Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Norocul Stelei

Gabi Balint îi desfide pe toţi aceia care văd noroc în performanţa Stelei din ’86. Tonul reproşurilor e cunoscut. De la Mircea Lucescu şi pînă la ultimul dinamovist pentru care fotbalul nu a început cu Pulhac şi Adrian Cristea. Ce […]

joi, 15 octombrie 2009, 3:28

Gabi Balint îi desfide pe toţi aceia care văd noroc în performanţa Stelei din ’86. Tonul reproşurilor e cunoscut. De la Mircea Lucescu şi pînă la ultimul dinamovist pentru care fotbalul nu a început cu Pulhac şi Adrian Cristea. Ce spun aceşti oameni? Că de la startul acelor ediţii de Cupa Campionilor lipseau echipele englezeşti, excluse după nenorocirea de pe Heysel. Că  regula capilor de serie era mai puţin restrictivă, iar Steaua a prins un culoar favorabil la tragerea la sorţi, mai ales în sferturile de finală, cînd în locul unui Bayern, Juve sau Barcelona a prins un adversar accesibil, Kuusysi Lahti. Campioana Finlandei.

Toate lucrurile astea sînt adevărate şi ar părea să-l contrazică pe Balint. Cu observaţia fundamentală că norocul imens al Stelei a fost altul. Steaua a ştiut să profite de culoar pînă la capăt. Cu cinism. Steaua era prima formaţie din România care îşi lua şansa în mîini şi îşi împlinea visul într-o seară la Sevilla. E de discutat dacă Steaua era cea mai bună echipă din Europa în acei ani, aşa cum pretinde Gabi Balint. Sau dacă cea mai frumoasă victorie a unei formaţii româneşti este acel 3-0 al Stelei cu „notre respect, Anderlecht” sau un alt 3-0, cel al lui Dinamo contra lui Hamburg, pe atunci deţinătoarea trofeului pe care urma să-l ia Steaua în ’86.

Dar e sigur că Steaua a fost singura noastră echipă care a făcut pasul cel mare. Cu Lăcătuş şi cu Gabi Balint. Cu Fane Iovan şi cu Loţi. Cu nea Imi, un antrenor mult mai bun decît sîntem dispuşi şi acum să recunoaştem că a fost. Steaua de dincolo de noroc. Pentru că la penaltyurile de departajare, mai întîi a fost ghinionul cu autograf de la Majearu şi Boloni, de-abia apoi starea de graţie a lui Duckadam.

Norocul nostru este că avem ce discuta. Ghinionul este că discutăm la trecut.

Comentarii (104)Adaugă comentariu

florin (2 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 15:57

Cristian
Aidreptate ca avem ce discuta, dar sa stii ca toata lumea cade in acest pacat cu eliminarea echipelor englezesti. La acea vreme participau doar campioanele si Anglia avea numai o singura campioana.
Astazi formatul este total diferit si de aceea toata lumea face referire la echipele englezesti.Poate ca aici ar trebui sa interveniti voi ziaristii si sa faceti lumina.
Timp de 4 ani a dominat fotbalul european cu o semifinala si inca o finala jucate.
Dar asa suntem noi romaniii pana nu moare si capra vecinului nu ne simtim bine sau mai degraba strugurii sunt acri intotdeauna cand reusesti sa ajungi la ei.

Lacatus (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 16:10

In sport ca si in viata ai nevoie si de noroc. Insa norocul nu te ajuta sa mergi intr-o competitie pana la capat. Una peste alta Steaua ’86 juca un fotbal bun, curat care ne-a facut fericiti. Eu unul tin sa le multumesc si lor ca si Craiovei ’82, Dinamo’84 si tuturor fostilor jucatori care au pus pe primul loc reactia iubitorilor fotbalului nu contul din banca .
Nu comentez prestatia „actorilor ” din prezent. Ei joaca pentru alti spectatori. Eu am inchis televizorul. Poate daca prind o retrospectiva ….

www (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 16:16

important e ca in finala au batut pe barcelona. apoi anul urmator au luat supercupa europei in fata dublei castigatoare a cupei cupelor, dynamo kiev. apoi au mai jucat o semifinala si o finala de CCE . si au fost furati ca-n codru in finala intercontinentala. asta nu-i noroc, e valoare in stare pura !!

tolin (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 16:26

Nu se poate vorbi de noroc atata timp cat Steaua a castigat in 86 cupa in 88 a jucat semifinala iar in 89 a jucat din nou finala CCE. Performanta din 86 n-a fost un rezultat izolat.

CaineRrosu (14 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 16:37

asta a fost, au avut noroc dar norocul face parte din viata ! noroc cu acel culoar, noroc cu Valentin, noroc cu un arbitraj favorabil ani de zile in Romania cind lala nu pierdea cu anii …

goghe (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 16:41

Si eu sint de parere ca Balint are dreptate. Daca Steaua ar fi avut doar „noroc”, n-ar fi apucat sa mai joace inca o semifinala si o finala. De obicei noroc ai o singura data, mai ales in fotbal – dar Steaua de atunci avea si valoare.
Ah, da, ca asta este un lucru care nu ii face placere lui Lucescu … stim si simtim asta de 20 si ceva de ani. Si aici cu observatia de rigoare – si la Dinamo si la Craiova parcursul lor in europene se poate lejer asemana cu o intimplare. O intrata si o iesita. Nimic dupa aia. Pacat, pentru ca ambele – pe intervalul de timp aferent – au avut jucatori de mare valoare. Dar nici una nu l-a avut pe Ienei, poate cel mai mare antrenor roman.
@florin … asa este-nu stim sa apreciem ce avem si inventam motive peste motive: sa nu ii suparam pe altii, sintem fanii altui club, etc … De fapt sintem nascuti cu „capra vecinului” in suflet. In loc sa ne uitam la noi in curte, ne mindrim ca la altii este si mai rau.

clujean din state (18 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 16:51

Bravo, domnule Geambasu. NUmai la noi se gasesc oameni care sa arunce cu nnoroi in marile performante. Lucescu sr, de exemplu, nu poate trece peste propriile frustrari in cazul Steaua. E explicabil cumva – frustrarile alimenteaza un anume tip de ambitie care probabil il ajuta sa aiba rezultate admirabile, pentru ca bvrea sa dovedeasca lumii ca si el e valoros. .

jega (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 17:09

Daca Steaua a avut noroc….la Sfarsit a jucat cu Barcelona….fratilor….n`a avut valoare dak a batut Barcelona?Nu mai fi`ti ridicoli…ca n`are rost…Steaua e Nomber One in Romania…..Barcelona era Barcelona…Steaua a batut`o…..

Titu Sandronicus (11 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 17:11

Terminati cu prostiile astea si mai dati niste stiri cu becali!

california (172 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 17:51

in anul in care a cistigat cupa campionilor, steaua a avut si noroc; dar a mai cistigat in anul imediat urmator si supercupa europei si in decursul a vreo 5 ani a mai jucat o finala de cupa campionilor si inca odata sau de doua ori a fost in semifinale; iar in finala intercontinentala a jucat de la egal la egal cu argentinienii de la river plate; asta deja nu mai e noroc!
ca a fost chiar cea mai buna din europa, nu cred, dar sunt convins ca a fost in acea perioada printre echipele redutabile din europa; un fel de arsenal sau chelsea de astazi daca ne raportam in timp.

casillas (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 17:55

Nici calitatea de mare suporter al Universitatii Craiova, (incepand cu 1980!) nu ma impiedica sa recunosc faptul ca Steaua ’86-’89 era o mare echipa la nivel european, care a avut performantele pe care le-a avut prin munca si talent, nicidecum intamplator. Sugerez celor ce n-au avut sansa s-o vada jucand sa urmareasca macar meciurile cu Honved, Anderlecht, Goteborg, Glasgow Rangers, Galatasaray, s.a., pe care le-a maturat de-a dreptul. Traseele balonului se realizau in viteza, cu ochii inchisi, posesia excelenta, tot ce vrei…Asa ca acei carcotasi de ocazie s-o lase mai moale cu pseudo-argumentele lor! Norocul n-a avut pondere mai mare de 10 la suta din performantele alea.

arm (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 17:58

subscriu la ce a spus Titu Sandronicus. mai terminati cu vrajelile astea! noi vrem sa stim pe cine si in ce fel a mai injurat becali, prin ce bar mai umbla cristea, ce prietena are tanase, prin ce oras din lume mai apar 4-5 stelisti cu o pancarda etc

gigi_becali_4 (12 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 18:00

Exista un aparat care se numeste „prosto-metru”.

Acest aparat este folosit pentru a masura prostiile spuse per propozitie . Sa spui ca Steaua a avut NOROC si :

– 1986 a castigat cupa,APOI
– 1987 SUPERCUPA EUROPEI, APOI
– 1988 a jucat SEMIFINALA , APOI
– 1989 a jucat din nou FINALA

inseamna un grad 9 pe scara „prosto-metru”-lui.
Pentru cei care gandesc asa, deja am pornit aparatul de masurat … 🙂

iulian (4 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 18:02

eu imi amintesc in 89 cand a jucat steaua finala..in semifinale erau real madrid, milan si galatasaray..cu cine a cazut steaua?bineinteles cu galata…pe timpul ala fotbalul turcesc era in lumea a treia a fotbalului european a fost o mare surpriza calificarea lor in semifinala..daca ne mai amintim si cum a dat gol piturca..parca totusi e si noroc..

bog0311 (21 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 18:09

Asa este: csaka ghencea a fost prima echipa din romania care si-a luat soarta in propriile maini si a ajuns intr-o finala de cupa europeana. Dupa Rapid.
Aveti insa dreptate cand spuneti ca este prima echipa romaneasca intr-o semifinala de cupa europeana. Dupa Rapid.

Cska ghencea e prima (si singura) castigatoare de cupa europeana din romania. In conditiile in care in campionatul intern juca meciuri de antrenament fara presiunea rezultatului, tot fotbalul romanesc ii era pepiniera, iar conducerea era mai infipta decat o judeteana de partid.

Adevarat cska ghencea a avut valoare. Dar a avut si noroc. Nu doar de sorti favorabili, ci de soarta favorabila (vezi paragraful anterior). O echipa formata in laborator, cu niste privilegii de care nici barcelona (ca tot au avut meci in anul ala) nu se bucura in tara sa. A avut noroc de un context pe care numai comunismul il putea oferi.

eu (3 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 18:23

e noroc pur, ma jur, sa mor; e plina de noroc echipa asta; stati asa, mai bag 1data dvd-u cu dinamo-slovan bla bla bla… asta meci, acolo valoare, nu stiti nimic, ce Steaua… ps. stie careva cine a fost campioana Angliei in 1985?

suporter (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 18:40

Apropo de norocul Stelei in 86′ , cateodata norocul ti-l mai faci si singur. Si acum ma mai intreb de ce tot graul din Insula Mare a Brailei a mers spre Finlanda vreme de 3 ani de zile.
Are cineva curaj sa analizeze arbitrajul de la meciul cu Anderlecht?
Semne de intrebare mai sunt …..
Cat despre marele jucator Balint , mai bine lasa….

kk mak (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 18:48

daaaa…steaua a avut bulan, nu k dinamo care a fost eliminata doar de forte precum nentori, reykiavik, elfsborg, polonia varsovia etc

emg (62 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 18:54

steaua 86 forever

un stelist (17 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 19:02

Poate ca am avut si noroc, dar totusi sa bati Barcelona in finala deja nu tine numai de noroc, faceti o analiza intre Steaua – Barcelona ’86 si Franta – Romania ’09 si o sa vedeti o mare diferenta intre noroc si talent

gigi_becali_4 (12 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 19:03

@ bog0311,

stiu ca te doare ca Steaua a fost prima si singura echipa care a DOMINAT Europa timp de 4 ani, intre 1986 si 1989.

Durerea ta e cu atat mai mare cu cat Csaka Locomotiva sau Csaka Giulesti sau Cska CFR Triaj sau cum ii mai spunea in 1940 Rapidului, a fost in 1940 CU ADEVARAT pana in finala unei cupe europene… din pacate pentru tine era vorba de Cupa Europei Centrale 🙂 si nu de Cupa Europei 🙂 Ba chiar Rapidul a si castigat o cupa europeana, chiar 2 ! Si anume Cupa Balcanica : in 1964 si 1965 . Dar ce sa faci, ca si astea sunt europene, DAR NU SUNT CUPA CAMPIONILOR EUROPEI = ce a castigat Steaua , prima si singura 🙂
Daca insisti si vrei sa aduci aminte si de cupa europeana a cluburilor feroviare, be my guest… dar devii ridicol… Dixit !

gima (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 19:03

N-a fost noroc acela al lui lala in 86, ci simplu a fost o programare UEFA.
Ca dovada va intreb de ce antrenorul Barcei nu a fost schimbat dupa ce a pierdut finala?, de ce nu a fost schimbat lotul de jucatori? Pai este simplu. Pentru ca miza acelui meci, pe pronostic 2, a fost de 37: 1.
lala a ajuns pe bune in finala abia in 89 si din pacate a fost cea mai slaba echipa care a jucat vreodata o finala de Cupa Campionilor.

un fan (12 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 19:03

unii nu inteleg ca discutia nu e despre cum a ajuns la steaua jucatorul x sau y, sau corectitudinea campionatului de atunci.
problema e ca steaua, cu lotul pe care il avea, numai din jucatori romani a batut cateva echipe mari din acei ani, printre care si Barca, care era campioana Spaniei.
si daca tinem cont ca performantele europene au fost timp de 4 ani, cred ca nu mai are rost sa vorbim de noroc.
tin minte ca in ’89 cand am ajuns in semifinale, toata lumea se temea de Milan. Normal ca Galata era cea mai accesibila, dar multi doreau o semifinala cu Real, pentru ca se considera ca am avea sanse 50-50 cu ei si era o ocazie unica sa bati Realul.
Acum, n-are decat orice echipa sa adune si gratis toti jucatorii romani pe care ii vrea si sa vedem daca trece macar de grupele CL. Daca ne uitam la nationala Romaniei eu nu prea cred ca e in stare sa se bata de la egal la egal cu Barca si Real, asa ca cei care contesta performanta Stelei ar trebui sa aiba mai multe argumente. Nu cread ca au dat grau si Barcelonei ca sa piarda la penalti-uri.

ZIDanNR1 (2 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 19:55

Sa spui ca echipa Steaua din 1986 era o echipa slaba, ai avea poate dreptate doar daca ar fii fost unaccident iar anii uramatori nu ar fi realizat nimic. Sa spui ca este noroc si conjunctura iar poti avea dreptate dar nu poate fii doar noroc atunci cand timp de 4 ani joci 2 finale de Liga castigi una , castigi Supercupa, mananci bataie (cu arbitraj evident defavorabil) in Intercontinentala, 4 campionate 2 cupe . Cat noroc sa fie aici? Unii nu-s pot ascunde frustrarea!!
Am citit aici cum ca noi 3 ani am fii dat grau Finlandei pentru acel meci :))))))). Cata scenarita pe capul unora datorata frustrarii!!!Sau ca atunci competitia nu era la fel de valoroasa ca acum. cine tine minte, Honved era practic nationala Ungariei calificata din cate retin in Mexic 86.(ungaria care ne batuse pe unde ne prinsese). De Anderlecht si Barca nu mai vorbesc.
Haide-ti sa bagatelizam si cele 5 titluri mondiale la handbal, performantele lui Nastase sau ale Nadiei, Titlurile olimpice si mondiale etc pentru ca si acelea sunt obtinute pe vremea comunismului. Haideti sa radem orice amintire despre acea epoca doar de dragul de a bagateliza Sevilla 86 ca asa vor unii frustrati. Doar asa pot fii de acor cu ei!!!

Bagheera (9 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 20:35

Mai presus de toate, sau mai inainte de orice, STEAUA JUCA FOTBAL ADEVARAT. Ca si CRAIOVA MAXIMA.

Spaniei ce i-am dat ca sa accepte 3-0 la pauza in Ghencea ? Capsunari ?

Ca a castigat cu ceva noroc, ca a mai avut cate un culoar favorabil este adevarat.

Dar exact aici este diferenta fata de Dinamo/Lucescu: Steaua juca in campionat meciurile pe bune. O echipa care blatuieste 80% din sezon (ceea ce Lucescu a facut ani de zile, inclusiv la Rapid) sfarseste repede un traseu european care poate incepe cu Skonto Riga (mare ghinion la tragerea la sorti, ca si anul asta, cu Poli).

Pacuiul lui Soare (38 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 22:09

dar daca era atit de usor in Europa, Dinamo de ce nu a facut treaba? Ca echipele englezesti au fost eliminate vreo 5 ani?
Eu nu imi amintesc ca Dinamo sa fi ajuns in vreo semifinala sau finala la sfirsitul anilor 80. Adica eliminarea lui Hamburg in sferuri (daca nu ma insel e o performanta, iar cistigarea finalei in fata Barcei e noroc).
Si apoi cu ce e vinovata Steaua ca Bayern a fost eliminata de Anderlecht?

Sorin (3 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 22:19

Traseul din 86 nu l-am vazut decat in rezumate iar finala pe DVD-uri. Am intors meciul acela pe toate partile si am ajuns la concluzia ca a fost o bijuterie tactica. Nu pot sa uit meciurile cu PSV, Galatasaray sau finala cu Milan. Nu pot sa uit cum ne certam in coltul strazii cine e mai bun Hagi sau Lacatus. La fel cum nu pot sa uit noptile americane. Cred ca am avut cea mai frumoasa copilarie posibila si mi-e mila de pustani, ei nu vor sti niciodata probabil cum e sa te simti CEL MAI PUTERNIC DIN EUROPA…

Alex (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 22:27

Se poate spune orice despre acea perioada: ca am luat jucatorii cei mai buni cu forta, ca am avut culoar favorabil, ca am avut mare noroc. Stiti ce e haios?
Ca dupa revolutie tot STEAUA are cea mai mare performanta in fotbal: semifinala de Uefa.

neamtzu (9 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 22:38

Mare noroc a avut Steaua, d-aia a jucat finala cu Barca si a castigat-o, iar aia de la Barca au tre sa mai astepte vreo 8 ani parca k sa castige prima lor CCE……pai sunteti nebuni, au jucat la ei acasa pt 1a lor cupa din istorie si nu au reusit…..deci e clar k Steaua au fost cei mai buni, asa k mucles……Si nu uitati performantele ulterioare, si faptul k in 89 a fost invinsa de cea mai buna echipa de club a secolului trecut…..

booba_viola (9 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 22:46

Si ceva noroc si ceva valoare. Ceva noroc pt ca a avut culoar cu multi fraieri si citeva echipe peste medie. Valoare peste medie dar, cine isi mai aminteste, nu au fost peste Barca intr-o finala in care doar Dukadam s-a remarcat. Doar ceva valoare, tot daca va mai amintiti, pt ca au fost calcati in picioare de Milan un an mai tirziu, intr-o finala in care au ajuns tot cu ceva noroc. La vremea aceea se zvonea ca o echipa din est trebuie sa cistige ca sa impace estul cu vestul. Si daca tot vorbim de valoare, au avut echipa peste media europeana la ora aceea pt ca luau cu arcanul jucatori de la toate echipele romanesti, asa cum Dinamo lua jucatori cu Securitatea. Diferenta dintre Steaua si Dinamo a fost intr-adevar Steaua avea echipa care batea pe bune tot in campionatul intern, pe cind Dinamo cistiga majoritatea meciurilor cu militieni deghizati in arbitrii. De aceea Lucescu e inca ciudos.

Mike (4 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 22:48

Sint dinamovist de mic. E adevarat ca noi nu am avut norocul tragerilor la sorti steliste. Dar e o prostie sa zici ca au cistigat CCE datorita traseului favorabil. Au batut totusi Anderlecht si au crezut in victorie in SPANIA contra BARCELONEI. Eu m-am simtit roman si mindru atunci. Incetati cu discutiile stupide si argumentarile de doi bani pentru a demola ceea ce nu apartine in exclusivitate nimanui. Aceste rezultate sint pentru toti suporterii romani. Pentru stelisti probabil cu un plus.
Hai sa incetam sa mai fim Borcea

Cristian (12 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 22:49

vai de mine, mi-am pierdut tot respectul pentru tine!!!

cum poti sa contesti singura performanta a fotbalului romanesc?!?!? de ce faci asta?! te rog, daca ai bun simt si nu esti un las sa-mi raspunzi, de ce improsti cu noroi in cea mai mare echipa pe care am avut-o vrodata?!

Dar de faptul ca Steaua a fost NEINVINSA in perioada 28 mai 1986-9 septembrie 1989!!!!
de ce nu-ti amintesti??? te rog raspunde-mi! inteleg frustrarea lui Mircea Lucescu, dar pe a ta nu o inteleg…astept raspuns, chiar imi doresc sa aflu ce fel de om esti cu adevarat, nu cred ca m-am inselat in privinta ta atat de tare.

petre stelistu (38 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 23:12

A castigat cu Barcelona,chiar in Spania,in Catalunia,in fata a peste 50000 de spanioli.Nu a jucat atat de prost in acel meci,iar spectacolul a lipsit si fiindca Barca a jucat foarte organizat in aparare,stiind ca ,contratacul stelei era cel mai periculos din lume la acea vreme.Era normal ca stelistii sa joace mai defensiv,avand in vedere ca,pur si simplu jucau in deplasare si nu cred ca aveam mai multi de 100 de sustinatori.In „89,am pierdut rusinos cu AC Milan,dar cu timpul sa dovedit ca echipa milaneza a ajus echipa secolului.Si acum cativa ani ,cand AC Milan a castigat CL,inca mai aveau 2 sau 3 jucatori din acele vremuri.

Florin Radu (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 23:24

INTREBARE?
Ce s-a intamplat cu Zmaranderscu?…unde e?…de ce la indepartat Gigi?…..si asa aflam mai multe depre „omul Gigi”
…..astept raspuns ori investigatie

danSteaua (19 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 23:30

E lipsa crasa de profesionalism din partea antrenorului Mircea Lucescu,iar din partea omului Mircea Lucescu e lipsa de bun simt. Toate acuzatiile astea vin din neputinta. Aceeasi neputinta care nu l-a lasat pe Lucescu Sr. sa joace macar o finala de Cupa Cupelor, cupa care era cea mai slaba competitie europeana. El, cel care se considera cel mai mare antrenor din toate timpurile, care isi asuma meritele altora cu nonsalanta, tocmai el sa traiasca rusinea de a privi din afara cel mai mare succes al fotbalului romanesc. E jenant si dezgustator, in acelasi timp. Oricum, mai bine am privi inainte si ne-am bate capul cum sa scoatem fotbalul romanesc din moarte clinica, decat sa ne aratam dezamagirea ca o echipa romaneasca, Steaua, a castigat CCE. Sa auzim numai de bine!

moshulica50 (1 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 23:37

probabi se uita, desi STEAUA a mai fost intr-o finala si o semifinala a Cupei Campionilor,
mai cercetati ziarele vremii specialistilor….

m (23 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 23:38

cupa campionilor din 86 e muuuult sub liga campionilor din zilele noastre!!! punct

corectorul (48 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 23:42

petre stelistule,Sevilla(unde s-a jucat finala) e in sud,in Andalucia! Catalunya e mai in nord-est!Se invecineaza la fel de intens ca si judetele Iasi si Olt!

corectorul (48 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 23:49

Ghinionul lui Dinamo a fost ca Borcea era prea mic ca sa poata asigura climatul necesar ca echipa sa se pregateasca linistit de Champions League! Uite,de cand e mnealui sef,Dinamo se tot pregateste,doar ca inca n-a avut noroc!Craiova lui Balaci,Stefanescu si Camataru a fost mult mai echipa doar ca s-au vazut prea devreme castigatori ai UEFA!Cu exceptia lui Shamrok,au eliminat echipe din Italia,Franta,Germania si au fost la un pas mic de a elimina si reprezentanta Portugaliei.Intradevar,nu Finlanda,Belgia,Ungaria.Oricum,Bravo Steaua!

taras bulba (107 comentarii)  •  15 octombrie 2009, 23:52

Sunt de acord cu ce ai afirmat dar cel mai important jucator al Stelei din acea vreme nu a fost nici Lacatus si nici macar Boloni , a fost Tudorel Stoica !!! pUTINI GAZETARI stiu asta…!!!

relu (1 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 0:01

Au fost cele mai frumoase momente de atunci.
Am ramas cu ele si acum vreti sa ni le furati.
Nu este nevoie Geambasule sa le furati .
Vi le dam gratis!
SI va dorim acelas noroc pe care l-am avut noi atunci.
Si va garantez ca noi nu o sa zicem asa.
Au fost 4 ani de noroc. Un noroc prelungit.!!!!!
Usor usor nu mai deschid pagina asta,nu mai am de ce .
Sa va fie rusine.
ati reusit sa fiti penibil. Dar norocul va suride, ati devenit jurnalist in loc de strungar. e si asta un noroc.
un noroc asemanator cumva

Lokomotiva Magnitogorsk (11 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 0:02

Observ ca „fratii” rapidisti se mandresc a jale cu o asa zisa calificare in finala Cupei Europei Centrale in 1940.
Fals, CEC se desfiintase. Au participat 3 echipe din Ungaria si cate doua din Romania si Iugoslavia.

Echipele intalnite de Steaua erau slabe? daca asa ziceti voi?!? Dar Dinamo a fost eliminata in primul tur de o echipa din Bosnia, de o echipa albaneza… tot in anii aia. Finlandezii cu care s-a intalnit Steaua in 86 eliminasera campioanele URSS-ului si ale Iugoslaviei inainte. Slaaabi, slabi de tot. Asta e situatia, copii, am luat CCE, am mai jucat o finala si inca o semifinala. Am pierdut in 89 in fata unei superechipe, scor rusinos zic unii dintre voi, oare spaniolii considera ca rezultatul Barcei cu aceeasi echipa a fost rusinos? Tinand cont ca au pierdut cu acelasi scor ca si Steaua!?!

U.S.A (4 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 0:13

Pentru PACUIUL LUI SOARE.Mai documenteaza-te.Dinamo a jucat o semifinala de Cupa Campionilor inaintea Stelei ,cu Liverpool ,si a pierdut ambele meciuri ,1-0 la Liverpool si 2-1 la Bucuresti.

leon (3 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 0:37

cristi sper sa citesti acest mesaj,te rog sa iei legatura cu craioveanu ca sa-ti faciliteze o convorbire cu javi tores jurnalist la televiziunea catalana tv3,acesta a spus in direct la radio ca conducatorii stelei au oferit in pauza meciului de la sevilia presedintelui nuñez cumpararea meciului de catre barcelona,insa acesta a refuzat crezind ca este imposibil ca barcelona sa piarda acest meci,lucru confirmat de catre insusi presedintele barcelonei nuñez.acest lucru il stiu multi oameni din footbal dar nu stiu de ce se feresc sa-l spuna.buenas noche

danSteaua (19 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 0:43

m,

Ai dreptate! Oricum, din moment ce Real Madrid, AC Milan, Inter, Juventus, Liverpool, Aston Villa, Nottingham Forest, Manchester United, Bayern, Olimpique Marseille, FC Barcelona, Ajax, Hamburg, Benfica, FC Porto, Steaua Rosie Belgrad si Feyenoord si le numara, atunci poate avem si noi voie. Sa auzim numai de bine! PS Nici Cupa Mondiala nu se compara cu ce a fost si, in general, se observa o evolutie in toate sporturile nu numai in fotbal. Trebuie sa nu mai tinem cont de istorie?

danSteaua (19 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 0:53

Lokomotiva Magnitogorsk,

In semifinale, marele Real Madrid a pierdut cu 5-0 meciul cu AC Milan. (Per total a fost 1-6 si AC Milan s-a calificat pentru finala cu Steaua.)

Cristian (12 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 2:33

In semifinalele din 1989:
6-1 Milan Real
5-1 Steaua Galatasaray
am ajuns sa fim penibil daca vom considera vrodata ca Steaua s-a facut de ras, ajungand VICECAMPIOANA EUROPEANA!

Geambasu, nu mi-ai raspuns la mesaj. Esti o mare dezamagire…nu-ti inteleg reactia asta de mai sus.
A. si apropo cei 3 ani de invincibilitate ai Stelei sunt UNICI IN LUME!!! 107 meciuri…cam asa ceva…neinvinsi!..da e vba de echipa asta „norocoasa”…

m (23 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 3:33

@danSteaua
nu, istoria trebuie respectata, mie nu imi plac fazele in care jucatorii de azi sunt comparati cu cei de acum 20-30 de ani, si se zice ca nu avem valori. corect, internetul si democratia ne iau mintile, dar nu putem spune ca cei de acum nush cat timp sunt „generatia de aur” sau mai stiu eu ce, fara sa luam in calcul conditiile. pentru mine, performanta stelei de a ajunge in semifinalele uefa in 2005 este peste cupa campionilor europeni din 86. dar respect pentru toate echipele care au scris istorie acum multi ani in europa, fara de care nu ar exista traditie. deci bravo steaua 86, de noroc nu poate fi vorba, in acele conditii era normal sa castigi asa un trofeu, asa cum peste 30 de ani poate vor fi vreo 80 de cluburi in faza grupelor CL, si va fi imposibil pentru una din romania sa faca ceva…
forza dinamo!

Craiovean (6 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 7:32

Norocul ti-l mai si faci ! Nationala Romaniei a avut norocul sa cada in grupa cu echipe pe are le putea bate, dar a avut ghinionul sa ia bataie, si cea mai mare infrangere l-a avut la carma pe ghinionistul de Razvan Lucescu. Daca batea, era norocos ? Cred ca performanta Stelei se va numi in continuare „Cupa Campionilor Europeni”, in nici un caz „Cupa Norocului” … U CRaiova a fost norocoasa ca a jucat semifinalele Cupei Uefa, sau a fost ghinionista ca a pierdut finala terminand la egalitate ? Aaaa, poate si Mircea Lucescu a avut noroc cu castigarea Cupei Uefa, sau la el a fost vorba de stiinta si profesionalism !!!

Scooby (21 comentarii)  •  16 octombrie 2009, 8:57

Cristi, nu exista nici un argument pentru cei care sustin ca a fost noroc chior…In primul rand pentru ca a existat continuitate – alta semifinala plus inca o finala pierduta probabil in fata echipei secolului XX.
Sa nu uitam de Supercupa unde practic am invins nationala URSS-ului. Sa nu uitam ca la acea vreme Anderlecht, IFK Goteborg, Glasgow Rangers, Sparta Praga (5-1 la Praga, do you remember??), chiar Hoved si MTK reprezentau cu totul altceva decat in zilele noastre.
Inca ceva: va amintiti cum juca nationala lui nea Imi? (80% facuta pe scheletul Stelei). Chiar daca nu ne-am calificat la Euro88 au ramas niste meciuri memorabile: cele cu Spania, Austria.
Chiar nu inteleg rostul si sensul celor care contesta aceasta performanta care 99.99% va ramane singulara 300 de ani de-acum incolo.

PS. Mi-a placut ultima propozitie

Comentează