Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Alexandru al lui Claudiu

Trecerea la Dinamo a unui copil de 10 ani nu trebuie să fie decizia familei, nici a unui club

Alexandru are 10 ani şi joacă fotbal. Alexandru joacă fotbal la juniorii Universităţii Craiova. E atacant, apropiaţii clubului spun că a […]

marți, 4 august 2009, 6:01

Trecerea la Dinamo a unui copil de 10 ani nu trebuie să fie decizia familei, nici a unui club

Alexandru are 10 ani şi joacă fotbal. Alexandru joacă fotbal la juniorii Universităţii Craiova. E atacant, apropiaţii clubului spun că a legat o prietenie durabilă cu mingea, iar atunci cînd echipa mare a Craiovei îşi dispută meciurile de acasă intră în rolul copilului de mingi. Fiind el alături de colegi la începutul partidei contra lui Dinamo, Alexandru a participat vrînd-nevrînd la un ritual. Acesta decurge neschimbat de decenii. Cînd intră tipii ăia în alb şi roşu pe teren, duşmanii de moarte carevasăzică, tribuna alb-albastră fluieră. Cu patos. De fapt, fluieră tot stadionul, de la vlădică la opincă, de la Mititelu şi Solomon pînă la ultimul ţînc nimerit acolo. O fi şi ceva ură la mijloc, dar mimetismul bate alergia la cîini.

Alexandru are 10 ani şi joacă fotbal pentru Universitatea Craiova. Dar Alexandru nu a putut să-i fluiere pe dinamovişti. A privit cu un aer jenat spre băieţii din echipă, apoi vinovat spre duşmani. Nu are stofă de trădător, nici oportunist nu e, lasă că habar n-are cu se mănîncă treaba asta. Cei mari ar spune că se afla într-un conflict de interese. Explicaţia este însă mai simplă decît un „huo” care începe cu mu… Tatăl lui era printre „ceilalţi”. Era unul dintre duşmani. Şi poate ar fi avut unele motive să intre în cor. Dar era tatăl lui. Iar tatăl lui l-a luat după umeri cu un gest care cuprindea tandreţea tuturor absenţelor. Motivate şi nemotivate. Preţ de o clipă, puştiul s-a ascuns în braţele tatălui de toate rele lumii.

Tatăl lui pe care îl vede destul de rar şi în situaţiile cele mai proaste cu putinţă. Tatăl lui e Claudiu Niculescu, iar el, Alexandru Niculescu, creşte la Craiova împreună cu mama lui. Fiindcă părinţii s-au despărţit. Aici ne oprim, fiindcă ar trebui să plonjăm într-o chestiune foarte complicată, care depăşeşte nu doar puterea de înţelegere a lui Alexandru, ci şi pe a noastră. Plus că n-avem calificare de moralişti. Iar povestea pe care o spunem este mai ales despre fotbal.

Alexandru are 10 ani şi joacă fotbal. Acum e la Craiova, dar e dorit de Dinamo. Dinamo ştie să crească tineri fotbalişti, la fel Universitatea. Alexandru e obligat să decidă. Fiindcă a lui e alegerea, chiar dacă are doar 10 ani. Oricum ar da-o, tot nu îşi va recupera ambii părinţi. Dar el e bărbat şi trebuie să ştie ce-i mai bine pentru el. Dincolo de propaganda lui Mititelu şi de cîntecele ademenitoare din Groapă. E una din situaţiile acelea cînd părinţii sînt obligaţi să asculte de copii. Mă gîndesc că îi datorează asta, fiindcă ei au creat-o. Situaţia, vreau să zic.

Comentarii (58)Adaugă comentariu

Adi Ionita (3 comentarii)  •  4 august 2009, 18:33

Domnule Geambasu,am lasat un scurt comentariu la articolul despre Sir Bobby(comentariul nr. 45,fara legatura cu articolul in sine…).Nu trebuie sa-l apreciati in vreun fel sau altul,vreau doar sa stiu ca l-ati citit,eu postandu-l destul de tarziu.
O ultima chestiune:cum va pot scrie direct,Dvs. si celorlalti colegi,despre orice alta problema care n-are legatura cu un articol postat?
Multumesc!
[Moderator: Lui Cristian Geambasu îi puteți scrie pe adresa de email cristian.geambasu@gsp.ro]

Sorina (1 comentarii)  •  4 august 2009, 18:36

Un articol foarte frumos. Felicitari!

nelu (1 comentarii)  •  4 august 2009, 18:55

excelent articol cred ca esti singurul om credibil din presa.

Radu (1 comentarii)  •  4 august 2009, 19:03

Până una-alta, Dinamo a tot luat Ştiinţei jucători prin diverse metode – pe vremea comuniştilor, se ştie cum; la finalul erei Neţoiu a plecat o întreagă echipă + Niculescu pe gratis (şi Claudiu era golgeterul la zi!); la finalul erei Staicu au plecat încă o echipă… iar Ştiinţa a rămas în 2005 cu un singur jucător, retrogradată şi bătută de Dinamo (echipa de juniori) cu 5-0… aşa că dom’ Geambaşu, cred că nu e loc de sentimentalisme inutile. La meciurile Universitatea Craiova – Dinamo se huiduie şi se înjură echipa care a încercat (fără succes, slavă cerului) să distrugă echipa-simbol a Olteniei, se strigă împotriva nedreptăţii şi abuzului, se cere dreptate şi se speră în victoria „campioanei unei mari iubiri”. Fireşte, micul Alexandru nu poate înţelege acum toate astea, însă pe la 16-17 ani va trebui să-i pună tatălui său întrebarea-cheie: „De ce ai plecat aşa de la Craiova?”. Şi parcă aud un posibil răspuns: „Pentru că puteam, copile”…

Sorin (8 comentarii)  •  4 august 2009, 19:11

Foarte bun articol , felicitari !
Chiar e o situatie delicata pentru baiat . Indiferent ce decizie va lua el sau parintii pentru el …..nu-i va fi usor dupa .

pepeman (14 comentarii)  •  4 august 2009, 19:52

Da ce crezi bre, că un copil de 10 ani e la fel de dus cu capul ca un adult? Puştiul vrea să joace fotbal, îl doare la bască unde. E un joc şi atât, nu un pretext de ură.

mihai (10 comentarii)  •  4 august 2009, 20:37

macar de-ar ajunge sa joace fotbal la nivel inalt (daca putem numi asa liga 1). dar atatia copii s-au accidentat si n-au putut continua sa joace fotbal… sa-l lasam in pace sa joace unde-o vrea.

adidas (17 comentarii)  •  4 august 2009, 20:59

sa l ia dinamo,oricum la 10 nu poti sa ti dai seama cat de mare fotbalist va fi

legolas (1 comentarii)  •  4 august 2009, 21:48

Cel mai bine sa aleaga el singur.Imi pare rau ca parintii lui sau despartit,iau facut rau,dar cand ai faima si banii,lucrurile devin instabile.Poate ca va alege dinamo,poate va ramane la craiova. Cum vrea el.

Opiniot (1 comentarii)  •  4 august 2009, 21:54

Bun articol. Ar fi bine daca parintii l-ar lasa sa aleaga, oricare ar fi optiunea lui.

diana (2 comentarii)  •  4 august 2009, 22:21

Chiar mi-a placut articolul , are ca si coada. Scrieti mai bine decat vorbiti. La TV parca va obliga cineva sa fiti sarcastic si conflictual. Plus ca din pacate si figura mereu congestionata va defavorizeaza

Gogu (1 comentarii)  •  4 august 2009, 22:36

Frumos articol, ca majoritatea pe care le scrii. Dar nu si realist! A spune ca ” Dinamo ştie să crească tineri fotbalişti” inseamna ca ori esti rupt de realitate, ori rau voitor! In rest, de acord cu Radu!

MACARENA (2 comentarii)  •  4 august 2009, 22:39

Geambasu esti un speculant. Iti pasa de sport dar confunzi viata personala chiar si a unui copil cu fotbalul. Poate micutul va juca la Barca si atunci toti de aici mor de oftica. Poftim analizeaza sau mai bine spus speculeaza si pe marginea acestei idei! hehehe!

MACARENA (2 comentarii)  •  4 august 2009, 22:43

mai bine ai discuta depre moralitatea lui claudiu niculescu atat in fotbal cat si in viata personala ar fi mai frumos de facut o paralela intre cele doua aspecte ale vietii acestui mic tradator care a pacalit si echipa de suflet cat si prima sotie!

Ionut (29 comentarii)  •  4 august 2009, 23:21

De ce sa se rateze la Craiova? Hai sa fim seriosi, la Dinamo chiar se poate realiza. Uitati-va si la Costea de exemplu, Mititelu vrea 10 mil de euro pe el si il ridica-n slavi de parca ar fi Cristiano Ronaldo de l-a facut pe bietu baiat sa fie nervos ca la nationala n-a fost bagat in primul 11 , de parca ar fi fost cel mai valoros jucator din Romania…
In Craiova nu poate DECAT SA SE RATEZE !

georgian (2 comentarii)  •  4 august 2009, 23:41

Emotionant articolul,scris cu un amestec de realism si un pic de sbiectivism.
Cat despre Alexandru,cred ca ii va fi tare greu sa aleaga,intre cele 2 cluburi si mai ales intre cei doi parinti,plecarea la Bucuresti nu ar sfasia numai inima mamei ci ar dezamagi si cei mai buni prieteni pe care probabil si i-a facut in Banie si care probabil uneori au mai alinat dorul de tata.
Daca as fi in locul lui si eu as alege cum sugereaza un alt cititor…sa mearga sa joace la Barcelona….
Succes,Alexandru,oriunde vei merge si nu uita ca ai datoria sa iti depasesti tatal !!!!

Administrator (5 comentarii)  •  5 august 2009, 1:56

Pentru Echipa Fifapro,
Trimiteți mailul Dvs. la adresa contact[at]gsp.ro sau redactie[at]gsp.ro. Mulțumim.

n00dles (32 comentarii)  •  5 august 2009, 2:30

Geambasule, pana si negustorii de cai au povesti frumoase uneori. A ta e una dintre ele. Si, cred eu, ca toti acesti nebuni care suntem noi, suporterii (indiferent ai carei echipe) care va citim pe voi, veritabili formatori de opinie si descatusatori de vibratii pe inima, meritam sa vedem din partea voastra mai multa sensibilitate in scriere si ceva mai putin pragmatism si partizanat – fie ca sunt fatise sau mascate acestea.
Iti multumesc pentru articol.

DAN_BUC (107 comentarii)  •  5 august 2009, 3:29

Citesc comentariile si ca intotdeauna nu vezi mai nimic interesant !!!! Doar cel al lui Diana si al lui Noodles !!! Restul „varza”(„nu a la cluj”) !!! Un articol emotionant si foarte bine scris, „marca GEMABASU”. Si eu am fost intr-o situatie asemanatoare desi nu legata de fotbal si asta ma marcat toata viata. Felicitari Cristian !!

Ghandalf (18 comentarii)  •  5 august 2009, 8:27

Cred ca „cainii” au tot dreptul sa fie fluierati de public pe orice stadion din tara ! Pentru raul facut si implicarea in distrugerea unor echipe (vezi Poli, Corvinul, Craiova, etc.) Sa incerci sa deturnezi sentimentele , transformandu-le in pro „caini” speculand tristetea unui copil absolut nevinovat miroase a escrocherie sentimentala ! Va inteleg domnule Geambasu ca sunteti suporter dinamovist si respect alegerea dvs. dar, credeti-ma ca nu veti castiga adepti din specularea unor sentimente de omenie ! Alexandru are probabil un viitor stralucit in fata si iubitorii fotbalului ii doresc sa devina un nou Balaci (de ce nu ) dar, pentru binele lui sa nu aleaga Dinamo ! Dinamo strica tot ce atinge ! E nevoie oare de exemple ? Semeghin era la Dinamo „spaima sticlelor de vin” iar la Unirea un jucator cu adevarat profesionist ! De ce oare? DIXIT

un oltean…ca alte mii (2 comentarii)  •  5 august 2009, 8:36

domnule Geambasu,traind in Bucuresti,nu poti intelege spiritul care inraieste microbistul oltean ,atunci cind vine vb.de echipele departamentale
dinamo…a distrus mereu ,munca craiovei…este echipa cea mai urita si siluita din romania
niculescu ..este un caracter marunt…spre mojic
nu a avut puterea sa spuna drept in fata…da plec ,la dinamo
el…stoican…si celebrul..moti,pe care dinamovistii ii vad jucatori emblematici,nu fac…nu au facut…si nu vor face parte din istoria craiovei
poate doar din trupa de casa a lui borcea..si netoiu

MONTE CRISTO (1 comentarii)  •  5 august 2009, 8:47

BRAVO DOMNULE GEAMBAS , FOARTE FRUMOS ARTICOLUL, AR TREBUI LASAT IN PACE BAIATUL LUI CLAUDIU NICULESCU, CAND SE VA FACE MARE EL VA DECIDE UNDE VA JUCA FOTBAL DACA VA AVEA TALENT, DACA NU SE VA PIERDE CA MULTI ALTI COPII. RANCHINOSII CARE_L ATACA PE CLAUDIU SUNT CEI CARE ACUM CATVA ANI II PUPA MANA. IN REST SA LASAM TIMPUL SA CEARNA VALOAREA ACESTUI COPIL.NU MAI BAGATI ZINZANIE INTRE FOSTA SOTIE SI CLAUDIU.

copilu (3 comentarii)  •  5 august 2009, 10:09

fosta nevasta a lui claudiu a fost o taratura. S-a parasit singura. Cat despre Alexandru, sa vina la dinamo. Are mai multe sanse acolo.

un oltean (130 comentarii)  •  5 august 2009, 10:47

Ei, de data asta nu sunt de acord cu tine! Claudiu Niculescu are un caracter infect…au fost mai multi jucatori ai Craiovei luati de Dinamo, dar el a plecat pe usa din dos, dupa un moment in care jurase credinta eterna Stiintei! Sigur ca dorintele fanilor nu se potrivesc intotdeauna cu ale fotbalistilor, dar el putea sa aleaga o cale mai eleganta de a se desparti de Craiova, si atunci nu cred ca ar fi fost intampinat cu atata ostilitate ca in prezent! Copilul ar putea alege Dinamo, una e sa stai acasa langa mama si alta e sa stai langa un tata vedeta, plin de bani, care ar putea sa-ti ofere mult mai multe decat ai…dar problema e daca si Niculescu ar vrea sa ia copilul langa el, in noua familie….crede-ti ca da?…eu cred ca nu! Referitor la cele 2 cluburi, Dinamo si Craiova, eu cred ca e o prostie sa le compari in privinta asta, a cresterii de juniori…e ca si cum ai compara Dinamo cu Barcelona la jocul de fotbal in sine! Daca va ramane la Craiova, copilul va avea o sansa sa creasca bine, sa invete sa fie modest si un caracter puternic, lucruri pe care la Dinamo nu le va invata niciodata, iar astea conteaza foarte mult in cariera unui fotbalist de valoare!

sandmann (52 comentarii)  •  5 august 2009, 11:23

nu pot sa inteleg fraze de genu: Dinamo a luat jucatori echipei cutare , a distrus pe cutare …
Adica , jucatorii aia nu au vrut sa plece dar Dinamo i-a santajat le-a rapit familiile ce le-a facut? aaa o oferta.Si ei au ales …
Nu vorbim aici de ce a fost inainte de ’90.Ca tot am vazut tot felul de acuze de pe vremea aia …OK sunt de acord ca Dinamo si steaua au furat totul pe vremea aia ,dar pana cand sa ,mai suferim pt ce-a fost atunci?nu putem trece mai departe si sa renuntam la toata ura asta? la urma urmei e doar un joc si cred ca toata ura asta impotriva lui Dinamo nu e alimentata decat de neputinta …unúl de pe aici il considera pe Gemabasu dinamovist doar pt ca a scris un articol in care nu critica pe Dinamo …deci dupa capu lui toti ar trebui sa injure pe Dinamo daca sunt echidistanti … ca sa intelegeti ce vreau sa spun …

Mihai (1 comentarii)  •  5 august 2009, 11:31

Domnule Geambasu, stiu ca pentru ziaristi si multi multi altii, noi cei din Craiova suntem niste frustrati care nu putem depasi ura asta pentru dinamo. Ce o sa am toata viata cu niculescu? Simplu, acest om fara caracter ne-a mintit in fata, la TV(daca nu cunoasteti interesati-va, la postul 3TV), a aparut intr-o emisiune sportiva si a JURAT ca nu va pleca la dinamo. Apoi a aparut in centru cand a fost acea revolta anti-netoiu si a facut acelasi lucru. De ce nu putea sa o spuna clar si la obiect, plec pentru ca…., uite asa au mai plecat si rada si stancu..si asta e…Un alt dinamovist vopsit este stoican…stiti ca la inceputuri el a avut o accidentare destul de grava, a stat prin elvetia o vreme la doftoreala, cand s-a intors sarea mingea din el ca din coltul mesei. Noi cei din tribuna l-am incurajat, am trait odata cu el revenirea pe teren, a ajuns capitanul Craiovei, si acum astia de la dinamo nu stiau cum sa mai scape de el. Stiti ce spune el? dinamo este casa mea…dinamo cea care te-a aruncat ca pe o plomba stricata. In fine, sunt atatea de spus…sa fiti sanatos

Sorin (8 comentarii)  •  5 august 2009, 11:36

Dan_Buc , poate e mai bine si mai civilizat sa te abtii in a califica comentariile oamenilor drept varza ….nu crezi ?

Am mai vazut in articol un aspect pe care l-am omis
Dinamo stie sa creasca tineri jucatori ???….sa fim seriosi
Nu a crescut nimic niciodata . Toti fotbalistii ei s-au ratat cu brio pe unde s-au dus . Vorbesc de anii de dupa 90
Fitele din groapa , banii multi nemunciti , rezultatele aranjate de adminstratori delegati , viata din cluburile de noapte , manelele la rang de virtute si injectiile ,,letale” ale lu Borcea nu fac casa cu fotbalul profesionist.

carmena (2 comentarii)  •  5 august 2009, 11:46

Felicitari pentru articol! In alta ordine de idei, prin gestul lui , Alexandru a aratat ca e un baiat cu bun simt, bine crescut. Sa fie sanatos, caci atunci cand o sa fie timpul, v-a sti sa aleaga.

englezu (32 comentarii)  •  5 august 2009, 11:50

Fotbal si capitalism.
De 20 de ani se zice ca am intrat in capitalism. Eu ii spun „canibalism”, pentru ca am avut ocazia sa vad capitalismul la el acasa (Germania, Olanda, Belgia, Franta, etc.). Si vad ce inseamna LIBERTATEA fara limite si fara RESPONSABILITATE ! Sa luam un singur exemplu:”starletele” de la TV; nu dau nume, caci sunt foarte numeroase; asadar: casatorii-divorturi; relatii bazate numai pe sex „in cerc”: X cu Y; A cu B; apoi X cu A si Y cu B s.a.m.d. Si asa zisii „specialisti”, care spun ca totul este OK in numele „libertatii capitaliste”. Va rog sa meditati la modul cum s-a autodistrus imperiul roman; fac parte dintre cei care cred cu tarie ca „imperiul american” si capitalismul este intr-o mare criza si sfarsitul sistemului se apropie ! Cine-i va lua locul, eu nu stiu ! Nici comunismul nu credeau multi ca se va prabusi si totusi acest lucru s-a produs ! daca si Papa a tinut sa sublinieze ca este necesar de urgenta sa se asaneze moral societatea capitalista, inseamna ca lucrurile sunt grave ! Victimile sunt foarte multe si directe si colaterale. Eu stiu foarte multe cazuri, in care mai ales copiii sunt victimile unor parinti iresponsabili ! Pacat !

englezu (32 comentarii)  •  5 august 2009, 11:54

P.S.
Imi cer scuze pentru dezacordul gramatical: se va citi : ” imperiul american si capitalismul sunt….”

maigret (27 comentarii)  •  5 august 2009, 12:07

Tara arde si baba se…piaptana!Tare subiect ai ales domn´Geambasu!Si plin de´´invataminte´´…

sIka (1 comentarii)  •  5 august 2009, 12:16

Gandalf are dreptate,mare dreptate

gogu (7 comentarii)  •  5 august 2009, 12:37

e doar uncopil, nu cred ca ar fi o idee tocmai proasta sa-l lasati asa (nu de alta dar claudiu v-ar putea da in judecata), adica sa-si traiasca copilaria.

daniel (5 comentarii)  •  5 august 2009, 12:49

nu poate sa creasca frumos delat la echipa asta superba universitatea craiova nu are ce sa caute la dinamo cred ca nu este tradator ca taso…forza Stiinta pana la moarte la dinamo se rateaza

@sandmann (130 comentarii)  •  5 august 2009, 12:56

Ura impotriva lui Dinamo e alimentata de jafurile pe care le-au facut de-a lungul timpului, inclusiv dupa ’90, nu de neputinta! Adica ce oferta a avut Niculescu, golgheterul la zi in acel moment, cand a plecat de la Craiova?? Cati bani a luat clubul pe el?? iti spun eu, nimic, zero!!! Asta inseamna o oferta??? Trebuia iubit, respectat, si el si clubul Dinamo pt o asemenea magarie?? Apoi, nu mult mai tarziu, Netoiu a plecat la Dinamo cu o echipa intreaga, lasand aici un singur jucator!! Au avut toti oferte, nu?? De la un singur club!! Sigur ca fotbalul este numai un joc, desi in ultimii ani a devenit mai mult un fenomen social, dar asa, in joaca, sau fotbalistic vorbind, Craiova va uri mereu Dinamo, nu exista cale de a uita toate murdariile pe care ni le-au facut, niciodata!

calin (28 comentarii)  •  5 august 2009, 13:16

cea mai buna solutie este sa se duca la steaua 🙂
asa impaca si capra si varza

italianu (4 comentarii)  •  5 august 2009, 13:36

domne stau si ma uit in fiecare zi la stiri pe net despre echipele romanesti si ma minunez cum postul celalalt concuent dumneavostra cu nume de site scrie inconinuu pe banda rulanta numai despre o singura echipa steaua:| pana la urma l-am si scos din telecomanda pentru ca pur si simplu nu mai suportam nu mai si numai stiri despre steau probabil sunt comandati de becali sau cine stie dar nu s epoate asa ceva e inadmisibil ca se inchid peluzele ca se deschid ca se inchid iarasi parca ne intereseaza pe noi ce afce acel cioban cu echipa lui sa se pune odata numele steaua.ro la postul acela si gata domne injuraturi ce-si ia nu mai zic…eu sunt suporter al craiovei am 21 de ani sunt stabilit in italia si vreau s ava felicit postul dumneavostra sunteti echidistanti desi cateodata ridicati echipele din bucuresti iin special pe stoaia care nu merita a jucat cu o nou promovata si cu 2 echipe din afara care ar face fata in liga2 la noi..in plus vad ca scrieti incontinuu despre jucatorii tineri ”si stelei” dar dac ava uitati bine nu e niciunu crescut de steaua toti sunt cumparati vezi bicfalvi -jiul andrei ionescu-craiova ninu-national etc.. acest onicas a jucat 2 meciuri si gata e mirel radoi(ala daca nu era fin a lui becali era pe la buzau acum nu are omul treaba cu fenomenul) va rog daca puteti sa publicati mesajul meu va multumesc alin italia forza STIINTA IUBIRE ETERNA PASIUNE EXTREMA

romanu (6 comentarii)  •  5 august 2009, 14:48

de fapt, raul clamat de majoritatea celor ce scriu aici este alimentat de ziaristi. profita de prostia proverbiala a celor interesati de fenomenul fotbalistic, pentru a alimenta o ura, care n-are niciunn suport material. sa va fie foarte clar, cei care au plecat au facut-o pentru ca au vrut. nu i-a fortat nimeni s-o faca. ce viitor puteau avea la craiova? va spun eu: niciunul! uitati-va la cei care sunt acum la echipa. abia asteapta sa plece, chiar si la dinamo, numai sa scape din infundatura numita craiova. sunt constienti ca daca raman acolo n-au niciun viitor. asa ca nu mai bateti campii cu chestii de genul ‘ne-au furat jucatorii’ sau alte bazaconii spuse de cei din presa scrisa si de la tv. de regula, habar n-au ce spun si este foarte multa rea-credinta in spusele lor. incercati sa ganditi cu propriul cap si sa nu va mai lasati manipulati de ceea ce va sugereaza unul sau altul.

daniel (10 comentarii)  •  5 august 2009, 14:59

Corect comentariul ,situatia in care un copil sufera ,o creaza parintii .Ei sunt vinovati ,deci copilul e bine sa hotarasca.Se va duce sigur dupa tatal lui, pentru va creste fotbalistic, sub ochii tatalui lui, ceea ce e bine pentru el,dar si sub observatia mamei sale pt ca asa e normal.Daca acest copil are talentul tatalui sa plece la dinamo pentru ca sunt sigur ca si mama sa stie cei mai bine pentru copilul sau.BAFTA ALEXANDRU ORIUNE VEI JUCA depasesteti tatal pe care te-am vazut dupa cum te uitai la el cal iubesti mult.

Iurisid (1 comentarii)  •  5 august 2009, 15:08

Pentru toti antidinamovistii.

Credeti voi asa in mintea voastra ca cei care au plecat la DINAMO nu au vrut sa o faca? Credeti voi cei ce simpatizati UNIVERSITATEA CRAIOVA ( apropo sunteti tot o echipa infiintata de comunisti ) ca BALACI nu ar fi vrut sa continue la CRAIOVA, dar i s-a inchis usa si a venit la DINAMO. Credeti ca UNGUREANU si LUNG nu au vrut sa vina la STEAUA? Mai reflectati eu nu spun ca nu e bine sa sustineti echipele voastre, dar vedeti si ce le-a placut sportivilor, iar daca ei au plecat nu judecati cluburile care i-au racolat. Totul este o cerere si o oferta si poate la momentul acela ei au considerat ca este mai bine pentru ei sa vina la DINAMO sau STEAUA sau in afara ROMANIEI. Bravo Domnule GEAMBASU respectul meu pentru un articol de suflet, si fie ca cel mai bun sa castige. Apropo credeti ca CRISTIANO RONALDO a tradta MANCHESTERUL, ZIDANE la vremea lui JUVENTUSUL si exemplele pot continua?

Andrei (1 comentarii)  •  5 august 2009, 15:41

Un articol patetic, in primul rand are o tenta clara spre clubul Dinamo,tendentios si fara obiect! Intr-adevar, niculescu,moti,stoican si altii au fost fluierati ,injurati pt echipa la care sunt acum,pentru gesturile care le fac atat in timpul meciurilor cat si in afara lor! Credeti ca publicul oltean va inceta sa conteste un anumit jucator doar pp ca fiul lui este de fata….sa fim seriosi! Cu privire la fraza : Dinamo creste jucatori,si Craiova stie….bate umpic spre patetic…..v-am considerat candva un editorialist bun….dar coborati nivelul cu aces articol si altele….undeva sub nivelul marii! Ganditi-va ca si alti fotbalisti,si copii de fotbalisti sunt in pielea acestora 2….numai ca nu li se canta cantece de leagan….asa cum incercati aici! In plus,sunt sigur ca Niculescu jr. e la curent cu situatia tatalui sau! Haideti sa nu improscam cu noroi munca unui club ce produce pe banda rulanta! In rest…va doresc sa ramaneti linistit cu echipa Dvs de suflet Dinamo…si sa fiti martor in continuare la emblematicii jucatori pe care-i produce! Hai Craiova

cristian (130 comentarii)  •  5 august 2009, 16:03

@romanu: bai nene, tu nu esti subiectiv, esti de-a dreptul :))……cati fotbalisti de mare valoare a crescut Dinamo in comparatie cu Craiova??? Ce performante remarcabile a avut echipa asta, in afara de a castiga cateva campionate, multe dintre ele, cum spunea cineva mai jos…prin administratorul delegat…ori vrei sa-ti amintesc convorbirea telefonica cu nea Puiu de la Onesti??..

Multi jucatori au plecat dupa bani, asa pleaca si azi si maine si peste 200 de ani…dar conteaza cum pleaca…Craiova n-a avut parte de niciun leu dupa Niculescu sau dupa ceilalti…asta se numeste FURT…ca sa nu mai vb ca in era Netoiu, meciurile directe porneau de la 3-0 pt Dinamo!
Un lucru imbucurator pe care l-am observat in ultima vreme, este ca tot mai multa lume s-a saturat de Steaua si Dinamo…mai vor si altceva…au inceput sa apara echipe care le dau peste nas si nu mai sunt dinainte castigatoare…trebuie sa lupte de acum incolo…jucatori nu prea mai pot lua ca altadata…deci le va fi mult mai greu! Eu stiu ca ati fost obisnuiti cu Craiova, Arges si alte echipe sa va fie pepiniere…dar s-a cam schimbat problema acum, bani nu mai aveti nici voi…asa ca viitorul suna sumbru mai baieti!

Marian Tutui (2 comentarii)  •  5 august 2009, 16:57

Stimate domnule Geambasu

Sunt dintre aceea care nu iubesc blogurile si nici articolele de sport colaterale acestuia (care din pacate au proliferat enorm). Sunt absolvent de filologie, critic de cinema si doctor in cinema dar citesc si ziarele de sport (ba chiar am mai colaborat la GS uneori, de pilda cand aveam Macedonia si Bulgaria ca adversar la fotbal, caci cunosc limbile tarilor respective). Ba chiar sunt dintre aceia care v-au criticat pentru erori si parti pris-uri. De data aceasta tin sa va felicit personal pentru un articol memorabil care tine de „sportivitate”, o paradigma mai larga decat cea a sportului in sensul obisnuit. Fara ostentatie, articolul „Alexandru al lui Claudiu” (cu un titlu ce trimite spre traditia populara) devine un eseu demn de orice revista de cultura sau periodic strain de sport, ba chiar merita un premiu!

Mihai (6 comentarii)  •  5 august 2009, 17:16

Inainte de toate suntem oameni,imaginile cu Niculescu senior imbratisandu-si fiul au o incarcatura aparte,Alexandru creste la juniorii Universitatii,normal sa fie fan Stiinta,dar s-ar fi bucurat daca Clau-gol ar fi marcat(dar nu a vrut dl. Brad Pitt Tudor),ar fi fost o bucurie inocenta a unui copil care nu cunoaste si nu vrea sa cunoasca ura nejustificata a unor asa-zisi suporteri din ambele tabere care incita la violenta prin actiunile lor si care cu siguranta nu au ce cauta pe stadion…
Unde va juca in viitor Alexandru Niculescu,atat la Craiova cat si la Dinamo va avea conditii bune, trebuie sa decida impreuna cei care cu siguranta doresc binele acestui copil talentat,care poate face performante cel putin la fel de bune ca si tatal sau.Multa bafta!

Un tip cu memorie (1 comentarii)  •  5 august 2009, 17:19

Au scris doi fanatici pro- Craiova (Andrei si Cristian) prostii, ba chiar in stil jignitor, care nu au legatura cu subiectul articolului. Cine cunoaste fenomenul si nu e fanatic stie ca Dinamo a produs jucatori de la nivel de copii si juniori care au confirmat cu brio ca seniori cel putin cat U.Craiova. In plus, U.Craiova a fost la fel de „comunista” ca Dinamo sau Steaua: sa nu uitam cum a promovat U.Craiova in Divizia A in dauna Otelului Targoviste (un scor cu doua cifre in ultima etapa!), cat de studenti erau jucatorii Craiovei Maxima (vezi cazul Zoltan Crisan care a intrat la ISE Craiova al doilea dupa cea a sustinut bac-ul de 4 ori, dovada ziarele vremii) sau cat de craioveni sau olteni erau Stefanescu, Beldeanu, Crisan, Ciupitu etc. sau faptul ca sistemul „amaratelor” echipe studentesti era la noi atat de dezvoltat ca am avut vreo 6 doar in divizia A si am devenit campioni mondiali la fotbal studentesc in 1974! Nu vreau sa denigrez U.Craiova dar nici sa omit scarboseniile inerente in fotbal care au survenit chiar si la „feciorelnicul” club U.Craiova. A propos, Danciulescu si Niculescu sunt din Slatina iar orasul asta nu prea e in Oltenia caci e pe malul drept al Oltului!!! In al doilea rand cum se justifica imperialismul asta oltenesc ca toti prazilienii (si australienii in ultima vreme!) sa se duca la U.Craiova?

Pentru alde Cristian (1 comentarii)  •  5 august 2009, 17:31

Zice unul care semneaza „Cristian” ca Niculescu a fost transferat de la U.Craiova la Dinamo fara bani, ceea ce ar fi un furt. Numai ca uita ca Niculescu a venit la schimb cu aparatorul Daniel Rednic (care avea 2 selectii la nationala pe vremea aia, spre deosebire de Niculescu care nu avea, se pot verifica amanuntele in presa vremii). E adevarat ca prostia asta a preluat-o de la niste jurnalisti, care stiau amanuntul dar l-au omis cu reavointa ca sa-l infiereze mai dihai pe Netoiu.
Articolul e bun si just.

Revelatie (1 comentarii)  •  5 august 2009, 17:36

Are dreptate Tipul cu memorie: Danciulescu si Niculescu sunt din Slatina iar orasul asta nu prea e in Oltenia caci e pe malul drept al Oltului!!! Deci…

madalin (4 comentarii)  •  5 august 2009, 17:59

un tip cu memorie la varsta ta vorbesti cam urat de craiova masoarati cuvintele pentru ca observ ca ai o varsta inaintata chiar daca nu iti dai seama jignesti milioane de suporteri ai craiovei din toata tara asa ca las-0 mai moale… in fine forza Craiova o iubire alb albastra dainuiste pe veci..mada din valcea

sezi (1 comentarii)  •  5 august 2009, 18:07

minunat articol domnule geambasu chiar ca este demn de o revista..referitor la faptul ca niculescu jr va ajunge la dinamo nu e nimic adevarat eu sunt din craiova credeti-ma sunt in tema… acest claudiu niculescu isi vede copilul doar la meciurile lui dinamo de la craiova ce parinte mai e asta ..iarna trecuta la dus la patinuar in centru in craiova pe alexandru si cand la vazut lumea a inceput sa in injure ,,recunosc ca si eu am facut-o dar dupa aceea am constientizat ce era in sufletul acelui copil si dupaia mam gandit ca nu trebuia sa o fac..in niciun caz nu va ajunge la dinamo mama lui nu va fi de acord sa-l lase in bucuresti mai ales ce tata are … acest tradator care pentru bani s-a vandut.multumesc

cristian (130 comentarii)  •  5 august 2009, 18:09

Slatina nu e in Oltenia pt ca e pe malul drept al Oltului???……:))))))))))))))))))))….ce sa mai, aveti calitati nene!!…mai ales tipul ala cu memorie….

Comentează