Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Stoichiţă, un om liniştit

Antrenorul Stelei se pregăteşte de debarcare. E calm şi puţin scîrbit Resemnare mioritică? Da şi nu. Mihai Stoichiţă ştie că nu poţi fugi din calea viiturilor, a lavei vulcanilor şi a toanelor lui Gigi. Nu are rost. Antrenorul Stelei ştie […]

duminică, 9 mai 2010, 6:07

Antrenorul Stelei se pregăteşte de debarcare. E calm şi puţin scîrbit
Resemnare mioritică? Da şi nu. Mihai Stoichiţă ştie că nu poţi fugi din calea viiturilor, a lavei vulcanilor şi a toanelor lui Gigi. Nu are rost. Antrenorul Stelei ştie că va fi schimbat, chiar dacă patronul nu o spune deschis. Nu face parte din proiectul ţinut atît de secret că pînă şi copiii de mingi din Ghencea ştiu de întrevederea cu Piţi. „Par eu un om sub presiune?”, întreabă retoric Stoichiţă, apoi răspunde tot el: „Şi eu am înlocuit pe cineva, e firească succesiunea. Important e ce simţi înăuntrul tău”. Oare ce o fi simţind?
Îmi place calmul lui Mihai. Ştiţi cum e, rîvneşti mereu la ce nu ai. Admir detaşarea lui de esenţă boierească. Unii i-ar spune şi altfel, dar nu-i vorba de aşa ceva. Mulţi se tratează de timiditate afişînd un tupeu exagerat, el s-a acoperit cu o platoşă de linişte interioară. Altfel nu ar fi rezistat. Cea mai complicată a fost supravieţuirea cu ocările galeriei, care l-au declasat de la început la stadiul de slugă a lui Gigi. A replicat reţinut, cu degetul la buze, ceea ce în peisajul de golăneală generalizată al primei ligi este deja alt film.

Întrebarea pentru Stoichiţă este simplă în enunţ şi complicată în conţinut. Putea face mai mult la Steaua, pentru Steaua? Asta sigur. Între locul 6 obţinut cu mari emoţii anul trecut, cu Pedrazzini pe bancă, şi probabilul loc 5 de acum nu e vreo diferenţă. A acceptat fără comentarii plecările lui Rada şi Ghionea, a contribuit la transferurile lui Jelev, Parpas şi Gora Tal.  Al lui Pepe Moreno. Nu a reuşit să-l trezească pe Cristi Tănase, care continuă într-o derivă a neintegrării în echipă şi a integrării în viaţa de noapte a Bucureştiului. Imaginea ansamblului spune că Stoichiţă şi echipa lui au stors totuşi din actualul lot ce se putea, iar locul din clasament e cumva peste condiţia celor amintiţi, plus suplimentul Toja.

Diferenţa dintre Steaua lui Stoichiţă de acum şi aceea de acum un deceniu e dată de calitatea jucătorilor. Atunci i se reproşa că este un aventurier. Că riscă prea mult. Era pe cînd Reghecampf era alintat „frumosul nebun al marilor oraşe”. Acum a înnebunit oraşul, iar lotul e cîrpit şi peticit. Steaua nu îşi poate susţine austeritatea, fiindcă nu a reuşit să crească măcar un fotbalist în propria grădină. Asta însă nu e vina lui Stoichiţă. El şi Panduru sînt responsabili pentru complicitatea tăcerii în faţa ideilor fanteziste ale patronului. Falimentul campaniei de achiziţii nu se leagă neapărat de lipsa lichidităţilor lui Becali, care seamănă din ce în ce mai tare cu un cămătar deghizat în filantrop, ci şi de lipsa opoziţiei active a antrenorului şi a managerului sportiv. Apropo, pînă la urmă care a fost misiunea pe pămîntul roş-albastru a lui Pandi? 

De cîte ori pleci de la o echipă mai mori în pic, a spus Stoichiţă zilele trecute. Literar sună foarte bine. Şi uman. Profesional, nu. Profesional trebuie să te reinventezi, iar asta nu ştiu dacă începe cu meditaţii solitare în autocarul echipei cu o oră înaintea unei partide. 

Comentarii (35)Adaugă comentariu

california (172 comentarii)  •  9 mai 2010, 18:48

un antrenor e bun si folositor cind descopera sau lanseaza jucatori, cind imprima un stil propriu unei echipe; bergodi relansase jocul stelei cu onicas, ionescu si surdu; nu stiu ce ar fi urmat, dar dupa ce a venit, stoichita i-a trecut imediat pe linie moarta ca sa joace cu eternele sperante ov. petre, plesan, toja, baciu si sa se justifice apoi ca nu are lot tare;
cind a venit a stiut pe ce vine; apoi sa nu iutam cum la 2 dimineata dadea interviuri prin care isi exprima adeziunea fata de decizia lui becali de a-l concedia pe bergodi; asa ca a intrat ca o sluga si va iesi tot asa!

kosmyn93 (11 comentarii)  •  9 mai 2010, 19:17

Aici nu e vorba de cât de buni antrenori au fost,Hagi,Lăcătuş,Dorinel,Bergodi sau Stoichiţă,nici unul nu a antrenaj Steaua un campionat întreg,cap coadă.
Întrebarea mea e: Până când marele patron din ghencea o să mai umilească antrenorii care antrenează pe Steaua?

adim (14 comentarii)  •  9 mai 2010, 19:36

Nu are cum sa fie regretat de fani.A pierdut cu dinamo si rapid, fara drept de apel. Nu conteaza contextul, echipa, jucatorii etc. A gresit in tocmai acele meciuri.Dupa infrangerea cu dinamo, mie mi s-a parut o lipsa de bun simt din partea conducerii steliste, sa mai se vorbeasca despre titlu.

razvan (46 comentarii)  •  9 mai 2010, 20:21

hai sa terminam cu mitizarea unui antrenor mediocru : l-a sapat prin intermediari la becali pe bergodi si direct la tv , dupa care pus in papucii acestuia si-a dat seama ca e usor sa te dai specialist din afara (nb- vochin) . altfel , a distrus proiectul alui bergodi dand in stanga si in dreapta tinerii si aducand epave (gen karamienii , jelev , parpas) , l-a lasat pe gigi sa faca ce a vrut la echipa , s-a autoinclus in istoria stelei prin declaratii (prin fapte , n-are cum) , a facut praf orice tactica a echipei (a luat 5-1 intr-un derby , iar cu dinamo a luat-o cu 2-0 fara sa traga un sut pe poarta si fara sa treaca de jumatatea terenului).
daca aprecierile unora ca dragomir sau becali te fac mare antrenor , atunci stoichita este unul…pentru mine este un mascarici cu gura mare si fara nicio idee tactica (un fel de cornel dinu in mizerie) !

gaga the third (3 comentarii)  •  9 mai 2010, 20:36

stii care a fost drama ? ca stoichita a fost tot timpul linistit. l-ai vazut pe guardiola ? se agita ca un copil. pe mourinho ? zici ca are draci. ferguson, septuagenar,bogat si plin de trofee, se bucura ca un copil la un gol marcat chiar si contra celor de la wigan. „lippi” a fost detasat, pare ca nu-i pasa, bifeaza „steaua” in cv si merge mai departe…sa speram ca si noi ,stelistii,o vom face.

Teodor (36 comentarii)  •  9 mai 2010, 20:45

A avut si Stoichita nereusitele sale profesionale in perioada petrecuta la Steaua, dar privind Liga 1 de azi nu stiu daca vreunul dintre antrenori sau conducatori din acest moment ar fi putut sa faca mai mult pentru Steaua in aceasta perioada. Nu putem decat sa ne multumim cu ce avem. Mai bine de atat nu se poate decat cu cineva din afara care a vazut altceva, stie si poate sa faca altceva decat sa stea sub talpa lui Gigi.

aureltg (1 comentarii)  •  9 mai 2010, 21:06

stoicutza este, ca antrenor, exact cum e si jiji ca patron: mr faliment! gusatul a ratat, rand pe rand, toate obiectivele stelei pentru anul acesta, insistand sa joace pe mana unui aparator cu origini pastorale: baciu. „antrenorul” a fost dominat net de talnar, andone si de toti antrenorii cat de cat mai rasariti din liga intai, in conditiile in care era declarat de militianul-sef de liga primul antrenor din tara. stoicutza nu a aratat nimic la steaua, aici putand include si caracterul sau, total inexistent. e mai bine sa plece si sa fie uitat de istorie, dar acum se milogeste de o prelungire de contract, asa cum se milogise si de semnarea unuia cu steaua. steaua e o palarie prea mare pentru mediocri, iar soicutza a fost, este si va ramane un mare mediocru al antrenoratului romanesc.

gaga the third (1 comentarii)  •  9 mai 2010, 21:22

razvan @
vorbele tale mi-au ajuns la suflet. gand la gand cu bucurie. „lippi” e doar un antrenor mediocru, dar cu o presa buna sau macar ingaduitoare. imi amintesc ca a preluat o echipa gata facuta de dumitriu-puscas si a luat titlul. cand insa a fost obligat sa construiasca de la zero, a luat opt de la paok. si a trebuit numit ienei-director tehnic, pt a salva sezonul.

adrian (10 comentarii)  •  9 mai 2010, 23:19

pacat de proiectul bergodi,ce frumos incepuse steaua sa joace vara trecuta,e adevarat in uefa preliminarii cu echipe de 2 lei dar era un inceput. s-a pierdut un an. daca intr-adevar ar veni piturca,jeni si tudorel stoica ar fi interesat un proiect de 2 ani. altfel ce a fost emisiunea penibila cu giovani invitat? parca spuneati ca nu mai stati in acelasi studio cu el

adi (26 comentarii)  •  10 mai 2010, 7:00

Bine gandit, Geambasule !

akkiller (18 comentarii)  •  10 mai 2010, 8:48

stoikita a jucat cu ce a avut corect a antrenat pe cineva care nu prea are treaba cu fenomenul nici macar ronaldinhio nu sta atit in cluburi cit unii de la steaua speram la mai bine insa nu e sigur nimik

Dan (4 comentarii)  •  10 mai 2010, 9:57

Domnule Geambasu, felicitari! Trebuia sa scrie cineva despre acest om cuminte si cu minte. Este antrenorul care s-a plans cel mai putin de imixtiunea lui Becali dar cred ca a facut cel mai mult impotriva ei! Si asta ramane!

kosmyn93 (11 comentarii)  •  10 mai 2010, 11:20

Vorbiţi aici de parcă stoia ar trebui să fie antrenată de Mourinho,Guardiola,sau Anceloti,băi fraţilor,steoaia e o echipă mică,mediocră,şi Stoichiţă la fel,asta e valoarea lu steoaia,să fie antrenată de antrenori ieftini, precum,Stoichiţă,Magiun,Sdrobiş,Hizo şi alţii din categoria asta,aşa că nu vă mai plângeţi atâta…

castro (96 comentarii)  •  10 mai 2010, 12:00

Stoichita e un antrenor slab, dotat insa cu o viclenie nativa, balcanica. Stie sa-si cultive imaginea de om echilibrat, civilizat. Pozeaza pe rand in victima, in sufletist, in indragostit respins, in intelighent, in mare luptator cu dusmanii din interior si din exterior. In realitate, fata aia inocenta de camionagiu bulgar e doar o masca. Omul stie foarte bine ce vrea. Stie ca Steaua e maximum de lux in materie de palarii pe care si-o poate permite( cu toate ca si-a permis o data si o… panama). De aceea tine cu dintii de ea si declara ce declara… Mai stie sigur ca pt. presa antrenorii nu se impart in buni si rai, ci in agreati si neagreati de presa. Asa se face ca sunt cocotate pe piedestal tot felul de nulitati ambulante, in timp ce antrenori capabili, doar pt. simplul fapt ca nu stiu, sau nu-si doresc, sa „dea bine” la presa, sunt ignorati sau chiar denigrati. A trebuit sa il pomeneasca Jiji pe Ionut Badea pt. ca presa sa-l descopere brusc: ” cine-i asta, ma? a zis Jiji de el… repede, un ciclu de articole… ce mananca, cum doarme, pe stanga, pe dreapta, cum stau cartile in biblioteca la el, aaaa, dar are carti…?! are sau nu plasa de tantari la geam, pune gunoiul in saci albastri sau negri, repede… sa invingem concurenta… a zis Jiji de el… a zis Jiji… a zis…”. Pana atunci era doar antrenorul ala al corupatorului Penescu… Da, dar il avem pe Dinu la TV non-stop ca sa ne explice traiectoriile curbilinii ale lui Torje si coeficientul de frecare al ghetelor galbene de calcaiele pline de cascaval ale lui Ad. Cristea…
Acum beneficiem din plin de Stoichita… Ghebosat, smiorcait…” Io iombesc Steaua, da’ unii nu ma vreaaaaa…” Sireacul! Cat s-a chinuit el sa faca bici din alea-alea, reusind performante notabile gen 1-5 cu Rapid sau 0-2 cu Dinamo… Cum a mai stavilit el elanul reformist din era Bergodi, renuntand la tineri in favoarea unui talent precum Plesan… care stim noi… a reusit acel gol fabulos cu Ghermania… Cum l-a mai facut el fotbalist pe Tanase… etc. etc.
Stii ce cred eu, Cristi? Dan Petrescu iesea campion cu lotul asta ponosit al Stelei… Pt. ca omul ala stie meserie…Da. Un antrenor roman care stie meserie…rar, dar mai gasesti…
Sa nu uit… Mi-a placut aseara cum l-ai muscat pe Giovani la faza cu scaunul… He-he! I-auzi, ia: ” Ati ridicat scaunul la Borcea, ca la Turcu nu aveati de ce…” Muy gracias! Turcu e el insusi un scaun… De dus la analize…

George (14 comentarii)  •  10 mai 2010, 12:16

A propos de Toja! Tanase nu a jucat nici macar un meci bun de cand e la Steaua, insa e de blamat Stoichita ca nu l-a trezit. Toja in schimb este noul tap ispasitor la Steaua, cel putin cel mai slab jucator din lot, conform presei locale. E Toja mai slab decat Ovidiu Petre sau Plesan, nu mai vorbim de Tanase ? La fel cum Dario Moreno era vazut tot cel mai slab, exemplul de transfer ratat, etc. Presa noastra are nevoie de cliseul acesta ca de aer: jucatorul strain, exotic, venit pe bani grei, care nu confirma, mai slab decat tinerii romani!

SSM (1 comentarii)  •  10 mai 2010, 12:30

bun articol.Stoichita este un om deosebit cu toate ca la venirea lui nu am fost foarte incantat.mi a facut o parere foarte buna ca om este deosebit. ca antrenor nu prea avea ce sa faca in conditiile actuale la Steaua.

tpv tm (2 comentarii)  •  10 mai 2010, 14:03

bun articol

the_kop (1 comentarii)  •  10 mai 2010, 22:23

cristi,tu pari un om inteligent…toata lumea stie cancerul fotbalului romanesc,mafia incredibila creata de nasu,mitica,clanu becali,conducatori,arbitri,o caracatita fara moarte pentru ca asa e romania…in 89 am avut sansa sa scapam de toate si sa intram in rindul lumii,nu s-a putut,asa sintem noi romanii cam hoti si cam sclavi , cam fara coloana vertebrala si fara pic de curaj in a schimba ce e rau…problema e,daca printr-un miracol totul devine normal,voi nu muriti de foame?…cine sa vorbeasca de fotbal corect?gradinescu?samuila?ivanovici?….don’t make me laugh…nu-i mai bine asa?

requiem (7 comentarii)  •  10 mai 2010, 23:05

Toata presa REFUZA sa ia in discutie offside-ul de 3m si 3 jucatori de la golul 2 al Vasluiului! DE CE?

余卓 (4 comentarii)  •  10 mai 2010, 23:05

Mare sau mic, adevarul e ca nu a confirmat, plus ca a scos toti tinerii din lot si nu a facut niciun transfer macar „acceptabil”. Cand ma gandesc ca l-a lasat pe Ochirosii sa joace iar pe la „sateliti”, ca i-a scos din lot pe Bicfalvi si pe Onicas, nu stiu ce sa mai cred despre el…paradoxal si ironic, a riscat prea mult ca sa fie sigur, aducand totii „clasicii” in viata, recte Karamienii, Parpas, Jelev etc. Asadar, cred ca isi merita soarta, pentru ca pana la urma norocul tine cu aia puternici, sau macar aia de risca cate ceva. Ca om nu-l cunosc, dar ca antrenor pot sa zic sincer ca nu-i regret foarte probabila plecare, poate retragere :D.

Ovidiu (19 comentarii)  •  10 mai 2010, 23:15

Bun asa, sunt de parere ca in seara asta Stoichita s-a linistit de tot.

gherghiceanu ionel (7 comentarii)  •  11 mai 2010, 0:39

De ce sa spunem „Diferenţa dintre Steaua lui Stoichiţă de acum şi aceea de acum un deceniu”…..sa spunem diferenta intre Steaua lui Stoichita de acum si Steaua lasata de Bergodi.
Stoichita a stricat tot ce facusera bun italianul!
In aceasta seara….nu a avut nicio reactie si i-a tinut pe teren pe Ov Petre si Karamian….care jucau pentru adversari. Nu are Steaua cine stie ce valori….dar nici Stoichita nu se pricepe la fenomen. UN EXEMPLU…..spunea ca Dayro nu intra in calculele lui…..iata ca Dayro inscrie meci de meci.

@requiem (11 comentarii)  •  11 mai 2010, 10:30

Presa nu vorbeste despre acel presupus offside pt ca ar fi penibili, sa-ti mai spun cum a castigat Steaua etapa trecuta cu Astra? Si asa are prea multe puncte la ce a jucat,

cvucs (17 comentarii)  •  11 mai 2010, 14:55

cum ati spus si dvs ieri,ii trist si rusinos ca sa joci un meci cu vreo 3.000 de oameni cand ai sansa sa treci pe locul 1,asta e,ii rusinos si pentru marele oras european intre gilimele timisoara,vremurile frumoase sau dus desi ne batem la titlu,o sa ajungem ca farul.

alexbv (3 comentarii)  •  11 mai 2010, 15:33

acelasi om linistit…stoichita…intr-o noapte linistita…dupa un esec al Stelei..a venit ..zic eu intr-un fel pe usa din dos…calm…si a ocupat scaunul lui Bergodi….poate ca atunci stiam cu totii ca mare treaba nu v-a face…timpul a trecut…Steaua a mai pierdut ceva vreme..

vasile covaciu (7 comentarii)  •  11 mai 2010, 16:03

Cristian Geambasu, te rog eu mult de tot un lucru din sufletul meu de suporter al fotbalului romanesc: nu mai scrie niciodata despre Becali.nu-i mai pomeni niciodata numele, incet incet va disparea de la TV si din presa si voi fi linistit ca am scapat de oier.

Vorbeste cu si colegii tai,nu-l mai aduceti in fata,nu-l aratati lumii, stim cine e si ce a facut si de ce e in stare….dezastru.

Te rog din suflet,fa un efort si scoate din vocabularul tau de jurnalist de sport numele Becali,haide sa curatam sportul de aceasta capusa care ne mananca nervii.

Iti multumesc si sper sa nu ma judeci:pur si simplu nu mai suport sa il vad.

Un suporter.

Mita si Valiza (3 comentarii)  •  11 mai 2010, 16:26

Frumos scris.
E pe acolo si putina ipocrizie.
Stoichita nu putea mai mult in conditiile imposibile generate de fanfaronul fara minte, Jiji. Nici Fergusson nu putea scoate mai mult, atata timp cat „patronul” ar fi fost cel mai prost, incult, mincinos si fara caracter om, dovedit a fi asa zi de zi, la televizor und se divulga hotind uneori gros, tamp.
Vorbiti de limitele lui Stochita si Panduru. Cum sa nu aibe, daca au trebuit sa suporte ideile unui ******?
Ipocrizia pe care v-o semnalez (desi o cunoasteti prea bine) este ca desi stiti ca singurul vinovat e Jiji, nu o spuneti. O bolmojiti.
In ultimul timp ati devenit un „Yes man” cand va spune prostii tembelul. De ce, domnule Geambasu? V-am vazut si aseara la faza cu faultul lui Zapata. L-ati lasat pe Jiji sa minta gros, asa cum numai el stie, sa intoarca adevarul, sa promoveze o minciuna. Va e frica? Chiar va e? Va mancati prestigiul. Cum va spalati de rusinea asta, cand veti scrie si peste zece ani?

Tiffi (13 comentarii)  •  11 mai 2010, 16:43

Băi Nea Vasile (cum ar spune un alt jurnalist pe care eu unul îl apreciez mult), ai spus exact ce trebuia! Ţi-a ieşit un porumbel din gură, iar eu personal, subscriu la rugămintea matale, că şi eu am căpătat un tic şi schimb programul imediat ce aud că urmează vreun comentariu de-al, sau despre „cel ce nu mai trebuie numit” (bună porecla, nu?).
Poate după 5 ani de intoxicare a creierelor noastre s-or milostivi cei de la TV şi de noi, şi ne-or ierta de prezenţa mai sus numitului, măcar de-acu’ înainte.
Încă odată, bravo, Nea Vasile!

dr.jivago (7 comentarii)  •  11 mai 2010, 17:56

stoichita ? un levantin imbibat cu apa plata. de biborteni…mi-a placut, comentariul d-lui castro.d-le geambasu,uneori, cind aveti oportunitatea, mai puteti sa si raspundeti…

vasile covaciu (7 comentarii)  •  11 mai 2010, 18:38

Sa traiesti Nea Tiffi! 🙂 Tu nu te-ai saturat? Eu unul nu mai pot.
Stirile de sport de la Antena 1 si Pro tv incep cu ciobanu,i se filmeaza ceasul de aur,icoanele,pe cine ,ce, cum, unde mai pupa,balauri si alte bazaconii.
O paiata trista,un ***** fara inspiratie si un *****.

Presa l-a ridicat unde e,presa sa-l dea jos unde merita sa fie.

Jurnalistii si-au pierdut coloana vertebrala,cinstea,responsabilitatea uneori .

Hai noroc!

Mihai (2 comentarii)  •  11 mai 2010, 21:35

E trist!

Pacat ca un antrenor de talia lui Stoichita e nevoit sa indure pana la sfarsitul campionatului toanele lui Becali. Pacat de acest mare antrnor, care daca ar fi antrenat Vasluiul ar fi iesit campion. Pacat ca a indurat fara sa riposteze. E drept ca Piturca va face perdormanta la Steaua, dar nu pentru ca e mai mare antrenor, ci pentru ca stie sa se opuna lui Becali. Nimeni nu facea performanta cu actualul lot! Stoichita a pus mult prea mult suflet, nu era cazul!!! Pacat de Stoichita! Forza Steaua! Succes Piturca!

mihai (6 comentarii)  •  11 mai 2010, 23:02

Castro.

De acord cu tine privitor la caracterizarea facuta lui Stoichita. Inceputul comentariului tau este exact si parerea mea cu o mica exceptie…intr-un final nu l-as caracteriza pe Stoichita ca pe un camionagiu ci ca pe un cameleon desavirsit. Stoichita este inteligent nativ dar isi foloseste inteligenta intotdeauna pentru a-si crea o imagine acceptabila in acord cu toata lumea: patron, jucatori, ziaristi, suporteri, prieteni si nu pentru a cistiga adevarata lupta la care participa; de fapt el nu duce o lupta, el incearca sa-i jongleze pe toti fara varsari de singe, el incearca sa-i satisfaca pe toti…el nu duce o lupta el evita orice lupta………din pacate pentru el, numai dupa lupta poti cistiga, daca nu accepti lupta nu cistigi ci pierzi intotdeauna.
Dupa campania de acum vreo zece ani cind a condus Steaua sia a luat campionatul si a facut si citeva meciuri memorabile in Europa parerea descrisa mai sus a fost echilibrata de jocul acela imprevizibil al Stelei, cind dadea 2-3-4 goluri pe meci si batea la Partizan cu 3-2 in deplasare dupa 1-2 acasa (cred ca nu gresesc) sau cu Fener cam aceeasi poveste.
Acum sunt din ce in ce mai convins ca Stoichita de fapt nu lupta la propriu, el face doar filozofie, doar teorie…el nu poate implementa ceva, el lasa totul la latitudinea jucatorilor…daca le intra in cap bine daca nu, nu.
Sper ca Steaua (cu cioban sau fara) sa gaseasca calea sa recladeasca atmosfera sportiva, manageriala pe care o avea pina mai acum 10 ani.
Sper din suflet lucrul asta.

cvucs (17 comentarii)  •  11 mai 2010, 23:54

eu am spus ca o fost in neregula pentru noi sa castigam la masa verde cu rapid findca o fost o smecherie iancu -dragomir in culise altfel nu-i lasau observatorii care s-or ocupat de transfer si or fost la meci sa joace.am spus ca o fost blat cu dinamo si multe alte mizerii pe care le-am facut noi chiar lui iancu i le-am spus ca sa putem vb noi de altii tre sa nu facem noi mizerii de aia,in fotbal ma refer ca altfel avem cu totii pacate.

marzena (1 comentarii)  •  12 mai 2010, 0:01

cu stoichita situatia e evidenta stim toti..fara coloana vertebrala,imi iau banu si nothing else matters,sint pacifist,mi-am distrus relatia cu fanii stelutei pe veci da’ nu-mi pasa,am ceva de om politicos si umil in mine,si ce daca ma umileste ala,eu imi iau banii pentru familia mea,sint politicos bla bla…genul clasic de serpent roman.eu am o alta durere.cit mai rezista emil gradinescu?gluma de el si glumelele lui au intrecut masura.enough is enough.as vrea sa se opreasca pentru ca are familie.

cvucs (17 comentarii)  •  12 mai 2010, 2:10

rusine sa va fie,ati lasat doar comentariul care va covenea.

Comentează