Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Noe din Orodel

Piţi. Nea Piţi. Domnul acela distins care lucrează cu două pachete de ţigări la cazino, cu şi fără cameră de luat vederi. Victor Piţurcă, marele strateg ale cărui echipe sublimau fotbalul, omul pe care nişte oameni de fotbal, din ce […]

luni, 12 octombrie 2009, 6:03

Piţi. Nea Piţi. Domnul acela distins care lucrează cu două pachete de ţigări la cazino, cu şi fără cameră de luat vederi. Victor Piţurcă, marele strateg ale cărui echipe sublimau fotbalul, omul pe care nişte oameni de fotbal, din ce în ce mai mulţi, îl regretă. Victor Piţurcă, antrenorul pe care nişte microbişti, din ce în ce mai mulţi şi mai gălăgioşi, îl regretă. E treaba lor să suspine, deşi naţionala cu Piţurcă a reuşit 4 puncte din 5 meciuri, iar cu Răzvan Lucescu 5 puncte din 4 meciuri. Bilanţul e prea modest din ambele perspective pentru a mai fi comentat. Asta ca să nu mai deschidem subiectul Răzvan.
Retras ca Noe pe Muntele Ararat, Piţurcă a aşteptat Potopul construindu-şi Arca răzbunării. Spre deosebire de bătrînul biblic, care şi-a umplut transatlanticul avant la lettre cu tot soiul de vietăţi şi dobitoace, Noe din Orodel n-a luat pe nimeni cu el în afara frustrărilor. „Eu nu mai sînt în fenomen! Ce mă interesează ce a făcut echipa naţională?” Chiar aşa, de ce să-l mai intereseze naţionala pe nea Piţi? De ce să-i mai pese după ce a făcut praf calificarea? Fiindcă el a reuşit asta, nu Răzvan. Răzvan a făcut ţăndări meciul de la Belgrad. Înainte, Piţurcă urcase pe cele mai înalte culmi mediocritatea, reuşind cu noroc şi cinism fotbalistic o calificare la Euro 2008. Poate că Răzvan nu va reuşi nici atît, nu avem de unde şti. Ştim însă altceva.

Ştim şi ne amintim perfect că în 1998, la celălalt mandat, Piţurcă ne certa. De fapt, ne jignea. Îi acuza pe ziariştii aflaţi pe stadionul de la Budapesta, unde România reuşea un 1-1 cu Ungaria. Vezi, Doamne!, vînduţi ungurilor şi agenturilor, am fi sărit în sus la golul gazdelor. Era o mare prostie. Şi o cacealma de jucător de poker. El ştia că nu s-a întîmplat aşa, dar în mintea celor care l-au auzit  încolţise ideea. Că, mai ştii?, poate alde Ioaniţoaia şi trupa lui…aşa şi pe dincolo. Timpul a trecut, noi n-am sărit la nici un gol al adversarilor noştri, ne-am bucurat tot mai rar, am sărit din ce în ce mai rar la golurile noastre. Iar omul care ne suspecta de lipsă de patriotism declară senin că pe el nu-l interesează ce a făcut naţionala. Cică nu mai e în fenomen. Dacă am gîndi ca el, ne-am întreba dacă nu a pus-o de un chef după întîlnirea de la Belgrad. Din fericire, gîndim altfel. Şi împărtăşim alte valori. Acesta e motivul pentru care nu ne simţim responsabili pentru falimentul echipei naţionale. Unul dintre ele.

Comentarii (82)Adaugă comentariu

leon (3 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 1:08

geanbasule eu te stiam baiat destept si inteligent,nu cred ca este momentul sa-l critici pe piturca atita timp cit el a calificat romania la citeva turnee finale in timp ce cu cercelus al vostru viitorul nu suna deloc bine,la cum face el selectia sar putea sa participam la turnee finale de veterani

MIKI II (22 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 1:17

DLE. GEAMBASU, CAINII LATRA CARAVANA TRECE. „SPECIALISTII „FAC ANALIZE SI COMPARATII INTRE SELECTIONARI. ASA SUNTEM NOI, NE PRICEM LA TOATE. UN FEL DE GIGI, BORCEA, COPOS SAU MITITELU LA NIVEL NATIONAL. RAZVAN E VENIT DE CATEVA LUNI LA NATIONALA SI DEJA VREM SA-L SCHIMBAM. A AVUT UN ESEC CU SARBII. DUPA UNII ESTE ESCUL LUI PERSONAL. EL A STAT IN POARTA, EL A CENTRAT SI TOT EL A DAT CU CAPUL. NU E BUN, NU ARE UN NUME, ZIC UNII. DLOR. NUMELE SE FACE PE PARCURS CU MUNCA NU CU ZARURI MASLUITE LA CAZINOURI SI SUSTINUTI DE FAMIGLIA CARE SE VREA DICTAOARE IN FOTBALUL ROMANESC. NUMITI UN ANTRENOR CARE NU A TRECUT PRIN ESCURI SI EU IMI SCOT PALARIA IN FATA DVS.
ESECUL FOTBALULUI ROMANESC A FOST CREAT DE INDIVIZII FARA SCRUPULE CATARATI PE POSTURI DE CONDUCERE, PT. SFORARII SI JOCURI DE INTERESE. SCAPATI DE ACESTIA, SA VINA OAMNEI CARE SA SCHIMBE MENTATILTATEA JUCATORULUI ROMAN PROFESIONIST. ASTA SE POATE FACE NUMAI PRIN PROMOVAREA DE OAMENI TINERI. DA, ASA CA RAZVAN.

LuciM (32 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 1:33

Eu cred ca un 0-3 cu Lituania acasa este de 3x mai rusinos decat acest 5-0 cu sarbii.Circumstantele au fost cu totul diferite.Sarbii au fost hipermotivati si in plus il au pe Antici…Imi pare rau pentru Razvan si sper sa ia repede masurile necesare.Ceea ce au facut Mutu si Cristea mi se pare total lipsit de seriozitate si vorba lui Lucescu senior,Mutu trebuie sa se gandeasca daca mai vrea sa reprezinte Romania.
Cat despre piti,pe el nu l-a interesat niciodata prea serios ce face nationala ci mai degraba cat mai face EL l-a nationala,adica banii de la Nasu si de la Fratii stiti voi care…Sa speram ca vom spulbera macar aceste Insule feroce ca daca facem 0-0 ar trebui sa le cedam lor onorabilul loc 5 si sa trecem noi pe 6 …Din RESPECT

explorer (3 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 1:41

Dupa ce a calificat nationala la CE 2000, puciul jucatorilor cu experienta, sprijiniti de il presidente M.Sandu si domniile voastre jurnalistii, l-ati indepartat pe Piturca pe nedrept de la nationala si timp de 8 ani am privit in gol la altii cum jucau pe la turneele finale.
Apoi lumea si-a recunoscut cu juma de gura greseala si l-au adus inapoi pentru o noua calificare.
In 2008 scenariul s-a repetat cu o alta generatie de jucatori, acelasi president si aceeasi jurnalisti.

Peste 8 ani il vom aduce oare inapoi pentru o noua calificare sau vom realiza pana atunci care sunt adevaratii vinovati?

P.S. Cel putin jumatate din vina pentru nivelul la care a ajuns fotbalul romanesc o aveti voi presa, pentru ca voit sau nu ati promovat non valori si ati atacat de multe ori pe nedrept pe cei ce incercau intradevar sa faca ceva.

emg (62 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 2:22

domnilor eu cred ca nu ne pricem la fotbal, noi romanii. nu vedeti ca dupa fiecare victorie ne credem buricul pamantului si dupa fiecare infrangere ne isterizam in masa? asta denota amatorism. nu exista pic de echilibru, de putere de analiza rece. daca am ajuns sa-l regretam pe piturca asta spune tot.

CETATEANU (5 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 7:35

Ca om e loc de discutii, dar Piturca e acelasi selectioner care a dus Nationala ultima oara la un campionat final. Nu il judecati prea aspru, „a facut praf calificarea” utilizand si promovand peste 30 de jucatori. N-a gasit varianta castigatoare, dar nici Iordanescu nu a gasit-o in returul din Armenia, acel 1-1 care ne-a lasat pe dinafara pentru Germania. Dar dintre Piturca, Iordanescu si Lucescu jr, doar primii doi sunt Selectioneri. Juniorul este doar unul care a facut Nationala pe pile, cunostinte si relatii, plus amicitii si cumetrii. Acum l-a convocat pe… Mazilu?!?

batrınu (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 7:55

sa şti ca nu ai dreptate domnule geambaşu ,selectionata lui piturca arata mult mai bine decit adunatura de la rapid şi braşov a lui razvanel şi apropo daca lı goneşte pe mutu saşi mai faca loc la un fin mare scofala

danSteaua (19 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 8:22

Cristi,

Nu sunt nici fan Piturca si nici fan Razvan. Cred ca Razvan trebuie lasat sa-si termine mandatul in liniste si la sfarsit vom trage concluziile asupra capacitatilor sale de a antrena nationala. Dand in Piturca nu ii suntem de ajutor lui Razvan. Cum spunea si Piti, el nu mai este in „fenomen” si nu putem sa-i punem in carca dezastrul de la Belgrad. Oricum, nu pot fi de acord ca Piti nu e antrenor cand el a batut Olanda, pentru prima oara, si tot el a condus meciul de vis impotriva Cehilor. Adica, trebuie sa ne pastram capul limpede si sa nu vedem numai negru doar pentru ca asta vrem sa vedem. Sa auzim numai de bine!

bgdn (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 9:41

Puteau Mutu si celalalt sa faca asa ceva cand era Piti la carma ? Nici vorba. Asa e cand seful tau este mai apropiat tie ca varsta decat tatalui tau, ca sa zic asa. Nu il iei in serios, nu ii accepti autoritatea.

aius (57 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 9:47

Mai Geambasule,din ce citesc eu aici,nu prea tine lumea cu tine!Piturca e Piturca si e peste razvanel-cercel-tuciurel.S-a lasam acest ultim meci si sa-l intrebam pe razvanel, de ce nu a riscat cu Franta?Ori iei 5,ori 3 puncte!!!S-a mergem la meciul cu Austria,acasa 1-1,scor corect,de asta nu zici nimic?!Vrei s-a formezi o echipa tanara,cu Maftei,Mara,cu un mijloc luat de la Urziceni,care a fost inexistent?!Cate pase de gol i-au oferit acestia lui Mutu?ZERO BARAT!!!Joci cu Marica ,rezerva de lux la nemti?Sunt multe de spus ,dar te las pe tine s-a reflectezi,poate iti schimbi parerea despre…hai Romania!

CETATEANU (5 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 9:54

” SELECȚIONÉR, -Ă, selecționeri, -e, s.m. și f. Persoană autorizată și competentă care triază sportivii în scopul alegerii celor mai valoroși pentru constituirea unor echipe (naționale) participante la o competiție. [Pr.: -ți-o-] – Din fr. sélectionneur. ”
Razvan Lucescu, persoana autorizata de cine? De tatal lui, de Mircea Sandu, de Lupescu, Prunea? Pentru ca nu e deloc competent, in niciunul dintre meciurile jucate de Romania in mandatul sau nu a aratat asta. El este principalul vinovat, toata lumea trebuie sa stie asta, sa spuna asta, sa nu se minta in continuare. Nu trebuie sa mananci tot oul, ca sa iti dai seama ca e stricat…

curier (6 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 10:54

ce ai vazut in plus la echipa lui razvan, fata de echipa lui piturca?

un fan (4 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 11:15

Domnule Geambasu,
desi pana la un punct aveti dreptate trebuie sa nu fiu de acord cu dumneavoastra cand spuneti citez: „reuşind cu noroc şi cinism fotbalistic o calificare la Euro 2008” hai sa fim seriosi cu de 10 ori mai mult noroc si cu o nationala ultradefensiva, pe langa care ce juca echipa in epoca Piturca parea Brazilia, Razvan Lucescu nu ne va duce niciodata la vre-un turneu final. Nu va intrebati de ce toata presa sarea la gatul lui Piturca dupa un esec si acum sare la gatul jucatorilor cocolosindu-l pe „baiatul lu’ tata”? O sa imi permit sa raspund tot eu: pt ca Piturca spre deosebire de Razvan nu era asa smecher si serviabil cu presa pentru ca spre deosebire de Razvan aroganta lui Piturca era data de faptul ca avea in spate o cariera de fotbalist infinit mai importanta ca a lui Lucescu si inca un lucru EXTREM de important Piturca nu a putu sa uite faptul ca dupa ce a mai calificat odata nationala la un turneu final toata presa a luat partea lui Hagi si Popescu in conflictul cu el desi acum toata presa il injura pe Mutu nu pe Lucescu ca atunci.
Inca ceva cu toate ca a vut rezultate proaste Piturca a avut curajul sa aduca la lot jucatori tineri chiar daca nu toti au confirmat: Bourceanu, Costea, Gaman etc etc nu din cei trecuti de 30 de ani sau care vezi doamne au jucat in cariera lor „un sfert de cupa UEFA” pai dupa logica asta il putea selectiona si pe Balint ca asta a castigat o Cupa campionilor.

ninjutssu (4 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 11:38

Articolul tau, draga Cristi, arata exact cum a aratat echipa nationala la Belgrad, adica jalnic. Ah, am uitat, raspunzator pentru esecul lui Razvanel e arbitrul.. tu ce scuza ai??

Levi (7 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 12:02

Cu prietenie îţi spun acum. Dacă ar fi vorbit Piţi despre meciul de la Belgrad, spuneaţi că nu e în măsură să-şi dea cu părerea, că a distrus calificarea şi că vrea să tulbure apele. Acum, îl criticaţi că nu a vorbit. Nicicum nu e bine…

con (27 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 12:19

Piturca a avut doar 2 mari ratari: meciul cu Olanda la CE si campania actuala. In rest el a adus ultimele 2 calificari la turnee finale + o serie de meciuri fara infrangere in perioada pre-Euro08. Astea is faptele. Ca e antipatic el asa… nu vad c relevanta are… Dar da, era evident ca trebuie schimbat: nu mai avea motivatie, nu mai avea rezultate.
Am crezut ca nu poate sa fie rau cand l-au numit pe Razvan. Realitatea e ca jucam la fel de prost. In plus, nu mai exista niciun pol de autoritate in cadrul lotului.
In final vreau sa remarc sustinerea neconditionata pe care toti ziaristii i-o oferiti lui razvan: mi se pare prea mult… Puneti orgoliile personale in fata oricarei obiectivitati. Nu stiu… pare ca il laudati pe razvan doar asa… ca e modern, deschis si ca vorbeste cu voi…

bogdan-m (12 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 12:20

Domnule Geambasu, stiti cumva de ce nu a fost publicat editorialul dumneavoastra in ziarul de astazi?
Din cate imi aduc aminte, pana acum toate editorialele dumneavoastra au fost publicate si in editia scrisa. Ultimul insa nu a fost publicat…

con (27 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 12:24

Piturca a distrus calificarea. Bun. Si Razvan ce a facut?? 4 puncte in 4 meciuri. Macar daca batea la Paris cand m erau sanse teoretice… ziceam: mai… ce ne-a facut Piturca…
Asa… dupa rezultatele din ultimele meciuri mi-e foarte clar ca nici Razvan nu invingea in Austria si nici pe Serbia sau Franta nu le batea acasa.
Ne-a demonstrat asta. In 4 meciuri. Suficient.

Gabriel Nita (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 12:37

Penibil „articol”.

adi (7 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 13:06

Nimeni nu- l regreta pe Piturca, doar ca ne-am dat seama ca la Euro am realizat o performanta nu un esec . Si asta privind la ceea ce a realizat aceasta generatie de tinichea intre barajul cu Slovenia si acest 0-5 la cu Serbia.
Oricum daca nu ne calificam nici la Euro va fi tot vina Piturca. Iar dupa aceea la mondiale tot vina lui Piturca. S.a.m.d.

vio (4 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 13:57

Domnule Geambaşu,
Remarc fără surprindere că din primele 72 postări numai 2 sau 3 sunt cât de cât în acelaş ton cu comentariul dumneavoastră. Nu sunt un admirator al lui Piţurcă, dar nu pot să nu aduc în discuţie ceea ce au subliniat mai mulţi pe acest blog: atitudinea refractară a lui Piţurcă faţă de reprezentanţii presei, generată de modul în care aceştia au susţinut revolta Hagi-Popescu, a fost taxată prin fel de fel de articole care au „înfierat cu mânie” spiritul de gambler al selecţionerului şi încetul cu încetul s-a creat un curent general anti-Piţurcă şi implicit anti-naţională. Bineînţeles că la mersul prost al lucrurilor a contribuit şi lipsa rezultatelor, ba chiar contraperformanţele, la care părtaşi au fost şi marile vedete adulate de presă. Deocamdată, Răzvan a ghicit cum trebuie să se comporte cu reprezentanţii presei şi se bucură de sprijin. Îmi este însă teamă de ceea ce se va întâmpla în următoarele 12 luni, întrucât materialul de lucru (jucătorii de fotbal adevăraţi) a început să fie deficitar în România.

MTV (12 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 14:10

are dreptate Pitzi.Nu mai e in fenomen.De fapt,nu mai exista.E un nimeni.Exista eventual doar in capul lui Mititelu.

Andrei (13 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 14:39

Domnule Geambasu,
Eu personal nu inteleg de ce presa ” sare la gatul” lui Piturca, un om care ne-a adus ultimele 2 calificari la turneele finale, ca juca poker, nu vad care ar fi problema, fiecare e liber sa faca ce vrea in timpul liber, nu cred ca piti a plecat de la vre-un antrenament de-al nationalei pt a juca poker…Referitor la R. Lucescu, toata presa l-a laudat dupa egalul cu Franta de la Paris, Romania jucand de 3X mai prost decat la Constanta sau chiar la Euro 2008…La EURO dintr-o grupa fff grea am terminat pe 3, desupra Frantei si fff aproape de a trece de grupe, eu raman la parerea ca Romania a pierdut calificarea la penalty-ul ratat de mutu, daca ar fi dat gol 99,99% tricolorii treceau de grupe…Iar dupa meciul cu serbia ati spus la gsp tv ceva de genul ” ca la echipa nationala sunt valabile 2 teorii pt viitor: 1 sa mergem pe actualii jucatori sau 2 sa reconstruim echipa nationala cu jucatori tineri ex: torje, alexe, bicfalvi” (ceva de genu asta, numai tin minte exact) iar dvs sunteti adeptul variantei a doua…nu stiu de cand sunt valabile aceste teorii, dar cum va imaginati ca va arata nationala intr-un meci cu serbia sau franta, cu jucatori precum torje, alexe, onicas, a. ionescu, bicfalvi, dobroiu, ninu, tudose liviu ganea…nu putem transforma nationala in gradinita de copii, cu jucatori care abia joaca pentru dinamo si steaua, jucatori fara valoare, prea tineri si inca necopti, la nationala trebuie chemati cei mai in forma, cei mai buni si cei mai valorosi jucatori ai momentului, asta e parerea mea…iar referitor la euro 2012 nu ne vom califica, indiferent de cine va fi selectioner, pentru cu nu vom mai avea jucatori valorosi…
cu respect,
andrei

vasim (86 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 16:51

Imi place de voi ziaristii, fiti atenti de ce:
Dupa meci ati inceput sa cautati tapul ispasitor si ati sarit la gatul lui Mutu. Dupa mine Mutu a fost printre primii 3 jucatori de pe teren. Si atunci ceilalti 8 ce au facut???
Oare echipa nationala se formeaza doar dintr-un jucator?
Apoi cand ati vazut ca totusi nu doar Mutu e de vina, ati inceput sa va luati de Piti. Saracul Piti el nici acum nu se poate odihni in tihna acasa, el e responsabil ca s-a pierdut meciul din Serbia 🙂 Mostenirea bat-o vina.
Mai ziaristilor voi nu vedeti 2 lucruri importante lipsa de valoare a actualei generatii si selectia proasta facuta de Razvan Lucescu in meciurile din mandatul sau!
Deci responsabil pentru esec e valoare jucatorilor toti cei care au jucat! Si apoi vine valoarea selectionerului care i-a ales!
Ce cauta domnilor ziaristi Mara la nationala la varsta lui ?
Dar Maftei la nationala ??? Preferatul lui Razvan , Maftei nu are valoare de nationala. Nu uitati ca sub mandatul lui Piti Romania stia sa se apere cel putin.
Asa vrem reconstructie ???
Credeam ca Razvan a venit la nationala pentru ca sa promoveze tinerii sa facem o nationala pentru viitor.
Cel putin daca juca Torje sau Costea sau alti jucatori tineri nu imi era rusine ca pierdeam 5-0 cu Serbia.
Asa mi-e rusine domnilor!
Mi-e rusine ca am pierdut inca 6 luni de reconstructie!
Mi-e rusine de valoarea footbalului romanesc si de conducatorii lui!
Iar voi ziaristi lasati oameni ca Piti in pace ca el saracul chiar nu are nici o vina pentru rezultatele lui Razvan sau pentru valoarea footbalului romanesc in general!
La Piti ar trebui sa ii pupati picioarele si sa ii aratati recunostintza pentru cate calificari a avut la nationala de tineret si de seniori !
Cate nationale de tineret s-au mai calificat dupa Piti ?
Dar nationale de seniori ?
Hai sa fim seriosi, juca el strategic si defensiv dar a avut omul rezultate nu ca altii.

fastclick (1 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 17:03

Jenant articol (daca nu vedeam cine l-a scris puteam spune ca este murdar si becalian). Daca te intereseaza pe viitor respectul meu TE ROG NU MAI SCRIE IN ACEST STIL.

corneliu (88 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 17:50

Basescu, Becali si PITURCA sunt devina si pentru ca rasare soarele! Colegi de ai dumneatale au facut afirmatia pe „sticla” ca Becali o sa aibe liniste decat in Ghencea, dar la…cimitir! Voi nu vreti sa demonstrati, unii mai cuhar, altii mai fara talent, ca MASS-MEDIA este o putere, care creaza personaje si le desfinteaza. Nu conteaza cum. Daca se4 mai „nimereste” sa se brodeasca si cu un „inters personal”, cu atat mai bine. In sfarsit „a rasuflat” si cine a „facut” Unirea Urziceni marea campiona a Baraganului. Tot politic s-a mers ca si-n cazul Paszkany, care „si-a cumparat eventul”, „imprumutand” in campania electorala un inalt personaj politic!! Si ca sa fie fie „praf in ochi” pentru „tugulanii de pe stadione si bloguri” ne-ati manipulat cu „amaratul de oier” El cu butoane, cu valize, cu stenograme, el cu de toate, restul din fotbalul romanesc numai „lapte si miere” si „curati ca lacrima” Ziaristi cu studii la Paris, Timisoara sau Cluj-Napoca, care au mai fost si „mari comentatori la microfonul stadionului Ghencea”, acum dicteaza si ne preda lectii de moralitate, iar alti „meseriasi ai condeiului si vorbelor de mareee duh” vor sa instige la violenta niste tineri, care in lipsa de alte preocupari „sunt angajati: ai diferitelor Trusturi de… INTERESE!! Usor de manipulat, de cumparat , ajung o pastila sau doua! Se uita cu… „poponetul” la fotbal, asa prost cum este in campionatul intern si daca se pune doua-trei linguri”cu cafteala”, putin sange si un… „varf de cutit” de scandari belicoase, reteta este… nu very fain, ci COOL! Mariiiiiiiiiiii POLITICIENI sunt multumiti, PATRONI INCANTATI, iar jurnalistii cu cardurile si buzunarele pline, nu „lucreaza cu strigare din valiza”, ei lucreaza sub si cu… acoperire! Ca asa e-n tenis, nu? Sunt de acord ca nu am scris ce trebuia si „cenzorul de serviciu, trebuie sa ma azvarle afara de pe blog, ca asa e-n democratie! Trebuie sa ai numai si numai aceeasi parere si ideii cu domnii din mass-media, ca altfel nu ies sondajele, nu?

fan ucv (36 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 18:25

articol slab….

andrei27 (5 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 18:43

Draga Geambasu, Daca Piturca dadea declaratii scriai acum un articol descpre cum a avut neobrazarea sa judece (eventual) pe Razvan Lucescu, tocmai el care a ingropat campania de calificari. Acum ca nu a comunicat cu voi si v-a dat cu flit (again) nu e bine ca deh, i se rupe de fenomen si nu e ok. Cam cum ar fi bine pentru dumneata ca sa fii multumit?

ros_albastru (3 comentarii)  •  13 octombrie 2009, 19:06

Exagerezi un pic domnule ziarist !! Vorbim de ipocrizie si voi ce faceti ? Acum fix 2 ani jubilati ca nationala lui Piturca reusise sa se califice la Euro 2008 de pe primul loc in grupa !!!! N-a fost un turneu final stralucit , dar a fost ceva , atunci ne-am reamintit ce inseamna fotbalul si ce inseamna turneele finale , am avut din nou emotii pentru nationala si am oftat la meciurile cu Franta si Italia , care s-au terminat destul de bine pentru „valorile” pe care le avem in prezent! Ruptura s-a produs cand sansa ne-a scos in cale o gasca de tineri ambitiosi numita Serbia , si cand seriozitatea a invins eternele cluburi , shaworme si masini de lux !! Nici Piturca si nici Razvan nu aveau , respectiv nu au ce sa faca cu aceasta generatie si nici nu au putut redresa corabia !

Comentează