Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Aproape un briliant

Aproape un fenomen. Asta scrie presa din Italia despre Mutu după meciul în care Fiorentina a zdrobit pe Debreţin. 5-2 pe Stadio Artemio Franchi. Gazzetta dello Sport, Corrriere dello Sport, La Nazione, toate salută evoluţia foarte bună a românului. Dar […]

joi, 5 noiembrie 2009, 6:53

Aproape un fenomen. Asta scrie presa din Italia despre Mutu după meciul în care Fiorentina a zdrobit pe Debreţin. 5-2 pe Stadio Artemio Franchi. Gazzetta dello Sport, Corrriere dello Sport, La Nazione, toate salută evoluţia foarte bună a românului. Dar nu o elogiază. Păstrează anumite rezerve. „Aproape un fenomen” este o sintagmă excepţională adresată unui fotbalist care putea fi excepţional dacă nu era mereu aproape să-şi surpe cariera. Capricii, vicii, accidentări, escapade, tovărăşii nerecomandate. Apoi meciuri memorabile.

Cel mai bun de pe teren în partida contra ungurilor din Debreţin. Prezent în joc, autor al primului gol, Adrian a fost cel pe care îl doresc suporterii din Florenţa şi suporterii din România. Numai că italienii obişnuiţi cu grandoarea din fotbal şi din artă, ceea ce uneori ar putea fi totuna, au măsura lucrurilor. Cînd locuieşti în vecinătatea Domului din Firenze, cînd la o aruncătură de băţ de tine se află Biserica Santa Croce, unde îşi dorm somnul de veci Michelangelo, Machiavellei şi Galilei, cînd lîngă acest loc mitic se află piaţa unde s-a jucat primul meci de Calcio din istorie, cu vreo 600 şi ceva de ani în urmă, superlativele capătă nuanţe. Iar Mutu este aproape un briliant, o idee despre ce ar însemna un fenomen. O poveste despre împlinire relativă şi neîmplinire doar pe jumătate. Sau pe treisferturi.

Ar urma în continuare să glosăm pe marginea talentului nostru naţional de a ne risipi harul. Ar fi banal şi probabil adevărat doar pentru amatorii de filosofii de uz popular. Mutu e un personaj în nume propriu. El însuşi a cerut să nu fie luat drept model. L-ar obliga, or el vrea să fie liber. Liber să nu ne datoreze nimic. Fără să-i cerem voie, îl admirăm şi-l detestăm. Străin de atributele mediocrităţii, Mutu merge pe un drum numai de el ştiut. Instinctiv. Aproape un personaj de roman. Fotbalist. Fără aproape. Singur.

Comentarii (53)Adaugă comentariu

valeriu (21 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 19:18

MUTU E SUPERFOTBALIST! A avut parte insa de putini
antrenori care sa aiba priceperea de a-l pune in valoare
asta e ghinionul lui.La nationala a avut parte doar de coechiperi mediocri cu exceptia lui Lobont si Chivu.

Clujean din State (18 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 19:21

Pai sa stii, domnule, ca pina la urma ai dreptate. De ce i-am spune noi lui Mutu ce sa faca? Cu ce drept? De ce sa-i pese de nationala, daca vrea sa nu-i pese? Tot ce trebuie sa-i cerem e sa aiba decentza de a nu se plinge ca nu e convocat.

dcoios (14 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 19:36

Asa cum a fost blocul de marmura studiat si de DaVinci a fost preluat si prelucrat apoi de MichelAngelo. Rezultatul: David! Blocul de marmura Mutu nu si-a gasit inca sculptorul final… Poate mai are putin timp!
D

radu (73 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 19:49

Frumos spus! Aveti uneori o inspiratie aroape fenomenala. E reconfortant sa mai citesti o parere despre Mutu rece, concisa si obiectiva. Si o spune asta un fan al lui Mutu, constient insa de scaparile lui.

bogdan (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 19:52

Doamne ce va mai plac hiperbolele peste cal…ce mai filozofii, ce mai cuvinte grele, arta, Firenze, etc, etc, pe baza de ce ? Mutu si un meci de doi lei, acasa, cu o echipa extrem de modesta din..Ungaria?? E adevart ca romanii au talent in a-si irosi talentul dar tot adevarat este ca avem si mai mare talent in a ne simtii mult mai importanti decit suntem… Daca facea un meci memorabil contra unei mari echipe, fie la nationala fie la club mai ziceam…dar asa? Chiar fiecare meci al lui Mutu trebuie filozofat ? Nu intelegeti ca baiatul asta deja si-a irosit talentul?? Sansa lui a fost la Chelsea si la Roma, acum e deja la un zenit de cariera accelerat de viata agitata. Da, mai face si o sa mai faca un timp cite un meci f bun, dar panta e descendenta, timpul si neseriozitatea nu iarta… El mai are doar doua preocupari majore acum, sa scape sau sa reduca la maxim amenda de la Chelsea si sa mai dea un tun contractual la spartul tirgului, asta e, nu mai are interes, ambitie sau vina pt nationala, pt glorie, etc, chiar va este asa greu sa intelegeti ? E om, are probleme mari si recolteaza acum ce a semanat ani si ani….trist dar asta e, move on !

vasim (86 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 19:52

Oricine poate sa isi exprime parerea despre caracterul lui Mutu, eu de exemplu il gasesc pe Mutu un om cu un caracter destul de infect.
Totusi este un om puternic, un om care a stiut sa se ridice singur cand era in noroi si abandonat de toata lumea.
Ce vroiam sa spun eu ca despre caracterul lui putem discuta mult si bine dar despre valoarea lui nu!
Mutu este jucatorul cel mai talentan produs de Romania in ultimii 10 ani. Eu zic din nefericire…
Chivu este un om muncitor si serios dar nu un mare talent…

atari (4 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 19:56

Asa e. Pacat de el. Pacat de noi. Ne seamana perfect.

Tavi (44 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 20:02

Un articol de o calitate rara, la fel ca evolutiile de calitate ale lui Mutu.
🙂

Freddy Rekla (15 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 20:05

Da, este.
Bravo lui.
Alegeri „chestionabile” facem noi totzi, in fiecare zi, poate mai multe decat MU2.

Sandokan-USA (11 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 20:32

Mutu este un jucator foarte valoros si a dus Nationala Romaniei in spate cativa ani.
Din pacate este mereu criticat pentru activitatile extra fotbalistice. Daca ar fi dat goluri cu Serbia nimeni n-ar mai fi zis nimic de escapadele nocturne. Asa toti au sarit si s-au spart toate oalele in capul lui.
Normal nu ar trebui sa intereseze pe nimeni ce face Mutu in afara terenului de joc. Ii poti critica prestatia fotbalistica, dar e injust sa faci asocieri cu viata in afara terenului.
Dobrin bea de stingea si toata lumea il aclama pentru asta si l-au facut erou. Bumbescu juca matol, dar toti erau binevoitori.
Hagi a avut noroc de o generatie f buna, in timp ce Mutu este un fotbalist exceptional intr-o generatie mediocra. E f greu de unul singur. Pacat ca lumea a uitat de golurile lui decisive care ne-au dus la Euro 2008.
Sper sa prinda un transfer la o echipa mai mare decat Fiorentina.

eu (10 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 20:46

Mutu la Nationala!!!!!!!
Hai Mutu!!!!!!!
Suporterii te iubesc. Noi suntem Romania nu Lucescu,care a fost portar mediocru la Sportul Studentesc si a ajuns antrenor pe obrazul lui Mircea

edwin32 (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 20:47

caracter zero…fotbalist mare?!!!….poate atunci cand se va mai naste odata…

romania (10 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 20:50

Mutu capital la nationala.
afara cu Nasu, Corleone si toate panoramele care il scot pe Mutu(singurul jucator roman de valoare de la Hagi incoace) vinovat. Rusine sa va fie capuselor.

Hai Mutu te iubim!!!!!!

zxc (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 21:07

frumos….oricum unii lucesc u_nii stralucesc dar nationala are nevoie de mediocrii sau putin peste…..cei ce stralucesc trebuie coboriti in turma…altfel nu vor mai ajunge in nationala…..nu ridicam turma in sus ci o tinem jos….se poate paria undeva ca nu ne calificam nici pentru 2012???????
daca mai aveam 5 mutu il dadeam afara pe actualul dar nu avem

scrisori de la mos craciun (4 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 22:13

foarte bun !!!

Steaua1986forever (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 22:39

Astia care il pupati pe Mutu in sezuta…nu vreti voi sa va faceti echipa nationala (+ o tara a voastra) si sa il tineti pe Mutu pe toate posturile pana la adanci batraneti? Pai tara o puteti numi foarte simplu STUPIDLAND. Cu capitala la EL COCAINO. Si presedintele tarii o sa fie Nicu Gheara + prim ministru Giovanni. Mutu nu o sa devina NICIODATA fotbalist. Va rog sa cautati pe net ce a zis Ranieri despre Mutu acum multi ani. Cata dreptate avea.

Catalin (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 22:57

Iti scriu exact dupa meciul Dinamo-Galatasaray,DAU GRATIS DVD LIBEREC-DINAMO,si vreau sa uit de aceasta echipa.

kalin (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2009, 23:05

observ in ultima vreme ca exista o placere de a folosi nume straine chiar si atunci cand exista si termeni sinonimi romanesti; ma obisnuisem ca asta sa se intample pentru substantive comune, dar vad ca acum se extinde moda si la cele proprii-unul din cele mai frecvente? -„Firenze”; „Florenta” nu mai este suficient de bun, suna prea banal, prea desuet?

Wazeg76 (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 0:04

Da sigur.A marcat impotriva lui Barca sau Arsenal?A dat si el 2 goluri la o echipa ce are 3 mil de euro buget pe an.Cand joaca impotriva unor echipe mari Mutu e zero.Duceti-l acasa la voi cei care il sustineti.Cu fratii Becali impreuna.Mare fotbalist Mutu asta

alb-rosu_in_VN (116 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 2:17

Din pacate n-a fost nici una mai breaza. Ca joc au dezamagit toate. Cel mai putin Steaua si Cluj, mai mult Timisoara si in special Dinamo, care nu se poate spune ca a jucat, a asteptat sa treaca timpul! Jucatorii sunt principalii vinovati, dar si antrenorii. Talnar declara ca Dinu a zis ca oricum nu mai avem sanse! Pai cand faci o asemenea declaratie, cum sa-i mai mobilizezi pe niste fotbalisti pe care si-asa nu-i da ambitia afara din casa?! Aveam sanse si inca bune, totul depindea inca de noi! Dar antrenorii n-au stiut cum sa-i mobilizeze, dimpotriva i-au demobilizat prin asemenea declaratii. Chiar si cu un egal azi mai aveam ceva sanse. Trebuia sa jucam la victorie, dar in primul rand trebuia sa jucam si noi ceva!
Sa plece toti, sa vina Andone si sa faca alta echipa. E singura si ultima speranta. Daca nici el n-o scoate la capat, nu mai avem ce astepta de la acest club. I-am sustinut si pe Talnar si pe Dinu, am fost dintre cei care am militat pentru schimbarea lui Bonetti, dar de bine de rau cu el avem o victorie. La Istanbul am luat bataie cu Ion Marin, dar nu ne-am facut de ras., am mai jucat cate ceva, am avut ocazii. Azi s-a atins culmea decaderii. Am luat si bataie si ne-am facut si de ras. Poate ca Bonetti merita scuze in ideea ca stia mai bine cu cine are de-a face si ca nu le poate cere mai mult. Cu fotbalisti atat de blazati nu poti face performanta europeana, decat poate cu un antrenor zbir ca Dan Petrescu. Nu mai e nimic de zis. Suntem la pamant si nu avem puterea de a ne ridica. Mai umilit ca in seara asta nu m-am mai simtit si tin cu Dinamo cam de pe vremea cand eliminam pe Inter Milano! Pacat ca cei de azi isi bat joc de numele si onoarea lui Dinamo! Pacat!

sorin popa (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 3:09

salut cristi;vreau doar sa observi un singur lucru: dinamo este singura echipa romaneasca care momentan nu este pe ultimul loc in grupa ei de UEFA;cfr si dinamo sunt singurele echipe romanesti care au batut pe cineva in UEFA;o sa spui ca dinamo a batut pe Sturm Graz;reprezentata austriei..ha..ha..ha.;cealalta reprezentanta a austriei, rd salzburg este singura echipa din UEFA alaturi de Shahtar care are maximum de puncte- 12;si le are intr-o grupa cu lazio si villareal! deci steaua care nu a reusit sa invinga o echipa din campionatul Moldovei!!! nu are de ce sa fie foarte mandra;
ca su nu intram in amanunte: nu are sens sa comparam dinamo cu galata pt. ca momentan galata e superioara, nu are sens sa comparam steua cu fener pt. ca momentan fener e superioara, dar haideti sa comparam dinamo cu steaua, steua cu cfr si cu timisoara, si o sa vedem ca dinamo si cfr au obtinut deocamdata cele mai bune rezultate in UEFA; in mediocritatea lor;dar haideti sa nu mai ridicam asa de mult in slavi steaua pt. ca nu avem nici un motiv;;sg.

test (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 6:15

Frumos scris.
De Mutu avem nevoie pentru ca e ARTIST.
Eu sunt Stelist, dar trebuie avut un Mutu la nationala, ca ar fi pacat. Ar fi ca Mexico fara dobrin ca nu l-a placut antrenoru, ar fi de kk. Pentru Razvan, pe care-l respect, ar fi bine sa fie un bun manager si sa mai reflecteze. Eu urmaresc campionatul italian datorita lui Mutu, ma uit la Nationala datorita lui Mutu si as vrea sa mai privesc meciuri bune tot datorita lui Mutu, caci nu avem cu cine…. MUTU ITI MULTUMESC CA FACI CINSTE TARII. Astia care traiesc acolo nu-si dau seama sa fii profesional, si cand mai vii si tu acasa sa te mai bucuri un pic de viatza.

test (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 6:18

MUTU iti urez sa dai goluri frumos!
In rest numai de bine.

Gabriel POPESCU (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 8:37

Corect. Mutu este o mare valoare, un mare fotbalist.Marile valori sunt, din pacate , puse la zid de incompetenta nulitatilor.Este cazul lui MUTU, pus la zid de RAZVAN 5-0 si presa aservita.

jiji (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 9:25

mutu este un tradator,…a tradat in meciul cu serbia, pt. bani ….degeaba daca pt. Romania nu face nimic,…..nu avem nevoie de el la nationala, avem multe valori in echipa de la Urziceni

Ion (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 10:09

Bogdane , cite kile ai baiete ?
Mutule, distreazate si joaca fotbal cu placere , pentru tine si apoi pentru altii. Traieste-ti viata cum iti place , nu cum ar vrea altii . Traieste pentru tine si noi ne vom bucura sa aflam citind presa de aventurile tale si de golurile tale . Sti tu cum e , nu te lua dupa Gloata, azi te urasc, miine te iubesc – cautind subiecte de conversatie comuna MUTU.
Baiat de Baiat – roman adevarat

juristul (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 10:33

Pacat ca Lucescu cel mic,nu il mai vrea la nationala. Lucescu este ca Basescu aduce la echipa nationala doar jucatori pe criteriul amicitiei si a afinitatilor lui bune.

Milici (43 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 10:51

@Sorin Popa
Maestre in articol era vorba de Mutu nicidecum de Dinamo, Steaua si ceilalti eroi din CL.
E drept ca ora 2:17 AM este potrivita pentru batut campii dar nu pentru asta niste oameni, ceva mai destepti decat noi , au inventat internetul.
Daca vrei sa reliefezi superioritatea lui Dinamo, iti doresc succes dar incearca la Urzica , daca mai exista.

Dinny (405 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 11:30

Si eu i-am luat apararea lui Mutu,plecand de la ideea ca marii artisti,au o viata mai aparte.
Numai ca atunci cand vii la nationala,trebuie sa te comporti mai atent…macar cateva zile.
Ganditi-va la Pele,nu la Maradona si veti avea alte doua tipuri de comportament – diametral apuse.
Parca vad gazetele de perete din trecutul proletar:
„Asa da” si „Asa nu”

Milici (43 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 11:31

Mutu merge neabatut pe drumul lui cam serpuitor, prietenii stiu de ce.

bary77 (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 11:38

D-le geambasu, cu tot respectul si toata convingerea Va spun ca nu sunt de acord si nu voi fi vreodata cu astfel de articole in care elogiati, aproape la un nivel mitic, un jucator care chiar nu merita. Atata timp cat vor exista astfel de atitudini total gresite si iesite din contextul realitatii in care ne zbatem, doar de dragul de a scrie un articol interesant cu referinte istorico-artistice (aici nimic de reprosat), dar total irelevant din pct. de vedere sportiv, noi nu vom depasi niciodata acest nivel submediocru si chiar mai rau. In aceste conditii nici nu putem spera la altceva, decat la astfel de „produse” fotbalistice, gen A. Mutu, A. Cristea…

sandmann (52 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 12:47

DACA vrem o nationala cum am avut pana acum , in ultimii 30 de ani, da , avem nevoie de Mutu
DACA vrem o nationala cum are Serbia , Slovacia , sau Danemarca nu avem nevoie de Mutu
PROBLEMA E CA NOI NU STIM CE VREM!!!!!!!

docktor (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 13:01

Se scrie Debrecen (nu Debretin). Mai documentati-va si voi.

levin ct (29 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 13:45

d-le Geambasu,ne place sau nu,trebuie sa fim constienti ca nu putem sa stralucim citusi de putin fara Mutu,in momentul de fata. cu toate defectele lui, fara el sintem o echipa stearsa,care poate invinge o echipa la fel de stearsa. daca vrem sa ne batem cu echipe mari trebuie sa avem acest gen de jucatori! la cum il stim pe Mutu,dupa acest linsaj mediatic la care a fost supus,la viitoarea campanie nu va mai veni el la lot,chiar daca va fi in forma maxima,ptr a demonstra celor care au lovit in el nemeritat(presa,unii oameni din fotbal,selectionerul-chiar daca voalat)

dragos (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 13:51

Bun articol. Cat despre Adrian, sa stea acolo la Florenta, sa dea cate goluri vrea el cu dastia d’alde Debretini (era si o marca de carnati, parca… – sorry, no offence), dar sa ne mai lase in pace pe la nationala. Noi nu suntem caractere tari, ca sa ni-l permitem – din pacate, influenteaza negativ nationala, o trage in jos, nu invers. Nu-i nimic, va ramane o legenda pentru romani, precum a ramas si predecesorul sau din Trivale, Gicu Dobrin. Dar e clar ca in acest moment ne trebuie o nationala fara el.

ionut (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 15:14

eu cred ca epoca mutu se va incheia cat de curand tinand cont ca din spate domnule Geambasu vine acest tanar jovetic.cred ca mutu in iarna va pleca la o echipa ceva mai slaba ca fiorentina iar la nationala domnu` Lucescu ar trebui sa se axeze pe jucatori care vin din urma sau care isi vor reveni(vezi daniel niculae) gen apostol,bucur,marica,ca asta are deocamdata fotbalul nostru de oferit si nu e vina lui Lucescu.mersi si va stimez foarte mult domnu` Geambasu numai bine

simplu suporter (51 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 18:45

cel mai bun articol care s-a scris sau se va scrie vreodata despre Mutu!

Filbert (70 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 18:56

Aproape un briliant, poate ca asa e, dar exclusiv in meciurile cu echipe mici. Lucru adevarat in meciurile de campionat, in cupele europene si la echipa nationala…

fanitza (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:42

machiavelli, trei sferturi… si mai ai dar mi-e lene sa ma mai uit.

cica editorialistul anului.

rwe (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 19:54

@docktor, Debretin (cu accent pe ultima silaba) e numele romanesc al orasului…Debrecen( cu litera c pronuntata ca „tz” ) e denumirea in maghiara a orasului ! La fel spunem Florenta si nu Firenze, Marsilia si nu Marseille etc !
De acord cu cei care spun ca Mutu a marcat impotriva echipelor mici…daca analizati si campania pt europene, Mutu a marcat doar impotriva echipelor de la locul 4 in jos…dar, fara el nu stiu daca am mai fi reusit ceva!

tony070 (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 20:18

Dn sorin,scrie despre dinamo pe blogul lui borcea,aici e alta treaba.Deocamdata avem nevoie de Mutu,orice s ar spune,ca doar nu mai insistam cu d alde d nicolae si mazilu,fereasca D zeu,cu toate ca vad ca asta se intampla

maigret (27 comentarii)  •  6 noiembrie 2009, 23:30

Machiavellei?!?Cine-i asta,domn´Geambasu?

Oti (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2009, 1:12

@maigret:

Nici eu nu stiu, probabil ca e inca o trupa rock despre care domnul Geambasu crede ca atinge „grandoarea in arta” 🙂 Dupa ce plictisesti cititorii cu editoriale despre trupe obscure, e un pic mai greu sa scrii despre arta adevarata.

Cocos (94 comentarii)  •  7 noiembrie 2009, 1:29

Buna asta cu „Machiavellei”.
Se vede treaba ca nu ai nevoie de 10 clase ca sa ajungi editorialist la gsp. Stam prost la capitolul presa scrisa si este numai vina noastra din moment ce promovam numai nonvalori.

motanul incaltat (455 comentarii)  •  7 noiembrie 2009, 1:40

L-au facut aproape briliant pt. ca a jucat super cu Debreten-dar cind o sa joace cu Juve,Milan sau chiar Real -sters -sters…Un briliant straluceste tot timpul nu numai cu echipe slabe….

adi (7 comentarii)  •  7 noiembrie 2009, 2:34

Ma surprinde cat de frumos puteti scrie. Felicitari!

Roman paranoic (29 comentarii)  •  7 noiembrie 2009, 3:56

Totusi, de ce sunt asa populare propozitiile fara predicat la GSP?

taras bulba (107 comentarii)  •  7 noiembrie 2009, 3:56

@dragos ; Da e adevarat va ramine unul din bunii fotbalisti romani care a avut o sansa sa joace in vest si a facut-o bine desi nu a spart gura tirgului dar sa-l compari cu Dobrin e o mare gluma !! Ma intreb baiete daca l-ai vazut vreodata in viata ta pe Giscan jucind !!! Giscanul nu a putut la Real din cauza ca sistemul de atunci nu permitea vinzarea jucatorilor de mare valoare !!!

taras bulba (107 comentarii)  •  7 noiembrie 2009, 4:00

Si inca un amanunt, Dobrin a fost singurul jucator din Romania care aflat la centrul terenului cu spatele la poarta adversa putea sa de-a o pasa de 30 – 40 de metrii in picioarele atacantului roman indiferent care era acela !!!

ADRIAN (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2009, 6:08

Outstanding! Imi place cum scrieti. Ma bucur ca si in presa sportiva sunt oameni capabili sa scrie.

Comentează