Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

De la Inter la Interlopi

Adrian Mutu a revenit. A reintrat cu gol. Cu şut în burta adversarului care îi ceruse să plătească nota

Nu v-aţi plictisit? Nu v-aţi săturat să auziţi aceeaşi ştire? Nu vi s-a întîmplat chiar să o aşteptaţi, să o anticipaţi? […]

duminică, 24 octombrie 2010, 6:51

Adrian Mutu a revenit. A reintrat cu gol. Cu şut în burta adversarului care îi ceruse să plătească nota

Nu v-aţi plictisit? Nu v-aţi săturat să auziţi aceeaşi ştire? Nu vi s-a întîmplat chiar să o aşteptaţi, să o anticipaţi? Vorbim în mod evident despre ultima prostie pe care a mai făcut-o Mutu, care bineînţeles că nu e ultima decît pînă atunci cînd devine penultima, apoi antepenultima şi tot aşa, fiindcă răul se succede cu o ritmicitate aiuritoare. Cocaină, sibutramină, pumni, picioare, răngi învelite în prosop, nopţi nedormite, alcool, anturaj dubios, accidente casnice. Pînă la urmă, ce treabă avem noi cu toate porcăriile astea care vin din întunericul lumii interlope? Din cangrenele unui univers în care te caliceşti să plăteşti o sticlă de vin, dar îţi urci preţiosul posterior în Porsche Cayenne şi cînd te duci pînă la colţul străzii să iei un ziar.

Ce fel de cauză şi pentru cine este Mutu? De ce nu îl lăsăm în plata Domnului şi a Justiţiei italiene?, care ar trebui să uite că românul este român, şi nu italian, aceeaşi Justiţie care ar mai trebui să uite că românul este fotbalist şi să-şi închipuie că e un cetăţean oarecare, deci apt să plătească şi cu închisoarea! Mutu însuşi ne-a informat că doreşte să fie lăsat în pace, că nu îşi propune să fie un model pentru nimeni, nici pentru tinerii fotbalişti, nici pentru tinerii nefotbalişti. El vrea să îşi trăiască viaţa în felul lui, la limită, pe marginea prăpastiei, iar noi vom continua să ne trăim viaţa noastră banală, după reguli precise acceptate de toţi membrii comunităţii, o adunare de cetăţeni banali, cu servicii banale şi aspiraţii banale cum ar fi liniştea căminului ori viitorul copiilor.

Nu prea ne lasă să uităm de Mutu nişte domni care devin avocaţii lui din oficiu. Ei sînt maeştrii emeriţi ai batistelor puse pe ţambal. Ei ne îndeamnă de fiecare dată să-i dăm pace lui Mutu, fiindcă important e ce face el pe teren şi nu în afara lui. Tot ei îi cer lui Răzvan Lucescu să-l ia la naţională, fiindcă România nu îşi permite luxul să renunţe la… La ce, bre nea Mitică, bre nea Victore, bre nea Giovanni, bre nea Cinemaivreţivoi? La ce renunţă România? La un fotbalist care nu mai apucă să joace fiindcă perioadele de suspendare depăşesc lungimea campionatelor? La un individ certat cu legea? La un şmecheraş care controlează bine mingea, dar care ne este livrat pe post de geniu al fotbalului? Nu vă credem. Nu vă mai credem! Şi vă spun şi de ce. Noi ne plătim consumaţia la restaurant şi nu avem accidente casnice decît atunci cînd ne dăm cu ciocanul peste degete cînd mai batem cîte un cui prin pereţi.

Comentarii (82)Adaugă comentariu

Nicolae Petre (24 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 20:04

Bravo pentru articol. Mutu e un om distrus. Nu pot sa inteleg cum cineva poate fi atat de PROST incat sa isi distruga o cariera care ar fi putut fi glorioasa. Asa e doar o cariera pornita bine si ajunsa in mediocritate. Mutu merita tot ce i se intampla pentru ca vinovatul e el. De ce nu se tine exclusiv de fotbal? Numai el stie. Cum poti sa renunti la nemurire doar pentru o linie, pentru o pastila, pentru cateva nopti pierdute aiurea, pentru o bataie cu un chelner, cu alte astfel de tampenii dupa care nu te alegi cu ABSOLUT nimic. Comparandu-l cu Chivu (ca e contemporan) diferenta e uriasa. Chivu si-a vazut de treaba. A pornit tot de jos, a muncit enorm, este serios, se tine de fotbal, nu isi bate joc de cei care il platesc. Rasplata? A castigat Champions League si e printre cei mai buni stranieri din Italia. Mutu, in schimb, se indoapa cu droguri, cu bautura, face tusa 11 luni pe an si din Mutu briliantul devine Mutu expiratul. Nu e vina presei ca a ajuns asa (desi presa de la noi este execrabila), vina ii apartine in totalitate.
Si de ce se scrie de Mutu ratatul cand astazi avem o campioana si o vice-campioana la gimnastica artistica? Inca o dovada a calitatii sub-mediocre a presei sportive romanesti.

Madalina (13 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 20:08

Genial articol!

Scooby (21 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 20:31

Probabil ca va veni ziua cand un ospatar va razbuna toti ospatarii cotonogiti de Briliant, otravindu-l. Lasand gluma la o parte, poate acum intelegem mai mult de ce nu renunta Chelsea la proces. Pentru ca este vorba de un individ cu un caracter josnic, care ar merita cu varf si indesat sa-si plateasca datoriile. Am impresia ca nici cei de la Fiorentina nu sunt tocmai multumiti de banii aruncati pe Brili.

andrei (1 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 20:35

voi chiar nu pricepeti? mutu e nevinovat. e de vina ospatarul pentru ca munceste cinstit, castiga doar 800 de euro pe luna si isi mai si permite sa-i ceara lui mutu sa plateasca. mutu e roman si cu siguranta i s-a inscenat totul. a fos fortat sa mearga in club, sa nu plateasca si sa bata ospatarul. e clar ca italienii au ceva cu el si mai ales cu romanii. mutu e nevinovat si trebuie sa-l aparam, trebuie sa-l aducem cat mai curand la nationala si cu el in frunte sa ne calificam la mondialele de batut ospatari si de tras pe nas. trebuie sa-i facem si o statuie pentru ca suporta atata dusmanie in italia.

durden (270 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 21:14

La ce renunta Romania? la al doilea golgeter al nationalei dupa hagi si la al doilea jucator ca valoare la ora actuala dupa chivu.daca aveam altul mai bun,jur ca nu l-as mai vrea pe mutu.dar cu cine sa jucam?marica are mai multe fite si mai putine realizari decat el si d.niculae n-a reusit un stop bun in intreaga lui cariera…

motanul incaltat (455 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 21:59

Ziceti merci ca se mai intimpla si ceva de genul asta—tiraj asigurat pe seama lui Mutu.Cind nu e Becali e Mutu.N-o sa plateasca nimeni in locul lui.Pina la urma ,omul a spus ca nu vrea sa fie model.Iar modul cum se comporta-este iar treaba lui.Daca cistigi 2 milioane de euro pe sezon si ai o avere de 5,10,15 milioane de euro—nu inseamna neaparat ca esti gentleman si nici ca ai singe albastru. Despre fotbal-n-are nici o legatura:sint fosti jucatori ca Balaci,Hagi si alti citiva care daca ar juca acum la virsta care o au ar avea sigur rezultate mai bune ca panaramele de azi:Cocis,Radoi,Marica,Tamas sau Daniel Niculae. Nu conteaza ca acum din diverse motive:accidentari,dopaj sau accidente casnice Mutu nu joaca—–cind o sa intre ,nu se stie cind -o sa aiba oricum 5 clase peste panaramele actuale….

Alin (3 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 21:59

gerrard a fost si inchis , terry a participat la o gramada de batai in baruri si el , rooney si multi altii si nu a mai facut nimeni atat scandal

rookie (2 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 22:03

nu mai „dati” in mutu,ca s ar putea sa dea si el in voi

dorup (4 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 22:22

Mutule tata , nu te lasa , depaseste-l pe Paul Gascoigne , arata ca esti mai ciumeg ca el , fa-l sa roseasca de neputinta , fa-ne si pe noi mandri ca avem un manelist fruntas ! Mutule , toti rromi sunt cu tine , dar te rugam , lasa nationala in pace , asta iti ocupa timp , pe care il poti pierde mai cu folos prin cluburi , mai o bataie , mai o etnobotanica , mai o pitzipoanca ( vazi ca sufera Prodanca- Palmier dupa …stii tu ! ) Si apropo , la toti cu care ai de-a face cere-le mai intii declaratia de avere , daca au sub 1000 de euro pe luna , da-le un cap un gura , ordin de la Big Giovanni !

dorup (4 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 22:30

PT . Durden : La ce renunta Romania ? La cea mai mare rusine nationala de la Lupu incoace ! La un drogat , bataus , arogant , nesimtit , o pata a fotbalului romanesc , si asa sarac si manipulat de corifeii becalioti ! Cum nu as primi in casa un interlop , tot asa nu accept in natinala tarii mele asemenea specimene primate cu manifestari de Neanderthal !

milan6 (49 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 23:26

Rooney al tau,CR7,Cassano,Totti,Ibra,Benzema,Ribery sunt „cam la fel”.trebuie sa fie agresivi pe teren,sa inscrie goluri,sa fie decisivi.
apoi,Presa,TV si firmele de publicitate ii transforma in eroi planetari.
lipsa educatiei,evidenta la toate cazurile,insa iese imediat la suprafata.
vin din saracie si materiala si de idei si izbucnesc pe scena zilnica de tocat „vedete”.
curios,oare nu se aseamana cu Fata de la pagina x,biancele si alte pitipoance cu care de altfel si convietuiesc?
sa nu uitam de George Best-tot de-al tau,Gascoigne,Cantona,hmm cam multi diavoli!
dar la cati bani au si implicit avocati binevoitori ce mai conteaza?

utaaradan (28 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 23:45

nu presa la facut , jucatorul anului ,cind afost suspendat de chelsea ? si-l mai numiti pompos, briliant… puteti sa-mi dati numele, unui singur trofeu cistigat de drogat ???

Gyerko Szabolcs- Laszlo (39 comentarii)  •  24 octombrie 2010, 23:46

Sunt si vor fi talente extraordinare in tara care abia asteapta sa fie descoperite. Oricum talentul lui Mutu poate sa-l mai faca fotbalist vestit.

afara (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 0:24

mda, nu imi vine sa cred ca am fost unul dintre, aceia care l-au sustinut pe mutu, pe vremuri si eram convins ca va ajunge un mare fotbalist si ma enerbam cand suporterii il injurau la nationala acum cativa ani, dar m-am convins, romania nu are nevoie de mutu, el numai strica, mutu nu este altceva decat un tigan, incult, incurcat cu lumea interlopa, nu vedeti cine il reprezinta? acesta este si motivul pentru care, eu as vrea sa ramana razvan lucescu la nationala 100 de ani, doar pentru ca nu accepta ca sa i se bage pe gat jucatori de catre, clanul fecali, de catre ziaristi murdariti de ca ca t, pana peste cap, cumparati de mirerile de conducatori si impresari din fotbalul romanesc, si atentie toti sunteti asa!!!!! in presa sportiva de astazi nu mai gasesti o cronica de meci, nu mai gasesti nimic legat de sport, ci numai cum se mai injura niste ciume imputite.

Jiji B. Good (3 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 1:44

In speranta ca vor cistiga multi bani de pe urma lui, impresarii i-au tot cintat in struna inca de cind a parasit Pitestiul. El a facut ce a vrut in afara terenului iar in teren ce i-au zis fratii si Gheara! Nu poti astepta altceva de la un om care e inconjurat aproape numai de interlopi si se simte la largul lui numai in compania acestora. Ca sa folosesc un citat f. cunoscut: „Pumnii mei minte nu are!”. Manelismul fenomen national. Sa multumim presei care in goana dupa senzational, popularizeaza gunoaiele si mizeria unei natiuni debusolate si lipsita de o scara a valorilor conforma cu sec. XXI. Romania se indeparteaza cu pasi mari de Europa, de lumea civilizata!

duralex (5 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 2:36

Pacat de talentul lui,dar se pare ca Mutu e surdomut,nu aude nimic,nici macar strigatele propriei persoane la ajutor.El are nevoie reala de ajutor,de consiliere medicala.
Si uite asa,timpul trece si odata cu el si Mutu,cu suspendari,cine stie,poate clubul il va exclude din lot si va termina cu fotbalul odata pentru totdeauna.Aviz amatorilor…!!!!!
Fiecaruia ii vine rindul sa i se traga acea banala linie,sa dea socoteala,sa fie tras la raspundere,asa e viata,numai munca si seriozitatea in tot ceea ce faci e definitorie iar cei ce nu se incadreaza in aceste simple tipare se autoelimina.Simplu ca buna ziua,vorba romanului.

io (41 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 3:50

Mutu ar juca mai bine din inchisoare fara antrenament decat preferatii lui Lucescu daca ar fi antrenati de Mourinho.

cristishady (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 4:03

Si totusi, asta pe care domnia ta nu il suferi a inscris mai multe goluri in cateva meciuri decat toata nationala romaniei la un loc de cand nu mai joaca el.
Ce a mai facut Romania fara Mutu in teren, in afara de acel „mare” rezultat in fata lui trinidad tobago?
Voi aia, de la gazeta, care acum cativa ani trimiteati reporter special la Londra pt ca Adrian Mutu sa-si raspunda singuri la intrebari va trezirati iar ca sa-l atacati.
De unde stiti voi ce s-a intamplat acolo? Si chiar daca, ce legatura are una cu cealalta?
Avem oare alternative pentru atac, una valabila, nu toti astia care isi dau cu stangul in dreptul (inclusiv Marica).
Si eu nu halesc povestea cu chelnerul batut pe degeaba, sigur a fost provocat, nimeni nu e asa de nebun sa ia la bataie un chelner ca i-a fost ceruta nota.

maxim (4 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 4:44

Aveti dreptate d-le N.Petre! Se scrie despre un ratat de „n” ori mai mult decat de niste COPII de AUR si in sport si la invatatura pentru ca avem o presa cam de nivelul fotbalistului in cauza; si deci nu avea dreptate R.Lucescu – a carui fan nu am fost si nici nu sunt – ca sa nu-l mai abordeze pt.nationala? la asemenea specimene sa-i cante imnul tarii? chiar asa am ajuns ca acest individ sa ne reprezinte tara fiindca asa vor niste bisnitari de impresari?

maxim (4 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 5:04

Cazul lui Mutu este oarecum similar cu al fostului primar din Baia Mare , Cr. Anghel care acum e la racoare pt. un fleac de cca. 300.000 euro cu care a usurat bugetul orasului , in folos propriu si despre care s-au scris numai cuvinte de lauda potfactum ca si cum HOTIA la care s-a dedat ar fi fost doar un fleac. Si au mai fost si niste actiuni de strada pro Anghel spre rusinea multor intelectuali din Baia Mare care au participat la acestea, prin care se dorea parca sa se confirme ca romanilor nu le plac hotia sau coruptia sau frauda, etc. dar ii iubesc pe hoti, corupti, etc. Si azi unii si-ar dori intoarcerea lui in scaunul nr.1 din primarie, ca doar suntem in Romania. Tot asa si in cazul fotbalistului.

WTF (3 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 5:19

Finalmente avem un jurnalist competent care a fost de fata cind s-a intimplat incidentul si stie sigur ca nota de plata a fost motivul pentru care Mutu l-a lovit!! Cum a fost calatoria la Florenta? Ce coincidenta sa te afli chiar acolo, la 5 dimineata si sa ‘prinzi’ totul pe viu!!

california (172 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 6:48

corect, dar si mai bine ar fi sa nu-i mai aduceti la toate emisiunile si sa publicati toate declaratiile acestor …domni interlopi!
ca de la oficiala lui dinamo nu o sa puteti sa-i scoateti.

D@T (7 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 7:06

Voi ziaristii sunteti vinovati,voi la-ti facut zeu.De cand a fost gasit adoua oara drogat am scris comentarii la articolele voastre unde ceream masuri drstice.Si acum revin si spun:ce zice Domn Mitica,ce zice FRF ?.Nimic.Acest derbedeu care a jignit o tara intreaga,care a inselat asteptarile amilioane de oameni trebuie eliminat definitiv din viata sportiva.Tara asta ,fotbalul nostru(si asa plin de probleme) nu are nevoie de asemenea indivizi.Locul lor este dupa gratii.ASTEPT DIN PARTEA FRF UN COMUNICAT,CEVA,O ATITUDINE!!!.Unde sunt acum ,frtii Becali,Hagi,Domnul atotstiutor Gica Popescu,care nu mai pridideau cu laudele la adresa lui Mutu si cu criticile la adresa celor care nu bedeau si nu gandeau ca ei.Sa iasa in public si sa-si ceara scuze,dar ce zic eu…nu au ei educatia necesara de afi DOMNI.VIATA INSA <CA SI ACUM LE MAI DA CATE O PALMA.

radu (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 8:27

Sa va fie rusine la toti cei care faceti presa sportiva in Romania. Si voua care cititi aceste articole care se scriu pe genunchi ,fara sa tina seama de o elementara regula a jurnalisticii .Cand sunt implicate doua parti este corect sa asculti si cealalta parte .Dar voi ce ati facut? Ati transmis stirea ca Mutu a lovit un ospatar si imediat au inceput acuzele si toate celelalte .Ba mai mult ,l-ati ridicat la rang de vedeta pe Kosovar .I-ati publicat poza ,ati vorbit despre preferintele sale din lumea fotbalului .La inceput ati scris ca Mutu i-a dat un pumn ,apoi deodata nu a fost destul ; l-a calcat si cu picioarele .Asta ca sa fie tacamul complet .Ati scris despre toate ,ba si despre pedeapsa care-l asteapta pe Mutu ,adica ani de inchisoare .Astea toate pentru ca voi le stiti pe toate .Dar un singur lucru v-a scapat ; ati uitat sa aflati si parerea celeilalte parti implicate in scandal .Nici macar nu v-a interesat .Ati amintit si de celelalte scandaluri ,incluzand si pe calalt ,cand doi golani i-a agresat nevasta .Pentru voi nu conteaza motivele .Conteaza numai ce vreti voi .Nicaieri in lume fotbalistii nu au fost sfinti ,scandalurile si betii le lor fiind cunoscute la cei mai multi dintre ei .Dar Mutu este personajul vostru preferat si pentru ca presa sportiva este foarte tabloidizata ,ati procedat intocmai precum ziaristele de monden .Nu v-a interesat de ce a lovit Mutu ,nici daca Mutu ar fi fost lovit ,nu v-ar fi interesat .Tot el ar fo fost vinovatul .Asta-i caracteristica acestei natii .Arunca cu piatra .Si fiecare se crede justitiar .Justitiar intr-o tara fara justitie si intr-o tara in care presa socotita a patra putere in stat ,a devenit una din cauzele decaderii unui popor .Pentru ca ati murdarit totul ,pentru ca pitipoancele au devenit vedete si curvele doamne si pentru ca ati facut jurnalism superficial si dupa cum v-au indicat interesele .

cosmin (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 9:03

Cetatenii banali cu aspiratii banale care respecta regulile corecte ale unui stat corect, democratic, acestia sint cei care asigura succesul unei natiuni. Vezi Germania, tarile nordice etc.
Daca cineva mai asteapta ceva de la acest idiot deghizat in fotbalist inseamna ca e un naiv incurabil. E posibil sa mai marcheze citeva goluri, sa mai faca 1-2 meciuri bune, dar de la acest om nu mai avem ce astepta este terminat, are un caracter infect si cred ca poate singurul lucru care il mai putea oarecum vindeca era falimentul. Cum si de acesta se pare ca a scapat nimic nu mai e de facut pentru acest figurant jenant.
Nu este nici pe departe vreun talent comparabil cu Dobrin, Hagi sau Balaci, e doar un fotbalist talentat macinat de un caracter jegos. Asta e….eu nu l-as mai chema la nationala in veci….oricum nu ne calificanm niciunde.

yaruk (11 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 9:04

presa sportiva de la noi e interesata de… rating si abia apoi de sport.
Exceptiile sunt rare.

mutulica (30 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 9:05

cum noi toi romani suntem antrenor si uneori si bolnavi de scenarita va intre pe voi nu poate fii o regie acest scandal pt ca firenze sa rezilieze contractul lui mutulica ca strica imagina clubului ?…acest scandal apare brusc la o zi dupa numirea lui hagi la galata,iar becaliotii ar mai da un tun sa il duca gratis la galata? .
va mai mira ceva in fotbalul nostru aflat in metastaza???

Hefaistos (4 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 9:24

Presa e la fel in toata lumea, cauta senzationalul pentru rating. Toate ziarele sunt pline de brailence, muti, biance, sani, scandaluri sexuale, violente ale starurilor, etc. etc. etc.
De ce? Haideti sa nu mai fim ipocriti noi consumatorii de presa! Noi le citim, noi suntem interesati de ce a mai facut X sau Y, noi ne hranim cu viata privata a celebritatilor. Si apoi ii injuram pe ziaristi ca ne dau mancarea preferata.

gix (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 9:24

dl mutu e un golan. atat. presa l-a facut „briliant”…. ha ha ha. e vai de el! daca era prima lui iesire in decor, ar mai fi avut oarece circumstante atenuante. dl mutu e prea bagat in seama. e un nimeni, un zero barat. oare crede cineva ca atunci cand i se canta imnul, ii vibreaza inima??? sa fim seriosi… dl mutu e doar un golan plin de fitze si de bani. la revedere, dle mutu.

Radu V. (10 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 9:39

@radu – Excelent comentariul tau…subscriu la tot ce ai scris

nietzsche (6 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 10:19

Toti cei care ii luati apararea lui Mutu (……parerea celeilalte parti), trebuie sa luati seama la ora la care a avut loc incidentul. Ora 5 dimineata vi se pare o ora potrivita pentru un sportiv sa bata discotecile? Mai ales dupa ce a avut beleaua cu sibutramina? Dupa umila mea parere, Mutu nu avea ce cauta acolo la ora aia, daca este un sportiv care se respecta. El este doar unul dintre pustii talentati, care odata ajunsi acolo sus, au crezut ca sunt mai presus de multe lucruri. Au crezut ca li se iarta multe, ca isi permit prin bani sa cumpere multe, inclusiv tacerea unui ospatar batut. Insa au uitat de unde au plecat, au uitat ca sunt mii de copii care ii iau ca modele, care, poate, ajung sa-i copieze si exista pericolul sa le copieze si partile acestea mai intunecate. Cat despre tuterii acestia Fecali, normal sa-i ia apararea, doar castiga bani acum de pe urma lui. Cand s-au certat mai acum cativa ani, Mutu era calul lor de bataie, nu pierdeau prea multe ocazii sa-l atace, insa chiar si cele mai mari dusmanii dispar atunci cand apare interesul financiar. Dusmanul devine cel mai bun prieten pentru un pret cu multe zerouri.
Iar Mutu culege mereu ceea ce seamana, adica vant, durere, regretul unei cariere promitatoare, macinate de scandaluri si neimpliniri, care, probabil ca peste 10-20, il vor bantui neincetat. Ultima sa patanie nu este decat posibila bomboana pe coliva unor neimpliniri in lumea aceasta a fotbalului, care, pentru a ramane acolo sus timp indelungat, iti cere dedicare totala.
Denis Bergkamp, un model de urmat spunea la un moment dat : ,,What’s so great about smoking, drinking and partying?” Gandurile unui adevarat sportiv, care oriunde merge este respectat, spre deosebire de a noastra ,,vedeta”, care oriunde merge a fost si este apostrofat.

Nikko (36 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 11:14

@radu: Raducule, in lumea civilizata, daca stii ce-i aia, datul cu pumnul si bataia nu sunt acceptate indiferent de ce s-a intamplat, doar daca nu cumva erai in legitima aparare. Dar Mutu al tau nici nu a fost atins. Indiferent ce i-a spus ospatarul (ca sa nu mai vorbim de faptul ca am mari indoieli ca ospatarul s-a pornit sa injure un client, asa, din senin), Mutu al tau nu avea voie sa reactioneze astfel. Ma rog, daca tu asa intelegi lucrurile, e dreptul tau. Dar cand vine politia si te salta, sa nu te miri de ce.

armand (16 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 11:42

Despre caracterul lui Mutu nu avea rost sa va pierdeti timpul! Se stie ca o schimbare in bine trebuie precedata de un cutremur daca e sa fie… Ma i bine scrieti de muzica, apreciez acele articole scrise de dumneavoastra! Pastrand decenta comparatei atat timp cat numele lui A. Mutu va fi asociat cu Gheara, si numele acelor care sunt legati de lumea gsp vor starni suspiciune intru credibilitate.

Cheers!

banks (62 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 12:03

Nu-mi place deloc tabloidizarea presei, mai ales a presei „de sport” unde ma intereseaza foarte mult informatia exacta si eventual latura examplara, „pozitiv exemplara” a personajelor. Deloc scandalurile si personajele dubioase, analfabete si labile psihic.
Pe de alta parte nu pot sa nu aplaud articole „de atitudine” ca acesta, chiar daca plutesc intr-o mlastina tabloidizata. Tocmai pentru ca e altceva, pentru ca se adreseaza unui presupus „bon entendeur”, nu ar trebui sa le ignoram si sa le taxam cu vina altora, din alt film.
Si, inca, trebuie sa fii destul de prost sa-ti inchipui ca presa, asa cum e ea, si nu superficialitatea noastra, e de vina pentru pervertirirea gusturilor sau, si mai abisal, pentru toate relele din Romania. Nu prea cred.
Despre Mutu : duca-se. N-am pic de admiratie sau respect pentru asemenea „caractere”. Traiasca-si viata cum vrea el, iar cei care ni-l tot vara pe gat (interesul lor e clar si straveziu : sfantul comision) sa si-l ia acasa si sa faca ce vor cu el.

sergiu (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 12:08

Tind sa dau dreptate lui Hefaistos si sa il intreb p nietsche daca a auzit de scandalurile sexuale sau nocturne ale lui John Terry,Wayne Rooney,Steven Gerrard, David Beckham,Ronaldo,Peter Crouch si nu numai?Dar poate nici ei nu sunt profesionisti…Adevaratii „profesionisti” sunt submediocrii Florescu,Cocis…Gabi Tamas e un exemplu?Si el a avut betiile si escapadele lui prin cluburi,dar nu s-a pus problema nechemarii lui la lot?Nu,si stiti de ce???Pentru ca numele sau nu tine prima pagina a ziarelor.Celor care il contesta,le reamintesc ca anul trecut cand Mutu a fost depistat pozitiv Fiorentina era pe locul 5 in Italia si au terminat sezonul pe locul10!!!!.iar acum dupa 8 etape ocupa locul 15 cu doar 2 victorii,au marcat doar 6 goluri in 8 partide,din care o victorie cu Bari,locul 18,o partida in care Fiorentina a avut 4 suturi pe poarta,doar 2 cornere,si 43% posesia mingii.Cifrele astea spun cuiva ceva???Domnule Geambasu,sunt sigur ca GSP are aceste statistici,e adevarat?Va reamintesc ca doar Mutu,Radu Stefan si Chivu sunt apreciati la echipele de club.Stuttgart il foloseste pe Marica doar pentru a ii creste cota,iar Stuttgart este pe loc retrogradabil,Max Nicu nu se regaseste la Hertha,Codrea la o echipa modesta din Italia ,a vazut cineva Siena in cupele eropene?WBA va pare o forta in Anglia?Acolo e Gabi Tamas,Goian la Palermo nu prea joaca si cand joaca,Palermo e ca si in 9 pentru ca anuleaza si celalat fundas central,Lobont a devenit titular la Roma dupa 2 accidentari,ale lui Doni si Julio Sergio,Pulhac joaca in Spania la Hercules,mare echipa,de traditie,o adevarata forta in Spania.Am uitat pe cineva?Aha,da,marea speranta Ropotan,pe undeva prin Rusia,Radoi transferul Stelei,sau Stelutei,pentru ca le-a cam apus steaua,la Al- nustiucum,deci cu cine jucam nea Mitica?Deac ce mai face pe la Schalke?Dar poate sunt prea relist pentru a fi publicat…
P.S.:Cine a fost ultimul marcator roman la un turneu final?

bary 77 (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 12:39

Bravo D-le Geambasu. In sfarsit am avut ocazia sa citesc si eu o parere obiectiva despre adevaratul Adrian Mutu. Sa ne mai lase in pace cei care-i tot iau apararea acestui individ „dubios” in fata micilor ecrane. Nu fac altceva decat sa se umple de penibil?!Subsemnez in totalitate.
Felicitari pt. articol!!!

sorin485 (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 13:40

E VRAJEALA SCANDALUL NU VEDETI CA S A IMPACAT CU CHELNERUL I A DAT LA CHELNER NISTE BANI ,CA SA PRIMEASCA UN PUMN SI EL VREA LA GALATA HAI MA LASATI MA CU VAGABONZII DE FOTBALISTI,SI TU CRISTI ITI CONSUMI CERNEALA CU ASTA? NU MERITA CE MARE FOTBALIST E MUTU?A CASTIGAT CEVA CU ROMANIA ?ASA O SA MURIM…

adi (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 14:01

Problema lui MUTU nu este a noastra este a lui. Deja se vorbea de revenirea la Nationala, eu zic ca trebuie sa asteptam sa vedem daca mai stie sa alerge, sa dribleze sa inscrie goluri, si dupa vor hotara prea luminatii FRF ce e de facut, alta parere oricum nu va conta. Scandaluri cu el o sa vedem la fiecare 3 luni, nu e nimic nou si nu inteleg de ce se mai mira cineva, asta e specificul lui de cand era jucator la Dinamo, sa nu facem acum o tragedie din asta, o sa plateasca ptr toate. Ca unii il sustin si altii nu, este normal fiecare avem afinitatile noastre motivate obiectiv sau subiectiv, dupa felul omului de a fi. Se fac prea multe valuri si se exprima prea multe sentimente la orice fel de stire. Nu putem sa avem si noi ceva scurt, concis obiectiv, bine argumentat si adevarat, asa se face presa cel putin asa fac unii….si sa lasam partea novelistica ptr fete.

adi (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 14:15

o alta curiozitate a mea : de ce trebuie o stire sa tina o saptamana, si in fiecare zi sa primim noi detalii, povestea ia o intorsatura brusca, lumea exulta de bucurie, de tristete, se revolta, se zbiara, se declanseaza razboie, UN MARE RAHAT. Asa va decurge si acest episod din viata lui MUTU, care sincer nu ne-a interesat niciodata, nici acum 8 ani nici acum 4 ani, nici maine. Interesant este sa vedem fotbal bun, si daca va fi in stare sa revina acolo unde a mai fost, toata lumea o sa il aplaude, si asa este normal sa fie. Ii platim noi salariul, il stergem noi la fund daca i se face rau, cu ce drept il tragem la raspundere. Moral are o problema omul, insa nu toti sportivii ajung modele ptr viata civica, ptr o astfel de calitate trebui sa ai inradacinata in gene o vocatie, nu e ptr oricine si la indemana oricui.

octav (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 16:25

tot de pe „galatasaray.org”
hagi este incadrat intre cei 5 „UNFORGETABLES” din istoria clubului…
La noi ar trebui sa apara in cartile de istorie si pe perete, langa icoane…e unul din foarte putinele lucruri cu care ne mai putem mandri

„Gheorghe Hagi
When Gheorghe Hagi joined Galatasaray in 1996, there were many questions in the minds of football authorities, as well as fans. After a glamorous start to his career in his native Romania with Steaua Bucharest, Hagi joined Spanish giants Real Madrid for a record transfer fee. While with Barcelona, or Brescia in Italy, he was never able to find the well-known form he had displayed while playing for the Bucharest team. Despite the critics, Hagi made a quick impact at Galatasaray, scoring the game-winning goals in his first three matches. Desperately seeking an idol player after the likes of Metin Oktay, Turgay Şeren or Fatih Terim, the fans embraced Hagi with open arms. Soon the Ali Sami Yen, as well as stadiums all around were echoing with “I love you Hagi” songs and slogans. Many have described him as “the best foreign player ever to play in Turkey.” His breathtaking freekicks, the delicate body moves, the deadly left foot, his strong temperament and personality, are still in the hearts and minds of Galatasaray supporters worldwide. Today, his Number 10 jersey is one of the two jerseys -the other one belonging to Metin Oktay- hanging on the walls of Galatasaray’s Museum. In the 2004-2005 league season Hagi coached Galatasaray team as the Technical Director.”

suporter (5 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 17:36

acest individ face exact ce facea impresarul lui cind facea bisnita la cinema Patria.

nietzsche (6 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 17:55

Exemplele pe care le-ai dat, Sergiule, John Terry, Gerrard, Rooney, Crouch, Beckham, nu vin sa iti sustina afirmatiile, ci sa ti le contrazica. Nu zice nimeni ca nu sunt profesionisti, dar ce au facut cei trei englezi la CM din Africa de Sud? Anonimi, poate din cauza vietii nesportive din cand in cand, exemplul perfect fiind Rooney, a carui perioada dezastroasa continua si acum. Crouch nu cred ca intra in categoria ,,marilor fotbalisti”, desi e valoros.
Nu zic ca un fotbalist talentat nu este de multe ori superior unuia muncitor, dar intotdeauna un fotbalist cu o viata sportiva exemplara si cu o valoare fotbalistica de nivel international, va fi respectat pana la sfarsitul vietii sale, pe cand un talent iesit din comun, dar putred din punct de vedere moral si educational va starni de multe ori zambete condescendente, daca nu chiar antipatie, exemplul cel mai bun fiind Maradona, a carui valoare fotbalistica este eclipsata de multe ori de lipsa de educatie, caracter si , in ultima instanta, de creier.

Cristian (4 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 18:15

Citesc ca cei care comenteaza pe blog trebuie sa „nu atace autorul”.

In schimb autorul e liber sa atace pe cine vrea – in acest caz pe obsesia lui, Mutu. Atata ura nu poate avea in spate decat o imensa invidie – vezi fraza „te caliceşti să plăteşti o sticlă de vin, dar îţi urci preţiosul posterior în Porsche Cayenne şi cînd te duci pînă la colţul străzii să iei un ziar”.

D-le Geambasu, nu o sa aflam niciodata cu adevarat ce s-a intamplat de s-a ajuns la recenta altercatie – pentru ca nu exista niciun martor obiectiv. Cu siguranta ca Mutu nu e usa de biserica dar as putea sa pun pariu ca chelnerul ala provine din „cangrenele universului”. E destul de improbabil ca Mutu nu a vrut sa plateasca ce a consumat – numai cineva orbit de o ura patimasa poate sustine asa ceva.

De exemplu eu sunt destul de convins ca acel ospatar s-a purtat ca o scarba. Cred ca am vrut de 100 de ori sa iau la bataie un chelner jegos. Cu siguranta ca i s-a intamplat si d-lui Geambasu care nu cred ca isi permite localuri prea luxoase – dar nu cred ca a avut niciodata curajul sa riposteze, a stat si a inghitit si acum loveste cu putere… in taste. Mutu si-a facut singur dreptate. Ilegal, desigur, primitiv, dar perfect uman. Cati alti fotbalisti s-au batut prin baruri?

Inchei prin a-i dezamagi pe detractorii lui Mutu: nu va pati mare lucru de pe urma incidentului. Chelnerul va retrage plangerea (e posibil sa il fi provocat sperand exact asta, ca va lua o bataie si apoi niste bani).

Sincer chiar nu ma intereseaza cati ospatari sau interlopi bate Mutu. Sa fim seriosi, nu e ca si cand s-ar lua de oameni din senin pe strada. Ma intereseaza doar cum joaca. Asta cu exemplul prost e o tampenie, ca doar nu e profesor sau „formator de opinie”.

La cat de praf sunt toti fotbalistii nostri model, pesemne ca vom avea ocazia sa il vedem pe ticalosul de Mutu cum ne scoate inca o data nationala din rahat…

Adi (56 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 18:51

in Italia. un italian anonim ucide o romanca oarecare dintr-un pumn la metrou. un roman celebru loveste un ospatar italian oarecare la local. toata presa romaneasca e mai scandalizata de ce a facut romanul celebru in Italia, decat de cum a murit romanca simpla in Italia. Italienii, oare ce credeti ca fac?! Si noi suntem urmasii Romei?!

alb-rosu_in_VN (116 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:01

Si presa are o parte de vina in toata povestea asta, fie ca vrea sau nu sa o recunoasca. Aproape ca Mutu nu putea sa faca un pas fara sa apara in presa. Amintiti-va numai cat s-a vorbit de posibilul sau transfer la Juventus, care nu s-a facut niciodata! Mutu trebuia tratat exact cum este: un golanas de cartier.

Ovi (1 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:13

cine il critica pe mutu nu are dreptate …nu e bine ce a facut ..dar pana cand sa tot pleci capu` la injurii si la umilintze din partea unora care nu e cu nimic mai presus decat oricare roman …trebuie sa stopam odata umilintzele astea fata de romani .. kiar cum zice mutu … suntem ultimii oameni sau dc toata lumea ne trateaza asa … parerea mea e ca mutu nu e facut bine ce a facut dar nici nu trebuie condamnat !! pe undeva e bine ce a facut ! da e adevarat , ca ii afecteaza la imagine … atata tot in rest ft bine .. si suntem alaturi de el !!!!sa revii mutule cu multe goluri si sa revii in forma in care erai inainte de suspendare …! Salutari!~!

alb-rosu_in_VN (116 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:20

pt radu
Mutu nu avea ce sa caute intr-un bar la ora 5 dimineata, cu o saptamana inainte de a-i expira suspendarea de 9 luni! E om insurat, are copii acasa, e fotbalist profesionist, sa-si vada de familia lui, daca e asa corect! El trebuia sa sufle si-n iaurt, in situatia in care se afla la Fiorentina. Nu-i mai tot cautati scuze, a gresit de prea multe ori ca sa fie doar coincidente! Nu-l mai tineti in brate atata pe acest individ care nu e capabil sa invete nici macar din propriile greseli. Nu stiu de ce, dar parca-l vad peste 20-30 de ani (poate chiar mai devreme) ruinat si cersind mila publica. N-ar fi primul caz, pacat ca nu-si da seama.

sergiu (2 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:32

# 33 armand:Vino in Italia,cunoaste cativa albanezi si apoi repeta ce ai zis,albanezii aici sunt sustinuti de cea mai mare mafie…Sicilia si Napoli mai au de invatat,eu sunt in Napoli de 1 an jumate si chiar si italienilor le e FRICA DE ALBANEZI….

dan (10 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:36

Ca de obicei ziarele de sport din romania si presa sportiva in general e mai buna ca presa de scandal decat de sport din cauza lipsei de profesionalism de care da parte.Ma intereseaza ce face mutu pe teren unde a devenit golgerul italiei la o echipa de pluton ca parma ia dus pt prima oara pe fiorentina in cl a calificat nationala de unul singur etc.Hagi cand juca pierdea foarte multe mingidar avea in spate un popescu lupescu petrescu selymes etc. si nu se cunostea.Mutu e singurul fotbalist din italia care nu a fost de acord cu tratamentul la care sunt supusi romanii in italia si de cate ori a avut ocazia a spuso si public in timp ce presa noastra a scos in relief doar furturile hotilor sau crima lui mailat in rest nimic .Care e cel mai mare fotbalist roman e fostul capitan al barcelonei gica popescu unde hagi era rezerva.

Dragos (5 comentarii)  •  25 octombrie 2010, 19:53

Mutu nu e doar un smekeras, ci singurul fotbalist roman care a marcat peste 100 de goluri in toate competitiile oficiale italiene.

Comentează