Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Niculae, lecţia apartenenţei

După ce a înfipt trei goluri în poarta lui Tătăruşanu, care pare că se antrenează în fiecare etapă pentru viitorul festival al cascadoriilor alături de Zapata, Marius Niculae a intrat în poarta părăsită de Lobonţ, care se accidentase. Săgeată a […]

marți, 21 aprilie 2009, 7:28

După ce a înfipt trei goluri în poarta lui Tătăruşanu, care pare că se antrenează în fiecare etapă pentru viitorul festival al cascadoriilor alături de Zapata, Marius Niculae a intrat în poarta părăsită de Lobonţ, care se accidentase. Săgeată a avut plasament, a ieşit bine pe vreo două centrări, a degajat cu ţintă. Tribuna gustă momentele în care un jucător de cîmp se transformă în portar din cauză că echipa lui a epuizat schimbările. Le gustă mai ales dacă scorul e confortabil de partea favoriţilor.

S-a terminat 5-0 pentru Dinamo după un meci în care Gloria lui tata Jean şi a fratelui Ovidiu a arătat ca o trupă orfană. Şi de fotbal, şi de tată şi de fraţi. Întrebarea e totuşi alta. Ce mai trebuia să facă ieri Marius pentru Dinamo? Să dea cu mătura prin vestiare, să-i ia locul lui Tică Dănilescu la completatul foii de joc? Să fumeze un trabuc între două faze, alături de Borcea şi de Turcu? Fiindcă e foarte bine că liderul are un atacant renăscut în persoana lui Marius, dar e pe cale să dezvolte o dependenţă de forma acestui băiat pentru care a fi dinamovist înseamnă mai mult decît nişte declaraţii sforăite în faţa camerelor.

De fapt, acesta e mesajul uman discret al reuşitelor lui Marius. Cînd joci pentru ai tăi, printre ai tăi, atunci cînd banii sînt vehiculul cu ajutorul căruia mergi înainte, dar nu scopul unic al meseriei tale, totul capătă un sens. Unul profund. Al apartenenţei. Al solidarităţii care funcţionează în ambele sensuri. Te-ai întors căzut, într-un picior, acum e timpul să îi iei tu locul celui care nu mai putea merge decît într-un picior.

Fotbalul mai înseamnă şi asta, în afara poveştilor despre interlopi cu funcţii federale. Să nu uitaţi!

Comentarii (53)Adaugă comentariu

claudiu (1 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 20:00

Nota 10!!Felicitari pentru articol.

gaga the third (2 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 7:50

un erou, asta a fost niculae…sigur ca e si greu sa nu te remarci cand fundasii adversi refuza sa sara cu tine la cap ori sar doar dupa ce tu ai lovit deja mingea.

„un băiat pentru care a fi dinamovist înseamnă mai mult decît nişte declaraţii sforăite în faţa camerelor”…hmmm…dar in fata microfonului se descaraca si da biiip-uri cu gura plina adversarilor ! faci o greseala in a creea o idealiza fotbalistii…toti fotbalistii !

gaga the third (2 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 7:51

rectific: in a idealiza fotbalistii ! 😉 scuze !!

obiectivul (4 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 10:53

E mare lucru sa joci cu sufletul. Prin importuri masive de jucatori veniti doar pt bani nu se va face niciodata performanta pe termen lung. Ce ar fi Real fara Raul, Juve fara del Piero, Liverpool fara Gerrard si chiar Chelsea, echipa de mercenari, fara Lampard. E bine ca mai joaca si pe la noi unii pentru ca chiar simt ceva pt niste culori. Pacat ca nu mai sunt prea multi imbracati in rosu si albastru care sa gandeasca la fel. Radoi a fost apa de ploaie.

Amin (2 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:07

Daca cineva care a vazut ieri meciul, cunoaste trecutul lui Marius si a avut in viata cel putin de cinci ori senzatia ca-si pierde mintile din pricina fotbalului romanesc, e in stare sa scrie asa ceva, nu e „gaga the third „, e numai de o nesimtire iesita din comun! Hai sa zicem ca zilele de sarbatoare s-au prelungit peste masura!

Ciprian Constanta (43 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:11

In toata istoria Dinamo a avut cele mai puternice caractere si cele mai dedicate .

Stiu ca e greu pt ceilalti sa accepte asta , dar ei sunt cei diferiti in acest fotbal croit pe asemanarea poporului .. de trisori lasi oameni slabi si fara caracter .. care majoritatea .. ( si nu ma mira deloc ) tin cu Steaua .

Elita si caracterele puternice vor tine tot timpul cu Dinamo .

Marius – esti unul de al nostru si punct

stelistu` (34 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:18

mai nea Cristiane, scz dar te stiam un om integru, pai ai vz ce a declarat Nelu` Sabau??????????? k nu poa` sa spuna k nu a fo` blat! in acest caz cu scuzele de rigoare dar reusitele lui Marius nu prea mai au valoare nu?????

deco (5 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:21

Felicitari pt articolul scris din INIMA! Ne vom bucura pt castigarea titlului alaturi de tine C.G.!

Necnimeni (212 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:21

No problems…Gloria a jucat ieri „de-a latul” terenului…iar lui M. Niculae pe care tot il laudati atata i se aranjeaza postul de golgheter, doar e finu’ lui Borcea! Ce? Ati uitat asa repede de Ghetele de aur?

stelistu` (34 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:22

shi mai pardon, dar cred k nu se compara Marius,nici cu Danciu, nici cu Claugol ce sa mai vb de Haldan D-zeu sa-l ierte! Pastreaza proportziile! Adutzi aminte cum declara knd era la Sporting, k in veci nu se intoarce la Dinamo!

rreugen (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:32

Hmm, Marius Niculae este un atacant bun si un jucator profesionist. Restul articolului e cam in plus . . .

solauris (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:33

Ce mai trebuia să facă ieri Marius pentru Dinamo?
Probabil sa strige „***Steaua!”. Cum a facut-o deja. Tot respectul pentru ce a facut pentru echipa sa de club, dar in momentul in care te simti mai aproape de propria echipa spunand acele cuvinte, e clar ca ai o problema.

Hardcore (7 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:35

Marius e unul dintre NOI ! Intradevar cum zicea cineva mai sus , cei ce tin cu DINAMO fac parte din elita ( stiu ca multi vor nega , dar asta e adevarul ) .
p.s. – Cristi esti un ziarist de exceptie , te rog sa ai grija sa nu te lasi dus de val ( fortat sau nu ) .***

andrei (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:44

Marius de cand a plecat de la Dinamo se alatura unui grup restrans de jucatori care erau trup si suflet pentru Dinamo si aici imi vin in minte Hildan, Fl. Petre si Giani Kirita, iar acum ne arata ca asa a ramas, este un adevarat luptator chiar si atunci cand nu inscrie sau cand echipa joaca prost el este acolo, strangand din dinti. Eu unul asa il simt si il respect.

Dani (81 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:52

„Fotbalul mai înseamnă şi asta, în afara poveştilor despre interlopi cu funcţii federale”…da ,din pacate fotbalul romanesc mai inseamna si rusinea meciurilor trucate ,demne mai degraba de Teatrul de Comedie decit de vreun stadion . In general ,toti actorii care apar in distributia unei asemenea piese iau nota 4 ,iar in mod firesc eroii sint cautati in meciurile disputate in iarba , nu prin circiumi sau statii de butelii…Propun ca toti actorii care au evoluat in aceasta comedie in doua acte sa fie nominalizati pentru „Zmeura de Aur” ,
nu pentru ” Gheata de Aur „…

Dani (81 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 12:02

Apropos ,continuarea piesei de comedie va avea loc in etapa a 33-a ,la Teatrul Mare din Bistrita ,cind spre pista de aterizare a Otopeniului vor zbura tot vreo 5 „avioane”,iar cota pentru o victorie a Gloriei fara glorie la mai mult de 3 goluri diferenta la casele de pariuri va fi infima…

radu (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 12:08

bine cristi ai scris frumos si cu stil…daca echipa lui Dinamo ai pune-o sa joace in tricourile lui minerul lupeni ar fi toata tara la picioarele lor….dar pentru ca e vorba de Dinamo nu mai e nimeni obiectiv…nu ne pasa mergem inainte si daca tot e sa ajungem in CL mai rau decat 6 puncte in 3 ani nu avem cum face…

valix (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 12:16

am vazut meciul si a fost o.k. pentru cei de mai jos care vedeti peste tot blaturi: pai cu iasi ca a pierdut blat, ca a batut bistrita blat… nu tin cu dinamo, dar prea vedeti numai blaturi.
in rest chiar un articol care mi-a placut. ar trebui sa avem in fiecare echipa cate un jucator care sa joace si cu sufletul(vezi ce se intampla la steaua dupa plecarea lui radoi)

termometru (2 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 12:17

Sunt satul de comentariile unor suporteri de culoare roz sau galbui, care sunt in stare sa conteste orice, mai putin mizeria de la propriile cluburi.

Pentru nelinistitii roz-galbui (de mai jos) fac precizarea ca un golgheter din Liga I va putea lua Gheata de Aur doar daca va marca aproximativ 60 de goluri, din cauza coeficientului de tara.

Mi se par profund stupizi cei care transforma placerea de la balacari in hobby. Indiferent de clubul de care apartin, marii sportivi merita respect.

BASTI (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 12:22

blat pe linie asta e forta lui dinamo

olteanu (8 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 12:27

Dinamovistii se bucura dupa asa articol, si e si normal 🙂 Din pacate insa Marius Niculae nu a fost un mare atacant si nici nu o sa devina vreodata. Este mult prea lent. Cu o aparare rapida si exacta in fata nu face mare lucru. Imi aduce cumva aminte de Vladoiu: cand prindea o echipa slaba dadea 5 goluri, altfel nu misca in front. Eu as fi pus acum 5 ani mai multi bani pe Bratu, dar din pacate si el pare sa fie din categoria „nascut talent, murit speranta”

legionnaire (11 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 12:38

Frumos scrieti, din punct de vedere literar, ceea ce s-antamplat pe teren va contazice. Probabil ca si domnia voastra inscria 3 goluri impotriva unei aparari mai mult decat visatoare. Un meci cu o echipa care abia asteapta sa mearga la vestiare nu poate naste eroi. NICULAIE trebuia sa dea 3 la Craiova sau la Iasi. Vom trage linie la sfarsitul campionatului si vom vedea daca regele e gol. Chiar daca nu e gol, e despuiat…

durden (270 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 12:57

trebuie sa recunosc ca atunci cand a revenit la dinamo,nu am fost foarte impresionat…am crezut ca e un alt „rebut ” dupa cum ii numeste lumea.insa dupa primele meciuri(chiar daca nu marca mereu) se vedea exact ceea ce ziceai si tu:se zbatea,alerga,punea suflet si mi-a placut!acum ca a inceput sa dea si goluri…

blabla (4 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 13:16

s-a vazut si la nationala ce bun e.e un fel de nicolita, niculescu, tamas, bratu, ov petre, etc.buni pentru campionatul nostru, atat.in meciurile internationale e slab ca si ceilalti.

Bogdan (3 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 13:30

si totusi…cum se face ca a bagat 3, toate identice? reluare cu capul din centrul careului? nasuleeee….ieri am jucat la pariuri, si am pus pe dinamo-gloria 1 cu diferenta mai mare de 3 goluri…

si am mai jucat un meci din liga lu` peste: urziceni-vaslui, 1…si mi-a iesit si ala…eu unul nu am reusit sa vad nici un fel de atitudine din partea echipelor perdante in meciurile de ieri (echipe care au maturat pe jos cu otelul respectiv timisoara etapele trecute)

gabidragutz (10 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 13:40

Parcă a dat 3 şi cu Vaslui (plus o bară de senzaţie), 3 cu Rapid (plus o bară de senzaţie – cupă+campionat).
Apropos, frustraţii care văzuseră blat la Dinamo -Rapid, în campionat, la schimb cu meciul din cupă, nu se mai arată.

2blabla (2 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 13:50

blabla, tu nu te uiti la meciuri, nici macar ale nationalei…dar iti permiti sa vorbesti…pacat ca exista „comentatori” ca tine
MNiculae a fost un mare fotbalist, dar la un moment dat a apus pentru ca mentalitatea de latin(roman) ii darama pe jucatorii buni care isi iau nasul la purtare dupa ce ii lauda presa o perioada de timp… adevaratele caractere rezista sau se ridica la loc( vezi mutu dupa celsea sau chivu dupa desele accidentari)
Marius e pe cale sa renasca… si revin la „blabla” si cei ca el… care din pacate exista si in massmedia… si arunca cu tot felul in cine apuca doar pentru ca persoana respectiva nu apartine clubului al carui sustinator este respectivul…
trist

un dinamovist (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 13:54

As vrea sa fac abstractie de inceputul plin de insinuari al acestui articol, dar nu prea pot. Atunci cand un ziarist face asemenea afirmatii este normal sa te trezesti cu o armata de suporteri care au fost deceptionati de faptul ca nu li s-a implinit dorinta (sa piarda Dinamo puncte ca numai atunci se joaca corect) care sa acuze ca iar a facut tata Jean blat cu Dinamo. Sta chiar asa de bine Gloria incat sa vanda meciuri ? Nu trebuie sa uitam ca mai sunt 8 etape pana la sfarsitul campionatului si daca in privinta a 2 echipe se stie clar ca vor retrograda mai sunt alte 2 locuri care trebuiesc evitate si o diferenta de 6 puncte pentru 8 meciuri nu este linistitoare. Gloria, contrar afirmatiilor rautacioase ale autorului articolului si ale celor care ii tin isonul a pus destule probleme pe durata primei reprize si la inceputul reprizei a 2 a. Numai dupa ce scorul a devenit 2-0 si era clar ca Gloria nu prea mai putea face mare lucru, Gloria cu adevarat n-a prea mai jucat fie pentru ca a fost demoralizata (sa nu uitam ca a avut in componenta multi tineri care se pot pierde cu firea), fie pentru ca jucatorii Gloriei au obosit. Daca Dinamo ar fi castigat meciul de la Iasi atunci optica ar fi fost ca Iasul s-a predat asa cum s-au predat Rapidul si Vasluiul (in mintea amatorilor de SF). Nu ma surprinde ca unii suporteri gandesc asa, dar nu ma asteptam ca un ziarist sa spuna asa ceva „S-a terminat 5-0 pentru Dinamo după un meci în care Gloria lui tata Jean şi a fratelui Ovidiu a arătat ca o trupă orfană. Şi de fotbal, şi de tată şi de fraţi.” In felul acesta se pune la zid munca celor de la Dinamo. Bine ca dl Geambasu nu s-a gandit sa aduca in discutie si faptul ca ar fi fost un „gentleman agrement” intre Niculae si apararea Gloriei in sensul ca sa il lase sa dea cu capul din careu cum vrea el iar Tatarusanu (se sugereaza totusi ceva legat de el) sa stea pe post de jalon. Sa fim seriosi, ce putea sa faca Tatarusanu la cele 3 superbe lovituri ale lui Niculae ? Nu inteleg ce i se poate reprosa lui Tatarusanu. La care din goluri ar fi vinovat ? Nu avea cum sa iasa Tatarusanu la centrari la 11 m de poarta, iar pe de alta parte Niculae este un atacant puternic, care sare bine la cap asa ca este destul de greu de tinut. In plus, in alte meciuri a aratat ca are un sut necrutator asa ca sa-i dam Cezarului ce este al Cezarului lucru pe care si dl Geambasu l-a facut (spre cinstea dlui) dar nu ar fi trebuit sa arunce aceste umbre asupra unei victorii obtinute in mod cat se poate de clar.

mbebe (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 14:03

asta este diferenta dintre fotbalul de azi si cel din trecut ,atunci se juca cu sufletul ,acum pentru bani ,si cand se mai gaseste unul ca m.niculae care joaca si cu sufletul pare ceva iesit din comun ……..

gabri (3 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 14:04

Corect,Niculae este un dinamovist pur sange,echivalent al lui Haldan,Fl.Petre,G.Kirita,jucatori cu suflet alb-rosu.Este un atacant bun,chinuit de acea accidentare teribila care l-a dat mult inapoi,dar care pare a fi data uitarii acum.Ceilalti atacanti se cacaie sa dea 10 goluri in 26 de etape,iar el a dat vreo 9 in 4 etape.La mai mare!
Cat despre articol,este scris bine,cu o exceptie,repetitia din final: asta…asta.Nu suna bine,Nea Geambasule.

calin-goe (3 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 14:11

ce sa mai zic ca numai am ce , ca om nu pot sa il suport din cauza declaratiilor (nu doar ca sunt fan steaua , dar de ce sa te manifesti ca jucator impotriva altei echipe ?) dar a inceput sa taca si sa faca , e acuma golgeterul campionatului romanesc in doar cateva etape , si el joaca cu sufletul , el cu lobi zicu ei au inviat spiritu acesta de luptator , de fotbalist , de ceilalti nu stiu ce sa zic , oricum ma rog el a inscris in 4 etape 9 goluri , lovin a inscris din 2001 pana in prezent vreo 4 goluri …

george72 (4 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 14:12

‘Apartenenta’, ‘Printre ai Tai’, ‘Solidaritate’…ma scuzati, asta e un articol ‘omagiu’ sau manifest pt. mitingurile Sindicatului Solidaritatea al domnului Lech Walesa…in cazul in care e ‘omagiu’ ati intarziat cu vreo 20 de ani, in cazul in care e ‘manifest’ ati intarziat vreo 30.
Ave imperator Marius Niculae! Editorialistul anului Geambasu se inclina-n fata ta!

PS Sper ca Marius Niculae sa nu va raspunda cu salutul lui favorit(stelistii stiu)

radu (73 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 14:17

Nu credeam ca Marius o sa mai revina la forma din 2000 niciodata, dar iata ca ne-am inselat. Ma temeam de o soarta gen raducioiu, mai ales ca tot femeia era pe cale sa-l termine si pe M. Niculae. Iata ca apropierea familiei si a prietenilor din copilarie l-au schimbat pe Marius, i-a dat o noua sansa! Felicitari Marius Niculae!

nikaal183 (2 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 14:34

bravo marius , mare boier mare caracter

daniaania (11 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 14:37

a fost blat d-le , clar..la Cluj au jucat fotbal..!! aici au mers in capitala in exc..vai de el fotbal…iar prestatia lu’ Dinamo a fost slaba..!!

Ciprian Constanta 2 (43 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 14:48

In toata istoria Dinamo a avut cele mai puternice caractere si cele mai dedicate . Doar ganditi si dupa fotbal cum vorbeste un Dinu , Lucestii , Andone , Rednic , Multescu etc . Ambitia si rautatea caineasca ridicata la nivel de lupta .

Stiu ca e greu pt ceilalti sa accepte asta , dar cei care tin cu Dinamo sunt cei diferiti in acest fotbal mizerabil croit pe asemanarea poporului roman .. de trisori , lasi , oameni slabi si fara caracter .. care majoritatea dintre romani .. ( si nu ma mira deloc ) tin cu Steaua .

Elita si caracterele puternice vor tine tot timpul cu Dinamo . Plebea si caracterele slabe vor tine cu ceilalti . De asta suntem cei mai urati invidiati si .. singuri .. dar ne este bine asa .

Marius – esti unul de al nostru si punct

dan (4 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 15:10

pt Ciprian Constanta 2: de acord, exista caractere in istoria lui Dinamo, dar de aici si pana la a generaliza si a ii exclude pe ceilalti e cale lunga. Sa iti dau cateva exemple: Dan Petrescu, Lacatus, Nae Manea, Balaci, Dobrin, Oblemenco – sunt numai cateva exemple.
Daca te simti bine ridicand fanii dinamovisti pe un palier superior celorlalti, e ok. Doar ca te inseli. Fiecare padure are uscaturile ei si fiecare grup de suporteri este reprezentativ societatii romanesti. La fel cum se intampla si la nivel politic, showbiz, etc.

GentleGiant (57 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 15:11

@Ciprian Constanta paispe: de self-delusion ai auzit?

cristi (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 15:25

…….mi ar place tare mult sa nu fie un foc de paie. Ginditiva ce ar fi daca toti atacantii lui Dinamo ar marca meci de meci in stilul care o face Marius? sa nu il uitam si pe Danciu sau pe Niculescu, dar cind va reintra si Bratu??? eu tin cu Dinamo si imi doresc enorm sa cistige titlu echipa mea, dar nu mi place cind dinamo cistiga este si avantajata de arbitrii si asta nu e bine deloc deoarece incep sa apara controverse ca dinamo nu stiu ce blat cu tata Jean ca a trintit-o cu arbitrul nu stiu care……..

george72 (4 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 15:25

@ciprian radu mazare 1/2…dar de delirium despre ‘elite’…sau ai vrut sa spui ca brand-ul de cafea ‘elita’ tine cu dinamo?…mason mic ce esti

Ciprian (43 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 15:32

doar daca comparam cum vorbesc Dinu Lucescu Andone Rednic Multescu cu Hagi Lacatus Ilie Dumutrescu Bumbescu Iovan , o sa observi mari diferente de eleganta inteligenta si cultura ( alegerea mea a fost aleatorie cu ce personaje mai emblematice mi-au trecut prin minte ) .

Ca sa revenim la suporterii emblematici declarati si cat de cat contemporani dubiosi sau nedubiosi ( o sa mentin paralela cu Steaua ) as enumera :

– Ion Tiriac
– Adrian Nastase
– Videanu
– fratii Negoitza
– Patriciu ( aici nu stiu 100% )
– Agaton
– fratii Becali ( si Gigi a jucat cand era mic la Dinamo )
– Copos tinea in tinerete cu Dinamo
– Agaton

la Steaua in afara de Ilie Nastase care e un **** nu stiu pe nimeni .

Paunestii nu se pun ca sunt fosti actionari si nici la Dinamo nu am pus . Iar basescu a tinut cu Rapid cand era ministru transp. a iesit pt Steaua in foamea lui de publicitate – el nu tine cu nimeni in realitate .

Am vrut sa subliniez caracterele educate culte si ambitioase care au jucat si au evoluat in oamenii de acum ai lui DInamo si personalitatile controversate dar care au fost la putere – oameni ambitiosi desi parsivi unii care sunt suporterii decalrati .

Steaua e echipa plebei iar Dinamo echipa conducerii ( vezi si amplasarea pe harta a stadioanelor ) .

in rest revin : Niculae – esti unul dintre noi si punct

blabla (4 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 15:37

@2blabla daca niculae e valoare eu ma fac popa.ca putea sa ajunga un jucator mare cand era la sporting si ar fi facut pasul la milan, poate.dar nu e, e un jucator de campionatul nostru, lent.si nu-ti mai da tu cu parerea despre cat fotbal stiu eu sau vad, ca nu ma cunosti.si kapetanos de la steaua da multe goluri decisive si cam toate cu capul.asta nu-l face un jucator mare,valoarea lui e de campioantul nostru si atat.

george72 (4 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 15:48

@ciprian fost constanta 2,fost constanta paispe, etc…
ai uitat voit de boloni, ienei, balint,tudorel stoica,adi ilie,dan petrescu etc. (oameni onesti)…asta daca raportam la torje,pulhac,tamas si alte ****…

costel (5 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 15:49

Bravo Marius! Bravo Cristi! Lectia apartenentei a fost excelent predata, cu capul si cu sufletul!

blabla (4 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 15:50

@ciprian

ilie nastase
ienei
ilie dumitrescu
belodedici
adrian ilie
iordanescu
tudorel stoica
dan petrescu
etc

lacatus, hagi(te oftici ca a jucat la steaua? adica hagi nu are caracter? nu conteaza cum vb, e vorba de caracterul lui), piturca,etc

caracterul lui lucescu s-a vazut in ’70 cand si din cauza lui dobrin nu a jucat. asa ca nu mai generaliza aiurea cu dinamovistii tau.se vede ce caracter are rednic, de se plimba intre dinamo si rapid si le injura pe aman2.

as mai putea sa enumar o gramada de fosti jucatori ai stelei dar nu mai are rost.

gigi (11 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 16:30

Este extraordinar acest Marius Niculae!!! In curand il vad la Real Madrid sau pe la Lyon. Mare om, mare caracter isi dadeau coate fundasii Gloriei sa il lase singur sa dea cu capul din careu ….

liviug (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 16:56

da !
azi ai scris bine!
mai lasati formulele ! scandalul care zguduie fotbalul!
nu se zguduie nimic!in fotbalul romanesc! italian!mondial!
cad niste puisori care credeau ca obtin puncte cu 3000 de euroi! cateodata sunt retrogadate echipe ! dece?

in rest cei mari castiga mereu! noi pierdem ca avem tricouri fara maneci ca si adversarul!???!!!

deci scrieti despre sport si sportivi in rest nimic nu are /(nu au ce )cauta in ziarul de sport

Clujeanu din Atlanta (72 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 16:58

Tatarusanu in locul lui Zapata????O gluma proasta….Succes CFR 1907!!!

Claudiu (2 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 16:59

frumos articol. m-a impresionat. felicitari sincere!

dinamodinamo (84 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 17:01

are atitudine, calitati fizice, tot ce vrei…ok, in meciul cu bistrita nu s-au omorat fundasii sa-l opreasca, dar chiar si asa – cati atacanti din liga 1 o bagau in ate in toate cele 3 situatii? in plus, sa nu uitam meciurile precedente, cu rapid, vaslui…nu crced ca trebuie sa fii dinamovist (ca mine) ca sa recunosti ca e un atacant valoros. Frumos articolul.

Comentează