Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Golgeterul supărat pe viaţă

Ce a fost mai întîi, fotbalistul sau selecţionerul? Ranchiuna sau generozitatea?

Florin Costea a mai înscris un gol. Florin Costea este golgeterul la zi al Ligii I. Florin Costea se sufocă în îmbrăţişările colegilor. Pentru că Universitatea Craiova respiră şi […]

luni, 23 noiembrie 2009, 6:51

Ce a fost mai întîi, fotbalistul sau selecţionerul? Ranchiuna sau generozitatea?

Florin Costea a mai înscris un gol. Florin Costea este golgeterul la zi al Ligii I. Florin Costea se sufocă în îmbrăţişările colegilor. Pentru că Universitatea Craiova respiră şi prin Florin Costea. Dar se întîmplă ceva ciudat. Florin Costea nu se bucură atunci cînd înscrie. Sau se bucură reţinut. Ori scapă o înjurătură printre dinţi. Şi să nu ziceţi că nu aţi văzut! Florin Costea are un război al său, de nimeni ştiut. E supărat, nu se ştie pe ce, pe cine, poate pe nedreptăţile vieţii, posibil pe ingratitudinea celorlalţi, poate pe el, că nu ştie cum să-l oblige pe Răzvan. Numai că Florin se purta tot aşa şi atunci cînd era selecţionat de Piţurcă. Îmbufnatul din Orodel se întîlnise cu încruntatul din Vîlcea.

Răzvan Lucescu nu trebuie să citească editorialele în care este lăudat Florin Costea. Nu-i intră în sarcinile de serviciu obligaţia să ţină cont de părerile oamenilor din şi de fotbal, ale microbiştilor, jurnaliştilor, analiştilor. Influenţa societăţii civile se opreşte la porţile cantonamentului de la Mogoşoaia. Selecţionerul modern e un despot cu mandat de la federaţie, are drept de viaţă şi de moarte asupra supuşilor. Viaţa în tricoul naţionalei, nefiinţa în uitarea pe banca echipei de club. Sună dramatic, chiar melodramatic. Literar. Iar fotbalul nu e literatură decît în mintea unor domni pe care îi cheamă Salman Rushdie sau Mario Vargas Llosa. Sau Lobo Antunes. Apropo, ştiaţi că Rushdie, condamnatul unui ayatolah şi prizonierul sentimental al Monicăi Bîrlădeanu, a sosit în România? Iar asta se întîmplă exact la 24 de ore după ce Tottenham, echipa lui favorită, a strivit pe Wigan printr-un jucător cu nume de scriitor celebru, Defoe?

Sărim înapoi la Florin Costea. Poate că după semnalele reci de la Răzvan, nici olteanul cu simţul golului nu mai e atît de fiert să vină la naţională. Asta dacă presupunem că ar fi fost vreodată. E decizia lui dacă rămîne supărat pe lume şi pe viaţă. Numai că aerele de geniu neînţeles sînt neproductive în cazul unui fotbalist care perforează porţile adverse nu pentru a intra în cartea de aur a istoriei, ci în contul unui viitor contract mai gras. Ideal ar fi ca apetitul de gol al lui Costea să se suprapună cu pofta de a conduce (bine) a lui Răzvan. Florin Costea are calităţi de mare fotbalist, e tehnic, intuitiv, e bine clădit, dar pare lipsit de sfătuitorii potriviţi. Răzvan are prea mulţi sfătuitori şi e prea puţin dispus să-i asculte şi pe aceia care nu bat cîmpii. De aici rezultă că naţionala e suma orgoliilor oamenilor din sistem. O sumă negativă. Pentru nelămuriri, poate fi consultat domnul profesor de matematică Cristi Pustai.

Comentarii (39)Adaugă comentariu

azxs (22 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 19:10

Poate Costea e urmasul unui alt oltean, Piturca: atacant, golgheter, dar incruntat permanent, chiar si cind ii merge bine. 🙂

CITESTE-MA !! (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 19:24

lucescu are fixisme,la fel k pitzi. ma tem ca felul in care a conceput proiectul nationala ,”fara talente, doar salahori”, ii va asigura o noua ratare a calificarii. sa ma explic.
-spune ca fl.costea nu joaca in cupele europene pt a-l aduce la nationala. intrebare: roman joaca ? dar n. grigore ?
-mai spune ca fl. costea trebuie sa traga echipa dupa el, pt a ajunge la nationala. intrebare: mazilu trage arsenalul (kiev) dupa el ? da` maftei ?
nepotisme, amicisme, cumetrii, asta ne p[ropune razvan.

radu (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 19:49

Aveti dreptate. Costea este un talent innascut dar ii treboie un antrenor . La Craiova este nevoie de un antrenor si atunci ve-ti vedea rezultate. Conditia ? Urmariti jocurile cand acest patron (SUFLETIST) a vorbit mai putin si echipa a avut rezultate.

aleycs (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 19:50

multumim Florine pentru tot ceea ce faci , pentru Universiatea Craiova

LIVIU-OLT (49 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 19:58

GEAMBI oare Razvan il vede pe Costea si pe fratesu???A…tata nu-i da ok-ul RAZVANEEEEEEE…sint FOOTBALISTII CEI MAI BUNI…AAAAAAAAAAAA nu i-a dat MititeluLA SAHTAR…Pai si tu ce faci aici???A… ai fost portar nu atacant…

shady (5 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 20:36

adevar graisi neica ,costea v-a fi golgheter iar,sper,si nu trebuie neaparat sa se bucure nespus cand da gol.este mai greu de stapanit,asta este,asa sunt toti oltenii mai caposi.

cfrescu (24 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 20:49

Treaba e mult mai simpla. Costea nu prea are loc la nationala lui Razvan deoarece acolo se cauta altceva, si anume: 1. jucatori de ambele faze timp de 90 minute, etc; 2. caractere, spirit de sacrificiu, interesul echipei primeaza in fiecare fractiune de secunda, etc; 3. fara fitze, talente, declaratii nelalocul lor, etc. Asta nu inseamna ca intr-un final de meci in care e nevoie de ofensiva sustinuta Costea nu-si are locul, dar probabil ca declaratiile lui Mititelu i-au cam taiat si sansele astea…

n00dles (32 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 21:17

Si cam ce ar trebui sa faca Florin Costea, in cele din urma, pt a fi selectionat la Nationala? Probabil un cercel in ureche i-ar spori sansele de a se face remarcat de selectioner. Sau un piercing.
Razvan Lucescu este doar de fatada selectioner. Lotul, echipa, sistemul de joc, totul este de fapt comandat de la Donet. Atat doar ca marele, inegalabilul, ilustrul Il Luce a ales sa nu-si strice „reputatia”, in cazul unui esec, si sa-l lase pe Razvanica la inaintare. E tanar, iar un esec acum n-ar fi un capat de lume. Plus ca s-ar gasi imediat scuze, familia Lucescu fiind recunoscuta pt capacitatea de a gasi vinovati oriunde altundeva numai in propria livada nu.
Florin Costea asteapta un contract gras? Foarte bine! Ce sa astepte altceva? Imi doresc sa aud ca a ajuns la Barcelona, de unde sa respinga apelurile tuturor fomistilor federali cand se vor inghesui sa-l caute. Daca as fi Florin Costea, asa as face: as munci sa ajung la un club mare din Europa, si m-as intoarce in Romania numai cu ocazia vacantelor. Atat si nimic mai mult.
Nationala Romaniei a murit o data cu retragerea celor din generaia de aur. Cea de acum este doar o gluma. Atat de sarata incat iti smulge doar un rictus de dezgust cand auzi despre ea.

daniel marcu (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 21:17

Bun fotbalist. Cam puturos dar fotbalist. Imaginati-va ce-ar fi fost Craiova fara el. Fara golurile lui…

Razvan (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 21:28

@cfrescu: Da’ poate ne spui si noua care sunt jucatorii aia de la nationala care indeplinesc conditiile tale si aici te citez, daca imi permiti:

„1. jucatori de ambele faze timp de 90 minute, etc;
2. caractere, spirit de sacrificiu, interesul echipei primeaza in fiecare fractiune de secunda, etc;
3. fara fitze, talente, declaratii nelalocul lor, etc”

Scuza-ma, dar cred ca vorbesti de alta nationala aici, probabil te referi la cea din USA 94.
Ori esti un visator, ori ….

andrei (13 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 22:19

daca isi rezolva problemele de comportament si isi da seama ca nu e suficient sa alerge echipa pt tine, ci trebuie sa alerge si el pt echipa, Razvan il va selectiona.

corectorul (48 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 22:33

Daca se poarta la fel si cand e selectionat si cand nu e,flacaul are o problema.La cap.Bine cladit,picioare bune,rapid,etc…Daca exista o lege a compensatiei atunci ii lipsesc ingrijorator de tare alte calitati.Care adunate la cele care le-ai enumerat in articol ar face din el un fotbalist de geniu.Dar se vede treaba ca nu poate fi vorba de asa ceva.Pana la urma o sa prinda el un transfer.Sper sa nu faca tusa pe la Stuttgart sau Catania.Pe antrenorii de acolo nu-i intereseaza ca presa romana ii vede zmei!Ii baga in teren,apoi ii trec pe banca.Stiu ei de ce!

Antipaste (7 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 22:40

@daniel marcu:
Nu stiu ce ar fi fost Craiova fara el dar iti spun unde era:
Intre Bistrita si Ceahlaul.

astalavistababy (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 23:33

Nu cred ca nu se bucura, este imposibil, este in firea umana. O face retinut, stie omul care-i este valoarea si e constient ca poate mai mult decat un simplu gol. Sa fim sinceri, ce faza defensiva face Mutu? Aaa, daca vb de Marica e altceva, insa Marica da un gol la un an de zile, si ala cu Azerbaijan…
Costea nu are nevoie de convocari la o nationala fara orizont (zicea Cracanel ca nu e o problema deca nu ne calificam la EURO), o nationala care are veleitati mai degraba de ciuca a batailor decat de o potentiala participanta la un turneu final. O sa vina o vreme in care nu o sa-i mai poata evita pe fratii Costea ci o sa se roage de ei sa vina la Nationala si atunci raspunsul ar trebui sa fie: Sictir si Dixit!

LOL (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 23:41

Pai si de ce trebuie sa zambeasca? Il cumpara Botezatu pentru prezentari de moda …? Lasa frate sa dea goluri si sa stea incruntat ca nu se supara nimeni. La Craiova oricum incepe sa ni se rupa de nationala puradelului !!!

stelistu` (34 comentarii)  •  23 noiembrie 2009, 23:56

d-le Geambasu nu subscriu la matale! Costea e „scula” shi nu e selectionat datorita faptului k dl selectioner e ambitzios! apropos atzi vz ceva schimbari in jocul nationalei de knd s-a schimbat selectionerul??? eu nu! contra, fl petre, codrea shi alti preferati ai lui Piturca au fost inlocuiti de ilustrii, Roman, Coman,Maftei etc! selectia se face tot aiurea! ma doare-n cot k Sapunaru bea, Mutu face prostii sau Costea nu se bucura la gol atata timp cat se joak fotbal! asta e de fapt problema! Rio Ferdinand se drogheaza, Rooney rupe discotecile etc! shi sa nu o bagatzi pe aia cu valoarea k efectele sunt aceleasi! ne trebuie antrenori domnule! apropos o stitzi pe aia cu Bilita, ala de la Fener???? cum a plc ala de la „u” shi nu l-a vz nimeni k e bun? avem antrenori meseriasi asta e adevarul!!!!!

stelistu` (34 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 0:03

shi ink ceva dl Geambasu! credeti k Laca nu bea? Lupu, Selymesi,Piturca,Iovan,Bumbescu,Prunea,Stelea nu beau prin cantonamente????
sa fim seriosi! cred k singurii care nu le aveau pe astea au fost Hagi( care a spus-o shi marele IL LUCE k nu a avut talentul lui Lupu dar a fost serios) Popescu si Petrescu! se bea shi inainte dar nu prin Bamboo,Turabo sau altele in vazul dvs! shi ce drag va este knd mai apare un material de 2-3 zile makr k oricum fotbal nu se joak

Basarabeanul visiniu (6 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 0:34

Va e dor de nea Pitzi, stelistilor, hai? Ati avut antrenor stelist la nationala vreo douj’de ani incontinuu si acum yi tot cautati nod in papura lui Razvan, este? Cum sa aduca el la echipa nationala actuali sau fosti rapidisti? E o crima! He-he…
Lasati-l in pace, ca stie el ce face! Tinandu-i departe o haba de vreme o sa-i castige, o sa-i educe si pe Florin Costea, si pe Mutu, eventual si pe altii.
Si inca ceva: Deadline-ul trebuie tras peste 2 ani, nu acum dupa 3-4 meciuri…
Asa ca astamparati-va…

om (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 0:56

e fotbalist costea e atacant deci trebuie sa rezolve faza de atac si o face mai bine decat poate marica iar contributia defensiva e de dispozitiv nu trebuie sa vina sa scoata de pe linia portii sau inzaghi o fi fost caraus sau raul sau rumenigge

albastru (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 1:28

pentru cei care va preocupa sau va intrebati unde ar fi fost craiova fara fl costea ( un „istet” ii gasise locul, intre bistrita si ceahlaul), dar uitati de un soldat,de o piesa care cantareste greu, Dananae, care de cand si inceput absenta, defensiva olteana s-a rupt; nu e meci in care craiova sa nu primeasca la fel de multe goluri pe cat inscrie. Dananae intra in strategia echipei nationale muuult mai rpd decat obositul de Maftei, dar a avut grija baiatu’ lu tata sa il rupa la un amical nesemnificativ cu vecinii nostri dragi

jos_cenzura (66 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 1:37

Costea imi aminteste mult de Hulk (de la Porto) – jucator bun care insa e atat de individualist, incat poate cauza mari probleme cu ceilalti jucatori; daca invata sa paseze, poate ajunge mult mai bun: uitati-va la Hagi spre final de cariera, era mult mai bun si a reusit mult mai multe chiar decat in perioada cand dadea goluri senzationale

fan ucv (36 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 1:41

adevarul ca se vede ca e meserie de atacant…dar Razvanul 0 ca fotbalist(fost portar de 1.70) si antrenor prefabricat e ocupat cu teoria fotbalului, cu ezoterismul. Cred ca ar face un cuplu teribil cu Domenech!

bobis (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 2:06

florin nu este primul fotbalist lovit de un sistem canceros si bolnav ,nu este singurul fotbalist lovit de probleme din astea,sper sa asi gaseasca drum sa plece la o echipa din afara sa ajunga cat mai sus iar nationala sa o uite,oricum tot ce tine de national in romania incepind cu interes ,dragoste nationala sau ce vreti e dus asa ca florin ar fi unul dintre milioanele de romani care emigreza in alta tara deoarece in tara lui nu i se recunoaste valoarea de catre non-valori ajunse prin diferita conjuncturi sa ia functii de decizie,florin coste e scula de fotbalist numai cine nu se pricepe apune altceva si fratiso vine de pe urma pputina diferenta flroin maai artisitic mihai mai prgmatic.succes la amindoi sper sa iesiti din hasnaua numita fotbal.

CITESTE!!! (22 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 3:14

D-le Geambasu, va urmaresc cu atentie cand sunte-ti la Contraatac si alte Emisiuni si Pentru ca ati avut curajul sa’i spune-ti VERDE’N FATA lui R.Lucescu ca face Selectiile pe Prietenii, este TOTUSHI O REALIZARE care s-a Produs Miraculos!!! Adica (un Jurnalist din Sport) i-a transmis MARELUI SELECTIONER R.LUCESCU(palmares impresionant, 3 titluri Liga1, 2 Cupe, o supercupa si o Semifinala de Cupa Uefa la o secunda de Finala) ca face o Selectie NUMAI SI NUMAI pe Valoare si PRIETENII, Cum e si normal, de Aceea Marele M.Lucescu si-a batut joc de Dobrin, jucatori ai Craiovei si ai Stelei, pentru ca nu erau Prieten cu Mare IL LUCE.
P.S Pana si cei ce conduc Fotbalul nostru (frf’isti si lpf’isti) stiu ca selectia e facuta doar pe Sentimente, Grade de Rudenii, Prietenii si Interese

Ducu (9 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 10:52

@fan ucv
Comparatie cu un alt antrenor fabricat (?!?!):
M. Lucescu
Data Nasterii: 29.07.1945
Data numiri la Nationala Romaniei: 1981
Varsta la data numirii: 36
Anii de antrenorat la data numirii: 2 (¡!!)
Performante la data numirii: promovare Corvinul in div. A
R. Lucescu:
Data Nasterii: 17.02.1969
Data numiri la Nationala Romaniei: 2009
Varsta la data numirii: 40
Anii de antrenorat la data numirii: 6 (¡!!!)
Performante la data numirii:
2005-2006 – a cucerit Cupa Romaniei cu Rapid Bucuresti si a dus echipa in sferturile de finala ale Cupei UEFA, parasind competia in urma a 2 rezultate de egalitate.
2006-2007, a cucerit pentru a doua oara consecutiv Cupa Romaniei cu Rapid Bucuresti

Poti face diferenta?

Eunescu (20 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 10:53

Iertare d-le Geambasu, dar cat de doritor sa fii ca sa lovesti un om doar pentru ca acesta „nu se bucura la propriul gol” dupa cum ar dori autorul acestui articol?
Ce legatura are, si cu ce, Doamne iarta-ma, are legatura? Am ajuns pana acolo cu nemernicia noastra incat facem portretul robot al jucatorului care inscrie, pe acela al celui care paseaza, pe cel al celui care e martorul unui gol inscris de un coleg si tot asa?
Cu ce d-le Geambasu, v-a gresit Costea? Ii reprosati ca nu comenteaza savuros, asa cum v-ar place, ca nu se ia de gat cu Lucescu, ca nu are conflicte cu Neagoe sau conducerea clubului, ca nu sare calul chiar daca nu o fi nici vre-un sfant, spuneti-mi va rog, ce anume ii reprosati? Dar faceti-o cu subiect si cu predicat, clar si coerent.
Oare netrebnicia noastra a ajuns pana acolo incat ii reprosam unui jucator, neagreat de selectioner, pana si faptul ca inscrie, si „ameninta” a fi pentru a doua oara consecutiv golgheterul Romaniei. E atat de grav sa fii bun, dar la alta echipa decat la cele de d-tra iubite? E atat de grav, dupa propria d-tra filozofie, sa indraznesti a fi golgheterul Romaniei jucand la U. Craiova si nu in alta parte?
Va rog si va implor, care e dreanjul?

un oltean (130 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 12:26

De acord intr-o anumita masura! Eu cred ca Mihai Costea il va depasi pe Florin in curand, am fost la meciul cu CFR si m-a impresionat baiatul ala! Sigur, e inca necopt, dar are o gramada de timp sa invete! Problema cu cei 2 Costea este ca la Craiova lipseste, din cauza banilor, un antrenor adevarat! Florin Costea ar fi nr 1 in Liga 1 de departe, daca ar sti cineva exact ce sa-i ceara, sa-i schimbe putin atitudinea! Cine zice ca nu e fotbalist habar n-are de fotbal, atat el, cat si frate-sau, sunt letali in momentul cand scapa singuri spre poarta, au o viteza debordanta! Razvan Lucescu, daca era un selectioner adevarat, il lua la nationala si il facea sa priceapa ce vrea de la el! Dar a ales sa-si puna ambitia cu Mititelu, in dauna noastra, a celor care ne uitam la meciuri! Pacat!

LIVIU-OLT (49 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 13:08

Razvane…..FratiiCOSTEA…de la Craiova…12 goluri …nu-ti plac??????????da un portar nu vede adversarul decit atnci cind o scoate din ate….Razvaneee…

ratangiul nr 1 (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 14:08

Da un gol din 7-8 ocazii. Nationala isi creeaza 7-8 ocazii intr-o campanie de calificare. Merita sa incercam sa dam un gol cu el?

grobianul (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 14:23

Domnule Geambasu,nu mai faceti „literatura”in ziarele de sport in dauna reportajului sportiv.Lasati in pace si pe Razvan si pe Costea. Amandoi sunt buni si pana la urma se vor intelege.Nu mai cautati numai defectele – caci fiecare dintre noi avem si calitati si defecte. Si mai ales -atat D-voastra cat si cei mai multi dintre colegii d-voastra scrieti pentru noi -cei ce va citim-despre sport si nu despre can-can-urile din sport. REPORTAJUL SPORTIV A MURIT. „TRAIASCA” „LITERATURA” DIN SPORT IAR ACUM DACA NU AI INTELES NIMIC „TRANTESTE-MI”UN ARTYICOL IN CARE SA MA FACI PRAF-DAR IN TERMENI CAT MAI ALESI CA SA SE VADA CAT DE „ERUDIT”POTI SA FII.

madrileno (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 14:33

sincer domnule geambasu mie scirba sa ma mai uit la meciurile nationale de cind avenit domnul lucesu cita aroganta are in el va felicit ca aveti curaju sa ii spunet lucrurilor pe fata va urmaresc de iecare data cind sunteti la televizor nu sunteti ca cei lanti care perie dati dovada de profesionalist cum poate sa spuna ca costea nu face diferenta sunt multe de spus dar asta estesuntem singura echipa di lume pe banca numai cu portari antrenori asta spune mult

deian 14 (11 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 14:50

suntem o natiune de inapti….sunt convins ca unul din ei e selectioner….costea e peste mutu si oricare vreti.

Decebal (17 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 14:53

Costea este mai retinut cand se bucura nu din cauza fitzelor. Costea nu e un jucator fitzos, n-ati auzit de el ca il aduna de prin cluburi sau ca si-a luat nu-stiu-ce masina.

Ieri tragea de el desi are genunchiul lovit, iar daca ati vrut sa-l vedeti bucurandu-se il puteati vedea la faza ultimului gol.

Banuiesc ca e doar o e chestie de neatentie, si nu o situatie in care fiecare poate alege sa vada faza care ii sustine teoria proprie.

CITESTE 2!!! (22 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 15:22

Inca ceva!
Intr-o Tara Normala (Europeana cum se vrea a fi Romania) numai ca NU ESTE, un Antrenor care INJURA PUBLIC o FEMEIE( stiti episodul cu BAIATU’ lu’ TATA cand a injurat Acea FEMEIE ARBITRU) era IGNORAT total de presa si nu i se acorda Importanta. Ba mai mult in Romanica acest INCREZUT este facut Selectioner si Lingushit de Presa din ROMANICA!!!
Toate cele bune.
P.S Voi asa vreti sa Evoluam? Ma refer la Presa si Televiziuni cand sare Calu’ bagandu’i ENORM de MULT si STRESANT in seama pe DISTRUGATORII Fotbalului nostru PE: Sandu,Dragomir,Becalix3,Borcea,Muresan,Iancu,R Lucescu,Turcu, Avram si Lista Continua si cu triste-te continua mult.

ba(la)nel (75 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 16:34

Cu toate scuzele de rigoare ptr ceea ce voi afirma, mie nu mi se pare mare fotbalist acest Costea…nu-l vad vreo mare valoare…diamant, briliant, etc…

AlinA (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 17:38

„Costea este tehnic, intuitiv, bine cladit”??? Cristinan, daca nu urmaresti fiecare meci al Craiovei, sau daca nu esti documentat, nu scrie pentru ca te faci de ras. Urmareste meciul din cupa Craiova- CFR sa vedeti faza de cascadorii rasului cu F.Costea in prim plan cum lufteaza si cade in fund, la o faza ce ar fi trebuit sa fie o formalitate…. Si ai sa vezi de ce un om ca Florin Costea in echipa te ajuta foarte usor sa pierzi un meci…desi reuseste sa faca 5-6 driblinguri laterale la 30 m de poarta, fara pericol…insa driblinguri care pentru cei necunoscatori, arata ca e tehnic si intuitiv. Daca e bine cladit…spune-mi cate goluri a dat cu capul. Iti dau eu 2 exemple de jucatori bine claditi si intuitivi: Bilasco si Kapetanos…..daca analizezi jocul fiecaruia din cei 3 ai sa realizezi cat de departe e Costea de ceea ce se numeste un atacant pur sange. Iar pe costea nu-l poti baga la mijloc sau atacant retras pentru ca nu face nici presing nici faza defensiva (aviz locului craiovei in clasament…aproape lider…la goluri primite). Un jucator ca el…trage echipa in jos….asa cum a facut-o Mutu la meciul cu Serbia….nu conteaza ca faci un dribling ce nu te ajuta la nimic….conteaza sa joci pentru echipa nu pentru tine

AlinA (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2009, 17:46

Cineva a remarcat la un moment dat ca: „Costea este un jucator ca nu joaca pentru echipa ci echipa joaca pentru el”. Adica nu este genul de jucator care, prin sclipirile sale ajuta echipa(are o faza pe meci in care face diferenta” ci este genul de jucator catre care se duc toate mingiile si care rateaza cu seninatate 7-8 ocazii pe meci si reuseste sa dea un gol….dar doar pentru a reduce din avantajul echipei adverse. Daca nu ma credeti, analizati jocul lui….sunt firme care tin statisticile jocurilor din Liga 1, el si banel nicolita sunt cei mai slabi atat din punct de vedere al eficacitatii pe teren….cele mai multe ratari si mingi pierdute de partea lui costea si cele mai multe centrari gresite si pase gresite ale lui banel….sunt suporter stelist dar va spun cu sincere regrete ca: asa numitele „sperantele fotbalului romanesc” sunt 2 jucatori mai mult decat modesti….dar asa suntem noi….ne imbatam cu apa rece la o reusita la 2 ani (voleul lateral al lui banel si bara transversala-gol al lui costea) ca sa zicem ca sunt 2 jucatori care ii vor fi noiii hagi…..Va spun…un hagi nu cred ca vom mai avea sau daca se vor schimba complet luvrurile la nivel de juniori si infrastructura, stadioane, vom spera in 20 de ani.

LIVIU-OLT (49 comentarii)  •  26 noiembrie 2009, 10:07

Cum poti ataca un talent…cu acest articol.intelegeam Razvane daca era scris de tine…Bravo Costea!

LIVIU-OLT-oradea rou (49 comentarii)  •  26 noiembrie 2009, 16:35

Dinamo scrie pe tine..Baaa! de COSTEA AI AUZIT?

Comentează