Cristian Geambaşu

Jurnalist box-to-box, de 25 de ani mereu în echipa ideală a presei de sport. Respectat, temut și foarte apreciat. Întotdeauna la obiect, tăios, fără ocolișuri

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Cristian Geambaşu
România nu este o echipă!

Radicevici, Grbici, Mehmedovici. Pe bancă, Kim Rasmussen. Cunoștințe mai vechi, adversare mai noi. În zi bună, Muntenegru poate bate pe oricine. Dovadă victoria cu Norvegia la distanță de 5 goluri. România are nevoie tot de o victorie la măcar 5 […]

...

Taci!

Asistăm de niște ani la o degradare alarmantă a relației jucător-antrenor în tenis. Poate ar fi și mai potrivit să spunem jucătoare-antrenor, fiindcă majoritatea copleșitoare a situațiilor provin din tenisul feminin. Antologica secvență în care Sorana Cîrstea îi cere arbitrei […]

...

Cine este cel mai mare adversar al naționalei României?

Calculele hârtiei indicau naționala masculină de handbal a României favorită în dubla întâlnire cu omoloaga din Kosovo. Incredibil, mai există așa ceva! Naționala Kosovo este una dintre puținele reprezentative în fața căreia România mai poate fi considerată favorită. Ca să […]

...

Dinamo pe modelul Barcelona

Totuși, modelul propus de asociația DDB este inspirat din organizarea unor cluburi ca Barcelona.

Lucrul esențial în acest tip de conducere este absența unui patron, a unui privat care face doar ce îl taie capul. În cazul unor entități ca […]

...

Acești doctori care îl enervează pe Marica

Hai că nici LeBron James nu ar fi zis-o mai bine decât Ciprian Marica! „Ne-am săturat de ăștia scoși în față să bage groaza în populație” este o frază-manifest a zilelor pe care le trăim și numai un om cu […]

...

Bomboane din Gruia

Pe stadionul campioanei nu se vor mai mînca seminţe. Dar se vor sparge nucile tari

Preşedintele Iuliu Mureşan tace şi face. Tace pentru că a intrat în silenzio stampa şi face pentru că îi permite funcţia. Poate şi gradul. Deci. […]

luni, 2 martie 2009, 7:43

Pe stadionul campioanei nu se vor mai mînca seminţe. Dar se vor sparge nucile tari

Preşedintele Iuliu Mureşan tace şi face. Tace pentru că a intrat în silenzio stampa şi face pentru că îi permite funcţia. Poate şi gradul. Deci. Punctul unu. De acum încolo, pe stadionul din Gruia nu se mai mănîncă seminţe pe stadion. Punctul doi. Nu se ştie ce se mai mănîncă, cipsuri, alune, fistic, biscuiţi, bomboane fondante, dar seminţe, nu! Punctul trei deleagă competenţele. Personajul cel mai nimerit pentru a pune în practică această măsură revoluţionar-igienică este directorul executiv Răzvan Zamfir. Oficialul clubului campion întruneşte toate calităţile. Tinereţe, caracter, stăpînire de sine, cunoaştere temeinică a fenomenului, a aspiraţiilor adversarilor şi arbitrilor. Nu în ultimul rînd, cash. Încă nu ştim care e implicarea lui Arpi Paszkany în povestea seminţelor. Dacă o fi vreuna. Dumnealui e obişnuit să spargă nuci mai tari.

Efectele unei asemenea decizii se vor simţi în scurt timp. Pe bune! Suporterii ceferişti vor merge mai rar la dentist, chiar dacă nu toată lumea va folosi de azi înainte Sensodyne. Tot suporterii, vorbim despre cei care ocupau în mod tradiţional locuri pe rîndurile de jos ale arenei, vor ajunge acasă cu hainele mai curate, fiindcă nu vor mai colecta cojile scuipate de omologii din rîndurile superioare. Concomitent, se vor insinua efectele crizei. Măturătorii vor rămîne fără obiectul muncii, urmînd a fi disponibilizaţi. Ţigăncile care dezvoltaseră afacerea cu seminţe vor falimenta. Sau vor urma paşii reconversiei profesionale şi vor vinde flori. Florile nu pot fi nici mîncate,nici scuipate, dar pot fi oferite. Există totuşi bătăile cu flori, dar e greu de crezut că două galerii rivale îşi vor sparge capetele cu zambile! 4 lei firul!

Încă ceva. Nu ştiu dacă aţi băgat de seamă, dar toţi cei de acolo cînd vorbesc despre CFR nu spun niciodată „echipa din Cluj”, „campionii din Cluj” sau „băieţii de la poalele Feleacului”. Nu, doar Gruia. Gruia în sus, Gruia în jos. În sus, musai. În lumea civilizată, aceea care nu mănîncă seminţe, asta se numeşte enclavizare. O chestie foarte depărtată de idealurile europene despre care ne vorbea preşedintele Mureşan înainte să tacă socratic. Altfel, e posibil ca fără bomboane agricole pe stadionul „din Gruia” să fie mai curat, dar microbistul tradiţional va simţi cum i se taie încă o libertate în numele celulei aseptice  în care i se propune să trăiască. Atît. Acum urmează înjurăturile adresate ziaristului bucureştean-mitic, aservit forţelor răului din oraşul Sodomă şi Gomoră contra îngerilor care populează Ardealul, Banatul, Oltenia şi toate provinciile istorice ale patriei. Care patrie este pentru unii mumă, iar pentru alţii ciumă.

Comentarii (166)Adaugă comentariu

Ardealul Independent (72 comentarii)  •  3 martie 2009, 17:54

PtARDELEAN ROMAN
Sabin Gherman nu e roman??O fi ungur si nu stim…Cum aud miticii de ardealul autonom zici ca turbeaza:))

Dani (81 comentarii)  •  3 martie 2009, 17:54

Geambasule ,era doar o masura care dorea civilizarea unor oameni…pe marile stadioane din Germania,Olanda si Anglia nu cred ca se maninca seminte,nici nu se cinta manele.Nu era o masura discriminatorie la adresa *****.Stiu ,s-a inventat cuvintul „rom” ,dar nici macar **** nu-l prea accepta…si iti spune asta unul care a fost la ultimul recensamint.Apropos ,acum semintele se vind la pungutza ,la magazin…**** nu mai vind bomboane agricole ,acum au afaceri cu telefoane mobile…furate ,bineinteles ,la fel ca si semintele.Militienii ,ca nu le pot spune politisti ,vin periodic sa-si ia drepturile de la ei…daca nu ma crezi ,plinba-te jumatate de ora prin fata magazinului Big-Berceni…si vei vedea ca tot ce iti spun este adevarat.Cum la fel de adevarat este ca si in Ghencea ar trebui interzis ceva….sau cineva.Sporturi precum umflarea valizei sau apasatul pe butoane ar trebui sa devina sporturi olimpice ,la fel ca si scuipatul semintelor ? Se pare ca aceasta este parerea ta ,de vreme ce te-ai abtinut mereu sa sufli macar o vorba mai raspicata la adresa familiei Becali.O familie care axfisiaza atit folbalul ,cit si bunul simt ,al nostru ,al tuturor ,indiferent ca e vorba despre clujeni sau bucuresteni.Ma asteptam la o atitudine mai verticala din partea unui asa-zis intelectual ,dar curbarea sirei spinarii si ingrosarea obrazului sint bolile profesionale ale sustinatorilor ciobanilor in Maybach si generalilor de la economic ,cu sediul in Soseaua Stefan cel Mare.Lasa-te si lasa-ne ,sau ,daca nu ,ia meditatii de la Maria.Cum ,care Maria ?Ziarista ,colega ta ,care spune lucrurilor de nume cu har ,curaj si umor.Maria Andries…e femeie ,e tinara ,dar are curaj cit 10 Geambasi la un loc.Si scrie despre lucruri interesante…neintrarea bomboanelor agricole in meniul clujean nu e un capat de tara ,nu din aceasta cauza societatea romaneasca merge prost.Cu Sensodyne sau fara ,cu Ariel si Calgon ,societatea romaneasca nu va fi nici mai curata ,nici mai uscata…dar cu jurnalisti curati se va simti intradevar o senzatie de prospetime.Eu sint bucurestean ,si nu am cu ce ma mindri…un oras murdar ,o societate si mai murdara…Ardealul…ei bine ,Ardealul e Romania.Da ,Romania ,cu un singur „R”.Si daca acel mm e vreun sustinator al lui Laszlo Tokesz ,e treaba lui daca vrea independenta sau doar autonomie…raspunsul nostru ,al tuturor ,va fi „nem tudom”…Ardealul inseamna Romania ,dar o Romanie curata ,fara ciobani cu Maybach ,seminte ,manele ,arbitri corupti sau jurnalisti****

Dani (81 comentarii)  •  3 martie 2009, 18:00

Apropos ,in interventia mea s-a strecurat o greseala de tipar.Erata : a se citi „plimba-te” in loc de „plinba-te” – rindul 8.O regretabila greseala de ortografie ,pe care am indreptat-o.Cint iti vei indrepta si tu coloana vertebrala ,si vei redeveni ziarist independent ,nu te va mai trimite nimeni la plimbare 😉

Greg (72 comentarii)  •  3 martie 2009, 18:17

Pt DAnI
DIn Pacate s-a mai strecurat inca una.Numele celui care a declansat revolutia e TOKES nu Tokesz….In rest si eu vreau independenta fata de Bucuresti.E ceva rau in asta???

Dani (81 comentarii)  •  3 martie 2009, 18:43

Sint curios…oare si jurnalistii straini folosesc sintaxa „******” cind trebuie sa scrie cuvintul „romani” ? Cu sau fara voia voastra ,eu ramin roman ,chiar daca cei pe care voi ii denumiti romi ne fac natia de ris afara…asa si ei ,chiar daca le veti spune „porumbei” tot nu vor deveni mai civilizati…
Nu va mai deranjati sa deveniti absurzi ,prin ridicarea acestei masuri de civilizare la rangul unei discriminari rasiale…Este un truism faptul ca ziaristul ,atunci cind nu are stiri ,le fabrica…Daca nu aveti nimic nou de spus ,decit sa inventati motive de animozitate mai bine incercati sa scrieti despre fostele glorii ale sportului romanesc ,chiar daca aceste foste glorii sint cetateni romani mai…ciocolatii.In cel mai bun caz puteti nega rasa unei persoane ,dar negarea nu aduce nimic pozitiv ,si veti ramine fix cu nimic !Si atunci ,s-ar putea ca si noi ,in loc de „jurnalist” sa folosim „*********”

Albu Sibiu (36 comentarii)  •  3 martie 2009, 18:46

Si eu vreau independenta fata de Bucuresti. Daca se poate as vrea chiar independenta Sibiului – asta ca sa nu se spuna ca-s ungur. Sa scapam de lipitoarea de fonduri centralizata. Singurul motiv pentru care Bucurestiul ne vrea sub obladuirea sa este pentru a mulge din cat mai multe parti. Nu m-ar deranja nici sa vin cu pasaport pana la Bucuresti. Ar fi simplu: n-as mai veni – n-as pierde nimic. Oricum, in maximum 20 de ani se va petrece si in Romania fenomenul din Italia (vezi migratia spre nord). Nah, mai bine vorbim despre lucruri de astea decat sa spargem seminte.

Campioana CFR (16 comentarii)  •  3 martie 2009, 19:18

Dragi ardeleni, nu confundati independenta cu autonomia. Chiar daca ar fi ideal din punct de vedere administrativ ca Transilvania sa fie independenta, la nivel de politica externa, Transilvania n-ar putea juca nu stiu ce carti…

Cred ca Romania trebuie sa ramana unita DAR cu Transilvania, Moldova, Oltenia, Banat, Dobrogea autonome fiecarea.

Asta inseamna autonomie economica, administrativa, politica, etc.

E normal sa ramana o armata federala romana si o politica externa comuna!

namlop (2 comentarii)  •  3 martie 2009, 19:58

cind o sa constientizati ca o echipa este proprietatea patronului si nu a unui oras sau spectatori?ati ramas cu ideea fostelor echipe ale cluburilor, primariilor ,contrbuabililor etc.Spectatorii vad un spectacol al trupei lui…Paskany de exemplu.

klli (2 comentarii)  •  3 martie 2009, 20:28

Pentru Cristiano de sub 15 si 26. Tu esti timisorean si traiesti in Nice (Franta), ai fost pe la stadioanele din franta si oracolul tau este W.C. Tudor, cel cu Romania Mare. 1. Se prea poate ca leaganul civilizatiei moderne romanesti este la paris, dar totusi statul modern republican (cel normal si nu cealalalt care sa nascut din teroarea revolutiei franceze) este de sorginte anglo-saxona. Dute in Anglia si uita-te in cate stadioane se scuipa semintele… Si daca vorbim despre curatenie, ar trebui sa tii cont de tariile estice, Germania si nici decum Franta sau cele din sud. Atat despre civilizatie si spiritul Europei. 2 Daca tu iei dupa Vadim (veceul) atunci nu ai habar nici de spiritul Timisorean, nici de spiritul clujean. Asta din urma nu se confunda cu spiritul lui Funar (inexistent dealtfel) cel care a fost mana dreapta a conducatorului tau etern, securistul WC. Cu fraude, evaziune fiscala si valiza a fost prins cavalerul luminii si nu Paszkany. In rest sanatate si multe seminte, ramai cu bine in franta.

Dani (81 comentarii)  •  3 martie 2009, 20:58

Ultima mea postare nu a fost acceptata ,desi nu continea nici injuraturi, nici expresii ce puteau fi considerate discriminare rasiala,ci considerente de ordin moral.Geambasu vorbeste de nuci tari…Redactia cu prea digera nucile tari ,nici alte opinii prea diferite de aberatiile avind ca ingredient semintele de floarea soarelui.Citind inca o data regulile ,remarc faptul ca nu am incalcat nici punctul 1.a. ,deoarece nu am atacat autorul ,ci inclinatia sa catre palatul din Pipera si nerespecterea deontologiei profesionale de jurnalist ,si nici punctul 1.c.,mai ales ca am specificat ca persoanele la care faceam referinta nu deranjeaza prin prezenta sau denumire ,ci prin comportament si preocupari.Chiar daca ipoteza ca „domnul „Geambasu este sponsorizat de catre Stina Pipera S.A. nu este reala ,el avind doar inclinatii catre anumite echipe si „fascinatia puterii” ,tot CENZURA se numeste.”Farmecul vietii” ,domnilor ,nu consta in obligatia de a spune „DA” ,ci mai degraba in libertatea de a spune „NU”…Chiar daca sint amenintat cu banarea,nu ma pot abtine sa nu spun „NU” injosirii presei ,fie ea chiar si presa sportiva.Voi ,jurnalistii sportivi ,l-ati facut persoana importanta din fostul vinzator de bilete de la Cinema Patria,Ioan Becali…acum va scuipa.De ce ?Pentru opinia unui jurnalist ,diferita de cea a machedonului …chiar sint curios cite stelute veti folosi pentru cuvintul „machedon” ,sau cite asteriscuri pentru cuvintul „stelute”(apropos ,i-ati intrebat pe aromani daca nu se simt jigniti de apelativul „machedon”?)…Eu nu va scuip ,nu va injur ,dar nu pot fi de acord cu parerea unui „jurnalist” care deplinge soarta microbistului lipsit de seminte…si ,sincer nici macar nu o pot respecta .Dar ,chiar daca as putea sterge acest asa-zis articol ,nu as face acest gest.Aceasta ciorna intitulata „Bomboane din Gruia” este de fapt un manifest la lipsa de bun simt si la non-civilizatie ,iar autorul sau se face singur de ris.Oricum ,semintele comercializate de …chiar nu-mi pasa de cum vreti voi sa-i denumiti ,asa ca las la latitudinea voastra asteriscurile necesare…asadar ,acele seminte nu respecta regulile Uniunii Europene privind desfacerea produselor alimentare.Asa cum nici stergerea postarii anterioare nu respecta dreptul la libera exprimare ,garantat de Constitutia Romaniei.Nu trebuie sa mai amintesc ca voi sinteti singura redactie(blog ,autor ) care pune asteriscuri in locul denumirii acelei etnii …nici faptul ca nicaieri in lume nu se foloseste denumirea de „rrom” ,deoarece aceasta denumire nu exista in alte limbi.Mai mult ,persoanele apartinind acestei etnii au fost evacuate din multe tari europene ,fara ca acest fapt sa fie declarat discriminare rasiala.
Vedeti dumneavoastra ,prin CENZURA ne puteti opri doar sa ne exprimam aici si acum ,dar nu ne puteti opri sa gindim.E adevarat ,jurnalistii nu obisnuiesc sa calatoreasca cu metroul ,si nici sa se plimbe pe jos…daca ar face acest lucru ,ar vedea ce vedem noi si ar gindi la fel ca noi.Si atunci ,ori si-ar cenzura gindurile si s-ar preface in continuare „ziaristi independenti”,ori ar spune „NU” cenzurii si ne-ar respecta pe noi ,cititorii ,dezmosteniti ai penei dar impatimiti ai tastaturii ,intimplator deveniti bloggeri.Sau ,in cel mai rau caz ,ar cere azil politic intr-un eventual Ardeal independent sau autonom ,cum sugereaza altcineva…
Noi auzim destule bazaconii in articolele voastre ,dar nu va putem cenzura,si trebuie sa va inghitim opiniile ,chiar daca de multe ori nu sint nici oneste ,nici bine documentate…dar ,cum spunea Seneca ,”Errare humanum est sed perseverare diabolicum „.Si ,sincer ,m-am plictisit sa vad „pozitia nefireasca a miinii „unora dintre jurnalisti,mai ales a celor concitadini.Punct.

CFRRR (3 comentarii)  •  3 martie 2009, 21:18

Deacord cu cel ce a postat cu ‘Campioana CFR’ !!! Geambasu-le ce ai facut ai scris de seminte si sa ajuns la autonomie,haha !!! O sa fi dat afara ca tu ai provocat toate astea !!

drapula (2 comentarii)  •  3 martie 2009, 21:57

ahaaaa, deci „echipa din ghencea” „cainii din stefan cel mare” „gasca din regie” „trupa de sub podul grant” „bancarii din parcul cu platani”…astea toate nu-s enclavizare. astea toate sunt „campioana din bucuresti”, nu? domnul meu, un oras cu mai multe echipe le va identifica dupa simbolurile sau locurile DIN orasul respectiv. si da, pentru un clujean Gruia inseamna ceva diferit de alte cartiere. daca o echipa cu sediul si stadionul in manastur ar ajunge ca cfr-ul ar fi „campionii din manastur” credeti-ma. asa e logic, asa e normal.
in rest, pofta buna la spart seminte. (nu inteleg de ce nu protestati la interzicerea vanzarii de alcool in ziua alegerilor. aia nu e la fel de tragic ca mancatul de seminte? dar atunci pentru torte de ce nu ati intervenit? aia nu e la fel de reprezentativ ca semintele?! pana la urma cum hotaraste domnul geambasu ce e bine si ce e rau la spectatorul roman? pe ce logica? pe „noua ne place, asa ar trebui sa fie peste tot in tara”?)

dan (107 comentarii)  •  3 martie 2009, 22:12

Acum poate reusiti sa va faceti si domniile voastre o parere, d-nilor ziaristi legata de sentimantele acestor fani ai cfr-ului fata de Romania !! Incurajeati in continuare cfr-ul ca merita !! Hai Romania

fotbalfan (2 comentarii)  •  3 martie 2009, 22:59

noa, imi creste inima cand vad cum argumenteaza suporterii CFR-ului. bravo, dragilor!
altfel, desi imi plac semintele, sunt de acord cu interzicerea lor pe stadion ! pasul urmator este interzicerea fumatului(sa fie permis doar in anumite locuri). berea nu cred ca se paote introduce(inca) dar as fi de acord cu berea fara alcool(sau din asta exista deja ? 🙂 ). bun, in cele din urma: observ tendinta jurnalistilor de a trage cat se poate in CFR. nu e grozav lucrul asta insa ne-am obisnuit si, credeti-ma, ne face mai tari si mai uniti ! hai CFR !
P.S: tipu’ ala de prin franta…esti la „studii aprofundate” ? crede-ma ca am intalnit mai multi ca tine prin partile alea — cred ca stii la ce ma refer. 2 lucruri: nu te-ai simtit aiurea sa mananci seminte si ceilalti nu ? si : invata sa scrii si sa te exprimi corect romaneste, „studentule” !

Campioana CFR (16 comentarii)  •  3 martie 2009, 23:09

@ dan: nu e nici o atitudine impotriva Romaniei ci doar impotriva organizarii administrative centralizate a acesteia!

In plus, nu e doar atitudinea suporterilor ceferisti ci a ardelenilor si banatenilor in general. Din cate am mai vorbit personal, exista si moldoveni si olteni si dobrogeni care vor o reorganizare administrativa a tarii!

Ca nu le convine celor din Bucuresti, asta e o alta problema care pe noi nu ne priveste! 😉

fan fotbal (9 comentarii)  •  3 martie 2009, 23:32

Inainte de partida cu Otopeni, un reporter tv ii intreba pe suporterii veniti la meci daca sunt de acord sa nu mai manance seminte pe stadion. Majoritatea au raspuns „Da, este mai civilizat asa”. Asa ca aberezi din nou, tov. Geambasu!

Dani (81 comentarii)  •  3 martie 2009, 23:41

La o citire atenta a acelei …pareri ,caci articol nu se poate numi ,se observa ca asa-zisul jurnalist isi da seama si singur care a fost ideea acelei decizii de interzicere a consumului de seminte pe stadion.Isi da seama ,si inca foarte bine ,ca a fost doar o decizie legata de salubrizarea stadionului din Gruia si de adaptare a romanilor la bunul simt .Dar se preface ca nu intelege.De ce ?Pentru ca altfel n-ar avea nici un motiv sa se ia de CFR Cluj.Acesta nu este prima sa interventie cu vadita tenta anti-CFR…a adaptat preocuparii sale vechiul principiu „nici o masa fara peste oceanic” ,si a iesit ceva de genul „nici o murdarire a hirtiei de ziar fara defulari indreptate catre Cluj”.Acest Cristian Geambasu are o obsesie legata de performantele altei echipe in afara echipelor creeate prin decret…mai ales cind vine vorba de Steaua ,el improasca cu noroi munca adversarilor Stelei ,oricare ar fi acea echipa.Dar valoarea Stelei nu sta in incurajarile sale ,nici in terfelirea numelui adversarilor…si asta se vede pe teren ,mai ales in disputele din cupele europene.Cu valize si butoane ,cu seminte ori brichete ,in Europa fotbalistica Steaua nu mai inseamna de mult nimic…si asta din pricina mijloacelor descrise mai sus si a finantatorului sau.Nici nu mai conteaza daca numitul Geambasu o face din atasament sau interes , nu face nici un bine Stelei …mai bine ar dezvalui carentele din jocul echipei ,sau problemele din conducere ,caci oile pasc in ritmul dictat de fluierul ciobanului ,nu-i asa?Cu sau fara voia sa ,exista iarba si pe alte stadioane ,si exista si performante ale altor echipe ,chiar daca lui ii displace profund acest fapt.I-as recomanda sa-si pastreze acuzele si semintele pentru vizitele pe stadion,mai ales pe cel din Ghencea ,dar cind este la servici sa aiba opinii obiective …sintem romani cu totii ,dar un dram de bun simt nu strica ,indiferent de ocupatie.Nu de alta ,dar s-ar putea ca si sefii GSP sa observe ce deservicii imense face respectivul la adresa meseriei de gazetar sportiv,si pe criza asta i-ar trebui un talent imens sa-l primeasca alt ziar ,si ma cam indoiesc de asta.Talentul unui jurnalist este proportional cu obiectivitatea si harul literar pe care il are un om care practica aceasta meserie ,nu cu distanta la care improasca cu noroi.Ar avea totusi o sansa la ziarul de partid al PNG-ului ,sau ca vinzator de gogosi…si ,de ce nu ,poate chiar si seminte…dar nu-i doresc acest lucru.Sa-si puna intrebarea de ce a fost atit de stimat regretatui Ioan Chirila ,si daca va gasi raspunsurile ,are o mica sansa sa devina un adevarat jurnalist.
Apropos de jurnalism…bineinteles ,conteaza si curajul de a ataca unele subiecte ,fie ele chiar tabu pentru societatea in care traim.Se pare ca si asteriscurile de mai devreme sint tot un subiect tabu…le puteti ignora,dar problema ramine.E adevarat ,ramine problema,si in consecinta aveti si subiecte de abordat…nu adevarata problema ,pentru asta este nevoie de mult curaj ,ci mici probleme adiacente,conjucturale…si din can-can ies bani ,nu numai din romane,nu-i asa ?Da ,ies bani si din prostitutia intelectuala ,dar vine un om precum Florin Chilian si va intreaba :
„Cit te umilesti ,cit te ploconesti ?
Cit te risipesti cind te razvratesti
Coloana sa-ti stea dreapta ?”

uzu (9 comentarii)  •  4 martie 2009, 0:40

articol scris ca sa te afli in treaba. probabil ca iei bani pentru el. ce ne-ai spus ? ca de ce lumea zice Gruia si nu CLuj ? de-aia ca sunt doua echipe in CLuj care anul trecut jucau in prima liga si ca sa nu existe confuzii s-a impamantenit „Gruia” pentru CFR pentru ca joaca in Gruia.
Sa vedem : cine e echipa din Stefan cel Mare ? cine e din Ghencea ? cine e de sub podul Grant ?
Hai ca te-ai umplut de respect pe piept cu articolul asta.
Tu poti scrie ce vrei dar uite, pluctisit de paginile pline de tampeniile lui Becali (pe care nu are rost sa le deschid ca nu am ce citi) am zis ca uite, sa citesc analize de-astea … si mi-am pierdut 3 minute cititndu=ti tie insomniile …
Varza …

stef (6 comentarii)  •  4 martie 2009, 0:45

Dl. Geambasu cititi textul de mai jos si cred ca va regasiti intre cei multi de acolo:
„Lantul e de aur, România nu mai stim prea sigur ce mai e si a cui. Realitatea demografica s-a schimbat brusc, ca o furtuna sosita din senin. Sîntem sub ocupatie, dar nu se vede nici o armata. Sîntem colonizati de o populatie certareata si nesimtita, venita din nici o stepa, adusa de nici un avion. O populatie care a evoluat în interiorul corpului national, ca fetusii din Alien, si care iese acum prin burta, urlînd din toti bojocii: „Am avere, am valoare!”.
E ca si cum undeva, în secret, cineva ar fi dat drumul la o masina de mîl uman care acopera încet-încet natiunea lui Sadoveanu, a lui Eliade si a lui Nichita. Incubatoarele de incubusi din cartierele periferice, fabricile de cetateni ale lui Ceausescu, traditia celor 15 copii în salasele de nomazi, cine mai stie? Lumea de pe strada nu mai e cea pe care o stiam din copilarie. Tata Ioane si Tanti Mimi, familie veche, cu casa în Cezar Bolliac, facuta la 1870, au lasat în urma un copil, care a mai facut un copil, blond si bucalat si bine crescut, cu care ma jucam acum 40 de ani. Pîna la urma, a plecat în strainatate, la studii si nu s-a mai întors niciodata. La fel, jumatate din strada: urmasii burgheziei care a avut timp sa dospeasca elite. În locul celor disparuti, au aparut rufele colorate întinse la uscat si boxele scoase pe geam. În locul bunicii care ne spunea sa nu scuipam pe jos, s-a asezat bunica ce-si trimite nepotii dupa bautura. Peste tot miroase a moarte prin sufocare: e ca si cum o prezenta grea si absurda s-ar fi asezat peste cerul nostru, peste felul nostru de a fi, peste ce credeam ca e bine si mai ales peste ce credeam ca e frumos.
Cefele groase nu mai sînt de mult buletinul de identitate al bulgarului: cetateanul român, cu lantul de-un kil jumate, îi bate acum obrazul profesorului care se cazneste sa-i educe odrasla: „Bine, bre, crezi ca esti tu mai dastept? Ia sa vad ce masina ai!” Noul domn Goe nu mai e nici macar simpatic: e viitor combinator si dealer de droguri, viitor culturist, viitor ce vreti voi, în afara de viitorul tarii lui, care se va multumi, de la un punct, doar cu trecutul.
Despre România, alternativa Caragiale nu mai are ce spune. Populatia care ne înlocuieste nu mai e nici macar ridicola. E dincolo de asta, în sensul cel mai rau si primitiv cu putinta. Scriitorul nu mai poate face nimic: e nevoie de etolog, de veterinar, de dresor.
Acum cîteva zile, am vazut la Craiova parada acestei Românii Noi, triumful Mafiei înhamate la cosciugul lui Caiac, în semn de vesnic respect pentru o viata de crima si muschi în sînge. Oamenii aia care dadeau ordine politiei se pregatesc sa dea asaltul final, spre puterea oficiala, dupa ce au pus mîna pe cea simbolica: ascultam muzica lor, ne refacem reperele dupa
valorile lor, sîntem calcati de masinile lor. Undeva, departe, Uniunea Europeana si moda corectitudinii politice ne învata sa multumim frumos pentru asta si sa ne stergem la gura. Am fost o natiune, devenim o suma de triburi. Sîntem o tara ocupata de hoarde sosite din pîntece de mame eroine. O tara pusa la respect cu pumnul plin de tatuaje, o tara în care fiul naiv si sarac al taranului (cîti or mai fi asa) îsi face educatia din textele de pe Taraf TV si meseria de la sutii cu care se întîlneste la Gara de Nord, cînd se da jos din autobuz. Marginea lumii s-a razbunat dînd buzna în centru, pusa pe jaful identitatii nationale, întocmai ca barbarii care navaleau în Roma, surprinsi ca localnicii n-au puterea sa lupte.
Tara cea noua, care vine peste noi, nu mai are nevoie de ce-am strîns în muzee si-n carti. Dar se va bucura, un pic, de efortul nostru. Cartea de româna se poate retrage în privata din curte, unde îsi va îndeplini ultima menire, neprevazuta de nici un critic. În locul ei, discurile cu manele ramîn sa sfideze eternitatea. Cu ele nu poti sa te stergi la fund.
Chiar daca ai vrea.”

CFRRR (3 comentarii)  •  4 martie 2009, 2:47

@ stef ,o intrebare,daca ritmul demografic actual se mentine (nu vad ce-l poate schimba) in cati ani ** rromi o sa devina majoritari in Romania!? Nu este incredibil,este inevitabil !!

J (3 comentarii)  •  4 martie 2009, 7:32

Dl. Geambasu,
pana la ultimul paragraf mai scrati ce scriati, dar acolo v-ati demascat frustrarea care este predominanta si caracteristica si „echipei de pe Moina” – si „U” e echipa din Cluj. Intr-adevar nu Campioana, dar unul din echipele din Cluj. In ceea ce priveste referinta ” de la poalele Feleacului” daca ati cunostea geografia orasului putin nu ati mai scrie asa ceva. Cartierul Gruia este situat pe un deal pe malul stang al Somesului, Feleacul e pe malul drept. Nu este logic pentru un localnic sau unui cunoscator al orasului sa foloseasca aceasta referinta. Dar de ce sa astepti la mai mult de la unul de pe malul Dambovitei? (daca toti ati cerut asemenea comentarii) In general cand „CFR 1907 Cluj” joaca in Europa pentru cei de peste hotare este „echipa din Romania”, cand joaca in Romania in regiuni altele decat Ardealul este „echipa din Ardeal”, cand joaca in Ardeal – fiindca „U Cluj” momentan nu joaca in Liga 1 – este echipa din Cluj, si in fine pentru cei din Cluj si imprejurimi ei sunt echipa „din Gruia”, sau „de pe Masinistilor”. Si sunt convins ca cei pe care le-ati citat sunt clujeni or cunosc orasul si ca atare ei folosesc referintele citate. Dar de ce incerc eu sa explic asemenea lucruri cuiva care vorbeste de enclave ???
Numa’bine!

un oltean (130 comentarii)  •  4 martie 2009, 8:11

Hai mai si voi astia de la cluj, ati sarit toti ca e o masura spre civilizatie…ce sa spun…duceti-va pe stadioanele din Anglia, Spania…tari cu adevarat civilizate, sa vedeti ca si aia mananca seminte…ca sa nu mai spun ce civilizati sunt ardelenii in strainatate, in special aia de prin zona Bistritei…v-ati gasit voi mai destepti decat restul lumii, da in afara stadionului bateti cameramani….

un oltean (130 comentarii)  •  4 martie 2009, 8:27

@campioana cfr: „Cred ca Romania trebuie sa ramana unita DAR cu Transilvania, Moldova, Oltenia, Banat, Dobrogea autonome fiecarea.

Asta inseamna autonomie economica, administrativa, politica, etc.

E normal sa ramana o armata federala romana si o politica externa comuna!”

Ma si sperii cand citesc asa ceva!!

ptr-stef (107 comentarii)  •  4 martie 2009, 8:50

Eu locuiesc de 20 de ani la Londra. Sau schimbat foarte multe de atunci si nu neaparat in bine !! Daca asta te poate multumi cumva !! Globalizare isi produce efectele si in Occident. Cei care traiesc de multi ani in afara Romaniei stiu la ce ma refer. Priveste „lucrurile” mai pozitiv, lasa nostalgia la o parte siia ce e bun din viata. Sa auzim numai de bine !!

ikiemi (1 comentarii)  •  4 martie 2009, 8:53

ce sa zic domnu’ geambasu…tare articolul,cred ca sunteti mandru.sa va zic ceva,fiind anul trecut in concediu prin italia mi-am zis ca ar fi o idee buna sa merg la un meci adevarat de fotbal.si am fost la inter pe stadion,super atmosfera super meci,si…surpriza domnu’geambasu:nimeni nu manca seminte.m-am gandit ca poate ei nu au seminte…de fapt raspunsul era ca toti cei de pe stadion,familii,sot sotie copii,bunici,nu erau suporteri traditionali.i-auzi mai suporteri traditionali,cu asta ai fost tare domnu’geambasu.va propun ceva,ramaneti dumneavoastra in bucuresti si fiti suporter traditional,ca noi pe aici ne putem permite sa mergem si cu altceva la meci decat cu seminte.

geogrescu (2 comentarii)  •  4 martie 2009, 10:16

incredibil, asa articol jenant n-am mai vazut. domnule ‘ziarist’ iti ofer(im) un drept la replica, aici.

Campioana CFR (16 comentarii)  •  4 martie 2009, 10:43

@ un oltean: te sperie cand citesti asa ceva pentru ca ai inca gandire de asistat de la centru, de om supus cuiva. Vrei ca cineva sa-ti ia banii produsi de tine si sa-ti dea inapoi pt. cheltuiala o parte, cat considera el ca ti-e suficient!

Ei bine, din fericire exista si olteni care incep sa gandeasca altfel, care vor sa se administreze singuri iar Bucurestiul sa nu mai fie cel care ii dijmuieste lui banii!

Noi, cei din Transilvania, suntem mai putin legati afectiv de Buc. pt. ca suntem impreuna de nici 100 de ani, ceea ce in istorie e o perioada de timp f. f. mica.

Inca o data: nu e vorba de destramarea Romaniei ci de o alta organizare administrativa, de tip federal precum in Germania!

razvan (1 comentarii)  •  4 martie 2009, 11:45

cat de slab !!

ikiemi (1 comentarii)  •  4 martie 2009, 11:50

nu sunteti putin iritat domnu’ geambasu ca mai mult de 90% dintre comentarii sunt impotriva articolului dumneavoastra???scriati in ultimile randuri ca va asteptati la injuraturi din partea noastra,ati observat ca nu prea ati primit???eu stau in cluj si ma simt jignit de ceea ce ati vrut sa insinuati,dar nu o sa va injur.reveniti domnu’ geambasu cand o sa puteti sta cu capul ridicat in fata celor din ardeal, banat ,oltenia, pt ca in fond si la urma urmei si noi suntem cititorii pt care dumneavoastra scrieti,nu numai cei din bucuresti.ati observat domnu’ geambasu ca nu am spus „mitici”,am spus cei din bucuresti.poate ca si asta e o forma de civilizatie.nu puteti sta cu capul ridicat dupa un asemenea articol.
p.s.sunt foarte curios daca o sa cititi comentariile noastre.

ptr-Campoioana (107 comentarii)  •  4 martie 2009, 12:26

Hai lasa tu „vrajeala” ca nu o sa ai tu Republica Fedrala in Romania si cu Prim ministrii peste tot si cu un Presedinte in Har-Cov !! Cred ca esti un provocator *** si nici in visele tale cele mai placute nu o sa se intimple asa ceva. In plus sunt multe judete sarace chiar si in Transilvania care trebuie ajutate de la buget. Oricum ca venii vorba de fotbal CFR-ul tau iubit nu va mai vedea campionat niciodata ca deveniti si mai sovini !! Mai degraba U’ campioana.

Campioana CFR (16 comentarii)  •  4 martie 2009, 13:10

@ ptr-Campoioana: funariotul draga, linisteste-te! Autonomia nu se va face pe criterii etnice gen har-cov ci pe criterii de regiune unde ponderea romanilor va fi cu siguranta mai mare! Deci, relaxeaza-te!

Autonomia asta se va realiza chiar si fara voia funariotilor sau bucurestenilor pentru ca e o directiva clara trasata de UE tuturor tarilor membre astfel incat sa existe mai multe regiuni autonome administrativ si economic in fiecare tara! 😉

Legat de CFR si U, mie-mi pare rau de U ca a ajuns in halul in care a ajuns in special celor care au pradat clubul ani la rand iar acum a strans ca public toti votantii prm si png… Iar CFR stai linistit ca va ajunge campioana din nou!

ciprian (1 comentarii)  •  4 martie 2009, 13:17

Pt Jazz
Mesajul dumneavoastra a fost sters pentru ca e un atac la persoana. Daca veti continua sa sfidati regulile blogului nu veti mai putea sa postati mesaje. Va multumim.

Customer Care GSP

Jazz (4 comentarii)  •  4 martie 2009, 13:45

E ok, am inteles tot 🙂

opinie (1 comentarii)  •  4 martie 2009, 13:52

Nu inteleg care e scopul acestui articol. Masura de a suspenda mancatul de seminte pe un stadion tine de politica respectivului club… Nu inteleg ironiile si alunecarea catre „spiritul” liber al poporului roman, care mananca el seminte dar e destept, viteaza altruist etc. Patetic… La fel alunecarea spre aspecte inter-etnice, enclavizare. Oamenii de acolo au facut echipa, au venit cu bani, practica metodele pe care le-au brevetat Steaua si Dinamo si au succes. Din punctul meu de vedere, desi nu sunt suporter CFR, acuzatiile de „aport” de cash si influente nu isi au rostul. Scrieti despre lucruri mai serioase d-le Geambasu. Nu inventati probleme si bagati fitile. Fiti profesionist.

cucu (1 comentarii)  •  4 martie 2009, 14:04

un pas de a civiliza, de a schimba ancestralul stat pe marginea santului si spart seminte, starneste un asa articol? in cazul asta primarii din toate localitatile, inclusiv capitala sa fie obilgati sa margineasca drumurile cu santuri, si vanzatorii ambulanti de seminte sa misune:))))))

apolodor (1 comentarii)  •  4 martie 2009, 14:06

Problema poate fi explicata si astfel, ca sa inteleaga tot omul: pe langa ca e gretos sa vezi atatia oameni scuipand pe jos, un procent insemnat din acei oameni sunt purtatori de oaresce boli (sa zicem TBC). Alti oameni in drumul lor firesc spre casa iau pe talpa aceste coji impreuna cu microbii scuipati si-i duc pana la ei in casa sa spunem… unde copilul care inca merge in „patru labe”……… Cum vi se pare?

vir (1 comentarii)  •  4 martie 2009, 14:28

stimate domn geambasu am citit cateva dintre comentariile la textul postat de d-voatsra pe acest blog, si am remarcat faptul ca singurele comentarii agresive au fost cele care va aprobau. Am observat „obiectivitatea” ( observ ca va plac ghilimelele) d-voastra cand tratai un subiect ce privese echipa cfr cluj. Pt dezvoltarea d-voastra profesionala, chestiune pe care ne-o dorim cu totii pt noi, sper din tot sufletul sa cititi mesajele citirorilor .
o zi buna

un oltean (130 comentarii)  •  4 martie 2009, 14:31

@campioana cfr:

Ceea ce afirmi tu se poate face si fara declararea vreunei autonomii…se numeste descentralizare…:P

ION (7 comentarii)  •  4 martie 2009, 14:39

Domnule GEAMBASU
Din pacate cu propovaduitori ai regresului ca dumneavoastra nu este de mirare ca raminem rebuturile Europei. In curind ne depasesc ALBANEZII
Ma intreb daca nu ati simtit RUSINE cin faceti propaganda la ANTICIVILIZATIE. Mie mi-a fost rusine cind privind meciul REAL-STEAUA intr-o cafenea pe un alt continent La un moment dat au fost luati in prim plan niste mincatori de seminte iar comentatorul a spus ,,acestia sint suporterii Romani abisnuiti sa traiasca in mizerie si gunoi,, Pe mine m-a durut dar imi dau seama ca atita timp cit avem pe posturi de televiziune oameni ca dumneavoastra vom ramine acolo unde sintem .Din pacate sinteti multi care traiti si ginditi la nivelul secolului 19.

zbuggy (1 comentarii)  •  4 martie 2009, 15:33

Din pacate sunteti prea multe persoane care scriu despre orice cred ei ca stiu.Ati dat cu bata in balta D-le Geambasu.Ati ratat si cu geoagrafia , si cu descrierea oamnilor si cu presupusele enclave.Ati ratat la modul cel mai urat su mai josnic descrierea oamenilor din Cluj.Sunt clujean , ma mandresc cu asta , sunt CFR-ist ma mandresc si cu asta, am mancat samanta si nu o sa mai mananc pentru ca acolo ma duc sa urmaresc meciul nu sa mananc samanta.Si aici ati ratat esentialul:suporterii CFR-isti sunt printre cei mai civilitati din tara.Nu se aud injuraturi pe stadion decat daca sunt provocati de alte galerii(va las pe Dvs. sa ghiciti care sunt acelea,mai ales ca sunteti de prin partea locului) nu se bat si de acum incolo nu o sa mai manace samanta.Mare lucru.De abia astept urmatorul articol , la fel ca si acesta care are o asa mare importanta pentru fotbalul romanesc!!!

sibian (4 comentarii)  •  4 martie 2009, 16:13

Domnule geambasu,
va citesc cu oarecare regularitate, insa, trebuie sa admit ca acest articol il gasesc mediocru, marunt, gregar, mult sub nivelul scrisului D-voastra.
Sunt dispus sa mai citesc articole marca Geambasu, insa va rog nu fortati nota.

andrei (1 comentarii)  •  4 martie 2009, 16:20

pt un oltean care a zis: „v-ati gasit voi mai destepti decat restul lumii, da in afara stadionului bateti cameramani….” pai nu uita ca articolul e despre CFR care incearca sa faca un pas spre civilizatie iar tu vorbesti despre suporterii lui U. nici sa nu te gandesti sa compari suporterii celor doua echipe. oamenii de calitate din cluj merg la meciuri la CFR iar **** astia cu copilarii nefericite merg in galerie la U sa se bata ca nu pot iesi in evidenta cu nimic altceva.

marius (4 comentarii)  •  4 martie 2009, 16:46

de toata rusinea … da da, ati citit bine, de toata rusinea articolul. In loc sa aplaudati intentia de a civiliza tribuna, faceti misto-uri. Sunt o gramada de teribilisti si in peluza din Gruia, dar muuuuuuult mai putini decat in rest. Daca s-ar face o statistica sunt convins ca la meciurile de acasa ale CFR-ului vin cele mai multe femei, iar asta denota civilizatie domnule Geambasu.***Geambasu nu scrie asa prostii.

sorin (3 comentarii)  •  4 martie 2009, 16:51

Dle Geambasu, dvs vedeti intr-un fel problema respectiva si va consumati cam mult cand cineva va face mitic si …nu stiu de ce. Pe mine nu ma deranjeaza cand cei numiti „mitici” imi spun ca ma misc incet, ga gandesc incet etc. Problema nu este de-acum este de foarte mult timp si a fost si este alimentata de etnocentristi care judeca exclusiv prin prisma culturii lor. Oricum diferentele nu mai exista acum decat in mica masura fiindca „partidul si guvernul” a avut grija sa uniformizeze populatia cu zeci de ani in urma. Ceea ce dvs, bucurestenii, nu intelegeti este faptul ca sunteti priviti ca oameni ingamfati de restul populatiei tarii, iar cine vine sa traiasca alaturi de dvs devine …la fel de ingamfat! Sa stiti ca problema se manifesta la fel cu timisorenii fata de restul banatenilor si cu clujenii fata de restul ardelenilor si intr-o oarecare masura cu iesenii si bucovinenii fata de restul moldovenilor, numai ca in general moldovenii sunt mai supusi si nu au darul contestarii. Eu spun sa nu va faceti probleme si sa nu va consumati fiindca alocati problemei prea multa importanta (am vazut si pe tv nu o data), devenind la un moment dat la fel de enervant ca si cei care va spun „mitic”. Totusi, pt o mai buna cunoastere a problematicii, ca o etapa de studiu, daca binainteles va intereseaza va recomand sa cititi http://www.banat.ro/academica/Memorand.htm si veti vedea ca problema este mai veche decat credeti si intr-un fel sau altul s-a transmis din generatie in generatie. Poate ca citind cate ceva de pe link-ul respectiv veti intelege cate ceva din problematica. Apoi mai e istoria care a fost invatzata asa cum au vrut „unii” fiindca, nu-i asa (?), fiecare cand conduce un stat isi face istoria cum vrea el ca doar si acesta este unul din motivele pentru care ISTORIA ESTE UN DISCURS CONFLICTUAL… (nu am spus-o eu ci doar am preluat-o si considerand ca asa este o transmit mai departe). In incheiere va recomand sa cititi mai mult decat istoria invatzata la scoala, sa cititi despre istoria Transilvaniei, a Banatului, a Moldovei si veti vedea ca exista si alte perspective prin care se poate aborda „cine suntem noi”, „mitic” sau „nemitic”. Succes si emisiuni frumoase!

scu (2 comentarii)  •  4 martie 2009, 16:56

un film cu cowboy …l-am vazut cu multi ani in urma …un individ cazut in patima bauturii cersea un banut pentru inca un pahar… l-a primit… aruncat, precum fac arbitrii la inceput de joc… aruncat intr-oscuipatoare… toate saloon-urile erau dotate cu astfel de vase… era o moda(?) …la un moment dat vasele au disparut… oare cati jurnalisti ai acelor vremuri s-au plans in numele consumatorului „traditional” cum ca acesta „va simţi cum i se taie încă o libertate în numele celulei aseptice în care i se propune să trăiască”? …

Grupul de independenta (72 comentarii)  •  4 martie 2009, 18:08

Transilvania a fost independenta sute de ani.Am rezistat mongolilor,tatarilor,turcilor etc. Nu cred ca acum nu am putea rezista fara ”ajutorul ” miticilor!!!Cum incercam sa iesim din sfera miticilor (ei au adus mancatul de seminte in Ardeal) cum luam una peste bot .De ce tre sa stam la ordinul miticilor???Miticii cum aud de independenta Ardealului sar in sus parca sunt curentati…Le e frica ca pierd vaca care da lapte de calitate…Asa ca hai sa nu ne mai ascundem dupa deget si sa le zicem pe fata.Da ,vrem independenta fata de Bucuresti cu un Guvernator gen Victor Ciorbea .Timp de 50 de ani Bucurestiul a avut grija sa ne spele bine creierii cum ca fara ei nu am putea rezista si ca e normal ca ei sa ne conduca.E timpul sa ne trezim fratilor si sa decidem daca mergem spre WEST sau ramanem ancorati in EST!Libertate Ardeaului!

Campioana CFR (16 comentarii)  •  4 martie 2009, 18:11

@ un oltean: asa am crezut si eu. Problema e ca ceea ce au propus guvernele a fost o pseudo-descentralizare!… Adica, de ex, va lasam sa platiti voi profesorii dar banii care-i produceti voi, tot noua ni-i dati si apoi va dam inapoi din ei cat vrem noi!…

Asta nu e descentralizare! Singura forma care garanteaza descentralizarea reala pe aproape toate planurile este cea de autonomie! Ne-am saturat de jumatati de masura si sa ne spuna altii cat sa cheltuim din banii nostri! Fiecare sa-si vada de banii si probelemele lui!

clubul marinarilor arad (1 comentarii)  •  4 martie 2009, 18:34

incet incet s-a cam saturat lumea de bucuresti a.k.a. Tampitopole,ne-am saturat pana peste cap !!! suntem mai multe tari fortate in una,la fel ca si cum a fost Yogoslavia,ei s-au separat pt ca erau de religii diferite…singurul lucru in comun al meu de ardelean cu un bucurestean este LIMBA pe care o vorbim(ESTE CAT DE CAT ASEMANATOARE)
autonomie totala este solutia ,speram multi ….sper s-o prindem in viata asta,daca nu macar urmasii nostri

ptr-Campoioana (107 comentarii)  •  4 martie 2009, 18:50

Ce au sarit „sovinii” astia !! Gata le-a sarit „mustarul” !! Vor sa-i provoace si pe altii !! Chipurile !! Toti se pricep la toate !! Bine ca va cunoastem sentimentele „unora” dintre voi !! Mai vedeti voi Campiontul Romaniei „la anul si la Multi Ani” !! Bun articolul !! Sa vazut clar ce suporteri sovini, xenofobi, anti Romania are kvsc-ul !! Chipurile !! Vrem Republica Federala Romania !! Suntem de acord cu o armata comuna !! Suntem de acord cu o „moneda” comuna !! Dragi suporteri CFR-isti din toata tzara va anunt ca nu sunt sanse !! Ramineti cu visul !! Stia toata Romania de pe timpul lui Ceasca ca sunt unii de „origine”…care urasc Romania !! Hai Romania !!

Mihai (72 comentarii)  •  4 martie 2009, 19:07

ptr ptr Campioana
De ce ma rog esti sovin sau xenofob doar pt ca vrei sa fi independent?NU vrem nici cu Austria,nici cu Ungaria vrem singuri asa cum am mai fost! Noi nu vrem rau nimanui,nu avem nimik impotriva Bucurestiului vrem doar sa fim independenti.Am fost independenti multe sute de ani ,din 1918 nu mai suntem, dar cred ca avenit timpul sa ne deschidem gura.Tot respectul Bucurestiului dar vrem separat.Vorba unora vrem vest nu est.

Comentează