Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Naţionala supraveghetorilor de fotbal

Naţionala lui Iordănescu. Naţionala lui Piţurcă. Naţionala lui Răzvan. Sintagme de lucru, simplificatoare şi simpliste. Aţi observat, niciodată naţionala nu aparţine suporterilor. Ei, fiindcă de aceea sînt suporteri, au dreptul să suporte, să sufere, să bea o bere. Dar nu […]

duminică, 6 septembrie 2009, 1:48

Naţionala lui Iordănescu. Naţionala lui Piţurcă. Naţionala lui Răzvan. Sintagme de lucru, simplificatoare şi simpliste. Aţi observat, niciodată naţionala nu aparţine suporterilor. Ei, fiindcă de aceea sînt suporteri, au dreptul să suporte, să sufere, să bea o bere. Dar nu se pot exprima, nu au liber la păreri calificate.

Dinu Gheorghe, un Charles Darwin apres la lettre, a  împărţit oamenii în două categorii. De fotbal şi din fotbal. Oameni de fotbal sînt cei care au jucat şi cei cu carnet de antrenor. Cei din a doua categorie nu au voie să discute despre echipa naţională, cei din prima, da. Oamenii din fotbal sînt patronii, investitorii. Băieţii răi şi subiectivi. Gigi Becali, Cristi Borcea, Adrian Mititelu. Ei au interese şi vor să-i facă rău lui Răzvan. Dar împotriva lor există o altă categorie nedefinită de domnul Dinu. Oamenii de bine din fotbal. Avocaţii din oficiu. Ei sînt tipii care ne supraveghează gîndurile. Cu asta s-au ocupat şi în trecut, deci şi dînşii au calificare.

România antrenată de Răzvan Lucescu începe să se vindece de izolare. Iese pas cu pas din labirintul suficienţei ambalate astfel încît să semene a competenţă. Părăseşte universul acela posac marca Piţurcă. Naţionala redescoperă sensul profund al echipei care reprezintă o ţară. Demnitatea şi atitudinea se reîntorc din exil. Galbenii antrenaţi de Răzvan nu arată însă ca o mare echipă. Deocamdată. Probabil că Mara şi Max Nicu nu sînt pilonii pe care se va clădi noua naţională a României. Totuşi. Dacă va avea înţelepciunea să asculte şi de duşmani, nu doar de prietenii de profesie, Răzvan va reuşi să cîştige ceva important. Să redea naţionala celor mulţi. Noi, oamenii de pe lîngă fotbal sau cum Dumnezeu ne vom fi numind noi, vom continua să spunem ce gîndim, chiar dacă îi vom supăra pe Dinu Gheorghe şi pe George Copos.    

Comentarii (59)Adaugă comentariu

mihai (8 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 14:46

un sut la poarta min 42
un sut pe poarta min 63
doua driblinguri: 1) min 42 2) min 63
mai multi fini
selectionata rapid-fcbrasov
—————————————-
penibil. nu m-am simtit reprezentat de aceasta echipa construita din „vechi” amici, conostinte sau rude.

vasim (86 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 14:51

Max Nicu poate e de viitor si merita incercat cel putin in 5-6 meciuri.
Ceea ce joaca el in Germania e total diferit fata de nationala Romaniei, de aceea el are nevoie de timp ca sa se adapteze.
Totusi el are de partea sa varsta pe cand Mara e mult prea batran sa mai fie convocat.
Razvan sper ca s-a lamurit cu Mara si pe viitor va apela la jucatori mai tineri.
Avem nevoie de o schimbare dramatica pe viitor!
Avem nevoie sa cladim o noua nationala!
As miza pe jucatori tineri pana in 25 de ani.
De exemplu Roman a jucat aseara foarte bine si merita sa joace de la inceput!
Razvan mizeaza pe tineri!
Doar jucatori buni ca Rat, Chivu, Mutu(Lobontz cand isi revine) ar trebui sa ramana dintre cei peste 27 de ani, restul jucatorilor trebuie sa fie sub 25 de ani!
Si atunci avem viitor!
Hai Romania, hai Razvan!
Felicitari pentru rezultatele de pana acum!

Ciprian (43 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 15:08

Sper sa revina vremea in care sa pot tine cu nationala cu sufletul deschis fara sa ma mai gandesc ca victoria ar putea prelungi vremea mizeriilor rancede ascunse sub pres de acest popor slab , speriat pana si de ***care este poporul roman . Frustrarea lui Razvan ne va costa pe toti – ea este specifica celui care tine cu rapid si brasov .. adica : moarte lui dinamo si stelei . de aici pana a juca cu : – Apostol ( tot respectul pt el de cand era la farul – pt farul e jucator bunicel – dar e slab lent si face fatza doar la echipe slabe si lente ) – Coman ( a avut un reflex bun la un sut topait , dar bara din prima repriza si la golul anulat al lui henry cat si la gol a fost praf pt ca este prea scund ) – Surdu ( asta e monument – este incredibil cum a putut asta sa ajunga la nationala .. nici nu pot comenta .. ) – Radoi si Chivu ( mediocrii si scunzi – tamas goian sau ghionea ar fi fost mult mai potriviti – acum ca am avut noroc meciul asta e bine dar pase spre atac de la fundasii centrali cum se joaca fotbalul modern nu au fost ) – Mara mie mi-a placut un pic dar e batran si grasutz fata de cum era el la arges si dinamo deci .. – max nicu nici nu s-a vazut in joc . – maftei .. la nationala nici asta nu mai comentez ca e mult prea penibil Jucatori am avut : Marica , Rat , Ghioane si surpriza Roman ( singurul lucru bun adus de razvan lucescu ). Erau de luat la lot : Torje Adrian si Andrei Cristea si M Niculae Ghionea B Stancu Dolha Sapunaru Chiar si Costea si Deac , Tanasa .. etc . Ne-a adus jucatori muncitori ce sunt dedicati Romaniei , dar nu a adus jucatori talentati si chiar daca ii aducea – nu stiu daca poate sa le insufle dorinta de a isi folosi talentul pt binele tarii , echipei si al romanilor . Cu stima Ciprian

cristi (21 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 15:30

eu am vazut acelasi joc fricos si meschin, am avut noroc ca nu am luat 3 sau 4. pe banca a fost varzanel dar putea sa fie la fel de bine si piturca, nu si-ar fi dat nimeni seama

mi se pare mie sau presa incearca sa ne vinda gogosi? chiar am jucat PROST aseara (ca de obicei). iar despre surdu… nu am cuvinte

Ionut`hd (1 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 15:46

Felicitari pentru articol !
Pana la urma, Dinu Ghoeorghe vrea cat mai multi jucatori de la Brasov in ntionala ca sa poata face afaceri profitabil cu Roman and company.

maigret (27 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 15:48

Din nou ai dreptate.Cu Roman si cu Tanase pe benzi si cu Mutu langa Marica,Nationala va castiga in consistenta!Ramane de rezolvat problema fundasului dreapta…Aseara a cam fost vid pe partea aia,in ciuda eforturilor lui Maftei…

mda (1 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 16:11

a scuze am inteles e cu schema… sincer e primu post pe care-l citesc… la tv ce te mai vad

un stelist plictisit (3 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 16:23

cristi sunteti penibili la gsptv: aseara jucase nationala si voi primul interviu cu marele expert gigi becali! voua chiar nu va e rusine?

adrianovici (2 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 16:25

aseara l am auzit pe copos utc istul care si a adus aminte cum ridica osanale pe vremuri impuscatului…ceva de genu i a ridicat si „selectionerului”…”magnidic,extraordinar,incredibl”…nea copose,,,lasa ne te rugam,,,cu cugetarile tale,,dinu vama..la fel..aplaudacul si aparatorul din oficiu..oameni buni, fiti obiectivi si realisti..avem o selectie defectuoasa, jucam nimica..bv pt becali(apropo, sunt dinamovist)..a spus lucrurilor pe nume! razvan lucescu este maxim pt antrenor secund, sa se ocupa cu partea de motivare si psihologica,,,ca si selectioner, imi pare rau…e prea mare palaria pt el..

mieusa (37 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 16:32

Angajam ajutor de selectioner de nationala. Atributii principale: colectate, analizare, sintetizare de opinii de la 2.531.414 fani connaisseuri de fotbal ai echipei Romaniei si transmiterea si integrarea acestora in conceptia RL. Aceste opinii numite de multi chiar sfaturi pot fi initiate la mese, la wc, la nunti, inmormantari sau chiar si in momente intime, vor avea menirea de a aduce Romania in cel mai scurt timp pe unul din primele locuri din lume.

dragos (2 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 16:50

mi-a placut articolul, bravo

marius (15 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 16:55

in sfarsit s-a mai trezit inca unul. Elogiile altor gazetari mi-au provocat scarba. Degeaba slavim un 1-1 mincinos pt. ca nu avem valoare de campionat mondial noi suntem undeva printre primele 30 de echipe din lume s atat.

Garrincha (3 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 17:39

Aseara i-ai dat mana mana libera lui becali sa intervina oricand la Steaua, peste oricare antrenor, deoarece si el e „om din fotbal, bah baiatule”. Aveti dreptul sa va dati cu parerea(oricum numai asta stiti sa faceti). Apropo, numeste-mi o singura tara civilizata in care dupa un meci al nationalei, sunt contactati telefonic patronii cluburilor mari pentru a-si da cu parerea despre modul in care a fost facuta selectia? Din ridicol ati cazut in penibil aseara la gsp, ati dat voie oricarui individ care vindea butelii, facea bisnita sau era cofetar inainte de revolutie, sa debiteze. Voua va pasa de fotbal, lol, ar trebui sa schimbati sloganul ala deoarece daca avem fotbalul cum il avem in mare parte vi se datoreaza si voua.

Albu Sibiu (36 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 18:09

Am citit atent articolul si am inteles un lucru despre acest textuletz de duminica. S-a nascut din frustrarea unor vorbe si tot in frustrare va muri. Nu e vorba de fapt in articol a se reda nationala celor multi, adica suporterii. Fiindca ei oricat ar spune ceea ce gandesc nu se va auzi nicaieri. Mai degraba s-ar traduce ideea articolului: sa redea nationala ziaristilor. Aceia care-l noteaza pe Mara si pe Surdu cu 6 pt prestatia de ieri, iar pe Apostol cu 8!!! Aceia care dau note cu 30% mai mari romanilor decat francezilor dupa un meci ca cel de ieri. Acesti becali saraci, de idei si de bani, acestia trebuie sa fie principala sursa de idei pentru R. Lucescu? Probabil ca urmatorul selectioner trebuie sa fie neaparat din presa sportiva sau din jurul ei. Ce spuneti de Panduru? (ca sa fiu mai expresiv, voi folosi o sintagma din limbajul yahoo) ” :)))))))) „

dinamovistul 51mi (3 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 18:53

bravo dale peste nas, mam saturat sa primim jumatati de masura si sa spunem ca e intreg.asa cum intoneaza madrigalul condus de cel mai mare codos din fotbalul romanesc dinu paturica vama.ce sa ne facem ca nu vedem ca ai nostri au ajuns o singura data in prima repriza. ca siau sapat transee la 16m ,ca surdu rateaza singura ocazie de gol —- dar nu iesim mandri nevoie mare in fata ,dedicam elogii antrenorului de parca nu noi suntem cei descalificati, vorbesc de viitor ,dar acesta suna rau.

vag (1 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 20:02

Asa e domnule, cand e vorba de echipa nationala tot romanul are dreptul la opinie, ca e „din fotbal”, ca „e de fotbal”, ca e paralel cu fotbalul si asta pentru ca echipa nationala e a lui. ROMANIA SUNTEM NOI!…

adrian_237 (16 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 20:07

bravo!in sfarsit un comentariu obiectiv

mm (2 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 20:43

Cristian,
Respectul meu inca o data. Ma indentific cu ceea ce scrii si nu e prima data. Din pacate sunt sincer si recunosc ca nationala actuala simt ca nu ma reprezinta. Pe mine si cred ca nici pe majoritatea suporterilor stelisti, dinamovisti, craioveni sau polisti din tara.
Stima!

bogdan (1 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 20:50

Nu am putut sta deoparte citind aceste randuri scrise pe genunchi . Asa cum cred ca echipa NOASTRA NATIONALA are nevoie de o reconstructie profunda asa cred ca si titularii acestor rubrici trebuie pusi in coltul de unde il hulesc pe Mara, pe Max Nicu, pe Ghioane(?!!?). Becali a accentuat in emisiune ca a fost sunat INSISTENT , REPET INSISTENT de care domnul , pardon fost domn (pentru mine) NAUM. Concluziile meciului in sine trebuiau prezentate prin elucubratiile marca becali?Pe cine interesa parerea lui becali?ASTA S-A INTELES IN TARA ROMANEASCA DUPA MECIUL CU FRANTA?ECHIPA NATIONALA ESTE SINGURA PARGHIE SPRE IESIREA DIN MOCIRLA FOTBALULUI ROMANESC.BORCEA E DERANJAT,BECALI E DERANJAT,IANCU E DERANJAT, MITITELU E DERANJAT;AVEM, IATA, PARGHIILE PRIN CARE PUTEM IESI DIN MOCIRLA, NE PUTEM RECASTIGA DEMNITATEA, PUTEM PRIVI DINCOLO DE FREZELE LUI NAUM SI GEAMBASU,PESTE VILA LUI BECALI DIN PIPERA.RAZVAN ESTE SUVERAN SI ACTIONEAZA CA ATARE. IL FELICIT. REZULTATELE NICI NU MAI CONTEAZA.SUNTEM DEMNI.SUNTEM FERICITI.DERANJAM.

Edy (1 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 23:47

„Naţionala lui Iordănescu. Naţionala lui Piţurcă. Naţionala lui Răzvan. Sintagme de lucru, simplificatoare şi simpliste. Aţi observat, niciodată naţionala nu aparţine suporterilor.”

Pai d-le Geambasu, chiar n-ai pic de bun simt? Cine lanseaza sintagmele astea? Nu voi?
Asa cum a mai spus cineva … n-aveti rusine, tot ii lingeti unde stiti mai bine pe alde Jijel si restul! Cica va pasa de fotbal! Ma uit inapoi si nu inteleg care a fost scopul acelui spot si acelei „campanii (??)”!
RUSINE!

timi (4 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 0:46

Ma alatur si eu, din pacate cu multe argumente, celor care au fost dezgustati de jocul penibil facut de nationala ieri.Ca unii conducatori il ataca pe Razvan avand si interese ascunse, nu facand referire doar la prestatia echipei, sunt de acord.Dar cred ca Lucescu Jr. face o mare greseala uitandu-se doar in gura acestora, ignorand parerea majoritatii suporterilor.Suporteri care nu au ambitii sau interese personale, ci vor doar sa aibe o nationala cu care sa se mandreasca.La ce ne foloseste acest 1-1 dupa un joc mai mult decat mediocru?De ce sunt convocati jucatori care nu au mentalitate de castigatori, venind cu declaratii despre valoare in bani a adversarilor?Daca nu se simt in stare sa lupte impotriva lor, sa nu vina la lot.Am fost rusinea Europei aseara cum trageam de timp, cum unii jucatori asteptau in zadar ca arbitrul sa fluiere fault la interventii mai barbatesti ale galilor, cum nu reuseam sa dam doua pase consecutive sau cum respingeau disperati romanasii mingea din careu.Sa fim obiectivi si sa recunoastem ca daca acesta este viitorul care ni se propune, dezgustul si dezamagirea sunt singurele sentimente ce ne pot incerca.

ciupi (376 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 8:45

accept sa se spuna ca adrian cristea era mai nimerit decit max nicu, insa numai daca cel care afirma asa ceva este om de, din, de linga sau de deasupra fotbalului, activand la gaz metan sau la otelgl galati, nu la clubul din care face parte cel cu chef inainte de meci. accept sa se spuna ca nicolita este mai bun decit mara – chiar daca eu cred ca roman este peste amintoti – numai in situatia in care accept ca cel care a facut remarca respectiva a folosit pina la ora actuala vreun cuvint care sa nu-i fi fost suflat de altii, pentru ca el are doua feluri de a vorbi: prostii cu ceea ce nu i se sufla si vorbe care vor sa-l faca sa devina si mai penibil decit este in realitate. si este berechet…

dan (2 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 9:49

nu stiu cum sa spun…imi place razvan lucescu mereu am fost un fan al lui…dar ce a schimbat la nationala?tot cu fundul in poarta stam,asa vrem sa castigam?cu fundul in poarta si apoi la ghci poate o prinde marica sau surdu si dam din greseala un gol?asta va doriti?sa rada o lume intreaga de noi?ce am rezolvat dak am luat un punct?tot nu ne calificam…se spune k e nationala lui lucescu si cheama pe cine vrea el,k dak nu-i iese…tot el are de suferit…e nationala lui?e nationala romanilor…noi suferim,noi ne vom uita a tv knd va fi mondialul si vom spune da,da si noi am facut egal cu franta…mare branza…e nationala lui lucescu…pt kre este platit,de noi de suporteri,iar noi suporterii vrem fotbal nu bambilici,makr sa murim frumos

CORNEL (1 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 9:53

pentru Marius de la 12……si la mondiale merg 32…..

victor (1 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 10:46

Dupa ce citesti articolul esti tentat sa crezi , pentru a nu stiu cata oara , ca pana la urma personaje de tip Becali , Borcea , Iancu , Turcu , Mititelu au si ei „ saracii” dreptul sa apara pe post si sa realizeze o asa numita analiza competenta cu privire la jocul de fotbal . Desigur ei sunt investitorii si vin cu banii de acasa . Ce mi se pare neinteresant este raul pe care il faceti promovind constient opinii care nu comporta interes si care mai ales starnesc rating nu prin logica frazei dar prin penibilul si agresivitatea cu care sunt spuse . Cu alte cuvinte incet dar sigur va transformati intr-un OTV al sportului . NU va mai cautati scuze , pentru ca pana la urma pactul cu nesimtirea se plateste printr-un scuipat din partea celui promovat (e si el un suporter care investeste bani ) sau cine stie chiar printr-o amenintare cu tairerea sau prin definirea dumneavoastra ca fiind “***** “ . Din pacate generatia actuala de fotbalisti este cea pe care am crescut-o noi cu astfel de valori si pilde , cu astfel de conducatori si incep sa cred tot mai mult cu astfel de emisiuni . Deci avem ce meritam . INCOMPETENTA

FANDIROMA (6 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 11:35

ASEARA AM VRUT SA POSTEZ UN COMENTARIU AICI.CAM DUR LA DAR FARA SA FOLOSESC CUVINTE OBSCENE,TRIVIALE SAU CUM S-OR MAI NUMI ELE IN DICTIONARUL DE CUVINTE INTERZISE.V-AM ATACAT PENTRU FAPTUL CA IN EMISIUNEA DE DUPA MECIUL CU FRANTA,IN CARE ERATI ALATURI DE NAUM SI PANDURU,ATI PERMIS UNUI INDIVID CU BANI,PATRON DE CLUB SI EUROPARLAMENTAR SA DISTRUGA MUNCA PARLAMENTARULUI.COMENTUL MEU A FOST MODERAT IN ASA FEL INCAT NU A FOST POSTAT PE BLOG.DE CE NU MODERATI LA FEL SI PERSOANELE CARE FOLOSESC UN LIMBAJ DUR, NEOBSCEN IN EMISIUNILE D-VOASTRA?ASA CA DOVADA A IMPARTIALITATII.

white.words (4 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 11:36

Nu stiu daca va fi citit acest comentariu,dar totusi imi voi spune parerea..Va urmaresc mai mereu la emisiunile de pe gsp. O mare rugaminte am,la dumneavoastra si la colegii dvs.Atunci cand vine vorba de echipa nationala incetati sa ii mai invitati sau sa ii sunati pe patronii,finantatorii (sau cum vor ei sa fie numiti ca mai nou au si pretentii de acest gen) echipelor din liga 1..ei nu fac altceva decat sa faca circ si sa isi arate coltii,fiecare pentru ca, considera ei, nu le au fost convocati jucatorii din curtea proprie si intotdeauna vor ataca selectionerul sau echipa nationala daca nu li se fac lor poftele..iar noi,suporterii,cand vine vorba de echipa nationala,echipa pentru care toata tarisoara asta sta cu sufletul la gura,vrem sa vedem la emisiuni si sa ascultam pareri ale antrenorilor din liga 1,ale jucatorilor,ale fostilor jucatori,oameni care chiar stiu fotbal,pentru ca l-au mancat pe paine,dimineata,la pranz si seara si nu parerile finantatorilor care isi dau cu presupusul si nu fac altceva decat sa critice,sa atace dupa bunul lor plac si din motive personale..au sufocat si au pus presiune pe echipa nationala de f mult timp si in continuare o vor face..parerile lor nu ne intereseaza pentru ca intotdeauna vor spune acelasi lucru si sunt total pe dinafara,doar ca vor schimba cate putin rolurile si textul intre ei..nu fac altceva decat rau echipei nationale prin atitudinea lor.mai au putin si se considera patronii echipei nationale doar pentru faptul ca 2,3 jucatori din echipa lor au fost convocati..nu cred ca in campionatele puternice ale Europei se intampla asa ceva..este normal ca finantatorii sa fie contactati,invitati la emisiuni atunci cand e vorba de echipa lor si de liga 1,dar cam atat..le multumesc in numele tuturor suporterilor ca baga bani in acest fenomen care este fotbalul dar sa ramana in banca lor,ca nu acesta este motivul pentru care se investeste in fotbal,pentru a face circ si a critica selectionerii,selectiile si jucatorii echipei nationale..daca am vrea circ,am merge la circ..va felicit pentru ceea ce faceti,va admir pentru munca dvs si de asta va si urmaresc..mult noroc in continuare..un suporter al echipei nationale si al echipelor din liga 1 care chiar joaca fotbal..pe teren..nu in emisiuni..

white.words (4 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 11:42

imi cer scuze,dar am uitat sa va felicit pentru acest articol care chiar cred ca pune punctul pe i..foarte bine gandit..un mare BRAVO..

sono (1 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 12:17

1. Inca nu se intelege ca asta este stilul care ne defineste, senzatia a fost ca am mai vazut acest meci. Romania se apara asteptand sa speculeze greselile adversarului, nu inteleg de ce nu definim lucrul asta ca parte a felului nostru de a exista in general. O fi atat de grav ? Daca am fi marcat pe contra-atac doua goluri toti ar fi fost geniali, asa sunt descrisi ca niste neputinciosi, fricosi, etc.
2. Mare diferenta de imagine, in general, introdusa de Razvan Lucescu. Ar trebui sa cumpanim intre mitocania ca norma introdusa de Piturca si bunul simt si modestia pe care Razvan Lucescu le prezinta in mod natural.

un stelist plictisit (3 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 13:22

Deci ce cauta Becali imediat dupa meci in direct la GSP Tv? Rusinica!

eu (4 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 13:27

aveti dreptul sa spuneti ce ganditi, insa ce calitate sau pregatire aveti in fotbal? asa cum va exprimati dumneavoastra parerile prin presa asa ar trebui sa poata face oricine insa parerea dvs si a noastra nu ar trebui sa conteze pentru ca nu avem nici o legatura cu fotbalul. e ca si cum toti am discuta despre politica, chimie etc. problema este ca noi vorbim si speculam prea mult indiferent de subiect….si sa fim seriosi ca in acea emisiune la care faceti referire Dinu Vama a avut dreptate cand s-a referit ca sunteti formatori de opinii. Chiar nu gasiti pe cineva din tara asta care sa vorbeasca despre fotbal decat pe Gigi, iancu …..? care pana la urma sunt doar finantatori in fotbal?
articolul asta este foarte linistitor insa vine in urma unor acuzatii foarte grave ale lui Gigi in care si voi a-ti inceput sa credeti. Daca tot vorbiti despre ceva la care nu va pricepeti mai mult decat noi ceilalti, macar selectativa invitatii pentru ca voi va faceti de ras.
Hai Romania Hai Rzvan

jan pit (111 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 13:44

razvan nu e raspunzator de calificare piturca este vom vedea pe viitor ce va fi

disneyland (9 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 13:56

Pai e nationala lui Razvan, intr-adevar. Cum sa ma reprezinte pe mine Maftei si Surdu? Ii preferam de 1000 de ori pe alde Contra si Petre Florentin pe care mi-i baga pe gat Piti. Sunt un fan al lui Razvan si a tot ce a facut la Rapid si la Brasov, si m-am bucurat enorm cand l-a schimbat pe Piti. Dar felul in care a gandit el selectia si meciul asta m-a dezamagit. Cum sa joci frate cu Surdu pe Stade de France? Surdu, care a fost dat de prost de CFR si Steaua si care a dat 5 goluri la echipa care a terminat pe 7 campionatul trecut. Nu numai ca il iei in lot, asta mai treaca mearga, dar il bagi si titular. Asta cand pe banca sau acasa stau Gigel Bucur, Florin Costea, Marius Niculae si Bogdan Stancu. Daca stia ca joaca asa, ca vrea sa dea gol pe contra-atac de ce nu l-a bagat pe Bucur, care are si viteza si e si tehnic fata de Surdu. Si care a jucat totusi la viata lui niste meciuri la nationala si care venea dupa meciuri cu Shahtior si Vfb, nu cu St. Patrick’s si Motherwell. Dar nah, daca iti pui asemenea intrebari inseamna ca ai ceva cu Razvan si iti baga toti pumnul in gura ca nu ai facut scoala de antrenori…

Florin tacticosu (55 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 14:55

Dupa cum spui, Razvan ar putea „reuşi să cîştige ceva important. Să redea naţionala celor mulţi.”

Cum ar putea face asta? In primul rand, cine sunt cei multi?

Cei multi sunt suporterii, in primul rand stelistii si in al doilea dinamovistii. Primul suporter al Stelei e Gigi Becali, iar primul dinamovist e Borcea.

E simplu, ii iei pe Banel, pe Torje, pe Nicolae si bati Feroe si Moldova, iar presa te va lasa sa respiri…

Daca vine Dinu Gheorghe de la Brasov sa-l apere pe selectioner, e securist si rau intentionat, dar daca vine MM Stoica si te ameninta cu boicotul, umpli primele 4 pagini cu osanale pentru Oli de la Steaua.

Iar un simplu suporter va spune: daca ai un cal de caruta, singura sansa sa castigi intrecerea cu unul pur-sange e sa ii pui piedica, adica sa joci tactic…

duck-ati (4 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 14:56

Am fost pe stadion. Incep prin a remarca atitudinea foarte civilizata a francezilor fata de romani, fata de echipa Frantei ( desi Domenech e f. contestat, asta nu i-a impiedicat sa-si sustina frenetic echipa- nu ca la noi). In ce priveste jocul, noi nu ne-am facut de ras. Asta e tot ce-am realizat. Intrebarea este: noi chiar aveam nevoie de un punct( pentru ca asa am jucat, nu am aratat ca vrem sa castigam), sau scopul nostru acum trebuia sa incepem recladirea unei nationale? Pentru ca acum, cind calificarea era ratata, era momentul sa aducem jucatori tineri, de perspectiva( avem, nu la nivelul Frantei, dar avem!) si care sa se rodeze in meciuri cu Franta, Austria,, Serbia, chiar si Lituania, plus inca ceva amicale. Cu cine vom incepe campania urmatoare? Cu jucatori de 28-30-32 ani? Sau de-abia atunci vom aduce tineri, dar vom acuza lipsa lor de experienta, faptul ca nu au mai jucat la un asa nivel? Nu stiu ce parere aveti, dar din pacate cred ca am dreptate. Cit despre tactica de la Paris, e clar care a fost aceasta, am scos un punct, dar nu am obtinut respectul adversarilor si nu-l vom obtine niciodata jucind asa( cu trageri EVIDENTE de timp, cu mingi bubuite in fata si neputind sa tinem mingea mai mult de 30 secunde…). Cu respect, un suporter al fotbalului

sumi (2 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 15:58

Scorul nu este relevant, exista si rezultate mininoase, eu unul prefer sa vad un joc buna al echipei, atitudine, implicare.
Exemple sunt destule Grecia la CE, Urziceni, nationala la CE nu au jucat un fotbal total ci au stat la mica ciupeala si uneori le-a iesit. O astfel de abordare nu are cum sa atraga suporteri, oamenii vor sa vada spectacol, nu sa vada rezultate italiene. Imi amintesc de meciurile cu Danemarca, Argentina, Columbia, Suedia nu am castigat intotdeauna dar jucam fotbal. Sper ca Lucescu sa schimbe mentalitatea de joc a nationalei si sa nu se cantoneze in zona „la mica ciupeala” si apoi cu autobaza in poarta. Ar fi pacat, pe vremea lui Hagi eram cunoscuti pentru tehnicitate si un joc spectaculos. Cred ca mai importanta decat selectia este mentalitatea de joc si dun acest punct de vederenu pot decat sa-i admir pe olandezi care cu schimbari de antrenori, jucatori nu pacalesc fotbalul.

cantona (5 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 16:55

„MAI BINE DUSMANI PE FATA DECAT PRIETENI MINCINOSI ” – ASA SPUNEA SERGIU NICOLAESCU INTR-UN FILM AL SAU. DIN PACATE ACEST MIC NAPOLEON CU NODUL LA CRAVATA MAI MARE DECAT IQ-UL ESTE AVID DE LAUDE SI MANGAIELI. BORCEA AVEA PARTIAL DREPTATE : NICULAE ESTE IN FORMA SI ORICUM PESTE SURDU SI MAZILU. BUCUR PUTEA JUCA TITULAR IN LOCUL LUI SURDU IN ORICE MOMENT. MAFTEI NU ARE CE II TREBUIE PENTRU A FI FUNDAS LATERAL : VITEZA SI CENTRARE. MARA NU A RUPT NICIODATA GURA TARGULUI LA NICIO ECHIPA LA CARE A JUCAT. INSA UN JUCATOR MEDIOCRU , RAZBUNATOR SI INFATUAT NU PUTEA SA TREACA PESTE SENTIMENTELE LUI MESCHINE. LA REVEDERE RAZVANE. SA VINA UNUL STRAIN CARE NU STIE NR DE TELEFON A LUI BORCEA , BECALI SAU COPOS.

white.words (4 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 17:44

si eu poate m as fi gandit la alti jucatori decat cei convocati de razvan dar as vrea sa le amintesc tuturor celor care l-au criticat mai jos pe razvan lucescu si selectia lui ,si au scris pe cine trebuia si pe cine nu trebuia sa convoace,ca ei sunt suporteri (chipurile) nu antrenori,iar suporterii se presupune ca trebuie sa sustina echipa,care la urma urmei a scos totusi un egal cu o fosta campioana europeana si mondiala nu?echipa Frantei care are un lot de o valoare de f multe ori mai mare decat cea a Romaniei si care totusi lupta pentru calificare pe cand Romania sa fim seriosi nu avea sanse la calificare,sa terminam cu prostiile matematice..Daca a fost numit un selectioner,Razvan Lucescu,acum lasati l sa si faca treaba indiferent cum gandeste el,noi ca suporteri trebuie sa il sustinem,are nevoie de sustinere nu de critici,nici el si nici jucatorii..Din cate imi amintesc,cand a fost demis Piturca,se spunea clar ca sansele la o calificare la mondiale sunt compromise si ca treaba lui Razvan Lucescu e sa ne pregateasca pt europene..se doreau schimbari la nationala fata de echipa folosita de Piturca..cum vreti oameni buni sa le faca daca nici macar nu il lasati sa incerce jucatori…SUSTINETI ECHIPA NATIONALA ca de asta sunteti ROMANI si daca va credeti antrenori de faceti voi selectii si chestii de genul asta,jucati Fifa manager si football manager!

white.words (4 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 17:52

Daca si au permis Becali,Borcea,Mititelu si Iancu sa si dea cu parerea sa spuna ei cine trebuia si cine nu selectionat,nu ar trebui sa ne mai mire nimic..Incetati sa mai faceti ce fac si acesti oameni care considera fiecare ca e buricul pamantului..de cate ori l ati vazut voi pe Abramovici,pe Ahmetov si pe altii sa faca ce fac finantatorii echipelor din liga 1?Mie unul imi provoaca sila si mi se intoarce stomacul cand ii vad la tv vorbind despre altceva decat echipa lor si ce ar trebui sa vorbeasca..se poarta de parca ei investesc in echipa nationala..

Tudor (18 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 18:03

„Ei, fiindcă de aceea sînt suporteri, au dreptul să suporte, să sufere, să bea o bere. Dar nu se pot exprima, nu au liber la păreri calificate”
buna replica…ei nu au liber, pt simplul motiv ca nu sunt ptofesionisti in domeniu, asa cum nu ar fi avut liber nici la pareri despre bursa, fizica atomica sau filosofia lui schoppenhauer. ca au unii si altii impresia ca se pricep,asta e altceva. ce ar fi ca fiecare sa ne bagam nasul in meseria lui vecinu si sa ii spunem cum sa si-o faca? ei exact asta fac, pana si cei ce baga banii in fotbal. ei nu ar trebui sa comenteze absolut nimic. ai contract, ai obiective, esti manager pe proiectul tau. la finele contractului discutam despre indeplinirea sau nu a obiectivelor si vedem daca mai continuam. nu iti poti indeplini obiectivele? pleaca , sa vina altul mai bun.
de aici, pana la a comenta pe parcurs cat de prost iti faci tu treaba, e chestie de mahala. deci nici macar cei ce investesc bani in fotbal nu ar avea dreptul sa comenteze despre tactici, nivelul jucatorilor, sau orice tine de sportul propriu zis pe care il comenteaza. cu atat mai putin noi, cei profani

Florin tacticosu (55 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 18:46

Bineinteles ca oamenii au dreptul la opinie, dar daca suntem patetici si nu ne controlam un pic reactiile, nu facem egal cu Franta la civilizatie nici peste 100 de ani.

De-asta gravitam doar in jurul lui Becali si Borcea si ne folosesc astia dupa cum vor.

Haideti sa nu afectam jucatorii inainte de meciuri si sa-i jignim pentru ca nu joaca spectaculos, au muncit enorm si nu e vina nimanui cand nu e geniu…

gogu (7 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 20:19

n-am vazut meciul, da e primul, dupa multi ani, in care facem egal la aia jmecherii, si nu e nula nula(asa cum au fost meciurile de la euro). iar de calificare, cautati-o in puii mei la casino.

LuciM (32 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 21:33

Buna seara tututor,

Ca simplu suporter al echipei nationale ,nu pot decat sa felicit baietii si pe Razvan pentru rezultatul obtinut.Am jucat totusi cu Franta nu cu Insulele Feroe…Razvan a obtinut 4 puncte din 8 in doar 2 meciuri si acelea in deplasare…In celelalte 5 meciuri (dintre care 3 acasa) Piti , cu Banel,Cocis &co au „smuls” celelalte 4 puncte…Nu imi amintesc comentariile dealtfel foarte „calificate” a lui gigi dupa acele rezultate catastrofale obtinute de martorul sau in procesul „valiza”…poate si le aminteste cineva…Un om cu bun simt si-ar fi dat demisia imediat dupa meciul cu Lituania de la

LuciM (32 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 21:49

Scuze pt ca am postat comentariul anterior incomplet…
Vrroiam sa spun ca Piti ar fi trebuit in mod normal sa plece dupa meciul de la Cluj in care ne-am facut de tot rasul…Dar banu-i ochiul…666…Aici e de fapt vina federatiei ca nu a reactionat la timp…In ceea ce priveste reactiile investitorilor academicieni doctor ingineri etc de renume mondial, acestea sunt la nivelul gradului lor de pregatire si a diplomelor numeroase obtinute prin MUNCA…poate ca este mai bine ca le dati acestori analfabeti posibilitatea de a-si exprima pseudoideile in direct pt ca asa stie si lumea cine sunt cu adevarat!
Il admir in mod deosebit pe Razvan ,mai ales pt calitatile sale umane si sunt sigur ca va merge inainte si va califica Romania la CE urmator!
Cu respect

Teo (5 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 23:21

Am inceput sa va inteleg.Totusi parodia asta cu interviurile luate la patroni trebuie sa inceteze fiindca ei chiar se cred luminatii fotbalului romanesc.Ne ajunge chiar nu intelege-ti ca ne ajunge.Stricati toata frumusetea acestui sport cu aceste personaje.Va multumim anticipat pentru intelegere.

radu21 (1 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 0:35

rusine televiziunilor si publicatiilor care pun pret doar pe rating!!! cum e posibil ca toate scursurile fotbalului romanesc sa fie chestionate in legatura cu ceva ce nu inteleg si nu vor intelege niciodata(jocul de fotbal mai exact)!!! astia sunt specialistii nostrii in fotbal??????? Chiar nu mai exista bun simt in tara asta????

George (1 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 1:21

Domnilor … ati vrut un antrenor cinstit si onest un om sigur pe el si tot odata un bun antrenor … Razvan Lucescu … numele asta o sa l auziti mult de acum in colo si poate la un nivel mult mai mare pt. k hai sa fim seriosi pana si Becali in sinea lui chiar si Borcea stiu k este un antrenor bun .il critikti k a facut egal cu Franta … Piturca ce facea k il baga pe „Guritza” dupa c k nea ingropat pana la gat mai aveti si sperante de la Razvan sa va califice tot el … MI AR fi Rusine SA mai vorbesc MANDRITI VA K SUNTE TI ROMANII si crede ti in continuare si ganditi va numai la VICTORIE pt k suntem romanii.Razvan LUcescu = RESPECT

Laur (22 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 1:53

bai nene lasati-ma incolo si cu shopenhouer si cu fizica voastra atomica, pai fotbalistii nu stiu sa scrie, majoritatea, sa ma scuze cei ce le au cu pixul :P..fotbalul il intelegem toti, ce se pare ca nu intelegem, toti sunt jocurile de culise de pe langa fenomen..ce vad eu clar ca lumina zilei e o posesie de 70% a adevrsarului(inseamna ca ne am pus pe doua linii si am arncat o de 3-4 ori inainte)..si de aici concluzia mea nu prea docta : ce masa mare tactician tre sa fii ca sa elaborezi asemenea tactica , sau ce mare filozos tre sa fii pt asta?

Laur (22 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 1:55

Bravo Cantona !..

arh. Gheorghe Petrescu (214 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 3:25

Un articol competent si plin de miez fotbalistic. RAZVAN, procedeaza bine, asa ca, eu merg pe mana lui iar cei 4 patroni nici nu-i bag in seama. Sant 4 cantitati NEGLIJABILE in fotbalul Romanesc. Ca au bani, nici o problema, si altii au bani dar, stiu sa gandeasca, stiu a vorbi cuviincios si a da un sfat bun cand trebuie. Cei 4 cascadori amintiti de maestrul gazetar sant bufoni de DUZINA, ce nimeni in Romania, nu-i baga in seama. Asa ca, HAI ROMANIA !

Comentează