Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Despre securişti. Din nou

Ce legătură au ei cu ordinea în clasament? Au, fiindcă ei sînt obişnuiţi să facă ordine

Există măcar cîţiva oameni din fotbal care ar fi trebuit să participe la înmormîntarea generalului Nicolae Pleşiţă. Sau care ar fi vrut să meargă […]

joi, 1 octombrie 2009, 2:16

Ce legătură au ei cu ordinea în clasament? Au, fiindcă ei sînt obişnuiţi să facă ordine

Există măcar cîţiva oameni din fotbal care ar fi trebuit să participe la înmormîntarea generalului Nicolae Pleşiţă. Sau care ar fi vrut să meargă la ceremonie, dar au renunţat pentru că nu dă bine. Nu e în trend să te afişezi la îngropăciunea unui fost cap al Securităţii române cît timp acum pozezi în personaj contemporan perfect aclimatizat. Nu merită să te compromiţi pentru un fost şef ori un simplu coleg. Un tovarăş, ca să fim mai bine înţeleşi.

Jigodiile de ziarişti, aşa cum plastic s-a exprimat un bătrîn securist aflat la căpătîiul defunctului torţionar, au observat că la eveniment au luat parte nişte domni în vîrstă, îmbrăcaţi în elegante costume negre. Nostalgici ai vechiului regim cu pensii de peste suta de milioane de lei vechi asigurate de noul regim. Securişti de vîrsta a doua şi a treia cu ochelari fumurii pe nasul lor care întotdeauna a mirosit duşmanul de clasă. Dar şi ofiţeri ai SRI, bravi continuatori ai operei tovarăşului general. Motivul pentru care domnii respectivi s-au simţit deranjaţi din priveghi este simplu. Într-o bună măsură, jigodiile de ziarişti au luat locul „bandiţilor” pe care i-a vînat marele patriot român Nicolae Pleşiţă. OK, nu ne-am pierdut uzul raţiunii încît să comparăm rezistenţa din munţi cu insistenţa caraghioasă poate a unor reporteri, dar în ochii bătrînilor şpioni ziariştii reprezintă ceva similar. Derbedei, bagabonţi. Neica nimeni care nu iau de bună ce le spun autorităţile. Nişte destabilizatori ai ordinii apărate odinioară de ei cu preţul unghiilor smulse ale arestaţilor.

De ce ar fi bine să ne intereseze pe noi subiectul Pleşiţă and friends? Ce legătură au toate astea cu ordinea în clasament şi cu greşelile de arbitraj? Păi, au, fiindcă personaje de prim rang în fotbalul de astăzi au lucrat în şi pentru sistemul condus, printre alţii, de generalul Pleşiţă, „un om bun” după caracterizarea vecinilor cărora le împărţise butelii şi aprobări de televizoare color. Ei, tovarăşii securişti, nu au dispărut, s-au metamorfozat. Au rămas şi în fotbal. Conduc cluburi, ligi, răspund de arbitri. Se consideră patrioţi, deoarece au apărat patria de capitalişti, iar acum, după ce au digerat lecţia istoriei şi au devenit ei înşişi oameni de afaceri prosperi, ne ţin lecţii despre democraţie şi economia de piaţă. Unii mai cu tupeu ne fac de comunişti, căci li se pare că am rîvni la averile lor. Sînt insinuanţi, ne compun agenda, ne monitorizează apartamentele cumpărate în rate. Ştiu să scormonească prin gunoaie, au rămas aceiaşi dibaci mînuitori ai dezbinării şi manipulării. Şi vorbim doar despre securiştii cu acte, cu carte de muncă, nu despre informatori.

Ar fi ceva de făcut? Nu mare lucru. Acum nu, e prea tîrziu. Dar e bine să ştie că ştim cine sînt. Că nu îi vom uita niciodată. Atît.

Comentarii (66)Adaugă comentariu

rqeqef (37 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 14:45

introducerea e prea lunga, pana ajungi la miezul editorialului trebuie sa parcurgi prea multe randuri ,aminteste-ti ca nu scrii un roman, ci un simplu editorial !

explorish (62 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 14:54

pai daca stiti cine snt, ziceti-ne va rog si noua, sa stim si noi.

Roro (133 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 14:56

Din pacate,tot ce scrie dl.Geambasu este adevarul crunt. Oamenii de rind trebuie sa suporte lectiile de democratie si de cinste ale unora care dupa 1989 trebuiau sa fie marginalizati.Si din aceasta cauza sintem departe de normalitatea,bunul simt si civilizatia europeana.De cite ori ma intorc din vreo excursie din vest,imi vine sa urlu ca va trebui sa revin la mirlania de la noi.

andrei (7 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 14:59

bine zis, nu numai ca nu ii vom uita dar ii vom si intreba niste lucruri la un moment dat. Si atunci vor raspunde…

milici (43 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 15:08

Ne pasa de sport.Suntem obsedati.Poate preamult…

asparagus (8 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 15:22

Geambasu tot geambas ramane!!!

micro72003 (2 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 15:44

bravo cristi!

sunt pur si simplu incantat de cum scrii…
ma intreb ce reactii poti avea citind comment-urile astea pe langa subiect…unu se plange ca introducerea e prea lunga(????…), altu se face ca nu stie despre care securist de Dragomir e vorba, iar „replici” de stupiditatea celei lansate de „asparagus” nu merita raspuns…
bravo cristi…e pur si simplu o incantare sa te citesc.

montezuma (17 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 15:47

trist. mai ales partea cu pensiile.
nu sunt bani la buget si din cauza zecilor de mii de securisti/militari/militieni care au pensii uriase.
militica dragomir/netoiu/badea/copos astia sunt bravii aparatori ai neamului romanesc impotriva iredentismului burghez!

nbk (3 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 16:03

Splendid. nu sunt un fan al lui geambasu, dar textul e cuceritor si dureros in aceeasi masura.
Sa nu uitati niciodata de unde au pornit si cum si-au facut averile ******** astea!!!

Radu (11 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 16:07

Si totusi le cantati in struna… oare ne intereseaza ca VOI stiti cine sunt?

rammstein (3 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 16:09

toata stima

tavi_c (29 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 16:11

Totul se putea rezolva extrem de simplu: punctul 8.Acum e mult prea tarziu.

original sin (2 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 16:13

foarte frumos scris, dar din nou ramanem cu punctele de suspensie… saluta-l pe Mitica din partea noastra…

ba(la)nel (75 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 16:21

credeti ca pe mitica il va misca ceva? va spun eu, nimic nu-l misca…

nicky (35 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 16:51

E unul dintre cele mai dureroase materiale de presa aparute zilele astea, iar cuvintele sunt de prisos. Cum spunea cineva mai jos, punctul 8 de la Timisoara ar fi rezolvat problema, insa nu la noi. E trist cand vedem ce se intampla la 20 de ani de la jertfa acelor tineri care se rasucesc in mormanturi cand vad pt ce au murit. Pacat. Felicitari pt aceasta pozitie. Sper ca nu veti pati ca Decebal, colegul dvs.

legionnaire (11 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 16:54

Nu vreau sa supar pe nimeni dar si printre ziaristi sunt o gramada de informatori. Asa cum si securisti sunt in toate partidele.

Eugen Borbely (15 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 16:56

Domnule Geambasu,
Din nou excelent. Si din nou imi pare rau de unii care folosesc blog-urile fie ca au, fie ca n-au habar de ceea ce spun. Doar asa, ca si Gigi, sa se faca bagati in seama.
Chestia cu securismul la noi e ereditara, din pacate. Si apoi, de ce sa fie pedepsiti? Ei au facut revolutia, cel putin asa spun ei. Noi tot prost votam, oricum am da-o.
Succes in continuare

Dan (4 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 16:58

Ii puteti identifica pe cei despre care scrie Cristi dupa tupeu, rautate, minciuna, impostura, evitarea adevarului.
Culmea este ca nici nu mai au intentia sa isi ascunda trecutul… vezi mitica, nea avram de la arbitri. Mai sunt si de-astia stilati, gen nea iancu de timisoara, care au facut si o facultate si au dat cu nasul de cateva carti (nu numai de joc).
Practic, acest articol este perfect aplicabil oricarui segment al societatii romanesti… din pacate!

Daca gsptv l-a dat afara pe Decebal Radulescu, asa cum se aude, pe motive de atac repetat la securistu mitica, chiar ca nu mai avem nicio sansa. Cristi, stii ceva in sensul asta? … are vreo legatura aceasta demitere cu prezenta ta in studioul UCL de la tvr de aseara???

Cosmin (5 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 16:58

Lasa, ca mor ei in curand!

Dragos FRD (55 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 17:29

Cristi, pai n-ai cum sa-i uiti, ca esti angajat la unul din ei. Pe urma, pe Dragomir, cine il tot intervieveaza? Cine ii tot baga microfonul in gura, sa se simta important? Zau daca inteleg de ce tot va plângeti, e una din creaturile voastre.
Si-apoi mai sunt si securistii din presa, ca doar n-au intrat toti in fotbal….

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 17:49

Dan
Prezenta mea in studioul UCL nu are legatura cu plecarea fortata a lui Decebal de la gsp tv. A fost doar o invitatie pe care am onorat-o si in ideea de a scapa macar o seara de umbra presedintilor si patronilor de la noi.

Eugen Borbely
Aveti dreptate si va zic asta nu pentru ca m-ati laudat. Doar ca noi raminem cu dreptatea in brate si ei cu foloasele. In ochii acestor netrebnici care au violat istoria si viitorul a mai multor generatii noi nu sintem altceva decit niste pacalici. Niste sarantoci care dau din gura. De aceesa e bine macar din cind in cind sa-i aratam cu degetul si sa nu ne intimidam de miriitul lor.

tataia (1 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 18:11

Multumesc pentru articol! Din pacate, securistii „merge” mai departe, oricat ati spune sau ati scrie voi!
Numai bine!

unul (1 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 18:28

„după ce au digerat lecţia istoriei şi au devenit ei înşişi oameni de afaceri prosperi, ne ţin lecţii despre democraţie şi economia de piaţă”

Foarte frumos !!! Sa stii ca imi facusem o parere urata despre tine in urma emisiunilor.Credeam ca esti parte a ziaristilor murdariti cu murdarie.Dar mi-am schimbat opinia! Ai dreptate e bine sa se stie ca stim cine sunt si iar ai dreptate noi in ochii lor nu suntem decat niste neica nimeni.Dar asta cred ei.Nu poate fi vorba de un test IQ intre noi si ei nu ? 🙂

Imi place (60 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 18:29

Imi place articolul dvs, d-le Geambasu, desi eram prea mic in perioada „comunista” . Nu cunosc mare lucru despre acest fenomen, insa am auzit ca in acea perioada oamenii erau mai apropiati, mai uniti, nu se urau asa mult unii pe altii. Azi observ cum uneori ma simt singur in tara mea. Si mai observ un lucru domnule Geambasu : ca azi capitalistii se chinuie cateva luni bune sa renoveze o statie de metrou( exceptie pasajul Unirii ), iar scarile rulante reparate de aceiasi baieti se strica iar peste o saptamana. Cat despre tovarasi comunisti, sincer chiar nu ma intereseaza ce pensie au. Ma intereseaza doar de salariul meu si de munca prestata de mine ca sa fie de calitate. Restul sunt ‘picanterii’ . Oara gandesc rau?!

neogeo (1 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 18:35

Domnule Geambasu,

Dupa formula de adresare musai urmeaza o virgulita.
Ceva de genul ” Dan, […]”. Stiu ca traim in epoca @Dan, nu trebuie ca tocmai ziaristii sa contribuie la peisajul agramat.

rb (12 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 18:41

pai pana acuma tare mai era bun mitica pentru luat interviuri,ca-si dadea cu parerea de tot ce misca in tara asta. acuma e securist? va plecati si voi unde bate si vantul….asa va trebuie,sa va dea mitica afara pe toti. v-ati facut-o cu mana voastra. eu nu ii tin partea lu mitica,dimpotriva,dar si voi sunteti IPOCRITI PANA LA DUMNEZEU.

pop adrian (3 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 18:51

Atunci cand nu sare in ajutorul echipelor din bucuresti, geambasu poate sa scrie si lucruri bune. ciudat…

dan (6 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 18:53

DIN PACATE PE LINGA VECHEA GENERATIE DE SECURISTI MIZERABILI SI PUPINCURISTI SE NASTE NOUA GENERATIE DE MANELISTI TUPEISTI NEEDUCATI…Think about that:)))) Problema e in mentalitatea romaneasca nimic altceva..

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 19:20

Imi place
Nu e rau cum gindesti, dar ar fi unele nuante si aici. E bine sa stim ce s-a intimplat in trecut, mai ales relele, pentru a ne putea feri pe viitor. E bine sa-i stim, pentru a pricepe de ce si azi ne merge rau cind intram in relatie cu ei, „patriotii”. Pentru ca multi dintre ei ori copiii lor sint si acum cu piinea si cutitul in mina. In rest asa e, fiecare dator sa-si faca treaba corect, pentru un salariu cit mai bun.

Cristian Geambaşu (301 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 19:25

neogeo,
Uite ca am pus virgula!, chiar asta era problema, aici era dovada vreunui agramatism? Plus ca astea (acestea, pardon) sint niste postari pe net, fugare si frugale, nu niscaiva scrisorele de amor. Am impresia citeodata ca unii chiar nu mai stiu de ce anume sa se lege… Apropo, de ce nu semnati cu litera mare, parca asa e corect gramatical! A, uitasem, ati dat-o anonima. Sau sub un nickname, daca ma pot exprima astfel.

mm (12 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 19:34

Ce-ar fi sa ni-i spui si noua, sub o forma sau alta, unul cate unul!

mihai (3 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 19:49

Domnule Geambasu, RESPECT.

moromete (8 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 19:51

Salut.Banciu si Geambasu.Atat.

maigret (27 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 19:55

O simpla intrebare: fostii imbogatiti securisti ocupa prima pagina a noilor si liberelor ziare sau miticii, becalii, patricii, dinestii care s-au imbogatit ´´cinstit´´?Cat despre ´mneata , domn´Geambasu, pe ce te bazezi cand il ponegresti pe generalul Plesita? Stii ca,la un moment dat, Securitatea romana era cotata pe locul 3 in lume, dupa CIA si Mossad? Toti securistii, majoritatea dintre ei PATRIOTI adevarati,au fost tortionari???Mie mi-ar fi rusine in locul tau sa intoxic nestiutorii cu MINCIUNI. CHIAR NU SE VEDE IN CE HAL A AJUNS TARA ASTA!??

Sato (15 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 20:24

Mai Maigret, parca-mi pare rau de astia ca tine care se simt direct atinsi. Lasa tovarase Maigret ca unul cate unul ve-ti lua „legatura” cu tov. general prin Nirvana sau poate-l gasiti fiert in zeama proprie de exdusmanul de clasa.

Bogdan FCD (3 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 20:30

Nu, Cristi, nu sunt de acord…Ba tocmai ca e de datoria noastra sa facem ceva: sa aruncam acesti dinozauri ai tranzitiei la tomberonul istoriei…dar cum sa-i aruncam cand colegii tai de breasla ni-i servesc zilnic cu o placere diabolica? Aveti datoria, VOI, ca jurnalisti sa faceti acest gest purificator. Iar noi, plebea, targetu’ de audienta, fiti convinsi ca-i vom uita in acel tomberon. Fara regrete…

mm (12 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 20:47

Pentru maigret,
Ba da tocmai pentru ca se vede cum a ajuns tara, trebuie luat atitudine ferma impotriva celor care au distrus poporul si apoi sistemul pe care l-au „aparat”!

traian (2 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 20:54

da’ lu’ Dragos FRD, de ce nu-i raspunzi, ca eu ii impartasesc punctul de vedere. nu prea ai fost inspirat cu articolul asta.

sergiu (7 comentarii)  •  1 octombrie 2009, 23:03

imi vine rau,pur si simplu,numai gandindu-ma la personaje asemenea lui plesita…asist cu sila la cate o confesiune de-a unui ”compatriot” care ajuns in occident povesteste el plin de avant,cate unui cetatean (liber si cu o constiinta senina) uimit de ceea ce aude,cum pe vremea lui ceausescu puteai face puscarie pt. un banc spus (fie vb. intre noi unii forteaza nota nepermis) ceea ce imi defineste imaginea unor inconstienti care HABAR NU AU ce vremuri au trait ! tragediile nu se petreceau in lumina reflectoarelor;vezi subiectele filmelor:”Examen”,”4 luni,3 saptamani,2 zile”,etc. filme care pe mine nu m-au impresionat prin valoarea artistica insa sunt adevarate fresce ale istoriei…

cutzu (5 comentarii)  •  2 octombrie 2009, 1:46

vezi ca prietenul vostru mitica e un militan cu liceul facut cu greu…
nene badea a ajuns mare ca era ginerili generalului dinca…
becali: i s-a pus steaua in mana de un grup de generali MapN cu nimic mai putin breji ca cei de la secu

si voi toata ziua ii intervievati si periati…

cutzu (5 comentarii)  •  2 octombrie 2009, 1:48

sergiu, prostia lui dosia 4,3,2 nu e realista
multe femei au murit, nu luau masa linistite a doua zi
iar faza cu ala care isi lasa buletinul la receptia hotelului e penibila: poate iti dai seama ca imediat dadeau de fraier militieni in oraselul ala cu doua hoteluri, plus ca fara buletin erai un om mort…

LuciM (32 comentarii)  •  2 octombrie 2009, 2:08

Buna seara tuturor!

Domnule Geambasu,felicitari pentru articol!
Foarte multi romani STIU adevarul,insa,din pacate, putini au curajul sa mai si spuna, din cand in cand,acest lucru…Doar BUNUL DUMNEZEU si MAMA NATURA vor face curatenie si in ograda noastra…Plesita a plecat, DD va pleca,MS la fel etc,credeti ca vor lua cu ei ceva din marile averi pe care le au?!SUFLETUL,SUFLETUL,nu va vindeti SUFLETUL oameni buni!Acesta este singurul „lucru” pe care il vom lua cu noi!Pastrati-l curat!Romania profunda a murit in inchisorile comunisto-securiste insa e pe cale de a renaste astazi!Nu a murit degeaba ci s-a jertfit pentru NOI,precum Hristos,in numele lui Hristos!Aveti o mare responsabilitate Domnule Geambasu pentru ca faceti parte dintre urmasii Romaniei profunde ,iar ei,tortionarii,vor pleca pe rand…Doar Dumnezeu il poate ierta pe Plesita,iar cei ce au ramas,isi mai pot inca spala din pacate…
Cu RESPECT

corneliu (3 comentarii)  •  2 octombrie 2009, 10:47

prea multa zarva, cutremure sociale si neliniste programata.
prea multi zevzeci sunt impinsi in fruntea bucatelor de alti zevzeci, care nu au timpul material sa se ocupe chiar ei de toate si atunci „deleaga competentele” spre insi fara personalitate, fara dumnezeu, care nu au indoieli, ci doar certitudini: stiu sigur cum sa devalizeze o tara intreaga si suflete de-a valma…
ce legatura au cele de mai sus cu sportul?
priviti mascaricii-gangavi din fotbal care ies in fata camerelor de luat vederi pentru a se baga in seama pe munca si meritele altora, la adapostul unor averi frauduloase…
traim zile cand grupuri de interese ne fura viitorul, la adapostul unor functii vremelnic ocupate…
ati vrut democratie, poftim, aveti democratie, ne spun aurolacii epocii de aur, insinuati in toate straturile sociale, ei, Papusarii-scenaristi ai dezastrului actual si al viitorului fara orizont al tarii

taras bulba (107 comentarii)  •  2 octombrie 2009, 11:14

Ma rog asa o fi …Tovarasu si tovarasele….cam totuna cu doamnii si doamnele….Care e marea diferenta ? Stiu ca nu are legatura cu subiectul dar in regimul trecut am vazut finalel in direct disputate de Ilie Nastase la Wimbledon, am vazut echipa Romaniei ajungind Campioana lumii la Handbal, am urmarit in direct cum Nadia Comaneci revolutiona GimnaSTICA LUMII !!! Pina si generatia lui Hagi et Co. tot atunci sa format !!! Si mai stii ceva ? Atunci am trait la maxim, serile de poezie si muzica ale lui Pittis, Led Zepellin, Janis Joplin, Joe Cocker, Pink Floyd, Jimi Hendrix, Frank Zappa, Deep Purple, etc,etc…si tot sincer nu-miaduc aminte ca nu ma impiedicat nimeni..Am trait finala Stelei Bucuresti de Cupa Campionilor Europeani la Handbal comentata de Cristian Topescu sau finala de la Roland Garros a Virginiei Ruzici.. Sincer ? Interesante vremuri !!! Oare te-ai intrebat vreodata de ce aceste performante atunci ? Doar o simpla intrebare !!!

mbebe (2 comentarii)  •  2 octombrie 2009, 12:30

un articol bun ,dar eu cred eu cred ca mai trebuia facuta o diferentiere intre securistii care au condus fotbalul in trecut si cei de astazi ,diferenta care se vede in clasament ca sa ajungem din nou la fotbal ,cei noi au inceput sa-si spuna punctul de vedere si sunt in top .

3 Stooges (1 comentarii)  •  2 octombrie 2009, 13:21

Buna Ziua Dragi Romani –

Vreau sa zic in primul rind Domnului Cristian Geambasu asa cum se zice in OCCIDENT, CONGRATULATIONS FOR THE ARTICLE. VERY WELL DONE! Si, cum se zice mai nou in Romaneste JOS PALARIA.

Stim toti Romanii ce si cum despre securistii si ca mai sunt intre noi, pe pensii inca platite de poporul Roman. Inca mai sunt securisti activi in Occident infiltrati in comunitatile Romanesti, si platiti de banii poporului, de ce?

Iar pentru indivizi ca „Taras Bulba” ca raspuns: Nu se poate compara niciodata „performantele comuniste” din sport cu recordurile de performante OCCIDENTALE, pentru OCCIDENT pentru o civilizatie de viata buna este floare la ureche o performanta deprimata si sadica tipic comunista. ESTE O INSULTA LA ADRESA ACESTE VIETI PE ACEST PAMINT SA FACI COMPARATIE intre comunisti/securisti si OCCIDENTALI. Ce a ajuns de o Nadia Comaneci (de gimnasti in general), de fosti mari jucatori (de fotbal, handbal, etc..)…. au ajuns sa se prostitueze in OCCIDENT (Japonia)pentru ca securistii lea furat GLORIA si BANII de a avea o viata DECENTA in TARA LOR. In OCCIDENT, sportivii sun RASPLATITI cu ADEVARAT dupa PERFORMANTE printr-un sistem de civilizatie sanatos, fara a fii furati de securisti si comunisti. Sau mai nou acum batjocoriti de un Becali, Dragomir, Copos, Turcu/Borcea, etc… etc..

vasim (86 comentarii)  •  2 octombrie 2009, 14:07

pt @taras bulba: Domnule termina cu propaganda asta facuta comunismului.
Stii de ce s-au facut performantze pe vremurile alea ?
De exemplu in football pt ca toate valorile erau luate de 2-3 cluburi.
Nu prea te intreba nimeni la ce club vrei sa evoluezi, te lua cu jabca ca nu stiu ce securist a dat un telefon ca vezi doamna el in vrea pe jucatorul respectic la Steaua sau la Dinamo. Si transferul s-a facut!
La fel in multe alte domenii.
Totul era controlat nu puteai sa faci ce vrei.
Domnule unde aveai tu seara Led Zepelin ?
Esti nebun daca te prindea securitatea te baga la zdup ca faci propaganda!
Tu nu iti dai seama ce ai acum domnule!
E libertatea persoanei cel mai mare castig al omului.
Ca romanii nu stiu ce sa faca cu ea si sunt nevolnici din fire si inca asteapta sa le spuna tovarasii ce sa faca asta e alta problema!
Cred ca la TV statul roman ar trebui sa prezinte noilor democratici ce responsabilitati au si ce ii asteapta in democratie. Sunt multi care si la 20 de ani de la revolutie nu au inteles inca.
Oricum sa stii ca ceva tot nu s-a schimbat mita de pe vremea comunistilor pe care trebuia sa o dai vanzatoarei de la mezeluri sau de la paine a ramas aceeasi.
Si nu numai ca a ramas dar s-a propagat in toate domeniile si acum e o lege in Romania.
Ce a facut comunismul in romania a distrus un popor!
Si nu e singurul popor gefunden.
Performantele sportive se pot face si in democratie atat vreme cat sunt bani si cand acesti bani sunt folositi cu cap!
Deocamdata Romania are alte prioritati domnilor si aceste prioritati se numesc nivelul de trai , economia si bunastarea oamenilor. Cand aceste lucruri sunt indeplinite toate alte activitati o sa creasca vazand cu ochii daca economia unei tari e sanatoasa trage dupa ea toate celalalte activitati!

ninjutssu (4 comentarii)  •  2 octombrie 2009, 14:40

Un articol reusit Cristi(fara formalizari, ne aflam totusi pe un blog), dar mai presus de asta il gasesc folositor, avem nevoie sa nu uitam ca acele persoane la care faci referire continua sa ne bantuie existenta si continua sa fie o punte intre epoca apusa si prezent, si de care nu reusim sa ne debarasam odata pt totdeauna..

De asta cred eu ca avem datoria sa nu uitam, pt ca viitorul depinde de asta.

simplu suporter (51 comentarii)  •  2 octombrie 2009, 14:40

chapeau bas!

Nea Caisa (18 comentarii)  •  2 octombrie 2009, 14:58

Foarte bun articol. Cu o singura mentiune: printre ziaristii de azi sunt la fel de multi securisti ca si printre cei de ieri.

Comentează