Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Lecţia de istorie a lui Pepe

Conştiinţa civică a lui Mircea Bornescu a debordat înaintea derbyului Dinamo-Rapid. Am descoperit astfel un om frămîntat de problemele nedesluşite ale societăţii, un personaj neglijat pe nedrept atunci cînd Procesul comunismului intrase în impas. Nu că ar fi primul sau […]

duminică, 8 noiembrie 2009, 3:31

Conştiinţa civică a lui Mircea Bornescu a debordat înaintea derbyului Dinamo-Rapid. Am descoperit astfel un om frămîntat de problemele nedesluşite ale societăţii, un personaj neglijat pe nedrept atunci cînd Procesul comunismului intrase în impas. Nu că ar fi primul sau singurul, originalitatea constă în felul în care se implică. „De mic am fost educat anti-Dinamo”, anunţă Pepe. Parcă şi vezi ruguri pe care ard steaguri alb-roşii. Şi continuă portarul din Grant cu o observaţie care i-ar face invidioşi şi pe Ţuţea, şi pe Noica, despre care trebuie să precizăm că nu au apucat să joace nici la Dinamo, nici la Rapid. „Dinamo nu e o echipă agreată în România pentru că a făcut multe de-a lungul istoriei”, zice goalkeeperul, acest Patapievici al careului de 16 metri. Aleluia!

În fond, sentinţa dată de portar istoriei dinamoviste este corectă, cei din Groapă au făcut multe în anii care au trecut de la înfiinţare. Bune şi rele. Abuzuri şi meciuri memorabile. Pepe se referă însă doar la rele. La Răul absolut pe care îl reprezintă entitatea Dinamo, fosta echipă a MI, a Securităţii, care Securitate era continuatoarea NKVD-ului şi contemporana KGB-ului, instituţii ale terorii bolşevice, organisme ale persecuţiei intelectuale atît de cunoscute lui Bornescu, tînărul care a crescut citind Fenomenul Piteşti al lui Ierunca şi Arhipelagul Gulag al lui Soljeniţîn.

Gata cu gluma. Bornescu s-a simţit dator cu o prostie înaintea derbyului conform unui calcul simplu. Cu cît te declari duşman mai înrăit al adversarilor, cu atît suporterii te vor legitima drept unul de-al lor. Reţeta e veche şi funcţionează. Şi e la îndemînă. Împarţi lumea în buni şi răi, apoi te plasezi şi îi plasezi pe ai tăi la „buni”. Bornescu habar nu are nici de umbrele istoriei lui Dinamo, nici de trecutul romantic-proletar al Giuleştiului pe care s-a altoit burghezia postdecembristă. Dacă ar fi fost ofertat de Dinamo atunci cînd i se aplecase de Craiova, Bornescu nu ar mai fi descoperit niciodată că a crescut în spirit anti-Dinamo. Dimpotrivă, şi-ar fi găsit resorturi cîineşti în trecutul lui care nu consemnează lecturi la Biblioteca Academiei Române, ci doar cîteva sezoane în poarta Universităţii, cu partide reuşite şi partide ratate.

Nu-i exclus ca fotbalul românesc să aibă nevoie de Mircea Bornescu, dovadă şi convocarea la naţională. Doar că fotbalul românesc are nevoie de portarul Bornescu, nu de formatorul de opinie Bornescu. Altfel, gluma supremă este să te declari anti-Dinamo în zilele acestea. Nu vi se pare foarte tare?

Comentarii (69)Adaugă comentariu

dermengiev (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 15:45

Orice copita data lui Dinamo sau TSKA e binevenita, indiferent de circumstante. Intr-o tara populata in majoritate de ceausei si decretei indragostiti de fotbalul sovietic, chiar si ce zice Bornescu are valoare. Noi, minoritatea cu creier, nu ne putem permite sa fim prea pretentiosi.

mittic (10 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 15:53

Asta o ia pe urmele lui Trica si aluia ii placeau declaratiile la adresa stelistilor. Sa vedem dupa meci, daca mai declara ceva.

un huligan,mitica (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 15:53

caracteristic oricarui jucator.vezi ce a declarat plesan sau niculescu si o sa razi cu lacrimi. Oricum comunistii nu acaparau romania daca nu erau sprijiniti masiv si de romani,nu doar de rusi

Ionutz (6 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 15:53

super-articolul :))) asa-s mai toti fotbalistii de la noi, ei sunt fanii inca de mici ai echipei din Bucuresti care-i oferteaza i sunt mereu anti echipelor care nu-i oferteaza ..coincidenta mereu :))))
Ce mi-ar placea sa vad un fotbalist roman care dupa ce e ofertat de o echipa Bucuresteana sa recunoasca ca atunci cand era mic era fanul altei echipe

adrian (6 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 15:58

Nu. Nu este nevoie sa-l citesti pe Virgil Ierunca pentru a afla cine este Dinamo. La urma-urmei, este de ajuns sa citesti istoria Ghetei de Aur si sa afli din ce motiv s-a spus stop.

gogo (6 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 16:01

nu e nimic deosebit in ceea ce-a spus Bornescu; inteleg , te deranjeaza pt ca esti dinamovist insa articolu’ asta nu-si are rostu’ , e nimic despre nimic…

ionut (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 16:43

mi se pare un atatc inutil la adresa unui om care a declarat pentru urechile galeriei impotriva rivalei. Cat de trimiterile tale literale nu fac altceva decat sa sprijine parerea mea ca acesta este un articol malitios si fara un fir logic , cam ca jocul prestat de Dinamo …adica foarte slab

gregoire (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 16:50

Borcanescule,
Esti o jigodie!!!!!
Unde erai ma vita când la echipa aia jucau, Datcu, Popa, Fratii Nunweiler, Ivanescu, Târcovnicu, Pârcalab, VARGA (dupa parerea unora cel mai mare DOBRIN, al tuturor timpurilor, cel care la 18 ani l-a scos la pensie pe nemaipomenitul profesor CONSTANTIN), ca sa nu mai vorbesc de Lucescu al batrân, Dudu, Mopsul si toti ceilalti?
Esti un om de doi lei si 15 bani.
Ba dobitocu-le, tu crezi ca unul ca Dinu a bagat pe cineva la puscarie?
Esti un mare, cel mai mare …. do-bi-toc!

mittic (10 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 16:51

Pentru minoritatea cu creier, dermengiev, comunismul a venit de afara in tara noastra dupa ce marii lumii au impartit lumea in 1943 la Ialta. Romania a „cazut ” in zona comunistilor si era „normal” sa se intimple ceea ce s-a intimplat in tara. Degeaba va lamentati, fiecare sistem care se instaleaza si inlocuieste alt sistem aduce legile lui. Inainte de al doilea razboi, Siguranta statului baga la zdup comunisti, dupa razboi Securitatea baga la zdup anti-comunisti. Acum e usor sa te dai anti-comunist, pentru ca nu mai este nevoie, sistemul a disparut. E usor sa te dai anti-comunist dupa ce ai profitat de sistem. Cine stie, poate esti chiar vreun nepot de-un mare comunist, caci in general astia sint acum cei mai mari capitalisti.

besliu.SPANIA (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 16:58

sunt surprins de declaratia lui BORNESCU parca stiu ca avea sange alb albastru.Din sef de tren o sa ajunga un biet ciocanar

titi duru (5 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 17:19

Sa inteleg ca trecut in CV lecturi la Biblioteca Academiei Române?. Dar nu lecturile sint importante ci invatamintele trase din lecturi, la urma urmelor Stalin a lecturat mai mult ca tine!

Sibelius (36 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 17:36

Poate IQ-ul sau sentimentele anti-Dinamo l-au convins pe selectioner ca isi merita locul in Nationala.
Lipseste Claudiu Raducanu.

mckenzie (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 17:51

sunt sigur ca suporterii giulesteni ar prefera un meci mare facut de bornescu deseara ,in locul unor vorbe mari. in fine ,venus a fost primul club comunist, protejat de prefectul marinescu, rapid era sub protectia lui dej, dinamo protejata de MI si in general partea asta a europei are o multime de cluburi infiintate asa…omul e sub vremuri, nu deasupra lor.

sandmann (52 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 18:17

cand o sa reuseasca lumea sa faca diferenta intre sport si politca sa inteleaga ca Dinamo n-are nimic de-a face cu crimele comunismului
Ba inteligentilor, inteleg ca va doare rau , ca suferiti profund , dar trebuie sa intelegeti ca Dinamo e o echipa de fotbal si atat, care chiar daca a beneficiat de unele avantaje , ca si Steaua inainte de 89 , acum plateste .
Dar ca sa vorbim de inchisorile comuniste si alte orori in acelasi context cu Dinamo e ca si cum l-ai acuza pe Lobanovsky de ororile Gulagului.
nu mai e un pic de bun simt in tara asta!

Petre (5 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 18:32

Ce stil aveti, domnule Geambasu, sa anticipati … . Nu aveti de unde sa stiti, cum ar fi procedat Bornescu daca ar fi fost contactat de Dinamo. Chiar nu mai credeti ca mai pot exista si oameni cu moralitate? Nu trebuie sa fi citit prea multe carti ca sa stii ca Dinamo si Steaua au fost create intr-un mod artificial; iar Patapievici nu poate constitui un reper in acest sens.

rapidist (12 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 19:09

sa consideri o gluma descrierea sumara a „istoriei” catelusilor e rea vointa…cat despre cele bune facute de catelusi..astea sunt rezultate create dupa un rau facut(transferuri dubioase sau fortate,etc.)…cat despre declaratii la adresa adversarilor,cred c-ar trebui sa cititi mai des presa de afara sa observati ca se poarta si la case mai mari…

Razvan Ionut (83 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 19:38

Articolul anului! Felicitari, respectele mele, ca de obicei, Cristi Geambasu reuseste sa puna punctul pe „i”.

Alex NG (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 20:22

Comunismul s-a nascut la grivita rosie. In perioada interbelica, partidul comunist avea 500 membri; leaganul comunismului a fost casa suporterilor rapidisti. De acolo a pornit cea mai neagra perioada din istoria psihologiei poporului roman. Nu accept comentariile *****, comunistilor, etc. pe tema ISTORIA CLUBULUI DINAMO, fara urma de rasism sau xenofobie.

DINAMO inseamna cel mai bun club sportiv din istoria Romaniei, cele mai multe titluri – medalii – premii, cat toate celelalte cluburi la un loc.

FC Dinamo inseamna clubul care are palmares favorabil in fata stoaiei, cu dezavantajul de a fi avut mai putin noroc si intotdeauna cei mai valorosi jucatori prea orgoliosi sa formeze cea mai valoroasa echipa.

Pornescu e doar un muc de tigara aruncata in fata stadionului DINAMO – va fi luat de prima rafala de vant si purtat inapoi la tara, obligat fiind sa pupe steagu’.

Cornel (15 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 20:28

@dermengiev
cu un nickname ca dermengiev e chiar haios sa te dai antisovietic. probabil ca la voi, minoritatea cu creier de la Lokomotiv, creierul e in minoritate in fata gurii.

ermendido (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 20:38

„Rapidist te nasti , nu devii.” Din pacate selectia demografica este si ea un esec din sirul nesfarsit al esecurilor care reprezinta trade mark-ul Romanicii.
In cele din urma distributia statistica a suporterilor in eterna si surprinzatoarea tarisoara este expresia genezei discutabile a poporului roman: …incrucisarea spermatozoidului imperial roman al puscariasilor Romei care au format legiunile care au pribegit la cele mai indepartate granite ale imperiului apus cu ovulul sprintar si bahic al femeii dace , care zic izvoarele a dat nastere geto-dacilor care erau cei mai lenesi si vicleni dintre traci; asa ca bruma de rapidisti care mai exista in tara asta , reprezinta o exceptie de la regula. Cat despre dinamo si steluta…bine ar fi ca sa avem in continuare…un spor negativ al populatiei si primii la mortalitate infantila…pa bune…nu glumesc!!!!

ionutchiscop (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 20:42

HAIDETI SA RESPECTAM ECHIPELE DIN PROVINCIE la pauza meciului dintre poli si otelu se vorbeste de rapid, va rog putin respect!

mimetica (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 21:30

asta se cheama scurmat in ….. In orice caz l-ati analizat si inteles perfect pe sir bornescu.aveti sanse sa castigati postul de biograf oficial al acestuia.bai tata bai chiar nu aveti nimic mai bun de comentat?omul da o declaratie;voi il mediatizati deci il transformati in formator de opinie si tot voi il judecati. no comment!

octavian (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 23:00

Uita un singur lucru taica-su Petre Bornescu a boxat pentru Dinamo!!!! In 1981 a fost pe locul 3 la Cn box pt Dinamo! Ba a si fost platit de Dinamo! A fost dat afara pentru indisciplina sau lipsa de rezultate! Sa il intrebe pe taica-su de ce a boxat pentru Dinamo!!

Cristi-Toronto (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2009, 23:28

Perfect scris, dle Geambasu!
S-a trezit un neica nimeni din Liga lui Mitica sa se declare „antidinamovist” si sa dea declaratii razboinice, doar asa ca sa se afle in treaba…Acest papagal, Bornescu, a avut noroc cu carul in aceasta seara, fiind aliatul barelor, si a vrut si el sa fie „cool”…Ca asa-i in Romania, trebuie neaparat sa arunci cu noroi in adversar,iar Bornescu nu are habar de cuvinte ca respect,profesionalism, fair-play…
Felicitari,inca o data, dle Geambasu, pentru incercarile dvs. de a „civiliza” un pic pe pitecantropii din fotbalul romanesc…

Cocos (94 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 0:05

Puneti cap la cap medaliile aduse de Dinamo Romaniei si veti ajunge la concluzia ca mai bine de o treime din valoarile sportului romanesc au fost crescute de Dinamo. Putin respect s-ar cuveni unui club care ne-a adus prin sportivii lui atitea bucurii.

stephanno (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 0:44

Bravo maestre! E bine ca mai exista oameni care pot sa „pedepseasca” iesirile necugetate ale unui semi-analfabet, a carui educatie primara se rezuma, cu siguranta, la a cunoaste numele celor care au jucat pentru Craiova Maxima… Nu e permis ca numele unui club de talia lui Dinamo sa fie luat in batjocura permanenta de tot felul de specii din Atlasul de Mitocanie Urbana al celor de la Catavencu… Inca odata, bravo Maestre!

explorish (62 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 0:58

foarte multa lume a fost educata anti-dinamo. inclusiv subsemnatul, de cand eram mic mi-au zis cei mari: niciodata cu dinamo sau cu fc olt, cu exceptia partidelor internationale. nimic deosebit in asta, eu il cred. asa era in vremea aia.

pe de alta parte, snt de acord ca ar fi gasit resorturi cainesti daca l-ar fi ofertat :). cine stie, poate as fi gasit si eu :).

justititarul (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 1:00

Dle Geambasu, noi rapidistii va stim ca sunteti dinamovist dar daca tot vb.de fayr-play,dv-stra nu prea sunteti,din moment ce atacati un jucator de la o echipa asazis,adversa.Apropo…se aud pana-n redactie jignirile galeriei dinamoviste?Nu am vazut sa fi scris ceva despre ele.Mai aveti timp.

danycostin (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 1:10

culmea este ca si tutea si cioran au jucat la dinamo.sau poate la rapid,in perioada cand acesta „fluiera” ineptii proletare.de ce vorbiti de bornescu,d-le geambasu, cand inca mai traiesc cei din familia becali,dragomir penescu si multi altii.dc tot nu analizam de ce au jucat catastrofal echipele romanesti in cupele europene,macar sa vb de adevaratii „criminali”.ma intreb dc am pus bine ghilimelele!

another4one (3 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 1:53

iar un articol de nota 10, felicitari !

Ionutz (3 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 3:14

Hopa! Cineva si-a permis sa loveasca simbolurile de aur ale gazetei: steaua si dinamo, carora le dedica dvd-uri si carti. Acela trebuie nimicit!

orac (5 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 10:47

si daca-l considerati pe geambasu dinamovist ce ? nu-l mai cititi !
eu cum sunt fortat sa inchid sonorul la meciurile lui dinamo cand comenteaza gradinescu si vochin, cu incercarile lor jalnice si nereusite de a parea obiectivi ?
nimic despre bornescu…nu merita efortul.

Caporalu’ (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 10:48

Bravo Ermendido! Super comentariu !

Jhonny (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 12:27

Domnule Geambasu suporterii l-au primit bine pe Bornescu si fara sa faca vreo declaratie antidinamo sau antisteaua.De cand este interzis in Roamania sa fii antidinamo sau alta echipa, sau va treziti in continuare pe vremea lui Ceausescu?Dinamo si Steaua au facut multe lucruri bune dar la baza ca vreti sau nu sa recunoasteti au fost lucrurile rele.Abuzurile facute de cele 2 echipe ale vechiului sistem le-au adus rezultate.Asa ca fiti obiectiv chiar daca sunteti dinamovist

costellino (14 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 12:40

I-l acuzi ca `imparte lumea in buni si rai si pe ai lui ii plaseaza la cei rai` .Dar este purul adevar si asta nu de azi , de ieri , ci de la facerea lumii .Istoria toata i-a impartit , la fel si literatura , atit romana , cit si straina .I-l acuzi voalat ca n-a citit lecturi la biblioteca academiei , iar tu i-ai citit pe Ierunca si Patapievici .Pacat ca te-ai multumit doar cu atit .Mai erau si altii de citit: Petru Popescu (Prins , Sfirsitul bahic, Dulce ca mierea e glontul patriei ), Marin Preda(Delirul , Viata ca o prada , Cel mai iubit…)Goma, etc..I-i acuzam pe toti , cind insa-s viata ne imparte in buni si rai .Mi se pare o impietate sa-i pui alaturi de Tutea si Noica , pe Ierunca si Patapievici , n-au fost in aceas barca . Selectia de buni si rai este relativa , iar criteriile sint aleatorii de la selectioner la selectioner .Asta ,ca tot sintem in lumea fotbalului .Ai vrut sa-l umilesti cu acest articol si nu-i frumos .Daca spusele veneau de la un dinamovist , sint convins ca nu-l mai scriai .Referitor la trecutul `romantic-proletar al Rapidului pe care s-a altoit burghezia postdecembrista , nu esti corect pina la capat .Uite-te in conducerea lui Dinamo si numara.Acolo vei gasi si vechea si noua burghezie .Referitor la Soljenitin , cei care-l cunosc cu adevarat , stiu ca pentru el , la buni a fost doar Mama Rusia , fie ea alba sau rosie .

BauBau (127 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 12:59

Dle. Geambasu si CE ma rog , este NEadevarat in cele spuse de Bornescu? Are cineva dubii in privinta trecutului lui Dinamo de la infiintarea (care a fost cum a fost) acestui club si pina in zilele noastre ale lui Borcica cel cu „pile” la Liga (si nu numai)? mai lasati-ne cu „bunele” lui Dinamo , ca daca Jiul Petrosani sau Progresul sau oricare alta echipa ar fi avut statutul pe care la avut Dinamo pe vremea comunismului , atunci Jiul sau Progresul ar fi avut de partea lor aceste „bune” de care vorbiti (va referiti desigur la performantele lui Dinamo nu-i asa). Hai sa nu o mai sucim si sa o mai rasucim , ca oricum am privi lucrurile , Dinamo a fost cine a fost (si ESTE cine este)… adica un club care daca nu s-ar fi infiintat , nu am fi avut decit de cistigat , in niciun caz nimic de pierdut.

cristy (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 13:19

Excelent zis Costellino.
Mi-ar fi placut sa aveti posibilitatea sa scrieti ca acum, Dle Geambasu, in perioada anilor 65-89, despre „bunele si relele” de la Dinamo. Sunt curios daca ar fi fost aceeasi abordare ca in acest articol !

ionutz6 (6 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 14:51

pt niste idei cat de cat inteligente, scrii cumplit de prost gramatical.. ma intreb de unde cotradisctia asta? citesti Tutea si Noica, dar nu stii sa scrii il acuzi, ii acuzam, aceeasi? ciudat de tot, o fi chiar asa complicata limba asta romana?

ionutz6 (6 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 14:52

commentul anterior e pt @costellino…

azxs (22 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 16:03

A remarcat cineva mesajele rasiste din tribuna? Am crezut ca nu vad bine, le-ati ascuns destul de bine la TV, ati trecut repede cu camera.

radu (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 16:10

frumos scris si realist…

Fani (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 16:47

Il apreciez pe Bornescu pt cum apara ; iar de declarat omu poate declara ce vrea ; asa e acum, asa ajungem mari jurnalisti . judecam ce declara un fotbalist ;
Nu-i exclus ca romini sa aibe nevoie de jurnalisti sportivi .

yanisdinamo (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2009, 19:03

Pentru cei care isi permit sa vorbeasca de trecutul lui Dinamo(probabil stelisti inraiti),sper sa nu uite trecutul Stelei…Intr-adevar au fost timpuri in care abuzul si dictatura au predominat,dar intrebarea e urmatoarea:orice alta echipa din Romania daca ar fi beneficiat de acel statut de care au beneficiat Steaua si Dinamo,credeti ca ar fi procedat diferit?Nu domnilor va spun sigur ca procedau la fel, profitau de perioada aceea si isi imbogateau palmaresul clubului cu trofee si victorii.A fost sa fie Steaua si Dinamo, hai sa lasam trecutul si sa ne orientam spre prezentul acesta dezastruos pe care il are fotbalul romanesc si spre viitorul extrem de cenusiu care se anunta.Iar despre Mircea Bornescu nu pot spune decat ca este un frustrat,un fals si un ipocrit.Exact cum a spus si domnul Geambasu,daca era ofertat de Dinamo, isi gasea radacini dinamoviste atat el cat si familia lui…eu il sfatuiesc sa-si vada de poarta lui pe care cateodata o apara bine(ca aseara).Cu respect un dinamovist realist!

claudiu (11 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 1:23

aveti dreptate referindu-va la declaratiile facute pe placul tribunei,dar nu-i luati dreptul la opinie: ganditi-va ca probabil o sumedenie de scriitori joaca fotbal mai prost decat se exprima bornescu,dar nu le interzice nimeni sa iasa la o miuta. aaa,ca pe ei nu-i vedem la tv jucand fotbal-asa e,dar nu credeti ca ar fi mai bine sa nu le mai bagati atata microfonul sub nas fotbalistilor, presedintilor de cluj, managerilor sportivi, antrenorilor, secunzilor,antrenorilor cu portarii,maseurilor numai ca sa puteti rade apoi de ei?

buratino (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 1:36

Si tu, la fel ca prietenul Naum, va pierdeti timpul cu lucruri fara valoare, dar totusi ai strans 50 de comentarii…..deci functioneaza.

stolberg (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 2:20

yanisdinamo poate ca ai dreptate ca asa era atunci si oricine ar fi facut asa ceva da’ nu inteleg de ce mai tineti cu ei, niste relicve comuniste,tineti frate cu Aversa, Sportul,sunt atatea echipe in Bucuresti care n-au facut ce au facut ei, nu crezi???

ciupicc (376 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 8:18

nefiind dinamovist, vorbele lui bornescu m-au lasat intr-ale mele. daca as fi fost insa suporter al celor din stefan cel mare, bineinteles ca elucubratiile rapidistului m-ar fi deranjat. sa inteleg ca sunteti dinamovist?

Olteanul (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 10:52

Bai Geambasule, cu articolul tau minimizezi actele de teroare si crimele securitati !!!

Poate pt. tine asta nu inseamna nimic…ca erai poate de partea „autoritatilor”!!! Insa eu sint 100% de acord cu simtirea lui Jose…

Si iti mai pot spune ca la Craiova exista cu adevarat un curent anti-Dinamo si anti-bucuresti !!! Si e cu mult mai important si mai aproape de inimile noastre decit isi poate inchipui un fost colaborator al securitatii sau un dinamovist (care e diferenta !?)

razvan (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 11:56

Domnule Geambasu imi pare rau dar sunteti „pe langa”. Si nu numai cu acest articol, in general… Bornescu nu a zis nimic iesit din comun, ci doar ce stie toata tara. Asta este adevarul. Apropo, Bornescu a refuzat oferta de la Steaua anii trecuti si a fost unul din liderii craiovei sezoanele trecute, mai ales in cel trecut. Fac referire la meciul Craiova – Vaslui…intrebati ce s-a intamplat la pauza intre el si fratii costea

pepe (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2009, 12:20

pepe bornescu a inceput azi-dimineata sa citeasca acest articol. si inca il citeste.

Comentează