Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

N2 la Dinamo 2

Vicecăpitanul a căzut în dizgraţie după ce a gătit mîncare africană

Sezon ratat la Dinamo. Întrebarea e pentru cine. Pentru conducători? Pentru jucători? Pentru suporteri? La ultimii nu-i vreun dubiu, săracii nici să mai iasă din casă nu mai au […]

joi, 15 aprilie 2010, 5:16

Vicecăpitanul a căzut în dizgraţie după ce a gătit mîncare africană

Sezon ratat la Dinamo. Întrebarea e pentru cine. Pentru conducători? Pentru jucători? Pentru suporteri? La ultimii nu-i vreun dubiu, săracii nici să mai iasă din casă nu mai au chef. De aceea ne întoarcem la primele două categorii enumerate. În ordinea numerelor de pe sacouri şi din conturi. Şefii. Acţionarii. Da, se simte şi la ei o formă de depresie, dar lor le trece repede. Înghit un Rudotel şi se liniştesc. Pe urmă, ei au cutiile cu trabucurile încă nefumate, afacerile care mai mişcă, întîlnirile cu Gorbaciov, cu năşicu’ Gigi.

Mergem pe firul apei şi ajungem la fotbalişti. Mda, şi ei suferă în felul lor. Adrian, prinţul minune, ţine în el. Supărarea, fotbalul. E un introvertit. La fel Zicu. Niculescu se zbate şi nu se poate să nu-şi dea seama că biologia este altceva decît pubalgia. Mulţi suferă sincer. Pe Marius Niculae şi pe Andrei Cristea nu-i văd înecîndu-şi amarul cu băutură şi gacici. Nici pe Alexe, parcă şi Pulhac pare spăşit. Dintre toţi, Bratu e cel mai supărat. El e un caz special. El a devenit un caz în ochii conducătorilor fiindcă nu pricepe regimul privilegiat de care beneficiază N’Doye. Şi pentru că nu înţelege, şi pentru că s-a luat în gură cu Prunea, a fost trimis la Dinamo II. Să se înveţe minte şi să nu mai comenteze deciziile înţelepte ale executivilor!

Şi uite aşa am ajuns la fondul problemei, care într-un fel e fundul sacului. N’Doye. Exhibiţionistul. Vicecăpitanul cu cap de mort la cingătoare. Ousmane. Endoie şi compania. Au petrecut şi ei niţel după ce au pierdut cu CFR. Versiunea lor e alta. Cică băieţii au stat pînă la 5 dimineaţa la clujeanul Kone şi au gătit mîncare africană. N2 plus Diabate şi Geacarigea. Au fiert ierburi aromatice, au descîntat fotbalul românesc, i-au făcut farmece. Au înfipt ace în păpuşa care semăna cu Florin Bratu şi au venerat statuia din abanos a lui Cristi Borcea. Şi-au amintit de copilărie, cum se alergau ei cu gazelele, cum smotoceau puii de leu cît era ziulica de lungă, cum îşi potoleau setea cu nucile de cocos. Şi cînd s-au uitat la ceas, era 5 dimineaţa. Erau zorile unui aprilie capricios precum şefii dinamovişti.

Care au hotărît să-l trimită şi pe Ousmane la echipa a doua a clubului. Asta la o săptămînă după ce îi reînnoiseră contractul, îi oferiseră o babană primă de instalare şi banderola de căpitan de rezervă. Simţiţi cum se închide cercul? Mai aveţi nevoie de vreo explicaţie pentru sezonul irosit al lui Dinamo? 

Comentarii (84)Adaugă comentariu

rush (4 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 17:24

mult prea tare articolul..)

AmyD (4 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 17:37

Tare de tot :))
Din pacate insa, tot ce-a scris Cristi aici se traduce astefel: Dinamo e in colaps si greu va iesi din el…daca va mai iesi. Trist…

1one (29 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 17:37

foarte adevarat. se pare ca orice traznaie face cluberul ajuns din prostia unor al II-lea capitam, se sparge in capul lui Bratu. Bratu,care si daca ii rupi un picior poate fi in echipa inaintea lui Niculae. Da nah…daca Bratu nu e fin.

laur (3 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 17:39

foarte tare:d..domnule geambasu..o rugaminte am pt dumneavoastra si v-as ruga sa imi rapsundeti.cu ce ehipe tineti din liga I?..din zvonuri..eu stiu ca dinamo..lamuriti-ma..o zi buna

mihai (1 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 17:41

Ok, tu scrii bine, dar aici nu prea ai dreptate.
Nu N2 e problema la dinamo, ci managementul catastrofal. Cand ii lasi pe Paun si pe L Ganea sa joace pe la alte echipe, iar tu ii platesti sute de mii de 3 ani lui Zicu, nu poti sa-i explici lui Niculescu ca ce-a fost a fost si nu va mai fi, ca Niculae da un gol la 10 meciuri, ca Dolha si-a luat manusi cu sapun, cam asta se intampla. Haideti sa mai punem si greselile de arbitraj, inclusiv cea de aseara. Astea cat au costat in economia acestui campionat? Si, nu in ultimul rand, ghinionul. Dinamo nu a castigat niciodata campionatul asta doar pe noroc. Ba, din contra. A jucat excelent si a pierdut sau a facut egal.
Iar fotbalul de asta mai e frumos cateodata. Ca din cand in cand, ar trebui sa-ti mai surada si norocul.

bogodan (5 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 17:53

umbla vorba ca yssuf kone ar fi iesit din gratiile patronului tocmai pt ca s-ar fi dat la prea-tanara prietena a acestuia. oricum, atacantul are trecere pe la domnisoare si l-a adus pe n2tul dinamovist sa se obisnuiasca cu atmosfera

Iris (1 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 18:20

:)) super tare bah…

Jose Marti dela Antipa (2 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 18:45

Ca de obicei,Briliant!!! Dar,din pacate,in tara asta de Gugufiar cam trebui sa si traduci ce ai vrut sa spui!!

milan6 (49 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 18:47

fie vreme buna,fie vreme rea
steaua e doar una!
cainii „zice” asa!

România-n Europa? (1 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 19:30

Mi se pare mie, sau articolul atinge putin o tenta rasista? Stiu ca e pamflet, dar nu prea e subtil, cel putin asa mi se pare mie…

Marian (1 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 19:50

Bravo Domnule Geambasu, ati descris perfect ceea ce se intampla la Dinamo, Ndoye a facut exact ce a facut si Adrian Mutu dupa meciul cu Serbia, e trist ca se intampla asa ceva in fotbal, mai trist este ca sunt si Dinamovist, la Dinamo dupa parerea mea simpla de copil de 17-18 ani este ca acolo trebuie facute niste schimbari masive : sa fie niste conducatori care oleaca „mai comunisti” adica sa nu le permita jucatorilor sa faca ceea ce fac, sa aduca jucatori nu zic Lionel Messi ca acest lucru nu o sa se intample niciodata pe lumea asta in Romania, dar macar sa fie jucatori cat de cat buni si care sa isi dea si sufletul pentru echipa, ar trebui…sincer atatea lucruri ar trebui la Dinamo incat nici nu mai stiu ce sa zic , nu neaparat la Dinamo intot fotbalul romanesc dar se pare ca aici se intampla cele mai grave probleme din punct de vedere ca joc, conducatori si etc. Aseara uitandu-ma la meci , mai ales la prima repriza am zis ca mai degraba as schimba postul pe un post de desene animate la cum am vazut ca joaca Dinamo, una e sa te ” daruiesti ” cu totul pe teren si sa ai ghinion sau sa fie mai bun ceilalti, si alta e sa nu joci nimic, sa dai numai mingi plouate la atacanti incheindu-se cu nimic, sincer e trist ceea ce se intampla la Dinamo si nu cred ca in urmatorii ani o sa se shimbe prea multe la acest club. Asta este ! Inca o data va urez bafta pentru acest post si pentru tot ce ati scris si o sa scrieti ! ( imi cer scuze daca am scris cu unele greseli de exprimar, ortografie, etc. )

dan (3 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 20:11

de ce credti ca porumboiu a scapat rapid de n2?

cos (11 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 20:35

„Vicecăpitanul cu cap de mort la cingătoare.” LOL tare de tot

uvals (3 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 20:35

Dinamo poate sa mai traga la titlu, ca tot era echipa momentului 🙂
Ce se intampla cu N2, fotbalist bun, dar cu un comportament intolerabil, nu trebuie sa surprinda pentru ca Dinamo pare de prea multe ori un club condus fara nicio logica. Probabil ca peste vreo saptamana N2 o sa revina in formula de baza, cu banderola pe brat…

Hortensiu Papadat Bengescu (10 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 20:39

Sunt de acord cu N2 la Dinamo 2 dar pucistii sau putulicii trebuiesc obligatoriu suspendati pe termen nelimitat, chiar cu pretul ratarii cupelor europene. Nu se poate ca o echipa ca Dinamo sa fie o sluga sau o subordonata clanului becaliot pentru simplul fapt ca nu a votat impotriva miticului. Ca suporter al echipei DINAMO, cer celor doi actionar,i Badea si Borcea sa fie barbati macar odata in viata si sa nu cedeze!!!!!!!!!

gandalf alb rosu (107 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 20:50

Foarte bun articolul, felicitari !!

sandu (2 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 21:14

Pestele de la cap se impute nu? Li se potriveste perfect

DUDU (2 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 21:31

„Şi-au amintit de copilărie, cum se alergau ei cu gazelele, cum smotoceau puii de leu cît era ziulica de lungă, cum îşi potoleau setea cu nucile de cocos. Şi cînd s-au uitat la ceas, era 5 dimineaţa”

Doamneeee mi-au dat lacrimile…nu mai pot!!!Ma tavalesc, cat e de tare asta. Nu m-am putut abtine sa nu-ti scriu aici cateva randuri…Creanga curat smotocind pisoii.
Felicitari !Asta ramane chiar de referinta.

unknown (1 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 22:11

Tare :)) pentru mine Dinamo e o constanta sursa de umor, Borcea Autostivoitorul si ceilalti bravi conducatori parca fac tot ce se poate ca Dinamo s anu fac nici o performanta. Asta cu N2 vicecapitan e de film, dupa atatea acte de indisciplina il faci vicecapitan si un contract nou ? Nu e normal ca ceilalti sa se revolte ? Care e logica ?

gogu (10 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 22:18

@amyd: pai si ce e trist in asta? calatorie batuta!

yo (12 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 22:54

sunt stelist infocat, dar ce se intampla la dinamo e strigator la cer.
de 2 ani actionarii zic ca in urmatoarea pauza competitionala vor face curatenie la echipe.
apoi, au adus din strainatate o gramada de fost fotbalisti pe care ii platesc cu o gramada de bani.
unii din ei au acceptat sa li se micsoreze salariile (lucru laudabil, dar normal).
apoi n’doye. nu trece saptamana sa nu apara poze cu el in club. apoi se p*** pe dinamo, pe emblema lui dinamo, si pe bratu (jucator care a renuntat la bani sa revina la dinamo~ cel putin asa zice~, jucator care a dat goluri pentru dinamo, si care si-a rupt picioarele pentru dinamo). Rezultatul? bratu la echipa a 2a, n’doye promovat vicecapitan, prelungirea contractului, marirea lui (IN CONDITIILE IN CARE ALTII AU RENUNTAT LA BANI, SAU SUNT PLATITI PROST~ lucru relativ, prost ar insemna sa ia 1000 lei pentru 8 ore pe zi).
ce sa inteleaga bratu din asta? dar niculae? niculescu? moti? cristea? celalalt cristea?
SI CUM poate un conducator sa aleaga vicecapitanul, si cum poate prunea sa zica „nu e treaba jucatorilor cine e vicecapitan”…??????????????

mihai (3 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 23:20

Eu tot nu inteleg ce conteaza la ce ora se intoarce N’Doye din baruri.
Daca tu Cristi Geambasu stai pana la 9 dimineata in discoteca apoi scrii un articol foarte bun, te da vreun sef afara? Daca ceilalti colegi ai tai se culca la 22 si scriu numai articole proaste, oare cine este mai apreciat? Oare ceilalti colegi ar intelege regimul tau „privilegiat”?
Este o falsa problema „ora” la care se intoarce n’doye. Problema lui Dinamo sunt fratii Becali dar nici unul din ziaristi nu se incumeta sa spuna asta. Stiti voi de ce…

mihai (3 comentarii)  •  15 aprilie 2010, 23:30

Ce face un om in timpul lui liber nu ar trebui sa-l priveasca pe angajator atat timp cat respectivul isi face treaba la job.
Eu as vrea sa-l vad si pe Bratu, Zicu si compania prin baruri pana in zori dar sa alerge macar jumatate cat alearga N’doye intr-un meci
Bratu ar trebui sa se revolte ca joaca prost la Dinamo II nu ca se intoarce N’doye la 5 de la club
Imi pare rau dar nu aveti dreptate. Chiar deloc. Iar ce au facut „gasca” celor 6 aflati in custodia fratilor Becali este indescriptibil. Poate ar fi meritat sa scrieti despre asta nu despre N’Doye

Teodor (36 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 0:45

Asta e situatia la Dinamo, si-au adus toti elefantii care altadata duceau echipa in spate singuri, gen Bratu, Niculescu, Zicu. In plus mai sunt Alexe, printul Cristea, Moti fostul capitan al tineretilor, africanii platiti cu bani mari N’Doye, D.Kone, Diabate, mai e si Molinero pe acolo. Si pe cine se pot ei baza? Pe tanarul Alexe descoperit dupa un meci cu Rapid (jucat de Astra) si pe fostii stelisti Andrei Cristea (descoperit de italian) si Bostina. Asta e Dinamo, cu bani multi luati pe Lobont si cu trei portari care nu sunt in stare sa-l inlocuiasca. Ce ai putea sa faci? Cum sa gasesti cine e de vina daca il tii pe Talnar antrenor doar de suprafata si ii alungi pe Cornel Dinu si investitorul Turcu de la echipa…

disneyland (15 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 1:05

Cristi, N’Doye a recunoscut ca a gresit si a zis ca o sa joace fara probleme pentru Dinamo 2, si sunt sigur ca o sa o faca cu tot atata devotament cu cat o face pentru echipa mare. A gresit, nu trebuia sa plece din cantomanet, mai ales dupa meciul slab pe care l-a facut cu CFR. Dar nu se compara ce a facut el cu ce au facut cei 6 magnifici impresariati de albanez. Ousmane a zis ca se p**a pe Dinamo, dar astia chiar au facut-o.

alexadius (9 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 1:06

Man, cu cluburile nu au dreptate cei de la Dinamo sau din alta parte; daca Jenei se apuca de facut „curatenie” la Steaua in ’85-’86? pe citi de la Steaua ii apuca dimineata la un pahar? pe majoritatea… dar pe teren erau zei.. cit timp un jucator isi face treaba pe teren nu conteaza la ce ora s-a culcat… iar chestia cu salariile… e comunista chestia cu „ala cistiga mai mult ca mine!”… e mai destept, d-aia cistiga mai mult

groparu (10 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 1:14

Sezonul ratat la Dinamo e pentru jucatori. Conducerea nu e interesata de performante,se multumeste cu banii ce rezulta din vinzarea jucatorilor sau din micsorarea salariilor.Aici e vorba de bani.Nemultumirea nu consta in faptul ca negru a plecat la bar dupa meci ci in faptul ca banana despre care vorbesti valoreaza vre-o 100.000 de dolari in plus.Si aici intervine bulgarele de zapada, care din unul mititel se transforma in avalansa.Concret si veti vedea ca asa va fi grupul celor 6 se va mari. Sint mari nemultumiri in rindul fotbalistilor cauzate de preferintele unilaterale ale conducerii.Rezultatele proaste se datoreaza faptului ca inexplicabil conducerea da credit la nasi si fini si trateaza problemele diferentiat de la un jucator la altul.Probabil ca nu ati vazut momentul schimbarii lui Nicolae si schimbarea de banderola. Unii se simt lezati cum ar fi Bratu sau Zicu care si-au rupt picioarele jucand pentru Dinamo.Altii ca joaca prea putin sau deloc.Si totul se intimpla pentru ca conducerea echipei Dinamo e pe dinafara in materie de fotbal. Grupul are dreptate. Cind la Dinamo se va merge pe deviza celor 3 muschetari va fi di nou bine.Dar sint cam multe grupulete de interes.Nasi ,fini,cuscri, cumetri si mai stiu eu ce rubedenii. Nea Secu restul conducerii nu ar trebui sa vorbeasca de moralitate.Ce,cum au pus ei mina pe Dinamo e moral?

florin_at (7 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 2:06

N2 n-are nici o scuza pantru comportamentul sau..dar Bratu pe post de Zorro nu convinge deloc..Tot respectul pentru ce a facut pentru Dinamo, dar sa o lase mai moale..Face pe „Argatul” lui ioan becali, cel care simtind ca pierde controlul, trage tare de sfori..curios, in afara de alexe, cei care s-au „burzulit”nu preau mai treaba cu fotbalul jucat..cam demult..de cind s-au impacat verii..o fi vreo coincidenta, poate, cine stie?cum i-a urcat intr-un microbuz, miine varul becali ii poate convinge sa se „impiedice” in fata portii goale..shiit, suntem siguri ca nu s-a intimplat deja?

F4D (5 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 3:06

RESPECT N’DOYE. Sunt sigur ca cea mai mare parte din suflarea dinamovista e alaturi de el in aceasta disputa. Nu ma intereseaza ce face in afara terenului cat timp pe teren e cel mai bun !

Daca am sti noi ce fac Rooney , Terry & compania in puburile englezesti ne-am cruci. Intereseaza pe cineva cat timp pe teren sunt ireprosabili ? NU !

La fel si la N’Doye. Numar pe degetele unui om infirm cate meciuri in care nu a convins a facut de cand e la Dinamo. Nu vorbesc de meciuri bune pentru ca trebuie sa stau foarte multe pe ganduri sa-mi amintesc de vreo-un jucator dinamovist care a facut un meci bun. In schimb epava de Marius Niculae a marcat sezonul acesata cate goluri a marcat de unul singur Paun in poarta Stelei. Dar e titular meci de meci , incontestabil chiar.

Ce folos ca e cuminte , devreme acasa dar la 28 de ani se comporta ca si Niculescu la 33 ? Intereseaza pe cineva ?

Sunt sigur ca marea masa de suporteri dinamovisti e alaturi de senegalez si ca dezaproba atitudinea sclavilor lui Becali.

AFARA DE LA DINAMO !

adriani (8 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 8:40

Cu toate ca are grave carente de comportament totusi N’Doye ramane singurul fotbalist de la Dinamo. Nu credeti ca ar fi mai corect sa fi judecat doar pentru ce face pe teren ?

tirbuson (147 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 9:18

Este clar mana clanului becaliot. Nu vedeti ca astia an de an submineaza clubul din interior ?
Portavocea impresarilor este analfabetul de Turcu ,care sistematic face scandal.
Pe Andone ei l-au indepartat, a urmat Rednic, dupa aia Bonetti…apoi s-a luat de Dolha cand echipa juca f bine si avea sanse si la cupa si la campionat…
Scandalul cu „revolta” jucatorilor impresariati de ei este tot mana lor.

Dragos C. (29 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 9:51

Aici este coada lui becali. NDoye merge in cluburi, pierde nopti dar JOACA FOTBAL! Ceilalti nu mai joaca nimic dar au pretentia sa fie titulari si sa castige munti de bani pentru nimic! S-au revoltat ca nu sunt titulari pusi de Becali. Giovanni vrea sa conduca el clubul pe banii lui Borcea si a lui Badea. La inceput l-au prostit pe Turcu si acesta era ecoul lor. Prost cum e, Turcu spunea la televizor tot ce vroiau fratii Becali si Gigi becali. Acum, cand Turcu a fost tras pe linie moarta, Giovanni a apelat la ultima posibilitate: jucatorii.
Daca as fi in locul lui Badea i-as da afara pe abosilut toti, cu procese civile, asa cum a facut Chelsea cu Mutu, si as cere cateva milioane despagubiri de imagine de la fiecare! Sa-i imprumute Giovanni… L-as tine doar pe Alexe pe care l-as vinde separat la vara, in strainatate, eventual la Sahtior. Pentru asta nu ii trebuie impresar lui Borcea. Vorbeste direct cu Lucescu.
Alexe este un tampit! S-a luat dupa Becali crezand ca asta il face mare dar uita ca orice club din strainatate se uita si la compotrtamentul jucatorului si, oricat de mare ar fi, nu risca sa transfere pe milioane un jucator care poate pleca din cantonament atunci cand i se nazare lui. Asa ca si-a atarnat de coada o tinichea uriasa care cu greu va putea fi stearsa. In plus, el are abia 20 de ani iar Becali a trecut de 60… Influenta impresarului va scadea de la an la an, veti vedea… Sunt atatia impresari care pot reprezenta un jucator, inclusiv din strainate, cu o reputatie si o influenta infinit mai mare decat a smenarului Giovanni.
In orice caz, cei 7 nu mai au ce cauta la Dinamo toata viata lor! Ceea ce au facut este incalificabil, indiferent de motive. Cat mai au contract ar fi bine sa joace prin parcuri si nici la antrenamente sau in Parcul Dinamo sa nu mai fie primiti!

levi (29 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 10:25

Este consecinta felului de a conduce a lui Borcea. De situatia asta nu avea cum sa nu profite Becali! Pai mai Borcea, daca este important doar ce face jucatorul pe teren, nu-i obliga sa stea zile-n sir prin cantonamente! Jucatorii s-au rasculat ptr ca din cauza lui N2 si-au pierdut timpul liber,toti! Ori ii lasi in pace pe toti, ori fara exceptii!!! Nu-i inteleg pe Bostina si Alexe, e trebuie sa-si vada de treaba, mai ales Alexe. Zicu face greva, dar ia bani degeaba,de atita vreme, ca si Bratu si Printu!! Daca tot sint nemultumiti, asteptau finalul si trageau linie!

hosymi (9 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 10:32

Dobrin spargea restaurantele pe vremea lui,ca si Dinu ca si Tete Moraru,dar cand intrau pe teren mancau gazonul.Degeaba stai in cantonament dar tu ca fotbalist esti parat.N’Doye ara terenul dupa o noapte de betie in comparatie cu acesti „baieti cuminti”.nu sunt suporter dinamovist dar nu mi se pare corect ce se intampla.Conducerea lui Dinamo ar trebui sa monitorizeze mai mult ce fac jucatorii in teren decat in timpul liber.

pitzi31 (8 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 10:49

scandalul asta o sa se termine…este clar ca niste jucatori nu mai au ce cauta la dinamo…totusi nu asta este problema lui dinamo si in general a fotbalului romanesc…m-am uitat la un meci intre totenham si arsenal si am vazut o diferenta de la cer al pamant comparand cu ce se joaca la noi…aia jucau in regim de viteza si jucatorii stiau ce sa faca cu mingea…la noi se joaca in slow motion iar jucatorii nu iau decizii de jucatori profesionisti…pasele sunt anapoda, driblingurile sunt stangace, de cele mai multe ori jucatorii nostrii iau decizii ciudate, nu vad unele pase simple si aleg niste executii extrem de ciudate….de unde lipsa asta de talent? de ce jucatorii nostri nu pot sa controleze mingea si sa alerge in acelasi timp? de ce in romania anilor ’80 se juca fotbal ? de ce erau jucatori buni la craiova, la sportul studentesc la steaua si la dinamo atunci si acuma nu mai sunt? trebuie sa se faca ceva la nivel de juniori…nu stiu dar fotbalul din romania devine din ce in ce mai greu de digerat…prefer sa ma uit la englezi, la spanioli…chiar ma bucur ca nu mai pot sa vad decat un singur meci pe etapa cel de la antena 1 ca si asa nu aveam ce sa vad…la dinamo nu joaca nimeni fotbal cu mici exceptii care ar fi ndoye si torje…ceilalti fie nu mai pot, fie nu au ce cauta la dinamo pt ca nu au putut niciodata, fie nu vor sa joace fotbal…nu stiu as prefera ca dinamo sa investeasca mai mult in tinere talente sa devina un fel de ajax, barcelona sau arsenal si sa scoata jucatori tineri pe banda rulanta…dar se pare ca asta este o utopie si pana una alta trebuie sa suferim in mediocritatea noastra…

dante (10 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 10:58

bravo! un articol asa cum mi-am dorit. sigur, iubitorii de n’doye, care habar n-au fotbal, nu sunt de acord. dar acest N2 e complet lipsit de talent si, in schimb, plin de fitze. sper sa zboare de la dinamo. iar ceilalti au gresit, instigati de becalioti. dar bratu e un mare jucator, o sa-si revina dupa accidentare si iarasi va veti da cu totii cu capul de pereti si-l veti aplauda. n’doye e un accident la dinamo, va fi repede uitat. bratu e un FOTBALIST, pe el n-avem cum sa-l uitam!

levi (29 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 11:16

D-le,indiferent de cit de valoros este un jucator( nu e cazul lui N2,el este un jucator bun la mijloc si atit,nu-ti cistiga el singur meciurile), nu joaca singur pe teren! Daca acel jucator creeaza probleme in vestiar, preferi sa-l elimini pe el si sa pastrezi vestiarul! Sigur ca oricum trebuie sa scapi de Printu,Zicu si inca vreo doi, dar ai certitudinea ca cei care-i vor inlocui vor tolera regimul preferential de care beneficiaza N2? Unde ati mai vazut ca un jucator sa faca ce vrea ? Degeaba esti foarte util echipei,pe teren,daca ,prin comportamentul tau si atitudinea sefilor, dezbini grupul !!

pitzi31 (8 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 12:07

De ce a ajuns N’Doye sa fie privilegiat in Romania? De ce ceilalti jucatori nu se ridica la nivelul lui N’Doye? De ce a ajuns Kapetanos golgheter in Romania? Unde este un Augustin, un Camataru, un Piturca, un Lacatus, un Coras, un Raducioiu, un Adrian Ilie???? De ce jucatorii nostri nu pot sa faca o preluare? De ce au nevoie de 4-5 atingeri cand in Anglia este suficienta una si buna? De ce pasele jucatorilor nostri merg de cele mai multe ori la adversar sau in spate? De ce nu stim sa alergam cum o fac altii? De ce?

Dragos C. (29 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 13:00

Pentru „dante”

Bratu A FOST un mare jucator. Din pacate a pierdut cei mai buni ani ai carierei unui fotbalist din cauza unei nefericite accidentari. Va dura insa cel putin inca 6 luni pana isi va reveni la potentialul fizic si muscular maxim. Are insa deja 30 de ani… Pentru el nu prea mai este timp. Oricat de mult l-as aprecia, Bratu nu are cum sa fie titular in acest moment. Nu poti sacrifica obiectivele echipei pentru un jucator! Din pacate, dupa ceea ce a facut, Bratu nu mai poate ramane la Dinamo sub nici o forma!
in ceea ce il priveste pe NDoye lucrurile nu stau cum spui tu! Sigur, africanul nu este Messi dar isi face treaba pe teren! Nu el dezbina echipa ci invidia celorlalti! Asa este romanul: „de ce sa castige celalalt mai mult ca mine?” Pai simplu: pentru ca eu, cel care platesc, asa vreau! Contractele se negociaza individual. Daca celorlalti nu le-a convenit, de ce au semnat contractele? Fiecare isi negiciaza singur contractul! Ar trebui sa il intrebe pe Giovanni de ce nu le-a negociat contracte mai bune…
Un club de fotbal este o societate unde fiecare angajat castiga atat cat scrie in contract, act care este negociat la angajare. Restul sunt fite de idioti.
Este normal ca, daca nu joci nimic si te misti in reluare pe teren, sa nu fii titular. M-as bucura sa-i vad pe Printul Cristea, pe Bratu sau Zicu pana dimineata in baruri iar a doua zi, la antrenamente si la meciuri sa „moara” pe teren. Letargia si lenea de care dau dovada insa nu le va permite acest lucru! De altfel , as avea o intrebare pentru tine: de ce Bratu (in Franta), Zicu (in Italia), Margaritescu (in Rusia) si Moti (in Italia) au sfarsit rezerve si au sfarsit prin a se intoarce in Romania? Din lipsa de valoare? Poate! Dar sigur, in primul rand, din cauza atitudinii pe teren si in afara lui!
Daca erau jucatori seriosi jucau si acum in occident pe bani de 10-15 ori mai multi decat in Romania!

Icey (1 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 13:02

Mi-au placut multe articole ale tale, Geambasule, dar cu asta nu pot fi de acord. Este un articol rasist, partinitor, plecat de la o premisa gresita. Lui N’Doye i se permit multe pentru ca el si intrat pe teren la 5 dimineata joaca mai bine decat gloabele nesimtite care au fugit din cantonament. Pentru ca atunci cand a fost exilat la D2, n-a zis nimic, si-a asumat vina cu seriozitate, fata de imbecilul de Bratu care era mandru nevoie mare ca a intors spatele echipei al carei simbol se autodeclarase. N’Doye joaca, isi vede de treaba si isi asuma greselile. Restul sar in sus ca niste descreierati, fug din cantonament la ordinele samsarilor, intorc spatele tricoului in care a murit Catalin. Din punctul meu de vedere, din acest moment, Bratu si ceilalti oligofreni nu mai reprezinta Dinamo. Daca ar fi sa aleg simbolurile, astea ar fi Niculae, An. Cristea, Torje si N’Doye. Restul sa taca din gura lor manjita cu urina albaneza si sa joace fotbal. Nu au demonstrat nimic de prea mult timp.

Natural (2 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 13:53

Ca orice caine care se respecta, „executivii” de la Dinamo ****** la fiecare declaratie.
Penibili!
Borcea sfida pe toata lumea cand spunea ca a fost fault in atac la duelul Costea – Moti, iar Prunea se plangea ca arbitrii au tinut cu CFR cand, pana si singurul lor gol a fost dat dupa un fault in atac al lui Marius Niculae.
Borcea si Prunea se cred manageri, Niculae se crede la lupte iar Moti se crede fotbalist.
Cu asemenea gasca mai bine nu mai jucati in Europa, ca ne faceti de ras.
Avea dreptate cineva care a comentat inainte.
Bratu si ceilalti nu reprezinta Dinamo.
Dinamo e reprezentata de Borcea si de ceilalti .
Asa conducere, asa echipa. N-au invatat nimic de anul trecut si vor ajunge unde le e locul.

Radu (1 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 14:19

Sa isi aduca cineva aminte de cate ori N2 a tras de colegii lui si tipa la ei sa joace fotbal! Daca puteti sa-mi spuneti ca acest jucator nu tine la Dinamo atunci as vrea un exemplu mai bun la ora actuala. Are bani, se distreaza si joaca fotbal. In anglia e cam acelasi lucru.

hosymi (9 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 14:50

Becali intretine ura de rasa.Ziaristi oare ce fac?Mutu a batut cu ranga un ospatar,a fost o stire ca oricare alta,dar Mutu este alb(chiar si sub nas).

catalin (2 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 15:22

este inadmisibil sa pleci din cantonament pentru ca te-ai suparat din nu stiu ce motive . cum poti sa le spui suporterilor ca tu esti trup si suflet pentru echipa cand tu te superi si pleci acasa inaimtea unui meci de campionat . din pacate acesti baieti uita ca pe langa faptul ce ei au o meserie si trebuie sa munceasca uita ca de fapt fotbalul este si un fenomen social si ei sunt raspunzatori si in fata opiniei publice . generatile anterioare jucau mai bine pentru ca nu uitau niciodata ca valorile morale ale sportului sunt ” respect , prietenie si competitie ” . fotbalistii dezertori de la Dinamo au aratat ca sunt niste tipi fara caracter care actioneaza la comenzile unor interese mai mult sau mai putin meschine . pacat de Alexe care nici macar nu a ajuns inca fotbalist !

Stefan (2 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 15:36

Si uita asa Jiji prin intermediul verilor sai reuseste sa distruga Dinamo si si-a realizat visul.

ANIMALUTUL20 (26 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 16:10

daca a primit 100.000 in plus, a primit pt ca baga materiale pe teren……..nu cred ca el e vinovat de scandalul din vestiar , ci ” vedetele” nascute sperante si decedate ratai gen bratu-zicu samd.
cu 2-3 ****** la mijloc, orice echipa din primele 6 ar castiga titlul in ro la pas……..

Carla (3 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 17:06

dle Geambaşu, din toată redacţia Gazetei, dv îmi păreţi cel mai obiectiv din toţi… de aceea vă apreciez foarte mult articolele…Totuşi, cred că-l judecaţi prea aspru pe N2…într-adevăr, nu e ok să se expună mai mereu, mai ales că noi pierdusem..dar el e printre cei mai buni de la Dinamo şi pe teren dă mereu tot ce are mai bun, deci nu e cazul să comenteze lumea pe aici că el nu e fotbalist..momentan, zicu şi cristea nu-i ajung nici la degetul mic.. pe N2 îl poţi lua din club şi-ţi joacă mai bine decât mortăciunile astea fiţoase…şi totuşi, a greşit, aşa e..dar acum şi.a acceptat greşeala şi suportă pedeapsa… dacă el a făcut o prostie, nu trebuia să i se răspundă cu o golănie..cum au făcut dezertorii ăştia…şi N2 e genul de jucător care câştigă puncte…dă pase d gol şi controlează tot centrul…fără el, Dinamo moare.. fără alde zicu, mărgărel şi cristea s-a putut…:).. păcat de Bratu… el a fost foarte bun.. şi are şi el dreptul la un cuvânt…e totuşi şi vina paparazzilor..ceea ce în alte ţări e normal, la noi e super-mediatizat…păcat… oricum, la Dinamo merge rău de tot treaba..păcat, mare păcat… Forza Dinamo! reveniţi-vă băieţi

ciusi (1 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 17:24

Incet incet cluburile comuniste incep sa dispara 😡

ALDO (55 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 17:33

nu stiam de ce brusc pe bratu l-a apucat democratia si grija pt regulament ,apoi am vazut ca o mana din umbra al manevra subtil si culmea circului nu era doar el manevrat cu ata ci mai multi ,acesti tradatori au mai vandut un campionat la ordinele impresarului acum istoria se repeta pe fata ,alexe a facut un meci bun si deja se crede vedeta parca spuneau ca are caracter ,aiurea pt gestul asta ar trebui sa mearga putin imprumut sa invete ce e umilinta daca nu-l imprumuta baiatului au sa-i cresca cornite si la fiecare pocnitura din deget a becaliotului alexe va zice prezent ,paun si liviu ganea muncesc unde au fost exilati pe nedrept iar acest copil murdareste mana intinsa ,la cate gafe a facut moti pt gestul de a ramane l=am iertat chit ca o sa mai gafeze dar are crcater

Johnny (5 comentarii)  •  16 aprilie 2010, 17:58

Iata adevaratii suporteri dinamovishti!! Intre N2 de la FC Bronx care isi bate colegii la antrenamente, umbla mort de beat prin cluburi, pleaca noaptea dupa un meci pierdut „sa faca mancare africana” (antricot de Jack Daniels, probabil) se p…a pe Dinamo si un baiat care SI-A RUPT PICIOARELE PENTRU VOI, BA, CAINILOR, voi il alegeti pe „gangster”….Ca cica asa e in Anglia. Poate in Anglia din capul vostru triunghiular, dezaxatilor… Daca acolo un jucator zicea ca se p…a pe club, ca el „e din Broncs”, ii dadeau suporterii foc la casa si disparea de la club in secunda 2. In Romania ii ridicati statuie. Nici o problema, el se p…a pe voi. Si, apropo, „mortii” aia care au plecat acuma de la club v-au dus sa jucati cu Lazio in Liga, nu Mr. Bronx. Cu el va chinuiti sa prindeti o UEFA… Fl. Petre a zis ca daca era el la club murea cu Bronx de gat, voi ziceti ca e fotbalist adevarat.
La asa club, asa suporteri…

Comentează