Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Monstrul din Ghencea

Nu este vorba despre el, ştiţi voi cine, staţi liniştiţi! E despre un căpcăun fabricat ca să sperie copiii

Faţa ascunsă a lui Cristiano Bergodi. Uau! Ieşirile lui necontrolate. Ooo! Accesele de furie. Maamă! Totul livrat la pachet de partea […]

joi, 24 septembrie 2009, 1:33

Nu este vorba despre el, ştiţi voi cine, staţi liniştiţi! E despre un căpcăun fabricat ca să sperie copiii

Faţa ascunsă a lui Cristiano Bergodi. Uau! Ieşirile lui necontrolate. Ooo! Accesele de furie. Maamă! Totul livrat la pachet de partea adversă. Cu o atenţie specială pentru detaliu. Pentru detaliile derizoriului, ca la pictorii flamanzi. Ai noştri nu sînt nici flamanzi, nici pictori, sînt flămînzi. Fiindcă aşa se întîmplă. Sursele care au vorbit pînă acum despre regimul autoritar-discreţionar din Ghencea suportă contraatacul surselor care prezintă reversul medaliei. Sursele acestea de ultimă generaţie nu sînt altceva decît magma care pluteşte şi fierbe în jurul patronului. Şefi, şefuleţi şi băgători în seamă care au interesul să sape la imaginea bună a italianului. Prea bună, domn’e!

Nu ne-am închipuit niciodată că Bergodi ar fi un sfînt. Că pe banca stelistă a poposit un tip fără defecte şi fără slăbiciuni. Dar acceptînd că toate impoliteţile, ţipetele, sticlele şi scaunele aruncate în pereţi au consistenţă materială şi nu doar epică, personajul zugrăvit nu îşi schimbă fundamental profilul.

Poate că Bergodi este mai coleric decît lasă să se vadă în public, dar cîţi dintre noi nu părem aşa?

Poate că uneori reacţiona prost în momente în care era bine să asculte şi de alţii. Nu-i exclus ca din cînd în cînd să fi răbufnit orgoliul fostului căpitan lazial, dezmierdat odinioară de încurajările aristocraţiei romane, acelaşi om obligat acum, printr-o malversaţiune a vieţii, să lucreze în România, alături de un patron pentru care banul nu e ochiul dracului, ci calea spre Dumnezeu.

După 86 de zile petrecute la Steaua, Bergodi va rămîne persoana care a încercat să schimbe stilul echipei şi media de vîrstă, modul de a intra în relaţie cu jucătorii. A reuşit ceva, nu totul. Specialiştii autohtonii l-au bîrfit permament – nu ştie nimic, ascultaţi-ne pe noi! -, suporterii şi presa l-au simpatizat fiindcă au observat că în lumea fotbalului a apărut cineva care se exprimă coerent şi politicos, fără să facă apel la glume deocheate.

Gigi Becali ne-a îndemnat să nu îi mai plîngem de milă italianului, care şi-a luat tainul de 180.000 de euro. Aici e punctul sensibil. Dacă s-a bucurat la aceşti bani şi nu recunoaşte, Cristiano Bergodi are o problemă care depăşeşte toate scaunele şi toate sticlele de plastic aruncate prin vestiar. Între un acces de furie şi unul de lăcomie, e de preferat întotdeauna primul.

Comentarii (151)Adaugă comentariu

Garrincha (3 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 13:41

Mi se pare jenant sa-l scoata pe Bergodi coleric sau nebun. Oricum, cred ca Ferguson este unul dintre cei mai calmi oameni in vestiar, ce gluma buna.

sile (7 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 13:46

POATE CA NU MERITA SA SE STIE ATAT DE MULTE DESPRE EL, E TOTUSI UN GENTLEMAN, DAR NU UITA D-LE GEAMBASU CACI ARTICOLUL CU PRICINA ERA SCRIS DE CATRE UDREA, UN ZIARIST CARE DE CATE ORI APUCA IMPROASCA STEUA CU NOROI, NU CRED CA ACUM I-A LUAT APARAREA STELEI PRIN ARTICOLUL RESPECTIV

nelu (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 13:50

Bine spus, cine stie cel mai bine sa povesteasca versiunea lui Becali , aghiotanti , cei care sunt ca GAINILE IN CURTE CAND BUNICA ARUNCA BOABELE DE PORUMB, este incredibil cum uni oameni pot fi asa fara pic de mandrie.Sunt convins ca Bergodi are multe defecte la fel ca noi toti dar macar el a incercat ceva acolo unde chiar si FIARA , mandria noastra a tuturor stelistilor nu a facut nimic.
De la Hagi , doar Bergodi a avut voce in fata patronului si pt asta il respect mult, daca el intradevar a luat bani si spune ca nu este grav , pt ca desi uram pe Becali , nu ne plac nici cei care fac orice pt bani.
Eu insa pana la proba contrarie am sa merg pe mana lui mister , si sunt convins ca multi cred la fel, sunt prea multe exemple in care Becali a mintit cu o convingere remarcabila.
Nu stiu unde merge Steaua , dar sigur nu la mai bun , Stochita ninci ca ma intereseaza ce face sincer pt ca atat timp cat tot b este patronnu nu ma mai intereseaza performantele Stelei.
Traim intr-un moment trist pt Steaua , cand pe zi ce trece isi pierde identitatea, majita de scandaluri , valize , suspiciuni , antrenori si jucatori batjocoriti in ultimul hal.
Sa speram ca nee vom trezi intr-o zi si vom afla ca a plecat, ce zi frumoasa ar fi , sincer e incredibil pana unde sa ajuns, nu am crezut niciodata ca cineva poate fi atat de………………………….
FORZA STEAUA!!!!!!!!!!!!!
GIGI!!!!!!!!!!!!!GIGI!!!!!!!!!!!GIGI!!!!!!!!LASANE!!!!!!!!LASANE!!!!!!!!!!

gigi_becali_4 (12 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:01

Daca Becali a fost facut cu ou si cu otet de presa in baza declaratiilor unui jucator „anonim” de la Steaua, de ce sa nu acordam acelasi credit surselor anonime care il fac cu ou si cu otet pe Bergodi ?…

Ares (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:02

Domnule Geambasu, mult respect! Ma bucur si ma mir totodata ca ati atacat un articol din aceeasi gradina cu a dvs. Felicitari!!!

DJ Buton (21 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:05

Geambasule ,ai scazut in ochii mei….Il pui intr-o lumina nefavorabila pe Bergodi in incercarea de-a scadea presiunea care exista pe Jiji…
Nu cred ca mai inetreseaza in clipa de fata pe cineva daca Bergodi e isteric sau nu,tot ce intereseaza acuma pe stelisti si nu numai este daca pleaca ciobanu ala sau nu…
Nu inteleg ce urmaresti acuma tu de fapt?As vrea sate vad cata stapanire de sine ai avea tu intr-o relatie ca angajat-patron cu un imbecil ca Jiji…Nu intelegi ca lumea e satula de ****** cioban…Mai bineai pune si tu umaru la „debrcarea” lui sau ti-e frica de jignirle lui cand intri in direct cu el la GSP ???

DJ Buton (21 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:07

@Garrincha

Ai mare dreptate..Nici Ferguson nu e cu toti boii acasa (sa nu uitama episodul cu Beckam) si totusi o facut multe performante la MU….

gigi_becali_4 (12 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:07

pentru Nelu :
cu respect te informez ca daca vrei sa fii corect si crezi in varianta jucatorului „anonim” de la Steaua TREBUIE SA CREZI si in varianta din surse anonime care il descrie pe Bergodi ca fiind coleric si tra-la-la 🙂 Sau poti fi corect si sa nu crezi nici una dintre ele… Daca insa pe una o crezi si pe cealalta nu, te descalifici singur… Moral vorbind… Si in al doilea rand, gainile care mananca boabe in curte la bunica ta au identitate, pe cand la varianta colericului Bergodi nu se mentioneaza sursa informatiei, deci presupui TOTAL aiurea ca ar fi vorba de Argaseala and Co. PEACE !

erki (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:08

Niciodata sa nu credeti domnule Geambasu ca Bergodi ar pretinde niste bani pe care nu ii merita sau se lacomeste la banii „necuratului”.. Cand el castiga binisor din contracte serioase.. jiji invata sa mulga oile.. Nu este deloc greu de observat ca il loveste pe machidon unde-l doare mai tare..: la bani! Jiji a pretins ca l-a lovit in demnitate, dar la el toata demnitatea se rezuma la bani.. Si atat!.. Exista o vorba prin constanta.. despre makidoni.. ca sunt scotienii nostri.. Cine stie cunoaste!
..post scriptum.. 1. Stiti cand va vinde jiji Steaua? Cand va ramane fara bani.. Cat mai are ceva bani va tine Steaua si cu dintii!De ce? Nu ca ar iubi fotbalul sau Steaua ci pentru ca fara Steaua ar fi un nimeni ! (nu ca nu ar fi si asa..)

Asm (16 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:12

Numai comentarii negative la articolul la care faceti referire. Asta cu a primit sau n-a primit banii … daca Becali zice ca a dat bani, sa probeze, cu factura, extras de cont ceva. Fara dovezi, inseamna ca au fost bani la negru, deci oricine il acuza pe Bergodi ca a luat bani, il acuza pe becali de evaziune fiscala :))

Werder (24 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:20

ce nu a tipat gibonul cand Hagi a refuzat banii? Putea sa spuna atunci ca-i trimite, ii baga in contul lui Hagi etc, ba chiar ca-i doneaza. Atunci nu mai tipa ca i-au ramas lui, acum tipa.

Werder (24 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:22

banii nu trebuiua trecuti in acte cumva?? Sau ii evaziune fiscala dom’le. Eu trebuie sa trec tot in acte pt a plati impozitul, iar bogatasii nu?

mikutu (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:25

sa dovedeasca CU ACTE , oierul , ca Domnul Bergodi a primit banii respectivi , si mai vorbim dupa aia ! si daca , PRIN ABSURD , vom ajunge sa vorbim in situatia respectiva , sa punem in balanta si ”tepele” razboinicului ******* ! pana atunci , totul e cancan ! mai putin : CIOBANE , PLEACA DIN GHENCEA !

jan pit (111 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:26

dupa parerea mea patronii sint vinovati de ce se intimpla in fotbalul romanesc actual

kyfi (8 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:27

Ceea ce nu pot pricepe oile lui Becali de la Steaua e ca noi nu il mai vrem pe cioban acolo.PUNCT!!Ciobanul care mintea ca uraste securistii foloseste acelasi mod josnic pentru a defaima un om!!!!Asa ne-a mai aratat inca odata,daca mai era cazul,ca e doar un mare mincinos si fanfaron.Trebuie sa priceapa odata si pentru totdeauna ca ne-am saturat de el si mai ales de modul lui infect de a fii.Nu mai putem rabda sa fim facuti huligani,drogati si betivi toti suporterii la gramada,daca el nu s-a gandit ca printre cei care il contesta cei mai multi sunt oameni corecti,atunci i-o spunem noi!!!Nu mai suntem in sclavagism,avem alte pretentii de la un ,,europarlamentar”(el bietul cred ca se crede in transhumanta!!),l-am iertat de multe ori dar acum,gata!!!gigi Becali,pleaca din Ghencea!!!Steaua nu este a ta!!!PAc,pac….

H2SO4 (4 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:28

Foarte corect scris! Felicitari Cristian!
Si logica ne spune ca monstrul fabricat de pe banca tehnica nu are consistenta pea mare. Nu inteleg de ce s-ar fi dus toti jucatorii la „nebun” la hotel dupa demitere in miezul noptii. Daca urla si arunca cu scaune cred ca jucatorii ar fi fost primii care sa se bucure. Ceea ce nu s-a intamplat. Nu am vazut oameni fericiti la Steaua. Decat pe Gigi. Dar el e fericit si cand ajunge sa joace cu Argaseala in poarta, Mache fundas si el antrenor. Si atunci o sa ne zica ca va castiga cupa Uefa si ca a facut Arsenal de Ghencea.

fer (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:32

orice ati spune voi presarii despre el, Bergodi e singurul antrenor care nu a stat drepti in fata lui Becali si pt asta merita apreciat… iar echipa a mers destul de bine cu el antrenor pe banca.

nicky (35 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:40

Cred ca stiu despre ce vorbiti….si sursa este sigura…jucatorul care face acum acele dezvaluiri este Horia Ivanovici, ce sa mai… efectiv e el, ce naiba? Va dati seama cum sunt privite toate articolele ce invoca surse din club. Pentru asta, spuneti-i mersi colegului vostru. Pana la urma, culegeti ce ati semanat, iar neincrederea cititorilor in astfel de articole este acum justificata.

Armanovici (3 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 14:44

Campanie de cosmetizare a nebunului din loja.
Vrem sa vedem factura si dovada ca becali a platit impozit CAS si toate taxele aferente sumei de bani platita lui Bergodi.
Steaua trebuie data exemplu daca se face evaziune fiscala!

Doctoru’ Manole (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 15:00

‘Fata ascunsa a lui Bergodi’ – o incercare penibila de a denatura imaginea fostului antrenor. Pentru autorii articolului (Dan Udrea si Eduard Zelgin) cat si pentru domnul Argaseala : ‘Bergodi in particular’ NU NE INTERESEAZA !!!!! – ‘Bergodi antrenorul’ a fost angajat/demis de Becali, pentru ‘Bergodi antrenorul’ protesteaza fanii Stelei, pe ‘Bergodi antrenorul’ analizati-l in ziar !!!
……nu-mi vine sa cred ca ati aberat pe 3 pagini despre gesturile din birou ale italianului……in urmatoarele editii vom citi si despre iesirile nervoase ale lui Dan Petrescu, Ionut Popa, Basarab Panduru ? Ce ziceti?

dasichh (2 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 15:16

domnule Geambasu intr-un articol de azi un coleg de-ai dumneavoastra incearca sa ne scoata ochii cu niste statistici si cifre de audienta … va rog sa faceti dumneavoastra o statistica printre cei care au tot scris zilele acestea pe blogurile gsp cati dintre ei fac parte din aceasta audienta si cati nu … desigur putem presupune pertinent ca printre ceilalti putini stiu sa scrie dar nu v-ar interesa mai mult o audienta formata din cei care au scris pe aceste bloguri? … ce ati alege?… mi se pare atat de jenanta interventia colegului dumneavoastra – chiar mai jenanta decat a domnului naum … nu faceti decat sa lasati impresia ca de fapt cautati sa va justificati emisiunile cu monstri pe care le tot dati pe gsp …

Vali (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 15:23

Ce ma exasperati toti jurnalistii cu astia 180 k euro pe care Becali zice ca i-a dat lui Bergodi si apoi il denigram pe Bergodi nu recunoaste.Cuvintele cheie aici sunt”Becali zice”, iar voi automat il credeti pe Becali,iar pentru voi faptul ca nu are nici o dovada ca i-a dat e ,culmea, o dovada ca zice adevarul.tot” Becali zice” ca vor veni 20 000 fani sa-l sustina,Becali zice ca va castiga UEfA.Cuvantul lui becali contra cuvantul lui Bergodi, dar pentru pentru voi dilema asta e prea simpla.Bergodi e un om care emana DOMNIA prin fiecare por al lui, pe cand Becali pute a branza si cand vorbeste din parlamentul europei.

vineri13 (13 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 15:30

bravo, geambasu!

raul (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 15:43

Domnule… jos palaria! Ma bucur ca nu sunteti de aceeasi parare cu a colegului d-voastra****** ziaristic vorbind… bineinteles ca despre nea’ dan udrea vorbesc aici… Bergodi este si va ramane un gentelman, si de cel putin o mie de ori mai educat si mai manierat decat orice personaj din conducerea si anturajul Stelei.

Djsoso (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 15:44

Inca un motiv in plus sa strigam cat putem de tare: jiji AFARA DIN GHENCEA pac pac ma-ntelegi?

dyers_eve (3 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 15:49

Corect si de apreciat ce spui.
Personal as accentua pe acel mare „daca” din final. „Daca s-a bucurat la bani”. Pentru ca nu Bergodi trebuie sa dovedeasca faptul ca nu a luat, ci Becali trebuie sa demonstreze ca i-a dat.
Iar aici, cei care au livrat informatiile (adevarate sau false) colegilor dumneavoastra, in graba lor de a-i face un serviciu, l-au pus pe Becali intr-o situatie dificila: daca nu demonstreaza, e mincinos (nu ca n-am fi obisnuiti cu asta). Daca demonstreaza, e evazionist (da, stim si asta…). Cred ca o s-o lase in coada de peste, si o sa spuna (a cata oara?) ca a glumit.
Iar pentru aspectul moral al povestii, retin (si corectez) observatia facuta aici de un alt cititor: cand Hagi a renuntat la bani (sau atatia alti jucatori), tot Becali a fost cel care l-a balacarit in presa. Sigur ca asta nu-l scuza pe Bergodi, dar nu-mi trezeste nici un dram de compasiune pentru Pacalici.
Pana una-alta, astept dovezile (fie si indirecte) ale conducerii Stelei. Ca la cate minciuni au scos pana acum…

DJeorDJe (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 15:53

Pleaca din Ghencea!

LuciM (32 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 15:56

Buna ziua tuturor,

Dupa parerea mea,Bergodi a incercat sa redea stelistilor demnitatea,atat de calcata in picioare de acest circar de patron(nu ii mai spuneti cioban,oier etc pt ca in felul asta jigniti OAMENII care se ocupa cu asa ceva).Sa aplauzi adversarii la terminarea meciului,indiferent de rezultat,asta e numai la indemana unor caractere puternice.Iar jucatorii l-au iubit,indiferent de ce spune acum circarul si acolitii lui,”pelerinajul” la hotel dovedeste acest lucru.Insa a fi iubit de catre jucatorii si suporterii Stelei mai mult decat el,circarul,a fost de neconceput pt o minte bolnava si megalomana.
Acesta,circarul,are impresia ca si o parte dintre voi,jurnalistii,ca daca are RATING pe sticla este si iubit de cei care il privesc.Ei bine,paradoxal cum vi s-ar parea,nu este asa.Asa ca ,dragi jurnalisti(in special draga d-le NAUM) ,nu subestimati inteligenta celor care va privesc pt ca a-l privi nu inseamna si a fi de acord cu circarul,oamenii se uita la el ca la o curiozitate,ceea ce gandesc ei cu adevarat aflati aici,pe bloguri.
Exista un proverb romanesc:”Pe nebun sa-l ocolesti si de prost sa te feresti” iar altul:”OMUL sfinteste locul”, se pare ca unii dintre jurnalisti nu le cunosc si cred ca daca fac RATING bun(BANI) altceva nu mai conteaza.Este FALS! ****.Ce-i drept fiecare este liber sa faca ce vrea….
Cu RESPECT

vlad (96 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 15:56

nu-mi pasa ce prima de instalare a luat, pentru ca daca a fost data cu titlul asta atunci asta este, si nu mai intra in discutie. Mai departe… Bergodi o sa stea pe bara pana la vara, mi se pare normal sa primeasca salariul pana atunci!!! Cel putin!! Daca poate Moratti, de ce sa nu poata si Gigi.

cutzu schiop (30 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 16:15

fie ca vrea ciobanul sau nu…mister bergodi e antrenor cu staif stie meserie il denigreaza cum a fucut cu toti antrenori care au trecut prin ghencea .Totul e doar o alta minciuna ciobaneasca incearca sa discrediteze.Imi face greatza faptul ca nu are sange in instalatie sa demita antrenori fata in fata…o face pe la spate pe sticla…pervers deci e o******…**** becali pleaca din ghencea !!

FANE (5 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 16:21

bravo cristian, pastreaza-ti coloana vertebrala caci prin studio pe la gsptv, pe unde stai f mult, bantuie un cancer teribil , care miroase de pffff. De ex la noi se critica oricand, orice si nimeni nu are rabdare cu nimeni. Mai exact, aseara priveam meciul de pe digisport Villiarreal-Real Madrid(dealtfel o capodopera de meci)si radeam in sinea mea de comentatorul roman care era mai interesat de fazele litigioase si pierdea spectacolul in sine. Si in vest arbitrii gresesc, jucatorii au zile bune si zile proaste, antrenorii sunt uneori inspirati uneori nu dar cel mai important este: spectacolul total se desfasoara pe teren si nu in cine stie ce studiouri, dupa meci, apoi in tribune nu puteai arunca un ac, PT CA OAMENII AU CE VEDEA.

Phan (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 16:24

Incep sa cred ca poate avem o sansa sa scapam de „Europarlamentarul Luminii”.
Chiar daca el se va incapatana sa nu vanda, sa tina cu dintii si ghiarele de STEAUA, la un moment dat va ceda.
Cum bine a spus cineva: CAND NU VA MAI AVEA BANI.
Trebuie spus ca afacerile lu JIJI merg cam prost in ultima vreme, CRIZA, iar banii pe care-i mai baga in echipa, sunt produsi tot de STEAUA, nu-i aduce el de acasa. De acasa nu mai are ce sa aduca.
Deci STEAUA la ora asta produce atatia bani cati baga JIJI in echipa, degeaba mananca el „corcoduse” impreuna cu Dragomir. Ca vai, baga o gramada de bani.
Ganditi-va: Bilete, Tricouri, Publicitate, Sponsor, Drepturi TV, o groaza de bani facuti de clubul STEAUA.
Dar daca STEAUA nu ar mai produce…
Va las pe voi sa va ganditi!

alex (4 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 16:33

”’luni plec de la steaua,castigam cupa uefa,campionat,cupa romaniei etc,vand steaua,dau palmaresul si culorile clubului suporterilor”’ si cate si mai cate acesta este GIGI BECALI un om fara cuvant si un sarlatan,deci sunt multe argumente sa-l credem pe BERGODI cand spune ca mai are de primit bani.

termometru (5 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 16:41

Este o chestiune de cultura. Bergodi este „dinte pt dinte”, catolic, nicidecum „intoarce si obrazul celalalt” ortodox.

A dat „marele patron” bani fara acte? Cum? Nu sunt acte, banii se cer din nou. Nu este lacomie, este „dinte pentru dinte”.

mihai-dudu (6 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 16:46

Domnule Geambasu,

Eu nu sunt de acord cu ultima Dvs fraza deoarece nu cunoastem noi termenii in care cei 2 au facut intelegerea. Asa ca nu trebuie caracterizata drept lacomie lupta pentru a obtine drepturile ce ti se cuvin in urma unei intelegeri sau contract.
De ce nu-l intreaba nimeni pe Becali si pe bergodi ce au reprezentat cei 200.000 Euro?
Cum e posibil ca patron sa platesti cuiva 200.000 Euro fara acte doveditoare? Unde suntem noi aici, la piata in Nigeria?
Becali declara tot timpul ca pentru el nu conteaza contractul ci cuvintul dat, dar ma indoiesc ca-si mai aminteste discutii cind il apuca toanele. Si in orice caz modul asta de abordare a intelegerilor contractuale este dubios, duplicitar, confuz si sigur ilegal.
Sper ca m-ati inteles ca militez pentru claritatea, transparenta si legalitatea contractelor dintre angajat si angajator.

marius (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 16:49

Suntem o natie de analisti, ne spunem parerea, dam solutii si in final ingamfarea si proasta crestere a unuia care se crede crestin, laudandu-se cu asta, de parca Dumnezeu spune sa te lauzi pe tine si nu pe el. Chiar asta e o problema, impreuna cu multi altii care ne streseaza zilnic si in plus mai trag si seva tarii asteia.

Andrei (13 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 16:54

D-le Geambasu,
povestea cu Bergodi este exact pe tipicul Securitatii. daca nu poti dovedi ceva, fa mult zgomot si baga mult fum ca poate, poate se prinde ceva.
zvonerii stim cine sunt, as vrea sa inteleg de ce GSP-ul isi ia rolul de raspandac? probabil ca tot din goana dupa „rating”…
e greu sa faci jurnalism si e si mai greu sa admiti ca ti-ai gresit vocatia si nu la sport, ci la cancan ar trebui sa fie angajati unii din colegii dv.

REALISTSTELIST (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 17:02

…rog a nu se intelege ca sunt vreun fan jiji, dar pe un antrenor rezultatele il tin,iar mie nu mi se pare ca steaua sa fi realizat mari rezultate cu italianul si nci jocul nu arata prea bine. degeaba ii promova pe pushtani daca ei saracii nu erau in stare sa dea 3-4 patru pase la coechipier(vezi pe onicas in meciul cu dinamo sau in calificari pentru europa league).in mod sigur au fost alte probleme la mijloc decat faptul ca nu sttatea bergodi in pozitie de drepti in fata lu jiji.in alta ordine de idei, haideti freatilor sa incurajam echipa ca jiji n-o sa plece ca-l trimitem noi o sa plece cand n-o sa mai aiva bani.FORTZA STEAUA

Vlad Iasi (3 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 17:03

A promova unele principii ca argumente intr-o astfel de situatie si a da verdicte filosofice in final nu face altceva decat sa geneze un articol, nu si un subiect.
Problema e mult mai simla si deloc principiala:
– becali a dat sau nu a dat banii aia la instalare, n-avem inca un verdict, deci nici subiectul;
– a dat banii si exista o hartie care sa consemneze treaba asta?! sa scoata hartia si pace!;
– a dat banii pe incredere si in virtutea onestitatii? sa fie sanatos! garantia pentru banii oferiti drept garantie lui bergodi a cazut in momentul in care becali si-a batutu joc de bergodi!;
– recunoaste bergodi ca a luat banii fara sa existe acte doveditoare ca i-a luat, bravo lui! contractul trebuie respectat, cuvantul lui bergodi nu se mai justifica dupa ceea ce a patit!;
– dumneata daca ii dai unui nevoias cinci lei astazi si te duci peste o luna sa ti-i ceri indarat te astepti sa-i primesti?
Becali isi plateste dreptul de a batjocori antrenori, jucatori, suporteri, jurnalisti, procurori, presendinti, istoria in sine si voi il plangeti ca a dat prea mult! I-a bagat careva mana in buzunar si l-a talharit? A castigat el vreun proces si nu s-a respectat sentinta?
Ne te banuiesc de nimic inca, domnule Geambasu. Articolul de astazi e rezultatul unui mod indoielnic de a privi lucrurile.
Va doresc sa ramaneti nepretuit!

Cristian (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 17:15

mosule ai ceva curaj in spatele internetului…dar cand o sa-ti vad verticalitatea la gsptv cand vb cu becali in direct…te urmaresc atent de fiecare data.

mi-e scarba de numai pot dar sunt microbist si trebuie sa ma uit la tv chit ca particip la minunatul ala de rating din cauza caruia va compromiteti – !

PS: a x-a oara cand coleg al tau udrea atinge paroxismul prin articolul ala murdar – ca mesaj.

adrianssen (5 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 17:21

hahaha
perfecta dreptate.

IonutG (2 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 17:23

E cat se poate de pertinent articolul. O intrebare imi vine mereu in minte. Oare cum de un antrenor este excelent, genial, cel mai bun, cand este investit in functie, pentru ca apoi sa devina prea moale( vezi Lacatus), prea arogant cu jucatorii( vezi Hagi), prea nu stiu cum ( Dorinel) sau tralala ( mai nou Bergodi). De la o posta se observa, ca e acelasi scenariu de fiecare data cand se demite un antrenor la Steaua, atacul la persoana pentru a-l discredita. Atat a mai ramas bun in tara asta OTV-ul si Becali dar parca se cam duc si astia.

Vasco. (267 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 17:27

Urmaresc si eu de mult timp „evolutia”(era mai bine zis involutia)fenomenului fotbalistic romanesc.Multa vreme am sperat ca se va intimpla,ca acesti mafioti care il manageriaza vor si dezvolta „afcerea: si ca astfel am mai avea cindva vreo sansa sa mai vedem crescind fotbalisti de valoare care sa ne aduca noua satisfactii si lor bani..Dar constat ca fotbalul a incaput pe mina urechistilor,a manelistilor,de la fratii samsari pina la presedinti de club,care mai ieri erau ciobani,bisnitari de butelii s.am.d.Toti uniti de aceleasi interese .Specctacol?Performante?Banii si atit!Dispret fata de suporteri.Sia tunci m-am decis:daca ei ma dispretuiesc o sa-i tratez la fel.Ba mai mult o sa ma bucur de orice insucces al afacerii lor.Si ca stelist,cazul meu dar si ca roman.Stiu ca o sa-mi zica unii ca nu sunt patriot,etc…Eu le zic ca tocmai pentru ca sunt!

andrei m (4 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 17:37

Orice ar spune ciobanu’ sau orice ar face nu se va ridica la nivelul lui Bergodi. marturisesc mi-a placut si imi place enorm. Marturisesc de altfel ca nu voi mai merge pe Ghencea prea curand. decat sa dau un ban pentru cioban mai bine dau unul pt firma de cablu. Bergodi a parut antrenorul ideal, si cred ca era cu adevarat. A jucat cu tineretul , cu Steaua II , n-a avut nici un ley de transferuri ,i s-au bagat pe gat jucatori si tot a reusit sa faca treaba. S-a ridicat impotriva patronului iar pentru „noi” cei din tribune asta conteaza enorm. Nu ma intereseaza ca a pierdut cu Urziceni , Dinamo sau a facut egal cu CFR , ma intereseaza ca Steaua avea o idee de joc , avea un drum avea un viitor bun. Acum…..nu ne-a ramas decat sa speram ca se va vinde echipa catre cineva care va sti cum sa fie manager , investitor si ATAT. Restul sa se ocupe oamenii cu fotbalul.

Vlad Iasi (3 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 17:57

Articolul de astazi e rezultatul unui mod indoielnic de a privi lucrurile sau prima pomana inaite a stabilirea pretului.

Eu asta am scris in penultimnul paragraf. Ma intreb daca am atins un punct sensibil sau doar ati considerat ca suna mai bine asa cum ati afisat pe blog…?

sevilla86 (15 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 18:19

Adevaratul MONSTRU DIN GHENCEA il stim cu totii,el este! Un MONSTRU creat de voi,in fata caruia tremurati de frica ca sa nu va goneasca din palat cu tot cu carul vostru de reportaj ! Pozitia voastra de drepti se vede in fiecare cadru,tremurati de frica sa nu va spuna ceva ne la locul lui-cu nebunul nu se stie niciodata ! Nu aveti curajul sa-l contraziceti cu absolut nimic,pentru ca MONSRUL DIN GHENCEA are intotdeauna dreptate!

ciupi (376 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 18:38

sa vina la televiziuni cu scaunele rupte – dar sa aiba pe ele amprentele pantofilor bergodieni, altfel nu-i credem…

miru (10 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 18:39

domnule geambasu, credeti ca la emisiunile televizate puteti spune aceleasi lucruri despre gigi intr-o discutie in direct cu el?,,,,,,,…..eu ma indoiesc pentru ca va vad aproape umil cand discutati cu el. Nu mai vorbesc de domnul naum pe care il consideram un soi de lider al generatiei sale de ziaristi sportivi…dar de cand a plecat de la tvr ca sa ajunga la gsp s-a inmuiat de tot..il pupa pe gigi stim noi unde mai tare si mai apasat decat oricine.
Poate e doar impresia mea dar de dragul ratingului nu prea poti sa te faci de rusine daca te cheama geambasu sau naum.

Nu te pune…cu jiji (1 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 18:43

Nu te certa niciodata cu un prost! Te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta… si face audienta!

Mama Omida (8 comentarii)  •  24 septembrie 2009, 18:48

Total gresit rationamentul dvs, domnule Geambasu! Bergodi are dreptate sa nu recunoasca acei bani pe care daca i-a luat cu atat mai bine, oricum sunt bani negri, netrecuti in acte! Faptul ca Becali ii va da lui Bergodi 400000 in loc de 200000 de euro va avea un impact mai mare asupra ciobanului, ahtiat dupa bani, decat toate scandarile suporterilor. Bravo, Bergodi, i-ai banii ciobanului interlop!

Comentează