Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Noe din Orodel

Piţi. Nea Piţi. Domnul acela distins care lucrează cu două pachete de ţigări la cazino, cu şi fără cameră de luat vederi. Victor Piţurcă, marele strateg ale cărui echipe sublimau fotbalul, omul pe care nişte oameni de fotbal, din ce […]

luni, 12 octombrie 2009, 6:03

Piţi. Nea Piţi. Domnul acela distins care lucrează cu două pachete de ţigări la cazino, cu şi fără cameră de luat vederi. Victor Piţurcă, marele strateg ale cărui echipe sublimau fotbalul, omul pe care nişte oameni de fotbal, din ce în ce mai mulţi, îl regretă. Victor Piţurcă, antrenorul pe care nişte microbişti, din ce în ce mai mulţi şi mai gălăgioşi, îl regretă. E treaba lor să suspine, deşi naţionala cu Piţurcă a reuşit 4 puncte din 5 meciuri, iar cu Răzvan Lucescu 5 puncte din 4 meciuri. Bilanţul e prea modest din ambele perspective pentru a mai fi comentat. Asta ca să nu mai deschidem subiectul Răzvan.
Retras ca Noe pe Muntele Ararat, Piţurcă a aşteptat Potopul construindu-şi Arca răzbunării. Spre deosebire de bătrînul biblic, care şi-a umplut transatlanticul avant la lettre cu tot soiul de vietăţi şi dobitoace, Noe din Orodel n-a luat pe nimeni cu el în afara frustrărilor. „Eu nu mai sînt în fenomen! Ce mă interesează ce a făcut echipa naţională?” Chiar aşa, de ce să-l mai intereseze naţionala pe nea Piţi? De ce să-i mai pese după ce a făcut praf calificarea? Fiindcă el a reuşit asta, nu Răzvan. Răzvan a făcut ţăndări meciul de la Belgrad. Înainte, Piţurcă urcase pe cele mai înalte culmi mediocritatea, reuşind cu noroc şi cinism fotbalistic o calificare la Euro 2008. Poate că Răzvan nu va reuşi nici atît, nu avem de unde şti. Ştim însă altceva.

Ştim şi ne amintim perfect că în 1998, la celălalt mandat, Piţurcă ne certa. De fapt, ne jignea. Îi acuza pe ziariştii aflaţi pe stadionul de la Budapesta, unde România reuşea un 1-1 cu Ungaria. Vezi, Doamne!, vînduţi ungurilor şi agenturilor, am fi sărit în sus la golul gazdelor. Era o mare prostie. Şi o cacealma de jucător de poker. El ştia că nu s-a întîmplat aşa, dar în mintea celor care l-au auzit  încolţise ideea. Că, mai ştii?, poate alde Ioaniţoaia şi trupa lui…aşa şi pe dincolo. Timpul a trecut, noi n-am sărit la nici un gol al adversarilor noştri, ne-am bucurat tot mai rar, am sărit din ce în ce mai rar la golurile noastre. Iar omul care ne suspecta de lipsă de patriotism declară senin că pe el nu-l interesează ce a făcut naţionala. Cică nu mai e în fenomen. Dacă am gîndi ca el, ne-am întreba dacă nu a pus-o de un chef după întîlnirea de la Belgrad. Din fericire, gîndim altfel. Şi împărtăşim alte valori. Acesta e motivul pentru care nu ne simţim responsabili pentru falimentul echipei naţionale. Unul dintre ele.

Comentarii (82)Adaugă comentariu

coco (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 18:22

Va stimez pt ce scrieti si adevarurile pe care le rostiti.
ASTEPT, sa luati pozitie fata de adevaratii vinovati din fotbalul romanesc, care de 20 de ani conduc F.R.F -UL
FACETI-O !!! altfel va veti alinia si d-voastra in „plutonul zvonacilor si raspindacilor” , a vinatorilor de senzational, care se autointutileaza cu emfaza „ziaristi de sport” si care sunt principalii vinovati pt escaladarea actelor huliganice in fotbal(la nivelul de masa, articolele lor sunt percepute ca incurajari din moment ce presa i-i numeste „SUPORTERI”)

bogdan-m (12 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 18:38

Corect, Victor Piturca este principalul vinovat pentru infrangerea de la Belgrad si pentru egalul de acasa cu Austria!
Daca nu ne vom califica si la urmatoarele europene tot Victor Piturca va fi vinovat pentru ca a fost selectioner inaintea lui Razvan Lucescu iar acesta, cu toate ca este un antrenor foarte bun, va fi greu sa se descurce cu greaua mostenire lasata de selectionerul oltean.

Tot inainte domnule Geambasu, vad ca reusiti sa depasiti limitele pe care le credeam eu de neatins…

Johnny (12 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 18:39

Poate un pic cam fortata asemanarea lui Piti cu Noe. Totusi, Noe, din pricina ca era neprihanit a fost ales de Dumnezeu… Mai degraba Piti e un sarpe sau o hiena din arca. Asa e Dumnezeu, bun cu toti, si cu noi astia buni, dar si cu noi astia rai. Mai sunt hiene, domnule Geambasu: Dragomir, care e clar ca nu-l place pe Razvanel si care le-a recomandat conducatorilor sa nu-l mai critice pentru ca acesta se va infunda singur, Becali(tot neamul), Dinu(un alt fost antrenor ca Piti), Iordanescu(un super antrenor,dar egoist) si mai sunt o gramada care nu prea ar trebui sa fie in „fenomen”.
Sper ca Razvan sa invete din greseli si sa creeze o echipa nationala demna, chiar daca nu va avea rezultate.

Luc (3 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 18:51

Cristi te-am apreciat pentru obiectivitate de cele mai multe ori dar de data aceasta se pare ca vrei sa reglezi niste conturi mai vechi cu piturca. Sa nu crezi ca sant fanul lui dar nici al lui razvan. Nationala este o palarie mult prea mare pentru amandoi!!! Este clar ca ne trebuie un antrenor strain care sa lase subiectivismul acasa ( la brasov…) si sa inceapa de la zero! Nu poti sa conduci a masina doar privind in echipa retrovizoare. Este timpul sa privim prin parbriz inainte si sa luam masurile drastice impuse de conditiile drumului ( extrem de mocirlos in ultimul timp!).

durden (270 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 18:58

ei bine,asta e romanul si asta e motvul pt care nu vom progresa niciodata…si anume ca dupa ce o tara intreaga i-a cerut demisia lui piti acum ne-am dat seama dintr-o data ca era mai bine cu el…serios?!!?ummm,nuuuu!!!lasati-ne fratilor cu piturca!!e bou,stim!!credeti ca nu-l bucura faptul ca nationala a pierdut mai drastic decat a pierdut vreodata in mandatul lui?!ba bineinteles ca il bucura,la cat de bolnav e!!!

SorinS (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:02

Piturca,Lucescu(Razvan) si Mircea, Olaroiu,Iordanescu, Dorinel, sau cine o mai fi , sint antrenori ? Ma intreb, va exista la noi vre-o data un antrenor , sau si mai rau, se va seziza vreodata cineva din preza noastra, un ziar , un redactor, un post tv ca sintem o natie lipsita de antrenori ? ( si jucatori ).

cldtoma (3 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:03

d-le geambasu nu va mai straduiti sa-l ” vopsiti” atat pe razvanel pentru ca el nu este altceva decat baiatul lui tata. fara nea mircea si fara relatiile de prietenie pe care acesta le-a cultivat dea lungul timpului cu presa, razvanel nu era atat de menajat de presa. nu cred ca aveti curajul sa recunoasteti acest lucru. razvan nu are decat meritul de a fi fiul lui nea mircea si de a fi intretinut o relatie buna cu presa

dar (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:13

Primul articol scris de tine dupa masacrul de la Belgrad il are ca subiect principal pe…Piturca. Ni se reaminteste ca trisa la cazino, ca a obtinut in 5 meciuri cu un punct mai putin decat a facut-o Razvanel-baiatul lu’ tata in doar 4 (sic!…e un mod subtil de a ne arata superioritatea lui Razvanel-baiatul lu’ tata in ale antrenoratului in raport cu Piturca-nenea cel rau) sau nu stiu ce episod petrecut acum 12 ani, adica secolul si, totodatat, mileniul trecut (se pare ca a lasat rani adanci si ele nu s-au cicatrizat inca, se pare ca v-a marcat serios daca il aduceti in discutie dupa un 0-5 la Belgrad…ce-o avea sula cu prefectura doar nu stiu?). Macar nu ne-a reamintit ca de numele lui Piturca, cu bune si rele, cu noroc sau nu, cu cinism sau nu (asta e, nu toti pot realiza capodepere precum Razvanel-baiatul lu’ tata la Paris sau acasa cu Austria…de Belgrad…aici altii sunt vinovati), se leaga ultimele 3 calificari (1 la tineret si 2 la seniori…altii tot incearca) in ultimii 12 ani.
De fapt, de vreo 3 zile, care e linia urmata de gazeta?

Vochin-expert in tactica, in asezari, in sisteme de joc, s-a plictisit de data asta si a abordat o cu totul alta tema. Nu a mai vrut sa ne explice ce o fi fost in capul selectionerului de a inceput meciul cu 2 fundasi centrali care au impreuna 2 m, in fata unui atacant de peste 2m. Sau ca de ce l-a introdus pe Goian, un fundas lent, la 0-2, intr-un moment in care era clar ca sarbii vor juca pe contraatac, renunatand astfel la mingile pe pivot, avand spatii tot mai mari si vor juca la firul ierbii, in viteza, unde Goian e carne de tun (ceea ce s-a si demonstrat). Sau ca de ce am jucat cu un mijloc fragil, cu jucatori limitati, in primul rand, din punct de vedere fizic, cand se stia ca sarbii sunt f puternici acolo. Sau ca de ce au fost selectionati multi jucatori care nu mai prind echipa la cluburile lor de saptamani intregi (in cazul lui Nesu de 2 luni). Etc.
Mai e un baietel mai tanar, Fornade ii zice, vrea sa induca ideea ca Mutu lasa in urma lui un singur moment: un penalty ratat.
Si as mai putea continua, dar ma opresc. Voi, de fapt, ce incercati sa ne explicati? Ce incercati sa demonstrati?

dan (37 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:24

MI-AS DORI D-LE GEAMBASU SA FIE TRATATI TOTI SELECTONERII CUM A FOST TRATAT PITURCA…NU SUNT FAN PITURCA CI CONSTAT CU STUPOARE O MANIPULARE GROSOLANA….AZI NU A FOST NICI O POZA CU RAZVAN LUCESCU IN ZIAR????!!!!!NICI UN COMENTARIU ASUPRA SELECTIEI FARA ORIZONT A SELECTIONERULUI…CI TOATA ATENTIA A FOST INDREPTATA ASUPRA LUI MUTU…FRUMOASA MANIPULARE…NU NE MAI VINDECAM CU NICI UN LEAC,NOI ROMANII…DE LA DVS ASTEPTAM O ANALIZA CORECTA DAR M-AM INSELAT..PACAT PAREATI ECHIDISTANT IAR TOT TIMPUL VA ARGUMENTATI AFIRMATIILE…NU IL MAI SUTINETI PE LUCESCU JR,NU ARE NICI O LEGATURA CU POSTUL DE SELECTONER…SI NU SPUN ASTA DUPA DEZASTROSUL MECI DE LA BELGRAD CI DUPA JUCATORII SELECTIONATI,NU ARE NICI O LOGICA IN NIMIC…

luci (6 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:28

piturca e unul dintre cei mai buni selectioneri romani ai tuturor timpurilor. nu stiu ce tot aveti cu el. nu cred ca se bucura de esecul lui Razvan Lucescu.

cldtoma (3 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:32

tipic pentru fam. lucescu sunt declaratiile date de nea mircea: arbitrii sunt de vina pentru infrangere

gaga the third (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:33

nu cristi, el a reusit o calificare la euro cu un lot mediocru, cinismul fiind al lui, atat. sa-l critici pt asta mi se pare o rea vointa teribila. pt ca impotriva sarbilor exact de asta aveam nevoie, de cinismul lui pitzi. plus ca nu a calificat echipa la un turneu final, ci la trei, nu ca pt dvs ar conta, el fiind pitzi din orodel…apropo de diminutive si nume proprii, nu ti se pare in neregula ca presa noastra iubita si mereu dreapta, il striga pe lucescu ,”razvan !” ? prea mare apropierea pt a exista obiectivitate …parerea mea !

marius2000 (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:38

Chiar intreceti masura!!!
Nu e normal ca dupa o infrangere ca asta, sa cautam vinovati oriunde, doar acolo unde trebuie, nu. Il apreciez pe Razvan Lucescu pentru ce a facut ca antrenor si pentru ce este ca om. Dar gata. A gresit flagrant la acest meci, si despre asta trebuie discutat acum. Daca Piturca spunea ce trebuia sa spuna, adica „nationala a jucat mai prost chiar decat in mandatul sau”, ati fi sarit ca arsi ca isi da cu parerea. De ce nu l-ati criticat pe Piturca dupa meciul cu Franta, cand, daca aveam punctele de la Cluj cu Lituania, mai pastram si sanse? Problema se pune daca acest meci din Serbia era decisiv pentru calificare? Cred ca iesea si mai rau, deoarece noua ne tremura picioarele cand jucam meciuri decisive. Nu faceti un bine selectionerului cocolosindu-l.
O mare greseala este excluderea lui Mutu. Nu neaparat excluderea lui este greseala ci modul, si mai ales timpul in care a fost facuta. Adica el a petrecut prin baruri iar selectionerul ne-a spus ca e timpul lui liber. Din pacate, Mutu a inteles ce am inteles si noi din acea declaratie: ca este indispensabil. Si a continuat sa fie in timpul sau liber si pe teren. S-a mers pe ideea: hai sa vedem ce iese si apoi gasim ceva: de iese bine a fost inspirat RL ca nu l-a exclus, iar de iese rau, e de vina Mutu. A iesit foarte rau, deci mai trebuia gasiti vinovati. Unul este Piturca. Cine sa mai fie oare?

maigret (27 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:43

Cine-i ..piturca asta?!?

ete na… (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:45

asa e cristi ! cum de nu ne-am dat seama ? piturca e de vina ! marti cade guvernul, sigur s-a uitat pitzi urat inspre boc si d`aia or sa faca poc ! mai ales ca e amic cu orban ludovic. ce naibii mah, nu va e jena ? il protejati pe lucescu al mic, vorba unuia de mai jos, pana si vochin in loc sa analizeze de ce avem doi stoperi de talie mica in fata unor atacanti de 2 metrii, se apuca sa dea in mutu ! totul pt a-l scapa pe luce.

aly_dinamo (8 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:46

NU credeam ca o sa spun asta dar Piturca e antrenor.E drept mai avea si fixurile lui dar stia meserie cum cred ca si Razvan stie dar nu are suficienta experienta..

bibanu (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 19:56

sincer nu eram adeptul lui piturca in timpul mandatului lui, pentru ca mi se parea ca nu atacam si ca doar ne aparam, dar acum dupa ce am vazut cum joaca nationala romaniei plang dupa antrenorul care..”reuşind cu noroc şi cinism fotbalistic”..ne-a dus la euro si a facut egal cu campioana si vicecampioana mondiala. acum spuneti ca astia sunt jucatorii care ii avem ..inainte spuneati ca putem mai mult (dar cu aceeasi jucatori) si ca stam si ne aparam si nu atacam deloc – banel nu era bun ca facea numai faza defensiva (care o facea exceptional) acum jucam cu varga si cu cristea (care amandoi sunt cu febra de la curentul care trecea pe langa ei)-. uite ca acum cu razvan singura diferenta ii ca nu ne aparam deloc, ca de atac nici nu mai poate fi vorba.

jon_jery (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 20:08

esti tare ranchiunos, geambasule.

Cu Lituania chiar a fost un accident (intorsi de la euro, jucatorii se credeau vedete). Si super bulan pt lituanieni (au dat 3 goluri din suturi imposibile – de fapt Lobont doemea ca de obicei).

Cu Franta si cu Serbia acasa am jucat destul de bine (sarbii ne-au dat 3 goluri din 2 ocazii, i-am dominat clar)

Oricum, voi il urati sincer pe Piturca (fara a avea insa argumente fotbalistice).

Tu, cu Vochin, cu Tolo si cu ceilalti „jurnalisti” sunteti principalii vinovati pentru aceasta situatie.
Si sunteti constienti de asta.
De aceea tot il aduceti in discutie pe Piturca dupa jumatate de an de cand a plecat.
Se vede o mare imbunatatire a jocului nationalei !!!

Razvanel, nu pleca !!!

jon_jery (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 20:13

Apropo, unde-i Meme ?
El ne povestea ca egalul de acasa cu Franta a fost intamplator, iar egalul din deplasare (cand trebuia sa fie tot 5-0) era rodul geniului lui Razvan.

Oricum, voi jurnalistii, l-ati facut tot timpul pe Piturca „barbugiu” si „Satana”.
El n-a avut niciodata, din partea voastra, de vreo vorba buna cand nu merita (n-a fost niciodata cocolosit ca Razvan). Din contra: a fost criticat (de fapt critica presupune o analiza – el de fapt a fost injurat de Vochin, Tolo, Bebe si compania, pentru ca n-a vrut sa va bage in seama).
Tot timpul: de ce nu-l convoaca pe Danciulescu, Ogararu, Max Nicu (si multi altii). Bine ca s-a lamurit si Razvan cu o parte dintre ei (Danciulescu si Ma Nicu). Piturca probabil era deja lamurit.

La inceputul celui de-al doilea mandat, a fost facut varza dupa infrangerile cu Olanda (asta a fost bafta lui, sa joace primele meciuri cu Olanda), desi se vedea ca echipa incepea sa joace. Ceea ce a fost demonstrat de urmatoarele meciuri: numai victorii (inclusiv 2-0 acasa cu Cehia), si de calificarea la Europene.
Dupa jumatate de an de cand a venit Razvan, numai Meme si Andrei Vochin (ar mai fi si Jakie Ionescu – alt admirator al lui Piturca) vad o imbunatatire a jocului nationalei.

Acum vad ca toti „jurnalistii” si „oamenii de bine” (vezi Cornel Dinu) sustin aproape la unison ca vina ii apartine in mica masura lui Razvan: astia-s jucatorii, nici Mourinho n-ar putea face mai mult, bla, bla, bla.
In schimb Piturca era tot timpul vinovat ca nu a batut Franta si Italia (a facut doar egal).

Daca ar fi destept, Razvan s-ar uita la inregistrarile meciurilor cu Olanda ( din calificarile la europene), Italia si Franta.
Sa-i puna iar pe Chivu si Radoi la mijloc si sa-si aduca aminte ca mai exista Cocis sau Nicolita (nu spun c-ar trebui sa joace tot timpul titulari, acum ca a aparut si Tanase). In aparare ar putea juca la fel (cu oricare 2 dintre Goian, Ghionea, Tamas – sper sa-si revina; oricum, macar fundasi ar trebui sa mai apara).
Sa-si dea seama ca tactica potrivita este: daruire + apararea beton + contraatac + faze fixe. ATAT.
Si atunci s-ar putea sa mai facem ceva (macar sa nu ne facem de cacao).

Cat de puternica este de fapt Serbia ? La Constanta a impresionat doar prin bulan (3 goluri din 2 ocazii). Francezii i-au batut acasa si au facut egal la Belgrad (am vazut meciul de la Belgrad, francezii i-au dominat clar pe sarbi, desi au jucat in inferioritate din minutul 5).

Eu (71 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 20:23

Prefer oricand in locul lui Piturca pe : Halagian, Hizo, Jackie Ionescu, Radulescu, Nea Imi, Iordanescu. Oricine numai paranoicul ala nu.

SEVERUS PATIMA (13 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 20:24

Macar a mai ramas suporter , nici nu ma gandesc al nationalei si nici al Craiovei , dar al cuiva este.Cu Piturca jucam urat si pierdeam cu Razvan jucam sublim si luam bataie cu 5 -0 .A venit vremea sa analizam cat putem da la momentul asta si de ce nu putem da mai mult.Ziaristii nu trebuie sa se simta vinovati sau complici mananca si ei o bucata de paine , daca scriau doar lucrurile frumoase atunci se faceau scriitori sau cronicari .Mediul asta balcanic de infect in care se invarte fotbalul putrezeste totul in jur ca o boala contagioasa .Si din pacate televiziunile si in general mass media se hranesc din asa ceva .Luminita de la capatul tunelului nu se vede prin ochelarii aburiti ai d-lui Sandu.O fi fost si el obosit cat a muncit saracu sa-l puna pe cipriotul ala simpatic si in plop cu fotbalul.

TT (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 20:32

Scurt pe 2, corect, cinstit! Felicitari! Piti mai este doar in fenomenul tablelor cu Mitica si Gigi.

ionsurdu33 (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 20:37

mai fac si eu cateva consideratiuni

pe mine nu ma intereseaza nici ca piturca era pokerist nici ca razvanic are cercel

pe mine nu ma intereseaza ca romania pierde cu 2-3, 0-1, 0-5 sau 0-13, atat timp cat pierde
m-am saturat de imbecilitatea oamenilor care sunt preocupati de umilinta. Stiti cate puncte a luat serbia ca ne-a batut cu 5-0. Ati ghicit tot atatea cat ca ar fi luat daca ne-ar fi batut cu 2-1.
Eu ma consider un om matur, care nu se lasa influenta de mofturi d-astea cu umilinte, rezulate rusinoase, etc. rezultate rusinoase se intampla, e normal. eu si la 0-4 daca as fi antrenor as indemna echipa sa atace cu riscul de apierde cu 8-0, the damage is done, ce mai conteaza scorul? atitudine de copii asta cu umilinta…si sa nu uit. Cine sunt campionii rezultatelor de tenis, mai mult la turnee oficiale. Citez din memorie niste scoruri celebre:
danemarca-iugoslavia 5-0
argentina serbia 6-0

numai niste copii mici se gandesc la umilinte cand nu e cazul

umilinta cea mare e modul grosier in care ne este bagat pe gat razvan si manipularea din presa care cica il critica (o face asa voalat, mangaindu-l pe cap). Or fi unii care sa puna botul la mofturile astea, dar ma bucur ca mai sunt unii ca mine care „read between the li(n)es”

mersi (5 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 20:39

Piturca a uitat deja ca el a dat semnalul dezastrului la Cluj cu acel 0-3 cu Lituania. Daca iei bataie acasa de la Lituania cu 0-3, cum sa-i bati pe sarbi la Belgrad? Sigur, una e sa pierzi cu 0-1, 1-2, si alta cu 0-5, cand nici un comentariu nu mai are rost! Dar totul s-a prabusit atunci la Cluj, nu la al doilea gol al sarbilor sau la egalul de acasa cu Austria din min 90. Echipa a carat plumbul in picioare de atunci si s-a demonstrat ca nu a fost un accident, ci o simptoma care la Belgrad s-a transformat in metastaza!

dan 2 (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 20:44

ce putea face lucescu ? poti face din rahat bici si sa mai si pocneasca? am avut ciudata senzatie ca pe teren se afla o echipa a puilor de crevedia cu una de curcani demni de a fi pe masa la ziua recunostintei! ghici cine erau puii?

radu (73 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 20:58

” a reusit califiacrea la Euro cu un joc cinic si norocos”???? tu te auzi ce spui? Nu cumva Piturca a inteles ca are material slab si trebuie sa joace realist, dupa mine, cinic dupa un rau intentionat ca tine? Nu sunt nici pe departe fan Piturca, dar ma oripileaza corul asta de laudatori al ziaristilor care striga la unison: Desi am pierdut cu 5-0, Razvan Lucescu e singurul nevinovat. Si de aici ineptiile cretinoide: sa se retraga tricoul cu nr. 10?!!??!! Sa nu mai vina Mutu la nationala, chiar daca valoreaza cam cat restul echipei!?!?!? Sa vedem ce zic mama si tata lui Razvan!?!?!? Voi chiar credeti ca prostiti o lume intreaga? Sa mai spun si eu ce spun majoritatea celor ce scriu pe aici: PRINCIPALUL VINOVAT AL CELEI MAI RUSINOASE INFRANGERI TRAITA IN ULTIMII 40 DE ANI DE ROMANIA ESTE RAZVAN LUCESCU, ANTRENORUL IMPUS DE PRESA, PE CARE-L APARATI PENIBIL!

suarez (5 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 21:08

Hahahahahahahahahahahahahaha!
Nu ma pot opri din ras! Te bantuie rau Piturca asta!

Corect! Serbia – Romania 5-0, antrenor Lucescu, vinovat Piturca! Si Mutu! Si mama lui Stefan cel Mare!
Te simti vinovat omule? Asa si trebuie!
Opreste-te ca te faci de ras!

opinatorul (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 21:17

Dl Geambasu,cu regret va anunt ca de astazi nu va voi mai citi nici un editorial,pierdem cu 5-0 in Serbia si dvs il critcati pe Piturca???Ma mir ca nu da-ti vina pe Basescu cum fac colegi de trust(antena 3)cand se inatampla ceva,orice,rau in tara. Batem Lituania cu 1-0 toti dar absolut toti ziaristii ii canta osanale lui R. Lucescu,facem egal in Franta,si in ciuda unor critici venite din partea catorva oameni din fotbal,voi continuati sa vedeti in selectioner un mare antrenor. Vine umilinta cu Serbia „normal si corect” mi se pare sa- l desfintati pe Piturca. Bravo! Si asta doar pentru ca nu a vrut sa comenteze(sa-l critice pe R. Lucescu),astfel evitand un nou scandal,scandal care var fi facut, nu-i asa ? multa placere,tiraj mai mare,audienta,etc.
A avut 3 calificari la turnee finale cu nationalele Romaniei,bine dar astea au fost obtinute cu „noroc şi cinism fotbalistic”,asa este cand nu putem vedea performantele din cauza noroiului din ochii nostri.
Aveam alta parere despre dvs.,pacat,dadea-ti impresia unui om echilibrat,adio.

hbk (23 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 21:38

sunteti chiar culmea,ziaristilor!!!pitzi a calificat 3 nationale ale romaniei la turneele finale euro si,de fiecare data ati aruncat cu noroi in el.a calificat in premiera tineretul si ati urlat k am fost ultimii in grupa,ok.s-a vazut d c am fost ultimii,pt k adversarele noastre d atunci au dat superfotbalisti mondiali in timp,in timp ce noi am ramas cu ratatii.2.califica nationala mare la euro 2000 si,faceti lobby pt indepartarea lui.nu mai vede apoi nationala turnee pana acum 1 an si,bineinteles,tot pitzi e vinovat.nu-s vinovati conducatorii din fotbal pe care ii gazduiti in ziare si emisiuni,nu-s vinovati decazutii astia d fotbalisti d mana a 7-a,nu e vinovat razvan k el face tactica—e tot pitzi!!!voi chiar aveti o problema foarte mare si problema este k fostul golgeter din ghencea va privit mereu cu aroganta si n-a dat doua parale p presa,in timp c alti selectioneri au fost febletea voastra…sper din suflet sa vedeti obiectiv lucrurile.nu piturca a mancat campania,ci calitatea proasta a jucatorilor.la fel cum nici razvan nu e prea vinovat,din aceleasi motive.imi doresc mult sa nu se mai califice nationala pana nu veti ajunge,iar la mila lui pitzi sa mai duca odata manelistii de internationali la un turneu.

suarez (5 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 21:38

Hahahahahahahahhahahhahahaha!
„…(Piturca) a promovat mediocritatea…”

Pai Lucescu, cu aceeasi jucatori, ce a promovat? Prostia?
Esti tare, omule! Tu ce promovezi? Subconstientul tau bantuit de realizarile „norocoase si cinice” ale lui Piturca? Sunt 3 (trei) calificari omule! Esti halucinant, apuca-te de jurnalism sportiv!

jan pitesti (111 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 21:39

asta este trebuie sa o luam de la zero,si sa avem un campionat corect

Rica (3 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 21:43

Sa lasam rezultatele sa vorbeasca: la cate turnee finale ne a calificat Piturca si la cate Lucescu jr? Cand o sa aiba macar o calificare la activ, juniorul o sa poate fi comparat cu Piturca….

Presa a fost nedreapta fata de Piturca, cine stie din ce interese, pe cand lui Razvanel totul e permis…

andreiutzu (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 22:06

D-le Geambasu eu zic sa faceti si o comparatie intre jocul prestat la timona cu Piturca si cu Junioru pe banca! ce am jucat d-le Geambasu pe Stade de France? ce am jucat d-le Geambasu acasa cu Austria sau la Belgrad!? nimic d-le Geambasu…absolut nimic! de bine de rau cu Piturca mai vedeam o faza, din intamplare sau din geniul unui jucator asa cum o sa spuneti dvs,dar cu Juniorul n-am vazut nimic decat autobaza lui Sorin Cartu. Toata lumea a trambitat ca o sa se faca schimbul de generatii. Care schimb de generatii d-le Geambasu..l-am schimbat pe Codrea ori Cocis cu Mara ,Apostol sau printu printilor!?De ce nimeni din presa nu a luat in seama declaratiile aceluiasi Piturca dupe Euro cand a cerut sacrificare mondialului african pentru Euro 2012 si sa intinereasca echipa! De ce d-le Geambasu niciunul dintre colegii dvs nu a subliniat lucrul astea? Ca nu avea o relatie buna cu presa Piturca!? Personal nu aveam pretentie sa castigam la Belgrad, trebuie sa recunoastem ca sarbii au o echipa nationala mult superioara noua, dar eu voiam sa vad ca jucam fotbal. Ori nici acel fotbal mult dorit de multi dintre noi nu suntem in stare sa-l practicam….

motanul incaltat (455 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 22:07

Trebui scosi banii de la saltele si adus un antrenor cu renume-care sa aiba puteri nelimitate.Dar nu cred ca se vrea asta.La noi-prima data s-a construit Casa Fotbalului ca sa aiba Mircea Sandu &comp birouri si scaune confortabile-un stadion la nivel european sau baze de pregatire pt.copii si juniori-erau niste chestii care nu meritau atentie…Totul se razbuna pe lumea asta si n-ar trebui sa mire pe nimeni ce se intimpla.

suarez (5 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 22:13

0-5 cu Serbia e mai convenabil decat un 1-0, „cinic si norocos” cu Olanda!? E alegerea ta! Depinde de orientare!
Insa nu inteleg vehementa cu care incerci sa ne convingi sa ne schimbam si noi orientarea!
Ramai in liniste, omule! Prefer normalul! Adica, 1-0 cu Olanda. Cinic si norocos!

Sibelius (36 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 22:48

Ati ajuns de rasul curcilor. Dupa Mutu si arbitru acum ne explicati ca Piturca e vinovatul principal din ultimele meciuri?
Interesant- selectionerul nu are nicio vina ca a adus muschetarii din „Dupa 20 de ani” la Nationala.
Vi se pare o intinerire a lotului, sau o conturare a celui cu care vom ataca locul 4 in grupa pentru Euro 2012?
Prefer si eu cinismul si antijocul apararii pe linia de 6 m.
Oricum- daca am ajuns sa ne entuziasmam pentru 1-0 cu Ungaria sau Lituania si sa dam vina pe ORICINE si ORICE in afara de selectioner la rezultatele proaste si jocurile mizerabile atunci ne meritam locul din grupa si „succesurile” din viitor.

george (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 22:52

Mai ai tupeu sa vorbesti de Piturca dupa atata timp,cand noi am luat bataie 5-0???Pai ziaristul lu’ peste,Piturca a facut egal cu campioana si vicecampioana mondiala la turneul final si voi tot la-ti criticat!!I-ati facut pe toti sa creada ca avem o mare nationala si trebuia sa-i batem,erati nemultumiti!!De ce?Ca era antrenor Victor Piturca!!Il asteptati demult la cotitura!!A calificat echipa la campionatul european de pe primul loc,intr-o grupa cu Olanda!!Si ca sa vezi ce penibil esti,impreuna cu colegii tai,cand i-am batut pe Olanda acasa,spuneati ca i-am batut dintr-un ofsaid!!Mureati de oftica!!Geambasule,mi-e scarba!!Am realizat ca din cauza voastra s-a intamplat sa avem un inceput de campanie nereusit!!De ce??Pentru ca ati creat o atmosfera de toata jena dupa campionatul european,dupa ce facusem o figura frumoasa!!Nu mai era entuziasmul de care aveam nevoi pt a face inca o figura frumoasa si totul din cauza voastra,majoritatea de la gsp tv!!Pana si pe mine m-ati pacalit cand spuneati ca trebuie sa jucam mai ofensiv,ca nu stiu ce…Dar pana la urma Piturca a avut dreptate!!Nu putea face asta pt ca nu a avut jucatorii necesari!A dovedit ca era un bun antrenor si acum il regret!!La-ti urat pe Piturca pt ca n-a fost niciodata la cheremul vostru,de-asta!!Nu credeam ca voi spune asta,dar asta e adevarul!!Sunt un suporter adevarat,sufar pt echipa nationala si am fost aproape la fiecare meci!!Am avut o zi de sambata cu lacrimi si sincer nu cred ca ne vom mai califica prea curand!Sincer ,tu si nici colegii tai nu meritati,nu meritati sa vedeti echipa nationala la turneul final!!Dar noi,suporterii adevarati meritam..Meritam pt ca suferim…Dar Geambasule…Ce-ti pasa tie??Va-ti urmarit interesul si primiti cea ce meritati!!

curier (6 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 23:01

ce imi era cupi ce imi este cu razvan.aceiasi selectie dupa ureche si fotbal 0

taras bulba (107 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 23:05

Putem sa aducem cel mai mare antrenor din lume. Putem schimba federatia romana cu federatia germana . Putem investi miliarde in infrastructura, etc….!!! Degeaba. Avem cea mai slaba generatie de fotbalisti din istoria moderna a fotbalului romanesc. Cit despre subiectul de fata, personal cred ca Piturca este cu doua clase peste toti antrenorii romani actuali . Insa chiar nici el nu ar putea face mare lucru . Romania nu cred ca se va mai califica la vreun turneu final multi ani de acum incolo si chiar daca ar face-o ce sa cautam acolo ? Doar act de prezenta !!! Asa ca nu imi mai ramine sa spun decit ,VIVAT LED ZEPELLIN !!!!

adi (1 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 23:06

Nu-mi vine sa cred cata rautate la Geambasu asa!!Domnul Geambasu,Piturca a calificat echipa nationala dupa 8 ani,iar inainte de-asta tot el o calificase!!Chiar asa penibil sa fii domnule Geambasu sa vb de Piturca dupa ce tocmai am luat bataie cu 5-0???Si trebuia sa fie vreo 10-0!!Uita-te Geambasule la meciul de la Constanta sa vezi diferenta,cand am jucat cu Serbia!!I-am dominat de la un capat la altul!!

curier (6 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 23:08

scuze cu piti

PENIBIL (2 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 23:12

Geambasule, esti PENIBIL. Cred ca si acum regreti ca ai scris articolul asta. Probabil ca ai avut un moment de ratacire, dar nu-i nimic, poate iti revii. Ideea e ca nu am inteles nimic din acest articol. De fapt, ce ai dorit sa spui?

cristian (34 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 23:13

Hai sa facem un exercitiu si sa incercam sa privim lucrurile din alt unghi. Scuza foarte des tiparita in acest ziar pentru tiparirea a mii de pagini de ineptii ale unor „intelectuali” ca Gigi si Borcea este ca „se vinde”. De fapt nu se vinde, se cumpara spatiu la dvs. ziar. Daca intr-adevar v-ar pasa ce crede lumea, ce-si doresc cititorii, ati scrie despre cum o generatie intreaga nu a beneficiat decit de solutii de compromis: Ienei, Iordanescu, Razvan Lucescu. Piti chiar s-a calificat, asa cum Steaua chiar a cistigat CCE. Asta conteaza, realizarea, nu ca au avut un noroc probabil irepetabil, sa aiba un portar care sa apere 4 penaltiuri consecutive.

mittic (10 comentarii)  •  12 octombrie 2009, 23:17

Piturca a^pierdut calificarea, Juniorul a pierdut reconstructia echipei, sau mai degraba nu a inceput-o. Era mai bine pentru el sa profite de aceste meciuri oficiale, acum a pierdut ocazia

dinamovistpeviata (11 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 0:03

Scrii si articole foarte bune, in profunzime,insa acestea izvorite din antipatia pt Piturca, sau niste conturi mai vechi cu el sunt o munca in zadar

alb-rosu_in_VN (116 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 0:34

Nu l-am agreat niciodat pe Piturca si am privit inlocuirea sa cu Lucescu ca pe o eliberare. Totusi, semnele nu sunt bune. Cu Lucescu nu jucam mai nimic si luam batai epocale. Tare ma tem ca dupa inca o campanie ratata o sa ne rugam din nou de Piturca sa vina la nationala, poate ne mai califica o data. Fereasca Dumnezeu!

alb-rosu_in_VN (116 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 0:38

Antici l-a surclasat pe Lucescu dpdv tactic, ce s-o mai cotim! Macar sa fi invatat ceva din infrangerea asta. Cred ca Lucescu are o problema in a-si impune personalitatea la nationala, dupa ce a antrenat doar la cluburi modeste fata de un Antici, un Lippi sau un Capello. Si de-aia ei sunt la mondiale iar noi stam iar acasa.

Horia (2 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 0:44

Prostii.Nu e vinovat nici Razvan Lucescu, dupa cum nu a fost nici Piturca.Pur si simplu, sintem praf la ora actuala, si mult timp de acum incolo.Diferenta dintre cei doi este ca Piti era mai pragmatic, deh, stia el bine ce stia.In situatia asta poti sa-i aduci si pe Hiddink sau Scolari, tot degeaba, nu au cu cine face nimic.De ce credeti ca Lucescu batran nu a vrut sa se bage?Nu rezolvi nimic tragand in pianist, pardon adica in antrenor si schimbandu-i pe banda rulanta ca Gigi sau Borcea, problemele raman aceleasi.

eu aka me (5 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 0:47

nu cre’ca e cazu’ sa vb de Piturca!!! zau asa… suna a partizanat pt Razvan!!!

desi n’am feelinguri pt niciunu’ dintre ei

taras bulba (107 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 0:57

As vrea sa mai adaog ceva la comentariul meu si anume ca in cazul de fata chiar ne trebuie un antrenor cu mult tupeu …!! Un adevarat gambler, pentru simplul fapt ca jucatorii actuali nu ne permit altfel …Chiar si cu el sansele sunt mici dar totusi mai exista …Hai Piti !!!

Comentează