Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Revoltătoarea tinereţe a lui Răzvan

Gică Popescu pretinde că Lucescu junior e prea tînăr să ia naţionala. Un tînăr de 40 de ani, cu un sfert de finală europeană

Ce ţi-e şi cu tinereţea asta! Entuziasm şi atît. Doar năbădăi cît cuprinde. Contraindicate postului de […]

sâmbătă, 25 aprilie 2009, 5:23

Gică Popescu pretinde că Lucescu junior e prea tînăr să ia naţionala. Un tînăr de 40 de ani, cu un sfert de finală europeană

Ce ţi-e şi cu tinereţea asta! Entuziasm şi atît. Doar năbădăi cît cuprinde. Contraindicate postului de selecţioner. Oricărui post, dom’le. Ie-te-te şi la copilărimea asta cu caş la gură care vrea să ne conducă! Nişte emo, că altfel nu merită să le spunem! Ăştia vor să ne dea azimutul? Nouă, oameni cu experienţă, cu ştate vechi în serviciu! Nouă, nişte domni unşi cu toate alifiile, cetăţeni cu păr alb la tîmple, mă rog, care mai avem păr! 

Vin puşti din ăştia de 40 de ani şi îi înlătură pe merituoşi. Mda, adolescentul Răzvan Lucescu a împlinit 40 de ani. Înţelegeţi, domnule Popescu, 40 bătuţi pe muche! Fiindcă tinereţea lui Răzvan Lucescu îl preocupă pe Gică Popescu. Nu ce reprezintă el ca antrenor. Şi sună al naibii de fals această îngrijorare a lui Popescu. „Cu tot respectul cuvenit lui Răzvan…”‘. Şi aşa mai departe. Performanţe, chestii, trestii, Rapid, Braşov, sfert finalist în Cupa UEFA, Cupa României. Prea puţin. Nu-i copt, dom’le. Păi, se compară cu un loc doi în clasamentul la zi al Ligii Întîi Stătătoare în Cătuşe? Cum a reuşit Dan Petrescu? Îl bate Răzvan pe Dan la meciuri jucate pentru naţională? Nu. Ce, el a fost coleg de echipă cu Zola şi Dennis Wise la Chelsea? Nu a fost.

Aşa cum a construit Gică Popescu grila criteriilor, Răzvan pică examenul cu brio şi în faţa lui Hagi. Nu are nici pe departe trecutul de jucător al acestuia, nici pe acela de selecţioner. Şi pentru că Hagi a dat greş o dată, în barajul cu Slovenia, mulţi comit greşeala de a considera că naţia îi este datoare cu o reparaţie. Fundamental greşit
O mare plecăciune în faţa lui Hagi-jucătorul, în faţa lui Hagi- persoana publică decentă, în faţa lui Hagi care a creat o academie de fotbal. Aceeaşi recunoştinţă pentru Dan Petrescu.

Dar criteriul pentru care trebuie să fii numit la echipa naţională este acela al competenţei. Banal şi prozaic. Productiv însă.

Hagi şi Dan Petrescu ar trebui să-i ia faţa lui Răzvan fiindcă sînt mai buni în profesie, nu pentru că mai merită o şansă, cazul primului, ori că au fost colegi de cameră la naţională cu Gică Popescu. Şi poate că or fi mai buni, Dumnezeu ştie. Şi Mircea Sandu.

Da, Răzvan nu a fost un fotbalist emblematic, nu a strîns tricouri la naţională, nu i-a cîntat imnul.

Stupoare, Răzvan se află într-un club din care mai fac parte Mourinho, Rafa Benitez, Arsene Wenger şi Alex Fergusson. Ei şi mai şi decît Răzvan, mai mult plezirişti decît fotbalişti.

Ideea e să nu ne confundăm facerea de bine cu facerea de meserie. Pentru că irosim şansele puţine de însănătoşire ale naţionalei.

Comentarii (124)Adaugă comentariu

mareaestru (1 comentarii)  •  25 aprilie 2009, 23:57

Domnule Geambasu, felicitari.Ai ramas printre ultimii mohiocani al bunului simt.Despre d-nul gica popescu numai de bine.Mi-a intarit o certitudine, e din acelasi aluat ca si mircea sandu.Are partipriuri pe care le-a mascat pana acum.Noroc ca mai da pe-afara cateodata.Ce ti-e si cu tineretea asta,Razvan e prea tanar.Si pe deasupra nici nu ti-e cumnat sau prietenul tau cel mai bun.Intr-un fel e de inteles,dar ce te faci daca ajunge presedinte la frf.Sa te tii nepotisme si interese.Pe la colturi, se aude ca fratii becalii vor ocupa functii in federatie.Stati putin,legal,prin concurs.Ca gica e un lord.Victor,presedinte cca.Giovani,ofiter de presa.Hagi ,selectioner,iar dan petrescu director de imagine sau director tehnic.O echipa puternica,competenta ,cu mult bun simt,ce nu e colerica de loc.FRATILOR,TREZITI-VA,vorba nebunului de iacov,scimbam o mafie cu alta?Ei nu au nevoie de un selectioner capabil,intransigent,fara ,,PRIETENI”si care face selectia pe forma sportiva nu pe interese.Si mai e si baiatul unuia MIRCEA,un alt antrenor „ANONIM”,si batran pe deasupra.Asa ca vorba lordului gica popescu,la vremuri noi ,OAMENI NOI.

madalin (2 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 0:04

vi se pregatesc . S-a auzim de bine!Eu as merge si mai adanc in problema domnule Geambasu ,si as spune ca nu trebuie sa confundam REPREZENTATIVA nationala cu o afacere de familie.Mi s -a parut putin prea plastica formularea dvs cu „facerea de bine” ptr ca are un spectru mult prea larg si nu stiu dak sugereaza ceea ce de fapt e o realitate din pacate putin abordata de mass media,si anume ,ca nationala este si a fost (se pare ca va fi in continuare) o echipa de produse ce trebuie promovate (si cum altcumva daca nu prin selectii si meciuri in prime time-ul fotbalistic european) si nicidecum o SELECTIE a celor mai in forma 15-20 jucatori la momentul disputarii unui meci. In ce l priveste pe Hagi,cred ca o decizie inteleapta ar fi sa ramana la academia de fotbal (fotbalist genial ,actualmente sarac cu duhul ,si caracter cel putin ciudat) .Ma abtin sa vorbesc despre persoane ce fac sau au facut subiectul unor anchete ptr evaziune fiscala (celebrele transferuri ).CONCLUZIA ar trebui sa fie UNA indiferent de la cine vine ea ,dak nea Mircea a spus NU,razvan e UNICA solutie.DOMNULE SANDU ,daca intamplator cititi acest editorial si comentariile aferente subscrieti ,in primul rand si dupa ce ati facut singurul bine fotbalului romanesc din intreaga dvs cariera v- as recomanda anonimatul si poate asa veti scapa de facturile ce

TELEFONISTA (3 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 0:31

Razvan Tanar?Nu conteaza daca e tanar ci experienta lui.
Hagi ca antrenor nu a avut performantele lui.
Hagi nu are ce cauta la nationala,s-ar duce de rapa nationala.
Vrem pe cineva cu personalitate,inteligenta si modestie.
Hai Razvanel!

Che Guevara (113 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 1:55

Unchiule, daca Rapid nu cadea in grupa cu Shatiorul lui Taticu’ Razvan Lucescu nu ajungea niciodata in sferturi de finala ale UEFA. Nu iesea din grupe fara blatul cu echipa lui Papa. Daca intelegi ce vreau sa zic. Cand vom vrea sa ne calificam la Mondiale ce facem? Ne rugam sa cadem cu Ucraina in grupa? Si chiar si atunci. Crezi ca poate sa rezolve ceva Luce senior ca sa castige juniorul? Oricum ar fi Razvan e un foarte bun antrenor de 0-0. Atat. Nimic mai mult.

Fred (15 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 2:19

Corect – 110%!
Felicitari.
Petrescu, parerea mea, avea sanse bune.
Din pacate l-au mancat nervii, si in primul rand prietenii. Totul se plateste, Dane. Azi faci un puci si schimbi antrenorul la Natinala numai ca sa-ti exersezi musculatura, peste 10 ani vine nota de plata.
Si, sa fim seriosi, prea multe pupaturi cu clanul Becali [da, si Pompescu e unul din ei, fara discutzie.]

Zi asa Dane:
„Good bye…’
„What was that…?”
„My hard-on.”

IO (144 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 2:39

Exclent! Impruna cu Razvan Lucescu si eu fac parte din acelasi club cu Rafa Benitez, etc. ca deltfel toti cititorii articolului.
Ca performante Dan (superdan, cum ii spun cei de la Chelsea) este mult peste Lucescu al mic.
„Sfertul” de UEFA nu prea se pune, fiind obtinut in urma unui blat detectat de cei de la pariuri ( au scos meciul de pe lista, nu-i asa?) cu lucescu al batran.

eu (4 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 2:57

…gluma…gluma…da…ce poate sa-i spuna Lucescu jr….lui Mutu sau …Chivu?

pika17@paul (9 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 4:26

Discutam discutzii.Raul e mircea sandu,gica popescu un rau putzin demonstrat pana acum.Ne mai trebuie inca vreo 20 de ani.Pacat pentru razvan, ca atunci va fi batran cu adevarat.

doru (2 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 4:46

faptul ca e tanar,nu e un dezavantaj.pana una alta,e singurul antrenor din liga intaia romaneasca care isi face meseria.e tanar,are vointa si mai ales ii face placere .are o educatie aleasa si din punct de vedere moral e deasupra tuturor antrenorilor romani. Merita sa conduca nationala chiar daca la inceput are sa-i fie greu. Trebuie sa i se acorde toata increderea si sa fie sprijinit. Hai Romania !

wnet (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 6:54

R.Lucescu nu e antrenor de nationala si nu o sa fie vreodata!
stie cineva un meci spectaculos facut de o echipa antrenata de ANTRENORUL R.Lucescu?

Daniel (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 7:04

Un articol f. bun .Cam asta ar trebui sa gandeasca si cei din conducerea federatiei. Nu va inteleg totusi pe voi ziaristi de ce il mai tot promovati pe acest giga popescu(ca cracter nu merita nume cu majuscule). Sa ne amintim ca este singurul sportiv care a conditionat prezenta la nationala numai daca i se permite sa incalce legea si sa cumpere un hotel fara LICITATIE. Si acest om vrea….

ciupi (376 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 7:19

ati omis cel mai important amanunt din cariera lui razvan: atunci cind se enerveaza incepe sa alerge dupa mijloace de transport in comun. pai cu asemenea apucaturi vrea el sa ne califice?! lasind gluma la o parte, razvan a aratat ca poate realiza cu o echipa mai mult decit ii permite bugetul si valoarea individuala adunata la un loc a celor pe care ii mina de pe margine.

steeve (2 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 7:34

Nu imi este teama cu Razvan la nationala, decat ca o sa-l manance jucatorii impinsi de la spate de interese.
Momentan Razvan este cel mai indicat la nationala mai ales ca are in spate un profesor si mentor de LUX in persoana lui Mircea Lucescu.

dindanaroaia (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 7:41

Prea multa incrancenare, oamenilor !
Razvan, Dan si Gica au fiecare atuuri puternice pentru a deveni antrenori de succes ai echipei nationale. Nu trebuie sa bagam raca intre ei. Daca ar fi dupa mine, i-as numi pe toti trei. Deodata. Chiar de-ar fi sa luam bataie douazeci de ani ,Hagi are dreptul la recunostinta si la respectul noastru. Petrescu e la fel de daruit muncii de antrenor cum a fost si ca fotbalist. Loialitate si harnicie sunt atuurile lui. Iar Razvan are acea bagheta magica a dirijorului care face zeci de instrumentisti sa devina o orchestra. As paria ca, la un concurs mondial de teorie fotbalistica s-ar clasa pe podium.In plus , beneficiaza , vrea nu vrea , si de sfaturile unuia din cei mai mari antrenori romani din toate timpurile. Si asta nu inseamna putin lucru.
Sa nu uitam rezultatele lui Hagi, ca antrenor, in Turcia. Si faptul ca, la nationala, ca si la Steaua, nu prea a fost lasat sa-si faca treaba . N-am avut rabdare cu el.
Despre Petrescu, cineva spunea ca ii este usor la Urziceni, ca n-ar antrena sub presiune. Ha, ha , ha !
Pai Bursucul e chiar el un cazan sub presiune. La Urziceni , la nationala sau la Ciorogarla el ramane o bomba atomica sau, daca preferati , una cu fragmentatie. Un vulcan in eruptie , un motor Ferrari , un parlament la o motiune de cenzura sau orice altceva care poate sari, exploda, tuna, biciui si castiga razboiul.
Oricare dintre ei, sau toti trei impreuna sunt, zic, bineveniti. Vor disparea astfel aroganta, badarania, incultura , automultumirea care au guvernat prea multi ani echipa noastra nationala. Si nu ma refer la jucatori.

hermil (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 9:19

Da ai dreptate.
Sfertfinalist al cupei UEFA dupa meciuri cu taica-su si Boloni dezinteresat in grupa. Cand a dat de Steaua , liniste.
Promovare cu Brasovul . Cine nu o reusea?
Arbitru fugarit pe teren si circ ,anul trecut ,in Cupa cu Galati.
Autobaza si un gol la 3 meciuri anul acesta in campionat.
Hai sa nu-l comparam cu Dan Petrescu. Ala a realizat singur absolut tot pana acum. Nu cred ca si Lucescu R. Deasemeni nu cred ca ii trebuie pusa nationala la dispozitie pentru a ne arata ca poate singur. Sigur NU POATE pentru NNATONALA

milici (43 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 9:39

Razvan Checu nu are cas la gura ci iaurt Danone.
SA nu uitam ca:
1.E antistelist , el a inventat notiunea si e ferm convins ca asta e o calitate…
2.E cam nevricos si sare la gatul multora
3.Niet caracter
4.L-a cam mostenit pe tacsu care ar fi luat toate trofeele din lume daca un meci ar fi tinut 88 de minute.Mostenirea se refera mai mult la ghinion si nu la stiinta.
5.Umbla la tehnici nesportive de gen udatul ierbii, joaca de-a nocurna etc.
6.E orientat spre antijoc si deabia am scapat de Pitzi.
7.E subtire la palmares.
8.E cam rau de clanta vorbind de multe ori in plus
9.E tentat sa dea vina prea des pe arbitraj care il fura numai si numai pe el desi e bun amic cu Dinu Vama care….Alta mostenire…
In rest e numai bun de selectioner!!!!
Nu-i vorba ca nici cu Dan Petrescu nu mi- rusine.Sa ni-l imaginam scalaimbaindu-se si facand gesturi isterice la arbitrii si public intr-un meci serios intertari.

milici (43 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 9:42

Articol de exceptie mare ziarist!

eldorado (8 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 9:50

@ Daca razvan va fi numit selectioner ,va avea o mare problema,nu este agreat de mafia vanzatorilor de suflete(Becali& co).Petrescu nu stiu cat de bun este ca antrenor dar „nebun” sigur.Stilul lui de joc imprimat la „Ciulinii Baraganului” cu presing pe tot terenul,cu constructie simplista,cu multe centrari,sau mimgii lungi,se practica in Anglia la echipe modeste gen West Ham,Fulham,Newcastle,etc nu la Manchester ,arsenal sau actuala Chelsea( nu cea in care a jucat D. Petrescu).Nationala Romaniei nu este o echipa demediocritati pe care sa o alergi 90 minute ca la Urziceni,este o echipa de vedete ce vine de la diverse cluburi,multe din strainatate si nu vor fi dispuse la un asemenea efort.Jucatorilor romani li se potriveste mai mult un joc de constructie,bine organizat si tacticizat.Pentru acest stil de joc sfatul „tatalui” va conta foarte mult.Ca inteligenta ,Razvan ii depaseste cu mult pe ceilalti si a trecut cu bine „botezul cupelor Europene”.Totusi,la Brasov nu a realizat chiar tot ce dorea si mai este si ghinionist.

un oltean (130 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 10:18

Mie nu-mi place stilul de joc pe care il impune Razvan Lucescu, in schimb am vazut Urziceniul la Craiova si mi-a placut…Dan Petrescu a creat o echipa foarte buna din jucatori de mana a doua, Razvan a avut totusi cativa jucatori veniti de la Rapid…Pe de alta parte insa, nici nu mi-ar placea sa-l vad pe noul selectioner dand cu basca de pamant la fiecare faza intr-un meci international, ar fi o imagine urata…daca Dan Petrescu si-ar schimba atitudinea in privinta asta, ar fi ok…Hagi, eu sunt convins ca stie foarte mult fotbal, daca ar fi pus sa exploateze momentul asta in care are destul timp sa faca o echipa, eu cred totusi ca ar reusi…

blocat (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 10:34

problemele nu sunt performantele antrenorilor propusi ci acceptarea conditiilor frf-ului si a ,,talentelor”care joaca la nationala.Ce ar zice Mutu sa joace cu Rusecu sau altii in echipa ca s-a vazut ca diverenta de 2-3mil euro cu F.Costea si Bucur parca astia erau ciumati si vedetele vedete.Chivu a fost cel putin pe fata ca nu a venit la nationala,cine face pana la urma convocarile la nationala ca pana (au siut ce urmeaza)la urma sunt multi si direct interesati iar la ultimele meciuri au fost chemati dubios unii jucatori doar de gura lumii.Este vreunul dintre cei propusi sa accepte mizeriile obligatorii de la nationala?nu cred dar atunci cine-i noul antrenor ca propunerile sunt dubioase din punctul de interes al frf-ului.

stefan (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 10:57

Doresc sa aduc cateva lamuriri importante legate de varsta unor persoane amintite des in aceste postari:

1. Mircea Lucescu avea 36 de ani in anul 1981 cand a fost numit selectioner si 38 de ani in anul 1983 cand a calificat nationala la EURO `84. Este nascut un anul 1945.
2. Dan Petrescu este mai „batran” dacat Razvan Lucescu cu 1 an si 2 luni ( Dan este nascut in dec `67 – Razvan este nascut in feb 2009 ).
3. Hagi avea 36 de ani in anul 2001 cand a fost numit selectioner.

Dacicus74 (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 11:04

Foarte bun acest articol! Si foarte corect scris! Nu vreau sa comentez prea multe, insa trebuie sa remarc faptul ca cetateanul Gheorghe Popescu face a doua declaratie deplasata in ceea ce priveste fotbalul de la noi, dupa ceea ce a spus despre fostii lui colegi de la Dinamo! Acum nu a avut cum sa foloseasca temenul „rebuturi”, dar nu mai avea mul! Pacat! Pe cat glorie si-a castigat ca fotbalist, pe atat de multa desconsiderare este pe punctul de a primi ca… ex-fotbalist (nu am vrut sa spun „om de afaceri”…)!

Domnul Q (9 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 11:21

Care sunt rezultatele acestui razvanel ,ca antrenor?
A castigat titlul in Romania cu o echipa de top?Se bate la titlu cu echipa pe care o antreneaza acum?
Cartea de vizita a unui antrenor o reprezita trofeele castigate si nu cartea de identitate pe care este scris acest nume mult prea mediatizat ,de Lucescu.Acest virus „Luceist”pornit din condeiul lui Ioan Chirila i-a atins rau de tot si pe discipolii acestuia.Realitatea este insa una singura,Cosmin Olaroiu are doua titluri cu Steaua ,o semifinala europeana(eliminindu-l chiar pe micul lucica),o calificare in C.L,un titlu,2 cupe in Arabia Saudita,iar Dan Petrescu cu o echipa dintr-un oras cat o jumatate de cartier brasovean,cu un buget si un lot inferior echipei conduse de razvanel sub Tampa se bate la titlu de la egal la egal cu Dinamo.Rendnic are si el 2 titluri cu doua echipe de top diferite,probabil fiind sa-l obtina si pe cel cu nr.3,desi ,eu, ca stelist n-as dorii asta.
Aceste performante ale celor mai sus amintiti,cred ca trebuie sa-i faca sa analizeze corect si pe acei fanatici care venereaza falsul mit si numele de Lucescu.

OOO (5 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 11:25

Razvan Lucescu a mers bine in eufa pana a dat de Steaua ! Sunt stelist, dar din punctul meu de vedere, Oli este cel mai slab antrenor care l-a avut Steaua, dupa Piturca ! Si daca Razvan nu a fost ins tare sa bata Steaua in uefa, e greu !

In alta ordine de idei, una e sa antrenezi pe Maftei, Marius Constantin sau Daniel Niculaie si alta sa il antrenezi pe Mutu, Chivu, Sapunaru ! Nu il vad o solutie pe Razvan la nationala si pt ca o data sau de 2 ori pe sezon isi da in petec si isi arata caracterul ! Vezi anul trecut 8 martie cand a facut-o pe doamna arbitru ***** in direct si mai nou faza cu nocturna dinaintea meciului cu Steaua din actualul retur ! Si e lucru mare sa ai mentor propriul parinte !

Despre Dan Petrescu, o comparatie: daca Razvan era la Unirea si PEtrescu la Brasov, cine credeti ca era inaintea celuilalt ! Plus ca nu il vad pe PEtrescu sa faca pe stadioanele mari ale lumii cum face pe stadioanele din Romania ! Asadar, il prefer pe Dan Petrescu la nationala !

De Hagi ce sa mai vorbim, a luat cupa Turciei iar la Steaua din 11 meciuri a pierdut unul singur! Iar pe vremea lui Hagi, Steaua avea un joc foarte bine organizat ! Hagi stie fotbal, il mananca pe paine !

Hagi sau Dan Petrescu la nationala ! Un NU hotarat lui Razvan Lucescu !

Hai Romania !

OOO (5 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 11:29

O alta solutie buna pentru nationala ar fii Ilie Dumitrescu ! Stilat, scolit, imbract bine nu ca Piturca in trenig si fes ! Plus ca stie fotbal si are un stil organizat ofensiv !

Si Rednic sau Andone ar fii buni…..sau Cornel Dinu ! Dar nu Razvan Lucescu !

Hai Romania ! Forta Steaua !

Cornel Dinu
Dan Petrescu
Ioan Andone
Gheorghe Hagi
Mircea Rednic
Ilie Dumitrescu

Albu Sibiu (36 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 11:38

Eu va intreb altceva. Dar Pustai de la Medias, ce n-are?!

baiatul lui tata (8 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 11:43

pai daca smecheria federala consta in a-l pune antrenor pe razvan lucescu imi este chiar imposibil pt. sa mai inteleg de ce trebuia schimbat piturca?! Parca toata chestia cu schimbarea antrenorului era construirea unei echipe puternice care sa joace un fotbal modern si ofensiv prin care sa ne recucerim pozitia de echipa temuta in Europa! Si cand colo ne vine antrenor unul pt.care daca echipa inscrie 2 goluri la 3 meciuri crede ca a facut spectacol…Nu tineretea este problema lui razvanel ci faptul ca pt. el fotbalul consta in a sta la cutie 90 de minute si a spera ca adversarul face o greseala…Un sfert cupa europeana spui tu? E putin la palmaresul unui antrenor si nu-i da nici o autoritate in fata jucatorilor. Mutu, Goian, Ghionea , Rat, Cernat, Ghioane sunt doar cativa dintre cei care au jucat sau vor juca o SEMIFINALA europeana. Deci i-au intrecut performanta lui Razvanel putem spune…Decat jumatate de antrenor ca baiatul lui tata, mai bine lipsa!

breitner (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 12:07

pe timpul cand juca petrescu la chelsea , aceasta era o echipa de mijlocul clasamentului fara mari pretentii ! iar ca sa fii antrenor bun nu trebuie sa fi fost mare jucator (ex.: pele) ! iar de hagi poti sa zici orice de bine dar nu c-ar fi antrenor cand el nu leaga doua cuvinte ! in schimb leaga petrescu o gramada de injuraturi !

jk (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 12:14

Hagi are Cupa Turciei, calificare in CL si cunostem foarte bine ca are ochi la jucatori si are si tupeu sa-i foloseasca. Dan Petrescu se batea la titlu cu Sportul, se bate la titlu cu Urziceni,in Polonia la fel; a facut echipe care sa emita pretentii la titlu cu jucatori cu valoare medie. Lucescu e pe locul 8, avand in echipa jucatori consacrati(coman, munteanu, maldarasanu, ilyes, stelea..). Romania se afla in situatia de a avea jucatori medii.
Cea mai buna solutie ar fi Petrescu antrenor formand echipa cu Hagi care sa se ocupe de selectie.

sir (5 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 12:17

Nu sunt prea multe argumente pt a fi numit selectioner Razvan…Inca odata mi-ar fi rusine ca sunt roman…ARGUMENTE:CUM A INTRAT ACEST RAZVAN IN FOTBAL CA JUCATOR?DATORITA UNEI SOCIETATI DE LASI…”E BAIATU LUI LUCESCU”DACA TATAL LUI ERA INGINER LA I.M.G.B CREDETI CA AJUNGEA SA JOACE FOTBAL MAI MULT DE NIVELUL CURTEA SCOLII?NU CU SIGURANTA.DAR NE-A PLACUT SA NE COMPLACEM IN PENIBILITATE SA NU-L SUPARAM PE ”NEA MIRCEA”…CA ANTRENOR ACELASI LUCRU..PERFORMANTELE LUI SUNT CUPA ROMANIEI CU ECHIPA RAPID DUPA CE SI-A ARATAT ”CARACTERUL” IN MECIUL CU OTELUL…PLUS O FINALA CU CANTEC LA TIMISOARA….IN LIGA A DOUA A INCEPUT CU UN AVANS DE 27 DE PUNCTE,CU DINU MENEGER,O RUSINE DE CAMPIONAT MAI AVEA SA CUMPERE SI FANIOANELE DE LA ARBITRII CA IN REST A CUMPARAT TOT CE S-A PUTUT CUMPARA…CU BRASOVUL SE ZBATE LA MIJLOCUL CLASAMENTULUI CU JUCATORI BUNI PT PRIMA LIGA…PROPUN SA-L NUMIM SELECTIONER DACA JUCAM NUMAI CU ECHIPE DIN BALCANI IAR PRESEDINTELE FEDERATIEI SA FIE DINU GHEORGHE…

Tapuru (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 12:18

PARERILE SUNT IMPARTITE , TOATA LUMEA ARE DREPTUL LA O OPINIE! SUNT DE ACORD CU MILICI , RAZVAN NU ARE CE CAUTA LA NATIONALA! E NECOPT SI GEAMBASU SA FIE MAI OBIECTIV CAND SCRIE ARTICOLE! DUPA PAREREA MEA ANTRENOR LA NATIONALA S-AR PUTEA ALEGE DINTRE OLAROIU, PETRESCU ,ANDONE SAU LUCESCU SENIOR (DAR E SCUMP OMUL) !

costellino (3 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 12:27

Hagi nu cred ca merita a doua sansa …..-tot respectul pt el ca jucator – , merg pe mana lui Lucescu junior sau a lui Petrescu (dar sa se mai calmeze putin ) ………

dea (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 12:27

hai sa fim seriosi! ce importanta are cine conduce nationala atata timp cat nu o sa avem niciodata satisfactia unui trofeu?! ca e Razvan, Petrescu sau Boloni (hai sa nu il socotim pe Hagi, pentru ca judecandu-i „performantele” nici macar nu il putem numi antrenor!) ? Ce obiective avem? Calificare? Si dupa aia ce?! Sa nu ne intoarcem acasa cu coada intre picioare? Nu stim altfel! Asa ca sa lasam tineretea, Chelsea sau Galata si sa revenim cu picioarele pe pamant! Nu avem jucatori capabili! (Banel titular aproape meci de meci ar trebui sa ne spuna multe..) De ce sa ne stresam cautand-le antrenor?

mihai (23 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 12:30

Nu sunt nici dinamovist nici rapidist,dar de ce oare nu se vorbeste despre antrenorul,care la ora actuala are performante adevarate in cadrul campionatului,adica M.REDNIC.Dintre toti antrenorii activi are cele mai multe titluri obtinute.A fost o gluma. Consider ca cea mai buna solutie ar fi,antrenor strain,care sa fie in afara jocurilor de interese ale impresarilor de jucatori,si sa faca selectia profesionist,dupa forma de moment a jucatorilori,nu dupa interesul clanului behhali.

MANOLO (31 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 12:35

Pe stelisti ii inteleg ca dupa 16 ani ar veni la nationala (Lucescu jr) un antistelist si lucrul asta ii deranjeaza teribil asa incat ei nu pot fi obiectivi… Sunt in stare sa gaseasca merite de mari antrenori unor nulitati in materie (Hagi) sau unora care inca n-au demonstrat mare lucru (Petrescu)… Dar ceea ce pretinde Popescu a fi criterii pt alegerea selectionerului, starneste ilaritate daca nu altceva… Omul asta chiar isi doreste-n ultima vreme sa dezamageasca cu tot dinadinsul! Sunt curios de un lucru: unde o fi invatat Petrescu sa se manifeste in halul in care o face pe banca, de la Chelsea cumva? Nu prea cred… asta vine probabil dintr-o educatie primita pe la alt club unde a jucat, lista istericilor fiind mai lunga: Piturca, Lacatus, Panduru, Petrescu, chiar Hagi uneori… O singura oaza de civilizatie: Gabi Balint.

hauhau (13 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 12:36

Bateti campii cu gratie!! Andone,Hagi,Olaroiu,Mircea Lucescu,etc,nu au ce cauta la nationala.Singurii romani ar fi Razvan Lucescu si Dan Petrescu. Razvan e peste Dan la ora actuala.Are rezultate.Si poate avea,spun POATE,experienta si sfaturile lui nea Mircea.Asa ca…daca nu e un antrenor strain, Lucescu jr. pare a fi singura solutie.

fernando (2 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 13:08

C.GEAMBASU,ai dreptate,G.POPESCU a luat-o un pic prin porumb in ultima vreme.Eu unul,daca trebuie sa aleg intre D.P. si R. L.l. l-as alege pe primul doar pt.faptul ca mi se pare un pic mai ofensiv,mai curajos,altfel amandoi sunt de mare valoare si de viitor.La FRF cred ca cel mai bine i-ar sta lui Sabau,un om cinstit si alaturi de el fosti fotbalisti din generatia lui si nu numai.G.popescu deja da dovada de subiectivism si nu stim cum va evolua,cu toate ca nu ar trebui totusi sa ne punem cu raul pe el,sunt convins ca ar fi un bun manager,doar sa-si tina-n friu orgoliul si oltenismele.Cat despre Hagi, e clar ca i-ar sta cel mai bine pe banca nationalei,dar din nefericire ridica probleme la capitolul comunicare,pedagogie,fata de jucatori.Degeaba esti toba de materie daca nu poti s-o predai,eventual sa invete jucatorii aromana.

dz (6 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 13:32

eu nu vad deloc asa…eu cred ca fiecare dintre astia 3 antrenori au calitatile lor, dar si defecte. si degeaba, dar dan petrescu trebuia clar sa fie unul dintre favoriti. nu pt ca a fost jucator la chelsea, pt ca este un bun antrenor si sa negi asta, este rautate. hagi este un bun selectioner, iar lucescu un bun motivator. eu asa vad lucrurile

Dan (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 13:45

Razvan are o mare calitate mostenita poate de la tatal sau: charisma! Poate forma un grup dintr-o adunatura de fotbalisti, stie sa-i respecte, asculte, motiveze, reinventeze. Stie sa vorbeasca! Hagi in schimb NU stie sa faca asta. Degeaba stii o gramada daca nu stii sa le explici. Razvan are valoare din toate punctele de vedere. De aceea merita sa fie selectioner! In rest…. numai ”rautacisme” :))

mieusa (37 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 14:13

……………dar multi ! Iarta-i Doamne. In sfarsit un cal castigator!

iesean (4 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 14:27

Am fost ieri la meciul echipei mele,Poli Iasi cu Urzicenu… Ce echipa a putut face Petrescu,cat de bine stau in teren,ce frumos se mobilizeaza! Jos palaria in fata Bursucului chiar daca ne-a batut cu 2 in fatza! Asemenea antrenor trebuie nationalei,sa stie sa-i aseze in teren,sa le insufle tupeul care il avea si Dan in teren cand era jucator. Din pacate,cand a venit Brasovul la Iasi am vazut niste jucatori care se milogeau de arbitru,care se tavaleau mereu de parca erau rupti si in antrenor care avea fular si manusi la 10 grade afara! Trebuie sa fi si barbat ca sa tii niste vedete ca Mutu si Chivu in frau. Nu e un antrenor rau Razvan,dar in mod cert nu area anvergura necesara la nationala.

huh (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 14:48

nu inteleg de ce au fost mentionate in comentarii nume ca olaroiu, ilie dumitrescu(a semnat deja cu o echipa din grecia) sau… cornel dinu(!!!). cornel dinu n-a mai antrenat de atata timp. oare ne-am dori un selectioner care sa ne filozofeze la tv tragand din trabuc/pipa de ce a pierdut romania meciul pt ca batea soarele la unghi de 37 de grade in ochii lui lobont 🙂
dupa parerea mea razvan o sa faca treaba buna la nationala doar daca reface total echipa si sparge grupu de prieteni mutu chivu lobont. altfel, ar trebui un antrenor cu autoritate, precum petrescu, nu unul „de gasca”, cum zicea tamas

Olariu Sergiu (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 15:07

Este stupefiant sa vad ce mentalitate aveti majoritatea dintre voi romanilor!!
Cum poti sa zici ca la 40 de ani este necopt ,pusti sau alte epitete false?? Are multa experienta ,desi se poate miza si pe altceva decat experienta in fotbal.Se poate miza pe o experienta constructiva ,stiti ce este aia? Este entuziasmul pe care al au tinerii ,de a face ceva .!!
Sunt multe de pus la punct in Romania ,dar sa incepem cu mentalitatea.!

Adi (25 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 15:19

Foarte pertinente comentariile lui Geambasu. Mi-a placut mult editorialul.
Lucescu a aratat mult mai multa afininate si mai mult talent pt. meseria de antrenor decat Hagi.
Competenta si personalitatea trebuie sa fie singurele criterii pt. alegerea selectionerului, iar Razvan le are pe amandoua.

Alex (3 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 15:37

dan petrescu nu poate sa antreneze o echipa unde e presiune. cat a fost la rapid nu facut absolut nimic. de asemenea, nu suporta vedetele si implicit i-ar fi f greu la nationala. pe de alta parte r lucescu l-a reinventat pe zicu (distrus la dinamo dupa, dar asta e alta poveste) si a dovedit intotdeauna ca stie cum sa vorbeasca cu jucatorii a.i. sa dea tot ce au mai bun din ei. un selectioner inseamna in primul rand un excelent psiholog si mai putin un antrenor. de ce? pt ca intr-o saptamana cat au inaintea meciurilor nu exersezi trasee sau scheme ci cel mult reusesti sa combini bagajul tactic si stilul de joc al fiecaruia a.i. sa iasa o echipa. Daca se vrea ceva diferit la nationala trebuie sa se mearga pe mana lui R Lucescu. Fara suparare, dar Dan Petrescu se bate la titlu intr-un campionat unde cuvintele cheie sunt „spaga”, „arbitru” si „DNA” cu o echipa unde singura presiune este cea atmosferica.

antrenorul este oricum doar o mica parte din problema. atata timp cat doar se vopseste gardul (dan petrescu sau r lucescu), dar structurile raman la fel totul nu va fi decat o carpeala. daca am ajuns ca singura sansa de scapare sa fie gica popescu, marioneta verilor becali impreuna cu ion craciunescu (idem) atunci nu stiu daca vom iesi vreodata la suprafata…

corectorul (48 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 15:38

am vazut tot felul de comparatii si de liste de antrenori propusi. mie articolul mi se pare decent si pertinent,bine argumentat. apoi comentariile ca Razvan n-ar fi copt iar Olaroiu ar concura la experienta cu Trapatoni si cu Lippi, probabil(Olaroiu antreneaza Brazilia sau Argentina, ca nu mai sunt la curent?). fiecare cu interesele lui. dar am vazut ca lipsesc din lista Dorinel, Laca, Peseiro, si inca nu s-a incercat naturalizarea lui Kapetanos si Semedo. ca daca se intoarce Piti, cine stie…

Iulian (2 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 16:11

Consider o gluma (ca sa nu spun altfel) alaturarea lui Lucescu JR. (fiul Antrenorului Mircea Lucescu) cu Mourinho, Rafa Benitez, Arsene Wenger sau Alex Fergusson – indiferent de context !!!…
Pentru a fi antrenorul unei nationale, ar trebui in sa ai ceva rezultate in spate, cat de cat (macar un titlu in tara ta sau vreun alt trofeu intr-o tara in care se joaca fotbal)…
Tot respectul pentru dl. Gabi Safta sau pentru dl. Pahontu, oameni care -daca nu pot fi impartiali vis a vis de o anumita echipa, macar nu-si ascund simpatia.
Va respect si pe dumneavoastra dle. Geambasu, in generat sunteti un om echilibrat, dar ar trebui insa sa fiti mai atent la reactiile pa care le aveti (in special la televiziune) ori de cate ori se pronunta cuvantul „Rapid”…In aceiasi nota de simpatie nedisimulata si acest articol.
Sa auzim de bine !

gogu (1 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 16:18

Facem ce facem si contestam aproape tot.
Important este sa privim,cu deschidere,propunerile pentru postul de selectioner.Conteaza foarte mult numele viitorului selectioner sau puterea acestuia de a inchega o nationala,cu adevarat,puternica?
Daca cel ales,oricare ar fi el,va fi deschis,la randul sau,dialogului cu oamenii valorosi din fotbalul romanesc,rezultatele nu vor intarzia sa apara.
Echipa nationala va trebui sa redevina echipa noastra,a celor ce iubim fotbalul romanesc!

Iulian (2 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 16:26

In general articolele dvs (pe o scara de la 1 la 10) sunt de 7 si chiar 8 (in umila mea parere). Articolul de fata insa nu spune nimic. Se trage pentru Razvan si atat, in ideea ca ceilalti ar fi prieteni cu Popescu si Razvan nu. Razvan e prieten insa cu Lupescu si s-ar putea ca asta sa fie de ajuns.
Cat despre competenta, cred ca este cel putin o exagerere (nu vreau sa ma gandesc la mai mult) cand il puneti (tacit) pe Razvan inaintea lui Dan Petrescu…De fapt e o gluma ! Si nu una foarte reusita…

un-doi (38 comentarii)  •  26 aprilie 2009, 17:26

chestia cu sfertul de finala si cu cupa nu inseamna mare lucru; daca ar fi asa Olaroiu ar trebui desemnat pe viata, cu semifinala de uefa, cu campionate luate cu steaua, supercupa in care l-a batut pe Razvan, cu locul 2 la National pierdut in ultima etapa. Dar evident, nu este atit de iubit precum Razvan.
Mie in momentul de fata Dan Petrescu mi se pare cel mai bun dintre cei trei. Dar nici el nici Razvan nu se vor putea impune in fata lui alde Mutu si Lobont cu care Dan a si fost coleg la nationala.
Refuzul lui Lucescu va cintari f greu, el avea priceperea, experienta si autoritatea necesara pt functia de selectioner.
Hagi mai intii trebuie sa faca macar ce a facut Razvan sau Dan, sa vedem ca poate face din rahat bici.

Comentează