Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

90% Arpi, restul mitici

Fotbalul nostru s-a schimbat profund. Oligarhii consumatori de mititei au cedat puterea mogulilor slanei

Nu ştiu alţii cum sînt, dar eu cînd aud vorbind un multimilionar în euro ciulesc bine urechile. E reflexul necondiţionat al tipului care trăieşte din leafă, […]

miercuri, 13 ianuarie 2010, 7:10

Fotbalul nostru s-a schimbat profund. Oligarhii consumatori de mititei au cedat puterea mogulilor slanei

Nu ştiu alţii cum sînt, dar eu cînd aud vorbind un multimilionar în euro ciulesc bine urechile. E reflexul necondiţionat al tipului care trăieşte din leafă, care s-a despărţit nu fără nostalgie de reflexele luptei de clasă. Îmi zic aşadar. Dacă omul acela a făcut o asemenea avere, trebuie că ştie ce spune. E inteligent, oportunist, egoist şi are mirosul fin. Şi dacă rosteşte o banalitate, e o banalitate de om bazat.

De aceea, atunci cînd Arpad Paszkany vine şi anunţă că titlul se decide în primele 10 etape din retur, sîntem obligaţi să-l credem. Finanţatorul lui CFR mărturiseşte şi care ar fi procentul corect de reuşită al echipei sale pentru un final de campionat liniştit. 90% din puncte. Am admirat întotdeauna pragmatismul celor de la Cluj, cu atît mai mult cu cît e învăluit într-o aureolă a cinstei subînţelese. Omul de afaceri din Ardeal, baciul ungurean, poate fi cinic, dar e un tip corect, un gospodar cu dare de mînă care n-a renunţat nici o clipă să mănînce slană cu ceapă. Cel de dincoace de munţi, deci baciul muntean, e neapărat un mitic veros şi alunecos. Un gospodar cu luare de mînă care se bucură tot la cîţiva mititei şi la o halbă cu bere.  Aţi observat că prin transplantul la Timişoara, în inima Banatului, Marian Iancu a devenit un domn de toată isprava. Nu că ar fi fost un neisprăvit cînd afacerea doar prin Bucureşti, dar orişicît.

Am mai ciulit urechile şi am căscat bine ochii şi zilele trecute, cînd lansarea candidaturii lui Mircea Sandu s-a desfăşurat la Cluj, nicăieri altundeva decît la hotelul lui Arpi baci. Nu mai insistăm, fiindcă devenim penibili încercînd să analizăm rece un blat cald. Din punctul de vedere al gazdelor, totul a decurs conform programului, iar asta nu în proporţie de 90 la sută, ci de sută la sută. Muri şi Arpi sînt datori să încerce, iar dacă ştiucile şi crapii se prind în năvod, e problema purtătorilor de solzi. Carevasăzică, omnivorii şi răpitorii de la Casa Fotbalului s-au strîns ciopor la Kolosvar nu pentru că le-a pus Arpad Întîiul Om de Fotbal sula-n coaste, ci pentru că aşa au simţit ei. Iar ei au simţit cu Ionuţ Lupescu în frunte, dar şi cu Vasile Avram, mare dregător peste arbitri, pregătit şi fezandat, se zice, pentru o carieră federală.

Ca să n-o mai lungim, nu am schimbat puterea Bucureştiului cu puterea Provinciei. S-au transferat peste munţi sferele de influenţă. Oamenii care ung roţile căruţei federale. Molcomii ardeleni le-au dat o lecţie credulilor mitici, care încă nu s-au obişnuit cu starea de opozanţi. 90 la sută încă mai cred că tot ce zboară la Bucureşti se mănîncă tot acolo.

Comentarii (74)Adaugă comentariu

unu care stie (1 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 19:35

sa te tii acum ca blogul tau va fi invadat de khmerii visinii, care te vor acuza de miticism ( de la mitica, nu de la mitic),ca ai ceva cu provincia, ca cfr rulzzz si ca in general ,capitala sucks !
au o armata de oameni responsabili cu comentarile de pe bloguri !!!

Horica (2 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 19:46

Stai putin ca nu iti inteleg problema:
Unu: Muri & Arpi cum le zici tu au declarat de mult ca il sustin pe Sandu. Nu e un secret, si nu vad de ce ar trebui. Sandu isi face lobby printre aia care il aleg ca in orice scrutin, asa ca nu vad de ce nu s-ar fi dus acolo. Poate ma lamuresti si pe mine…
Doi: Popescu, n-am nimic cu el, dar e pus acolo de fratii si verii Becali; nu stiu de ce va convine asta voua ziaristilor, dar se pare ca va place flegma si v-ati obisnuit cu ea.

Decebal (17 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 20:23

Domnule Geambasu, spuneti banalitati. CFR Cluj parjoleste tot ce prinde in campionat de vreo 2 ani incoace, si a reusit sa piarda editia anterioara doar pentru ca jucatorii au vrut sa scape de antrenor. Altfel ar fi insirat trofeele unul cate unul precum curcanul margelele la gat.

PS: e grozava asta cu khmerii visinii :))

mircea (6 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 20:42

hai,domnule ca nu se pune asa de un blat.ti-as putea replica ca este mana conducerii federatiei si a patronilor becali,porumboiu,miticelu si iancu care-au pus-o de binecunosuta cooperativa si pt a da de lucru jurnalistilor,sa le abata atentia de la nenorocirile care le-au facut clujenilor in turul campionatului si pt ca toti acestia sa boceasca in cor ca cfr-ul este ajutat de arbitri,uitand sa arate si fazele in care aceasta echipa este furata pe fata.aceasta tactica a fost utilizata cu succes in camp trecut cand UU a luat pe nedrept un campionat.deci,CFR Cluj va trebui sa se astepte la o mare presiune in toate meciurile disputate mai ales ca in acest colectiv a fost cooptat si vasile avram care este dispecerul.pacat ca nu mai este la dvs si dl buzarin pt a revarsa si el o tona de otrava asupra cfr-ului.

MIKI II (22 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 20:42

STIMABILE, SINCER ma mir CA NU TE-AU „DEVORAT „MITICII la COMENTARII. POATE isi dau SEAMA CA AI DREPTATE SI e mai BINE SA RAMANA CUMINTI IN BANCA LOR DELA PELUZA FOTBALULUI ROMANESC.
CAND ma uit LA DECLARATIILE PARANOICE A LUI CORLEONE DE GENUL „NU STIU ce s-ar FACE FOTBALUL ROMANESC FARA MINE”, NU MAI INTELEG IN CE EPOCA TRAIESTE ACEST OM. se cred inca IN EPOCA DE AUR? NASU SANDU MA ULUIESTE cu cata INDARJIRE SE TINE DE SCAUNUL FRF. UN OM IN SITUATIA LUI ar fi PREOCUPAT DE PROPRIA SANATATE, SA PROFITE cat maI MULT DE PREZENTA IN FAMILIE SI SA SE ODIHNEASCA CAT mai MULT. OARE OAMENII ASTIA CHIAR SA FIE ATAT DE ORBITI DE mitul PUTERII?

crist (1 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 20:51

Nimic elocvent, nimic constructiv

adi (26 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 20:58

Eu zic ca miticii au in sange teoria conspiratiei, pe care o folosesc de fiecare data cand o echipa din provincie e pe primul loc. In conceptia miticilor, e imposibil ca o echipa din provincie sa fie pe primul loc daca nu apeleaza la mijloace murdare ! Cand o echipa din Bucuresti e pe primul loc, atunci totul e in regula !

booba_viola (9 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 22:00

Nimic neadevarat DAR, unde ati fost in ultimii 60 de ani sa comentati despre „afilierea” cluburilor de mitici de FRF? chiar pina nu prea demult? Acum toti sariti pe CFR, dar pe Steaua, Dinamo a sarit vreodata cineva in ultimii 60 sau macar ultimii 20 de ani de „fotbal liber”? Nu e nimic nou, toata lumea fura cind si cit poate, e nasol insa cind vedem doar pe unii si ii aratam cu degetul.

AlbuSibiu (36 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 22:08

Un editorial 10% gandire, 90% ura. In buna logica a ascunsului dupa deget se prezinta niste idei cand de fapt se vrea a se subintelege altceva. Ce fapte apar in acest editorial? O declaratie a lui Paszkany si un fapt, cum ca hotelul finantatorului CFR a fost gazda federatiei. Daca nu ma insel, in vremea meciului de la Cluj, Romania cu Lituania tot acel hotel a facut oficiile de gazda. E clar: legatura intre FRF si acel hotel (cel mai luxos din Cluj) este cat se poate de dubioasa. Daca chiar vroiau sa nu intre nimeni la banuieli, oficialii FRF trebuiau sa organizeze aceasta intalnire nu in vreun spatiu acoperit (fiindca ar fi putut da peste reprezentantii U Cluj, de pilda – o alta echipa ce ar fi fost suspect ajutata, in acest caz) ci cel mai bine direct in aer liber, la statuia lui Matei Corvin, eventual in statia de taxiuri! Dar nu, e clar ca FRF a primit un cadou de la CFR, este cat se poate de limpede ca vor mai urma si altele. Stati sa vedeti cand Sandu si Kasai vor primi cate 10 apartamente fiecare in constructiile lui Paszkany, cand FRF isi va deschide birou zonal la Cluj tot intr-o cladire de-a lui Arpad (care apropo, e baci sasesc dupa apartenenta etnica!), cand vor primi un spatiu de promovare in Polus Mall si mai ales cand nationala va mai veni sa joace la Cluj, poate fiindca e de departe cel mai modern stadion din tara. Este o legatura cat se poate de clara: titlul s-a jucat deja la receptia hotelului Granata. Pacat ca ati ratat momentul in care Paszkany a primit trofeul! Si mai pacat este ca domnul Becali, al carui portavoce umila sunteti, nu mai are bani de niciun hotel sa echilibreze si el cumva lupta. Iar la toata aceasta imensa conspiratie clujeana oare ce veti avea de zis daca CFR va pierde si acest campionat ca si cel trecut? La fel s-a pus problema si anul trecut. Faptul ca n-au castigat n-ar fi trebuit sa fie un semn de normalitate si sa va oblige la macar niste scuze spuse, tot asa, „pe dupa deget”? Si in final, domnule Geambasu imi permit sa va intreb daca mai suferiti ca anul trecut pe vremea asta fiindca la CFR a fost interzis consumul de seminte pe stadion. Asta doar asa, ca un fapt divers al unui jurnalist 90% impotriva CFR-ului si 10% anti-CFR.

Nikko @adi (36 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 22:16

Reciproca e valabila si la voi, dragutilor. Bunaoara, in opinia voastra, nicio echipa din provincie nu apeleaza vreodata la mijloace necurate, pentru ca asta-i apanajul celor din Bucuresti, nu-i asa? La preconceptii si teorii stati cel putin la fel de bine.

Nu mai vorbesc de cum incearca vreun ziarist sa critice vreo echipa de peste munti, sariti ca arsi. Chiar credeti ca nu gresiti niciodata? Si vorba lui Cristian Geambasu, cum s-a transferat in Banat, „Marian Iancu a devenit un domn de toată isprava”.

Mai priviti-va in oglinda, sunteti cel putin la fel de jalnici ca si noi, „miticii”.

Mircea (1 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 22:34

Si daca se tinea la hotelul lui Mitica Dragomir, sau al lui Copos, sau al lui Hagi, sau al lui Timofte la Timisoara, mai era vreo problema?

Ionel (83 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 23:07

Asa…si ce voiai sa zici cu asta? Crezi ca cele scrise de tine in articolul asta te recomanda ca ziarist sportiv? Mai degraba simt aici niste sovinism! Cum ar fi aratat textul tau daca Sandu si compania mergeau la prezentare la Urziceni?? Ipotetic vorbind…

cosmo (70 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 23:19

deci tu zici ca miticii aia il vor favoriza pe arpi fiindca i-a gazduit la hotelul lui.
pai cum sa va mai respectam cand vedem ca va vindeti in halul asta?

fotbalfan (7 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 23:22

na, dragi comentatori,stimate jurnalist si si mai dragi khmeri visinii: tocmai am venit de la coasa(remember articolul de anul trecut!), apropo:acum cosim tot ce prindem in interior ca afara-i cam frig si noi cum suntem mai inceti(si la vorba si la ura) riscam sa facem turturei prin locuri nepermise si chiar sa avem probleme la ochelari(da,la noi in ardeal cosasii poarta si ochelari!),asa ca ne intelegeti.asa…si deschidem si noi leptopurili(ca avem si din astea) sa vedem ce se mai zice de la centru si surpriza!!! aceleasi lucruri. adica subiectivism si jelirea celor care au fost mari(prin cele mai cinstite mijloace).apropo de ei(de asa zisii granzi),li se potriveste un citat dintr-un scriitor mai de la sud,mitic,cum zic unii(da, nu va mirati,cosasii din ardeal citesc cu placere si scriitori de dincolo de munti,ca noi zicem ca-s tot romani,foarte daruiti unii dintre ei!):”si timpul nu mai avea rabdare cu ei”.
oricum, sa nu divagam de la brazda noastra: paszkany a construit un stadion din banii lui!a dus o echipa din c in Ch.L!e de un bun simt care l-am dori molipsitor! da, recunoastem ca astia de la CFR nu sunt sfinti insa nici nu sufera comparatie cu ceilalti!da, au fost unele greseli de arbitraj favorabile CFr-ului INSA au fost atatea altele impotriva care,unele,nici macar nu au fost pomenite!de ce oare? au fost stenograme in care se vede alb pe negru cum erau influentate comisiile, liga,cum se impuneau jucatori la nationala.acelea ce au fost ? nu cerem sa fim santificati, cerem doar obiectivitate!oricum, ne bucuram ca ne bagati in seama si speram la mai bine pt toata lumea!un an nou plin de succese si obiectivitate pt toata lumea!
P.S: khmerii visinii, majoritatea,stiu sa scrie corect romaneste si-si apara cu bun simt si argumente echipa! va las ca trebuei sa-mi bat coasa pt maine!

Sire_hd (8 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 23:41

la ce management au echipele din capitala nu se mira nimeni ca nu mai au rezultate…si, daca tot vb de smecherii, oare Steaua, Dinamo si chiar Urziceni, sunt echipe curate?

jan pitesti (111 comentarii)  •  13 ianuarie 2010, 23:56

sper sa vedem fotbal de calitate pe viitor ,alfel pe stadion o sa fie numai jucatorii fara spectatori.

csongi (18 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 0:03

KoloZsvar.

dudu-oradea (1 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 0:13

Pt. AlbuSibiu si fotbalfan: excelente comentarii !!!
mai scrieti ! aveti talent !

mas alla del miedo (15 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 1:16

te doare , nu?

danSteaua (19 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 3:47

Cristi,

Eu zic ca nu s-a intamplat nimic. Daca s-ar fi intalnit la Viena, ca la Viena se aranjeaza minunile care se intampla CFR-ului, atunci ai fi avut tot dreptul sa banuiesti ceva necurat. Asa, totul pe fata si tocmai la Cluj unde se stie cat de vigilent e DNA-ul, eu zic ca e doar o parere gresita a unui rauvoitor. Sa auzim numai de bine!

PS Sper ca nu te pregatesti si tu de transfer.

bubu dela Gruia (1 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 4:26

Pt asta de deasupra … Pai normal ca virgula comentam articolul ….. unii sunt de acord altii nu depinde de ce parte a baricadei esti.

BUCURESTI (107 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 5:01

D-nule Geambasu care e marea problema ? Faptul ca echipele din Bucuresti au trecut pe planul 2 ? Si care e treaba? Ce am rezolvat ? Un CFR care a batut la Roma cind aia erau in „pijamale” si chiar si asa tot pe ultimul loc in grupa au terminat !!!! Faptul ca au terminat in grupa cea mai usoara anul asta tot pe ultimul loc in grupe !!! Singurul lucru cu adevarat de apreciat este ca sau investit bani in infrastructura iar pszkani pare un patron civilizat desi recurge si el la anumite stratageme !!! Cam atit colega din Capitala…

BUCURESTI (107 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 5:06

Si am mai uitat ceva ..!! Singurele performante cu adevarat notabile au fost cele de world cup cu jucatorii stelei si ai lui dinamu din bucuresti, europenele si respectiv sfertul si semifinala rapidului si stelei din bucuresti !! v-am pupat pe toti !!!!

css (13 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 7:50

astia-s cu capu’ ! termina unul,incepe altul..va dati seama ce usor poti sa-i cumperi pe federali..o camera la hotel si ai luat campionatul de 10 mil de euro !!! si CFR-ul,ca alte echipe au beneficiat de cazare la Mogosoaia,proprietate FRF…e vreo problema daca li se ofera hotel gratiut sau la pret redus in Cluj?? sunteti penibili rau …si acut

gicu de la cocserie (4 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 8:56

@fotbalfan
Felicitari, un comentariu super, pur ardelenesc. Desi sunt ardelean si stelist – deci anticfr, nu pot sa nu fiu de acord intrutotul cu comentariul tau. Inca odata felicitari si vezi ca a ramas un loc liber la gsp prin plecarea lui buzarin, cred ca scrii mult mai bine decat el.

forza cfr (1 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 9:55

PREZUMPTIA DE VINOVATIE !!!
este un concept nu juridic dar gazetaresc care se aplica doar CFR-ului. Daca federalii in frunte cu sandu isi freaca coatele zilnic cu patronii mitici de bucuresti pe culoarele federatiei sau in restaurantele de fitze de bucuresti este un lucru la fel de natural ca si caderea frunzelor toamna. daca aceeasi federali isi incep turneul prin tara in Cluj e deja coruptie in toata regula, iar alegerea hotelului lui arpi dintre cele 2..3 hoteluri mai neprafuite din oras este dovada suprema.
Adevarul ca noi suntem obisnuiti cu suspiciunile de genul asta, noi orice facem la Cluj suntem niste incurca lume priviti cu ura si dusmanie de miticii presei centrale, si e clar dece . frustrarile lor sunt imense si neconsolabile .

lucas (14 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 10:15

Pai te lamuresc eu d-le Horica.Cazarea la un hotel al d-lui Paszkany prezinta cel putin o problema morala deoarece clubul acestui domn se afla in competitie cu celelalte cluburi.Problema legala nu o pun in discutie deoarece nu stiu daca FRF a platit sau nu pentru cazarea la acel hotel.O alta problema ar fi prezenta tuturor [aproape]federalilor acolo,inclusiv seful arbitrilor,care chiar nu prea au cum sa isi justifice prezenta.Acum,deoarece voi ardelenii sunteti cei mai drepti si viteji dintre romani ,am sa va pun si eu o intrebare la care as vrea sa raspundeti cu sinceritatea care va caracterizeaza:Daca acest fapt se petrecea intr-un hotel al altui patron din liga 1 [nu conteaza care] cum ati fi comentat?Ati mai fi spus ca este normal sa se intample asa?Cu respect ,astept un raspuns cel putin la fel de decent ca si postul meu!

impartzial (4 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 10:59

@lucas. Foarte probabil ca s-a mai intamplat dar fapta nu a fost interpretata atat de rauvoitor ca si in cazul CFR-ului.
Am fost destul de decent ?

Superman1 (1 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 11:47

Bine zicea Arpi: daca acum ar fura echipele de provincie nici in 45 de ani nu ar putea egala furtul echipelor din Bucuresti. Si pentru ca punctele de vedere emotionale e greu sa fie schimbate, va sugerez urmatorul exercitiu: rabdati. Invatati sa rabdati si sa inghititi. Pentru ca alternativa este sa va pierdeti mintile si intrati in teren si, implicit, in domeniul penalului. Valabil si pentru jurnalisti si pentru suporterii celorlalte echipe. Ati vazut ce au facut fanii timisoreni in finala cupei? Incitati de Iancu au preluat si au crezut sloganul ‘CFR-ul fura’ si desi au fost batuti categoric intr-un meci in care nici macar n-au avut ocazii ei s-au rasculat impotriva rezultatului. A fost penibil pe plan uman si lipsit de sportivitate pe plan sportiv.

gogu de la 2 (7 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 11:58

domnule geambasu, vad in articolul d-voastra o convulsie provocata de faptele mentionate de d-voastra. nu imi amintesc sa fi avut asemenea convulsii cand granzii conduceau ei federatia dupa bunul plac. si acum se vorbeste la bucuresti ca ar exista un complex al provincialului (adica taranii din afara bucurestiului) in fata arianului bucurestean. se pare ca incet incet se inverseaza rolurile si dumneavoastra sunteti un caz exponential. bafta in continuare si va doresc sa scrieti doar articole de acest gen, deoarece in acest mod valoarea d-voastra jurnalistica si obiectivitatea vor fi dovezi de necontestat. somn usor

mimi (2 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 12:13

pt lucas , Cand au fost la Piatra Neamt in hotelul lui Pinalti ,nu v-am auzit criticile ,prietene.

Bogdan Cluj (3 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 12:23

Intreba unul mai jos ce am fi zis daca intalnirea aia avea loc in hotelurile unuia de la Bucuresti… pai ce sa mai zici.. acolo se intalnesc zilnic..de cate ori n-au fost in hotelul lui Copos? Daca acolo intre ei o astfel de intalnire e vazuta ca ceva normal.. de ce e vazuta ca o conspiratie daca are loc la Cluj? CFR-ul nu e si el tot un club din Liga lui Mitica? De ce tre sa se intample toate doar la Bucuresti? Cum nu va e rusine sa insinuati legaturi intre CFR si arbitri, care nu au fost in veci demonstrate.. cand aveti tone de stenograme cu incercari de mituire din partea celor de la Bucuresti? Sau cand aveti „cazul valiza”, cand marele vostru sef a unblat cu banidesi era impotriva regulamentului? Pe alea de ce le uitati asa de repede? Dati-mi o dovada similara in cazul CFR-ului si imi retrag comentariul! Pana atunci… mereti invartindu-va! PS Asta e CLUJ, nu Kolosvar!!!

Dani (81 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 12:27

Geambasule ,nu-mi amintesc ca tu sa fi fost atit de dur si fata de „Cazul valiza”…de ce oare ?

lucas (14 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 12:33

Draga Mimi,nu puteai sa le auzi dar puteai sa le citesti!Acolo s-au intamplat lucruri si mai grave,pinalti virand in conturile FRF 100 000 de euro!Cum,de ce si pentru ce nu ne-au spus nici federalii nici Pinalti si tot adevarat este ca nici presa nu a insistat pe aceasta tema!Se stie ca si acest personaj este tot un fel de Tata Jean,adica subiectul este tabu .D-le Impartial,”foarte probabil ca s-a mai imtamplat „nu este acelas lucru cu „s-a intamplat” ,raspunsul tau arata clar ca esti roman!Adica „aruncarea pisicii moarte in curtea vecinilor” este general valabila in toate zonele geografice ale romaniei

lucas (14 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 12:39

Si inca ceva d-le „Impartial” ,de fapt nu ati raspuns la intrebare:Aceasta situatie repetata in alta locatie vi s-ar parea normala?Din pacate prin ocolirea intrebarii si dupa raspunsul dat cred ca stiu ce parere ati avea ,asa ca nu va mai obositi!

lucas (14 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 12:46

Bogdane tata mai bine taceai ,ca filozof ramaneai!Exact asta vroiam sa demonstrez!Cand se intalnesc in hotelul lui copos e gata conspiratia cand se intalnesc in hotelul lui arpi totul e in regula!Pana nu ne demonstrati contrariul acolo e Kolosvar nu Cluj

Speedy (33 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 13:14

Dragilor, inca nu v-a lecuit guvernarea Boc de mitul corectitudinii si competentei ardelenilor? :))
Trebuie sa ne intre un lucru in cap: in Romanica nu exista notiuni precum cinste si corectitudine ca efect al zonei unde te-ai nascut sau unde locuiesti. Exista numai romani si romanisme. Iar Arpi nu face altceva decat sa se adapteze. De ce sa pierzi titluri jucand cinstit? Daca ceilalti ar juca cinstit, ar fi o justificare, dar asa?

Horica (2 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 13:54

Pai Lucas, Aia am vrea sa fie si noi, Kolosvar da’ nu ne lasati voi mai…

politehnica timisoara (17 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 14:22

sunt cunoscut de multi cu acest nickname si-am tot spus despre legaturile cfr-ului pe diferite site-uri de i-am enervat si cei care ma credeau ce spun.spuneam adevarul bineinteles.dar ma deranjeaza ca pe urziceni ati laudat-o,ati facut-o fecioara cand de fapt stim cum or castigat titlul furandune pe noi cu italianul platit dar nu ati spus nimic,vad ca dinamoul tot l-ati victimizat dar eliminarea astrei din cupa si alte meciuri unde or fost avantajati nu le-ati scos in evidenta ,sau steaua.craiova cat o fost dezavantajata nu ati discutat din proprie initiativa si cat trebuia ci doar putin cand va atragea atentia mititelu,greselile majore facute in defavoarea noastra nu le-ati tratat ca pe ale dinamoului.voi la dinamoul ati pus la greseli de arbitraj si cele doua rosii clare ca lumina zilei din meciul cu inter curtea de arges.pentru voi si o decizie corecta asupra dinamoului este dezavantaj.

politehnica timisoara (17 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 14:43

declaratia lui dinu gheorghe:unirea urziceni este mai puternica decat cfr cluj in afara terenului.trebuie sa recunosc,mo surprins decalaratia.unirea urziceni are multe lucruri in comun cu cfr cluj.si pentru bucsaru ,basescu o intervenit public in justitie ca si pentru paszkany si apoi „intamplator” desigur nu or mai patit nimic.de ce basescu nu intervine pentru amaratii care sigur ii trimit scrisori si sunt intradevar nedreptatiti de justitie.de ce?findca nu au bani de campanii electorale.paszkany o recunoscut ca lo sustinut financiar pe basescu,bucsaru si el lo sustinut,o zis ca-l voteaza in cancan dar nu o fost intrebat sau probabil nu o vrut sa spuna ca lo sustinut si financiar desi noi care stim legaturile stim ca lo susutinut.berceanu io si dat stadionul cfr-ului pe 49 de ani.de asta paszkanz este intangibil si face ce vrea si desi o facut smenarii nu pateste nimic,la fel si bucsaru ,cei doi find singurii avantajati pe fata de arbitrii dupa cazul pitesti furandu-ne noua pe rand titlul si cupa cu arbitrii.nu spuneti nimic findca va e frica de mimi stoica.numai stiucan cu radulescu mai aveau tupeu sa citeasca cand le trimiteam mail.hai poli!

calin (24 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 14:45

CFR Cluj reprezinta acum ceea ce reprezentau Dinamo si Steaua in Epoca de aur a lui Ceausescu. Serialul de furaciuni din Cupa Romaniei este cea mai buna dovada. Nu sunt cu nimic mai buni ardelenii decat oltenii sau decat bucurestenii. Eu sunt din Timisoara dar nu ma mindresc de loc cu asta, deoarece noi banatenii suntem cei mai zgarciti din Romania. Asta e. Iar in retur, sa ia titlul cei mai buni, adica noi. Forza Poli.

@Poli Timisoara (3 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 15:16

Ce titlu v-am furat ma? Ce cupa? Iancu a recunoasut ca CFR a fost mult peste voi in finala Cupei… ce tot atatea conspiratuii in capul vostru? V-au prostit Culio si Peral ala golul 2 ca in curtea scolii! Cum naiba nu va e rusine si mai veniti sa acuzati? Cand o sa invatati ca puteti si voi sa oierdeti? Vai lume! FORZA CFR!

gabi (3 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 15:29

toata lumea stie ca cfr trebuie sa castige campionatul asta.dar bineinteles nu sunt probe ca sa confirme acest lucru.jalnic campionat cu aceste „nimicuri” pe care sefii se fac ca nu le vad sau chiar ei le proavoaca

Speedy (33 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 15:37

sa analizam putin situatia ultimelor campionate. parerea mea e ca a trecut cam multisor de cand cineva a castigat campionatul jucand corect, „pe teren”, cum se spune. si sa ne reamintim cu CFR-ul, jucand curat, esua la final „la mustata”. sa ne amintim numai cum au ratat Champions League in favoarea stelei. Cred ca intr-un sistem in care ca sa castigi trebuie sa furi, ai numai 2 alternative: fie de adaptezi, fie parasesti sistemul. Ar mai fi una, sa schimbi sistemul. Dar asta presupune sa nu fii singur si izolat. Asa ca Arpi si CFR-ul s-au adaptat. La fel si Unirea. iar rezultatele s-au vazut. Intrebarea care ramane este: fura ceilalti mai putin?
Raspuns: NU! dar fura mai prost. ca si la alegerei, masinaria de furat voturi a functionat mai bine 🙂

Cipri (66 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 15:47

Esti tare Geambasule!

lucas (14 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 16:07

Horica,cand spui voi ,exprima-te mai clar ca din partea mea puteti sa va numiti orasul si Buda si Pesta ,doar o rugaminte am la voi: luati-l si pe Boc Ghemotoc cu voi si toate mintile luminate din politica romaneasca: Traian-Decebal Remes,Funar Gheoghe,Ciorbea etc.,ca ne-am saturat de atatea genii in domeniul economic!

Vladimir T. (22 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 16:14

Totul e bun, numai ca, spuneti dvs., „Dacă omul acela a făcut o asemenea avere, trebuie că ştie ce spune.” Asta e definitita unei erori logice care se numeste „argumentum ad crumenam”. Mai spun prostii si multimilionarii in euro. Numai papa are pretentia ca este infailibil, si cred ca nici el nu e.

milan (1 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 16:18

Corect se scrie Kolozsvár

Florin tacticosu (55 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 16:26

Se pare ca nici fratii nostri nu sunt imuni la foame, incat se pleaca ziua in amiaza mare pentru o slana mai acatarii.

Daca unii rauvoitori cred ca asta ar fi umilinta, sa stiti ca Arpi o face cu demnitate, povestind altora ca de fapt miticii se umilesc venind la hotelul lui.

Oricum ar fi, sa va fie de bine si Hai Timisoara!

politehnica timisoara (17 comentarii)  •  14 ianuarie 2010, 16:31

nu am spus ca cfr ne-o furat titlul ci fecioara unirea urziceni.daca iti aduci aminte am condus cu 1-0 la pauza fecioara urziceni si am fost egalati dintr-un penalty care de fapt o fost fault in atac la cisovsky iar noua ni so refuzat un penalty mai clar ca lumina zilei la bucur.multe ciupeli o mai fost in defavoarea noastra la acel meci facute de macaronarul italian.daca castigam eram campioni matematic inainte de ultima etapa.

Comentează