Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Lăcă şi epigonii

Steaua a avut momente cînd a arătat bine cu Iaşiul. Erau momentele în care echipa juca după sufletul antrenorului

L-am suspectat pe Lăcătuş. De multe. Şi de multe ori. Am avut impresia ca e refractar la orice observaţie critică. Şi […]

duminică, 15 martie 2009, 3:11

Steaua a avut momente cînd a arătat bine cu Iaşiul. Erau momentele în care echipa juca după sufletul antrenorului

L-am suspectat pe Lăcătuş. De multe. Şi de multe ori. Am avut impresia ca e refractar la orice observaţie critică. Şi cîteodată chiar e. L-am bănuit de opacitate şi de ranchiună, laolaltă cu o atitudine vădit capitulardă în faţa patronului. Peste toate, mi s-a părut că trăieşte drama fostului mare jucător care nu se poate exprima ca antrenor la acelaşi nivel. Nici nu era o premieră, însemna doar că intră într-un club foarte select. Platini, Hagi, Schuster, Roy Keane. Iar lista rămîne deschisă.

Meciul Stelei împotriva Politehnicii Iaşi a adus 3 puncte în Ghencea şi o nouă perspectivă asupra antrenorului Marius Lăcătuş. Ha, ha, ce, dom’le, ai descoperit acum că o fi şi Lăcă un mare antrenor? Şi cu cine, cu o echipă condamnată să se lupte pentru evitarea retrogradării!? Ştiţi reacţia. Numai că uneori e bine să nuanţăm. Fotbalul ne obligă să procedăm aşa, fiindcă, din fericire, nu e o activitate predestinată să joace în alb şi negru. Odinioară evolua în roşu şi albastru. Aşadar. Au existat cîteva momente în desfăşurarea partidei în care Steaua a arătat bine. A dovedit că poate să joace fotbal, acel fotbal de calitate, generos, fotbalul dorit de oamenii care iubesc această echipă. Nu doar de ei. Fiindcă mediocritatea Stelei atrage într-un mod aproape pervers mediocritatea celorlalţi.

Faza golului înscris de Bogdan Stancu poate fi doar rodul unei inspiraţii de o secundă a lui Dayro Moreno şi Ogăraru. Mica noastră demonstraţie pleacă însă de la fazele construite cu migală şi ratate cu vinovată nonşalanţă. Coerenţa acţiunilor nu trebuie pusă pe seama întîmplării. Finalizarea lor ţine de valoarea jucătorilor. Mai bine zis de lipsa acesteia. Responsabilitatea lui Marius încetează la marginea careului de 16 metri. E o axiomă general valabilă a fotbalului, deci nu e cazul să-i cerem antrenorului stelist ce nu îi cerem lui Mourinho şi Rafa Benitez.

Dacă Dayro Moreno, Toja şi Kapetanos nu au deprinderi elementare de atacanţi, asta nu e vina lui Lăcătuş. Care e condamnat să lucreze cu materialul pus la dispoziţie de club. Cînd Kapetanos închide ochii şi şutează peste poartă, un om pe bancă e de fiecare dată în pragul infarctului. Să sperăm că Marius are inima rezistentă, pentru că povestea nu se sfîrşeşte aici. Da, există o dramă a fostului mare fotbalist care vrea să fie şi un mare antrenor. Aceea de a vedea că antrenezi nişte epigoni. Ca să nu zicem amatori.

Comentarii (40)Adaugă comentariu

zic si eu (1 comentarii)  •  15 martie 2009, 15:33

cred ca lacatus a aratat ca stie meserie in dubla cu galata si turul cu fiorentina.

mihai (4 comentarii)  •  15 martie 2009, 15:37

Sunt suporter stelist si ma mira faptul ca n-ati titrat pe prima pagina „1-0 si prima valiza” se impunea,sincer. De ce? In fata cui au jucat stelistii ..in fata unei echipe iesene care i-a placut sa stea in proprie poarta decat sa atace buturile lu Zapata (in final- asta ca nu se zica ca n-au avut nicio ocazie).
In rest, vb ta pana ina 16 m antrenorul trebuie sa se vada, dupa e valoarea jucatorilor. Poti critica pe Dayro care e atacant (cika) si are vreo 3 goluri in 17 meciuri.Dezastruos. Cat despre Toja ,sunt de parere cu Basab Panduru ,ca totusi baiatu ala mai lucreaza la mijloc , baga o pasa din prima – e altceva.
Scrieti cand trebuie ,nu cand nu trebuie despre valize si alte cazuri.

adiplayer (5 comentarii)  •  15 martie 2009, 16:02

dle. geambasu vreau sa va atrag atentia dumneavoastra si a colegilor dumneavoastra care sunteti mai mult decat obisnuiti sa criticati (sau sa faceti comentarii rautacioase) la adresa jucatorilor stelei de alta nationalitate si de cele mai multe ori o faceti doar pentru a nu tacea… cu ce este mai bun „eroul de pe olimpico” acel muncitor santierist ce ajungand in romania a devenit subit subiect de polemica a politicii de nationalizare… ei bine da, el nu joaca la steaua ceea ce implicit inseamna ca are alt patron (si nu cel pe care il uraste toata presa lovind miseleste in echipa si antrenor cum se intampla la clubul cel mai iubit din romania)… criticati pe dayro si pe toja fara sa observati ca aproape toate actiunile stelei au format triunghiul toja, moreno ogararu…
toti numitii analisti-comentatori se cramponeaza in clisee fara a analiza jocul in sine… banel nicolita este primul ce trebuie criticat in primul rand pt ca din cauza lui se pierd toate baloanele, in al doilea rand pentru ca nu se pricepe sa faca faza defensiva fara sa faulteze, nu stie sa faca un dribling, la naiba nici macar sa simuleze un fault, simplul fapt ca se incapataneaza sa execute toate fazele fixe duce automat la cum ar spune dl. vochin marele statistician -„echipa cu cele mai putine goluri inscrise din astfel de momente”- (sezoanele trecute eram criticati din motive diametral opuse) … vorbeati de toja, fara sa observati ca practic lacatus a jucat exact cum a cerut patronul: cu doi mijlocasi la inchidere si unul dintre acestia fiind el. (practic singurul daca numaram de cate ori s-a auzit numele lui ovidel pasa’n’apoi) toja a recuperat toate baloanele din axul median al terenului si a pornit actiunile de atac ale echipei ros-albastre. nimeni nu vede ca acest bogdan stancu iroseste situatii favorabile de a pune portarul advers in dificultate, este un ingamfat cu o viziune in unghi ascutit asupra jocului de echipa si nu paseaza incercand probabil in opinia lui sa devina unicul marcator… sau cine stie poate are impresia ca orice pasa inainte la un coechipier mult mai bine plasat se considera offside. aveti dreptate in privinta grecului, sau poate strategia unui joc cu un singur varf practic imobil este de vina. va plangeti cu toti, ne plangem cu toti, ca nu avem spectacol… nu poate fi vorba de spectacol atata timp cat laudam antrenori precum razvan lucescu sau cosmin olaroiu (implicit gigi becali) care practica un fotbal american (si aici ma refer la jocul cu balonul oval) dar doar cu acel deffence team ei nestiind ca in fotbalul nostru se joaca pe goluri. multumim gaz metan.

baghera (1 comentarii)  •  15 martie 2009, 16:10

AVETI FOARTE MARE DREPTATE D LE GEAMBASU DAR, PROBLEMA E CA NU INTELEGE MULTA LUME ACEST ASPECT ESENTIAL..

dodo (1 comentarii)  •  15 martie 2009, 16:35

pare ok ce zici. nice

oaia dolly (2 comentarii)  •  15 martie 2009, 16:57

e corect asta cu epigonii !

same (63 comentarii)  •  15 martie 2009, 17:19

m-am bucurat cand am vazut ca, desi va clasati teoretic la „nu doar de ei” de pe la mijlocul articolului, aveti un spirit fin si obiectiv in a vedea si spune ca Lacatus nu e un antrenor oarecare … . De aceea, datorita in special dvs, apreciez si eu tabara „adversa” , sau un alt om precum Dinu (apropos, sa-i dea Dumnezeu sanatate) , care a avut mereu taria sa recunoasca superioritatea Stelei sau valoarea ei, cand ea a fost. Va dati seama sa fi avut macar 2-3 jucatori in echipa din categoria celro din anii ’80. Cum s-ar fi scris despre Lacatus antrenorul astazi …? sau despre Gica Hagi … .

asa ca, sa nu ne luam pe urmele turmei, care cu una-doua arunca verdictul (abia asteptat) al omului resentimental si bantuit de un complexul de inferioritate al aceluia care a stat toata viata numai in tribuna si n-a pasit niciodata „in ring”. Al acelor complexati care isi dau cu parerea, caci nene ei au „scoala vietii” deh !, si ca ei (de acolo, din inaltul tribunei ..) l-au mirosit pe Laca ca nu e antrenor mare precum a fost jucator, auzi bre’!, stii mata, ca una e domle sa fii jucator bun, dar nene alta e sa fi si antrenor bun, asta ca sa stii, asta ti-o spune io !

sunteti atat de multi… pe acest calapod, ca nu mai reprezentati demult voi nimic special sau nou, ci numai o nefericita turma, de „experti” .

cristian1024 (1 comentarii)  •  15 martie 2009, 18:32

Nu sunt de acord… jucatorii actuali nu sunt mai prejos de cei antrenati de Zenga sau Protasov… si in acele timpuri chiar se juca fotbal

brian johnson (2 comentarii)  •  15 martie 2009, 18:35

Geambasu….Doamne ajuta,in sfirsit te-ai scuturat de …..si ai scris un articol la subiect si la obiect .Deci se poate baiete! Toate cele bune !

mick (1 comentarii)  •  15 martie 2009, 18:41

Cata dreptate aveti, domnule Geambasu!

RheaL (2 comentarii)  •  15 martie 2009, 19:34

Foarte fain spus! No comment.

mutulik (1 comentarii)  •  15 martie 2009, 21:13

n’am vazut meciul, din pacate, dar imi place comentariul.
Sa speram ca acum, trecand de buturuga mica, cea care a rasturnat Steaua pe unde a prins-o, zicerea „victiriile aduc victorii” se va implini!
Multumim pentru comentariu!

Fane Rosca (4 comentarii)  •  15 martie 2009, 21:38

Sa il pui pe Laca langa Roy Keane… hai sa fim seriosi.
Laca al nost’ [exact ca si maestrul Hagi] cum a dat de un campionat mai tare… s-a refugiat sub fusta mamei, fie ca se numea Fratello Paunescu, fie ca i se zice Alia Amira Sayena.
Draga Cristian, tu iti dai seama cam ce fortza de caracter iti trebuie ca sa fii lider de vestiar la Ferguson/Manchester United…?
Si sa ai puterea sa pleci de acolo, cand vezi ca esti o frana?

Lacatus e baiat bun.
Tactica lui de acum 4-5 ani e mereu prezenta in educatia ce o da elevilor sai… „Nea Imi, daca ma supara, eu le dau cu fluierul in cap.”

Si inca ceva; il vezi vreodata in urmatorii 500 de ani pe unul ca Roy Keane incalecat de vreun [B]ecali…?
Cam fortzat, zau asa.

Dreamer (1 comentarii)  •  15 martie 2009, 21:56

Corect spus…Valoarea antrenorului Lacatus e judecata mereu prin prisma rezultatelor, niciodata prin aceea a lotului. Steaua pare o echipa prost formata, dezechilibrata pe flancuri, cu mijlocasi de valoare indoielnica si atacanti de slaba calitate- Stancu poate fi o exceptie, dar singur nu poate face nimic. Ogararu ar putea fi acum ceea ce era Dan Petrescu inainte de plecarea la Foggia.

lucid (29 comentarii)  •  15 martie 2009, 22:07

La plecarile lui Thereau sau Pepe Moreno,antrenorul nu
are nimic de spus,sau n-a avut”ochi”? Adevarat ca Toja,
Kapetanos,Banel,Tiago,Dayro nu le au cu suturile pe
poarta.Circulatia balonului este buna,se vede ceva si din
agresivitatea fostului jucator,dar un antrenor bun are
„ochi”si pentru jucatorii valorosi.Bani multi pentru Dayro,
dar valoare putina.SE RATEAZA MULT,PREA MULT!

dd (2 comentarii)  •  15 martie 2009, 22:16

corect

no. 7 (2 comentarii)  •  15 martie 2009, 22:37

de mult nu am mai citit un articol atat de bun.. poate de la cel al lui vochin intitulat „hai marius”
cu jucatorii pe care ii are nici benitez, nici mourinho, nimeni nu ar putea sa faca mai mult la steaua
varful actualei echipe fost acea calificare in grupe

fisherking (8 comentarii)  •  15 martie 2009, 22:51

Continuu sa cred cu convingere ca Marius Lacatus e antrenorul potrivit pentru Steaua. Insist cu obstinatie sa cred ca spiritul si caracterul lui pot crea o noua epoca glorioasa in Ghencea. Din nefericire, in rare momente de joc, oamenii lui sunt in stare sa ne arate ce vrea Laca de la ei. El cere pase dintr-o bucata unor fotbalisti profesionisti care nu au habar sa faca o preluare, cere sprinturi cu demarcare in banda unuia ca Petre Marin, care, cu tot respectul, si-a cam atins varsta de pensionare sau unui ca ca Moreno, care si l-a pictat pe El Pibe d’Oro pe oglinda de acasa. Nu poti sa pretinzi triunghiuri rapide de pase unor indivizi care nu pot gandi mai departe de 10 metri, la fel cum nu poti sa ceri fantezie in faza de pasa decisiva sau finalizare unor atacanti care inchid ochii in momentul sutului.
Drama lui Lacatus, ca si cea a lui Hagi, consta in faptul ca sunt nevoiti, in mod natural, sa lucreze cu un material mult mai prost decat au fost ei. Hagi a realizat necesitatea pedagogiei si a deschis o academie de fotbal unde o exerseaza din plin. Lacatus ar trebui sa aiba pe statul de plata cativa asistenti care sa se ocupe de calitatile personale ale elevilor sai. Probabil ca ar fi bun si Pedrazzini, daca nu ar fi ocupat cu transportul de vorbe si limbi intre vestiar si „palat”. Laca ar avea mare nevoie acum de consilierea si sprijinul lui Jenei. Asa cum „nea Imi” l-a scos pe el din atatea pase proaste, poate ca ar putea sa o faca si cu oamenii lui, in amintirea si de draqgul vremurilor glorioase de odinioara…

Pentru toti care cred ca „mai mult la Steaua nu se poate – cel putin cu lotul asta”… (1 comentarii)  •  15 martie 2009, 23:23

Am 2 cuvinte pentru voi: Lucescu & Petrescu.

Nu mai tzineti Fiara sub fuste.
Nu numai Hagi, dar si Regele Stelei [Lacatus] e absolut gol.

catalin (1 comentarii)  •  16 martie 2009, 0:19

” mediocritatea Stelei atrage într-un mod aproape pervers mediocritatea celorlalţi. ”

bine notat!

forta steaua (1 comentarii)  •  16 martie 2009, 0:29

laca tot respectul ca jucator, dar ca antrenor poate in divizia a doua a treia. nu inteleg de ce a jucat cu szekely
si cu semedo pe stinga si intodeauna cu doi mijlicasi la inchidere. unde este tineretul (minjii) pedriel si ochirosii si litu si toate sperantele de viitor?
nu uitati ca jucatori ca hagi, laca si chiar dan petrescu au debutat in liga intii la virste fragede.
in alta ordine de idei nu il mai lasati pe nicolita sa bata loviturile libere si cornerele la nationala. ne facem de rusine prin strainatate.
oricum ar fi si pe ce loc vom termina campionatul
din sua pt steaua dragoste eterna
ps: echipei dinamo le doresc sa se califice in cl sa pateasca, ce a patit sporting. WE DON’T BELONG THERE!

GABRIEL (2 comentarii)  •  16 martie 2009, 1:02

D-le Geambasu,

V-am vazut determinarea cu care l-ati crucificat pe Lajos la partida lui Dinamo de la Medias. Asteptam aceeasi determinare la primirea celui de-al doilea cartonas galben si implicit rosu pentru Goian(Steaua) in meciul cu Iasul. Chiar daca au fost deasemenea doua ipostaze diferite in care trebuia sanctionat Goian el a ramas in teren pana la sfarsitul celor 90 de minute contribuind la succesul echipei sale in meciul cu Politehnica Iasi. Va asteptam pe „sticla” sa criticam cu aceeasi duritate un alt arbitru a carui competenta(sau…) lasa de dorit. Iata insa ca v-am asteptat degeaba…
Chiar daca incercati sa o ascundeti se simte ca sunteti stelist si asta nici nu este chiar un lucru rau,in mod necesar. Va invit la echilibru in aprecieri pentru ca modul in care scrieti este de foarte buna calitate iar eu va apreciez in mod deosebit.
Va doresc tot ce va doriti Dvs + 19 %TVA.
Sanatate !

Gabriel

crystiansss13 (1 comentarii)  •  16 martie 2009, 1:41

laca laca lasa ne

steam (6 comentarii)  •  16 martie 2009, 2:11

e bun editu.cristi…dar parca ceva nu se leaga.faza cu 16 metri?…hm.mingea tre sa intre in poarta si atat.toate traseele mingii pleaca 80 la suta de la fundasi….o „freaca” putin dayro..paralel cu poarta…putin toha paralel cu fotbalul…hm vine nikolita…care fuge de nebun pina in stopperul din tribuna..kapetanos gandeste cam mult…adevarat…iar cand nu gandeste da cu mingea in tortele suporterilor….de cine uitasi?…da da…de ogararu…care mai stie fotbal.dap.la steaua inca nu se leaga nimik,epigoni sunt toti….si pe undeva sunt ai lui becali.poi se relanseaza steaua la unu zero ku iasiul?….prostii.poi lacatus singur dadea 2 boabe lu dasaev pe zapada…aku ceva timp in urma.poi sa joci in ghencea si sa bati ku un gol pe antipenultima nuti da dreptul nici macar sa zici ca femeia de servici na sters kupa din 86 de praf.dap e praf ekipa.e praf antrenorul,e praf patronul….si credetima o spune un dinamovist cu parere de rau…..si inka ceva: „campionatele se castiga ku antrenori ku maxilarul tare,fundasi de fier,mijlokasi abstracti…si atacanti care trec de 16 metri”….restul sunt epigoni

Knut (3 comentarii)  •  16 martie 2009, 2:25

Asa antrenori „praf”, ca Schuster, care nu pot atinge acelasi nivel ca antrenor pe care l-au atins ca jucator, le-as dori tuturor antrenorilor romani sa ajunga…sa antreneze si ei macar juma’ de an pe Real, oricat de prost si cu orice rezultate, si dupa aia cred k pot inchide ochii linistiti…

sd (15 comentarii)  •  16 martie 2009, 7:12

Platini, Schuster, Roy Keane…dupa un meci cu Iasul!…
Stancu la nationala…tot dupa un meci cu Iasul!
Cind devenim si noi seriosi?

zsigodya (5 comentarii)  •  16 martie 2009, 9:32

Geambasule, iar ai uitat de valizele lui Jiji ! Oare de ce ?…
Chiar si minutul golului a fost stabilit dinainte…
Doar Bergodi nu a stiut nimic, dar si-a dat seama de ceva si a facut schimbari rapide, dar fara efect, fiindca vointza conducerii milenare de a plati licentza de 400000 de „coco” conteaza mai mult in fatza jucatorilor decat demnitatea unui antrenor temporar !

Costicla (2 comentarii)  •  16 martie 2009, 9:35

Stimate domnule Geambasu, mi-e teama ca traitzi in eroare, si mai mult, prin intermediul articolelor dumneavoastra raspanditzi aceasta stare de eroare. Va spun asta pentru ca din punctul meu de vedere numai un naiv ar mai putea crede ca Lacatus, acest automat de „Da gigi, acum il bag/scot in/de pe teren…” , poate fi considerat antrenor. Sa fim seriosi, singura lui calitate, din pacate si cea mai apreciata in Ghencea, e servilismul orbesc, pana in panzele albe. Ce Coverciano (nu ca ar stii „maestrul” Lacatus ce e aia), ce scoli de antrenori, tactica tehnica strategie, le stie nea’ gigi pe toate pentru totzi. Restul e tacere domnule Geambasu, iar aici baietzii din peluze fac nota discordanta, asta ii racaie pe gigiofili (au si declarat-o de altfel), motiv pentru care baietzii astia din peluze sunt de apreciat si trebuiesc sprijinitzi, potzi sa pacalesti un om sau mai multzi oameni de mai multe ori dar e absurd sa crezi ca o sa potzi pacali pe toata lumea mereu. Becali pleaca din Ghencea !!!

ion (1 comentarii)  •  16 martie 2009, 11:12

cititi comentariul lui Adiplayer de aici de 5-6 ori …perfecta dreptate , banel=zero , iroseste munca intregii echipe iar fara Dayro si Toja Steaua nu joaca nimic ( vezi repriza cand dayro a fost rezerva ) ! Daca Laca face echipa dupa ce zice presa mai bine sa-l asculte pe becali…

ORBETII (4 comentarii)  •  16 martie 2009, 11:41

MI SE PARE MINUNAT SA IEI 3 PUNCTE INTR-UN MECI 11 LA 1 IN CARE A JUCAT ECHIPA POLI IASI CU OGARARU.DACA VA ADUCETI AMINTE IN PRIMELE MINUTE DE JOC, OGARARU INTRA IN CAREU PE PARTEA DREAPTA,LOVESTE INTELIGENT CU BALONUL CEVA DE PE TEREN IN ASA FEL INCAT ACESTA SA RICOSEZE IN PLASA.MULTUMIM GEORGE OGARARU SI MARIUS LACATUS PENTRU DEVOTAMENT SI STARUINTA

ORBETII (4 comentarii)  •  16 martie 2009, 11:51

A…SI INCA CEVA.DACA LA FICARE FAZA CAND MARIUS LACATUS IESEA LA MARGINEA SPATIULUI TEHNIC APROAPE SA INTRE IN TEREN SA SE IA LA TRANTA CU CINEVA DE PE-ACOLO, TOT STADIONUL II STRIGA NUMELE SI UITAU SA SE MAI OPREASCA SI SA-L INJURE PE BECAI,ATUNCI,INTREB EU….CINE SUNT ***** ASTIA CARE VB PROSTII PE SITE-URI CUM CA LACATUS NU E ANTRENOR, SA PLECE LACATUS SAU TOT FELUL DE TAMPENII?

baghera (2 comentarii)  •  16 martie 2009, 13:03

aparent ai dreptate. dar oare de ce voi ce credeti ca LACATUS este antrenor , nu veniti si cu argumente? noi mereu am argumentat de ce credem ca LACATUS nu cunoaste aceasta meserie, cat despre catalogarea noastra celor ce stam in tribune si nu am fost niciodata in ,,ring ” este total gresita ceea ce ma face sa cred ca esti un suporter tanar si probabil de conjuctura al STELEI.argumente pt. a demonstra de ce credem noi ca LACATUS nu este antrenor( este plin site-ul de ele ) sunt de discutat si eventual veniti cu contraargumente.

stel-bz (2 comentarii)  •  16 martie 2009, 13:18

Echipele care par a fi in cea mai buna forma sunt Vasluiul si Craiova, victorioase in deplasare, ambele cu 0-3 ! Oare, ar fi castigat si Steaua cu aceste scoruri la Bistrita si Constanta ? Vazand aceste scoruri, Lacatus ar trebui sa-si duca degetul la tampla si sa nu se imbete cu apa calda dupa jocul cu Iasul si nici cu unele „momente de bine” din acest meci. Becali are dreptate sa nu fie multumit de rezultate cu lotul pe care-l are Steaua. Steaua are multi jucatori de nationala: Zapata, Ogararu, Goian, Ghionea, Golanski, Ov. Petre, Toja, Nicolita, Dayro, Pedriel(cat juca in tara lui), chiar si Stancu(tineret).De fapt asta dorea Becali, sa aduca la Steaua, jucatori de loturi nationale care sa accepte salariile din Romania. Pai cu jucatori care joaca la ech. nationala nu poti castiga cu Brasovul, Otopeniul, Galatiul, te elimina Sp. stud. din cupa etc. Cum sa suporte Becali( DAR SI NOI SUPORTERII STELISTI !) antrenori mediocri ???!

kek (1 comentarii)  •  16 martie 2009, 13:39

Ceva nu e in regula! La Steaua au fost adusi jucatori-vedeta de la alte echipe si la Steaua nu-si pot demonstra calitatile, sunt umiliti de fostii lor colegi. Nu-mi pot explica asta decat prin ‘grija’antrenorului (oricare ar fi el).

Mihai (4 comentarii)  •  16 martie 2009, 13:50

Multe de comentat, oricum, ca un exercitiu de obiectivitate, sa facem o comparatie intre jucatorii stelei si ai celorlalte echipe…poate ca Steaua are un lot slab, cum zici, dar asta e nivelul fotbalului in Romania; nu cred ca celelalte echipe au un lot mai bun…

TheGodfather (2 comentarii)  •  16 martie 2009, 14:08

Va cam grabiti sa laudati Steaua dupa un joc cat de cat bun impotriva unei echipe care se bate la retrogradare si careia i-au lipsit 3-4 jucatori de baza. Cat despre Lacatus-e zero barat ca si antrenor. Nu stii tatica, nu stie sa isi dirijeze jucatorii, la el fotbalul se rezuma la zbierat.

bula (75 comentarii)  •  16 martie 2009, 14:31

@Spunea un mare jucator (parca Baratki), ca un mare jucator de vede in ultimi 20 de metride poarta!
Unde esti tu Iordanescule, Marcel Raducanu sau Dumitrache ?!!!!!!!!!!!

LUPU (11 comentarii)  •  16 martie 2009, 16:59

shuster a fost un mai mare footbalist, decat lakatos: campion european in 1980; ca antrenor a mers bine cu getafe si a iesit campeon, cu real de madrid! nu?

ORBETII (4 comentarii)  •  17 martie 2009, 12:37

AR FI FRUMOS SA CITEASCA BAGHERA CU TOATE CA VINE
CAM TARZIU RASPUNSUL MEU:NU M-AI AUZIT SPUNAND CA LACATUS E ANTRENOR. IN ALTA ORDINE DE IDEI ARGUMENTELE VOASTRE SUNA CAM ASA: DACA UN ANTRENOR ARE VALOARE,CU O ECHIPA DIN ESALONUL SECUND CASTIGA CUPA,APOI CUPA UEFA PLUS SUPERCUPA EUROPEI.BUUUN. MESAJUL ESTE SIMPLU SI DESTUL DE CLAR: ATAT TIMP CAT NU AVEM UN FOTBALIST IN LOT(EXCEPTIE OGARARU) NU PUTEM FACE NICI O AFIRMATIE LA ADRESA LUI LACATUS.DACA RASPUNDE CINEVA MI-AS DORI SA NUMEASCA UN FOTBALIST LA STEAUA,SI ACELA SA NU SE POATA DESFASURA DIN CAUZA LUI LACATUS SI A TACTICII ALESE DE EL.VA MULTUMESC.

calin-goe (3 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 14:15

Sti ceva domnule geambasu ? Marius Lacatus e singurul „”” JUCATOR””” de la Steaua care pune sufletu’ , nu este el un mare antrenor, dar a venit cu sufletu la steaua si incearca sa faca ceva din aceasta echipa ,iubeste mult steaua si asta se vede , dar pot sa si spun ca nu are practic cu cine ,cand ii vad pe moreno si pe lovin in posesia mingii simt ca explodez , de semedo numai zic ,oricum singurul antrenor din prezent care a dus acel spirit de joc fantastic a fost dorinel munteanu si nu poate nimeni sa ma contrazica , cat timp a fost dorinel steaua a jucat fotbal de calitate ,numai ca mingea nu voia sa intre in plasa , nu a fost vina lui , chiar facea spectacol steaua in perioada lui…pacat…

Comentează