Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Bronşita lui Contador

Clenbuterolul este un medicament bronhodilatator şi se foloseşte în tratarea astmului bronşic. Asta dacă eşti un simplu spectator cu probleme respiratorii. Alberto Contador s-a tratat în timpul Turului Franţei cu o doză inferioară concentraţiei necesare unui bolnav de astm. Dar […]

joi, 30 septembrie 2010, 6:01

Clenbuterolul este un medicament bronhodilatator şi se foloseşte în tratarea astmului bronşic. Asta dacă eşti un simplu spectator cu probleme respiratorii. Alberto Contador s-a tratat în timpul Turului Franţei cu o doză inferioară concentraţiei necesare unui bolnav de astm. Dar asta se numeşte dopaj, fiindcă produsul incriminat nu i-a eliberat ciclistului fruntaş în întrecerea capitalistă doar căile respiratorii, ci şi muşchii. Clenbuterolul creşte masa musculară şi arde grăsimile (tag-uri – Mutu, sibutramina, Fiorentina, Răzvan, naţionala).

Contador va pierde titlul din Le Tour, iar acesta îi va reveni, probabil, luxemburghezului Andy Schleck, care, la rîndu-i, ar putea fi dovedit că s-a tratat cu vreun medicament antidepresiv, pentru a sta în coasta spaniolului. Nu jucăm nici rolul dezamăgiţilor, nici pe acela al surprinşilor. Naivitatea plus ipocrizia dau o formă agresivă de prostie. Ciclismul profesionist e, de fapt, o competiţie farmaceutică, nu o întrecere sportivă. Poate a fost odată, deşi bătrînul Jacques Anquetil mărturisea altceva spre apusul vieţii.

În toată povestea, mai rău va suferi o anumită elită care se încăpăţîna să vadă în ciclism un refugiu romantic. Poezia mişcării, expresia distilată a efortului fizic. Ultimul bastion al sportului în calea expunerii excesive prin spectacole grandioase de genul Champions League, NBA ori Super Bowl. Natural, ciclismul profesionist, din care ţîşnesc fîntîni arteziene de substanţe interzise, ar trebui să lase definitiv locul ciclismului plezirist. Biciclismului de şosea sau utilitar. Asta în cazul că nu v-ar veni ideea să luaţi clenbuterol pentru a ajunge mai repede la serviciu cu bicicleta.

Comentarii (35)Adaugă comentariu

Dr@Gosh (37 comentarii)  •  30 septembrie 2010, 18:17

ciclismul trebuie admirat si sustinut in pofida anumitor personaje care se perinda pe podiumuri de premiere imediat dupa ce au dat iama in farmacii. nu trebuie sa persiflam intregul sport din cauza oamenilor care il practica.

trebuie sa incurajam lumea sa ia bicicleta de coarne, nu sa-i alungam de la aceasta activitate…stiu ca ciclismul profesionist nu e locul ideal pentru promovarea unor valori adevarate, dar deocamdata e singurul loc de expunere masiva a practicii de a merge pe bicicleta. cand vezi milioane de oameni pe marginea soselelor belgiei, frantei, italiei ori spaniei, poti sa sustii cauza ciclismului, chiar daca periodic avem dovezi ale practicilor dopajului din ciclismul profesionist.

stcristian71 (2 comentarii)  •  30 septembrie 2010, 20:14

DOMNU giambasu vam apreciat (si va apreciez) dar aici permitemi sa te contrazic,bronhodilatator se injecteaza la animale (ilegal) pt ingrasare(la bovine) si din cei cinci care au mincat singurul contador care a facut proba antidoping. a doua zi nu mai avea nimic,o sa vedeti caci tot el va fi declarat cistigator.si vom avea ALBERTO CONTADOR PENTRU MULTI ANI CANPION.

leo (23 comentarii)  •  30 septembrie 2010, 21:02

Si ce sa facem D-nule Gemabasu? sa practicam , sa scriem, sa vorbim doar despre fooootbal, sa discutam ce mananca la pranz copos, ce oi a mai muls becali, ce trabuc a mai fumat borcea, sa preasalvim acest joc in care se invart persoane dubioase, sa-l ascultam pe mitica cum injura la televizor?
Ciclismul este unul din sporturile care aduc bucurie multor oameni ca si rugbi-ul, tenisul de mas, scrima etc.dar in ziua de astazi scriem si vorbim numai de „ce se vinde” in speta mizeriile din fotbal. Nimeni nu spune ca nu exista nereguli si in alte sporturi dar nu-mi amintesc ca d-ta sa fi scris de turul Frantei vreodata .
Probabil acum odata cu dopajul lui Contador …..a iesit la iveala un subiect gras de scandal.
Probabil ai sa-mi stergi din nou articolul…dar cred ca ar fi fair-play din parte d-tale sa faci abstractie de ideologia ziarului pentru ca esti un editorialist grozav.

BAI BAIETE (1 comentarii)  •  30 septembrie 2010, 21:15

Ce usor e sa acuzam pe cineva din spatele unui calculator, fara sa avem nimic cu ce sa ne sustinem acuzatiile. Ar trebui sa te documentezi, sa citesti ce scriu altii mai destepti ca tine sau sa astepti sa vezi ce spune acuzatul, ca sa nu mai spun sa astepti sa vezi ce spun cei care dicteaza sentinta (cei autorizati). Dar e bine tare sa arunci cu noroi intr-un om si sa incerci sa-i terfelesti munca si rezultatele iar apoi, daca ai bun simt, sa zici ca ai gresit, ca te-ai grabit (nu cred ca e cazul tau sa recunosti).

Lucas (14 comentarii)  •  30 septembrie 2010, 22:08

Domnule Geambasu exagerati si se vede de la o posta cat de mult iubiti acest sport, cand se desfasurau primele etape ale Turului Frantei la noi nu incepuse rascoala din 1907 eu spun ca prea acid prea acid fata de ciclism in general nu ma refer la ciclistii din zilele noastre eu si asa iubesc acest sport.

gigi (1 comentarii)  •  30 septembrie 2010, 22:38

Mare smecherie si Clenbuterolu’ asta…, pai sa fi mancat Contador niste icre pe paine, salam Victoria invelit in ziar, o rosie sanatoasa din gradina taranului nostru chimic si trei gaturi de American Cola de la Rieni si ar fi luat Col de la Madeleine la tarnacop, nu la pedale, iar la probele de urina i-ar fi iesit testul albastrui, de sanatos ce era. Noi toata ziua mancam asa ceva si mai zicem de altii…

Alin (2 comentarii)  •  30 septembrie 2010, 22:40

speram sa nu fie adevarat, sa avem un campion adevarat. dar prea usor pedala micutul pe munti, prea simplu se desprindea. sunt curios daca federatia de ciclism va dori sa distruga si mitul Armstrong. n-as prea crede. Lance deja e industrie. o singura curiozitate mai am acum. mai e cineva curat in ciclism? in afara de burkinabezul care ducea placuta pe care scria avansul fata de pluton…

corectorul (48 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 0:52

am vazut in seara asta la stiri explicatiile flacaului.Cica mancarea de la hotel era de toata prastia si i-a cerut unui prieten sa-i aduca carne adevarata.de inteles,pe de o parte,ca si cum noi am cere niste carnati de la tara si un salam de vara adevarat,ca sa mai uitam de salchicha si chorizo de mierda ce au astia pe aici.acuma daca Salamul de Sibiu contine extasis,ghinion!nu cred ca baiatul asta avea nevoie de bronsiterolul ala ca sa castige. e mult peste adversari.o spune unul care circula chiar in zona unde se antreneaza fostii colegi ai lui Contador.si care nu suporta biciclistii!sau nesimtitii traficului,cum le spun unii!

violet_alex (8 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 1:11

@stcristian71: esti chiar combinatia nefericita de care zicea cristian giambasu. era o chestiune de timp. din pacate chestiile cu care se dopeaza cu adevarat o sa apara doar peste cativa ani in catalogul produselor considerate interzise in lumea sportului.

stefan (1 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 6:20

Domnule Cristian Giambasu va astept cu o campanie sustinuta legata de dopajul din fotbal.
Ciclismul e de admirat ca face ceva in privinta dopajului in orice caz mult mai mult decat alte sporturi si asta desi ar fi multe argumente sa se inchida macar un ochi pentru ca efortul e supraomenesc.
Astept asadar in fiecare saptamana un articol. Imi permit sa va propun cateva teme:
– comparatii stiintifice intre efortul depus de fotbalist in anii 70 si acum.
– Cum se face ca fotbalistii – mai ales in campionatele externe – reusesc sa alerge in minutul 90 ca in primele 5. Si as vrea sa vad altceva decat faptul ca s-au obtinut progrese ca antrenamentele permit …
– Cum se face ca in Liga noastra de fotbal controlul antidoping se face la misto?
– Cand o sa vad un titlu ” Cat s-a dopat generatia de aur”
– Sau ceva de neimaginat… „S-a dopat Hagi?” sau inlocuiti Hagi cu oricare alt nume mare…

Cand o sa vad ca aveti aceasta putere veti intelege si veti admira ciclismul. Va ganditi – de exemplu – ce dificultati de marketing au cand suspenda numele mari din ciclism. E mai rau decat daca Cristiano Ronaldo ar fi gasit dopat si suspendat a doua zi dupa ce Real Madrid l-a transferat…
Majoritatea celorlalte sporturi inchid ochii sau ca sa nuantez au o atitudine mai putin anagajata impotriva dopajului decat ciclismul,

Asadar – astept macar o analiza de genul…
Cat s-a dopat Nadia Comaneci sau vreo inotatoare de succes de la noi sau …

Mi-as dori sa fiu corect inteles!

Ghitza (1 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 7:10

Cred ca si Armstrong a folosit substante interzise…dar nu a fost prins! Sper totusi sa-l prinda si pe al daca e vinovat…Sau poate marturiseste pe patul mortii? 🙂

genghinni (1 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 9:17

Nu-l apar pe CONTADOR dar daca si in fotbal controlul antidoping va fi efectuat dupa procedura ce se aplica in ciclism,nu stiu cati vor trece testul.

ni (3 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 9:17

Am urmarit la tv fiecare etapa din Tour si o voi face si de-acum incolo, alaturi de milioanele de „nebuni” de pe marginea soselelor. Daca cerem desfiintarea ciclismului profesionist, ce-ar trebui sa spunem despre sportul numit box?

ubaTTabu (4 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 10:07

daca oamenii astia care ii controleaza pe ciclisti ar trebui sa-i controleze si pe fotbalisti, nu comisiile alea de la fifa, uefa, sau de unde or mai fi ele, tare mi-e teama ca nici macar arbitrul de rezerva nu ar trece testul antidoping, ba s-ar putea sa-l pice si comentatorii.
ma uit cu placere la ciclism pentru ca aici se incearca prinderea trisorilor.
in cazul doctorului fuentes, in ciclism s-au luat masuri si au fost suspendati ciclistii dopati. dar in cazul ala apareau si numele lui raul, zidane si altii si de la real si de la barca, iar forurile din fotbal au bagat repede mizeria sub pres.
la noi, cind i-au prins pe neaga si pe buturuga, dragomir se vaita ca nu trebuie sa distrugem viitorul baiatului (referindu-se la neaga, pe care tocmai il cumpara becali). pe mutu il vaitam, doamne-doamne, il vrem la nationala, speram sa i se dea o pedeapsa scurta, desi este prins a doua oara.
asa ca mai usor cu aruncatul cu pietre, sau macar alegeti-va bine directia. una e sa arunci in contador (desi e cam devreme) si alta e sa arunci in tot ciclismul, cum faceti dvs.

b (6 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 10:12

Hai sa fim seriosi … ciclismul nu e gimnastica. Coincidente de genul asta nu se intampla, vezi Floyd Landis…

andr3yone (11 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 10:50

Genial! „Naivitatea plus ipocrizia dau o formă agresivă de prostie. ” Felicitari!!!

Nu sunt de acord cu concluziile Dvs. cinice, dar saavurez editorialele Dvs.

Recunosc ca ma uit la ciclism sa ma relaxez, dar nu pentru ciclisti – de foarte mult timp nu ma mai uit pentru ciclisti – de la era Pantani si dezamagirea Ullrich, de cand Richard Vironque si Laurent Jalabert spargeau norii.
Ma uit la ciclism pentru a savura un documentar in direct despre umanitate sub toate aspectele sale (si din pacate umanitatea in anul 2010 e dopata cu mizerie – vezi Ghencea).
Mai ales insa, ma uit la ciclism pentru documentarul in direct in care vizitez o luna pe an pe rand: Italia, Franta si Spania, in care mi se releva o alta lume, in care evadez pe rand cu Radu, Radu, Manolo si restul… (mi-ar placea sa il ascult pe Vochin, Geambasu, Tolo, Ioanitoaia, Gradinescu si Cosmescu sau Baleanu cel putin o data la microfonul Turului).
Ma uit la ciclism pentru evadarea din cotidianul betonat, pentru iluzia artistica.
Marturisesc ca am tinut cu tanarul Andy si nu cu Alberto – ei sunt doar niste oameni. Insa devin fundal pentru mine cand de fapt nu pentru ei ma uit la ciclism, ci ca sa ma relaxez si, nu in ultimul rand pentru ca ma provoaca sa ma sui dupa ora 6, cand se termina transimisa, pe bicicleta sa fac si eu cativa Km – sa evadezi din smog si sa respir un strop de aer curat.
Asa cum privind la ciclism respir un aer curat fata de poluarea si intoxicarea din fotbal.

stcristian71 (2 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 11:15

@violet–alex iti respect parerea, tinpul ne va da dreptate tie sau mie problema este sa nu dureze 2ani cum a durat cu allexandro vallverde.vad ca esti suporter al politehnici,sper ca acest an contra si compania sa profite de mizeria din fotbalul nostru si sa ia canpionatul.

klaus (10 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 12:06

Sunt o multime de sporturi in care batalia se da pe taram medical mai mult decat in plan sportiv. Atletismul, ciclismul, culturismul, inotul sunt doar cateva din acestea si acest lucru e posibil pentru ca pedepsele nu sunt suficient de mari. Personal cred ca suspendarea pe viata din orice competitie sportiva ar trebui sa fie obligatorie pentru orice caz de dopaj. Sportul inseamna o groaza de bani catigati si daca asta se face fraudulos cred ca e cazul ca cineva sa isi rupa gatul definitiv. Atata timp cat sportivul stie ca scapa cu o suspendare, si asta daca e prins, atunci cu siguranta e tentat sa incerce.

PS- apropos de clenbuterol, recunosc ca am luat si eu acum 3 ani pentru ca doream sa slabesc repede. Nu numai ca arde grasimile dar iti ofera o stare de agitatie permanenta pentru ca creste tensiunea si desi mancam mai putin pentru ca doream sa slabesc efectiv eram agitat in permanenta. Psihic aveam o stare de oboseala pentru ca nu prea puteam dormi noaptea insa fizic mergeam la sala (ca amator) si trageam de rupeam. Pentru mine a fost prima si singura data cand am folosit ceva de acest gen si cu siguranta nu o s-o mai fac… Deasemenea, cine nu stie despre ce e vorba cu chestiile astea mai bine sa nu incerce, e foarte riscant pentru inima, si organism in general… De aia mai moare cate unul pe la antrenamente sau in meciuri si nu se stie de ce, vezi doamne atac cerebral sau infarct… Am scris aici pentru ca aud si vad zilnic tot felul de baietei care baga tot felul de tampenii in ei fara sa stie ce fac… Am fost printre ei (si eu am beneficiat cel putin de un antrenor care ma supraveghea si nu doream performanta ci doar sa slabesc ceva kile) dar in mod clar nu recomand. Viata nu are doar 10 ani de la 16 la 26 de ani… Cand faci sport, de placere sau de performanta ar fi bine sa te gandesti din cand in cand si la ce va fi dupa…

alt andrei (1 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 12:07

Va salut. Trebuie sa fi naiv sau necunoscator al ciclismului sa crezi ca ciclistii ruleaza pe apa plata cu lamaie. Atata timp cat mai toti din pluton se dopeaza nu poti fi curat daca vrei sa iesi la evidenta un pic sau macar sa tii pasul cu majoritatea.
Totusi de ce nu i-a iesit pozitiv si in celelalte teste din zilele anterioare?

biletul zilei (16 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 12:21

Ciclismul este totusi un sport destul de „dur” cum este si maratonul asa ca tentatia de trisare este foarte mare. Mai ales in ziua de azi unde sunt destule firme farmaceutice care pompeaza o gramada de bani in cercetare in acest domeniu. Si de obicei fiecare medicament trebuie si testat

Valyk (4 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 12:22

Sunt de acord cu Stefan. La inot au interzis constumele revolutionare, asta fiind echivalentul interzicerii crampoanelor la fotbal. Cand transpiri ca Zidane si alergi peste 10km intr-un meci in care este si o mare presiune psihica, nu doar fizica, deja ceva nu este ok. Cred ca au mai ramas destul de putine sporturi curate. Chiar si in campionatul de taiat busteni cred ca se folosesc ceva substante pentru cresterea masei musculare. Cred ca federatia internationala de ciclism este singura dispusa sa lupte cu fenomenul si este la curent cu toate noutatile in domeniu. Ce este socant si cel mai important este ca au puterea sa decapiteze sportul pe care il conduc. Poate doar in atletism au mai picat asa nume mari dar in nici un caz la aceasta anvergura. In ciclism practic toti liderii aparuti in ultimii 20 de ani au picat la un moment dat controalele. Daca UCI ar avea mana libera in fotbal am avea in cupele europene echipe care acum sunt in esalonul 3. In alte tari e posibil sa pice mult mai jos. Oricum primele 2 divizii, din 90% din campionatele europei, ar fi desfiintate in 2 ani.

darius (26 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 12:58

felicitari pentru articol!

dani_sm (5 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 13:30

buna rau asta 🙂

„Asta în cazul că nu v-ar veni ideea să luaţi clenbuterol pentru a ajunge mai repede la serviciu cu bicicleta.”

Lucian Lazar (9 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 14:32

Cristi, gandeste-te ca acest sport pe care il blamezi este cel mai agresiv si mai public vis-a-vis de doping. Sa nu fim naivi si sa ne amagim singuri ca in alte sporturi nu se practica dopingul, doar ca nicaieri nu iti vin comisarii noaptea in camera sa te controleze in timpul competitiei sau pe cine stie ce sosea cand te pregatesti in afara ei. Si mai gandeste-te o secunda la suta de ani din spatele ciclismului si la miile de oameni care vin zi de zi pe marginea drumurilor pe orice vreme sa-i aplaude pe nebunii aia pe bicicleta care nu castiga impreuna cat un fotbalist de top. Nu e elita, e imens de greu sa il practici ca si profesionist, e placere sa-i urmaresti si sanatate sa te iei dupa ei. Cheers.

florin (2 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 14:42

Aseara cand am vazut ce fel sunt tratati romanii in propria lor tara (de fiul ala de catea poloneza), imi venea sa arunc televizorul pe geam , si as fi facut-o bucuros ca altadata cand mai e vreun meci la tv sa imi gasesc altceva de facut. Pai sa ne zica mai marii fotbalului romanesc de ce ar mai trebui sa ne riscam sanatatea uitandu-ne cum suntem furati pe fata de arbitri iar ei , alde Mitica si Sandu sa ia pozitia ciobanului din Mioritza…Chiar nu se poate face nimica nimicutza … Nu avem oare dreptul sa ne plangem de nedreptatile care ni se fac de atata timp ? Vad ca sunt unii care acuza ziaristii ca ii deplang mai mult pe „stelisti” decat pe „dinamovisti ” . Numai niste fanatici ar putea zice asa .Niste fanatici care nu vad padurea din cauza copacilor .Inainte de a spune despre noi ca suntem „stelisti” , „dinamovisti”,”rapidisti” etc. , suntem intai de toate romani .
Deci , intrebare : Face cineva ceva in tara asta pentru a alina suferinta milioanelor de suporteri din tara asta ? Pentru ca daca nu face nimeni nimic atunci popularitatea jocului de fotbal va scadea dramatic sau daca nu chiar tragic .

Gaby (30 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 14:59

Care-i faza cu tag-urile din mijlocul articolului ?

cadeaducu (1 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 18:28

Sunt de acord cu tine Cristi. Insa,ca fan al ciclismului(presupun ca esti),cand priveai cursele clasice sau marile tururi cu placere?Pe vremea lui Indurain,Pantani,Ulrich,Armstrong(am doar 30 de ani) sau acum cand Contador cu toate substantele ingerate nu este capabil sa se desprinda decisiv de Andy Shleck. Personal nu cred ca substanta ingerata de Alberto este chiar atat de performanta astfel incat sa-i faciliteze victoria in Marele tur.

Alin (2 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 19:25

cum? si mosquera e dopat? vaaaai, ce surpriza!! =))

Adi (56 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 19:29

eu sunt de acord, dar nu inteleg de ce te iei de Conquiztador?! 😀

mishu (4 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 21:32

Eu nu-i inteleg pe sportivii care se dopeaza, sunt chiar mai prosti decat Kapetanos. Parca ar participa la turul ”cartierului”, si nu intr-o competitie internationala cu comisie si teste ”ANTI”DOPING. Si culmea, nu sunt ei de vina, ci prospectul(Mutu), doctorul, excipientii, culoare pastilei,adversarii,….

dr. feelgood (2 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 22:08

se vede ca nu aveti habar despre efectul clenbuterolului – NU creste masa musculara iar cu ‘arderea’ grasimilor se poate discuta – dar sa mai si credeti ca sportivii de performanta nu se dopeaza… pe viitor fugiti de acest subiect: va faceti de ras.

danny (1 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 23:24

mdea…foarte multe lucruri spuse intr-o suflare…da’ intelegeti voi….sunteti baieti destepti

conti (18 comentarii)  •  1 octombrie 2010, 23:45

clasa ),dublura pt torje(ideal stratila),minim un mijlocas acoperire(?),un mijlocas de creatie(,Doman),mijlocas stinga daca pleaca cristea(pirvulescu,muntean),un atacant de viteza si tehnic (moraes)Sa plece expiratii, si antitalentale(curca,dolha,scarlatache,todorovski,izvoranu,cat munteanu,margaritescu ,chiacu,predescu,vranikovici,niculescu,miranda)care papa salar .

ANDO,NU A INVATAT NIMIC DIN ANUL TRECUT .VA AVEA ACELEASI REZULTATE DACA NU IA JUCATORI DE VALOARE.PLEACA IN PREGATIRE CU ZICU SI NU-L IA PE DOMAN.SA INVETE DIN CEEA CE A SCRIS CINEVA MAI SUS.DACA SI ANUL ASTA LA DINAMO ECHIPA O VA FACE TOT BORCEA SI FRATII BECALI,S-A ALES PRAFUL DE TOT .FARA TINERI VALOROSI VA RAMANE IN TRIBUNA NUMAI BORCEA .UN NOU AN PIERDUT DE DINAMO.CE AM SCRIS PE ACESTE SITE-URI ANUL TRECUT S-A ADEVERIT TOTUL.

Ultimul antrenor care a dus-o pe Dinamo în primăvara europeană, Mircea Rednic, spune că nu se gîndeşte să revină în Ştefan cel Mare prea curînd, în principal din cauza acţionarilor care sînt acum la echipă.

Niste actionari de cascadorii rasului care astazi sunt bucurosi ca se bat pentru locul 6.Daca Romania nu avea dreptul la 6 echipe pentru cupele europene ,ma intreb pentru ce loc se luptau ,BADEA,BORCEA,TURCU si alti neispraviti din conducerea clubului.Asa se intampla cand un club de legenda e condus de oameni neistruiti in ale managementului sportiv.Si in sport managementul este o arta.Uitati-va la marile echipe ale Europei.La ei nimic nu este la intamplare.Totul e calculat de la copii si juniori,transferuri,echipa mare si pana la conducerea clubului.Acolo sunt programe ,reguli si regulamente pe care nu are nimeni curajul sa le incalce ,pentru ca plateste pentru ceea ce face.La noi DINAMO e condus de BORCEA si de cei 2 impresari BECALI ,care la insuccese se distraza,care in loc sa aduca bani la echipa atata jucatorii intre ei si creeaza diversiune dupa diversiune.E RUSINOS ca o echipa ca Dinamo sa se lase furata de arbitrii si condusa de niste oameni carora daca le pui mingea in fata sa o loveasca ,la atingerea ei, se comporta precum coltul mesei .Sau precum aia care sunt adusi la circ ca sa distreze lumea.E JENANT SA VEZI CUM ACEST CLUB MOARE INCET DAR SIGUR.PENTRU CA LA ASEMENEA CONDUCATORI asemenea rezultate.Rezultatele aduc rezultate ,mentin suporterii si aduc alti suporteri.Acum ,DINAMO incepe sa-si piarda sustinatorii.Pana si cel mai infocat ,TURCU,ca un COPIL DE GRADINITA si-a luat jucariile si a plecat.De aici se vede miicimea acestui om si faptul ca nu a fost niciodata dinamovist adevarat.A FOST DOAR o TROMPETA a fratilor Becali.Cand aia au vrut sa goneasca pe cineva de la DINAMO a aparut TROMPETA Turcu.Pacat de traditia clubului,de suporteri ,de cei care au facut candva glorie la DINAMO.Pacat ca la un momemt dat in tribunele lui Dinamo va fi numai BORCEA, fumandu-si singur trabucul ,iar dupa consumarea trabucului va pleca si el.Ce nu a inteles BORCEA CA NU e de ajuns sa bagi bani ,sa fi sufletist,sa actionezi in spiritul si pentru performantele echipei,TREBUIE SA TE MAI SI PRICEPI.ASTA nu vrea sa inteleaga Borcea,ca nici daca se mai naste o data ,nu poate sa fie ca TRAIAN Ionescu,Postelnicu sau ca Mircea Lucescu.El trebuie, ca si Turcu,BADEA si toti cei care vor conduce Dinamo de acum inainte, sa inteleaga ca la un club pentru performante trebuie sa ai bani si nu carpeala facuta in asociere cu 2 impresari SADICI , sa ai CONDUCATORI,JUCATORI SI ANTRENORI DE 24 DE CARATE.La Dinamo trebuie reorganizare totala pentru a face PERFORMANTA.

19.0

4.2010 FOTBAL
Dinamoviştii au găsit vinovaţii pentru eşecul cu Bistriţa .
Cîinii” au condus de două ori la Bistriţa pentru ca în finalul partidei să piardă tot. Şedinţa la cald făcută de staff-ul tehnic a adus o singură concluzie: doi vinovaţi pentru înfrîngerea suferită în Ardeal, Cristi Munteanu şi Adrian Scarlatache.

PACALICI MUNTEANU SI PACALICI SCARLATACHE ,in conditiile in care DINAMO ,ERA gestionata de profesionisti ,nu calcau pe la Dinamo decat ca suporteri.La fel si MIRANDA,DIABATE si alte panarame de jucatori.Cred ca la Dinamo,selectia o fac portarii de la stadion.Daca nu o fac ei si o fac altii ,precum CLANUL BECALI si Borcea e foarte grav ,pentru ca sunt cei mai prosti selectioneri.
Dinamoviştii au găsit vinovaţii pentru eşecul cu Bistriţa .Da,i-au gasit ,aia sunt:BADEA,BORCEA ,TURCU,CLANUL BECALI si alti oameni din conducerea lui Dinamo care se ocupa cu selectia jucatorilor si a antrenorilor,precum si cu gestiunea clubului.E rusinos ,ca timp de 20 de ani sa nu ai nici o performanta internationala.E penibil sa te afli in fruntea celui mai galonat club din Romania si sa ai la disciplina fotbal performante ZERO.E RUSINOS ,FATA de Marian Dragulescu,Elisabeta Lipa,fratii Cutov,fratii Simion ,Dan Grecu si alti mari campioni, care au adus si aduc faima clubului ,iar niste conducatori,antrenori si jucatori de DOI BANI ,nu se sinchisesc sa-si bata joc de gloria,istoria si suporterii acestui club.Rusine pentru toti cei care astazi se afla in fruntea clubului Dinamo.RUSINE, DE N ORI RUSINE!

jointeru (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 0:59

Cat de speriat sa fi fost Contador? Si cine sa il sperie atat de rau incat sa riste? Batranul Lance?
Cred ca dupa turul 2009, A stat cu Lance in coasta, i-a simtit rasuflarea de castigator a 7 tururi in ceafa si s-a temut. Lance a plecat de la astana hotarat sa-si aplice reteta binecunoscuta sa fie dirijor.
Iar pistolarul s-a temut si a riscat degeaba, batranul Lance are picioarele pierdute in moliciunea batranetii.

Dar tactic Lance a jucat perfect, a venit la intimidare iar Contador va pierde turul si nu ii va calca pe urma, nu va fi considerat, in manual de istorie ciclista mai mare decat Lance (posesor de turbo in pedala)

Stefan Dan (1 comentarii)  •  2 octombrie 2010, 16:32

🙂
si pe Lance l-au prins cu EPO in Turul Frantei 1999 dar laboratorul l-a descoperit dopat dupa 8 ani de la acea victorie….se spune ca Indurain si Hinault au fost cei mai curati ciclisti…..nu au fost prinsi…

Comentează