Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Nasty, adică rău!

Fostul mare campion al tenisului a înjurat ca la uşa cortului o ziaristă. Vă simţiţi răzbunaţi?

Ce căuta Ilie Năstase la Timişoara? Aceasta era întrebarea reporterei adresată fostului campion al tenisului. Abruptă şi tabloidă, în miez de noapte. Fata nu […]

luni, 30 august 2010, 5:44

Fostul mare campion al tenisului a înjurat ca la uşa cortului o ziaristă. Vă simţiţi răzbunaţi?

Ce căuta Ilie Năstase la Timişoara? Aceasta era întrebarea reporterei adresată fostului campion al tenisului. Abruptă şi tabloidă, în miez de noapte. Fata nu se dusese acolo din iniţiativă personală, fusese trimisă de publicaţia pentru care lucra. Nu toate publicaţiile din România sînt instituţii de ţinută academică, între unele dintre ele  şi onorabilitate există legături incerte, dar realitatea de pe tarabă arată că exact aceste întreprinderi media care practică sistematic scufundările în derizoriu au un succes remarcabil. Există o piaţă a sordidului, a ochiului pus pe gaura cheii şi în alte zone care nu mai sînt demult tabu. Cererea se întîlneşte cu oferta, iar acum e prea tîrziu să mai stabilim care parte e mai vinovată.

A intrat ziarista cu bocancii în viaţa privată a lui Năstase? I-a violat intimitatea? Da, dar nu chiar cu bocancii, ci cu camera şi cu microfonul. Avea dreptul Ilie să se simtă agasat? Da. Povestea e veche, şi din cauza acestui tip de presă, detestat, dar foarte căutat, au de suferit în bloc jurnaliştii care îşi fac onest şi cu dăruire meseria. Lumea e dispusă să uite anchete care au schimbat preşedinţi şi miniştri corupţi, dar are întipărită pe retină imaginea reporterului odios din blockbusterele americane, tip care sfîrşeşte cu un pumn în ochi de la eroul filmului. Nu mi-am propus totuşi să vă ţin un curs de conduită a relaţiei ziarist(reporter)-cititor(telespectator). Aş fi suspectat de ipocrizie, în cel mai bun caz.

Potopul de ocări venite din partea lui Năstase va fi fost reconfortant pentru destui dintre cei care au urmărit imaginile filmate de o cameră tremurîndă sub agresiunea fostului lider ATP. Mulţi vor fi jubilat, pentru că, iată, s-a găsit cineva să le dea una peste bot nesimţiţilor de la presă care se bagă în sufletul oamenilor. Şi ce e mai rău trece în plan secund. Autorul acestui rău e Năstase. Atacul la decenţă e al lui. O glorie a sportului românesc se dă în spectacol ca un derbedeu sub pretextul că îşi apără viaţa personală. Ilie Năstase, cel care înjură ca la uşa cortului o ziaristă insistentă, dă ocol mapamondului pe Youtube concomitent cu imaginile din clipul de promovare a brandului turistic de ţară. Împreună cu Nadia şi Hagi, Ilie Năstase ne îmbie să ne ducem economiile la BRD, dar izbucnirea lui e sinonimă cu falimentul buneicuviinţe. E treaba tabloidelor să vadă cu ce pipiţe mai umblă Năstase, dar e treaba tuturor atunci cînd el, general al Armatei Române, îşi pune poalele-n cap şi se poartă ca un personaj din lumea interlopă.

Nu îmi fac iluzii. De aceea, aştept sudalmele. Observaţi că am folosit un termen eufemistic. A, eufemism nu vine de la femei!

Comentarii (55)Adaugă comentariu

alin (15 comentarii)  •  30 august 2010, 18:48

:))

Mutulica (7 comentarii)  •  30 august 2010, 19:27

Am vazut video-ul si mi se pare ca ai perfecta dreptate…jenant, grosier, neasteptat dar nu mai e nimic care sa ma surprinda in tara noastra…e chestie de bun simt, dar cine mai are si din asta ?

Uitati-va la Tiger Woods..si ala saracu nu a injurat pe nimeni…

adi (26 comentarii)  •  30 august 2010, 19:40

E treaba lui Nastase ce facea prin Timisoara. Ziarista sa-si vada de treaba ei, Nastase e pe domeniu public, are tot dreptul sa fie acolo, asa ca… ! Daca vrea o discutie cu Nastase, sa-l intrebe frumos daca are timp sa raspunda la cateva intrebari !

Ister (18 comentarii)  •  30 august 2010, 19:48

Seamana cu ”latifundiarul de pipera”.

drraculla (1 comentarii)  •  30 august 2010, 19:56

„A, eufemism nu vine de la femei!” Sa inteleg ca presupuneti ca cei ce citesc acest articol oricum nu inteleg cuvintele mult prea elevate folosite de catre autorul superior?
In rest de acord cu articolul, dar nu stiu de ce sunteti asa uimit de reactia lui Nastase…la ce va asteptati de la el? Cu ce e mai presus din punctul de vedere al educatiei de un derbedeu? Atunci de ce ar reactiona altfel?

Alex (2 comentarii)  •  30 august 2010, 20:00

@Geambasu: Probabil ca fiecare dintre noi apreciem in egala masura lipsa de profesionalism a multor asa-zisi jurnalisti. Problema e ca la asa tara… nici nu avem de ce sa ne ridicam cu pretentii. Ce e mai dureros in toata povestea de mai sus?
Cu totii stim sa injuram. Pentru unii este obisnuinta, pentru altii, o cale de a se „descarca” de frustrari. Indiferent de categoria in care se incadreaza Ilie Nastase, a fost mai mult decat necugetat.
A dovedit ca ne meritam din plin soarta ca natie. Pacat!

tudor666 (2 comentarii)  •  30 august 2010, 20:01

mai exact, intrebarea a fost „care este scopul vizitei in timisoara ?”, pe un ton de komiternista. tonul face muzica.

un student… (1 comentarii)  •  30 august 2010, 20:09

Am impresia ca o sa ramanem fara valori in tara asta …vor fugi toti…ne scufundam…:(

ciprian (4 comentarii)  •  30 august 2010, 20:12

Nastase nu are nici o scuza. Acest comportament de derbedeu ii scoate in evidenta caracterul. Sa ne mai miram ca toti ne fac ****** daca „simbolul” tarii are o asemenea iesire? Sa-i fie rusine!

durden (270 comentarii)  •  30 august 2010, 20:27

de vreo 10 articole incoace mi se pare ca suferi de mania persecutiei.vorbesti intr-una despre relatia presa-cititor si mi se pare ca nu o faci tocmai obiectiv.insisti pe ideea ca in Romania se vand bine tabloidele.ei si?in Marea Britanie cele mai bine vandute 2 ziare sunt tot tabloide!nu ma crezi?ai net,verifica!stii care e diferenta intre ei si noi,totusi?la ei,ziarul de sport a ramas de sport nu a devenit cancan…

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  30 august 2010, 20:43

durden

In Anglia nu exista ziare de sport. Punct. Exista doar pagini de sport in ziare de tot felul, dar cele mai numeroase si mai piperate sint cele din tabloide, Sun, Mirror. Abunda de cancanisme si clickisme si acolo. De fapt, mult mai mult decit la noi. In rest e frumos sa iei de urechi ziaristul, e un gest de mare curaj.

radu tudor (1 comentarii)  •  30 august 2010, 20:50

Dati-mi voie sa fiu, oarecum, avocatul „diavolului” si sa spun ca Nastase avea tot dreptul sa fie ofensat de atitudinea jurnalistei respectivei ! Sigur, modalitatea pe care a ales-o pentru a o „pune la punct” pe don`soara minuitoare de microfon lasa de dorit si nu a fost in niste termeni tocmai decenti !
Dar, in acelasi timp, nu putem sa nu remarcam si tonul foarte apasat, aproape ultimativ si agasant pe care reportera l-a folosit atunci cind l-a intrebat pe fostul tenismen Ce cauta la Timisoara ! (ce intrebare stupida, totusi, Ce cauta la Timisoara !?) Chiar daca era pe domeniul public, ar fi trebuit sa ceara permisiunea pentru a-i lua un interviu fostului campion, asta una la mina, si a doua la mina, daca primea permisiunea, trebuia sa foloseasca un ton comun, nestrident. Cite o bila neagra le-as da la amindoi, si lui Nastase si reporterei, asa mi se pare corect, amindoi au fost, intr-un fel sau altul „pe dinafara” la momentul respectiv !

Alin Galati (1 comentarii)  •  30 august 2010, 21:00

Buna seara,
Ilie nu are scuze pentru ce a facut, dar are o viata. Orice personalitate nu este lasata nici sa respire. Ceea ce fac ziaristii este hartuire. Acum 2 ani, am fost in vizita in Londra si la un eveniment sportiv foarte important, pentru 30 de minute toti am putut viziona documentarul ILIE NASTASE. Sunt mandru de el.

tudor666 (2 comentarii)  •  30 august 2010, 21:06

durden
si iata cum ii confirmi asa zisa manie a persecutiei, dlui gembasu.

Pablo (1 comentarii)  •  30 august 2010, 21:49

Ce daca e Nastase? Tot un taran necioplit ramane, un derbedeu de cartier care injura ca la usa cortului…
M-ar fi mirat sa fi scos un raspuns elegant si in acelasi timp misterios sa fi lasat reporterita cu gura cascata….
Daca asta a ajuns imaginea Romaniei, dracu’ mai vine la noi sa ne viziteze…..
Si ca o paranteza, am jucat tenis la Tenis Club Bucuresti in anii ’70-’80 acolo l-am intalnit de multe ori pe el si pe fratele Costica Nastase…acelasi limbaj de birjari il aveau amandoi de atunci….se abtineau din cand in cand cand apareau vedete in zona (gen Caramitru, George Mihaita, etc.)

mel (1 comentarii)  •  30 august 2010, 21:53

Tudor 666 zicea foarte bine ” ton de kominternista” ! Mie imi aduce aminte de vamesii din epoca de aur care intrebau cu ton amenintator ” SCOPUL SI DURATA VIZITEI IN RSR ?! ” :-)) ,in rest ce sa zic ? rusine Ilie Nastase

Dr@Gosh (37 comentarii)  •  30 august 2010, 22:05

Cristian Geambaşu

Ai dreptate, Anglia nu sta deloc mai bine decat noi la presa sportiva. Dar asta trebuie sa reprezinte vreun reper, vreun exemplu pentru noi? Eu as indrazni sa raspund negativ…as prefera ca voi sa aveti drept exemple redactii precum L’équipe’, Marca, Gazzetta dello sport sau kicker. Si pana la urma, daca ma iau dupa „suplimentele” scoase de gazeta sporturilor, nu mai pare un ziar de sport exclusiv. promovati muzica [de orice fel, se pare], promovati filme… mie mi-ar place ca macar sa tineti cont de profilul vostru si sa publicati carti, filme si alte materiale care sa aiba legatura cu sportul…nu cred ca ati epuizat integrala Ioan Chirila…

Cyril Makanaky (6 comentarii)  •  30 august 2010, 22:05

Tu n-ai injurat niciodata pe cineva care te-a agasat?
Sau n-ai fost filmat facand-o?

Nic (1 comentarii)  •  30 august 2010, 22:25

Nu inteleg cum poate cineva sa-i gaseasca scuze lui Nastase pentru injuraturile si amenintarile acelea la adresa unei femei. Intr-o tara in care asa ceva se considera normal, sa nu ne mai miram ca suntem socotiti tiganii Europei – pe buna dreptate.

kyx (7 comentarii)  •  30 august 2010, 22:30

Nastase are o viata si are dreptul sa si-o apere insa nu are dreptul sa se comporte in asemenea hal, fiind o persoana care se pretinde a fi model pentru tineri si este promovata ca atare.
In afara un astfel de comportament atrage imediat ignoranta mass-mediei si blamarea publica dar la noi o sa fie in continuare promovat ca brand de tara si bagat in seama de mass-media.

De aceea consider ca vina apartine ambelor parti.

Stefan Cel Mic (6 comentarii)  •  30 august 2010, 23:15

Jos palaria Cristi!
Ai spus totul cu eleganta si corect.
Nastase e persoana publica si probabil ca era prea baut ca sa gandeasca normal. Da, ziarista s-a bagat in viata lui personala, dar un om normal isi vede de treaba. Daca vroia intimitate nu trebuia sa iasa pe strada sau sa fie celebru. E clar ca in Romania il stie toata lumea… De ce nu incearca altceva, sa zicem Norvegia si atunci i-ar fi mai bine… S-ar putea plimba cu Lenuta Crenguta pe unde-i cade domniei lui mai bine.
Basta!

durden (270 comentarii)  •  30 august 2010, 23:38

@ Cristian Geambaşu & tudor666

nici n-am luat de urechi ziaristul si nici nu confirm vreo manie a persecutiei.asta deoarece cele spuse de mine in legatura cu calitatea presei de la noi,nu erau adresate in mod direct dlui geambasu.ma refeream la starea jurnalismului in general si nu cred ca ma poate contrazice cineva cand spun ca merge cel putin la fel de prost ca toate lucrurile din tara asta…

ps:poate anglia nu a fost cel mai bun exemplu dar la spania,italia si germania nu mai aveti ce spune…

DD (31 comentarii)  •  31 august 2010, 0:37

Ambii sunt vinovati ! Reporterita pt ca a insistat aiurea pe un ton agasant….iar el pt ca s-a dezbracat de caracter in plina sttrada ! Rusine pt amandoi !

diegis37 (1 comentarii)  •  31 august 2010, 1:41

„Imi place tare mult Timisoara ,iubesc Timisoara,din acest motiv sunt aici.Va multumesc pentru conversatie.La revedere.”asa ar fi fost raspunsul corect,dar nu poti cere celui ce nu are.

Sorin Olariu (1 comentarii)  •  31 august 2010, 3:45

In momentul in care ai ales sa fii VIP nu mai ai viata personala.

marco (52 comentarii)  •  31 august 2010, 7:16

Dl. Geambasu,
„Nasty” NU inseamna RAU !…
„Nasty” inseamna OBRAZNIC / DEZGUSTATOR…
Inteleg ca sinteti un ziarist cu pretentii…

SireHD (8 comentarii)  •  31 august 2010, 7:55

adevarul e undeva pe la mijloc. cert e ca putea fi mai retinut dar…e Nastase 🙂

Arthur (8 comentarii)  •  31 august 2010, 8:28

MAI COPILSI NU CONFUNDATI SUCCESUL IN SPORT CU EDUCATIA SI CARACTERUL!aiales in Rmana ultimilor 30 de ani undeambele insusiri s-au degraa ingrozitor! Ca si multi din compatriotii nostrii faptul ca mai nou umbla prin stainatate, nu pare sa le fi folosit, iar Nastae poate fi oricand leaderul lor la mitocanie! Aaaa,ca o multime de asazisi ziaristi practica meseria urmarind zi si noapte cate o „vedeta” (in fond la vedete intra si blonda lui Bote !) asta e altceva si bineinteles ca eu ca si alti anonimi am tot deptul sa-i zic parerea mea despre ei. Dar nu si „reperul romanimului” care este Nastase!

arh. Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  31 august 2010, 9:06

DE DATA ASTA ZIARISTILOR DE TOATE CULORILE, NU AVETI DREPTATE. NASTY A FOST UN GOLAN SIMPATIC AL PLANETEI. DE CE CAUTATI PRICINA DE SCANDAL LA ACEST MARE SPORTIV. ASA ESTE EL DINTOTDEAUNA. NU SE VA SCHIMBA NICIODATA. NU ARE CUM. EL RAMANE…NASTY, SI ATAT. ZIARISTA A FOST IMPERTINENTA DUPA MINE, IAR INJURATURILE LUI DE „BAIAT RAU”, A ZUGRAVIT INCA ODATA CA, EL E NASTY, SI POATE FACE ORICE. TOTUSI, ZIARISTA CU PRICINA MAI ARE DE INVATAT CACI, PE UNDE A UMBLAT NASTY, ZIARISTEI IAR TREBUI 100 DE ANI. NU SANT DE ACORD CU JIGNIRILE UNUI MARE SPORTIV, DAR, NICI CU OBRAZNICIA TINEREI GENERATII DE ZIARISTI CE, NU PREA LE ARE CU ACEASTA….PROFESIE. AVANTAJ….NASTY….!

dana (2 comentarii)  •  31 august 2010, 9:14

Oare chiar trebuie sa dai socoteala la toata lumea(fie ea chiar jurnalista)unde pleci si cu cine(oare avea ILIe restrictie de parasirea domiciliului de la parchet)?Nici la WC nu poti sa mergi daca nu anunti ziarele si asazisi jurnalisti.

dana (2 comentarii)  •  31 august 2010, 9:24

Cristy, uite pe mine chiar nu ma interesa ce face Ilie Nastase la Timisoara sau la Cucuietii din deal.Mai mult daca vrei ma interesa cum a resit DAMILA MACIUCA sa „stearga”pe jos cu CSM Ramnicu Valcea.

aaa (1 comentarii)  •  31 august 2010, 10:20

O problema fundamentala: SCRIETI LA UN ZIAR DE SPORT – SCRIETI DESPRE SPORT. Comentati rezultate sau macar prezentati rezultate. Un singur articol despre polo, unul singur despre baschet, in rest multe vorbe depsre nimic. E ZIAR DE SPORT!!!!!!!!

luxcor (51 comentarii)  •  31 august 2010, 10:24

Daca esti persoana publica TREBUIE sa iti asumi si bunele si relele … OBLIGATORIU .. daca astepti sa te cheme si aia de la banca sa iti puna numele pe un card trebuie sa fii pregatit oricand pentru un interviu chiar si atunci cand faci pipi … daca reactionezi asa cum a facut-o Nastase inseamna ca ziarista a avut succes iar tu NU … PUNCT …

Cristi

Mai bine scriai ceva despre victoria Romaniei asupra Spaniei la polo … era mult mai interesant si mai normal … de tiganeli ca cea de mai sus suntem satui …

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  31 august 2010, 10:34

luxcor
Scriem mereu si despre intimplarile adevarate ale sportului. Cind exista, cind ni se intimpla sa mai scoatem capul. Destul de rar, din pacate. Dar reactia este slaba, la articolul dedicat medaliei Nicoletei Grasu s-au adunat vreo 15 comentarii, cu raspunsurile mele cu tot. Iar in cazul de fata, exista deja editorialul lui Radu Naum pe tema victoriei de la polo. Parea si o lipsa de inspiratie, amindoua editorialele din pag de opinii despre polo. Asa cred eu.

luxcor (51 comentarii)  •  31 august 2010, 10:58

Asa este Cristi „cativa” inca scriu despre putinele succese ale sportului romanesc in lume … taman de aia pe mine personal nu m-ar fi deranjat sa citesc 4 nu 2 editoriale despre victoria la polo asupra Spaniei – sunt sigur ca nu ar fi fost 2 la fel – mai ales ca cine stie cand se va mai intampla asa ceva, daca o sa mai aiba cine si mai ales pentru cine sa scrie despre ea …
Ca sunt putine comentarii la stirile adevarate e normal … de 20 de ani Romania este o mare punga de noroi in care, ca si ziarista cu pricina sau Nastase, ne zbatem nervosi …
Asa cum stii educatia se face si prin presa scrisa iar faptul ca nu au existat multe comentarii la unele articole nu insemna ca acestea nu au fost citite si apreciate de un mare numar de cititiori gsp …
Ce poti sa comentezi la un articol obiectiv foarte bine scris ? ? ?

adi (1 comentarii)  •  31 august 2010, 11:49

Am cateva intrebari pentru tine:
1. Cum ai reactiona daca ai fi pus in aceeasi situatie ca Ilie Nastase?
2. De ce crezi ca tu ca jurnalist nu faci acelasi gen de reportaje?
3. Cat de valoroasa din punct de vedere jurnalistic crezi ca este jurnalista in cauza?
4. Ce ar fi trebuit sa faca Ilie Nastase in situatia de fata?
5. De cate ori ai avut ocazia sa iei un interviu lui Ilie Nastase ai primit cumva acelasi tratament ca jurnalista in cauza?
Incearca sa raspunzi la aceste intrebari si gandestete ca poate are si el dreptate. Nu cred ca a reactionat pana acum asa, se poate ca fiecare la un moment dat sa-si piarda cumpatul. Nu ma intelege gresit , nu il laud pentru fapta comisa , dar totusi nu poate fi judecat prin prisma unui singur incident , provocat intentionat de o jurnalista care probabil la stfel de reactie se astepta. Eu cred ca singura vina a lui Ilie este ca nu a anticipat de fapt ce dorea jurnalista in cauza daca se poate considera o jurnalista. Pana la urma Nastase nu stiu daca ocupa momentan vreo functie publica , noi avem un presedinte care a folosit cuvinte mult mai dure si nu s-a intamplat nimic . Asta e tara in care traim .Daca nu cer prea mult si daca ai timpul necesar sa raspunzi simplu la acest comentariu eu astept parerea ta.
Bafta in continuare in cariera ta jurnalistica , insa cred ca uneori esti prea impulsiv in aprecieri sau critici la adresa unor oameni sau pe marginea unor subiecte. Pari cam comercial in ultima vreme.

dragos (2 comentarii)  •  31 august 2010, 12:19

lasand la o parte subiectul materialului, sunt curios ce anchete publicate de jurnalistii romani „au schimbat preşedinţi şi miniştri corupţi”.. in alte tari desigur, la noi cand, unde, cum?

George Niculae (1 comentarii)  •  31 august 2010, 12:30

ACESTEA SINT VALORILE NOASTRE NATIONALE! ASTA ESTE COMPORTAMENTUL LOR! ESTE REGRETABIL.

a (1 comentarii)  •  31 august 2010, 12:59

Mi s-a luat si de Nastase, ce a facut este incalificabil, iar scuzele lui de dupa sunt penibile, cautand sa se justifice oarecum. Nu sunt aparatorul jurnalistilor, multi vor numai scandal, dar nu toti. Nu are scuze pentru ce a facut dar sa fim seriosi

alex (2 comentarii)  •  31 august 2010, 13:02

Mi s-a luat si de Nastase, ce a facut este incalificabil, iar scuzele lui de dupa sunt penibile, cautand sa se justifice oarecum. Nu sunt aparatorul jurnalistilor, multi vor numai scandal, dar nu toti. Nu are scuze pentru ce a facut dar sa fim seriosi NOI SUNTEM DE VINA CAND VOTAM UN PRESEDINTE CARE A FACUT GESTURI MAI DE CONDAMNAT CAND A FACUT O ZIARISTA ******** SI A PLESNIT UN COPIL!

dorin (54 comentarii)  •  31 august 2010, 13:27

Din ce vad eu pe film, ziarista aia nu se prezinta, nu zice de la ce ziar este…
Cati dintre noi nu ne iritam cand la miezul noptii ne trezim cu unu’ cu o camera, care ne filmeaza intrebandu-nececautam acolo???

Cred ca trei sferturi dintre voi si-ar fi pus mana pe fata, sau direct in fata camerei…

stresu (19 comentarii)  •  31 august 2010, 14:13

Domnule Geambaşu,

V-aţi pus vreodată în pielea „omului vânat” (în cazul de faţă, Năstase) ?

Năstase era într-un loc public, la plimare, cu o amică, nu comitea nici un delict.

Puneţi-vă în locul lui: hodoronc tronc, o aşa zisă ziaristă, te-ar întreba „Ce e cu tine pe-aici”.
Să nu mai spun că cele mai elementare norme de bun simţ spun să te prezinţi şi să-ţi ceri permisiunea să te adresezi cuiva.

Vânătorii de can-canuri, în frunte cu pseudo-ziarista, trebuiau să se limiteze în a-l filma pe Nasty.

Chiar pe domeniul public nici unul dintre noi nu este obligat să dea interviuri sau să spună ce face la o oră târzie în nu ştiu ce locaţie din nu ştiu ce oraş.

80% sunt de parteal ui Nastase.

Cristi (8 comentarii)  •  31 august 2010, 14:22

Partial da sunt de acord! Merita si presa una peste ,,bot”, numai ca cel ce a facut aceasta treaba nu merita nici el mai mult respect. Jucatorul de tenis Nastase intradevar a fost mare om insa persoana Ilie Nastase nu imi amintesc sa fi facut ceva bun pentru tara asta inafara de 1-2 candidaturi la primarie (asta nu pentru tara ci pentru el), ca sa nu mai reamintesc cand a incercat sa fure cu diverse tertipuri o baza sportiva … Din punctu meu de vedere…s-au intalnit doua hiene.

ovidiu_1969 (12 comentarii)  •  31 august 2010, 15:15

Domnule Geambasu, undeva in articol exista un pion otravit. Si anume, treaba cu „general al Armatei Romane”. Sa fim seriosi. Stiti la fel de bine ca si mine cum au fost avansati toti generalii si coloneii din sport. Mult prea putini dintre ei au habar la ce arma au devenit generali (infanterie, intendenta etc.), si probabil nici unul nu stie sa demonteze un Kalasnikov. O sa ziceti ca nu e nevoie? Ei bine, ba da, e nevoie! Si ar fi nevoie de multe altele ca un cetatean roman sa ajunga „general al armatei romane”! (Am lasat deoparte majusculele…). De ce nu se acorda si titlul de profesor universitar unui mare fotbalist sau gimnast de la un club studentesc? Ce daca n-a predat niciodata? Ce, Nastase a facut instructie cu vreun soldat? De ce nu e „facut” chirurg golgeterul de la Sanatatea Cluj? S.a.m.d. Astea sunt niste anacronisme de care ar trebui sa ne lepadam. Nastase, Iordanescu etc. merita toate onorurile, dar pe parte sportiva si atat!
Doi la mana, stie toata lumea ca Ilie Nastase nu straluceste prin discurs sau maniere. Nu acestea sunt punctele lui forte, asta ca sa nu spun mai multe, a se vedea poznele (unele dintre ele total deplasate) din tinerete. Asa ca morala articolului e un pic de prisos. Poate data viitoare Nasty va tacea, dar dupa ce ziaristul va pleca, o va lua de gat pe prietena, care o fi atunci, si ii va spune, „ia mai da-i in mortii ma-sii”… Nu ma credeti?

Laurentiu (4 comentarii)  •  31 august 2010, 15:51

sincer nu sunt de acord cu tine, nici cand zici ca ne scade ratingul de tara, s-au vazut peste tot vedete injurand sau lovind „ziaristi”, cel mai bun exemplu fiind SUA (ca si numar de incidente de acest gen), si nu cred ca a scazut numarul turistilor sau numarul imigrantilor mexicani din aceasta cauza. Referitor la comentariul facut de un cititor in legatura cu contractul de imagine semnat de Ilie cu BRD , acel contract e semnat doar cu banca , nu cu toti purtatorii de carduri! e obligat sa raspunda clauzelor contractuale, nu sa-si intinda gura pana la urechi la fiecare blitz de pe strada. Nu-l apreciez pentru injurii, sunt de acord ca ar fi putut fi diplomat, dar avea dreptul de a refuza respectiva ziarista!

costin (1 comentarii)  •  31 august 2010, 15:54

Din pacate stirea data de pro tv este trunchiata;la fel ca viata din Romania.Duduca cu pricina poate fi considerata macar un reporter?Asculta din nou tonul inchizitorial al intrebarii puse de********* cu tigarea in mana;mie personal mi-a adus aminte de tonul militienilor,care chiar nevinovat fiind te facea sa tremuri si sa ai greturi.Nu iei apararea cuiva;se vede clar asta;poate totusi presa care considera ca se mai respecta ar trebui,totusi,sa mai traga de urechi confratii de breasla;ma intreb doar;esti in stare dle Geambasu sa tragi de urechi o colega de breasla?In rest numai de bine!

Cyril (5 comentarii)  •  31 august 2010, 15:55

Pai amicii mei, Ilie era pe domeniul public asa ca putea sa zica ce vrea. Atat timp cat filmezi pe „domeniu public” suporti si consecintele. Conversatia trebuia sa decurga in felul urmator, civilizat: „Buna ziua, domnule Nastase, va putem lua un interviu filmat?” „Dar bine inteles” sau „Nu multumesc”. Si cam asta era. N-ati auzit ce voce de nesimtita avea „reportera”?

Dennis (4 comentarii)  •  31 august 2010, 16:03

vad ca zice lumea ca daca ai ales sa fii VIP sau persoana publica nu mai ai viata personala. Dar v-ati intrebat vreodata daca el a ales sa fie VIP sau persoana publica? poate ca el tot ce a facut a fost sa joace tenis din simplul motiv ca i-a placut tenisul! si a fost bun la asta…daca lui i-a placut tenisul si a jucat la nivel profesionist si a avut rezultate inseamna ca a ales sa fie ”VIP”? NU! Pur si simplu a facut ce i-a placut doar…

ipsilante (13 comentarii)  •  31 august 2010, 16:36

Ilie, nu face exceptie! La fel ca la multe alte genii din sport, haznaua comportamentala, mai colcaie, cateodata, rfuland mizeria si duhoarea, lipsei de educatie, sacrificate in prima parte a vietii, in favoarea sportului…Tenisul si ********** i-au placut cel mai mult, in viata, lui Ilie. Cum tenis, nu mai poate, ce vreti sa faca? Sa citeasca? Ce-i aia? Si-a dat zgarda Amaliei jos si zburda *******…Face ce stie el mai bine! Si cind te gandesti ca acest derbedeu putea fi primarul Bucurestiului. Dar ce, parca Halaicu, Lis sau Basescu sint mai breji? Aceleasi apucaturi, acelasi limbaj! Citeodata chiar mi-e rusine ca sint roman…

ba(la)nel (75 comentarii)  •  31 august 2010, 16:45

D-le Geambasu, orice ati spune, ce fac ziaristii este urat, indiferent de rating sau vanzari…daca sunteti atat de corect, puneti-va in situatia in care, pe strada, vin si te intreaba 10-20 de insi, la intervale de timp care nu conteaza, ce cautati in acel loc…ia sa vedem, aveti bunul simt sa ne spuneti ca nu veti fi deloc deranjat?

Comentează