Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Helmuth, un român

Confundăm oamenii cu legendele care îi preced. Asta e marea noastră greşeală

Un om voinic între două vîrste a venit la Bucureşti cu primul avion. Pentru Gigi şi pentru bani a fost explicaţia. Ceea ce, într-un fel, e totuna. Bărbatul […]

joi, 19 august 2010, 8:28

Confundăm oamenii cu legendele care îi preced. Asta e marea noastră greşeală

Un om voinic între două vîrste a venit la Bucureşti cu primul avion. Pentru Gigi şi pentru bani a fost explicaţia. Ceea ce, într-un fel, e totuna. Bărbatul falnic, cu silueta îngroşată de trecerea anilor, s-a mutat într-un apartament cu trei camere de la club şi se mişcă prin Bucureşti într-un Audi Q7 pus la dispoziţie tot de club. Apoi a ieşit la cumpărături, prin Carrefour, să-şi cumpere obiecte de menaj. Lumea l-a recunoscut, uite-l pe Duckadam!, şi a dat autografe. Era Duckadam de la Sevilla. Greşit, era Duckadam versiune 2010. Alt om. Sau acelaşi, Dumnezeu ştie!

Acum 24 de ani, Helmuth Duckdam era un bărbat înalt, frumos şi tînăr. Muschetarul venit la Steaua de la Arad a intrat în legendă într-o seară de primăvară la Sevilla. La puţin timp după povestea din noaptea andaluză, a urmat coşmarul cu anevrismul. Folclorul disident a vorbit despre o rană provocată de „prinţişorul” Nicu Ceauşescu, la o vînătoare, dar nimeni nu a confirmat nici măcar după decembrie ’89. Secretele comuniste sînt păstrate mai bine decît cele ale faronilor egipteni. Duckadam nu a mai putut reveni niciodată să apere, timpul a trecut, nu şi-a găsit locul nici ca antrenor, nici ca şef de club, a emigrat în State, s-a întors, şi-a înstrăinat mănuşile, s-a angajat la Vamă, a intrat într-un partid de autor, nu mai ştiu dacă în ordinea asta.
Ştim totuşi că Duckdam nu a venit la Steaua pentru un proiect fotbalistic, ci pentru unul casnic. Cînd visează frumos, nu visează penaltyurile de pe Sanchez Pizjuan, ci lozul cîştigător. Fostul mare portar nu este însă un ipocrit, nu tînjeşte după ştampila lui Argăseală, e conştient că experienţa lui managerială tinde spre zero absolut, recunoaşte că în Ghencea îşi vinde imaginea, nu competenţa, nici aceea comercializată foarte bine de vreme ce ţi-ai scos la mezat mănuşile care nu aveau preţ. Helmuth, neamţul nostru care ne vindeca de sentimentul inferiorităţii în prelungirile în care de regulă eram învinşi de noi înşine, este un om simplu. Un român neaoş, un membru PNG de nădejde, deci un angajat al lui Gigi. El nu are orizontul profesional al lui Loţi Boloni, sictirul contemplativ al lui Tudorel Stoica, încăpăţînarea lui Piţi, diplomaţia înnăscută a lui nea Imi.

Duckadam împreună cu Majearu şi Lucică Bălan alcătuiesc Grupul Celor Care Nu Au Izbîndit În Viaţă. Ei sînt soldaţii întorşi de la război şi au crezut că vor trăi bine doar din admiraţia celorlalţi care se înflăcărau pentru faptele lor de arme. Întrebarea este dacă un astfel de om poate contribui la relansarea Stelei. Diagnosticul e rezervat, fiindcă pacientul se va trata doar pînă cînd Audi Q7 va intra din nou în patrimoniul clubului-partid.

Comentarii (53)Adaugă comentariu

Eu (1 comentarii)  •  19 august 2010, 20:42

Articolul incepe cu „Confundăm oamenii cu legendele care îi preced.” Este o concluzie gresita, legendele nu il preced pe „omul” Duckadam, ci sunt parte din trecutul lui. Nimeni nu a pretins ca Duckadam ar avea experienta manageriala, dar de aici la a spune ca Duckadam e un simplu om e cale lunga. Daca e sa aplicam criteriile dumneavostra tuturor legendelor, ar trebui sa luam aura de legenda tuturor eroilor nostri, de la Stefan cel Mare la cei care au iesit in strada in ’89.

admi (1 comentarii)  •  19 august 2010, 20:47

„Duckadam împreună cu Majearu şi Lucică Bălan alcătuiesc Grupul Celor Care Nu Au Izbîndit În Viaţă. Ei sînt soldaţii întorşi de la război şi au crezut că vor trăi bine doar din admiraţia celorlalţi care se înflăcărau pentru faptele lor de arme”.

SUPERB ! RESPECT!

ADMI

Michetaud Carroux (11 comentarii)  •  19 august 2010, 21:23

Asta este, tipic pentru Romania, un fel de „Sad But True”cantat nu de Metallica, ci de un nene la frunza de dud.

mircea dinescu (9 comentarii)  •  19 august 2010, 23:44

Daca venea Jenei, nu era tot pentru imagine? Ce experienta manageriala avea? S-au era bun pentru-ca era in tabara Piturca- adica ”Gica contra?

alex c (3 comentarii)  •  19 august 2010, 23:56

frumos si trist articolul tau…stii, intr-un fel chiar ma gandeam si eu la aceleasi lucruri legate de duckadam…dar aveam o jena sa o spun…mi-era jena de imaginea lui de la sevilla…si imi e jena in continuare sa il vad in postura asta…

mihai (7 comentarii)  •  20 august 2010, 0:01

CINSTE LUI!

razvan (1 comentarii)  •  20 august 2010, 0:25

e un articol rautacios!ma abtin d la alte comentarii….
pacat

Aura (2 comentarii)  •  20 august 2010, 0:30

Dureros de real ceea ce spuneti, d-le Geambasu.

adi (2 comentarii)  •  20 august 2010, 0:45

Nu a „imigrat in State” ci a „emigrat”.
Imigrat e invers 🙂
cred ca din viteza…

sherlock (3 comentarii)  •  20 august 2010, 2:09

Asta e realitatea, a avut noroc atunci la loviturile de la 11 m, in rest a fost un portar de duzina.

Dan Piturca (1 comentarii)  •  20 august 2010, 2:34

Titlul e confusing… articolul e extrem de real.Prima data cand te felicit pentru un post de sport ,nu de muzica.

Lari (2 comentarii)  •  20 august 2010, 2:41

Duckadam împreună cu Majearu şi Lucică Bălan alcătuiesc Grupul Celor Care Nu Au Izbîndit În Viaţă.

Ce romantzare pentru romanii retarzi!

Nu, nene, ei, alaturi de Bumbescu, Ungureanu, Silviu Lung, Dudu Georgescu, Dumitrache, si altii asemenea, n-au stiut sa construiasca pe ceea ce erau intr-un anume moment al vietii. Punct!

Ce super ar fi sa invatzam dracului sa ne privim in oglinda!

sundance kid (107 comentarii)  •  20 august 2010, 3:49

” COLD CONFORT FOR A CHANGE ? DID YOU EXCHANGE…A WALK ON PART IN THE WALL….FOR A LEAD ROLE IN A CAGE ?”

written by roger waters courtesy of pink floyd.

sundance kid (107 comentarii)  •  20 august 2010, 3:54

And did we tell you the name of the game, boy?
We call it Riding the Gravy Train.

Have a cigar: courtesy by pink floyd

Bogdea (1 comentarii)  •  20 august 2010, 8:30

Este destul de corect ceea ce spune-ti dar trebuie facuta o precizare: Dukadam in afara penalty-urilor aparate in acea finala nu s-a remarcat cu nimic altceva si nici la actualul loc de munca nu va face ceva remarcabil.
Motivul este simplu de dedus: omul nu poate mai mult!

AntiBiotic (3 comentarii)  •  20 august 2010, 8:54

Nu stiu ce inseamna notiunea de „a izbandi in viata”,dar Duckadam a fost pentru o zi King of the World.Comparatiile cu Piturca,Tudorel Stoica si Boloni care „ar fi reusit in viata” sunt total deplasate.Piturca e antrenor mai mult in mintea unora,are o calificare bazata pe ramasitele Generatiei de Aur,Boloni nu a obtinut perfomante fenomenale.Este mai mult un antrenor de anduranta,un muncitor sarguincios ,lipsit de scanteia geniului.Cat despre Tudorel Stoica..sa fim seriosi….Intrebare..Pele a reusit in viata?

shmo (18 comentarii)  •  20 august 2010, 9:13

Corect articolul, dar mai bine nu-l scriai !

leo (15 comentarii)  •  20 august 2010, 10:58

Sa fim cinstiti….Becali l-a adus pe Duckadam pentru imagine…Cineva din umbra l-a invatat ca trebuie sa aiba in conducere oameni din istoria glorioasa a Stelei…iar Duckadam este un om simplu care isi doreste banul…si asta este sansa lui…Credeti ca Nea Imi are bani? NU ! Steaua nu are nevoie de oameni cu personalitate…Becali are nevoie de acesti oameni simpli care sa aduca oamenii la stadion…Maine poimaine il vedem si pe Bumbescu sef de clan…

Tzeava Stelistu (3 comentarii)  •  20 august 2010, 11:14

Duckadam ramine o legenda orice s-ar spune despre el.Orice „stelist” era ofertat de Steaua ar fi acceptat postura de presedinte,chiar daca are rol minor.Postul e mare,implicarea e mica.Duckadam merita sansa asta,poate are si el citeva idei bune.Trebuie sa avem in vedere ca a fost un jucator baftos,la fel ca si Ilie Dumitrescu si asta poate aduce noroc echipei.Pina la urma e nevoie si de sansa ca sa faci o echipa mare ,iar cei doi pot contribuia la asta.

AntiBiotic (3 comentarii)  •  20 august 2010, 11:50

Faptul ca Duckadam si-a vandut manusile ar trebui sa il descalifice ca fost stelist??? Sau ca fost portar? Multi actori isi vand statuetele de Oscar.Si nu vad ce e rusinos in a te duce la fostul tau club si pentru bani.Iar promovam idealismul ala ieftin specific filmelor cu ilegalisti comunisti? E mai bine sa asteptam sa vedem ce se va intampla.Dar in conditiile in care voi ii laudati pe manageri gen Dinu Vama,Jean Padureanu,e logic sa loviti intr-o fire mai candida si lipsita de exercitiul balcanismului dambovitean.Imi aduc aminte cate statui i=ati ridicat lui Bucsaru,desi se stia ca facuse niste afaceri dubioase cu statul roman.

banks (62 comentarii)  •  20 august 2010, 11:52

Trist dar adevarat. Nu toti oamenii sunt la fel, constatam inca o data.
@Lari : Nu pricep punctul tau de vedere. Pari a incerca sa aduci o clarificare definitiva dar nu prind ideea, nu vad ce spui diferit fata de articol. Si nu pricep la cine te ratoiesti si de ce.

dan v (1 comentarii)  •  20 august 2010, 12:00

imi pare rau cristi, ca-ti citeam cu placere articolele. Din pacate toate au un sfirsit

Alex One (122 comentarii)  •  20 august 2010, 12:21

Din pacate se confunda istoria cu competenta.Asa au ajuns antrenori Hagi, Lacatus,Munteanu si acum Dumitrescu,uitand sa-i intrebe cineva,macar galeria care-i foarte gurlaliva cu Becali,bai, voi ce rezultate ati avut ca antrenori ca sa antrenati Steaua ?

scooby (21 comentarii)  •  20 august 2010, 12:21

Cred ca Ducadam a fost un om cu prea mult bun simt. De altfel in cartea SuperSteaua reiese ca nici macar in vremurile bune n-a avut tupeul sa ceara un apartament conducerii. Din pacate in zilele noastre, in 99% din cazuri trebuie sa treci peste orice principiu de moralitate pentru a te ridica. Eu cred ca Ducadam a facut un compomis minor in comparatie cu altii pentru un trai mai bun. Pe care il merita din plin! E clar ca nu poate fi de anvergura lui MM dar toti chibitii ar trebui sa-i fim recunoscatori pentru acele momente de magie, fara el fotbalul nostru n-ar fi avut nici un trofeu major in intreaga lui istorie.

mihai (7 comentarii)  •  20 august 2010, 12:22

imagine sau nu ,dar nu uitati ca DUCKADAM NU A VENIT CU MAINILE GOALE ACASA CI CU O CUPA A CAMPIONILOR! uNICA DIN ISTORIE ASA CA CIOCUL MIC!

mylove (2 comentarii)  •  20 august 2010, 12:37

nu toata lumea are norocul sa ocupe un birou si sa se autointituleze reporter,dar sint si oameni care pentru o clipa au reusit sa intre in istorie(cea ce nu e noroc,d-le reporter,e un merit,o izbinda),si apropo de realizatul in viata ,ma intreb ,fara atita publicitate ,citi dintre asa zisi reporteri ar fi atit de realizati in viata

mylove (2 comentarii)  •  20 august 2010, 12:42

si apropo de manageri,spune-mi unul care a reusit sa pastreze un club sanatos (economic),unul,care sa scoata din tara un fotbalist de doamne ajuta.

explorish (62 comentarii)  •  20 august 2010, 12:50

judecata asta cu „nu a reusit in viata” e superficiala, chiar inselatoare. nu a reusit sa… ce? nici van gogh nu a reusit in viata.

calin (1 comentarii)  •  20 august 2010, 13:54

Cristi, super articolul, te citesc de fiecare data cu placere, perfect de acord cu tine, este exact ceea ce cred si eu, sa fim bine intelesi, nimeni nu-i stirbeste absolut nimic din ceea ce inseamna Duckadam. Mi-a placut si articolul despre muzica, am fost la maiden. Singura diferenta ca mie imi place cu 3 chitari 😉
Multa bafta…….

CCA (3 comentarii)  •  20 august 2010, 13:56

Domnilor, nu judecati dumneavoastra un „erou”, fortuit purtator al unui miracol universal.
Ce daca si-alasat nevasta pt. una cu 30 de ani mai tanara?
Ce daca si-a vandut manusile pt. a-si lua o masina second?
Ce daca a iesit la pensie, ca maior, la 40 de ani?
E dreptul fiecaruia dintre noi sa fie atat de ticalos pe cat il suporta pamantul.
Stati voi linistiti, ca e prea strigatoare la cer atitudinea asta lasa a „eroului”, ca sa-l mai suporte mult Dumnezeu.
Nu se stie cum greseste intr-o zi pastila albastra, si mai scapam de un sclav abject care-i sustine violul lui Becali, pt. o fleica si 3 metri de stofa.

Dorobantu Sergiu (5 comentarii)  •  20 august 2010, 14:17

stiu ca multi il condamnati pe GIGI , dar vreau sa va ganditi la doua lucruri : 1. Imaginati-va un sezon fara GIGI .- oare ar ajunge Steaua ca Urziceniul ?cine ar mai investi bani ? . 2. Ganditi-va ca suntem in anul 2010 si totul se invarte in jurul banilor , iar clubul Steaua , trebuie sa recunoastem e ca si o companie , si trebuie urmarit si profitul . E dureros , dar cam asta e realitatea . Tin sa precizez ca nu sunt fan GIGI , ci sunt doar suporter al Stelei . Dar trebuie sa privim si global nu numai local .

MARTY (1 comentarii)  •  20 august 2010, 14:30

Este foarte usor sa creezi proiecte fotbalistice pe banii altora, care sa dea gres si sa acuzi pe altii.Care era proiectul fotbalistic al lui Emeric Ienei?Pentru ceilalti care nu s-au realizat in viata ghinion.Daca ar fi jucat si ei fotbal dupa campionatul mondial din 1990,ar fi castigat banii necesari traiului de zi cu zi ,si poate ar fi fost bogat macar unul dintre ei.Bravo lui Duckadam ca reuseste sa-si vanda imaginea.

AntiBiotic (3 comentarii)  •  20 august 2010, 14:35

CCA …. pari cititor de can-can si click…emigreaza te rog pe site-urile aferente.

Vladimir (1 comentarii)  •  20 august 2010, 14:57

Domnule Geambasu, nu sunt de acord cu cele spuse de dv. Pe vremea cand faceam armata, un colonel ne-a spus: In viata trebuie sa fi destept cinci minute. Am realizat mai tarziu cata dreptate avea. Dukadam a fost destept cinci minute si a ramas in istoria si memoria noastra. Azi, dupa 24 de ani dela „momentul Sevillia”, lumea il recunoaste pe strada si-l numeste „eroul de la Sevillia”. Credeti ca pe dv, care apareti frecvent pe micul ecran si sunteti o personalitate in domeniul dv, va recunoaste lumea si va oprestepe strada? Sigur dv, ca si altii, ati reusit in viata, adica pe sleau spus, ati facut bani. Dukadam, nu. Dar Dukadam (observati ca nu-i includ pe Majearu sau Balan) are notorietate. Nu stiu daca a fost cel mai bun portar, dar a avut momentul lui de glorie recunoscut international. Cele cinci minute. Nici Boloni, nici T. Stoica nu au aceeasi notorietate, acelasi renume. Ce nu a stiut sa faca Dukadam? Sa-si valorifice acesta imensa notorietate. Si nici vreun sef de club. Avem exemplu David Beckham. Nu a fost printre cei mai mari fotbalisti. Dar a avut manageri straluciti, care au facut din el un brend pe care l-au valorificat la maxim. Cu profit de ambele parti. Azi este multimilionar, dar acesti bani nu i-a facut din fotbal. Asa ar putea sa faca si Gigi Becali. Helmuth este o mina de aur. Ce bine s-ar vinde tricouri, postere, bannere, cani, pahare etc cu fotografia lui. Cati copii nu si-ar dori sa-si puna pe perete un poster cu eroul de la Sevillia. Reclame, clip-uri publicitare, iesirea in mass-media, DVD-ul cu meciul de la Sevillia, cu semnatura originala a lui Dukadam si a altor fotbalisti de atunci etc. Sigur, ar mai trebui un cap destept, un om care sa stie si sa vrea sa faca bani. Din pacate, sefilor nostrii de club nu le plac afacerile oneste (presupun multa munca), ci prefera aranjametele, smecheriie, „ciordelile” s.a. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar si Becali, ca si alti sefi de cluburi se plang de bani, dar nu stiu sa profite de oportunitatile pe care le au. Sa ai niste brenduri ca Steaua, Dukadam,Lacatus,Hagi s.a. si sa nu faci bani din ele, e o lipsa de management, marketing, simt al afacerii…Scuze de spatiul de care am abuzat. In concluzie,vreau sa spun ca Dukadam are un potential de care se poate profita. Poate el nu stie cum, dar altii pot profita din plin de notorietatea sa inca ridicata si sa faca bani pentru ei, dar si pentru el .

sundance kid (107 comentarii)  •  20 august 2010, 17:36

Cind il vad pe ” Ciobansky ” la el la oficiala cu asa zisele glorii alea Stelei parca imi rasuna in urechi : ”

„Well I’ve always had a deep respect, and I mean that most sincerely.
The band is just fantastic, that is really what I think.
Oh by the way, which one’s Pink? ”

Chiar as fi curios sa aflu daca Becali ar fi fost vreodata capabil sa-l recunoasca intimplator pe strada !!!!

misu (15 comentarii)  •  20 august 2010, 17:52

Unde este familia acestui mare stelist? Nu ne mai bagati pe gat tot felul de „vedete”.

stelist (32 comentarii)  •  20 august 2010, 17:56

Duckadam a facut ceea ce niciodata in urmatorii 1000 de ani,niciun roman nu va mai face:A adus acasa cel mai pretios trofeu intercluburi din Europa.Macar pt asta ,Geambasule ai putea sa respecti aceasta legenda,nu a Stelei ci a Romaniei..!

Filbert (70 comentarii)  •  20 august 2010, 17:58

@adi
E corect cum a scris Cristi. A imigrat in State, a emigrat din Romania.

Racul (27 comentarii)  •  20 august 2010, 18:17

🙂

Vazut din România era emigrant, vazut din State era imigrant. Pana la proba contrarie, Cristi scrie din România, ca român. De altfel a si corectat 🙂

La subiect: omu a luat singura decizie sanatoasa la cap in pozitia lui si anume sa accepte jobul. Cu un milion in cont ar fi strambat din nas, cu o gaura in pantofi a acceptat.

Dati-mi voie sa nu-l cred pe acela dintre dumneavoastra care sustine ca in locul lui ar fi refuzat.

Cornel (15 comentarii)  •  20 august 2010, 19:27

Nu manusile lui Duckadam au aparat cele patru penaltyuri, ci el, iar noi, stelistii il admiram si ii suntem recunoscatori pentru acel moment magic lui, eventual si antrenorului de portari de atunci dar nu manusilor, jambierelor etc ! Poate nu ne dam seama dar incepem sa semanam cu Bekali si logica lui sucita si vesnicele lui derapaje intre Athos si tiganie mai mult decit ne-ar place sa credem. Respectul e un lucru simplu si clar. Il respectam pe Duckadam sau nu ?

Gaby (30 comentarii)  •  20 august 2010, 20:34

Nu sunt de acord cu ce spui. Dar de obicei esti incapatanat si le tii pe-ale tale, asa ca nu te contrazic decat acolo unde gresesti flagrant si-ti pot dovedi contrariul.

„Duckadam nu a mai putut reveni niciodată să apere”.
Asta nu-i adevarata. Gasesti pana si pe wikipedia ca Helmuth Duckadam a mai aparat doua sezoane la Vagonul Arad. O sa zici „Vagonul Arad ?!…” Sa stii ca tot cu careu de 16 metri, cu portar si 10 jucatori de camp se joaca la fiecare echipa chiar si in diviziile inferioare. OK, era un nivel mai mic, dar nu-i adevarat ca n-a mai revenit sa apere.

dragos (2 comentarii)  •  20 august 2010, 21:34

Duckadam nu a venit sa ii faca menaj lui Gigi la palat, a venit ca presedinte. E o diferenta. Nu vad nimic josnic in a accepta un post de presedinte la Steaua, iar Duckadam chiar il merita. Esti rautacios pe nedrept.

emg (62 comentarii)  •  21 august 2010, 0:19

pt mine duckadam este un geniu. cel putin sportiv. spuneti-mi dvoastra daca va vine in minte vreun alt roman care sa fi avut un moment atat de intens de influenta intrun timp atat de scurt asupra unui lucru cu implicatii istorice

jiri prag (5 comentarii)  •  21 august 2010, 0:21

Domnule Geambasu nu sunt deloc de acord cu cele scrise, Helmuth este cu totul alt om decat ati incercat sa ni-l descrieti, jucam fotbal cu Helmuth inca la scoala generala, unde el juca pentru satul sau natal Semlac iar eu jusam la adversari ůi visul fiecaruia era sa-i marcheze gol Duckadam, si-l tin foarte bine minte cand faceam naveta impreuna cand el umblam la liceul industria nr.1 din Arad, Helmuth se urca dimineata in tren si pana la Arad batea mingea de tenis in fel si chip ůi rar cand i se intampla sa n-o prinda, referitor la povestea cu printisorul, cred ca ziaristii nu vor sa dezgroape ****** ůi afle purul adevar, eu il cunosc!

mak (2 comentarii)  •  21 august 2010, 10:06

poate ar trebui inainte sa il blamam sa ne gandim ca din toti oameni mari si respectabili care acum il critica ca NIMEENI in afara de becali nu l-a ajutat cand a avut nevoie..
si chiar nu inteleg care e problema sa tanjesti la o viata mai buna?nu asta ne dorim cu toti?

mak (2 comentarii)  •  21 august 2010, 10:12

pt sundance kid
sa nu uitam ca becali in urma cu ceva vreme fara sa se laude ia dat 20000 euro ca sa se opereze..
mai informativa inainte sa vb

Titi (8 comentarii)  •  21 august 2010, 11:38

@ Stelistilor,ar trebui sa nu scoateti „obiectul” din contextul mai turbulent care exista la echipa voastra in momentul de fata.Dukadam are un trecut glorios in spate ,inclusiv gloria echipei voastre trecute.Acum este”folosit” de Jiji ,drept arma impotriva voastra,a celor care ilcontestati.Practic a ajuns o „marioneta”.Prin acest gest ar trebui sa vedeti o JIGNIRE a memoriei Stelei 1986 nu o reparatie morala.

DD (31 comentarii)  •  21 august 2010, 12:15

Din cate am citit tot pe aici prin ziarul vostru, Dukadam anul trecut era sa isi piarda bratul din cauza anevrismului respectiv iar Duckadam nu avea bani ! Iar Gigi Becali i-a platit operatia care a costat 20 000 euro ! Iar acum Duckadam, a venit la Steaua dupa ce l-a rugat Gigi una pt ca sa isi plateasca datoria morala si in felul asta sa arate ca nu a uitat ce a facut Gigi pt el si la randul lui stie sa ajute un om care la ajutat si doi pt ca avand un salariu bun la Steaua ca presedinte, poate sa isi plateasca si datoria financiara la Gigi Becali ! Eu asa am citit prin ziarul vostru, cum ca astea ar fii motivele !

PS: Duckadam a fost erou mondial pt o zi ! Chiar nu a reusit in viata ? Tu ce ai reusit in viata ?

t.y.l. (3 comentarii)  •  21 august 2010, 12:15

corect este faraonilor si nu faronilor cum ai scris, data viitoare nu te mai grabi cand scrii Cristi

DD (31 comentarii)  •  21 august 2010, 12:22

Si Duckadam chiar a fost un portar bun ! Ok. nu a fost un Zubizareta, un Walter Zenga sau un Peter Schmichel, dar a fost un portar bun ! Altfel nu il lua Steaua si nu ar fi fost titular in finala Champions League din 1986 !

Iar la loviturile de departajare de la Sevilla, a fost fantastic, inimaginabil !

PS: Apropo, stii ca Duckadam este in Cartea Recordurilor, pt ca a aparat 4 penalty-uri consecutive intr-un meci oficial ? Si nimeni nu a reusit sa ii doboare recordul? Sau macar sa-l egaleze? Cum nu a reusit in viata ? A, probabil n-a furat, dar in rest e un mastodont—la figurat !

Comentează