Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Scut pentru Răzvan

Selecţionerul pare un extraterestru pentru că aplică o lege pămînteană. Legea bunului simţ

Lucrurile sînt clare ca lumina nopţii şi limpezi ca apa tulbure. Asupra selecţionerului se fac presiuni. Asta rimează cu malversaţiuni, dar e o pură întîmplare. Răzvan e […]

vineri, 8 ianuarie 2010, 6:38

Selecţionerul pare un extraterestru pentru că aplică o lege pămînteană. Legea bunului simţ

Lucrurile sînt clare ca lumina nopţii şi limpezi ca apa tulbure. Asupra selecţionerului se fac presiuni. Asta rimează cu malversaţiuni, dar e o pură întîmplare. Răzvan e sfătuit, dădăcit, cocolit, îmbrobodit. Şi puţin ameninţat, ca să nu zicem şantajat, cu spectrul necalificării. Tu decizi, dar ai grijă! Sau grije. Dacă briliant nu e, nimic nu e! Au dînşii aşa o putere de persuasiune că îţi intră frigul în oase. Oamenii aceştia care ne vor binele cu forţa, care le ştiu ei pe toate, care împart binecuvîntări, indulgenţe şi afurisenii nu înţeleg cum un om plătit să selecţioneze chiar selecţionează. Şi se ocupă de treaba asta ţinînd cont nu doar de criteriul fundamental al datului cu piciorul în minge. El mai ţine cont şi de altele. Seriozitate, morală, cuvînt, viaţă particulară. Mă rog, tot soiul de nimicuri!

Preşedintele federaţiei, preşedintele Ligii, impresari, conducători şi finanţatori de cluburi, colegi de naţională, jucători din campionat, psihologi, psihiatri şi psihanalişti, sindicalişti şi membri ai societăţii civile, moguli şi săraci, toţi, fără excepţie, cîntă acelaşi refren. Fotbalul nostru-i prea sărac/Lui Mutu să-i vii de hac! Hop şi-aşa! Nu ne putem permite, dom’le, să-l lăsăm pe dinafară. De pedepsit nici nu poate fi vorba! Păi, ce a făcut băiatul, s-a dus la Novi Sad să-şi verse amarul după bătaia din meciul cu Serbia?! A mers acolo să-l întîlnească pe Ratko Buturovici, o personalitate a Iugoslaviei, o conştiinţă veşnic trează, la fel ca Nicu Gheară, năşicu’. Ce a făcut, a dat cu parul? Nu. Nu acum!

Selecţionerul a rămas singur, şi, dacă ne uităm atent, parcă şi nea Mircea îl sfătuieşte să o lase mai moale. Să fie diplomat. Căci aşa sînt diplomaţii, jonglează cu arta compromisului. Mai pe româneşte, se fac preş contra unei sume de bani corespunzătoare. Cu totul şi cu totul surprinzător, Răzvan nu cedează, nu dă înapoi. Iar asta se întîmplă într-o ţară unde blatul e ridicat la rang de sistem. Copiii sînt învăţaţi de părinţi să se strecoare prin viaţă dacă nu vor să sufere. Blatul, adică aranjamentul ordinar care pute prin toţi porii, insensibil la toţi calvin kleinii şi hugo boşii cu care se dau dumnealor.

Răzvan nu cedează şi nu trebuie să cedeze, fiindcă ştie că primul semn de slăbiciune le va atrage pe celelalte. Atitudinea lui dă rău într-un loc unde compromisul e mod de viaţă, dar neclintirea aceasta e un experiment prin care ne putem trata, asta înainte de a ne însănătoşi. Şi nu o toană sau un gest teribilist al băiatului lui tata. Posibil să nu ne calificăm la Euro, nu-i vorbă că nici cu Mutu în teren nu există vreo garanţie, dar e posibil să pricepem odată şi odată că Dragomir şi Mircea Sandu sînt instanţe de evitat. Ei şi ceilalţi avocaţi din oficiu ai lui Mutu. Ei, procurorii lui Răzvan şi procuratorii lui Adrian. E o luptă între şmecherie şi corectitudine, între obrăznicie şi decenţă. Şi e aşa simplu să alegi! 

Comentarii (62)Adaugă comentariu

lica (4 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 19:35

Frumos. Bine zis.

mm (12 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 19:35

Selecţionerul NU a rămas singur! Eu sunt de partea lui in conflictul cu sarbul mutu si cu clanul becali! Pentru ca a facut presiuni si l-a amenintat pe Razvan, nasu-tau (ca al meu nu e!) NU va mai fi ales la FRF! Asa sa ne ajute Dumnezeu!

gaga the third (1 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 19:51

razvan nu cedeaza si nu trebuie sa cedeze…primul sau semn de slabiciune le le va atrage pe celelalte…Selecţionerul a rămas singur…
STRANIU, DAR CAND PITURCA FACEA ACELASI LUCRU, NU CEDA IN FATA VEDETELOR, RĂMĂSESE SINGUR. URAREA VOASTRA ,DRAGUL MEU CRISTIAN, A FOST „DU-TE INVARTINDU-TE !” DAR DEH, PE EL NU-L CHEMA LUCESCU !

ion (1 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 19:58

Da inteleg ca dumneata detii adevarul nespus si nestiut decit de cei doi , dar noi avem nevoie de Mutu si Lucescu si Chivu si ceilalti .
Daca e vorba de morala si moralitate sa inceapa cu voi ziaristii ,apostolii sportului , si sa se termine cu fotbalistii. Voi ce exemple dati scormonind toata ziua in … si cautind numai partea urita a lucrurilor. Voi sinteti Dark Side .Pina la urma ce va propuneti sa construiti ?

Decebal (5 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 20:40

Geambasule esti unul dintre cei mai buni editorialisti, desi intotdeauna citesc cu placere articolelele tale. Faptul ca Lucescu jr. nu-l mai baga in seama pe mutulica, denota ca are coloana vertebrala, caracterul omului, conteaza mult in cadrul unei echipe, caracterul lui mutulica este zero barat in opt, mutulica nu-si mai vede lungul nasului de cand juca la Chelsea, pai Mourinho crezi ca l-a bagat pe teava degeaba cand l-a prins pe mutulica cu prafuri? In loc sa se linisteasca si sa se faca baiat cuminte, el a trecut la amenintari la adresa lui, pai portughezul nu s-a lasat intimidat si i-a demonstrat ca obraznicia lui a fost egala cu compromiterea carierei, ce a urmat se stie, a avut noroc de italieni, ca altfel se ducea pe copca si faptul ca cei din jurulu lui sunt numai interlopi, il ajuta si mai mult.

valeriu (21 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 21:00

ARTICOL BALCANIC APARUT INTR-O TARA BALCANICA
CU SIRETENIE SE INVOCA UN PRINCIPIU MORAL UNANIM ACCEPTAT EVITANDU-SE O ANALIZA SERIOASA A JOCULUI PENIBIL AL NATIONALEI DIN ULTIMII ANI!
NU MUTU E DE VINA PT. DEZASTRUL DE LA BELGRAD,CI SELECTIA SI SISTEMUL DE JOC AL UNUI ANTRENOR MEDIOCRU CARE N-A FOST MAI BUN NICI CA JUCATOR,
DAR BUN DE GURA SI CU CERCEL IN URECHE.
M-AM SATURAT CA TOT FELUL DE ANTRENORI SA FIE DEMISI ABIA DUPA CE NATIONALA TARII MELE SA FIE
ELIMINATA DIN COMPETITIE.AU FOST DATI AFARA ANTRENORI MAI TITRATI DUPA MECIURU AMICALE NU DUPA UN 0-5 OFICIAL! PTCA. NU TREBUIE SA FIE O SINECURA ANTRENORUL NATIONALEI MELE NU ARE DREPT LA”MANA LIBERA”.

alen (4 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 21:08

scrie undeva ca nationala trebuie sa inceapa cu mutu? daca da, mea culpa, atunci sa fie sanctionat razv lucescu ca a incalcat regulamentu unde scrie ca mutu trebuie convocat.. Dar daca nu scrie si respectivul, care este un jucator de fotbal cu numeroase acte de indisciplina la activ, a fost sanctionat prin neconvocare, care e problema?

alen (4 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 21:25

pt valeriu

Balcanica e gandirea ta: vedeta e vedeta domne si nu poate fi tratata cu acaesi masura ca un jucator de rand :)). Daca tu crezi ca o vedeta poate face orice fara sa fie sanctionata insemna ca te poate calca cu masina chiar pe tine si nu va pati nimica, ca e mutu si e nevoie de el la nationala :)). Apropos, razvan lucescu nu a fost selectioner in „ultmii ani”, a fost instalat de abia in aprilie

valeriu (21 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 22:00

CA DE OBICEI NU VALOAREA CONTEAZA LA NOI , CI CINE DA DIN GURA MAI DEMAGOGIC.
IN ACTUALA CRIZA DE ANTRENORI VALOROSI POATE DOAR HAGI ESTE RECOMANDAT LA NATIONALA,CARE NU E O SINECURA, O AFACERE PRIVATA A LUI LUPESCU, PITURCA SAU RAZVAN LUCESCU. PREA S-AU OBISNUIT
ACESTI DOMNI CU ANALIZE -FARA MASURI, DUPA NECALIFICARI SI JOCURI RUSINOASE!

valeriu (21 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 22:15

DOMNUL LUPESCU SI CORUL DE LA FEDERATIE, CA SI AUTORUL ARTICOLULUI TREBUIE SA INTELEAGA CA
NATIONALA NU E O AFACERE PRIVATA CI NE BUCURA SAU NE INTRISTEAZA PE TOTIROMANII.RUSINEA DE LA BELGRAD CA SI CALIFICAREA PIERDUTA LAMENTABIL MA FACE SA REGRET ABSENTA LUI HAGI DE LA NATIONALA SI CA JUCATOR , DAR MAI ALES CA ANTRENOR.ULTIMELE JOCURRI OFENSIVE , DE VALOARE
-CU CONTINUT TACTIC COSISTENT AU FOST CU UNGARIA
SI SLOVENIA PREGATITE SI CONDUSE DE HAGI.
IN REST SUCCES CORULUI ANTIROMANESC DE DEMOLARE A VALORILOR ATAT DE OBISNUIT LA NOI !

Nedumeritu (3 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 22:21

absolut de acord cu spusele domnului Geambasu …nici un jucator , dar absolut niciunul nu e peste colectiv…Mutu are din pacate mentalitate balcanica …se crede de neatins in Romania …vai si vai cit e de subtirel la mansarda …pe de alta parte , e de prisos sa ii ceri unui star fotbalistic disciplina cind tot ce e in jurul lui e indisciplina crasa …mai toata federatzia ,
„patronii” , multi antrenori, conducatori de cluburi, multi ziaristi , ziare de scandal si numai scandal , etc etc …toate se adauga unei stari generale de indisciplina, comentariu la orice , ilegalitate, birfa si ambiguitate …Romania isi cauta un loc intre tarile europene prin orice mijloace numai prin disciplina nu …trist …

alen (4 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 23:10

valeriu

esti paralel cu fenomenu. Hagi a esuat peste tot fara exceptie, iar supermeciul „ofensiv” a fost cel mai dureros esec in deceniul asta. Probabil nu erai nascut pe atunci (2001) hai ca te ajut eu: rezultatul: 1-2; 1-1 cu „marea” slovenie.
Si o fi nationala a „tuturor” dar nu putem sa votam selectia, echipa si tactica. Probabil ca ai vrea referendum la fiecare meci :))

gherase victorash (2 comentarii)  •  8 ianuarie 2010, 23:59

Nea Geambashe, esti pe treaba ta unchiule. Ai dreptate, ma inclin. Hai Razvane, da de pamant cu Mutu!

alina (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 2:21

O sa va arate imediat Razvanelul lui tata ce mare antrenor este .O sa faca ce a facut in Serbia si atunci sa vedem pe cine mai da vina ,ce teatru mai face .O SA CASTIGE DE-A MECIURI CATE TITLURI SI CUPE A CASTGAT INAINTE DE FI NUMIT ANTRNOR DE NATIONALA.DOAR PT ACESTE MERITE BAIATUL LUI TATA MOFTUROS SI ORGOLIOS ,A PRIMIT IN DAR NATIONALA!MAI ESTE PANA SA AIBA RENUMELE LUI MUTU !

alen (4 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 3:40

alina
art nu are legatura cu calitatile de antrenor ale lui RLucescu. E vorba de convocarea lui mutu. E o discutie intre compromis si veriticalitate. Daca sa i se accepte sau nu un statut special lui mutu la nationala (adica sa faca ce vrea) doar pt ca e cel mai valoros. Fotbalul se joaca in 11 si nici pele daramite mutu nu putea castiga singur. Cam ce consecinte ar avea aceasta „imunitate” asupra restului echipei si autoritatii selectionerului oricine gandeste un pic poate sa-si imagineze.

antimutu (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 3:45

Ca sa mai daramam un pic mitul „mutu” la nationala..
4 calificari ratate cu mutu pe teren (2002, 2004, 2006, 2010), una reusita urmata de o prestatie mediocra la euro 2008. Nu zic ca e vina lui mutu, dar e un fapt. De ce sa ne agatam atata de mutu cand nationala cu el pe teren nu a performat? Ce-am avut si ce-am pierdut?

valeriu (21 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 8:59

PT. ALEN ,
IN SLOVENIA AM PIERDUT CU „AJUTORUL” ARBITRILOR,IAR IN ULTIMII ANI CU TOATE FAVORURILE LOR NATIONALA A JUCAT JALNIC.
SPRE STIINTA :CU TOATE NECAZURILE UNUI RAZBOI
TARILE DIN FOSTA IUGOSLAVIE OBTIN REZULTATE PE PLAN SPORTIV IN CONTINUARE (DIN PACATE NOI NU MAI AVEM SUCCESURI NICI IN ACEST DOMENIU).
IN REST ESTE EXCELENT CA ANTRENORII NATIONALEI
„RASPUND” DOAR IN FATA LUI LUPESCU ,CARE NU RASUNDE IN FATA NIMANUI !

danSteaua (19 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 10:19

Razvan a fost angajat ca antrenor al echipei nationale si nu trebuie sa fie dadacit de federali. Daca lui Mircea Sandu nu-i convine modul cum opereaza Lucescu Jr., atunci sa puna alt antrenor. E simplu! Atata timp cat e antrenorul nationalei, Razvan Lucescu isi pune in aplicare propria conceptie despre jocul de fotbal. Rezultatele ii vor da dreptate sau il vor contrazice. Oricum, nu pot sa nu observ ca avem un nou caz „Dobrin”. Cum va fi de data asta?

liviu (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 11:08

ca de obicei in ultimii ani,razvan demonstreaza ca a mostenit ce e mai bun de la fiecare din parinti:intuitia si talentul de la nea mircea(respect nea mircea),dar si demnitatea si decenta de la doamna neli(sarut mina,doamna neli).pina la urma,ii dau dreptate si lui victor becali:mutu nu are nevoie de nationala romaniei.daca il vor broscarii,sa-si ia cetatenie italiana si sa fie sanatos.prefer sa pierdem cu caractere,decit sa cistigam cu nesimtiti

valeriu (21 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 11:15

E O LUPTA , DACA E LUPTA INTRE O VALOARE CONFIRMATA SI UNA DEOCAMDATA INCCERTA.
ORICUM MARII REGIZORI STIU SA FOLOSEASCA VALORILE-CARE NU-S LIPSITE DE DEFECTE SI NU LE RESPING.
PE ALT PLAN AICI E VORBA SI DE O BOALA GENETICA LA
NOI ROMANII-RESPINGEREA VALORILOR AUTENTICE CAT
SUNT IN VIATA SI POT FI ANGRENATE INTR-UN SISTEM BENEFIC. EX IN SPORT: BELU, BITANG ,SAU IN ALTE DOMENII BARTOK,BRANCUSI, COANDA,ETC.
IN REST PENTRU AUTOR O CONSTATARE:AERUL REVOLUTIONAR BAKUNINIST- TROTKIST NU CONVINGE DECAT PE CEI SLAB DE INGER.
PROFESOR PENSIONAR DIN BOSTON.

eu (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 11:18

asa cum spunea cineva mai inainte, generatia lui Mutu nu a adus prea mari bucurii. Mutu are 31 de ani, probabil nici nu apuca 2012 la nivel inalt. am 28 de ani si am apucat sa vad destul fotbal, si trebuie sa recunosc ca Mutu e cel mai valoros produs romanesc de profilul lui ce mi-a fost dat sa vad. totusi, geniul fotbalistic s-a lipit de un GOLAN, cum zice romanul, branza buna in burduf de caine.
sunt fanul lui de cand a plecat la Inter dar trebuie sa accept ca vremea lui trebuie sa treaca.
as dori macar in fotbal hibele societatii sa nu se vada, macar la nationala, sa nu fie avantajat mereu cel cu relatii.
voi cum v-ati simti sa vedeti la munca ca unul e tratat cu „parul” iar altuia i se permite orice?

mitzinho13 (3 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 12:27

Inainte de a va lansa in afirmatii urmariti inregistrarea meciului Fiorentinei cu Siena.Mutu este genial,problema este ca la nationala este o discrepanta foarte mare intre el si ceilalti,acestia neputand sa-i ofere sprijinul necesar.Daca Gilardino ar fi fost roman,am fi fost de 2 ori mai puternici,pentru ca de asta are nevoie Mutu,de un atacant de clasa caruia sa-i furnizeze pase.Cu tot respectul pentru fanii Timisoarei,dar Gigel Bucur nu ar pleca pe un culoar vazut de Mutu nici daca i l-ar arata Briliantul cu degetul.

Lereter (40 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 12:31

Razvan Lucescu poate face ce crede :merge pe mana sa ,si nu-l mai convoaca pe Mutu,sau inchide un ochi,si il reconvoaca. In ambele cazuri ar trebui sa vorbeasca mai putin. Sa spui ca: „Mutu,nu a venit la Nationala,a venit pentru femei” ne dezvaluie o imagine a lui Razvan de proasta calitate,o declaratie de neuitat,care lasa urme.Orice om de bun simt ar recunoaste ca nu s-au luat 5 goluri din cauza lui Mutu,mai degraba ,din cauza lui Razvan, care a avut o aparare „made Razvan”. Dar,tu Razvan si tu, Mircea sa veniti sa sugerati ,cu subinteles ca Mutu ar fi incercat sa vanda meciul cu Serbia,ca a facut „remarci dubioase” asta e deja prea mult. Azi Mutu,maine altul,cu un antrenor capos,fara caracter nu poti face rezultate. Radoi,Maftei,Coman sint cam terminati,iar Constantin,Maftei,Coman,Roman,Grigore au fost adusi”cu cufletul” cu cu mintea.Doar Apostol si Ghioane sint castiguri. Cam putin. Daca Razvan ca continua pe acest drum,va veni cu o singura scuza:”nu avem jucatori de valoare”. Tine cit tine,dar nu incalzeste. Mutu este jucator extraclasse,l-a dus la turneul final pe Piturca,apoi a fost criticat.Folosit si abandonat,adica. Razvan nu trebuie sa inceapa era cu „Mutu nefolosit”,ca e de notorietate ca suporterii il plac,iar el te poate scoate. Desigur si Mutu trebuie sa coopereze. Dar Razvan are genetic inscrisa o parte a tatalui sau,care la Nationala a fost izgonit. Oare de ce ?

Prey Dog (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 13:11

Nu pot spune decat ca, in acest moment specific, Razvan Lucescu demonstreaza o lasitate fara seaman, care nu este decat in ton cu fosta lui cariera de sportiv, care nu ar fi trebuit vreodata sa vada gazonul de Liga I. Ca un nimic ce a nu a facut performanta ca sportiv, pe care nu il suna de ziua lui niciun fotbalist celebru, de unde ar putea sa aiba el caracterul necesar pentru a discuta cu Mutu? Este exact sindromul elevului olimpic, care este scarbit de profesorul de la clasa, in comparatie cu preparatorul de la lot.

CALINESCU_ (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 13:19

PROBLEMA NU SE PUNE ASA !!!!!
1. SE POATE LIPSI ECHIPA NATIONALA DE UN FOTBALIST DE VALOAREA LUI MUTU ????? CATEGORIC NU !!! FOTBALIST CA MUTU SE NASTE CAM O DATA LA 20 DE ANI !!!! IAR NOI ROMANII AM AVUT DOAR TREI (DOBRIN,HAGI SI MUTU)
2 . RAZVAN NU POATE DUCE POVARA CELEBRITATII TATALUI !!!!! EL A FOST SI ESTE UN MEDIOCRU ABSOLUT !!!!!
NU PUTEM LASA MEDIOCRITATEA SI NEPOTISMUL SA DISTRUGA FOTBALUL ROMANESC !!!!!!

jack sparrow (9 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 13:36

excelente observatii legate de bun simt si principii ! din pacate , asa cum se vede in comentarii , nu ne-am nascut in locul potrivit pentru asemenea extravagante , in romanica , daca vrei normalitate trebuie sa stai intai la gratare si manele , dar nu in picioare ci in genunchi

ploiesteanu (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 13:38

pt.valeriu

Nu inteleg de unde-ti vine regretul pentru Hagi „mai ales ca antrenor” al nationalei.Din pacate pentru el nu a dovedit pana acum ca ar putea fi o solutie pentru nationala,iar asta ne-a costat o calificare.Daca Razvan Lucescu{care nu a fost in nici un caz un portar mediocru,ci unul din portarii buni ai campionatului,desi dezavantajat de fizic} va fi lasat sa lucreze,vei vedea ca vor veni si rezultatele.

puicu lu’ taticu (16 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 13:43

Sunt de acord cu Dl. Geambasu. Nu are ce cauta la Nationala acest GOE a footbalului romanesc.Este un guraliv,intrigant si crede ca e buricul pamintului.Nationala are nevoie de bun simt,disciplina,MUNCA si corectitudine.RAZVAN NU CEDA!

lucian82 (12 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 14:44

amintiti-va deFranta1994 dupa ratareaCupei Mondiale din SUA noul antrenor(aime jaque)i-a dat afara pe legendarul E.Cantona ,peD.Ginola si altii si a dat credit unor tineri( generatia T.Henry) si dupa 4ani au devenit CAMPIONI MONDIALI si europeni in 2000.Poate e cazul si la noi, cu rabdare sa vina tinerii( TANASE, B. STANCU , F.COSTEA si altii) cu o noua motivatie!! MUTU e cel mai valoros fotbalist ,dar sa-mi spuna cineva daca mai are vreo motivatie la nationala. La Fiorentina joaca pt. BANI si UCL

valeriu (21 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 15:54

SA FIM SERIOSI! SMECHERIE E SA DAI VINA PE UN ATACANT PT. DEZASTRUL DE LA BELGRAD!
IN REST NE MERITAM SOARTA DACA PESTE 5 MILIOANE DE ROMANI AU VOTAT ASA CUM AU VOTAT!
SUCCES D-LE GEAMBASU IN PROMOVAREA REVOLUTIONARA A VALORILOR ROMANESTI.

dan (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 16:11

De acord pana la un punct. Normal ar fi fost ca Lucescu sa il anunte pe Mutu despre planurile lui. In momentul in care Mutu spune ca l-a sunat pe Lucesu de „n” ori si el nu a raspuns, nu ii dau dreptate lui Lucesu, ii dau dreptate lui Mutu. E lasitate sa nu raspunzi la un telefon si sa nu iti precizezi pozitia. La fel cum e si sa arunci vina pentru infrangerea de la Belgrad pe umerii lui Mutu. Lucescu ar trebui intrebat un singur lucru: la Belgrad a jucat numai Mutu, sau 11 jucatori? S-a pierdut un meci din cauza unei pase gresite la centru?
Ne convine sau nu, Mutu e la ora actuala cel mai valoros jucator roman. Ca ar trebui sa fie convocat sau nu, nu ma intereseaza, dar un raspuns la intrebarile lui ar trbui sa primeasca. Dar poate nu de la „baiatu’ lu’ taticu”, pe Razvan are cine sa il apere, cel mai bun antrenor roman, nea Mircea…

Nikko @dan (36 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 17:04

Unde nu si-a precizat Lucescu pozitia? Ei? Lucescu a zis „nu-l mai chem”. Ce mai vrei? Trebuie sa-i spuna de 36 de ori lui Mutu chestia asta? Si de fapt, de cand il pupati bai frate atata in fund pe Mutu?

california (172 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 18:07

nu imi sunt simpatici nici mutu, nici dragomir, nici sandu si nici macar razvan; comentez doar pt. ca va contraziceti de prea multe ori d-le geambasu; citez: „Dragomir şi Mircea Sandu sînt instanţe de evitat”; asa cum i se pretinde lui mutu sa-si asculte seful (razvan), tot asa trebuie si razvan sa-l asculte pe cel care l-a numit selectioner; nu are cum sa-l evite pe sandu; apoi citez din nou: ” Copiii sînt învăţaţi de părinţi să se strecoare prin viaţă dacă nu vor să sufere. Blatul, adică aranjamentul ordinar care pute prin toţi porii…”; pai oare cum a ajuns un razvan inca necopt fotbalistic selectioner?
citez din nou: „nu-i vorbă că nici cu Mutu în teren nu există vreo garanţie…”; perfect adevarat; dar atunci de ce e doar mutu responsabil pt. insuccesul cu sirbii? oare nu a contat mai mult lipsa de experienta a selectionerului? mai lasati-l pe razvan ca il apara destul taicasu pe toate posturile si la toate orele, de parca ar fi copil de scoala; iar un antrenor care la esec se ascunde in spatele jucatorilor nu are cum sa califice o nationala!

nemo (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 19:17

draga domnule calinescu , din ignoranta sau mai grav din alt motiv, l-ati omis pe cel mai valoros fotbalist roman (locul 3 in trofeul bravo si peste 70 de selectii pina la 26 de ani). franta a cistigat singurul titlu fara cantona si ginola . problema lu’ baiatu’ lu’ tata nu este neconvocarea lui mutu ci convocarile anapoda ale unor jucatori care n-au valoare nici macar de liga a doua spaniola.

ponorel (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 19:31

mai voi care va tot dati cu parerea despre Lucescu si despre echipa nationala ,eu sctiu ca avem selectioner si nu mai este nevoie de inca 21 de mil. moe imi place de Lucescu ca antrenor si are un contract daca nu califica nationala atunci pleaca.Ce tot facem atatea compromisuri fiecare jucator trebuie sa respecte legile impuse de antrenor indiferent de nume.Imi place de Lucescu cum gandeste macar daca pierde,pierde pe mana lui nu dupa sfaturile la altii……..

mario (39 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 19:54

nu este adevarat ca razvan este singur!
suntem destui care s-au saturat de mofturile acestui fotbalist. foarte bine face razvan ,sa construiasca grupul de care are nevoie si sa il lase pe „celebrul” sa se concentreze numai la firenze.
sa nu uitam ca mutu are 31 de ani si in ultimele prestatii chiar a fost „mut” in teren.
iar alaturarea numelor lui hagi si dobrin este fortata.
hagi si dobrin au fost fotbalisti adevarati nu ca acest playboy de dimbovita cu tatuaje si prafuri….scuze am vrut sa spun aere de mare vedeta in cap.

t.y.l. (3 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 21:22

perfect adevarat ce spui d-le Geambasu, sunt curios daca Razvan va rezista presiunii ce se pune pe el in cazul ~mutu~

valeriu (21 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 21:26

JOSNIC SI LIPSIT DE BARBATIE SA-I ATACI FAMILIA LUI MUTU(vezi oficiosul).
ESTE AXIOMATIC CA MUTU ARE VALOARE DE FOTBALIST DE CLASA -CE FACE IN IARBA ESTE DOVADA
R.L. N-A DOVEDIT NIMICA PANA ACUMA ,DOAR CA RASPUNE IN FATA LUI LUPESCU CARE NU RASPUNDE IN
FATA NIMANUI(fara indoiala nu pe banii lor )
UN PROFESOR DIN BOSTON FAN AL NATIONALEI DE PESTE5 DECENII.

marin (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 22:16

Răzvane din cauza tatălui tau , Dobrin nu a jucat nici un minut la Guadalajara. Ca și Mutu, Dobrin era cel mai bun fotbalist al momentului și deși avea o viată poate mai puțin sportivă, gestul tatălui tău reprezintă o pată pe caiera sa. Ceva de genul unei mănării securiste.

Rasturnica Ciprian (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2010, 22:26

Bunul simt te obliga sa eviti disputele directe in public cu proprii jucatori si sa nu dai vina pe Mutu dupa ce te-au nimicit sirbii cu 5-0, si bunul simt te obliga sa nu te bagi in conflicte publice chiar daca e vorba de fiul tau, mai ales de la mii de km departare! De care bun simt e vorba? Vai de lume! Poate Chior-imparat!

alen (156 comentarii)  •  10 ianuarie 2010, 1:13

pt valeriu

nu-mi amintesc sa fi fost dezavantajati de arbitraj cu slovenia, stiu ca am ratat cateva ocazii la ljubliana (in frunte cu mutu..) si ca am luat goluri stupide. Hagi nu e antrenor, a esuat peste tot si s-a si lasat. Treaba cu „raspunderea” e simpla, presedintele frf si comitetul executiv numeste selectioner, ala face selectia, echipa, tactica. Daca vrei ca selectioneru sa nu mai aiba „mana libera” si sa fie ca un secund care sa-i alerge pe baieti, atunci inseamna ca nu mai raspunde de rezultate.

bogdan-m (12 comentarii)  •  10 ianuarie 2010, 1:44

Mara, Grigore, Balan, Surdu, Maftei sau Florin Costea, Bourceanu, Gabi Muresan, Deac, Bilasco?
Nu doar Mutu este „problema” selectionerului ci si jucatorii pe care alege sa-i convoace.
Domnul Lucescu Sr. ne recomanda sa mai vedem o data meciul de la Belgrad. Crede ca daca mai vad o data meciul o sa constat ca portarul nostru (finul cuiva pentru care se folosesc scuturi) nu a gresit la ultimele doua goluri? Crede ca voi vedea vreun sut pe poarta expediat de Marica?

viitorul pembiu (287 comentarii)  •  10 ianuarie 2010, 7:57

Cristi, s-a pierdut un meci( rusinos ptr. noi romanii), Mutu a plecat dupa meci. Poate i-a fost rusine, poate i s-a facut lehamite sa intre in vestiar sa isi ia la revedere de la Coman( acest lider de vestiar de felul lui), poate s-a dus la femei, asta e viata, nu o sa mai fie convocat. Dar atacul la persoana facut de presa, din „apropriati care l-au auzit pe Razvan”, e corect?? Mutu , are 67 de meciuri si 29 de goluri. O sa se opreasca aici?? Ca selectionerul( ce-mi place termenul) o sa selectioneze maicute?? EU nu am citit niciunde ca selectionerul a DECLARAT ca nu-l mai convoaca pe Mutu!!

viitorul pembiu (287 comentarii)  •  10 ianuarie 2010, 8:04

Apropo, pe cand un articol baza, unul adevarat, concluzie, despre rezultatele lui Razvan Lucescu?? O analiza serioasa, eu banuindu-va ca sunteti Doxa dupa emisiunile TV la care participati.

valeriu (21 comentarii)  •  10 ianuarie 2010, 8:42

DOUA PENALTYURI NEACORDATE DE IVANOV ,DOUA BARE , UN JOC OFENSIV F.BUN ETC.
POATE MUTU A FOST DIN NOU LA FEMEI ???
HAGI ESTE PRIMIT CA UN REGE IN TURCIA SI INVITAT DE BASCANII MARILOR CLUBURI SA PREIA BANCA TEHNICA;DAR ACESTA ESTE UN SEMNAL DINTR-UN FOTBAL INFERIOR IN COMPARATIE CU AL NOSTRU!
SEMNALE ALE ANALIZELOR PROFUDNE AU VENIT DUPA RATAREA OBIECTIVELOR CARE AU CONSTAT IN PRME
EXORBITANTE COFORM CONTRACTELOR INTENTIONAT
FACUTE PT. GOLIREA „LEGALA” A VISTERIEI FEDERATIEI.
ESTE DREPT CA DUPA ULTIMA CALIFICARE RATATA SI DEAZSTRUL OFICIAL DE LA BELGRAD AM AFLAT DE LA JOSNICUL SELECTIONER DIN EV. ZILEI CA VIATA FAMILIALA A LUI MUTU ESTE CAUZA INFRANGERILOR RUSINOASE SI A SACULUI DE GOLURI INCASATE.
RESPONSABILITATE , PROFESIONALISM SI TRANSPARENTA.

valeriu (21 comentarii)  •  10 ianuarie 2010, 11:39

DIN ARTICOL,DIN ANALIZELE PERTINENTE ALE FEDERATIEI CA SI DIN EXPLICATIILE FAMILIEI LUCESCU,
REVAZAND CU ATENTIE DVD-URILE AM INTELES CA;
-A FOST O MARE EROARE SELECTIONAREA LUI MUTU CARE PRIN VIATA EXTRASPO0RTIVA SI EXEMPLUL SAU NEGATIV A LA NATIONALA A INLUENTAT DECISIV RANDAMENTUL SUPERVALORILOR FOTBALISTICE DIN LOT,
-MUTU ESTE IN PROPORTIE DE 99% VINOVAT CA
APARAREA A LUAT GOLURI CU NEMILUITA,
-ULTIMII DOI „SELECTIONERI” AU FOST RASPLATITI
MATERIAL INSUFICIENT SI N-AU AVUT CONTRACTE ONEROASE,
-SELECTIA CU O SINGURA EXCEPTIE,HAOSUL TACTIC
NEINTELES CUM TREBUIA DE ADVERSARI CA SI DE RAUTACIOSII DIN TARA ,
-NELUAREA IN SEAMA ALE UNOR PARERI DE DILETANTI
PRECUM ION IONESCU, HAGI SAU DINU,
-RENUNTARE LA TATUAJE IN FAVOARE CERC EILOR ETC. ,
IATA CATEVA DIN CATEVA DIN COORDONATELE CARE VOR ADUCE SPECTATORII LA MECIURILE NATIONALEI
CARE VA OBTINE NOI SUCCESURI SUB CONDUCUCEREA VREDNICILOR PROPIETARI SI EVENTUAL DACA VOM FI CUMINTI AUTORUL ARTICOLULUI NE VA INFORMA CU ELE, BINENTELES DUPA CE VOR UIMI PLANETA

valeriu (21 comentarii)  •  10 ianuarie 2010, 11:57

la chemarea revolutinara din articol asa un scut se va
crea in jurul marelui selectomer si a vedetelor convocate ca nici urmasii , urmasilor nostri nu vor avea acces macar la rezultatele nationalei de pitici!
VIVAT ACADEMIA !

blatton (1 comentarii)  •  10 ianuarie 2010, 17:07

De la „tatal” a invatat ca esecurile sunt din vina juvatorilor, arbitrilor, ghinion sau ca urmare a conspiratiei mondiale. La 5=0 sa spui ca meciul a fost „trantit” de Mutu spune tot despre antreorul Lucescu.
Faptul ca „raspunde” pentru necalificare hai sa fim seriosi. Oricare dintre noi am vrea sa primim 300.000 de euro salariul anual drept pedeapsa ca nu ne indeplinim sarcinile de servici. Clar, cu nationala nu o sa avem multe bucurii dar macar in rest sa auzim numai de bine.

Cu respect
Blatton

MIKI II (22 comentarii)  •  10 ianuarie 2010, 20:19

UN ARTICOL BINE DOCUMENTAT SI PLIN DE ADEVAR.
CE FOLOS? OCHII UNORA SE PARE CA NU POT VEDEA DECAT PASIUNEA SI SIMPATIILE LOCALE.
CAND CITESC COMENTARIILE, MA INTREB DACA ROMANIA V-A REUSI CANDVA SA INTRE PE UN FAGAS DE TARA NORMALA. CAT DESPRE FOTBAL, TRAIASCA LPF, FRF SI GASCA BISNITARILOR.

ads (1 comentarii)  •  10 ianuarie 2010, 20:20

Daca atunci cand nationala nu da gol este de vina Mutu, iar cand nationala da gol este de vina tot Mutu, ma intreb atunci ce or mai cauta pe teren ceilalti 10

Comentează