Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Norocul bun al lui Condescu

Noroc bun! De cîte ori aud urarea asta, am o senzaţie neplăcută. O dată pentru că sfidează logica limbii române, norocul fiind inevitabil ceva care te poartă spre bine. Doi, aparţin categoriei celor care nu pot uita vînătorile minerilor prin […]

miercuri, 19 august 2009, 6:17

Noroc bun! De cîte ori aud urarea asta, am o senzaţie neplăcută. O dată pentru că sfidează logica limbii române, norocul fiind inevitabil ceva care te poartă spre bine. Doi, aparţin categoriei celor care nu pot uita vînătorile minerilor prin Bucureşti în căutare de golani bărboşi şi ochelarişti, îmbrăcaţi în blugi şi drogaţi, cu buzunarele pline de dolarii lui Coposu şi lirele sterline ale lui Raţiu. Pentru mine şi pentru alţi români, probabil nu foarte mulţi, imaginea minerului este asociată cu violenţa. Aşa că nu pot uita. Nu vreau să uit!

Noroc bun!, domnule Marin Condescu, am observat că vă place tare mult să ne salutaţi aşa. Ştiu că în ’90, în calitate de conducător al minerilor din bazinul Olteniei, v-aţi abţinut să trimiteţii ortacii să planteze panseluţe la Universitate. Bravo! Dacă aveaţi o reţinere şi atunci cînd aţi mobilizat zeci de abataje să voteze cu Mircea Sandu era formidabil. Sau poate era mai rău cu Gică Popescu la FRF, nu ştim, dar funcţiona democraţia. Aşa, aţi făcut cartel cu Gigi, un fel de sfîntă Varvara cu mai mult capital lichid. Acum vă pare rău că l-aţi ajutat pe Naşu’ să rămînă preşedinte şi vreţi să-l daţi jos. Şi colindaţi pe la televiziuni. Demersul dumneavoastră nu este dezinteresat, e vorba de nişte bani. Banii pe Ilie Iordache. Nu mă interesează partea tehnică a subiectului. Dar mi se pare provocator că puneţi pariuri de un milion de euro pe banii sindicaliştilor. Foarte tare, nu?

Am o părere despre liderii sindicali. Mi-au trebuit vreo 10 ani să mi-o formez, dar acum mi-am pierdut inocenţa. Toţi, dar absolut toţi sînt nişte persoane bazate. Şi foarte orientate. Folosesc jargonul, fiindcă vorbim pe limba membrilor de sindicat, nu? Sînt mulţi lideri care nu s-au mulţumit că s-au pricopsit. Acumulaseră experienţă. Aceia au intrat în politică. Pe şleau, au trădat interesele celor pe care se făcuseră că-i apără. Nu ştiu foarte sigur cărei categorii aparţineţi (bănuiesc că vă place puterea şi nu refuzaţi confortul), dar nu cred în cruciada dumneavoastră împotriva lui Mircea Sandu. E o cruciadă pentru o halcă importantă din fotbalul românesc. Pe banii altora, dumneavoastră încercaţi să le faceţi concurenţă lui Becali, Porumboiu şi Borcea. În general, vă reuşeşte. Atît doar că mai sînt unii care nu vă cred. Nu vă îngrijoraţi, sîntem doar resentimentarii aceia care au trecut pe la mitingul de la Universitate. Noroc bun? Nu, ghinion rău!

Comentarii (66)Adaugă comentariu

Freddy Rekla (15 comentarii)  •  19 august 2009, 19:16

100%!!!

the undertaker (23 comentarii)  •  19 august 2009, 19:17

felicitari!dar sunteti prea elegant cand vorbiti de un individ atat de dubios,un tip care a inceput sa ia locul lui jean padureanu in combinatiile fotbalistice interne.nu va uitati la el,pare din topor,**,dar poseda abilitati p care nu i le banuiti.sigur,ca,intr-o asemenea tara distrusa si ratata,dominata de prostie,incultura,hotie,prost gust,circ ieftin,asemenea specimene triumfa.din pacate,dvs,presa,ii bagati in seama,in loc sa ii terminati.

gabi vulpe (6 comentarii)  •  19 august 2009, 19:22

Articol foarte obiectiv!Sunt din Tg-jiu tin cu aceasta echipa de foarte mult timp de cand Victor Piturca era un tanar jucator de 19 ani dar ce vreau sa spun este ca de cate ori il aud pe Condescu cu urarea asta minereasca ma apuca pandaliile!Pandurii Tg-Jiu nu este echipa minerilor ptr. ca noi pe aici prin Tg-jiu nu prea avem asa ceva.Daca echipa e sustinuta cu bani de la mineri asta nu e treaba noastra noi suntem suporteri si atat dar asta nu ne face vinovati pe noi suporterii de mineriadele altui sindicalist din Valea Jiului nu din Tg-jiu.Multi chiar si din presa fac confuzie intre Tg-jiu si Valea jiului !Dar `NOROC BUN`asta chiar si pe noi ne deranjeaza…

billa3 (2 comentarii)  •  19 august 2009, 19:58

ai dreptate , dar puterea lui in tara asta corupta este f. mare. Nici nu stii cum umbla prin ministere sau cum tremura direcori sau dr. ing. de 10 infata unui imputit si nespalat din Negomir. Negomireni sau nesimtitii astia iti dadeau cu securea in cap inca de pe timpul lui ceausescu ,daramite acum in tara faradelegii. A distrus tot ce era bun si valoros in minerit , apus marionete facute la herculane cu dolari de la sindicat, a ajutat mantogii ,videnii si bercenii sa duca la fier vechi ,massinarii cumparate pe bani grei,din munca minerilor.Toti tac sunt terorizati de liderii de sindicat care sunt alesi pe viata,DA PE VIATA CICA DEMOCRATIC prin modificari dupa bunul plac al statutului sindicatului,sindicat pe care legea nu permite sa fie VERIFICAT DE NIMEMI. ESTE DUMNEZEU.

billa3 (2 comentarii)  •  19 august 2009, 20:01

noroc bun nu provine de la mineritul de cariera ci de la cel de subteran .

adrianvasadi (1 comentarii)  •  19 august 2009, 20:22

Felicitari, un articol serios !!!

manul (1 comentarii)  •  19 august 2009, 21:04

scrii in continuare pentru corupti gen CRISTI BORCEA ,care se lauda in stanga,dreapta,aveti o parere proasta ,vino acolo sau macar stai de vorba bai nene,ccu cei de la club ,de la consiliul judetean,la primarie,ai idei preconcepute.

mihai oradea (4 comentarii)  •  19 august 2009, 21:37

super articol…bravo

dwarf (1 comentarii)  •  19 august 2009, 21:46

Sunt din Petrosani. Nu, nu sunt miner insa am ajuns sa-i cunosc dintr-o pozitie oarecum privilegiata. Sunt psiholog. Am stat de vorba cu foarte multi mineri. Nu vreau sa vorbesc despre Condescu. Nu il cunosc pe om. Imi lasa impresia unui om alunecos insa admit ca nu e suficient ca sa imi fac o parere despre dumnealui, asa ca ma abtin. Lucru pe care va sugerez respectuos sa il faceti si dumneavoastra atunci cand spuneti „Pentru mine şi pentru alţi români, probabil nu foarte mulţi, imaginea minerului este asociată cu violenţa”. Nu de alta dar va citesc oameni si promovati o imagine care nu e conforma cu realitatea. Sau poate mergeti pe principiul ca tiganii trebuiesc asociati cu hotii sau italienii ar trebui sa asocieze romanii cu violatorii. Nu spun ca ar trebui sa asociati minerii cu acei oameni care sunt dispusi sa isi riste viata pt a oferi ceva mai bun familiilor lor sau cu acei oameni care in conditiile unei explozii, surpari, etc. sunt dispusi sa isi riste din nou viata pt a-i salva pe colegii lor pe care nu i-au cunoscut niciodata, insa despre care stiu ca le-ar intoarce serviciul fara a clipi. Nu, nu trebuie sa faceti din ei nici eroi. Ar trebui totusi sa fiti mai atent cand dispuneti de minunata arma a stigmatului.

sandmann (52 comentarii)  •  19 august 2009, 21:50

ok…

suporter fericit (6 comentarii)  •  19 august 2009, 21:52

CORECT,ASA REPREZINTA CONDESCU MINERII CUM SI BECALI REPREZINTA ECHIPA STEAUA BUCURESTI,ECHIPA M.Ap.N.CASTIGATOARE A CUPEI CAMPIONILOR EUROPENI…

maigret (27 comentarii)  •  19 august 2009, 21:52

Cu exceptia referirilor la ´´minerii´´ care nu erau…mineri,dar daca tu n-ai aflat nici pana azi e treaba ta,articolul e sclipitor!Complimente.Ai sanse sa judeci CORECT daca nu pleci de la premise false…

adidas (17 comentarii)  •  19 august 2009, 22:01

pai multi din ei au dat dracului sindicatul si au intrat in politica

popa mihai (5 comentarii)  •  19 august 2009, 22:06

dinamovisme…

IO (144 comentarii)  •  19 august 2009, 22:16

Este evident, dar cineva trebuia s-o spuna, iar mai frumos de-atat nu se putea spune intr-o pagina de sport.

manu (1 comentarii)  •  19 august 2009, 23:54

noroc bun….domnule reporter,….ma bucur sincer ca-ti amintesti de evenimentele mentionate in articolul mai sus prezentat. si retine acest aspect domnul meu ignorant si plin de ifose, ori de cate ori vei mai auzi urarea aceasta (care are o semnificatie printre mineri — adica aceia care lucreaza in mina nu in cariera— sa-ti amintesti de stafia Romaniei=ILIESCU).Si in ceva, inainte de a te pune in fata calculatorului si a debita ineptii, candeste-te camaisunt si indivizi care mai au cate un strop de cultura si pe care-i obosesti cu articolele tale de doi bani si mai presus de tot fara fundament. Pacat de tara asta si de poporul asta indobitocit de creatiile stupide ale massmediei si de bunul simt al romanului de rand care no tiene cojones sa iese in strada si sa indrepte lucrurile CU PARUL DOMNU´ MEU, dar sa-l aplice pe ”spinarea” cui trebuie.

Clujean din State (18 comentarii)  •  20 august 2009, 0:06

Daca Marin Condescu nu are legatuira cu mineriadele, ba chiar a refuzat participarea sindicatelor pe care le conducea la mineriade, un jurnalist profesionist ar fi trebuit sa gaseasca alta alegorie. O fi Condescu interesat, dar trebuiau aduse alte argumente. Mediocru articol prin constructie, chiar daca scriitura e buna. Dezamagitor si fortzat.

fane (1 comentarii)  •  20 august 2009, 1:58

in 1990 bazinul olteniei nici macar nu a participat la mineriada

pika17 (9 comentarii)  •  20 august 2009, 2:18

Slab, foarte slab articolul.

ciupi (376 comentarii)  •  20 august 2009, 7:31

condescu este oglinda a ceea ce suntem. daca mai suntem…

davidoff (2 comentarii)  •  20 august 2009, 8:15

„noroace bune”, nu inteleg de unde si pana unde atata buza umflata dupa un articol, pe un blog, unde autorul poate lasa frau liber si trairilor/gandurilor personale in scris. ni se spune clar ca se apreciaza „abstinenta” lui condescu din `90, dar ca acum se comporta exact precum repzentantul vreunui partid nemultumit ca deciziile celui trimis in frunte, nu concorda cu interesele personale, bune ori rele. lucru de altfel evident precum lumina zilei….

kix (1 comentarii)  •  20 august 2009, 8:36

RESPECT dwarf ! Frumos spus. Si adevarat.
Cristian Geambasu ar putea invata ceva de la tine.
Dar poate ? 😉

sut bara gol (4 comentarii)  •  20 august 2009, 8:51

…si daca poate fi acesta un moment de cotitura in fotbalul românesc, stimulat de pacatosul Bumbesti Livezeni?

tavi (14 comentarii)  •  20 august 2009, 9:06

Foarte corect ; legatura cu alegerea lui Gica Popescu pare sa nu ajute totusi ; decit un colaborator al Securitatii mai bine Nasu ; daca tot veni vorba CNSAS-UL „a dat hirtie ” Baciului pt ca nu a facut politie politica nu pt ca nu a fost colaborator -MARE ATENTIE – adica a fost in sistem dar nu a facut rau; Totusi , moral nu poate conduce FRF iar asta o spunem cam toti care am fost in Piata Universitatii , atunci , in idealismul lui ’90.

numeautor (1 comentarii)  •  20 august 2009, 9:13

da fratilor ARDELENI noi nu sintem romani sintem ARDELENI si pt asta au vrut mitici sa scape de Huzu pt ca ei vor la timona un mitic de al lor,dar tre ca toate echipele din ARDEAL-BANAT sa se retraga din acest campionat*** mocirlos in care se balacaresc borcea,oieru becali marele mititelsi alti de teapa lor
iesim din romania lor si raminem in ARDEALUL nostru si toti mitici afara din ARDEAL

unu (1 comentarii)  •  20 august 2009, 9:39

Felicitări domnule Geambaşu, pertinentă treabă!

george (1 comentarii)  •  20 august 2009, 9:47

Good luck = noroc bun – norocul nu e numai bun, ti-l faci cu mana ta.

Are sens expresia

MTV (12 comentarii)  •  20 august 2009, 9:57

@NUME AUTOR :Omule,sunteti deja penibili cu „ardelenismele”astea ieftine!Parca sunteti manufacturati din spuma marii!Cand mai ai pusee de astea de ardelean arian,uita-te la Boc.Ajunge pt. a sesiza penibilul.Uite,eu sunt bucovinean si nu sunt atat de oparit ca tine pe tara asta.Aici era vorba de fotbal,nu de cat de destepti se cred unii de prin Ardeal.Mai mult creier,ardelene…

dan (4 comentarii)  •  20 august 2009, 10:17

In engleza avem good luck – bad luck deci ar avea sens.
In romana insa nu,e doar noroc – ghinion.

Other (1 comentarii)  •  20 august 2009, 10:29

Nici n-ai putea , din centrul Bucurestiului , imbracat la costum si mirosind a parfumuri scumpe , sa intelegi ce inseamna expresia asta pentru un om murdar , transpirat , in permanent pericol de moarte , care scormoneste adancurile pamantului pentru a asigura traiul familiei sale in conditiile in care nu are alternative ! Oricum , voi bucurestenii sunteti o specie aparte care face o drama din faptul ca s-a blocat o intersectie si intarziati la cine stie ce sindrofie de fite !Pentu mineri , pentru care viata insasi este o drama , blocarea unei galerii in care-si pot pierde viata semeni de-ai lor este ceva banal peste care se trece cu demnitate si credinta ! Voi va crede-ti buricul pamantului si dincolo de hotarele orasului nu mai exista viata, civilizatie , nu mai exista OAMENI .Dar va inselati amarnic si nici nu stiti cata nevoie aveti de acest NOROC BUN al minerilor !

MTV (12 comentarii)  •  20 august 2009, 11:01

@Other:Ai si tu multa dreptate…Au viata grea minerii…Dar sunt si usor manipulabili…Poate asta a vrut sa spuna dl.Geambasu,vezi ce a spus despre liderii lor de sindicat.Aici are dreptate si el.Si chiar multa,nu crezi?!

coco (4 comentarii)  •  20 august 2009, 11:13

domnul condescu vorbeste pe banii minerilor nu pe banii lui din buzunar ca si becali asa ca diferenta este mare, el isi baga bani in conturi din fotbal in conturile amantei madalina ca sa fie omul acoperit ……….tot gorjul stie

vio (4 comentarii)  •  20 august 2009, 11:19

@OTHER & @DAN
Domnule Geambasu, cred ca ar trebui sa citesti si sa recitesti ceea ce au scris cei doi. Nu vad ce amestec are postura greu de digerat de oamenii normali, cea in care au fost adusi minerii de niste manipulatori de sorginte intelectuala cel putin la nivelul dumneavoastra, cu fenomenul social numit sport/fotbal. Observ o malitiozitate provenita din simpatii sau resentimente politice. Haideti ca cel putin aici, in sport, sa nu mai aducem mizeriile de zi cu zi generate de patimile politice.

GIUGEL (1 comentarii)  •  20 august 2009, 11:41

respect pt dl. Cristian Geambaşu

Sably (35 comentarii)  •  20 august 2009, 11:44

Daca FONDUL, SENSUL acestui articol este aaabsolut perfect pe aceeasi lungime de unda si cu ce cred eu despre Condescu si despre sindicate in general, cu „ceva”, cu inceputul si sfarsitul PRECAR si SUBTIRE cat „certificatele de revolutionari”, NU SUNT DE ACORD!
Sunt unul din „pletosii” alergati la Universitate de…oamenii aceia manipulati in si din simplitatea lor, si atunci si mai ales acum NU I-AM CONSIDERAT NISTE BRUTE, NU! NU I-AM URAT SI MAI ALES NU I-AM CONDAMNAT PE VECI CA FIIND ASA, NISTE BRUTE, NU!
Stii ceva Cristi’ ?…Apropos de expresia minereasca de „noroc bun” ? Stii, te-ai intrebat , oare de ce vine de la mineri, din minerit ? Ai fost vreodata printere ei, in vreo mina?…Stii ca „NOROCUL” de a gasi minereu. egal ca-i vorba de lignit sau de bauxita, poate fi uneori UN „NOROC” UCIGAS ? SI ASTA ESTE ASUMAT DIN PRIMA CLIPA DE MINERI, DIN CLIPA CAND APARE, ESTE GASIT MINEREUL=”NOROCUL” !…De aceea, fortand (cu candoare zic eu) limba romana, minerii zic asa, „noroc bun”, poate o da Domnul sa nu fie si cu „rau”, oricum, norocul ca este , RAMANE, CHIAR DACA ISI VA CERE (SI I SE VA DA!) SI SACRIFICII, DINTRE EI, DINTRE CE-I CE VOR SCOATE „NOROCUL” LA SUPRAFATA…Pleonasmul, in cazul asta este si ramane doar o problema de…jalnice „gulere albe”, ca tine Cristiane!…
In rest, iti doresc numai de bine, ba chiar…”NOROC BUN” !…

Noroc (1 comentarii)  •  20 august 2009, 12:46

Noroc inseamna soarta, destin. Noroc bun are sens. Verifica DEX-ul, domnule Geambasu!

dinamotel (12 comentarii)  •  20 august 2009, 13:15

multi va bateti cu pumnul in piept ca ati fost in piata universitatii.Ce vroiati voi defapt?Sa anulati din fasa democratia,erati niste naivi pt.care nu conta decit parerea voastra chiar daca votul democratic dadu drept la guvernare fsn-ului.ati vrut ca de la voi,de la Bucuresti,se da ora exacta.Nici acum nu recunoasteti ca erati in afara legii si ca au venit unii,chemati de cineva sau chemati de spiritul democratic,sa va arate ca la `democratia`impusa de voi se poate raspunde cu `democratia`inteleasa de ei.In rest,despre Condescu aveti dreptate.Te rog d-le Geambasu,mai usor cu Gica Popescu,lumea s-a cam lamurit in ce ape se scalda.multumesc!

bgd (1 comentarii)  •  20 august 2009, 14:16

citez:
„Reguli :
1. Tratati persoanele care scriu pe acest blog cu respect, nu folositi un limbaj necivilizat sau cuvinte care sa aduca o vatamare morala celorlalte persoane care posteaza mesaje. ”

cate comunitati de mineri credeti ca ati jignit dle Geambasu, prin inceputul articolului dvs? probabil ca ati publicat articole in presa si atunci cand tiparul se facea cu plumb, nu? 🙂

noroc bun

DUR 1963 (1 comentarii)  •  20 august 2009, 14:44

CRISTI, ESTI ,,CAINE”. NU MAI LATRA ATAT IN PRIVINTA ECHIPEI PANDURII SI A LUI CONDESCU. DE CE NU IEI ATITUDINE LA PROBLEMA ASTA CU ARBITRII STRAINI. DE CE CAND VREA BORCEA CEVA TREBUIE SA SE INFAPTUIASCA? NU INTELEGI CA TREABA CU IORDACHE A FOST PREMEDITATA SI A FOST ORCHESTRATA DIN UMBRA DE BORCEA?

Hai noroc (1 comentarii)  •  20 august 2009, 15:04

Intrucat sunt sensibil cand cineva ia ca argument Dex-ul, un prieten mut cu care am copilarit in praf, vreau sa fac o erata la post-ul d-lui Noroc.”Noroc inseamna soarta, destin. Noroc bun are sens.Verifica DEX-ul, domnule Geambasu!”
INCOMPLET: noroc in Dex este definit ca soarta, destin favorabil. Deci noroc bun NU are sens. Poate intradevar Dex trebuie verificat.

enervant (1 comentarii)  •  20 august 2009, 15:25

multi ziaristi scriu despre subiecte pe care nu le stapanesc, ba, mai mult, stau prin birouri si cred ca stiu totul din orice domeniu
decat sa scrii domnu ziarist despre categorii intregi de oameni si sa-ti dai cu presupusul desi nu cred ca ai facut eforturi sa te documentezi mai bine ai ramane la subiectele legate numai de fotbal altfel devii penibil
NOROC BUN domnu ziarist !

dex (2 comentarii)  •  20 august 2009, 15:32

noroc si ghinion pot fi definite ca soarta destin, unul pozitiv, altul negativ, dar noroc bun e pleonasm! a cita dex nu inseamna ca si vorbesti corect, e un instrument care te ajuta si nu unul care dicteaza!
noroc bun e ca si mai superior! adica pleonasm.

grig (6 comentarii)  •  20 august 2009, 15:44

articolul e f corect si pertinent!

Florin (1 comentarii)  •  20 august 2009, 16:00

Un articol care jigneste foarte multi oameni prin nesimtirea lui, incercand „manipularea maselor” pe o cale diferita de lui Condescu…dar are acelasi rezultat. Eu unul ma simt jignit avand tatal care lucreaza in minerit de peste 25 ani….pentru mine acest articol are ca rezultat doar ocolirea tuturor articolelor d-lui Geambasu, emisiunilor lui cat si lipsa mea de respect pentru el ca om.

Noroc bun,
Florin

Naga Jolokia (19 comentarii)  •  20 august 2009, 16:50

buna ziua!
domnule geambasu, oare v-ati intrebat de ce o intreaga categorie profesionala (ma refer la minerii de subteran) au adoptat aceasta expresie care, dupa spusele dumneavoastra, „sfidează logica limbii române”?
pentru stiinta dumneavoastra, care probabil nu ati coborat niciodata intr-o mina, „noroc bun” poate sa aiba semnificatia „sa ai norocul de a te intoarce viu si nevatamat la suprafata”; pentru ca s-ar putea surpa o stanca in abataj si sa ai „norocul” sa iesi la suprafata inca viu, dar cu picioarele zdrobite… asta n-ar mai fi „noroc bun”…
„noroc bun” este sa se largeasca filonul (sau in cazul carbunelui stratul de minereu), sa nu dai peste o punga de gaze, sa te lase silicoza sa traiesti suficient cat sa-ti vezi copiii mari…
cand iti risti zilnic viata intrand in subteran, chiar ai nevoie de „noroc bun”.
de aceea, cred eu ca sensul expresiei este mai profund decat un simplu „noroc”, urare pe care si-o adreseaza oamenii si cand inchina un paharel, sau cand se intalnesc pe strada.
si daca va nemultumeste intr-atat acest „noroc bun”, poate va veti intreba de ce in tarile cu vorbitori de limba engleza actorilor li se ureaza la intrarea in scena „break a leg”…
in rest, articolul tradeaza niste resentimente care nu justifica „mania capitalista” (era sa scriu „manie proletara”) cu care este stigmatizata o intreaga categorie profesionala.
ma abtin, domnule geambasu, sa-mi exprim aici parerea despre o alta breasla, cea a gazetarilor…
va doresc dumneavoastra, in logica pura a limbii romane, doar „noroc”.
noi sa fim sanatosi!
p.s. nu sunt de meserie miner, nu sunt din tg. jiu si nici din alta regiune miniera, dar am trait experienta deosebita de a intra de aproape 20 de ori in subteran…

Sably (35 comentarii)  •  20 august 2009, 17:27

Banuiam ca asa va fi, ca multi te vor taxa, asa cum meriti Cristi!
Ar fi cazul sa-ti ceri scuze, desigur daca…ai „din ce”, adica daca ai inteles si…mai gasesti acolo, in tine o bruma de bun simt. Nu-i greu, eu inca mai cred ca ai, pune un „Pink Floyd”, asculta si…cere-ti scuze baiatule!

barabum (2 comentarii)  •  20 august 2009, 17:45

Inceput de articol de 2 lei, invechit si cu o usoara tenta de frustrare. Urarea „noroc bun” e la fel de veche ca si mineritul din Valea Jiului, iar ca sa-i intelegi sensul (fie el si pleonastic) definitiile din DEX sunt insuficiente. S-o terfelesti insa, folosindu-te de explicatiile stricte ale cuvintelor din DEX, nu e decat rea vointa si intentia de a jigni categoria sociala pe care o reprezinta (in lipsa altor mijloace de a o combate).
Referitor la asocierea minerilor cu violenta, autorul nu face altceva decat sa dea dovada de ignoranta, orice manifestatie publica poate degenera in violenta daca i se creaza conditiile necesare.
In rest, toate-s vechi si noua toate. Lumea se invarte in jurul banilor si al intereselor in ziua de azi, deci nimic spectaculos.
In final, n-o sa-i urez autorului noroc bun, ci sa i se schimbe norocul in ale gazetariei :).

underbanat (1 comentarii)  •  20 august 2009, 21:31

Lui „Barabum”! Bai barabum, nu ti-e rusine deloc?! indiferent de vechimea ei, o idiotenie ramane o idiotienie si trebuie eliminata! Ce „noroc bun”?! cum adica nu e potrivita asocierea minerilor cu violenta? dar cu ce e potrivita? Cu elitismul? Cu educatia? Cu smerenia? cu bunul-simt? Fugi de-aici, copil de taran! Poate cu ignoranta si cu saracia! Poate cu instinctele primare si cu cruzimea! asa da! Crezi ca exista pe planeta alta categorie profesionala (autointitulata) crestina care sa fi snopit in bataie semeni de-ai lor doar pentru ca nu erau de acord cu monstrul care le dadea bani fara nici-o eficienta economica?! Nu ti-e frica de Dumnezeu?! Si, nu in ultimul rand, Cristian Geambasu chiar este ZIARIST!

ziaristi .. (1 comentarii)  •  20 august 2009, 22:54

Ce dreptate poti sa ai Naga Jolokia …
Acesta e raspunsul pentru D-nul Geambasu`…

NOROC BUN! sau cum zici tu Naga JOLOKIA, doar noroc… ” sa se simte oamenii bine” :))

D-nule Geambasu`poate o sa-ti mai revi putin.. si sa te documentezi putin inainte sa mai faci articole de genu` asta..

Bravo (1 comentarii)  •  20 august 2009, 23:34

Bravo Cristi! Si eu apartin geneartiei tale si nustresc aceleasi sentimente vis-a-vis de „noroc bun” si de infectul tovaras iliescu. Sa putrezeasca cat mai repede toate animalele si jig.o.diile ce au facut rau in 13-15 iunie 1990. Si dup-aia, noroc bun … pentru oameni!!! Pentru ei, BURN IN HELL!!!

Comentează