Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Ultimul gentilom

George Copos a propus rejucarea, Borcea şi Gigi au înfierat Rapidul. Nu-i credeţi, pe nici unul!   

Vă închipuiaţi că au dispărut cavalerii? Vă gîndeaţi că trăim într-o lume în care adevăraţii domni s-au dat la o parte din calea […]

marți, 2 noiembrie 2010, 3:22

George Copos a propus rejucarea, Borcea şi Gigi au înfierat Rapidul. Nu-i credeţi, pe nici unul!   

Vă închipuiaţi că au dispărut cavalerii? Vă gîndeaţi că trăim într-o lume în care adevăraţii domni s-au dat la o parte din calea mitocanilor? Că totul e pierdut şi trăim zilele dinaintea asaltului final al barbarilor? Ei bine, v-aţi înşelat! Ne-am înşelat. Şi cu atît mai mult sentimentul acela de confort moral care ne îndeamnă să ne punem ţărînă în cap se accentuează atunci cînd afli că omul care ne-a mai dat o lecţie de civilizaţie şi de urbanitate, poate şi de urbanism, este nimeni altul decît George Copos. Om de afaceri, om de fotbal, proprietar de blog.

Patronul Rapidului i-a propus patronului sindical al Pandurilor rejucarea partidei, al cărei rezultat final a fost influenţat decisiv de prestaţia arbitrilor Mugurel de fluier românesc Drăgănescu şi Bogdan Velicu, vînător de ofsaiduri în Giuleşti şi de antilope în Tanzania. Mîhnit de maniera confuză în care s-a fluierat şi s-a ridicat fanionul în Giuleşti, George Copos şi-a sunat omologul de la Tîrgu Jiu şi i-a propus bărbăteşte o nouă întîlnire între Rapid şi Pandurii. Dacă eram la teatru, publicul ar fi aclamat la scenă deschisă. Păcat!
Totuşi, înainte să ne lăsăm podidiţi de lacrimile recunoştinţei faţă de gestul de onoare al lui nea George, trebuie să observăm că după acest 1-1 de luni seară, rejucarea meciului din Grant ar putea aduce echipei lui Şumudică nu doar imagine, ci şi punctele lipsă. Măcar teoretic, un nou Rapid-Pandurii ar fi o şansă în plus pentru bucureşteni ca să cîştige toate cele trei puncte puse în joc. Departe de noi însă bănuiala că în mintea acţionarului au funcţionat aspectele practice ale unei eventuale rejucări. Ar fi nedrept ca o iniţiativă frumoasă şi curată să fie maculată de presupunerile noastre fără temei.

De aceea, mai rămîne de rezolvat aspectul tehnic al problemei, adică găsirea unei portiţe regulamentare pentru repetarea meciului. Aşteptăm aici şi implicarea lui Dinu Gheorghe, un personaj cu atît mai misterios şi mai puternic cu cît nimeni nu ştie foarte precis de face şi ce drege el la club. Nu există punct în regulament pentru rejucare? Nu-i nimic, Mitică Dragomir se arăta deschis pentru o asemenea idee încă de la cazul Varga-Bălan. Să se dea o ordonanţă de urgenţă, o bulă lepefistă, ferefistă, ceva!

Vi se pare că glumim? Da, aţi ghicit. Dar ar fi timpul şi pentru ceva serios. Ce ziceţi de impresia că Steaua, Rapid şi Dinamo sînt victimele glumelor propriilor patroni? Că personalitatea echipelor e deformată grotesc de ieşirile la rampă ale conducătorilor? De urzelile lor, de manevrele de culise? E mai mult decît o impresie. E senzaţia apăsătoare că noi, ceilalţi, sîntem doar figuraţia pentru un spectacol orchestrat de ei, pentru ei. Există şi un antidot. Ca la orice spectacol, poţi să nu participi. Fără asistenţă, spectacolul moare de la sine.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

Gyerko Szabolcs- Laszlo (39 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 16:02

Nu stiu, dar mai are cineva impresia ca ar fi mai benefic sa se analizeze o faza, o preluare, etc. decat ce a spus unul sau altul ?

Florin (9 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 16:02

Am urmarit circul de dupa meci. Ceva trist, dar de mentionat cateva probleme:
-Marian Iancu face o dezvaluire ca Dinu Vama l-a rugat sa iasa pe post si sa strige de Dinamo si Steaua.
-Borcea si Gigi recitau aceeasi poezie, uitand amandoi ca Draganescu i-a ajutat cu diferite ocazii, dar ei aveau alta tinta, Copos respectiv Vama.
-Dinu Vama e mai nou procuror,judecator, spune ca in acelasi dosar penal, unul e inulpat (Borcea) si celalalt nu este vinovat, „va spun eu”.
Eu sunt convins ca George Copos e prea zgarcit ca sa dea ceva la rbitrii, dar domnul Vama a fost si o sa fie dubios cat va trai. Asa il simt eu de la Tv, nu vreau sa dau exemple concrete de marsavii si bani pe la contracte.
Oricum….un spectacol urat.

?????? (9 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 16:07

Dar amanta lui Vama cum se mai descurca acum, ca el este la Bucuresti si ea la Brasov. Dar am uitat ca exista western union peste tot si se rezolva treaba.
Mare HOT este Vama asta, din cauza asta era cautat de Dinamo si Steaua.
Daca a fost sef la vama…..un pervers. La tv incepuse sa jigneasca pe cei din studio ca au vazut JAFUL.

nikki (4 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 16:07

Nu stiu cum se face, dar in presa noastra sunt prezentate drept stiri extraordinare numai cele legate de nume ca Becali, Borcea, Mitica cu liga, iar cele in care apar alte nume, de la echipe „de mana a doua”, sunt tratate in deradere sau nici nu-si fac loc.
Asa este gestul de bun simt al lui Copos, rastalmacit de dvs, la fel este comentariul lui Pustai dupa greselile grave de arbitraj la meciul cu Dinamo.Si el a fost cu foarte mult bun simt, ceea ce lipseste multor conducatori promovati de ziaristii asemenea lor.
A propos, n-am auzit de o cerere de rejucare a meciului cu Gaz Metan din partea lui Borcea!

nikki (4 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 16:30

Eu nu cred ca se pune problema daca e prea zgarcit Copos ca sa dea bani arbitrilor. Oricum, Rapidul nu mi se pare o echipa favorizata de arbitraje, mai degraba invers, in special de catre oficialii din Liga. Sa ne amintim de cazul bricheta si Varga-Balan. In acest meci, daca se punea problema hotiei in favoarea Rapidului, in repriza a doua jucau 11 contra 9, 2 eliminari la Pandurii chiar n-ar fi scandalizat pe nimeni.
Problema la noi este promovarea arbitrilor fara nici o valoare, pe criterii aidoma cu cele din intrega noastra societate.

ManoNegra (3 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 16:31

cum zicea o trupa de pe la noi ”TOATA CIORBA ASTA MA FACE SA VARS”

Tudor (18 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 16:44

D-le Geambasu, ultima fraza e si cea mai plina de intelepciune…
eu unul am sarit aseara peste tot ce a insemnat canal de sport romanesc, stiind prea bine ce va urma…

ronin (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 17:13

luptele intre granzii capitalei ma scarbesc .traiasca provincia 🙂

JuVe (17 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 17:18

Felicitări pentru articol! Asta e singura soluţie să salvăm fotbalul românesc. Ignorarea acestor aşa-zişi oameni. Dar acest lucru trebuie făcut de toată lumea. Inclusiv de voi, cei din presă, care-i pupaţi în dos toată ziua. Eu, unul, schimb canalul TV când îi văd.

denvery (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 17:26

Esti fantastic. Esti atat de perspicace ca imi dau lacrimile. Propunerea ta pentru repararea dezastrului facut de un arbitru care ar fi??? Sa vedem: rejucare nuuu, ca ar putea castiga Rapidul. Hmm, ai vrea poate sa pirda Rapidul la masa verde, sau eventual sa piarda Rapidul, sa piarda si Pandurii si sa se distrubuie Stelei cele 3 puncte… Ar fi perfect nu-i asa??? Pai asa nu, asa nu… Nu ti se pare ca esti cam Gica Contra (fara legatura cu antrenorul lui Poli).

marius (10 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 17:27

unde te-ai ascuns pina acum? cum e ahh?dupa cum ai reactionat dupa dinamo-medias ar trebui sa bagi capu in nisip shi sa taci.shi tu shi udrea.(nu e penalty,nu e penalty da offside la golul de 1-2 n-ai vazut,ca l-a oprit degeaba pe niculae n-a contat).asta e gsp: gazeta stelei si a panaramei.

Scooby (21 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 17:44

Ar fi fost de aplaudat daca Rpidul ar fi castigat meciul si ar fi cerut rejucarea lui. Asa insa, e clar ca Geogel si-a facut repede socoteala ca e mai probabil sa castige decat sa piarda la o eventuala rejucare.

coco (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 18:07

eu am o teorie..

arbitru paltit de borcea a venit chitit sa fure Rapidu..nu a eliminat jucatorii de la pandurii dupa faulturi grosolane. Jocul a fost fragmentat la orice atingere a.i nu se putea lega nimic. Vazand ca-i iese foarte bine si banuind ce urmeaza, omu in negru ce si-a zis..bahh daca dau 11 mm si gol valid ma rastignesc astia de la Rapid asa mai bine am gresit si de o parte si d ealta :)) si oricum imi iau spaga de la borcica 🙂

si ete asa a facut praf un meci si a mai dat si apa la moara pt nonames

dinARAD (127 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 18:09

Dle. cristian geambasu, cu tot respectul meu de NErapidist, trebuie sa va spun ca degeaba indemnati lumea sa NU se duca pe stadion („Există şi un antidot. Ca la orice spectacol, poţi să nu participi. Fără asistenţă, spectacolul moare de la sine.”) pentru ca la Dinamo si la Steaua oricum lumea nu se duce pe stadion sau daca e duce se duce cind vede ca e rost de sanse la campionat (si poate nici asa), deci „suporteri” interesati de cupe si flori cum ar spune rapizii… iar pe Giulesti ORICUM lumea se va duce intotdeauna indiferent de locul ocupat de echipa sau de Liga in care evolueaza, pentru ca ei chiar SUNT SUPORTERI. ADEVARATI. V-o spune unul (nu ca dvs. nu ati sti asta… toata Romania o stie) care a facut facultatea la Bucuresti in anii ’90 si care se ducea la meciuri si pe Ghencea si pe Dinamo si pe Giulesti sau 23 August. MARE diferenta intre fanul si publicul rapidist si cel dinamovisto-stelist. Diferenta de „percepere” a lucrurilor, a iubirii fatza de club si a MOBILULUI acestei iubiri.

dinARAD (127 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 18:14

Scuzati, am scris din greseala Cristian Geambasu cu litere mici. Apropo, Rapidul nu a cistigat nimic cu acel egal cu Pandurii, BA DIN CONTRA. presimt ca a fost mina lui Borcea… a fost o manevra, o „minarie” marca Borcea (ca sa nu spun Dinamo), iar acum are tupeul sa vorbeasca de arbitraje si de „jafuri”. Vechi practici comuniste de diversiune si minciuna SI ipocrizie. Daca arbitrii ar fi tras cu Rapidul, Rapidul ar fi CISTIGAT partida. DACA arbitrul i-ar fi dat al doilea galben lui Cardoso in minutul 68 (parca), atunci NU s-ar mai fi ajuns la acest circ de doi lei. Traim intr-o tzara ciudata cu oameni ciudatzi si falsi.
Iata cum Becali si Borcea au ajuns sa „infiereze” Rapidul de „jaf”!!! Ha…Ha…HAAAAAA!!!! Divina comedie umana.
Ce circaraie!!!

motanul incaltat (455 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 18:44

Daca pina si lui Copos i s-a parut un arbitraj infect ,daca era gentleman de ce n-a propus sa cistige Pandurii cu 3-0 la masa verde??? Dar Copos nu e gentleman e cofetar si atunci a propus rejucarea,unde dupa calculele hirtiei,Rapid cistiga toate punctele…

alb-rosu_in_VN (116 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 18:51

Numai Copos se putea gandi la rejucare! Cred ca si daca bateau Pandurii, Copos era in stare sa ceara rejucarea in numele corectitudinii!
In alta ordine de idei, Pandurii au platit nota pentru modul cum s-au comportat in meciul cu Steaua, unde pur si simplu s-au lasat batuti in repriza a doua. Isi merita soarta! S-a vazut clar ca Pandurii pot juca foarte bine (chiar mai bine) si dupa pauza si nu au nici o problema cu pregatirea fizica, cea care, chipurile ar fi fost de vina pentru caderea de dupa minutul 60, asa cum sustineau unii suporteri stelisti fanatici. Pur si simplu caderea a avut cauze mult mai… mercantile.

alb-rosu_in_VN (116 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 19:04

coco
Mai ai teorii din astea fanteziste? Ma mira doar ca imaginatia unora n-are limite si frizeaza ridicolul! Adica Draganescu, pus de Borcea, a vrut sa dezavantajeze Rapidul, dar in incurcatura generala i-a iesit invers! Tu-ti dai seama ce aberatii spui? Deci Pandurii au fost dezavantajati tot din cauza lui Borcea? Deci Borcea e in toate cele ce sunt… Mare ti-e gradina, Doamne!

Mishamojo (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 20:59

@alb_rosu_in_VN:
Si eu sunt dinamovist, dar asta nu scuza incrancenarea oarba… Citeste, macar, articolul, ca bagi comentarii in porumb. De unde ai tras tu concluzia ca e vorba de influenta lui Borcea asupra lui Draganescu? Serios, furia asta fara motiv doar ne strica numele…

aldan (4 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 21:18

Pt. Rapid, amaratul asta de punct obtinut aseara este unul otravit, este un „troian”! a. i. sa se considere in compensatie cand in urmatoarele meciuri vom fi defavorizati…

aldan (4 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 21:31

Apoi, nu vad de ce am fi ridicoli suspectand de anumite „urzeli” oameni din fotbal, care desi nu a fost inca dovedit, o stim cu totii ca practica masiv influenta la nivelul anumitor comisii… Consider ca naivi am fi daca i-am considera altfel!

aldan (4 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 21:35

Are sau a avut cumva Rapid vreodata influenta la nivelul acelor comisii?! De cate ori a fost Rapid judecata partinitor acolo?! De cate ori a fost avantajata in acest campionat sau in cel precedent, sau in cel de dinainte?! Este necesar sa mentionez in comparatie cu cine?!

milan6 (49 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 21:48

Pe mine nu ma intereseaza cum sunt suporterii.Asta e o chestiune minora.Pe mine ma intereseaza cum e organizat Dinamo si ce vad azi e o structura mafiota in care niste buticari au preluat conducerea unui club enorm pt posibilitatile lor.Si il folosesc azi pt jocurile lor mizere.
Nu de MM sau alte maimute avem noi nevoie, ci de oameni care sa poata schimba modul asta de organizare.Eu il vreau pe Tiriac de ex.nu pt banii lui ci pt capacitatea sa de a schimba lucrurile.Cind il vad pe Borcea la TV, ma apuca greata.Imi inchipui cum se pot simti oameni care nu simpatizeaza Dinamo.Seychelles(fan Dinamo).

aldan (4 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 21:49

Ok, sunt perfect de acord ca Rapid sa piarda meciul asta la „masa verde”, dar cei care o pretind cu atata inversunare, sunt de acord ca echipele lor sa se supuna aceluiasi tratament in cazul partidelor cu GM Medias, Ceahlaul PN sau U Craiova, ca sa dau doar cateva exemple?!
In virtutea acestui puternic „simt al dreptatii”, sunt ei de acord ca echipele lor sa se purifice renuntand la zecile de trofee dobandite „prin metode specifice” intr-o anumita epoca?!
Evident, intrebarile mele sunt retorice…

milan6 (49 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 22:16

Dinamo azi e o structura mafiota in care niste buticari au preluat conducerea unui club enorm pt posibilitatile lor.Si il folosesc azi pt jocurile lor mizere.
Nu de MM sau alte maimutze avem noi nevoie, ci de oameni care sa poata schimba modul asta de organizare.Eu il vreau pe Tiriac de ex.nu pt banii lui ci pt capacitatea sa de a schimba lucrurile.Cind il vad pe Borcea la TV, ma apuca greata.Imi inchipui cum se pot simti oameni care nu simpatizeaza Dinamo.Seychelles fan Dinamo

dinARAD (127 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 23:23

Mishamojo , daca tu chiar crezi ca tot acest circ cu „arbitrajul in favoarea Rapidului” cind Rapid de fapt NU a cistigat iar Draganescu NU i-a dat un galben CLAR lui Cardoso (deci rosu implicit) cartonas care daca ar fi fost dat, plecau aia de la Pandurii cu sacul plin SI nu este amestecul luim Becali si/sau Borcea (care i-l cunoaste bine pe acest arbitru)…. daca tu crezi ca nu este ceva similar cu bricheta (facatura lui becali)…. pai atunci esti naiv frate. NAIV cu litere mari de-o schioapa. Vin meciurile cu steaua acuma. Cum crezi ca pot sa faca fatza stelistii in Giulesti… cum altfel decit CU METODE SPECIFICE. Si repet: nu, nu sunt rapidist de niciun fel. Mai incercati si voi sa vedeti lucrurile mai in profunzime bai fratilor.

lau 1972 (23 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 23:25

Aldan@ fratioare daca te intrebi daca a avut Rapidul vreodata influente pe la comisii de arbitrii , eu imi aduc aminte ca pe vremea cand era Adalbert Kassai ( parca asa il chema , nu mai tin minte anul,Copos facea cu el delegarile chiar s-a scris si facut emisiuni pe tema asta .
Sincer eu nu am nimic cu Rapid , de fapt nu am nimic cu suporterii Rapidului , care canta tot meciul , etc , nici macar cu Copos , eu am ce am cu Dinu Gheorghe zis VAMA , pt ca a fost atat de vehement vis-a-vis de Dinamo , ete ca a fost furtul mai mare pt Rapid , ca a fost voit sau nu nu mai conteaza

teo (5 comentarii)  •  2 noiembrie 2010, 23:37

@milan6 esti naiv tare fiule daca tu crezi ca tiriac a facut vreodata bine sportului romanesc.

alb-rosu_in_VN (116 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 0:07

mishamojo
N-ai inteles nimic. Ii raspundeam unui individ care postase o teorie SF fara nici o legatura cu realitatea. Vorbim romaneste dar nu ne intelegem.

gery76 (78 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 4:30

Ca Dinu ”Vama” este un fin cunoscator al mafiei din arbitraj o dovedeste chiar faptul ca fost intens curtat si de Steaua si de Dinamo.Singura legatura clara a lui ”Vama’cu fotbalul a fost stiinta de a pune presiune pe arbitrii si cardasia in ”inginerii”financiare cu imberbul Copos de cele mai multe ori cel tepuit fiind statul roman.Un alt ”furat”de serviciu este Iancu cel care a fost atat de vehement impotriva lui Hateganu la singura greseala pro Universitatea Craiova din acest campionat si care ne tot impuie capul cu faptul ca Timisoara afost avantajata de 3 ori in 6 ani restul a fost furata mereu.
Halal presedinti!Halal fotbal!!!

kosmyn93 (39 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 8:56

smecher geore copos,cel mai mare artist,el,borcea,gigi,geovani,nasul,mitica…,cu astia ar putea face Sergiu Nicolaescu un super film cu gangsteri,mafioti,jocuri de noroc…etc

sundance (107 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 9:04

@ din Arad : Lasa tu Bucurestiul in pace si vezi-ti de Aradul tau ! Pe tine te intereseaza Bucurestiul , pe Bucuresteni nu-i intereseaza Aradul . Cel putin n decamdata. Oricum multumim pentru sfaturi..ne-am notat !

laurentiu (23 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 10:31

sunt dinamovist, dar nu ma mai duc de ceva timp la stadion si nici nu ma mai uit la meciurile lui Dinamo, sunt satul de conducatorii din stefan cel mare 🙁
or sa ajunga sa fie doar ei si galeria platita de ei pe stadion

biletul zilei (16 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 10:54

Cred ca fotbalul de la noi este jucaria catorva persoane iar noi ceilalti suntem spectatorii unui balci. Nu are legatura cu subiectul insa declaratia lui Dragomir care zicea ca daca era in locul albanezului locit de Mutu se izbea de cateva ori de perete pentru a putea trage foloase ne arata stadiul de putreziciune in care fotbalul si societatea noastra este. Tu ,un presedinte de federatie ne inveti si ne sfatuiesti pe noi ceilalti sa furam. Pai atunci tu ce faci in ograda ta? De asta sunt atatea aberatii in fotbalul romanesc pentru ca totul se negocieaza. Insa odata si pdata va veni si ziua scadentei pentru ca toate se platesc mai devreme sau mai tirziu.

bogdan XIII (39 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 12:17

domnule geambaşu, ce părere aveţi despre aranjamentul borcea-gigi becali: „îi aduc pe vamă cu jucătorii de la braşov, pe urmă-i luăm jucătorii, îi împărţim şi pe vama îl dăm afară!”. vi se pare suprarealist?! sau sub…?

Cipri (66 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 12:30

Excelent articolul! Felicitari!
Mare ziarist si mai important (pentru mine, cel putin) este ca ii depasesti (net) pe ceilalti la moralitate si corectitudine!

disneyland (9 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 12:59

Multumesc Cristi Geambasu.

Lary (1 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 13:06

Dle Geambasu, am o propunere care poate reprezenta o initiativa foarte ambitioasa.
Includeti in schema uneia dintre emisiunile sportive un dialog cu cate un suporter al formatiilor din Liga I ,bineinteles legat de „tema zilei”.
Sunt un mare dinamovist si ma mandresc cu asta iar opiniile mele sunt marcate de obiectivism.
Avand si un trecut legat de acest sport cu siguranta pot aprecia in egala masura partile pozitive sau negative dintr-o situatie, inclusiv legata de arbitraj.
De ce incerc aceasta initiativa?
Simplu:urmarind toate emisiunile sportive legate de sportul care ne produce atata adrenalina(fotbalul),am remarcat un lucru- opiniile cerute sunt ale asa-zisilor „profesionisti” insa de fiecare data sunt uitati privitorii care din pacate nu-si pot exprima un punct de vedere desi ei reprezinta targetul oricarei emisiuni.

dinARAD (127 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 13:41

Sundance , lasat-NElasat , totusi am dreptate , dar multi se prefac cum ca sunt „indignati” de ceea ce sa intimplat in Giulesti. In Giulesti si-au bagat coada mafiotii de frunte ai fotbalului din Rominia , Gigi Becali si Borcea. Dupa cum toti stim si o mai spuneau si altii, urmeaza meciul cu Steaua si trebuie sa iasa ceva inaintea acestui meci (sau poate si in timpul lui, mai stii!!!). Doar suntem romini, ne duce capul la scenarii, hotii si mirsavii. De fapt aia din Giulesti nici macar nu au cistigat si sa nu-mi spui ca „pai au jucat asa de slab si Pandurii au fost asa de buni ca nici macar cu arbitrul nu au cistigat”. Repet: arbitrul a gresit mai intii in favoarea Pandurilor cind nu a dat o gramada de galbene pe intrari dure, mai ales al doilea galben lui cardoso in min. 62. S-ar fi terminat meciul atunci si acolo. Ceea ce nu inseamna ca Rapidul a jucat bine. Nu, Pandurii au jucat mai bine, rapizii probabil ca au luat meciul usor si s-au fripr. Dar una este una si alta este alta. Hai sa lasam circul ca stim cu totii ce se intimpla in Liga lui Mitica. Au fost lucruri grele de tot si nu sa mai facut atita caz si atita vilva.
UTA in Liga I.

Stando (64 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 14:26

Nu mai scrieti nimic de tembelii astia care-si spun finantatori, nu le mai pomeniti si nu le mai aratati moacele la tv. si problema se rezolva de la sine. Pe faras si la ghena de gunoi cu mitica, georgica, gigica, cristica, mircica etc. pentru ca fotbalul sa insemne FOTBAL, si nu stiri despre paparudele care populeaza mass media.

Cristian (3 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 17:12

Cred ca glumesti domnule Geambasu cand spui ca, Copos nu vrea defapt toate cele 3 pct, mai ales ca echipele din jurul Rapidului s-au incurcat. Daca dupa atata timp inca nu l-ai invatat pe Copos atunci sa nu te miri de ce schimb canalul cand esti invitat la emisiunile cu tema fotbalistica.

RECO (3 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 17:46

D-lor microbisti, sper ca nu ati cazut in niciunul dintre jocurile acestor asa-zisi oameni de fotbal. Unul ca vezi el ar vrea sa se rejoace (stiind foarte bine ca FIFA/UEFA nu agreeaza asa ceva), alti doi care urla din toti rarunchii ca a fost JAF!, iar un altul si dati-mi voie sa pronunt si nume Victor Piturca, om de fotbal, care spune: nu am vazut sa fie penalty, da am fost avantajat, consider eroare umana la fel cum am avut si eu si nu mi s-a acordat. Atat ar trebui sa existe la nivel declarativ, la alt nivel daca intram, intram si la penal.

mihai (1 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 20:12

esti … tu crezi ca e chiar asa usor sa arbitrezi..?? daca iti pune cineva un fanion in mana habar n-ai ce sa faci cu el, 100% nici nu esti in stare sa arati un aut.

Adi (56 comentarii)  •  3 noiembrie 2010, 23:16

mai corect ar fi sa se asigure arbitraj corect, si cu reluari video la nevoie. bani sunt in fotbal, dar nu se vrea fiindca atunci ar fi greu de facut aranjamente…

Sergiu (30 comentarii)  •  4 noiembrie 2010, 1:35

Dar daca i-ati lasa voi în curu’ gol…? Fara camere de luat vederi, fara microfoane vârâte sub nas…? Credeti ca s-ar mai da în spectacol în curtile lor care adapostesc palate în loc de case? Feriti de ochii presei, de ochii lumii, s-ar mai agita ei ca niste cabontini ratati?
Sa sti un lucru ! Popularitatea lor este data de publicitatea pe care le-o faceti ! Voi PRESA contribuiti vârtos la ÎNGROPAREA fotbalului românesc si apoi tot voi va jeliti ca nu puteti sa scrieti despre victorii fiindca nu aveti ocazia…
Poate izolati, circul lor ar înceta si s-ar putea concentra mai mult pe afacerea numita fotbal si ar avea succes si în aceasta afacere asa cum au avut succes în celelalte afaceri care finanteaza cluburile…poate ar reusi si la cluburi managementul perfomant si producator de bani si atunci fotbalul nostru ar ridica nasul din tarâna.

altcineva (30 comentarii)  •  4 noiembrie 2010, 7:05

haha geambasule ma faci sa rad cu rejucarea…perfidul de savarina stie ca nu se poate rejuca dupa regulament si face valuri aiurea,iar tu baiat destept dezvolti o chifla si ne-o arunci noua?…..eronat cavalere nu halim savarine ne creste colesterolul:))

Cosmin (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2010, 13:17

Ar trebui introdusa in fotbal optiunea de validare / nevalidare a golurilor si a offside-urilor pe baza reluarilor TV, o echivalenta a sistemului implementat in tennis si care are un foarte mare succes.

Dan_te (3 comentarii)  •  4 noiembrie 2010, 13:57

Eu mi-as dori ca toate echipele de fotbal ,care sunt motivul suporterilor de a se trezi dimineata, sa castige toate meciurile, toate echipele sa fie campioane si toti suporterii sa fie fanii unor echipe de elita! In acest mod, toti suporterii si-ar trai , in sfarsit, viata, iar fotbalul s-ar autoregla, asa cum este normal!

Meka (34 comentarii)  •  4 noiembrie 2010, 14:41

@altcineva – a spus si el articol ca nu exista in regulament nici o reglementare pentru rejucarea meciurilor in Liga I. Cristi Giambasu propunea o rezolvare a acestei probleme in primul rand si dupa aia rejucarea meciului. Nimic ilogic sau iesit din comun pentru care sa te agiti in felul in care o faci tu. Trecand peste asta vreau sa va felicit pentru articol domnule Geambasu si pentru initiativa dar trebuie sa recunosc ca nu mi se pare corect ca o echipa (Pandurii Tg. Jiu in speta) sa joace un meci de doua ori pentru a castiga cele trei puncte pe care in mod corect trebuia sa le castige dupa primul meci. Ce sa intamplat la meciul respectiv nu se mai poate intampla inca odata exact in acelasi mod decat daca dam timpul inapoi. Daca domnul Copos dorea sa fie corect propunea rejucarea meciului fara ca Rapid sa se prezinte pe teren si in acest fel cele 3 puncte se duceau asa cum ar fi trebuit din prima spre Tg. Jiu. Asta inseamna sa fii corect. O zi buna va doresc!

alex (42 comentarii)  •  4 noiembrie 2010, 14:57

sfarsitul articolului ar trebui pus pe toate stadioanele in loc de traiasca republica socialista Romania. e chintesenta fotbalului romanesc actual.

Comentează