Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

De la Maradona, fără număr

Prietenul lui Fidel Castro şi al lui Hugo Chavez rămîne el însuşi. Un trişor scabros

La începutul anilor ’90 afişa simpatii de dreapta. Îl susţinea pe neoliberalul Carlos Menem să devină preşedintele Argentinei. Cîştigase zeci de milioane de dolari de […]

duminică, 18 octombrie 2009, 1:50

Prietenul lui Fidel Castro şi al lui Hugo Chavez rămîne el însuşi. Un trişor scabros

La începutul anilor ’90 afişa simpatii de dreapta. Îl susţinea pe neoliberalul Carlos Menem să devină preşedintele Argentinei. Cîştigase zeci de milioane de dolari de la capitaliştii care la schimb îi ceruseră să-şi plătească impozitele. Nu a suportat afrontul. De aceea, la intrarea în noul mileniu se transforma în suporterul ideologiilor de stînga şi devenea prieten la toartă cu Fidel Castro şi Hugo Chavez, personaje evadate din paginile cărţilor lui Garcia Marquez şi Carlos Fuentes. Fidel şi Hugo, doi cominternişti în variantă contemporană, putred de bogaţi, ca tot dictatorul latino american iubitor de patrie şi popor asuprit de yankei. Fidel şi Hugo, două chivuţe care se stropşeau la America. Cinici, slobozi la gură, bădărani şi, evident, foarte populari. Exact ca el, Maradonel.

Bărbosul cubanez nu l-a atras pe Diego în Golful Porcilor ca pe americani, iar purtătorul de pulover nu l-a angajat ca sondor pe întinsele cîmpuri petrolifere ale Venezuelei. Nici vorbă. Pe dînşii i-a unit ura de clasă şi iubirea pentru aproape. Aproape de mîncare, de băutură, de femei, de havane adevărate. Şi de cocaină. Şi de spiritul lui Che Guevara, doctorul reciclat în revoluţionar şi plecat din Argentina ca să elibereze lumea de sub jugul imperialist american. Il Che. Vorba unei colege prezentatoare de ştiri, „cel mai mare luptător împotriva comunismului”. Asta e, cu zîmbetul pe buze poţi rescrie istoria!

Compatriotul lui Che nu este totuşi un om politic. Maradona nu este nici antrenor, deşi Julio Grondona a avut fantezia să-l numească selecţioner. Maradona este doar un fost mare fotbalist. Şi cel mai mare trişor al fotbalului, performanţă cu atît mai meritorie într-un sport populat de o pleiadă întreagă de golani. Cu Maradona pe bancă şi în jurul băncii, Argentina a fost umilită de Bolivia şi a obţinut cu mari emoţi şi cu mult noroc calificarea la Mondialul din Africa de Sud. Atunci s-a simţit Diego răzbunat şi a răbufnit. De trei ori.
N-a surprins pe nimeni, fiindcă lumea îl cunoştea. Doar că pe planetă s-a auzit un oftat. Uluiţi, nici măcar avocaţii lui din oficiu nu au recţionat. Cunoaşteţi pledoaria. El, copilul metis, sărmanul care a ajuns vedetă prin propriile forţe, el, victima sistemului care l-a urcat apoi l-a strivit şi l-a împins să consume droguri. El, personajul sensibil, interiorizat, el, marele timid care şi-a băgat şi şi-a scos la acea conferinţă de presă tocmai pentru că este un om sfîşiat de îndoieli.

Maradona, butoiaşul atomic spurcat la gură. Acum în dizgraţie. Dar nu vă îngrijoraţi. După ce le va trece uluiala, suporterii lui El Pibe îşi vor reveni. Vor continua să blasfemieze în biserica pe care i-au închinat-o şi ne vor explica ce greu i-a fost Dumnezeului lor să reziste printre atîţia demoni care nu joacă mingea cu mîna. Şi vor lăcrima. Maradona, epopeea atrăgătoare a ratatului de geniu. Maradona, drogul cinstiţilor cu vocaţie de şmecheri. Un bădăran cu simţul porţii. Atît.

Comentarii (119)Adaugă comentariu

Levi (7 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 14:15

Felicitări!

Sarpele (12 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 14:22

Maradona poate fi intr-adevar un antrenor mic, asa cum a fost totusi un jucator bun de fotbal in ciuda trisarilor lui. Tu insa nu ar trebui sa te folosesti de aceste spatii ca sa-ti expui parerile politice. Si un sfat – Nu mai fi un admirator al Americii, pentru ca au si asa destui

GRadu (28 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 14:27

Nimeni nu-i perfect.

Sorin munteanu (28 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 14:37

corect. pastrand proportiille e valabil si cu hagi.probabil si cu mutu cind isi va dori sa fie antrenor

ochiul_critic (4 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 14:38

„Un bădăran cu simţul porţii. Atît.” Cristi cred ca esti prea categoric cu aceasta afirmatie. Maradona a fost un jucator de geniu care a oferit nu doar propriilor suporteri momente de neuitat (chiar si acel gol inscris cu mana). Problema este la OMUL Maradona al carui caracter lasa de dorit (golul inscris cu mana este chiar rezultatul unui astfel de caracter…de trisor si oportunist). Sunt insa de parere ca trebuie facuta o delimitare clara intre OM si JUCATOR; ca antrenor nu il iau in calcul. Poate ar fi trebuit sa evidentiezi mai mult faptul ca analiza ta se refera la caracterul OMULUI Maradona.

Steaua1986forever (2 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 14:41

Nu stiu daca Maradona este doar un badaran cu simtul portii. Poate e mai mult de atat…dar badaran ramane, desigur. Oricum, un badaran de geniu. Mi-as dori sa avem si noi vreo 2-3 „badarani” tip Maradona in generatia 2009 a fotbalului romanesc. Probabil ca le-am ierta toate badaraniile. Dar din pacate, nu avem.

popa (4 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 14:42

Poate prea dur, chiar te erijezi in avocatul tuturor ziaristilor sau a pseudo- ziaristilor pe care Maradona i-a luat ,,la gioale”?

RebelYell (1 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 14:48

Ai si nu ai dreptate…faptul ca sunt multi nebuni care se ,,inchina” la Maradona e cel putin ciudat.dar totusi sa spui despre Maradona ca nu a facut decat sa triseze in fotbal.nu uita ca dupa ,,Mana lui Dumnezeu” a venit,tot in meciul ala,si golul senzational in care marea aparare a Angliei a ramas muta(ca tot e la moda mutu 🙂 ).si ca sa fim sinceri cati din marii fotbalisti crezi ca ar putea sa tina un discurs la conventia scriitorilor.

petre stelistu (38 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 14:48

Tu oricum nu ai treaba cu fotbalul si de aceea nu stiu ce ti-a venit sa scrii despre Maradona.De trisat,nu a fost primul si nici ultimul,dar felul in care juca ne-a facut sa-l numim nr.2,dupa Pele.Ar fi mai bine sa-ti faci bagajelu si sa te orientezi spre alte domenii.

gogusexologu (1 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 14:51

praf i-ai facut pe toti.. praf ce mai.. esti tare !

AndreiS (1 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 14:53

Bun articol. Pertinenta analiza asupra dictatorilor Castro si Chavez…Spor!

tavi (14 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 14:53

DLE Geambasu in general pot spune ca sunt de acord cu ceea ce scrieti ; cind spun asta inseamna ca 4 din 5 articole imi merg la inima . Totusi despre Maradona ( pe care il vedeti „un badaran cu simtul portii” ) nu mi-as permite sa scriu asa ; sa nu uitam ca dupa al doilea gol din meciul de pomina cu Anglia din 1986 , un LORD , presedintele federatiei engleze spunea foarte frumos : „cine primeste un gol asa cum l-am primit noi pe al doilea trebuie sa puna capul in pamint si sa taca”. Maradona a fost cel mai „Che” dintre toti iar in anii in care luam fotbalulu ”cu ligheanul”, la tv, de la vecini omul asta chiar facea , acolo pe teren , revolutie pe bune. Cu mult respect .

brick (4 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 14:55

El a facut , in timp , milioane de oameni fericiti . Dvs. in schimb ne intristati , iar atata rautate nu prea inteleg de ce o revarsati peste el . Perfect este doar DUMNEZEU .

mihnea (1 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 15:02

Ma distrezi Cristiane, chiar ma distrezi. Cum le stiti voi pe toate … cum aveti voi cele mai innaltatoare si moraliste ideologii, cum iti permiti? Capul plecat Cristian, pentru ca tu momentan, activezi la un ziar de „mare” perspectiva. Tu vei fi uitat imediat din momentul din care nu mai scrii, dar Maradonna NICIODATA nu va fi uitat. Bun, rau, cocainat, cu probleme extrasportive, cu inclinatii politice de dreapta sau de stanga, este o legenda, asa ca arata putin respect… macar de dragul fotbalului.

Goguspeologu (1 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 15:05

la pelota no se mancha

batranul domn (3 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 15:06

Dragilor,

Mana lui Dumnezeu, al doilea golgheter al nationalei, si „… ai grija cu cine te-ai inhaitat!”.

Mai multe!????????????

Cu drag,
BatranulDomn

Gobonul erect (4 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 15:07

Ma intreb: daca Maradona ar fi facut acele declaratii la adresa oficialilor fotbalului argentinian, spre exemplu, ar mai fi aparut acest articol? Nu cred… Sau poate ca da, dar n-ar fi fost la fel de virulent. In cazul de fata, obiectivitatea paleste putin in fata spiritului de fronda al jurnalistilor de pretutindeni, persiflati de acest Maradona. Trecind peste asta, articolul este foarte corect. Poate sa spuna oricine ce-o vrea, dar Maradona a fost un mare fotbalist, nicidecum un sportiv. A fost o rusine a sportului, un om care si-a cladit soclul pe un gest magaresc. Desigur, si aici, tot presa a fost de vina, elogiindu-l pe cel mai mare trisor al fotbalului, cind, de fapt, ar fi trebuit sa faca front comun cu englezii pentru stirpirea acestui gen de „sportivi”.

tata omidu (2 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 15:09

pana una-alta, maradona a calificat argentina la monial. Maradona din carpati, la care toti se inchina, n-a facut-o la vremea sa.
Ca mai trage cu pusca dupa ziaristi insolenti sau ca-i mai injura pe contestatri, cui ii pasa?

Mircea (120 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 15:16

Excelent articolul.
Daca a fost un mare fotbalist nu inseamna ca ii trebuiesc trecute cu vederea porcariile. Ca om este josnic; un om nedezvoltat psihic care intotdeauna s-a crezut victima. Probabil ca nu a avut niciodata o oglinda in care sa se uite.

durden (270 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 15:22

nu pot sa cred…deci,chiar nu pot sa cred!!!cum iti permiti sa spui dle geambasu asa ceva?!?ca o fi adevarat,ca n-o fi,nu conteaza!!in momentul in care nu-i ajungi nici pana la glezna lui maradona,n-ai voie sa vorbesti asa!!!imi doresc din tot sufletul ca argentina sa aiba performante mari cu maradona pe banca sa vad cum te fastacesti atunci!!!

test (7 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 15:44

Geambasule,
fii si tu nr. 1 mondial in ceva si dupa aia mai vorbim. De pe o pozitie de scriitor de ziar e usor sa vorbesti. Cand esti sus e o alta istorie.

dyers_eve (3 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 15:48

Ca fotbalist, jos palaria ! Nu a fost doar un trisor, divada perioada petrecuta la Napoli.
Ca om e cel putin cabotin si inconstitent. In materie de politica, e clar cu ligheanul pe scari. Daca vrei, are ceva din caracterul lui Gigi Becali (ca la temperament clar se potrivesc): acelasi dispret si sfanta manie fata de contestatarii reali sau inchipuiti, aceeasi pricepere intr-ale fotbalului si acelasi talent managerial…

sorinache (42 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 15:49

Bai, tata omidu! In America de Sud se califica jumatate din tari la mondiale. Si era sa se faca de ras. Basca faptul ca Maradona i-a preluat cu trei sferturi din punctele adunate de la altcineva. Asa ca, ce sa zic, mare performanta!

test (7 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 15:50

Mai cititi si putina istorie,
Ca intre Argentina si Anglia nu au fost tocmai relatii amicale, si tot Maradona declara ca-si doreste sa inscrie cu mana si in min 92. Asa ca a reusit, ce-i drept mai devreme. Oricum in perioada respectiva te incanta, un adevarat No.1 si inscria oricand si cu oricine si cand vroia. Un adevarat No1.
Te iubim Maradoana ca ne-ai incantat ochiul!

mannecken (11 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 15:55

nu am avut ocazia sa citesc un articol mai romantic decât asta.Nu cred ca o singura persoana a putut debita atâtea ineptii politice, sportive si „educative”. Fiecare rând este o aberatie.Daca nu ma însel ,o echipa care cu tot cu ghete, autocar si stadion nu valoreaza nici cât un gram din negrul de sub unghiile lui Maradona, aruncau cu pietre dupa niste mesteri ai condeiului. S-au inspirat de la palestinieni, pt ca nici ei nu au grenade…Problema principala nu este ce a spus Maradona, ci cui i-a spus. A înjurat ziaristii, care au uitat asa repede ca cel mai mare fotbalist din toate timpurile este nascut în tara lor si le-a adus de unul singur un titlu mondial si o finala, daca nu ma însel. Deci colegii vostrii de breasla de peste ocean nu sânt mai breji ca voi. Cu politca stai mai rau decât cu sportul. Trebuie sa recunosc totusi ca deosebesti mingea de terenul de fotbal. NU uita(vorba vine, sânt sigur ca nu stii) ca în ’82 englezii au atacat insulele Malvine pentri a recupera aceste teritorii care de fapt si de drept apartin Argentinei. Deci capul lui Maradona si Mâna lui Dumnezeu, este cel mai mare cadou pe care Argentina l- a primit vreodata….Ce este de retinut este faptul ca Argentina merge la mondiale, cu Maradona antrenor de gara, duzina sau uzina…cam asta trebuia sa retii din ce a spus Maradona…Poti sa scrii si un articol despre toate jignirile aduse lui Maradona de colegii tai argentinieni? Sau strângeti rândurile si mergeti mai departe? Nu va luati de ortograful meu pt am plecat din România când nici nu erau inventate literele.

avram iancu (7 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 16:06

noroc ca nu le-a fost selectioner celor din chile, ca ii retrograda(chiar daca nu se poate).

Gheolban (2 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 16:10

Tare faza cu Castro si Chavez. Daca afla Maradona cine e Becali, vine si la el sa se imprieteneasca. Cine se aseamana se aduna.

Serios? (1 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 16:36

Only in Romania!

Un ziarist sportiv amesteca sportul, cu politica, cu stiintele economice si istoria.

Ar trebui sa va concentrati pe un singur subiect. sportul.

Daca nu va place, schimbati ziarul, si scrieti despre politica.

stf-an (6 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 16:50

tocmai voi ba gsp istilor veniti sa dati lectii de morala! sa criticati probabil cel mai mare jucator care l a avut fotbalul vreodata. voi care faceti bani din vanzarea unei drame a lui marian cozma veniti sa ne invatati pa noi ce e bine si ce nu in fotbalul de azi….cum de le stiti voi pa toate! detinatorii adevarului absolut

geo (5 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 16:51

subscriu total la cele scrise de dl. Geambasu.

claustrofobus (12 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 16:51

aveti dreptate! si eu va intreb? da de nenorocitul de zidane ce ziceti domnu geambasu? ala ii fotblist sa ii dai tu cu capu in piept unui jucator onest cum este materazzi, sa nu mai zic de nenorocitu de hagi care injura si scuipa arbitri! sau magaru de stoichov! bine, cantona nu se pune ca a rupt in bataie un suporter, pt. ca cantona nici el nu prea le stia cu mingea. da despre golul secolului ati auzit? si daca da! mai aratati-mi mi-e un gol la fel intr-o finala de mondial? in rest sunt convins ca in viata dumneavoastra ati ramas fidel convingerilor dumneavoastra, mai ales alea de cand erati pioner sau utecist ca noi toti.

liquidsoulsdimension (6 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 16:54

@test:
Geambasu nu i-a contestat calitatile de fotbalist.
Okay… a… uitat sa precizeze ca era un badaran si cu simtul… pasei (mai ales al pasei) daca nu chiar cu simtul fotbalului in general. Lucru cu care foarte putini fotbalisti din istoria acestui sport se pot lauda.
Geambasu i-a contestat lui Maradona calitatile de om.
Si as putea spune ca Geambasu a fost cat se poate de retinut in felul in care a facut-o.
Maradona a fost din punctul meu de vedere doar personificarea unui gainat (cu tz). Atat „la stat” ca si „la sfat”.
E pacat ca nu a avut bunul simt sa se opreasca.
Dar asta face de asemenea parte din micimea lui ca om.

ba(la)nel (75 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 16:56

ca fotbalist-urias…ca om-cam badaran…

luter (12 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 16:58

mai oameni buni,nu ati inteles nimic din comentariul acestui om .poate la-ti citit stand pe wc sau cu capul in jos ,ce naiba sunteti asa de bezmetici ,v-a placut reactia acestui om in dialog cu presa ,daca da este clar ca va-ti fezandat creierasele .a fost un mare fotbalist ,dar la un asemenea comportament cu sechele voi va bucurati ca ia ars pe unii presari .va doresc sa aveti parte de un asemenea vocabular si cand mergeti la un intrviu pentru un job di n parte patronului cu care discutati ,in speta jijinio.

Mircea (120 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 17:00

@Durden..Deci unul ca Maradona, pt ca a fost un mare fotbalist (nimeni nu contesta acest fapt) trebuie sa stea in afara tuturor criticilor, nu? Sa i se treaca totul cu vederea pt simplul fapt ca noi astia care-l c riticam nu ne putem apropia de nemurirea lui. Patetic si din nefericire pt voi, maradona chiar este un om cu probleme psihice, chinuit de propriile slabiciuni pe care le proiecteaza constant asupra celor din jur, asta-i adevarul, Geambasu are dreptate.

mannecken (11 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 17:00

nu ma surprinde faptul ca nu-mi publicati precedentul mesaj. de fapt este un mesaj dulce ca mierea fata de jignirile pe care dvs stimate domn ziarist l-ai adus lui Maradona. Daca asculti ceea ce a declarat Maradona si dupa aceea citesti articolul pe care l-ai scris, o sa-ti dai seama ca nu este nici o diferenta in afara de faptul ca el a avut motivele lui(întemeiate) sa declare ceea ce a declarat.

liquidsoulsdimension (6 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 17:01

@Steaua1986forever:
Tocmai asta e problema care apare atunci cand ai „un badaran de geniu”.
Tendinta de a-i ierta toate badaraniile tocmai pt talentul cu care a fost inzestrat de mama natura si in privinta caruia el, badaranul, nu prea are niciun merit.
Sanctificarea „badaranilor de geniu” (cazul Maradona) sau a altor „neterminati de geniu” (cazuri clasice din fotbalul romanesc, nu le numesc ca sa nu starnesc un raszboi digital aici, le cunoastem fiecare si le admitem in adancul sufletului) e sport mondial, nu doar national.
Rezultatul e acelasi peste tot, din pacate.
Respectivii „badarani sau neterminati de geniu” ajung sa-si parda simtul realitatii. Si al masurii.

liquidsoulsdimension (6 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 17:02

edit: evident razboi… nu raszboi

Burlaku’ (4 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 17:15

@Christi: Ai vazut filmul, produs de vecinu’ Emir?

test (7 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 17:23

Parca ai fi becali, nu recunosti valorile??? Ca a vorbit urat cu ziaristii. Vezi ce a facut, priveste mai departe ca altfel te inneci.

RAISON (29 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 17:26

A-l numi „trisor” pe MARADONA pentru ca a marcat un gol cu mana mi se pare cel putin nedrept … el,un trisor,iar bietii englezi,pentru marcarea unui gol „ne-gol”in finala din ’66 raman niste lorzi… dar da mai bine sa fii politicaly corect decat sa simpatizezi cu Castro sau Chavez,nu-i asa ? Nu sunt de acord cu el pentru ca a injurat catziva ziaristi.

George (1 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 17:31

Stiti care e paradoxul, domnule Geambasu? Despre Maradona o sa se scrie tone de articole, o sa se mai faca vreo 10 filme si o sa se mai uite inca vreo cateva miliarde de oameni la golurile si meciurile lui. Daca va e lehamite de fotbal, nu mai scrieti de fotbal. Scrieti despre tenis de masa. Probabil ca va fi mai lejer. Cu atat mai putin sa puneti etichete, chiar daca va atarna sub poza tinicheaua cu „editorialistul anului”.

css (13 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 18:01

Geambasule,lasa-ne cu teoriile si morala..sa-l critici pe Maradona la o zi dupa ce-l piepteni pe Becali,si incercand sa ne convingi pe toti cum mingea il loveste pe Muresan in banderola,desi capitan a fost Panin… e cam penibil…nu crezi??? Esti departe de fotbal…da-i inainte cu criticatul si periatul.

Paul (4 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 18:01

Va inselati, domnule Geambasu!
Maradona nu a trisat fotbalul, dimpotriva, l-a innobilat, demonstrind ca acesta este o arta…

corvineus (11 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 18:07

de data asta ai dat-o in bara, Cristinel draga. Omul ala la ce a facut pentru fotbal, poate sa bage ziaristii si contestatarii lui in mamele lor, no problemo. iar legaturile pe care le-ai facut cu chavez si fidel au fost asa, niste chestii cu care sa ne demonstrezi ce inteligent esti tu si cata dreptate ai sa te iei de Maradona. probabil te-ai simtit vizat de urarile lui Diego…de-asta simteai nevoia sa iei atitudine.

suporteru’ (6 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 18:26

„Maradonel” parca era alintat „Regele”, mai la inceputul carierei?!

Catalin (1 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 18:32

Maradona a facut trecerea de la fotbalul mimat al anilor 80 la fotbalul extraterestru. L-a condimentat cu arta, cu infatuare si dramolete dar l-a inobilat prin faptul ca a reusit sa adune o echipa debusolata a Argentinei si s-o duca in finala CM din Italia dupa ce, in primul meci pierduse impotriva Camerunului si dupa ce a eliminat tara gazda in semifinale in urma unui joc fabulos. Toate acestea dupa ce a castigat titlul Mondial cu Argentina in 1986 si dupa ce a reusit sa invinga Nordul superindustrializat al Italiei aducand doua titluri de campioana pentru Napoli.

Se vede ca nu va pricepeti la fotbal domnule AUTOR DE TEXT. Recomandarea mea este sa ramaneti la zona Becali. Fotbalul adevarat va depaseste. La urma urmei toti ziaristii romani pot fi regasiti in aceasta zona, nu?

tata omidu (2 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 18:36

sorinache…pai si maradona din carpati a avut locul la baraj asigurat de altul, nu-i asa? Si dupa doua meciuri superpenibile cu slovenia, i-a calificat pe acestia din urma. Faptul ca jumatate din tarile din america de sud(mai verifica, o fi chiar asa?)se califica la mondiale, nu inseamna automat ca argentina e automat una dintre ele

Bogdan Anderko (4 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 18:39

http://blog.mysport.ro/anderko/2009/10/15/un-basm-numit-maradona/

Fidel (1 comentarii)  •  18 octombrie 2009, 19:06

Cand Razvan Lucescu i-a dat fara numar lui Copos nu va- deranjat catusi de putin. Ba chiar i-ati pus poza pe prima pagina a ziarului. Razvanel nu a fost badaran nici cand a injurat primari sau arbitri. Si asta pentru ca nu a injurat ziaristi; ceea ce de fapt v-a deranjat la Maradona.
Iar treaba cu Hugo si Fidel este complet deplasata; ori vezi stirile numai la CNN ori astepti vreo promovare, de le canti in struna americanilor.

Comentează