebastian (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 15:23

26 mIRCIA on 22.11.10 at 8:56 am

oare ce s-ar fi facut steaua fara punctele primite cadou de la fluierasi?pe ce loc ar fi fost in clasament….vezi meciurile cu muresul,craiova,etc…
Dar cu punctele pierdute pentru neacordarea penaltiurilor cu Otelul si cu Dinamo?Sau cu cele unde albitrii au dat contra Stelei penaltiuri usoare?Daca vrea sa ajute o ekipa un albitru nu face atata tam-tam dand 4 rosii ci da un penalti la un contact

Archibald (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 16:43

Cam asa sunteti vazuti afara !

Sep 3, 2010Putem ejacula pe faţa presei sportive româneşti?
Cristian Vimer, Bogdan Voicescu, 2 septembrie 2010
Desi am lansat acest blog, practic, satui de modul in care se prezinta presa sportiva romaneasca, pana acum nu am considerat necesar si nici decent sa ne pierdem vremea criticand articolele aparute in gesepe sau prosport. Din pacate, „rasfoind” pe internet presa de azi, joi 2 septembrie, mai precis cu exact 24 de ore inainte de disputarea primului meci oficial al nationalei in 10 luni (!), am descoperit ca nu poti gasi nici un articol relevant legat de „tricolori”. Absolut nimic!

Au perfecta dreptate!

mircea (14 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 17:18

Nu dau cu parul, dar pare-mi-se ca Tudor a arbitrat cu gandul la meciul Steaua-CFR.Cred ca Paszkany stie mai bine.

T.O.I. (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 18:22

Tot Tudor i-a „ajutat” pe cei de la CFR Cluj si-n primavara lui 2008, in acel 3-1 din Ghencea, cand NU a penalizat-o pe Steaua cu doua penalty-uri…Treaba e alta : Tudor trebuie sa fie IN CENTRUL ATENTIEI MEREU ! Nu suporta mediocritatea, EL E MIEZUL !

Adrian (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 19:01

Recunosc am o vina sant stelist,dar tin cu Dinamo…Rapid……in meciuri internationale,cred ca sant un om normal.Am observat in opiniile de aici multa ura la adresa Stelei iar tu Geambasule alimentezi asta cu sarg.Strugurii sant acri,chiar si pentru tine,Steaua a facut ceva pentru noi,altii……mai nimic.Asa ca da in continuare cu pietre ,atata poti?

flo70 (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 19:14

Oare cand a facut Tudor ultimul examen psihologic ? Sau poate mai bine spus, psihiatric ? Vasile Avram are fishele medicale ale arbitrilor din fotbalul romanesc? POATE AR TREBUI FACUT UN CONTROL LA CCA PE ACEST SUBIECT, DE CATRE UN JURNAL SAU JURNALIST. !!!

piros kutya (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2010, 22:52

excelent comentariu! chiar super! si adevarat de la A la Z ! extraordinar: arbitreaza prost, foarte prost sau suspect de prost ca la Tg-Mures! domnule geambasu uite am curajul sa zic ca tudor A AVUT LECTIA FACUTA SAMBATA LA TG-MURES!

Comentează